-
@gtsartsal said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@civil357 said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
Πιστεύεις ότι Γάλλοι και μηχανολογία πάνε μαζί!?!?!
Εντάξει τώρα, εγώ από την άλλη θυμάμαι ότι όταν ξυπνούσαν και αποφάσιζαν να κατέβουν σε wrc (καθώς απείχαν όποτε ήθελαν) , απλά έκλειναν σπίτια με τη μία. Έ όλο και κάποια μηχανολογία θα κρύβονταν εκεί μέσα.
Τώρα βέβαια και αυτό το ξεφτιλίκι στο βίντεο , ντροπή απλά , αν δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος πέρα από κόστη ή εξαναγκασμός για αλλαγή δίσκου σε κάθε αλλαγή τακάκια.
Αναμένω απόψεις κατόχων , τι έχουν συναντήσει στο θέμα.
οταν τα εγραφα....
Textar 92283403 για δισκοπλακες και 2221801 τακάκι
οι μαμά αλλάχτηκαν 4 φορές μέχρι τα 45000km
Τέσσερις
Παλιά και για κάποιες εποχές δεν ήταν τόσο για τον μπέο,
πλέον δεν έχουν απλά κακή μηχανολογία, είναι μαλάκες. Ξεκάθαρα.Αρα στα 18000 χλμ που έχει το δικό μας και το 95 % είναι σε πόλη και σε μποτιλιάρισμα, θα έπρεπε ήδη να έχουν αλλάξει μία φορά και να ετοιμαζόμαστε για δεύτερη.
Πράγμα που δεν συνέβη, άρα ή ψεύδεσαι ως συνεπής γαύρος ως συνήθως, ή το κατέστρεφες συνειδητά το αυτοκίνητο, πηγαίνοντας το σε μέρη που ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ από τον κατασκευαστή να πάει και συνήθως πήγαινες με το 200000 € αξίας, λόγω των επισκευών που του έκανες 4 μέρες την εβδομάδα, βιτάρα.
Έχω την εντύπωση ότι όταν κάνεις χιλιόμετρα στην εθνική και με 140 κόβεις στα 100, επιβαρύνεις περισσότερο τα τακάκια από ότι σε συνθήκες πόλης....
νομιζω δυνατα και βαθια πατηματα του πενταλ των φρενων τρωνε τα τακακια πχ σε συνθηκες πιστας. στην εθνικη δεν εχεις λογο να πατησεις φρενα παρα ελαχιστα αφου εχεις ανοικτο δρομο εμπρος σου, στην πολη θα πρεπει να σταματας στο φαναρι, αρα στην Εθνικη εχεις λιγοτερες φθορες.
-
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@gtsartsal said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@civil357 said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
Πιστεύεις ότι Γάλλοι και μηχανολογία πάνε μαζί!?!?!
Εντάξει τώρα, εγώ από την άλλη θυμάμαι ότι όταν ξυπνούσαν και αποφάσιζαν να κατέβουν σε wrc (καθώς απείχαν όποτε ήθελαν) , απλά έκλειναν σπίτια με τη μία. Έ όλο και κάποια μηχανολογία θα κρύβονταν εκεί μέσα.
Τώρα βέβαια και αυτό το ξεφτιλίκι στο βίντεο , ντροπή απλά , αν δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος πέρα από κόστη ή εξαναγκασμός για αλλαγή δίσκου σε κάθε αλλαγή τακάκια.
Αναμένω απόψεις κατόχων , τι έχουν συναντήσει στο θέμα.
οταν τα εγραφα....
Textar 92283403 για δισκοπλακες και 2221801 τακάκι
οι μαμά αλλάχτηκαν 4 φορές μέχρι τα 45000km
Τέσσερις
Παλιά και για κάποιες εποχές δεν ήταν τόσο για τον μπέο,
πλέον δεν έχουν απλά κακή μηχανολογία, είναι μαλάκες. Ξεκάθαρα.Αρα στα 18000 χλμ που έχει το δικό μας και το 95 % είναι σε πόλη και σε μποτιλιάρισμα, θα έπρεπε ήδη να έχουν αλλάξει μία φορά και να ετοιμαζόμαστε για δεύτερη.
Πράγμα που δεν συνέβη, άρα ή ψεύδεσαι ως συνεπής γαύρος ως συνήθως, ή το κατέστρεφες συνειδητά το αυτοκίνητο, πηγαίνοντας το σε μέρη που ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ από τον κατασκευαστή να πάει και συνήθως πήγαινες με το 200000 € αξίας, λόγω των επισκευών που του έκανες 4 μέρες την εβδομάδα, βιτάρα.
Έχω την εντύπωση ότι όταν κάνεις χιλιόμετρα στην εθνική και με 140 κόβεις στα 100, επιβαρύνεις περισσότερο τα τακάκια από ότι σε συνθήκες πόλης....
και οταν επιβραδυνεις 2 τονους με ανεπαρκεστατους δισκους σε αυτοματο 300 αλογων....
Πάντως πέρα από το βάρος των 300 αλόγων που λέει ο γάτος...
η ουσία είναι ότι στα τζίπ της δεκαετίας του 2000 και στο Τσερόκι και στο Γκράντ Τσερόκι, οι δίσκοι στράβωναν και κάθε 20-25000 χλμ μαζί με τα τακάκια άλλαζες και δίσκους...
Και ευτυχώς που τα περισσότερα ήταν λήζινγκ τότε.
-
@wantone said in PEUGEOT FORUM:
@gtsartsal said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@civil357 said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
Πιστεύεις ότι Γάλλοι και μηχανολογία πάνε μαζί!?!?!
Εντάξει τώρα, εγώ από την άλλη θυμάμαι ότι όταν ξυπνούσαν και αποφάσιζαν να κατέβουν σε wrc (καθώς απείχαν όποτε ήθελαν) , απλά έκλειναν σπίτια με τη μία. Έ όλο και κάποια μηχανολογία θα κρύβονταν εκεί μέσα.
Τώρα βέβαια και αυτό το ξεφτιλίκι στο βίντεο , ντροπή απλά , αν δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος πέρα από κόστη ή εξαναγκασμός για αλλαγή δίσκου σε κάθε αλλαγή τακάκια.
Αναμένω απόψεις κατόχων , τι έχουν συναντήσει στο θέμα.
οταν τα εγραφα....
Textar 92283403 για δισκοπλακες και 2221801 τακάκι
οι μαμά αλλάχτηκαν 4 φορές μέχρι τα 45000km
Τέσσερις
Παλιά και για κάποιες εποχές δεν ήταν τόσο για τον μπέο,
πλέον δεν έχουν απλά κακή μηχανολογία, είναι μαλάκες. Ξεκάθαρα.Αρα στα 18000 χλμ που έχει το δικό μας και το 95 % είναι σε πόλη και σε μποτιλιάρισμα, θα έπρεπε ήδη να έχουν αλλάξει μία φορά και να ετοιμαζόμαστε για δεύτερη.
Πράγμα που δεν συνέβη, άρα ή ψεύδεσαι ως συνεπής γαύρος ως συνήθως, ή το κατέστρεφες συνειδητά το αυτοκίνητο, πηγαίνοντας το σε μέρη που ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ από τον κατασκευαστή να πάει και συνήθως πήγαινες με το 200000 € αξίας, λόγω των επισκευών που του έκανες 4 μέρες την εβδομάδα, βιτάρα.
Έχω την εντύπωση ότι όταν κάνεις χιλιόμετρα στην εθνική και με 140 κόβεις στα 100, επιβαρύνεις περισσότερο τα τακάκια από ότι σε συνθήκες πόλης....
νομιζω δυνατα και βαθια πατηματα του πενταλ των φρενων τρωνε τα τακακια πχ σε συνθηκες πιστας. στην εθνικη δεν εχεις λογο να πατησεις φρενα παρα ελαχιστα αφου εχεις ανοικτο δρομο εμπρος σου, στην πολη θα πρεπει να σταματας στο φαναρι, αρα στην Εθνικη εχεις λιγοτερες φθορες.
Στην επαρχια 37 χρονια μετα τα τακακια ειναι παραπανω απο μισο
βεβαια δεν ειμαι σιδεροφαγος . παιρνετε παντως μια ιδεα , ουτε εχω ακουσει καποιον να αλλαξει τακακια . -
Και πως φρενάρεις;
-
@wantone said in PEUGEOT FORUM:
@gtsartsal said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@civil357 said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
Πιστεύεις ότι Γάλλοι και μηχανολογία πάνε μαζί!?!?!
Εντάξει τώρα, εγώ από την άλλη θυμάμαι ότι όταν ξυπνούσαν και αποφάσιζαν να κατέβουν σε wrc (καθώς απείχαν όποτε ήθελαν) , απλά έκλειναν σπίτια με τη μία. Έ όλο και κάποια μηχανολογία θα κρύβονταν εκεί μέσα.
Τώρα βέβαια και αυτό το ξεφτιλίκι στο βίντεο , ντροπή απλά , αν δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος πέρα από κόστη ή εξαναγκασμός για αλλαγή δίσκου σε κάθε αλλαγή τακάκια.
Αναμένω απόψεις κατόχων , τι έχουν συναντήσει στο θέμα.
οταν τα εγραφα....
Textar 92283403 για δισκοπλακες και 2221801 τακάκι
οι μαμά αλλάχτηκαν 4 φορές μέχρι τα 45000km
Τέσσερις
Παλιά και για κάποιες εποχές δεν ήταν τόσο για τον μπέο,
πλέον δεν έχουν απλά κακή μηχανολογία, είναι μαλάκες. Ξεκάθαρα.Αρα στα 18000 χλμ που έχει το δικό μας και το 95 % είναι σε πόλη και σε μποτιλιάρισμα, θα έπρεπε ήδη να έχουν αλλάξει μία φορά και να ετοιμαζόμαστε για δεύτερη.
Πράγμα που δεν συνέβη, άρα ή ψεύδεσαι ως συνεπής γαύρος ως συνήθως, ή το κατέστρεφες συνειδητά το αυτοκίνητο, πηγαίνοντας το σε μέρη που ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ από τον κατασκευαστή να πάει και συνήθως πήγαινες με το 200000 € αξίας, λόγω των επισκευών που του έκανες 4 μέρες την εβδομάδα, βιτάρα.
Έχω την εντύπωση ότι όταν κάνεις χιλιόμετρα στην εθνική και με 140 κόβεις στα 100, επιβαρύνεις περισσότερο τα τακάκια από ότι σε συνθήκες πόλης....
νομιζω δυνατα και βαθια πατηματα του πενταλ των φρενων τρωνε τα τακακια πχ σε συνθηκες πιστας. στην εθνικη δεν εχεις λογο να πατησεις φρενα παρα ελαχιστα αφου εχεις ανοικτο δρομο εμπρος σου, στην πολη θα πρεπει να σταματας στο φαναρι, αρα στην Εθνικη εχεις λιγοτερες φθορες.
Εγνατία οδό στις στροφές της Καβάλας πολλές φορές από 140 στα 100., από 120 στα 80 κλπ...
Επίσης, δεν είναι λίγες οι φορές που κάποιος βγαίνει απότομα μπροστά σου και αναγκάζεσαι να κόψεις αρκετά και γρήγορα.... -
-
Εντάξει βρε παιδιά, είναι υπερβολικό να λέμε πως οι Γάλλοι είναι άχρηστοι μηχανολόγοι, στους Γάλλους ουσιαστικά οφείλουμε πολυ μεγάλο κομμάτι της ιστορίας της αυτοκίνησης και φυσικά των αγώνων.
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα όπως ο Φάνης , αλλά από την άλλη λόγω αυτής της παράδοσης που έχουν, αυτό που είδαμε στο βίντεο το κάνει απόλυτα τραγικό, λυπηρό θα έλεγα.
Για δισκόφρενα και τακάκια μιλάμε, τεχνολογία 100 ετών.
Και το 60.000 χλμ που είπε ο @criuser για αλλαγή δίσκων τραγικό μου ακούγεται.
Σε 307 1.6 της οικογένειας οι δίσκοι αλλάχτηκαν προληπτικά στα 280.000χλμ
-
@vagkirk said in PEUGEOT FORUM:
Εντάξει βρε παιδιά, είναι υπερβολικό να λέμε πως οι Γάλλοι είναι άχρηστοι μηχανολόγοι, στους Γάλλους ουσιαστικά οφείλουμε πολυ μεγάλο κομμάτι της ιστορίας της αυτοκίνησης και φυσικά των αγώνων.
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα όπως ο Φάνης , αλλά από την άλλη λόγω αυτής της παράδοσης που έχουν, αυτό που είδαμε στο βίντεο το κάνει απόλυτα τραγικό, λυπηρό θα έλεγα.
Για δισκόφρενα και τακάκια μιλάμε, τεχνολογία 100 ετών.
Και το 60.000 χλμ που είπε ο @criuser για αλλαγή δίσκων τραγικό μου ακούγεται.
Σε 307 1.6 της οικογένειας οι δίσκοι αλλάχτηκαν προληπτικά στα 280.000χλμ
Ο Φανης να υπερβάλει;; Ο δικός μας ο φανης, που θέλει να βλέπει παντού τεσλα;;;;
Αποκλείεται.
-
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
Φανη τα κoγκορτ Γαλλικα αεροπλανα ηταν, κορυφη στην εποχη τους, την τουρμπινα σε κινητηρα αυτοκινητου πρωτοι οι Γαλλοι την εβαλαν, υδροπνευματικη αναρτηση παλι δικη τους ηταν.
- Αγγλικά τα Κόνκορντ. Και φυσικά με Rolls Royce κινητήρες, οι Γάλλοι δεν μπορούν να φτιάξουν jet κινητήρες!
- Δεν ισχύει αυτό για την τουρμπίνα, πολύ μετά ήταν οι Γάλλοι. Πρωτο ήταν ένα Oldsmobile το 1962 αλλά το πρώτο ευρίας παραγωγής ήταν η bmw 2002 το 1973 και μετά ακολούθησε η Πόρσε και η Saab. H Ρενώ ακολούθησε μετά το '80, απλά τα έκανε πιο καθημερινά, αλλά επ' ουδενί δεν ήταν πρώτη.
- Υδροπνευματική το παραδέχομαι ηταν πρωτιά του Σιτροέν, κορυφαίο κόνσεπτ αλλά με άπειρα προβλήματα (όπως δηλαδή και τώρα) και για αυτό την εγκατέλειψαν στο τέλος.
-
Διαβασμενος
-
@vagkirk said in PEUGEOT FORUM:
Και το 60.000 χλμ που είπε ο @criuser για αλλαγή δίσκων τραγικό μου ακούγεται.
Γιατί? Στις bmw είχα ήδη αλλάξει δίσκους στα 60.000χλμ και τουλάχιστον 2-3 φορές τακάκια. Βασικά η Κορόλα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που έχω και πέρασε τα 30.000 χωρίς να έχω αλλάξει τακάκια. Στις bmw/mini αλαζα κάθε 20-25.000χλμ και το Κούγκα κατάφερε να βγάλει 28.000χλμ. Γιατί κινούμαι κατά 90% πόλη, οπότε είναι άλλα τα 20.000χλμ στην πόλη (που χρησιμοποιείς φρένο συνέχεια) και άλλο στην Ε.Ο που μπορείς να κάνεις και 100-200χλμ χωρίς να πατήσεις φρένο ούτε 1 φορά!
-
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Διαβασμενος
Λόγω αγάπης για bmw ξέρω ότι έβγαλε το πρώτο τούρμπο ευρείας παραγωγής.
-
Έχεις οδηγήσει 2002;;
-
-
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Και πως φρενάρεις;
με τα παπουτσια δεν εχει πατωμα απο κατω
ρε λαπ στην επαρχια οδηγας γκαζι φρενο ; -
Καν αν πεταχτούν στη μέση του δρόμου αγρότες που τρέχουν με ξελιστες πλεξούδες και μαργαρίτες στο στόμα;
-
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Καν αν πεταχτούν στη μέση του δρόμου αγρότες που τρέχουν με ξελιστες πλεξούδες και μαργαρίτες στο στόμα;
Επειδη ξερω οτι δεν υπαρχουν αυτου του ειδους αγροτες , αλλα θα προκειται για αθηνεζους που κανουν δρωμενα επηρεασμενοι απο τον Βακχο , ειναι απλο θα πατησω γκαζι .
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Ο κατάφρακτος που το έχει χρόνια ίσως μας πει.
Δε νομίζω ότι έχει αλλάξει.
Εγώ απλά πάω το αφήνω το πρωί για service και πάω το μεσημέρι και το παίρνω.
Όσο δε με ενοχλεί, δεν το ενοχλώ κι εγώ.
Φαντάζομαι ότι αν του είχαν αλλάξει τακάκια και δίσκους στα service θα μου το είχαν πει, αλλά και αν παρουσίαζε κάποιο πρόβλημα θα το καταλάβαινα.
Βέβαια παρόλο που θεωρώ ότι είμαι οδηγός που τρώει τα τακάκια σχετικά γρήγορα, δεν έχει τα χλμ που είχε του Γάτου.
10Κ το χρόνο κάνω όλα όλα. -
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
Φανη τα κoγκορτ Γαλλικα αεροπλανα ηταν, κορυφη στην εποχη τους, την τουρμπινα σε κινητηρα αυτοκινητου πρωτοι οι Γαλλοι την εβαλαν, υδροπνευματικη αναρτηση παλι δικη τους ηταν.
- Αγγλικά τα Κόνκορντ. Και φυσικά με Rolls Royce κινητήρες, οι Γάλλοι δεν μπορούν να φτιάξουν jet κινητήρες!
- Δεν ισχύει αυτό για την τουρμπίνα, πολύ μετά ήταν οι Γάλλοι. Πρωτο ήταν ένα Oldsmobile το 1962 αλλά το πρώτο ευρίας παραγωγής ήταν η bmw 2002 το 1973 και μετά ακολούθησε η Πόρσε και η Saab. H Ρενώ ακολούθησε μετά το '80, απλά τα έκανε πιο καθημερινά, αλλά επ' ουδενί δεν ήταν πρώτη.
- Υδροπνευματική το παραδέχομαι ηταν πρωτιά του Σιτροέν, κορυφαίο κόνσεπτ αλλά με άπειρα προβλήματα (όπως δηλαδή και τώρα) και για αυτό την εγκατέλειψαν στο τέλος.
Έχω την εντύπωση ότι κάπου στα 1920 -1922 πρωτοδοκιμάστηκαν οι στροβιλοσυμπιεστές εξάτμισης (τα γνωστά μας turbo) σε αεροπορικούς κινητήρες και σε αυτοκίνητα αγωνιστικά της εποχής εκείνης και νομίζω ότι ήταν η renault που το δοκίμασε.Δεν μπορώ να θυμηθώ περισσότερα.
-
@katafractos17 said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Ο κατάφρακτος που το έχει χρόνια ίσως μας πει.
Δε νομίζω ότι έχει αλλάξει.
Εγώ απλά πάω το αφήνω το πρωί για service και πάω το μεσημέρι και το παίρνω.
Όσο δε με ενοχλεί, δεν το ενοχλώ κι εγώ.
Φαντάζομαι ότι αν του είχαν αλλάξει τακάκια και δίσκους στα service θα μου το είχαν πει, αλλά και αν παρουσίαζε κάποιο πρόβλημα θα το καταλάβαινα.
Βέβαια παρόλο που θεωρώ ότι είμαι οδηγός που τρώει τα τακάκια σχετικά γρήγορα, δεν έχει τα χλμ που είχε του Γάτου.
10Κ το χρόνο κάνω όλα όλα.Σου δίνουν κάθε φορά καινούργιο, για αυτό δεν σου χαλάει
PEUGEOT FORUM