Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT FORUM
    • 1
    • 2
    • 664
    • 665
    • 666
    • 667
    • 668
    • 678
    • 679
    • 666 / 679
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    119
    13563
    162105
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone @gtsartsal last edited by

      @gtsartsal said in PEUGEOT FORUM:

      @criuser said in PEUGEOT FORUM:

      @gatoz said in PEUGEOT FORUM:

      @civil357 said in PEUGEOT FORUM:

      @fanis75 said in PEUGEOT FORUM:

      Πιστεύεις ότι Γάλλοι και μηχανολογία πάνε μαζί!?!?!

      Εντάξει τώρα, εγώ από την άλλη θυμάμαι ότι όταν ξυπνούσαν και αποφάσιζαν να κατέβουν σε wrc (καθώς απείχαν όποτε ήθελαν) , απλά έκλειναν σπίτια με τη μία. Έ όλο και κάποια μηχανολογία θα κρύβονταν εκεί μέσα.

      Τώρα βέβαια και αυτό το ξεφτιλίκι στο βίντεο , ντροπή απλά , αν δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος πέρα από κόστη ή εξαναγκασμός για αλλαγή δίσκου σε κάθε αλλαγή τακάκια.

      Αναμένω απόψεις κατόχων , τι έχουν συναντήσει στο θέμα.

      οταν τα εγραφα....
      Textar 92283403 για δισκοπλακες και 2221801 τακάκι
      οι μαμά αλλάχτηκαν 4 φορές μέχρι τα 45000km
      Τέσσερις
      Παλιά και για κάποιες εποχές δεν ήταν τόσο για τον μπέο,
      πλέον δεν έχουν απλά κακή μηχανολογία, είναι μαλάκες. Ξεκάθαρα.

      Αρα στα 18000 χλμ που έχει το δικό μας και το 95 % είναι σε πόλη και σε μποτιλιάρισμα, θα έπρεπε ήδη να έχουν αλλάξει μία φορά και να ετοιμαζόμαστε για δεύτερη.

      Πράγμα που δεν συνέβη, άρα ή ψεύδεσαι ως συνεπής γαύρος ως συνήθως, ή το κατέστρεφες συνειδητά το αυτοκίνητο, πηγαίνοντας το σε μέρη που ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ από τον κατασκευαστή να πάει και συνήθως πήγαινες με το 200000 € αξίας, λόγω των επισκευών που του έκανες 4 μέρες την εβδομάδα, βιτάρα.

      Έχω την εντύπωση ότι όταν κάνεις χιλιόμετρα στην εθνική και με 140 κόβεις στα 100, επιβαρύνεις περισσότερο τα τακάκια από ότι σε συνθήκες πόλης....

      νομιζω δυνατα και βαθια πατηματα του πενταλ των φρενων τρωνε τα τακακια πχ σε συνθηκες πιστας. στην εθνικη δεν εχεις λογο να πατησεις φρενα παρα ελαχιστα αφου εχεις ανοικτο δρομο εμπρος σου, στην πολη θα πρεπει να σταματας στο φαναρι, αρα στην Εθνικη εχεις λιγοτερες φθορες.

      O gtsartsal 2 Replies Last reply Reply Quote 1
      • C
        criuser @gatoz last edited by

        @gatoz said in PEUGEOT FORUM:

        @gtsartsal said in PEUGEOT FORUM:

        @criuser said in PEUGEOT FORUM:

        @gatoz said in PEUGEOT FORUM:

        @civil357 said in PEUGEOT FORUM:

        @fanis75 said in PEUGEOT FORUM:

        Πιστεύεις ότι Γάλλοι και μηχανολογία πάνε μαζί!?!?!

        Εντάξει τώρα, εγώ από την άλλη θυμάμαι ότι όταν ξυπνούσαν και αποφάσιζαν να κατέβουν σε wrc (καθώς απείχαν όποτε ήθελαν) , απλά έκλειναν σπίτια με τη μία. Έ όλο και κάποια μηχανολογία θα κρύβονταν εκεί μέσα.

        Τώρα βέβαια και αυτό το ξεφτιλίκι στο βίντεο , ντροπή απλά , αν δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος πέρα από κόστη ή εξαναγκασμός για αλλαγή δίσκου σε κάθε αλλαγή τακάκια.

        Αναμένω απόψεις κατόχων , τι έχουν συναντήσει στο θέμα.

        οταν τα εγραφα....
        Textar 92283403 για δισκοπλακες και 2221801 τακάκι
        οι μαμά αλλάχτηκαν 4 φορές μέχρι τα 45000km
        Τέσσερις
        Παλιά και για κάποιες εποχές δεν ήταν τόσο για τον μπέο,
        πλέον δεν έχουν απλά κακή μηχανολογία, είναι μαλάκες. Ξεκάθαρα.

        Αρα στα 18000 χλμ που έχει το δικό μας και το 95 % είναι σε πόλη και σε μποτιλιάρισμα, θα έπρεπε ήδη να έχουν αλλάξει μία φορά και να ετοιμαζόμαστε για δεύτερη.

        Πράγμα που δεν συνέβη, άρα ή ψεύδεσαι ως συνεπής γαύρος ως συνήθως, ή το κατέστρεφες συνειδητά το αυτοκίνητο, πηγαίνοντας το σε μέρη που ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ από τον κατασκευαστή να πάει και συνήθως πήγαινες με το 200000 € αξίας, λόγω των επισκευών που του έκανες 4 μέρες την εβδομάδα, βιτάρα.

        Έχω την εντύπωση ότι όταν κάνεις χιλιόμετρα στην εθνική και με 140 κόβεις στα 100, επιβαρύνεις περισσότερο τα τακάκια από ότι σε συνθήκες πόλης....

        και οταν επιβραδυνεις 2 τονους με ανεπαρκεστατους δισκους σε αυτοματο 300 αλογων....

        Πάντως πέρα από το βάρος των 300 αλόγων που λέει ο γάτος...😊

        η ουσία είναι ότι στα τζίπ της δεκαετίας του 2000 και στο Τσερόκι και στο Γκράντ Τσερόκι, οι δίσκοι στράβωναν και κάθε 20-25000 χλμ μαζί με τα τακάκια άλλαζες και δίσκους...

        Και ευτυχώς που τα περισσότερα ήταν λήζινγκ τότε.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          otso @wantone last edited by

          @wantone said in PEUGEOT FORUM:

          @gtsartsal said in PEUGEOT FORUM:

          @criuser said in PEUGEOT FORUM:

          @gatoz said in PEUGEOT FORUM:

          @civil357 said in PEUGEOT FORUM:

          @fanis75 said in PEUGEOT FORUM:

          Πιστεύεις ότι Γάλλοι και μηχανολογία πάνε μαζί!?!?!

          Εντάξει τώρα, εγώ από την άλλη θυμάμαι ότι όταν ξυπνούσαν και αποφάσιζαν να κατέβουν σε wrc (καθώς απείχαν όποτε ήθελαν) , απλά έκλειναν σπίτια με τη μία. Έ όλο και κάποια μηχανολογία θα κρύβονταν εκεί μέσα.

          Τώρα βέβαια και αυτό το ξεφτιλίκι στο βίντεο , ντροπή απλά , αν δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος πέρα από κόστη ή εξαναγκασμός για αλλαγή δίσκου σε κάθε αλλαγή τακάκια.

          Αναμένω απόψεις κατόχων , τι έχουν συναντήσει στο θέμα.

          οταν τα εγραφα....
          Textar 92283403 για δισκοπλακες και 2221801 τακάκι
          οι μαμά αλλάχτηκαν 4 φορές μέχρι τα 45000km
          Τέσσερις
          Παλιά και για κάποιες εποχές δεν ήταν τόσο για τον μπέο,
          πλέον δεν έχουν απλά κακή μηχανολογία, είναι μαλάκες. Ξεκάθαρα.

          Αρα στα 18000 χλμ που έχει το δικό μας και το 95 % είναι σε πόλη και σε μποτιλιάρισμα, θα έπρεπε ήδη να έχουν αλλάξει μία φορά και να ετοιμαζόμαστε για δεύτερη.

          Πράγμα που δεν συνέβη, άρα ή ψεύδεσαι ως συνεπής γαύρος ως συνήθως, ή το κατέστρεφες συνειδητά το αυτοκίνητο, πηγαίνοντας το σε μέρη που ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ από τον κατασκευαστή να πάει και συνήθως πήγαινες με το 200000 € αξίας, λόγω των επισκευών που του έκανες 4 μέρες την εβδομάδα, βιτάρα.

          Έχω την εντύπωση ότι όταν κάνεις χιλιόμετρα στην εθνική και με 140 κόβεις στα 100, επιβαρύνεις περισσότερο τα τακάκια από ότι σε συνθήκες πόλης....

          νομιζω δυνατα και βαθια πατηματα του πενταλ των φρενων τρωνε τα τακακια πχ σε συνθηκες πιστας. στην εθνικη δεν εχεις λογο να πατησεις φρενα παρα ελαχιστα αφου εχεις ανοικτο δρομο εμπρος σου, στην πολη θα πρεπει να σταματας στο φαναρι, αρα στην Εθνικη εχεις λιγοτερες φθορες.

          Στην επαρχια 37 χρονια μετα τα τακακια ειναι παραπανω απο μισο
          βεβαια δεν ειμαι σιδεροφαγος . παιρνετε παντως μια ιδεα , ουτε εχω ακουσει καποιον να αλλαξει τακακια .

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by

            Και πως φρενάρεις;

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            C O 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • gtsartsal
              gtsartsal @wantone last edited by gtsartsal

              @wantone said in PEUGEOT FORUM:

              @gtsartsal said in PEUGEOT FORUM:

              @criuser said in PEUGEOT FORUM:

              @gatoz said in PEUGEOT FORUM:

              @civil357 said in PEUGEOT FORUM:

              @fanis75 said in PEUGEOT FORUM:

              Πιστεύεις ότι Γάλλοι και μηχανολογία πάνε μαζί!?!?!

              Εντάξει τώρα, εγώ από την άλλη θυμάμαι ότι όταν ξυπνούσαν και αποφάσιζαν να κατέβουν σε wrc (καθώς απείχαν όποτε ήθελαν) , απλά έκλειναν σπίτια με τη μία. Έ όλο και κάποια μηχανολογία θα κρύβονταν εκεί μέσα.

              Τώρα βέβαια και αυτό το ξεφτιλίκι στο βίντεο , ντροπή απλά , αν δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος πέρα από κόστη ή εξαναγκασμός για αλλαγή δίσκου σε κάθε αλλαγή τακάκια.

              Αναμένω απόψεις κατόχων , τι έχουν συναντήσει στο θέμα.

              οταν τα εγραφα....
              Textar 92283403 για δισκοπλακες και 2221801 τακάκι
              οι μαμά αλλάχτηκαν 4 φορές μέχρι τα 45000km
              Τέσσερις
              Παλιά και για κάποιες εποχές δεν ήταν τόσο για τον μπέο,
              πλέον δεν έχουν απλά κακή μηχανολογία, είναι μαλάκες. Ξεκάθαρα.

              Αρα στα 18000 χλμ που έχει το δικό μας και το 95 % είναι σε πόλη και σε μποτιλιάρισμα, θα έπρεπε ήδη να έχουν αλλάξει μία φορά και να ετοιμαζόμαστε για δεύτερη.

              Πράγμα που δεν συνέβη, άρα ή ψεύδεσαι ως συνεπής γαύρος ως συνήθως, ή το κατέστρεφες συνειδητά το αυτοκίνητο, πηγαίνοντας το σε μέρη που ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ από τον κατασκευαστή να πάει και συνήθως πήγαινες με το 200000 € αξίας, λόγω των επισκευών που του έκανες 4 μέρες την εβδομάδα, βιτάρα.

              Έχω την εντύπωση ότι όταν κάνεις χιλιόμετρα στην εθνική και με 140 κόβεις στα 100, επιβαρύνεις περισσότερο τα τακάκια από ότι σε συνθήκες πόλης....

              νομιζω δυνατα και βαθια πατηματα του πενταλ των φρενων τρωνε τα τακακια πχ σε συνθηκες πιστας. στην εθνικη δεν εχεις λογο να πατησεις φρενα παρα ελαχιστα αφου εχεις ανοικτο δρομο εμπρος σου, στην πολη θα πρεπει να σταματας στο φαναρι, αρα στην Εθνικη εχεις λιγοτερες φθορες.

              Εγνατία οδό στις στροφές της Καβάλας πολλές φορές από 140 στα 100., από 120 στα 80 κλπ...
              Επίσης, δεν είναι λίγες οι φορές που κάποιος βγαίνει απότομα μπροστά σου και αναγκάζεσαι να κόψεις αρκετά και γρήγορα....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser @lap last edited by

                @lap said in PEUGEOT FORUM:

                Και πως φρενάρεις;

                Ρίχνει άγκυρα στις ελιές δίπλα στον δρόμο...😇

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vagkirk last edited by

                  Εντάξει βρε παιδιά, είναι υπερβολικό να λέμε πως οι Γάλλοι είναι άχρηστοι μηχανολόγοι, στους Γάλλους ουσιαστικά οφείλουμε πολυ μεγάλο κομμάτι της ιστορίας της αυτοκίνησης και φυσικά των αγώνων.

                  Μην τα ισοπεδώνουμε όλα όπως ο Φάνης , αλλά από την άλλη λόγω αυτής της παράδοσης που έχουν, αυτό που είδαμε στο βίντεο το κάνει απόλυτα τραγικό, λυπηρό θα έλεγα.

                  Για δισκόφρενα και τακάκια μιλάμε, τεχνολογία 100 ετών.

                  Και το 60.000 χλμ που είπε ο @criuser για αλλαγή δίσκων τραγικό μου ακούγεται.

                  Σε 307 1.6 της οικογένειας οι δίσκοι αλλάχτηκαν προληπτικά στα 280.000χλμ

                  L fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    lap @vagkirk last edited by

                    @vagkirk said in PEUGEOT FORUM:

                    Εντάξει βρε παιδιά, είναι υπερβολικό να λέμε πως οι Γάλλοι είναι άχρηστοι μηχανολόγοι, στους Γάλλους ουσιαστικά οφείλουμε πολυ μεγάλο κομμάτι της ιστορίας της αυτοκίνησης και φυσικά των αγώνων.

                    Μην τα ισοπεδώνουμε όλα όπως ο Φάνης , αλλά από την άλλη λόγω αυτής της παράδοσης που έχουν, αυτό που είδαμε στο βίντεο το κάνει απόλυτα τραγικό, λυπηρό θα έλεγα.

                    Για δισκόφρενα και τακάκια μιλάμε, τεχνολογία 100 ετών.

                    Και το 60.000 χλμ που είπε ο @criuser για αλλαγή δίσκων τραγικό μου ακούγεται.

                    Σε 307 1.6 της οικογένειας οι δίσκοι αλλάχτηκαν προληπτικά στα 280.000χλμ

                    Ο Φανης να υπερβάλει;; Ο δικός μας ο φανης, που θέλει να βλέπει παντού τεσλα;;;;

                    Αποκλείεται.😂

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @ilias-a last edited by fanis75

                      @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                      Φανη τα κoγκορτ Γαλλικα αεροπλανα ηταν, κορυφη στην εποχη τους, την τουρμπινα σε κινητηρα αυτοκινητου πρωτοι οι Γαλλοι την εβαλαν, υδροπνευματικη αναρτηση παλι δικη τους ηταν.

                      1. Αγγλικά τα Κόνκορντ. Και φυσικά με Rolls Royce κινητήρες, οι Γάλλοι δεν μπορούν να φτιάξουν jet κινητήρες!
                      2. Δεν ισχύει αυτό για την τουρμπίνα, πολύ μετά ήταν οι Γάλλοι. Πρωτο ήταν ένα Oldsmobile το 1962 αλλά το πρώτο ευρίας παραγωγής ήταν η bmw 2002 το 1973 και μετά ακολούθησε η Πόρσε και η Saab. H Ρενώ ακολούθησε μετά το '80, απλά τα έκανε πιο καθημερινά, αλλά επ' ουδενί δεν ήταν πρώτη.
                      3. Υδροπνευματική το παραδέχομαι ηταν πρωτιά του Σιτροέν, κορυφαίο κόνσεπτ αλλά με άπειρα προβλήματα (όπως δηλαδή και τώρα) και για αυτό την εγκατέλειψαν στο τέλος.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      G alexandros-k 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        Διαβασμενος

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @vagkirk last edited by

                          @vagkirk said in PEUGEOT FORUM:

                          Και το 60.000 χλμ που είπε ο @criuser για αλλαγή δίσκων τραγικό μου ακούγεται.

                          Γιατί? Στις bmw είχα ήδη αλλάξει δίσκους στα 60.000χλμ και τουλάχιστον 2-3 φορές τακάκια. Βασικά η Κορόλα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που έχω και πέρασε τα 30.000 χωρίς να έχω αλλάξει τακάκια. Στις bmw/mini αλαζα κάθε 20-25.000χλμ και το Κούγκα κατάφερε να βγάλει 28.000χλμ. Γιατί κινούμαι κατά 90% πόλη, οπότε είναι άλλα τα 20.000χλμ στην πόλη (που χρησιμοποιείς φρένο συνέχεια) και άλλο στην Ε.Ο που μπορείς να κάνεις και 100-200χλμ χωρίς να πατήσεις φρένο ούτε 1 φορά!

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @lap last edited by

                            @lap said in PEUGEOT FORUM:

                            Διαβασμενος

                            Λόγω αγάπης για bmw ξέρω ότι έβγαλε το πρώτο τούρμπο ευρείας παραγωγής.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              Έχεις οδηγήσει 2002;;

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @lap last edited by

                                @lap said in PEUGEOT FORUM:

                                Έχεις οδηγήσει 2002;;

                                δυστυχώς όχι, μόνο τις μικρές 1602 και 1802.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • O
                                  otso @lap last edited by

                                  @lap said in PEUGEOT FORUM:

                                  Και πως φρενάρεις;

                                  με τα παπουτσια δεν εχει πατωμα απο κατω
                                  ρε λαπ στην επαρχια οδηγας γκαζι φρενο ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Καν αν πεταχτούν στη μέση του δρόμου αγρότες που τρέχουν με ξελιστες πλεξούδες και μαργαρίτες στο στόμα;

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      otso @lap last edited by

                                      @lap said in PEUGEOT FORUM:

                                      Καν αν πεταχτούν στη μέση του δρόμου αγρότες που τρέχουν με ξελιστες πλεξούδες και μαργαρίτες στο στόμα;

                                      Επειδη ξερω οτι δεν υπαρχουν αυτου του ειδους αγροτες , αλλα θα προκειται για αθηνεζους που κανουν δρωμενα επηρεασμενοι απο τον Βακχο , ειναι απλο θα πατησω γκαζι .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • katafractos17
                                        katafractos17 @criuser last edited by katafractos17

                                        @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                                        Ο κατάφρακτος που το έχει χρόνια ίσως μας πει.

                                        Δε νομίζω ότι έχει αλλάξει.
                                        Εγώ απλά πάω το αφήνω το πρωί για service και πάω το μεσημέρι και το παίρνω. ☺
                                        Όσο δε με ενοχλεί, δεν το ενοχλώ κι εγώ. 😁
                                        Φαντάζομαι ότι αν του είχαν αλλάξει τακάκια και δίσκους στα service θα μου το είχαν πει, αλλά και αν παρουσίαζε κάποιο πρόβλημα θα το καταλάβαινα.
                                        Βέβαια παρόλο που θεωρώ ότι είμαι οδηγός που τρώει τα τακάκια σχετικά γρήγορα, δεν έχει τα χλμ που είχε του Γάτου.
                                        10Κ το χρόνο κάνω όλα όλα.

                                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • G
                                          GIORGOSD 0 @fanis75 last edited by

                                          @fanis75 said in PEUGEOT FORUM:

                                          @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                                          Φανη τα κoγκορτ Γαλλικα αεροπλανα ηταν, κορυφη στην εποχη τους, την τουρμπινα σε κινητηρα αυτοκινητου πρωτοι οι Γαλλοι την εβαλαν, υδροπνευματικη αναρτηση παλι δικη τους ηταν.

                                          1. Αγγλικά τα Κόνκορντ. Και φυσικά με Rolls Royce κινητήρες, οι Γάλλοι δεν μπορούν να φτιάξουν jet κινητήρες!
                                          2. Δεν ισχύει αυτό για την τουρμπίνα, πολύ μετά ήταν οι Γάλλοι. Πρωτο ήταν ένα Oldsmobile το 1962 αλλά το πρώτο ευρίας παραγωγής ήταν η bmw 2002 το 1973 και μετά ακολούθησε η Πόρσε και η Saab. H Ρενώ ακολούθησε μετά το '80, απλά τα έκανε πιο καθημερινά, αλλά επ' ουδενί δεν ήταν πρώτη.
                                          3. Υδροπνευματική το παραδέχομαι ηταν πρωτιά του Σιτροέν, κορυφαίο κόνσεπτ αλλά με άπειρα προβλήματα (όπως δηλαδή και τώρα) και για αυτό την εγκατέλειψαν στο τέλος.

                                          Έχω την εντύπωση ότι κάπου στα 1920 -1922 πρωτοδοκιμάστηκαν οι στροβιλοσυμπιεστές εξάτμισης (τα γνωστά μας turbo) σε αεροπορικούς κινητήρες και σε αυτοκίνητα αγωνιστικά της εποχής εκείνης και νομίζω ότι ήταν η renault που το δοκίμασε.Δεν μπορώ να θυμηθώ περισσότερα.

                                          G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lap @katafractos17 last edited by

                                            @katafractos17 said in PEUGEOT FORUM:

                                            @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                                            Ο κατάφρακτος που το έχει χρόνια ίσως μας πει.

                                            Δε νομίζω ότι έχει αλλάξει.
                                            Εγώ απλά πάω το αφήνω το πρωί για service και πάω το μεσημέρι και το παίρνω. ☺
                                            Όσο δε με ενοχλεί, δεν το ενοχλώ κι εγώ. 😁
                                            Φαντάζομαι ότι αν του είχαν αλλάξει τακάκια και δίσκους στα service θα μου το είχαν πει, αλλά και αν παρουσίαζε κάποιο πρόβλημα θα το καταλάβαινα.
                                            Βέβαια παρόλο που θεωρώ ότι είμαι οδηγός που τρώει τα τακάκια σχετικά γρήγορα, δεν έχει τα χλμ που είχε του Γάτου.
                                            10Κ το χρόνο κάνω όλα όλα.

                                            Σου δίνουν κάθε φορά καινούργιο, για αυτό δεν σου χαλάει

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            O 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 664
                                            • 665
                                            • 666
                                            • 667
                                            • 668
                                            • 678
                                            • 679
                                            • 666 / 679
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr