-
@georgemit said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Το χω ψάξει, αν εξαιρέσεις τα stelantis που κινούν το αυτοκίνητο ελάχιστα αμιγώς ηλεκτρικά όλα τα υπόλοιπα με τον ίδιο τρόπο δουλεύουν.
Επίσης στα κορεάτικα υπάρχει και εκτεταμένο start stop που δεν υπάρχει στο vitara, αλλά υπάρχει στο golf ας πούμε.
Πέρα από τις μικροδιαφορές η αρχή λειτουργίας τους είναι η ίδια, σιγοντάρουν χαμηλά και μετά ψοφάνε γιατί αδειάζει η μπαταρία.
Θα με ενδιέφερε να διαβάσω και τη δική σου γνώμη περί διαφορών.Γιατί να εξαιρέσω, της stellantis? Υπάρχουν διαφορές, στον τρόπο λειτουργίας τους, στα Suzuki με τα κορεάτικα. Στα κορεάτικα μπορεί να ψοφάνε, όπως λες αλλά στο S-Cross, (βγάζει και άλλα μοντέλα η Suzuki εκτός από το Vitara), όχι μόνο δεν ψοφάει αλλά δίνει πολύ ομαλά την ροπή που χρειάζεσαι, οταν τη χρειάζεσαι. Παίρνει πάνω του, όλα τα ηλεκτρικά συστήματα, το S/S, ούτε που το καταλαβαίνεις όταν δουλεύει, και κάνει τρελή δουλειά στην οικονομία καυσίμου.
Και αφού συγκεκριμένα σου αρέσει να με διαβάζεις και δες ενδιαφέρει η δική μου άποψη που δεν είμαι ειδικός, dimsabas, πάρε με στην ομάδα, με διαβάζουν!
Edit: georgemit, τώρα θυμήθηκα ότι έχεις, Hyundai, μάλλον θίχτηκες που ανέφερα τα κορεάτικα στην ίδια πρόταση με τα Suzuki. Ντροπή μου
-
Αυτά που αναφέρεις τα κάνουν όλα τα ήπια υβριδικά, τα κια hyundai κάνουν και περισσότερα σε σχέση με το Vitara ή το scross, όπως το sailing.
Εξαιρεσα τα stellantis γιατί έχουν διαφορές από τα hyundai Suzuki που δουλεύουν με τον ίδιο τρόπο.
Όλα τα ήπια υβριδικά πιστεύω στο μέλλον θα κινηθούν προς την κατεύθυνση αυτή, να κινούνται δλδ έστω και για λίγο ηλεκτρικά.
Όχι δε θίχτηκα καθόλου, δε μιλάς με μέτοχο και το έχω αποδείξει.
Κουβέντα καφενείου κάνουμε, τη ώρα μου περνάω μέχρι να αρχίσει ο σύλλογος στο σχολείο
Υγ. Για την ομάδα του dimsabbas χρειάζεσαι λίγη μελέτη, φιλικά.
-
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Καλησπέρα σε όλους!
Θα ήθελα να ζητήσω τα φώτα σας...
Είμαι μεσήλικας, με τα παιδιά μου πλέον μεγάλα (σπάνια ταξιδεύουμε όλοι μαζί), και λόγω ύψους (2.07m) – αν και όχι εύσωμος – πολλά μοντέλα αποκλείονται εξαρχής. Προϋπολογισμός έως 23-24.000 ευρώ.
Έχω δει τα Hyundai Bayon, Kia Stonic και Skoda Kamiq, στα οποία χωράω στη θέση του οδηγού. Είδα επίσης και το Suzuki Vitara, το οποίο όμως αποκλείστηκε λόγω βασικού εξοπλισμού (χειροκίνητα πίσω παράθυρα και απλό A/C). Μου πρότειναν και το Suzuki S-Cross, αλλά ξεφεύγει σε μέγεθος και τιμή (περίπου 25.000€).
Απορίες:
Για Hyundai και Suzuki έχω ακούσει γενικά θετικά σχόλια. Για Kia και Skoda όμως οι γνώμες διίστανται. Έχετε εσείς κάποια εμπειρία ή άποψη;
Στις προτάσεις που έλαβα, Hyundai, Skoda και Kia ήταν όλες απλά βενζινοκίνητες (όχι mild hybrid). Από όσο γνωρίζω, τα ήπια υβριδικά δεν προσφέρουν μεγάλες διαφορές, αλλά αναρωτιέμαι αν είναι "σωστό" το 2025 να αγοράσει κανείς καθαρά βενζινοκίνητο.
Οποιαδήποτε συμβουλή ή εναλλακτική πρόταση είναι ευπρόσδεκτη!
Απορώ γιατί λες ότι χωράς στο Βιτάρα, το ίδιο εννοώ και στο Σ - κρος όταν εγώ με 1,94 ύψος ήμουν οριακά και τα γόνατα σχεδόν ακουμπούσαν στο ταμπλώ, με το κάθισμα τέρμα πίσω.
Οντως το κάμικ έχει χώρους.
Το στόνικ είναι οριακό, αλλά το μπαγιόν το θεωρώ πιο μικρό, δεν έχω μπει μέσα.
Τώρα τα υβριδικά τα mild προσφέρουν περίπου μισό λίτρο στα 100 διαφορά στην κατανάλωση.
Μετά υπάρχουν τα φουλ υβριδικά Τογιότα - Ρενώ - Ντάτσια και τα μεσαία υβριδικά Σιτροέν - Πεζώ - Οπελ - Φίατ - Τζίπ - Αλφα Ρομέο - ΝτιΕς.
Το να κοιτάς μέχρι 23-24000 και να μην βάλεις τα 25000 είναι ένα θέμα για μένα.
Εγώ θα σου πω δύο προτάσεις για το ίδιο αυτοκίνητο.
Το νέο 3 αιρκρος, που στην μεσαία έκδοση στα 21900 έχει απλό βενζίνης χειροκίνητο με 100 άλογα, αλλά στα 24400 έχει την ίδια έκδοση με υβριδικό αυτόματο με 145 άλογα., όπου θα χωράς άνετα.
Βέβαια είναι μεγαλύτερο από το Κάμικ κατά 10 εκ.
Επίσης στα 23900 έχει προσφορά το Πεζώ 2008 υβριδικό με 145 άλογα, αλλά νομίζω ότι θα χωράς δυσκολότερα, από το αιρκρός, ίσως ανάλογα με το Στόνικ.
Ακόμα έχει και προσφορές με τα 145 άλογα και το Οπελ Μόκκα, αλλά εκεί οι πίσω θέσεις είναι μικρές.
Γενικά κάνε βόλτα στις αντιπροσωπείες.
Ακόμα κάνε και μια βόλτα στην Χόντα να δεις το Τζάζ, Είναι κάτι διαφορετικό, αλλά δεν θυμάμαι τιμή.
-
@criuser said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Καλησπέρα σε όλους!
Θα ήθελα να ζητήσω τα φώτα σας...
Είμαι μεσήλικας, με τα παιδιά μου πλέον μεγάλα (σπάνια ταξιδεύουμε όλοι μαζί), και λόγω ύψους (2.07m) – αν και όχι εύσωμος – πολλά μοντέλα αποκλείονται εξαρχής. Προϋπολογισμός έως 23-24.000 ευρώ.
Έχω δει τα Hyundai Bayon, Kia Stonic και Skoda Kamiq, στα οποία χωράω στη θέση του οδηγού. Είδα επίσης και το Suzuki Vitara, το οποίο όμως αποκλείστηκε λόγω βασικού εξοπλισμού (χειροκίνητα πίσω παράθυρα και απλό A/C). Μου πρότειναν και το Suzuki S-Cross, αλλά ξεφεύγει σε μέγεθος και τιμή (περίπου 25.000€).
Απορίες:
Για Hyundai και Suzuki έχω ακούσει γενικά θετικά σχόλια. Για Kia και Skoda όμως οι γνώμες διίστανται. Έχετε εσείς κάποια εμπειρία ή άποψη;
Στις προτάσεις που έλαβα, Hyundai, Skoda και Kia ήταν όλες απλά βενζινοκίνητες (όχι mild hybrid). Από όσο γνωρίζω, τα ήπια υβριδικά δεν προσφέρουν μεγάλες διαφορές, αλλά αναρωτιέμαι αν είναι "σωστό" το 2025 να αγοράσει κανείς καθαρά βενζινοκίνητο.
Οποιαδήποτε συμβουλή ή εναλλακτική πρόταση είναι ευπρόσδεκτη!
Απορώ γιατί λες ότι χωράς στο Βιτάρα, το ίδιο εννοώ και στο Σ - κρος όταν εγώ με 1,94 ύψος ήμουν οριακά και τα γόνατα σχεδόν ακουμπούσαν στο ταμπλώ, με το κάθισμα τέρμα πίσω.
Οντως το κάμικ έχει χώρους.
Το στόνικ είναι οριακό, αλλά το μπαγιόν το θεωρώ πιο μικρό, δεν έχω μπει μέσα.
Τώρα τα υβριδικά τα mild προσφέρουν περίπου μισό λίτρο στα 100 διαφορά στην κατανάλωση.
Μετά υπάρχουν τα φουλ υβριδικά Τογιότα - Ρενώ - Ντάτσια και τα μεσαία υβριδικά Σιτροέν - Πεζώ - Οπελ - Φίατ - Τζίπ - Αλφα Ρομέο - ΝτιΕς.
Το να κοιτάς μέχρι 23-24000 και να μην βάλεις τα 25000 είναι ένα θέμα για μένα.
Εγώ θα σου πω δύο προτάσεις για το ίδιο αυτοκίνητο.
Το νέο 3 αιρκρος, που στην μεσαία έκδοση στα 21900 έχει απλό βενζίνης χειροκίνητο με 100 άλογα, αλλά στα 24400 έχει την ίδια έκδοση με υβριδικό αυτόματο με 145 άλογα., όπου θα χωράς άνετα.
Βέβαια είναι μεγαλύτερο από το Κάμικ κατά 10 εκ.
Επίσης στα 23900 έχει προσφορά το Πεζώ 2008 υβριδικό με 145 άλογα, αλλά νομίζω ότι θα χωράς δυσκολότερα, από το αιρκρός, ίσως ανάλογα με το Στόνικ.
Ακόμα έχει και προσφορές με τα 145 άλογα και το Οπελ Μόκκα, αλλά εκεί οι πίσω θέσεις είναι μικρές.
Γενικά κάνε βόλτα στις αντιπροσωπείες.
Ακόμα κάνε και μια βόλτα στην Χόντα να δεις το Τζάζ, Είναι κάτι διαφορετικό, αλλά δεν θυμάμαι τιμή.
Ευχαριστώ για τις συμβουλές. Honda γενικά είναι αρκετά ακριβά. Αν βρεθει κάτι εξαιρετικό, ίσως ανέβει λίγο το budget, θα ήθελα να το αποφύγω όμως...
Και όμως χωράω στο Βιτάρα, ίσως επειδή είμαι σχετικά αδύνατος ή απλά έχω συνηθίσει την κατάσταση.. π.χ. στριμωγμένος νιώθω στο Toyota Starlet.. Στο Corolla 2005 νιώθω πολύ άνετος...
-
Για το Dancia Santero τι γνώμη έχετε; Βλέπω έχουν και LPG...
-
Έχεις συνηθίσει την στεναχώρια αλλά αφού έχεις μεγάλα παιδιά να σκεφτείς ότι τα χρόνια που έρχονται θα θέλεις άνεση και ευρυχωρία.
-
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Για το Dancia Santero τι γνώμη έχετε; Βλέπω έχουν και LPG...
Μωρέ γνώμη έχουμε, αλλά το θέμα είναι να δεις αν βολεύεσαι.
-
Το Βιταρα ειναι το καλύτερο απο αυτά που βαζεις μακραν
δευτερο θα έβαζα το kamiq. Τιμιο θα το χαρακτηριζα, νομιζω βγαινει και σε υγραεριο που ειναι πολυ οικονομικο.
Τριτο το bayon . οικονομικο και vfm αλλα τιποτα το σπουδαιο
Τελευταιο το stonic
Γενικα και τα 4 ειναι VFM αυτοκινητα. Ο κινητηρας του Suzuki ξεχωριζει και το υγραεριο του kamiq για την καταναλωση επισης
Νομιζω το kamiq εχει τους καλύτερους Χωρους
αυτα από μενα
-
@cirus said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Το Βιταρα ειναι το καλύτερο απο αυτά που βαζεις μακραν
δευτερο θα έβαζα το kamiq. Τιμιο θα το χαρακτηριζα, νομιζω βγαινει και σε υγραεριο που ειναι πολυ οικονομικο.
Τριτο το bayon . οικονομικο και vfm αλλα τιποτα το σπουδαιο
Τελευταιο το stonic
Γενικα και τα 4 ειναι VFM αυτοκινητα. Ο κινητηρας του Suzuki ξεχωριζει και το υγραεριο του kamiq για την καταναλωση επισης
Νομιζω το kamiq εχει τους καλύτερους Χωρους
αυτα από μενα
Kamiq φυσικό αέριο μόνο
-
@a-d-p said in [Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs
Kamiq φυσικό αέριο μόνο
Όντως...
Αλλά νομίζω ότι έχει σταματήσει να πωλείται καινούργιο...
-
@antoniokon said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@a-d-p said in [Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs
Kamiq φυσικό αέριο μόνο
Όντως...
Αλλά νομίζω ότι έχει σταματήσει να πωλείται καινούργιο...
Κ εγώ το ίδιο νομίζω
-
@dimsabas said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Για το Dancia Santero τι γνώμη έχετε; Βλέπω έχουν και LPG...
Μωρέ γνώμη έχουμε, αλλά το θέμα είναι να δεις αν βολεύεσαι.
Σωστά, τελικά δεν χωράω.. Ούτε στο 2008 χωράω... για κάποιο λογο ο χώρος μπροστά από τον λεβιέ ανοίγει υπερβολικα προς τον χώρο των ποδιών...
-
@cirus said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Το Βιταρα ειναι το καλύτερο απο αυτά που βαζεις μακραν
δευτερο θα έβαζα το kamiq. Τιμιο θα το χαρακτηριζα, νομιζω βγαινει και σε υγραεριο που ειναι πολυ οικονομικο.
Τριτο το bayon . οικονομικο και vfm αλλα τιποτα το σπουδαιο
Τελευταιο το stonic
Γενικα και τα 4 ειναι VFM αυτοκινητα. Ο κινητηρας του Suzuki ξεχωριζει και το υγραεριο του kamiq για την καταναλωση επισης
Νομιζω το kamiq εχει τους καλύτερους Χωρους
αυτα από μενα
Το Vitara μου είπαν μόνο στην βασική έκδοση, εκτός των άλλων θεωρώ αδιανόητο τα χειροκίνητα πίσω τζάμια...
-
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Το Vitara μου είπαν μόνο στην βασική έκδοση, εκτός των άλλων θεωρώ αδιανόητο τα χειροκίνητα πίσω τζάμια...
και εχεις και δικιο αλλα ειναι καλύτερο από τα υπολοιπα που εβαλες σαν αμάξι οπως και να το κάνουμε
από εκει και πέρα εσυ ξερεις. Εμεις μονο την γνωμη μας λέμε. αξιζει νομιζω να πας μια εκδοση πάνω ωστε να μην εχει χειροκινητα παραθυρα αν σε ενοχλει τοσο.
-
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@cirus said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Το Βιταρα ειναι το καλύτερο απο αυτά που βαζεις μακραν
δευτερο θα έβαζα το kamiq. Τιμιο θα το χαρακτηριζα, νομιζω βγαινει και σε υγραεριο που ειναι πολυ οικονομικο.
Τριτο το bayon . οικονομικο και vfm αλλα τιποτα το σπουδαιο
Τελευταιο το stonic
Γενικα και τα 4 ειναι VFM αυτοκινητα. Ο κινητηρας του Suzuki ξεχωριζει και το υγραεριο του kamiq για την καταναλωση επισης
Νομιζω το kamiq εχει τους καλύτερους Χωρους
αυτα από μενα
Το Vitara μου είπαν μόνο στην βασική έκδοση, εκτός των άλλων θεωρώ αδιανόητο τα χειροκίνητα πίσω τζάμια...
Πριν αποφασίσω να πάω στο scross, μπήκα στο vitara. Πολύ στενό, πολύ όρθια η θέση οδήγησης. Μέρα με τη νύχτα, είναι πιο αυτοκίνητο και πιο λιμουζίνα το scross. Δεν χάνεις τίποτα, να μπεις για δοκιμή.
-
@cirus said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Το Vitara μου είπαν μόνο στην βασική έκδοση, εκτός των άλλων θεωρώ αδιανόητο τα χειροκίνητα πίσω τζάμια...
και εχεις και δικιο αλλα ειναι καλύτερο από τα υπολοιπα που εβαλες σαν αμάξι οπως και να το κάνουμε
από εκει και πέρα εσυ ξερεις. Εμεις μονο την γνωμη μας λέμε. αξιζει νομιζω να πας μια εκδοση πάνω ωστε να μην εχει χειροκινητα παραθυρα αν σε ενοχλει τοσο.
Σίγουρα, και ευχαριστώ για το χρόνο σας.. Από Suzuki μου είπαν ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει παρά μόνο την βασική έκδοση.. Οι άλλες θα έρθουν με τον νέο κινητήρα που θα βγει τέλη 2025... Συμφωνώ ότι αξίζει η επόμενη έκδοση, όχι μόνο για τα παράθυρα.. Θα ρωτλησω και σε άλλες αντιπροσωπείες...
-
@groover1972 said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@cirus said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Το Βιταρα ειναι το καλύτερο απο αυτά που βαζεις μακραν
δευτερο θα έβαζα το kamiq. Τιμιο θα το χαρακτηριζα, νομιζω βγαινει και σε υγραεριο που ειναι πολυ οικονομικο.
Τριτο το bayon . οικονομικο και vfm αλλα τιποτα το σπουδαιο
Τελευταιο το stonic
Γενικα και τα 4 ειναι VFM αυτοκινητα. Ο κινητηρας του Suzuki ξεχωριζει και το υγραεριο του kamiq για την καταναλωση επισης
Νομιζω το kamiq εχει τους καλύτερους Χωρους
αυτα από μενα
Το Vitara μου είπαν μόνο στην βασική έκδοση, εκτός των άλλων θεωρώ αδιανόητο τα χειροκίνητα πίσω τζάμια...
Πριν αποφασίσω να πάω στο scross, μπήκα στο vitara. Πολύ στενό, πολύ όρθια η θέση οδήγησης. Μέρα με τη νύχτα, είναι πιο αυτοκίνητο και πιο λιμουζίνα το scross. Δεν χάνεις τίποτα, να μπεις για δοκιμή.
Έκανα σήμερα με το sCross... θα μπω και σε Vitara.. Όντως πολύ ευχάριστη η οδήγηση και άνετη η θέση... Αλλά με χρώμα πάει 25+
-
Καινουργια dacia jogger, C3 aircross-opel frontera
Μεταχειρισμενα c3 aircross,jeep renegade-fiat 500x,seat arona -
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@cirus said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
@btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):
Το Vitara μου είπαν μόνο στην βασική έκδοση, εκτός των άλλων θεωρώ αδιανόητο τα χειροκίνητα πίσω τζάμια...
και εχεις και δικιο αλλα ειναι καλύτερο από τα υπολοιπα που εβαλες σαν αμάξι οπως και να το κάνουμε
από εκει και πέρα εσυ ξερεις. Εμεις μονο την γνωμη μας λέμε. αξιζει νομιζω να πας μια εκδοση πάνω ωστε να μην εχει χειροκινητα παραθυρα αν σε ενοχλει τοσο.
Σίγουρα, και ευχαριστώ για το χρόνο σας.. Από Suzuki μου είπαν ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει παρά μόνο την βασική έκδοση.. Οι άλλες θα έρθουν με τον νέο κινητήρα που θα βγει τέλη 2025... Συμφωνώ ότι αξίζει η επόμενη έκδοση, όχι μόνο για τα παράθυρα.. Θα ρωτλησω και σε άλλες αντιπροσωπείες...
στο car έχει μερικές αγγελίες με ετοιμοπαραδοτα gl plus, τις έχεις δει; ισχύουν;
-
Dacia Duster το είδες;
Νομίζω πως είναι το πιο ευρύχωρο με διάφορα για τον οδηγό από όλα όσα έχεις δει λόγω ωραίας σχεδίασης της κονσόλας και ταμπλώ.
Το C3 Aircross δυστυχώς είναι το ίδιο και χειρότερο και από το 2008 για το δεξί πόδι - γόνατο.
Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;)