Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 500
    • 501
    • 502
    • 503
    • 504
    • 516
    • 517
    • 502 / 517
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    143
    10327
    300044
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ilias-a @red_monster last edited by

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      @realzeus said in TESLA FORUM:

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      Αν έχεις αυτοκίνητο εταιρίας που έχει φύγει από τη χώρα (δεν συζητάω να έχει κλείσει) η κατάσταση με τα ανταλλακτικά είναι δράμα. Γενικά στα ιαπωνικά/κορεατικα η φανοποιεία είναι δύσκολη (και πραγματικά απορώ που δεν γράφεται ενδελεχώς οπως γράφεται για τα τεσλα πχ) αλλά αυτό περνάει κάθε όριο ανοχής. Παθών με επαγγελματικό μαζντα, πλέον παροπλισμένο !

      Να με συγχωρέσουν οι mods για το off-topic, αλλά πες μου μοντέλο και θα σε κατευθύνω. Μέσα 1 βδομάδα έρχονται original από τα κεντρικά της Mazda Eastern Europe (Αυστρίας) και έχω κοννέ και για παλιατζίδικα εδώ (Θεσσαλονίκη).

      Σειρά Β, 2,5αρη, διπλή καμπίνα του 2000 !

      Βρε κοκκινε ο κοσμος νισσαν ναβαρα επαιρνε εκεινη την εποχη.😀

      R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dettol @bekiaris last edited by dettol

        @bekiaris said in TESLA FORUM:

        ?

        @dettol said in TESLA FORUM:

        Ότι να ‘ναι…

        αχ ο παντογνώστης μιλησε!!! θα τα ξαναπούμε, στο έχω πει, αλλά τοτε θα κρυφτείς και θα λες οτι δεν εννοούσα αυτό, και αλλιως το είπες κτλ, την έχω ζήσει πολλές φορές την ιστορία αυτή, αλλά τα γραπτά μένουν....

        Δεν αμφισβητώ ότι ίσως υπάρχει πτώση πωλήσεων. Αμφισβητώ την έλευση της καταστροφής που φέρνεις. Λες ότι μια μείωση πωλήσεων θα φέρει μεγάλες δυσκολίες στα ανταλλακτικά και την εύρεση φανοποιών.
        Οχι, δεν θα γίνει αυτό. Αν υπάρχει πρόβλημα διαθεσιμότητας ανταλλακτικών, αυτό υπάρχει έτσι και αλλιώς επειδή δεν στοκάρουν ανταλλακτικά.

        Παντογνώστης δυστυχώς δεν είμαι. Απλά έχω λογική.

        bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • R
          red_monster @ilias-a last edited by

          @ilias-a said in TESLA FORUM:

          @red_monster said in TESLA FORUM:

          @realzeus said in TESLA FORUM:

          @red_monster said in TESLA FORUM:

          Αν έχεις αυτοκίνητο εταιρίας που έχει φύγει από τη χώρα (δεν συζητάω να έχει κλείσει) η κατάσταση με τα ανταλλακτικά είναι δράμα. Γενικά στα ιαπωνικά/κορεατικα η φανοποιεία είναι δύσκολη (και πραγματικά απορώ που δεν γράφεται ενδελεχώς οπως γράφεται για τα τεσλα πχ) αλλά αυτό περνάει κάθε όριο ανοχής. Παθών με επαγγελματικό μαζντα, πλέον παροπλισμένο !

          Να με συγχωρέσουν οι mods για το off-topic, αλλά πες μου μοντέλο και θα σε κατευθύνω. Μέσα 1 βδομάδα έρχονται original από τα κεντρικά της Mazda Eastern Europe (Αυστρίας) και έχω κοννέ και για παλιατζίδικα εδώ (Θεσσαλονίκη).

          Σειρά Β, 2,5αρη, διπλή καμπίνα του 2000 !

          Βρε κοκκινε ο κοσμος νισσαν ναβαρα επαιρνε εκεινη την εποχη.😀

          Αφενός το είχα πάρει μεταχειρισμένο σε μεταγενέστερη φάση αφετέρου ήταν σε σχετικά καλή τιμή αφετριτου 😂ήμουν μικρός και δεν ήξερα ! Απο τότε μόνο ευρωπαϊκά !

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • bekiaris
            bekiaris @dettol last edited by

            @dettol said in TESLA FORUM:

            Δεν αμφισβητώ ότι ίσως υπάρχει πτώση πωλήσεων. Αμφισβητώ την έλευση της καταστροφής που φέρνεις. Λες ότι μια μείωση πωλήσεων θα φέρει μεγάλες δυσκολίες στα ανταλλακτικά και την εύρεση φανοποιών.
            Οχι, δεν θα γίνει αυτό. Αν υπάρχει πρόβλημα διαθεσιμότητας ανταλλακτικών, αυτό υπάρχει έτσι και αλλιώς επειδή δεν στοκάρουν ανταλλακτικά.

            Παντογνώστης δυστυχώς δεν είμαι. Απλά έχω λογική.

            Κάνεις λάθος μετάφραση αυτών που γράφω. Δεν μίλησα για καμια καταστροφή, μίλησα όμως για μία κατάσταση που ειναι ήδη δύσκολη, με αναμονές δύο μηνών. Το όχημα για κάποιους ειναι εργαλείο, κάθε μέρα κάνουν πολλές δουλειές και δεν μπορούν να ζήσουν ούτε μία μέρα χωρίς αυτό - και φυσικά θεωρώ οτι οι περισσότεροι μας, δεν έχουν την δυνατότητα (ή την πολυτέλεια) να συντηρούν δύο ή παραπάνω οχήματα. Νομιζω ειναι ευκόλως αντιληπτό οτι οσες περισσότερες πωλήσεις μελλοντικά κάνει μια μάρκα σε μια χώρα, κάνει αντίστοιχες επενδύσεις για συντήρηση/υποστήριξη των υφιστάμενων πελατών, αν αυτοί περιορίζονται, ακόμα και για μια σοβαρή εταιρία σαν την Tesla, δεν μπορεί να δώσει την ίδια υπηρεσία εξυπηρέτησης. Η πρόσφατη εκπροσώπηση της BYD από τον όμιλο Σφακιανάκη, ειναι τρανό παράδειγμα των επενδύσεων που απαίτησε η συγκεκριμένη εταιρία από τον αντιπρόσωπο, ενώ υπάρχουν ρήτρες και για μελλοντική υποστήριξη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster last edited by red_monster

              Θα σου έγραφα ότι η τεσλα δεν έχει αντιπροσώπους αλλά θα είχε θεωρείς νόημα ;
              Πάρε εκεί βρε άνθρωπε του Αλλαχ ότι σε κάνει να νιώθεις άνετα και άσε τις θεωρίες και τις προβλέψεις !

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • R
                red_monster last edited by

                Για να ενισχύσουμε το πετρελαϊκό λόμπι, αγοράζουμε σετ πατακίων από θερμοπλαστικό ελαστομερές με λογότυπο Tesla (για να ενισχύσουμε και το eshop του Έλον τώρα που περνάει δύσκολες στιγμές!) ολούθε του οχήματος. Τι άλλο να κάνω για να αυξήσω τους τζίρους του; Να πάρω και δεύτερο;

                f041fdcd-e66b-4426-b5fe-20197b64e078.jpg 01e4cfc3-4b6b-4b64-a4a8-ccef5ad8b3cd.jpg

                T 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • T
                  teo-mak @red_monster last edited by

                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                  Για να ενισχύσουμε το πετρελαϊκό λόμπι, αγοράζουμε σετ πατακίων από θερμοπλαστικό ελαστομερές με λογότυπο Tesla (για να ενισχύσουμε και το eshop του Έλον τώρα που περνάει δύσκολες στιγμές!) ολούθε του οχήματος. Τι άλλο να κάνω για να αυξήσω τους τζίρους του; Να πάρω και δεύτερο;

                  Να παρεις ένα σετ, πεταλ γιατί μοιάζει με φωτογραφία από το transporter μου.

                  O 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Απεχθάνομαι τα μεταλλικά πετάλ !

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • O
                      otso @teo-mak last edited by

                      @teo-mak said in TESLA FORUM:

                      @red_monster said in TESLA FORUM:

                      Για να ενισχύσουμε το πετρελαϊκό λόμπι, αγοράζουμε σετ πατακίων από θερμοπλαστικό ελαστομερές με λογότυπο Tesla (για να ενισχύσουμε και το eshop του Έλον τώρα που περνάει δύσκολες στιγμές!) ολούθε του οχήματος. Τι άλλο να κάνω για να αυξήσω τους τζίρους του; Να πάρω και δεύτερο;

                      Να παρεις ένα σετ, πεταλ γιατί μοιάζει με φωτογραφία από το transporter μου.

                      Tουλαχιστον να εχουν ατμοσφαιρικοφωτισμο

                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        teo-mak @otso last edited by

                        @otso said in TESLA FORUM:

                        @teo-mak said in TESLA FORUM:

                        @red_monster said in TESLA FORUM:

                        Για να ενισχύσουμε το πετρελαϊκό λόμπι, αγοράζουμε σετ πατακίων από θερμοπλαστικό ελαστομερές με λογότυπο Tesla (για να ενισχύσουμε και το eshop του Έλον τώρα που περνάει δύσκολες στιγμές!) ολούθε του οχήματος. Τι άλλο να κάνω για να αυξήσω τους τζίρους του; Να πάρω και δεύτερο;

                        Να παρεις ένα σετ, πεταλ γιατί μοιάζει με φωτογραφία από το transporter μου.

                        Tουλαχιστον να εχουν ατμοσφαιρικοφωτισμο

                        Μονο αν μαμεις μεσα στο αμαξι. 😆

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • D
                          dettol last edited by

                          Πολυ ωραια φαινονται και με αψογη εφαρμογη. Αλμυρουτσικη τιμη αλλα χαλαλι... αν ειναι να βρισκουμε ανταλλακτικα για το οχημα, ας τους κανουμε τζιρο 🙂

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            stefan147 last edited by stefan147

                            Γρήγορο pros & cons review Model Y Juniper LR AWD μετά από 1000χλμ μικτής χρήσης:

                            Cons

                            1. Η ηλεκτροκίνηση. Οι υποδομές είναι αναξιόπιστες και ανώριμες κάνοντας την οικιακή φόρτιση μονόδρομο. Προφανώς και δεν έχω άποψη και εικόνα απ' όλα δίκτυα αλλά στον αστικό ιστό οι φορτιστές είναι ανεπαρκείς και τοποθετημένοι σε άκυρα σημεία. Οτιδήποτε κάτω από 50kw δεν έχει απολύτως κανένα νόημα για δημόσια φόρτιση.

                            2. Το αμάξι είναι χαμηλό. Λόγω επίπεδου δαπέδου η απόσταση από το έδαφος είναι παντού 17εκ που σε συνδυασμό με το μεγάλο μεταξόνιο το κάνουν να απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή ως προς τα περάσματά του σε ανύποπτα σημεία. Πχ βρίσκει σε ράμπα που δε βρίσκει Cayman.

                            3. Έχω εντοπίσει θεματάκια αρμών και ενώσεων πάνελς, εντός και εκτός, που είναι τουλάχιστον μέτρια ως προς τη συμμετρία τους. Αντίστοιχα έχω εντοπίσει μικροτριγμούς στρεβλώσεων. Όχι κάτι φοβερό αλλά υπάρχουν υπό συνθήκες.

                            4. Αμφισβητούμενη εργονομία. Συνηθίζεται το "ολα στην οθόνη" χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα πράγματα δε θα ήταν απείρως καλύτερα με έναν επιπλέον λεβιέ ή μία έστω μικρή οθόνη τύπου καντράν μπροστά από τον οδηγό.

                            5. Μέτρια φρένα. Τα χρησιμοποιείς σπάνια μεν αλλά μέχρι στιγμής δεν εντυπωσιάζουν ούτε ως προς το αρχικό bite ούτε ως προς τη δύναμη που φαίνονται να έχουν. Θα δοκίμαζα σίγουρα ένα πιο επιθετικό τακάκι στην πρώτη ευκαιρία.

                            6. Το πολυδιαφημισμένο software δεν είναι τόσο τέλειο όσο λέγεται. Είτε μιλάμε για την απενεργοποίηση του acc όταν βγάζεις φλας είτε για το γεγονός ότι δε μπορείς πχ να έχεις 2 λογαρισμούς να εναλλάσσεις στο spotify. Μεγάλο πρόβλημα έχω επίσης με τη συνδεσημότητα για την οποία ευθύνεται μεν ο πάροχος (Vodafone??) αλλά στην τελική είναι εξίσου ζήτημα και της Tesla.

                            Pros

                            1. Σαν σύνολο είναι εξαιρετικό. Είναι η φυσική εξέλιξη του αυτοκινήτου και δεν αναφέρομαι στην ηλεκτροκίνηση. Οτιδήποτε αυτής της αξίας θα έπρεπε να έχει αυτό τον εξοπλισμό, αυτή την ανάρτηση (διπλά ψαλίδια + πολλαπλών συνδέσμων όλα αλουμίνιο), παρόμοια γκάζια, τουλάχιστον αυτή την ποιότητα κατάσκευής. Κάνει όλα τα premium C-suv να ντρέπονται και τα D-suv να προβληματίζονται για τα λεφτά που ζητάνε. Γενικά πολύ υψηλό feel good factor. Αυτοκίνητο που αναζητάς αφορμή για να ξαναοδηγήσεις και σε αυτό με διορθώνω καθώς στο πρώτο test drive ενός highland είχα πει ότι μετά από 2-3 μέρες το είχα ξεχάσει. Δεν είναι έτσι τελικά.

                            2. Οδηγική συμπεριφορά στην κορυφή της κατηγορίας. Ωραίο τιμόνι (αν και κάπως βαρύ για μέσα στην πόλη), τρομερή ανάρτηση, άπειρη πρόσφυση (δε διανοούμαι πισωκίνηση σ' αυτό το αυτοκίνητο), ευθύβολο και ήσυχο στον αυτοκινητόδρομο (με κάποιους αεροδυναμικούς θορύβους). Τηρουμένων των αναλογίων και της κατηγορίας πάντα και με δεδομένους τους 2 τόνους και το ότι είναι suv.

                            3. Χώροι, χώροι, χώροι. Αφθονία παντού. Χορταίνεις να το γεμίζεις, εάν τα καταφέρεις.

                            4. Ανέσεις που βρίσκεις σε διπλάσιας αξίας οχήματα. Ψυχόμενα καθίσματα, αυτόματη αναδίπλωση, ματριξ, ρουφιανοκάμερες (sentry θα έπρεπε να έχουν όλα τα αυτοκίνητα) και η λίστα συνεχίζεται. Προσωπικά είναι ότι ζητάω στην καθημερινή μου συμβίωση με ένα αυτοκίνητο.

                            5. Απροσδόκητα efficient χωρίς προσπάθεια. 16.5kw σε μικτή χρήση και χωρίς καραγκιοζιλίκια να κλείνουν κλιματισμοί και να πηγαίνω με 90χαω στην Εθνική. Φουλ κλίμα και 140 στον αυτοκινητόδρομο και στην πόλη όσο σβέλτα επιτρέπουν οι συνθήκες.

                            6. Ευχαριστο περιβαλλον. Λίγο ο ατμοσφαιρικός φωτισμός, λίγο τα ωραία υλικά παντού, λιγο το ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ηχοσύστημα, λίγο τα ψευτοδέρματα και οι αλκαντάρες, λίγο η ηλιοροφή, το κάνουν ιδιαίτερα ευχάριστο για οδηγό και επιβάτες. Αυτό είναι το feedback που έχω λάβει απ' όσους έχουν μπει μέσα.

                            Αυτά προς ώρας. Κρίσιμο ρόλο στη γενική αξιολόγηση θα παίξουν οι διακοπές. Θα επιχειρήσω να πάω Πύλο για λίγες μέρες Ιούλιο και μετά Αύγουστο Πάρο και Κρήτη σερί καμιά 17-18 μέρες. Τουτέστιν τα γνωστά θέματα με τα καράβια και τους περιορισμούς τους. Ακόμα πιο περιοριστικό για μένα προσωπικά είναι ότι "πρέπει" να φορτίζω σε ένα συγκεκριμένο δίκτυο αλλά εννοείται ότι στην ανάγκη θα μπριζώσω όπου βρω.

                            D R 2 Replies Last reply Reply Quote 16
                            • D
                              dettol @stefan147 last edited by

                              @stefan147 said in TESLA FORUM:

                              Γρήγορο pros & cons review Model Y Juniper LR AWD μετά από 1000χλμ μικτής χρήσης:

                              Cons

                              1. Η ηλεκτροκίνηση. Οι υποδομές είναι αναξιόπιστες και ανώριμες κάνοντας την οικιακή φόρτιση μονόδρομο. Προφανώς και δεν έχω άποψη και εικόνα απ' όλα δίκτυα αλλά στον αστικό ιστό οι φορτιστές είναι ανεπαρκείς και τοποθετημένοι σε άκυρα σημεία. Οτιδήποτε κάτω από 50kw δεν έχει απολύτως κανένα νόημα για δημόσια φόρτιση.

                              2. Το αμάξι είναι χαμηλό. Λόγω επίπεδου δαπέδου η απόσταση από το έδαφος είναι παντού 17εκ που σε συνδυασμό με το μεγάλο μεταξόνιο το κάνουν να απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή ως προς τα περάσματά του σε ανύποπτα σημεία. Πχ βρίσκει σε ράμπα που δε βρίσκει Cayman.

                              3. Έχω εντοπίσει θεματάκια αρμών και ενώσεων πάνελς, εντός και εκτός, που είναι τουλάχιστον μέτρια ως προς τη συμμετρία τους. Αντίστοιχα έχω εντοπίσει μικροτριγμούς στρεβλώσεων. Όχι κάτι φοβερό αλλά υπάρχουν υπό συνθήκες.

                              4. Αμφισβητούμενη εργονομία. Συνηθίζεται το "ολα στην οθόνη" χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα πράγματα δε θα ήταν απείρως καλύτερα με έναν επιπλέον λεβιέ ή μία έστω μικρή οθόνη τύπου καντράν μπροστά από τον οδηγό.

                              5. Μέτρια φρένα. Τα χρησιμοποιείς σπάνια μεν αλλά μέχρι στιγμής δεν εντυπωσιάζουν ούτε ως προς το αρχικό bite ούτε ως προς τη δύναμη που φαίνονται να έχουν. Θα δοκίμαζα σίγουρα ένα πιο επιθετικό τακάκι στην πρώτη ευκαιρία.

                              6. Το πολυδιαφημισμένο software δεν είναι τόσο τέλειο όσο λέγεται. Είτε μιλάμε για την απενεργοποίηση του acc όταν βγάζεις φλας είτε για το γεγονός ότι δε μπορείς πχ να έχεις 2 λογαρισμούς να εναλλάσσεις στο spotify. Μεγάλο πρόβλημα έχω επίσης με τη συνδεσημότητα για την οποία ευθύνεται μεν ο πάροχος (Vodafone??) αλλά στην τελική είναι εξίσου ζήτημα και της Tesla.

                              Pros

                              1. Σαν σύνολο είναι εξαιρετικό. Είναι η φυσική εξέλιξη του αυτοκινήτου και δεν αναφέρομαι στην ηλεκτροκίνηση. Οτιδήποτε αυτής της αξίας θα έπρεπε να έχει αυτό τον εξοπλισμό, αυτή την ανάρτηση (διπλά ψαλίδια + πολλαπλών συνδέσμων όλα αλουμίνιο), παρόμοια γκάζια, τουλάχιστον αυτή την ποιότητα κατάσκευής. Κάνει όλα τα premium C-suv να ντρέπονται και τα D-suv να προβληματίζονται για τα λεφτά που ζητάνε. Γενικά πολύ υψηλό feel good factor. Αυτοκίνητο που αναζητάς αφορμή για να ξαναοδηγήσεις και σε αυτό με διορθώνω καθώς στο πρώτο test drive ενός highland είχα πει ότι μετά από 2-3 μέρες το είχα ξεχάσει. Δεν είναι έτσι τελικά.

                              2. Οδηγική συμπεριφορά στην κορυφή της κατηγορίας. Ωραίο τιμόνι (αν και κάπως βαρύ για μέσα στην πόλη), τρομερή ανάρτηση, άπειρη πρόσφυση (δε διανοούμαι πισωκίνηση σ' αυτό το αυτοκίνητο), ευθύβολο και ήσυχο στον αυτοκινητόδρομο (με κάποιους αεροδυναμικούς θορύβους). Τηρουμένων των αναλογίων και της κατηγορίας πάντα και με δεδομένους τους 2 τόνους και το ότι είναι suv.

                              3. Χώροι, χώροι, χώροι. Αφθονία παντού. Χορταίνεις να το γεμίζεις, εάν τα καταφέρεις.

                              4. Ανέσεις που βρίσκεις σε διπλάσιας αξίας οχήματα. Ψυχόμενα καθίσματα, αυτόματη αναδίπλωση, ματριξ, ρουφιανοκάμερες (sentry θα έπρεπε να έχουν όλα τα αυτοκίνητα) και η λίστα συνεχίζεται. Προσωπικά είναι ότι ζητάω στην καθημερινή μου συμβίωση με ένα αυτοκίνητο.

                              5. Απροσδόκητα efficient χωρίς προσπάθεια. 16.5kw σε μικτή χρήση και χωρίς καραγκιοζιλίκια να κλείνουν κλιματισμοί και να πηγαίνω με 90χαω στην Εθνική. Φουλ κλίμα και 140 στον αυτοκινητόδρομο και στην πόλη όσο σβέλτα επιτρέπουν οι συνθήκες.

                              6. Ευχαριστο περιβαλλον. Λίγο ο ατμοσφαιρικός φωτισμός, λίγο τα ωραία υλικά παντού, λιγο το ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ηχοσύστημα, λίγο τα ψευτοδέρματα και οι αλκαντάρες, λίγο η ηλιοροφή, το κάνουν ιδιαίτερα ευχάριστο για οδηγό και επιβάτες. Αυτό είναι το feedback που έχω λάβει απ' όσους έχουν μπει μέσα.

                              Αυτά προς ώρας. Κρίσιμο ρόλο στη γενική αξιολόγηση θα παίξουν οι διακοπές. Θα επιχειρήσω να πάω Πύλο για λίγες μέρες Ιούλιο και μετά Αύγουστο Πάρο και Κρήτη σερί καμιά 17-18 μέρες. Τουτέστιν τα γνωστά θέματα με τα καράβια και τους περιορισμούς τους. Ακόμα πιο περιοριστικό για μένα προσωπικά είναι ότι "πρέπει" να φορτίζω σε ένα συγκεκριμένο δίκτυο αλλά εννοείται ότι στην ανάγκη θα μπριζώσω όπου βρω.

                              σχετικα με το spotify, ειμαι 90% σιγουρος οτι αν φτιαξεις διαφορετικα driver profiles, το spotify account τους συνοδευε. Ετσι πχ αν εχεις ενα account εσυ και ενα η συζυγος σου, οταν οδηγει το οχημα η συζυγος, θα γινεται login στο δικος της account.
                              Εισαι λιγο ειδικη περιπτωση με το θεμα της φορτισης. Το κατανοω μεν, αλλα αντικειμενικα οι περισσοτεροι φορτιζουν σπιτι, ενω στις διακοπες σε οποιο δικτυο βρουν και ειναι βολικο. Εχεις τους λογους σου για την επιλογη αυτη, αλλα δεν το θεωρω αρνητικο ουτε για το οχημα, ουτε για την ηλεκτροκινηση στην ελλαδα γενικοτερα. Ειναι σαν να παραπονιεται καποιος γιατι δεν βρισκει πρατηριο μιας συγκεκριμενης μαρκας παντου.

                              Το τιμονι ελπιζω να το εχεις στην μαλακη ρυθμιση. Στην σπορτ/dynamic (ή οπως αλλιως την ονομαζει) ειναι υπερβολικα βαρυ. Και στην comfort μοιαζει αρχικα βαρυ, αλλα ειναι κατι που συνηθιζεται. Μαλιστα, μετα απο το Υ, οταν οδηγησα ειτε το πολο ειτε το δελφινι, μου φανηκε το τιμονι τους "παιχνιδι" (με την κακη εννοια).

                              S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                stefan147 @dettol last edited by

                                @dettol said in TESLA FORUM:

                                σχετικα με το spotify, ειμαι 90% σιγουρος οτι αν φτιαξεις διαφορετικα driver profiles, το spotify account τους συνοδευε. Ετσι πχ αν εχεις ενα account εσυ και ενα η συζυγος σου, οταν οδηγει το οχημα η συζυγος, θα γινεται login στο δικος της account.

                                Πολύ χρήσιμο και μάλλον έχεις δίκαιο. Το χα αμελήσει αυτό με τα profiles.

                                Το τιμονι ελπιζω να το εχεις στην μαλακη ρυθμιση. Στην σπορτ/dynamic (ή οπως αλλιως την ονομαζει) ειναι υπερβολικα βαρυ. Και στην comfort μοιαζει αρχικα βαρυ, αλλα ειναι κατι που συνηθιζεται. Μαλιστα, μετα απο το Υ, οταν οδηγησα ειτε το πολο ειτε το δελφινι, μου φανηκε το τιμονι τους "παιχνιδι" (με την κακη εννοια).

                                Στο νορμάλ το έχω γιατί σε στροφοδιαδρομή μ΄ αρέσει έτσι αλλά σε μανούβρες είναι βαρύ και δεν πάει εύκολα με το ένα χέρι. Θα δοκιμάσω μόνιμα στο μαλακό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Μπράβο, καλοτάξιδο. Φοβερή επιλογή. Θα σου κλέψω το κείμενο γιατί είναι πολύ καλογραμμένο και στοχευμένο. Απλώς θα μου επιτρέψεις να βάλω πρώτα τα θετικά και μετά τα αρνητικά, μου κάθεται καλύτερα σαν χωροταξία.

                                  https://cartalk.gr/

                                  scotch S 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                  • scotch
                                    scotch @dimsabas last edited by

                                    @dimsabas said in TESLA FORUM:

                                    Μπράβο, καλοτάξιδο. Φοβερή επιλογή. Θα σου κλέψω το κείμενο γιατί είναι πολύ καλογραμμένο και στοχευμένο. Απλώς θα μου επιτρέψεις να βάλω πρώτα τα θετικά και μετά τα αρνητικά, μου κάθεται καλύτερα σαν χωροταξία.

                                    Αναφέρουμε τα (ασήμαντα) αρνητικά στην αρχή και κλείνουμε με τα θετικά, pour la bonne bouche.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • S
                                      stefan147 @dimsabas last edited by stefan147

                                      @dimsabas said in TESLA FORUM:

                                      Μπράβο, καλοτάξιδο. Φοβερή επιλογή. Θα σου κλέψω το κείμενο γιατί είναι πολύ καλογραμμένο και στοχευμένο. Απλώς θα μου επιτρέψεις να βάλω πρώτα τα θετικά και μετά τα αρνητικά, μου κάθεται καλύτερα σαν χωροταξία.

                                      Καλογραμμένο δε θα το λεγα σε καμία περίπτωση. Με δομή για φόρουμ και αγγλοελληνικά?

                                      Και κάτι ακόμα στα cons...η ανύπαρκτη ορατότητα πίσω σε συνδυασμό με την έλλειψη υαλοκαθαριστήρα. Πραγματικά ακατανόητα και τα δύο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • R
                                        red_monster @stefan147 last edited by

                                        @stefan147 said in TESLA FORUM:

                                        Γρήγορο pros & cons review Model Y Juniper LR AWD μετά από 1000χλμ μικτής χρήσης:

                                        Cons

                                        1. Η ηλεκτροκίνηση. Οι υποδομές είναι αναξιόπιστες και ανώριμες κάνοντας την οικιακή φόρτιση μονόδρομο. Προφανώς και δεν έχω άποψη και εικόνα απ' όλα δίκτυα αλλά στον αστικό ιστό οι φορτιστές είναι ανεπαρκείς και τοποθετημένοι σε άκυρα σημεία. Οτιδήποτε κάτω από 50kw δεν έχει απολύτως κανένα νόημα για δημόσια φόρτιση.

                                        2. Το αμάξι είναι χαμηλό. Λόγω επίπεδου δαπέδου η απόσταση από το έδαφος είναι παντού 17εκ που σε συνδυασμό με το μεγάλο μεταξόνιο το κάνουν να απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή ως προς τα περάσματά του σε ανύποπτα σημεία. Πχ βρίσκει σε ράμπα που δε βρίσκει Cayman.

                                        3. Έχω εντοπίσει θεματάκια αρμών και ενώσεων πάνελς, εντός και εκτός, που είναι τουλάχιστον μέτρια ως προς τη συμμετρία τους. Αντίστοιχα έχω εντοπίσει μικροτριγμούς στρεβλώσεων. Όχι κάτι φοβερό αλλά υπάρχουν υπό συνθήκες.

                                        4. Αμφισβητούμενη εργονομία. Συνηθίζεται το "ολα στην οθόνη" χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα πράγματα δε θα ήταν απείρως καλύτερα με έναν επιπλέον λεβιέ ή μία έστω μικρή οθόνη τύπου καντράν μπροστά από τον οδηγό.

                                        5. Μέτρια φρένα. Τα χρησιμοποιείς σπάνια μεν αλλά μέχρι στιγμής δεν εντυπωσιάζουν ούτε ως προς το αρχικό bite ούτε ως προς τη δύναμη που φαίνονται να έχουν. Θα δοκίμαζα σίγουρα ένα πιο επιθετικό τακάκι στην πρώτη ευκαιρία.

                                        6. Το πολυδιαφημισμένο software δεν είναι τόσο τέλειο όσο λέγεται. Είτε μιλάμε για την απενεργοποίηση του acc όταν βγάζεις φλας είτε για το γεγονός ότι δε μπορείς πχ να έχεις 2 λογαρισμούς να εναλλάσσεις στο spotify. Μεγάλο πρόβλημα έχω επίσης με τη συνδεσημότητα για την οποία ευθύνεται μεν ο πάροχος (Vodafone??) αλλά στην τελική είναι εξίσου ζήτημα και της Tesla.

                                        Pros

                                        1. Σαν σύνολο είναι εξαιρετικό. Είναι η φυσική εξέλιξη του αυτοκινήτου και δεν αναφέρομαι στην ηλεκτροκίνηση. Οτιδήποτε αυτής της αξίας θα έπρεπε να έχει αυτό τον εξοπλισμό, αυτή την ανάρτηση (διπλά ψαλίδια + πολλαπλών συνδέσμων όλα αλουμίνιο), παρόμοια γκάζια, τουλάχιστον αυτή την ποιότητα κατάσκευής. Κάνει όλα τα premium C-suv να ντρέπονται και τα D-suv να προβληματίζονται για τα λεφτά που ζητάνε. Γενικά πολύ υψηλό feel good factor. Αυτοκίνητο που αναζητάς αφορμή για να ξαναοδηγήσεις και σε αυτό με διορθώνω καθώς στο πρώτο test drive ενός highland είχα πει ότι μετά από 2-3 μέρες το είχα ξεχάσει. Δεν είναι έτσι τελικά.

                                        2. Οδηγική συμπεριφορά στην κορυφή της κατηγορίας. Ωραίο τιμόνι (αν και κάπως βαρύ για μέσα στην πόλη), τρομερή ανάρτηση, άπειρη πρόσφυση (δε διανοούμαι πισωκίνηση σ' αυτό το αυτοκίνητο), ευθύβολο και ήσυχο στον αυτοκινητόδρομο (με κάποιους αεροδυναμικούς θορύβους). Τηρουμένων των αναλογίων και της κατηγορίας πάντα και με δεδομένους τους 2 τόνους και το ότι είναι suv.

                                        3. Χώροι, χώροι, χώροι. Αφθονία παντού. Χορταίνεις να το γεμίζεις, εάν τα καταφέρεις.

                                        4. Ανέσεις που βρίσκεις σε διπλάσιας αξίας οχήματα. Ψυχόμενα καθίσματα, αυτόματη αναδίπλωση, ματριξ, ρουφιανοκάμερες (sentry θα έπρεπε να έχουν όλα τα αυτοκίνητα) και η λίστα συνεχίζεται. Προσωπικά είναι ότι ζητάω στην καθημερινή μου συμβίωση με ένα αυτοκίνητο.

                                        5. Απροσδόκητα efficient χωρίς προσπάθεια. 16.5kw σε μικτή χρήση και χωρίς καραγκιοζιλίκια να κλείνουν κλιματισμοί και να πηγαίνω με 90χαω στην Εθνική. Φουλ κλίμα και 140 στον αυτοκινητόδρομο και στην πόλη όσο σβέλτα επιτρέπουν οι συνθήκες.

                                        6. Ευχαριστο περιβαλλον. Λίγο ο ατμοσφαιρικός φωτισμός, λίγο τα ωραία υλικά παντού, λιγο το ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ηχοσύστημα, λίγο τα ψευτοδέρματα και οι αλκαντάρες, λίγο η ηλιοροφή, το κάνουν ιδιαίτερα ευχάριστο για οδηγό και επιβάτες. Αυτό είναι το feedback που έχω λάβει απ' όσους έχουν μπει μέσα.

                                        Αυτά προς ώρας. Κρίσιμο ρόλο στη γενική αξιολόγηση θα παίξουν οι διακοπές. Θα επιχειρήσω να πάω Πύλο για λίγες μέρες Ιούλιο και μετά Αύγουστο Πάρο και Κρήτη σερί καμιά 17-18 μέρες. Τουτέστιν τα γνωστά θέματα με τα καράβια και τους περιορισμούς τους. Ακόμα πιο περιοριστικό για μένα προσωπικά είναι ότι "πρέπει" να φορτίζω σε ένα συγκεκριμένο δίκτυο αλλά εννοείται ότι στην ανάγκη θα μπριζώσω όπου βρω.

                                        1. Τι λάστιχα φοράει ? Έχεις ξαναοδηγησει τόσο οικολογικά λάστιχα ?
                                        2. Στην 4κίνηση τείνω πλέον να συμφωνήσω, αν και στις πρώτες μου επαφές θεωρούσα ότι το πισωκίνητο είναι πιο fun. Πλέον θεωρώ το 4κίνητο άλλο αυτοκίνητο !
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 last edited by

                                          Κάτι Hankook φοράει, EVO3 EV κάπως έτσι. 255/45/19 νομίζω. Συμπαθητικά για οικολογικό λάστιχο. Κλάσεις ανώτερα από κάτι σάπια EcoContact κτλ. Δε φταίει αυτό πάντως για τα φρένα. Είναι έτσι η ρύθμισή τους μου φαίνεται να παραείναι προοδευτικά και κάπου το χάσανε.

                                          D L 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dettol @stefan147 last edited by dettol

                                            @stefan147 said in TESLA FORUM:

                                            Κάτι Hankook φοράει, EVO3 EV κάπως έτσι. 255/45/19 νομίζω. Συμπαθητικά για οικολογικό λάστιχο. Κλάσεις ανώτερα από κάτι σάπια EcoContact κτλ. Δε φταίει αυτό πάντως για τα φρένα. Είναι έτσι η ρύθμισή τους μου φαίνεται να παραείναι προοδευτικά και κάπου το χάσανε.

                                            παντως την μια φορα που ενεργοποιηθηκε το emergency breaking εγω χεστηκα πανω μου. Νομιζα οτι επεσα σε τοιχο. Με τα ιδια λαστιχα που αναφερεις

                                            N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 500
                                            • 501
                                            • 502
                                            • 503
                                            • 504
                                            • 516
                                            • 517
                                            • 502 / 517
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr