-
This post is deleted! -
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Κάπως καλύτερα σήμερα αν και πάλι δεν πιάσαμε 60kw/h. Είναι κολλημένος στα 56. Και πάλι χωρίς προφανή λόγο ενώ άλλη φορά είχε τελικιασει.
πολλές φορές ειναι θέμα των φορτιστών και οχι του αυτοκινήτου
Πανέμορφο ομως!!! -
@netgeo said in TESLA FORUM:
Δεν υπάρχει χώρος καθόλου;
Και σε μένα η διακλάδωση έγινε δίπλα στη ντουλάπα με τα ρολόγια.
Έφτιαξα μόνος μου ένα κουτί και έκλεισα τον πίνακα μέσα.
Είσαι παράνομος.
Ο κανονισμός λέει σαφώς ότι η παράκαμψη του πίνακα πρέπει να είναι σε ιδιωτικό χώρο και τέτοιος χώρος στην πιλοτή δεν προβλέπεται.
-
Ε καλα πανέμορφο...αν το βάλεις δίπλα σ ενα ζανουσσι δε θα καταλάβεις διαφορα.
Αλλα ναι, προφανως και ειναι θεμα φορτιστή. Δε φταίει το αμάξι.
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Όταν αρχίσουν οι κατασκευαστές σπιτιών να έχουν ηλεκτρικά αμάξια θα αρχίσουν αν φτιάχνουν και σπίτια της προκοπής!
@dettol said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Όταν αρχίσουν οι κατασκευαστές σπιτιών να έχουν ηλεκτρικά αμάξια θα αρχίσουν αν φτιάχνουν και σπίτια της προκοπής!
Θα αργήσει πολύ να γίνει αυτό διότι είναι μπαρμπάδες
Υπάρχουν πολλών ειδών κατασκευαστές...
Οι περισσότεροι δίνουν μεγάλες αντιπαροχές, πουλάνε φτηνά και μετά έχουν έλλειψεις και θέματα στην κατασκευή.
Αλλά η αγορά τους επιβραβεύει αγοράζοντας αυτά που πουλάνε.
-
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Ε καλα πανέμορφο...αν το βάλεις δίπλα σ ενα ζανουσσι δε θα καταλάβεις διαφορα.
Αλλα ναι, προφανως και ειναι θεμα φορτιστή. Δε φταίει το αμάξι.
με έκανες και ζήλεψα πάντως, το θεωρώ ωραίο αυτοκίνητο! και το άσπρο με την μαύρη ζάντα του πάει, αν και θα το προτιμούσα σε γκρί ή κόκκινο. Φαντάσου να έρχεσαι απο Θεσσαλονίκη και ο φορτιστής να σου δίνει Max 30... αλλά εδώ και ένα χρόνο έχει βελτιωθεί η κατάσταση
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Προσωπικά επειδή κάποια στιγμή θα χρειαστεί να μπουν φορτιστές, θα κοιτάξω λύση με κάρτα χρέωσης πάνω στο κοινόχρηστο ρολόι, γιατί συνολικά έχουμε 12 θέσεις στάθμευσης.
δεν ειναι κακή λύση αν το δέχονται οι υπόλοιποι, και φυσικά πρέπει να υπάρχει και εμπιστοσύνη και σωστή ηλεκτρολογική πρόβλεψη- πχ αν υπάρχουν μεγάλες καταναλώσεις απο ασανσέρ, θα πρέπει να μπει και balancer, ειδικά αν η γραμμή ειναι τριφασική 25kva και το wallbox 22kw, φαντάσου να φορτίζεις όχημα στα 22 (αν και πολύ λίγα υποστηρίζουν ac στα 22). και ένας ιδιοκτήτης ακόμά μπορει΄να κάνει μεγάλη ζημιά, μακάρι να τα βρείτε αλλά το θεωρώ μπλέξιμο και μπορει να δημιουργήσει τριβές στο μέλλον, δεν θα μπορείς να βασιστείς σε αυτό
Εγώ από μηχανολογικά και ηλεκτρολογικά δεν ξέρω, αλλά ξέρω από διαδικασίες ΔΕΔΔΗΕ, γιατί ήταν δικές μου αρμοδιότητες.
Για να έρθει το καλώδιο μέσα στο σπίτι, είναι υπόγειο, πέρασα μια σωλήνα νομίζω 4 ίντσες μεταλλική κάτω από τον κήπο και βγήκα στο πεζοδρόμιο. Κάτω από τον κήπο είναι περίπου 14 μέτρα, βάλε και άλλα 2 στο πεζοδρόμιο που είναι η χελώνα, βάλε και άλλα 5 μέσα στο υπόγειο, για να φτάσει κάτω από την θέση των ρολογιών. Εκεί υπάρχει μεταλλικό φρεάτιο διαστάσεων 50 Χ 50 Χ 30 εκ, αν θυμάμαι καλά μέσα στο οποίο το καλώδιο αλλάζει κατεύθυνση για να ανέβει στην πιλοτή στον χώρο των ρολογιών.
Το καλώδιο είναι 11 τριφασικά 3 Χ 35 ρολόγια.
Τώρα αν πρέπει να μπούν και 12 φορτιστές, δεν ξέρω αν θα το σηκώνει, η πρέπει να μας αλλάξουν καλώδιο.
Σκεφτείτε ότι ο ΔΕΔΔΗΕ χρεώνει το τριφασικό ρολόι πάνω από 1000 ευρώ μαζί με την αναλογία των εργασιών που θα κάνει.
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Σκεφτείτε ότι ο ΔΕΔΔΗΕ χρεώνει το τριφασικό ρολόι πάνω από 1000 ευρώ μαζί με την αναλογία των εργασιών που θα κάνει.
1080 το πλήρωσα εγώ το καλοκαίρι του 23, αποκλειστικά ρολόι ΔΕΔΔΗΕ. η λογική λέει οτι δεν θα βάλουν όλοι δεύτερο ρολόι για φόρτιση οχήματος, οποτε ίσως αυτοί που θα κάνουν την κίνηση στην αρχή, θα γλιτώσουν το κόστος της επαύξησης (προσοχή αν μπουν πολλά νέα ρολόγια πιθανόν το κόστος να ειναι στο θεό γιατί μπορει να υπάρχει και θέμα υποστήριξης απο τον ΔΕΔΔΗΕ συνολικά που θα χρειαστεί να κάνει και έργα στην γραμμή της γειτονιά σου - στην πολυτοικία της αδερφής μου εχουν βάλει και μετασχηματιστή -άλλα κόλπα και κόστη). Επίσης, το ανεξάρτητο ρολόι (οπως έχω εγώ για παροχή ρεύματος σε χώρο πάρκινγκ και φόρτιση οχήματος, δεν περνάει στα οικιακά τιμολόγια (οπως και το κοινόχρηστο) αλλά στα επαγγελματικά, δηλαδή Γ21 πχ, το οποίο στην ΔΕΗ ειναι λίγο πιο ακριβό (εκτος αν ψάξεις σε εναλλακτικούς παρόχους που δεν εχω καλή εικόνα)
-
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Κάπως καλύτερα σήμερα αν και πάλι δεν πιάσαμε 60kw/h. Είναι κολλημένος στα 56. Και πάλι χωρίς προφανή λόγο ενώ άλλη φορά είχε τελικιασει.
Δοκίμασε να του κάνεις καμιά απόψυξη ;
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Σκεφτείτε ότι ο ΔΕΔΔΗΕ χρεώνει το τριφασικό ρολόι πάνω από 1000 ευρώ μαζί με την αναλογία των εργασιών που θα κάνει.
1080 το πλήρωσα εγώ το καλοκαίρι του 23, αποκλειστικά ρολόι ΔΕΔΔΗΕ. η λογική λέει οτι δεν θα βάλουν όλοι δεύτερο ρολόι για φόρτιση οχήματος, οποτε ίσως αυτοί που θα κάνουν την κίνηση στην αρχή, θα γλιτώσουν το κόστος της επαύξησης (προσοχή αν μπουν πολλά νέα ρολόγια πιθανόν το κόστος να ειναι στο θεό γιατί μπορει να υπάρχει και θέμα υποστήριξης απο τον ΔΕΔΔΗΕ συνολικά που θα χρειαστεί να κάνει και έργα στην γραμμή της γειτονιά σου - στην πολυτοικία της αδερφής μου εχουν βάλει και μετασχηματιστή -άλλα κόλπα και κόστη). Επίσης, το ανεξάρτητο ρολόι (οπως έχω εγώ για παροχή ρεύματος σε χώρο πάρκινγκ και φόρτιση οχήματος, δεν περνάει στα οικιακά τιμολόγια (οπως και το κοινόχρηστο) αλλά στα επαγγελματικά, δηλαδή Γ21 πχ, το οποίο στην ΔΕΗ ειναι λίγο πιο ακριβό (εκτος αν ψάξεις σε εναλλακτικούς παρόχους που δεν εχω καλή εικόνα)
Κοίταξε εγώ δεν θέλω να αφήσω στην τύχη του το πράγμα.
Γενικά είναι εύκολο να βρεθούν κάποιοι ιδιοκτήτες και να κάνουν ψευτοδουλειά για να γλυτώσουν κάποια χρήματα, υποβαθμίζοντας το κτίριο και τις ιδιοκτησίες του.
Στην κρίση είχε βρεθεί ένας έξυπνος να κλείσουμε την θέρμανση.
Του είπα να το πουλήσει και να φύγει. Δεν υπάρχει περίπτωση να υποβαθμιστεί το κτίριο. Αλλος ενοικιαστής αυτός, διαμαρτυρόταν γιατί έχουμε αυξημένο κόστος νερού για τον κήπο. Επίσης έφαγε βρίσιμο.
Σε άλλη οικοδομή, 25ετίας έβαλαν φυσικό αέριο, που πέρασε τώρα από την περιοχή. Μιλάμε αισθητική καταστροφή.
Είναι τσακωμένοι μεταξύ τους και έκαναν ότι βλακεία θέλουν.
Και μάλιστα πάνω στο τοιχείο. Πάνω στην πρόσοψη.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Μας νοιάζει γιατί πολύ απλά δεν δεν βγάζει θα κλείσει (όπως τόσες και τόσες) και θα τα βάλουμε στον πάτο μάς!
Αλήθεια; Εγώ που έχω αυτοκίνητο εταιρείας που δεν υπάρχει σήμερα (Saab) και αυτοκίνητο εταιρείας που έχει φύγει από την Ευρώπη (Daihatsu), γιατί δεν αγχώνομαι;
Μήπως έχεις 3-4 αυτοκίνητα ακόμα οπότε η ακινητοποίηση ενός (ή και δύο) δεν θα αλλάξει την καθημερινότητα σου;
Κι αυτό που λες σωστό είναι, αλλά το νόημα αυτού που είπα είναι ότι αν εξαιρέσουμε κάτι μικρές χαζομάρες (ψάχνω το μοτεράκι της ανακύκλωσης του κλιματισμού και δεν βρίσκω), δεν ένιωσα ποτέ ότι δεν υπάρχουν ανταλλακτικά (για τα μηχανικά υπάρχουν τα πάντα), ή ανασφάλεια.
@red_monster said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Μας νοιάζει γιατί πολύ απλά δεν δεν βγάζει θα κλείσει (όπως τόσες και τόσες) και θα τα βάλουμε στον πάτο μάς!
Αλήθεια; Εγώ που έχω αυτοκίνητο εταιρείας που δεν υπάρχει σήμερα (Saab) και αυτοκίνητο εταιρείας που έχει φύγει από την Ευρώπη (Daihatsu), γιατί δεν αγχώνομαι;
Μήπως δεν έχεις υποχρεώσεις ; Μήπως έχεις πολλές εναλλακτικές ;
Δε νομίζω ότι υπάρχει ενήλικος άνθρωπος που να μην έχει υποχρεώσεις, μικρές ή μεγάλες. Εναλλακτικές όντως έχω, αλλά δεν με έχει προβληματίσει κάποιο αυτοκίνητο απλά και μόνον επειδή δεν υπάρχει πλέον η μάρκα (ή δεν πωλείται στην Ελλάδα, ούτε με το Mazda είχε πρόβλημα όσο έλειπε η μάρκα από την Ελλάδα). Ανταλλακτικά και υποστήριξη υπάρχουν σχεδόν για τα πάντα (ανέφερα μόνον το αντιπαράδειγμα του μοτέρ ανακύκλωσης).
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Το Saab ειναι λίγο διαφορετικό γιατί ήταν GM τότε που υπάρχει ακόμα με όποια μορφή.
Και ναι και όχι. Τα περιφερειακά είναι παρόμοια, αλλά πολλά είναι μόνο της Saab, π,χ, οι εγκέφαλοι. Ένας από τους λόγους που η GM έκλεισε την Saab ήταν οι διαφοροποιήσεις που έκαναν οι Σουηδοί, χωρίς έγκριση, γιατί οι ίδιοι είχαν πολύ υψηλότερα standards σε σχέση με την Opel. Όταν είδαν πόσο κόστισαν οι αλλαγές στο 9-3 σε σχέση με το αντίστοιχο Vectra, ξήλωσαν την διοίκηση της Saab. Ο εγκέφαλος Trionic 8 που εξέλιξαν μόνο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (και δεν το φοράει κανένα άλλο GM, ούτε είναι off the shelf κατασκευαστή ανταλλακτικών, π.χ. Bosch) και ελέγχει τα πάντα, κόστισε πολλά εκατομμύρια και έκανε έξαλλους τους Αμερικανούς, όταν το είδαν στους ισολογισμούς. Αλλά δέχομαι αυτό που λες, ότι δεν είμαι ο τυπικός αγοραστής και οδηγός.
-
Αν έχεις αυτοκίνητο εταιρίας που έχει φύγει από τη χώρα (δεν συζητάω να έχει κλείσει) η κατάσταση με τα ανταλλακτικά είναι δράμα. Γενικά στα ιαπωνικά/κορεατικα η φανοποιεία είναι δύσκολη (και πραγματικά απορώ που δεν γράφεται ενδελεχώς οπως γράφεται για τα τεσλα πχ) αλλά αυτό περνάει κάθε όριο ανοχής. Παθών με επαγγελματικό μαζντα, πλέον παροπλισμένο !
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
/Γενικά στα ιαπωνικά/κορεατικα η φανοποιεία είναι δύσκολη (και πραγματικά απορώ που δεν γράφεται ενδελεχώς οπως γράφεται για τα τεσλα πχ) αλλά αυτό περνάει κάθε όριο ανοχής.
αυτό που με φοβίζει ιδιαίτερα ειναι οτι με την αναμενόμενη μείωση των πωλήσεων που θα έχουμε στα Tesla στην χώρα μας, λόγω της χαμηλής νέας επιδότησης, πως θα διαμορφωθεί το νέο τοπίο με ανταλακτικά και φανοποιία? αν η κατάσταση ειναι ήδη δύσκολη, θα δούμε πολύ χειρότερες μέρες μακροπρόθεσμα
-
Για ποιο λογο συνδεεις ολα αυτα με το ΚΗ; Η πτωση των πωλησεων της Τεσλα στην Ευρωπη εχει αρχισει απο την αρχη της χρονιας και προβληματα υποστηριξης ειχαν τα περισσοτερα αυτοκινητα διαχρονικα εκτος απο τα 911 που τα περισσοτερα που φτιαχτηκαν κυκλοφορουν ακομα.
Τι εγιναν ολα αυτα τα Γαλλικα και Ιταλικα αυτοκινητα των περασμενων δεκαετιων; Εξαφανιστηκαν απο τους δρομους λογω ελλειψης ανταλλακτικων οχι επηδη δεν θα μπορουσαν να λειτουργησουν σαν μηχανηματα.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
/Γενικά στα ιαπωνικά/κορεατικα η φανοποιεία είναι δύσκολη (και πραγματικά απορώ που δεν γράφεται ενδελεχώς οπως γράφεται για τα τεσλα πχ) αλλά αυτό περνάει κάθε όριο ανοχής.
αυτό που με φοβίζει ιδιαίτερα ειναι οτι με την αναμενόμενη μείωση των πωλήσεων που θα έχουμε στα Tesla στην χώρα μας, λόγω της χαμηλής νέας επιδότησης, πως θα διαμορφωθεί το νέο τοπίο με ανταλακτικά και φανοποιία? αν η κατάσταση ειναι ήδη δύσκολη, θα δούμε πολύ χειρότερες μέρες μακροπρόθεσμα
Ότι να ‘ναι…
-
@wantone said in TESLA FORUM:
Για ποιο λογο συνδεεις ολα αυτα με το ΚΗ; Η πτωση των πωλησεων της Τεσλα στην Ευρωπη εχει αρχισει απο την αρχη της χρονιας και προβληματα υποστηριξης ειχαν τα περισσοτερα αυτοκινητα διαχρονικα εκτος απο τα 911 που τα περισσοτερα που φτιαχτηκαν κυκλοφορουν ακομα.
Τι εγιναν ολα αυτα τα Γαλλικα και Ιταλικα αυτοκινητα των περασμενων δεκαετιων; Εξαφανιστηκαν απο τους δρομους λογω ελλειψης ανταλλακτικων οχι επηδη δεν θα μπορουσαν να λειτουργησουν σαν μηχανηματα.
προφανέστατα, έχω αναφέρει εδώ και καιρό οτι η Tesla θα δει και άλλη μείωση φέτος στις πωλήσεις της, εξάλλου ήδη φαίνεται όπως και οτι το νέο Y δεν έχει δώσει το αναμενόμενο boost. Δεν αναφέρομαι στην Ευρώπη, αναφέρομαι αποκλειστικά στην Ελλάδα. Μην συγκρίνεις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες με πολλά μοντέλα και χρόνια παρουσία στην Ελληνική αγορά, η tesla εμφανίστηκε πρόσφατα στην Ελλάδα και αυτό έγινε, όταν βγήκε το πρώτο πρόγραμμα KH, πόσο τυχαία μπορει να συνδέονται αυτά τα δύο?
@dettol said in TESLA FORUM:
Ότι να ‘ναι…
αχ ο παντογνώστης μιλησε!!! θα τα ξαναπούμε, στο έχω πει, αλλά τοτε θα κρυφτείς και θα λες οτι δεν εννοούσα αυτό, και αλλιως το είπες κτλ, την έχω ζήσει πολλές φορές την ιστορία αυτή, αλλά τα γραπτά μένουν....
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Αν έχεις αυτοκίνητο εταιρίας που έχει φύγει από τη χώρα (δεν συζητάω να έχει κλείσει) η κατάσταση με τα ανταλλακτικά είναι δράμα. Γενικά στα ιαπωνικά/κορεατικα η φανοποιεία είναι δύσκολη (και πραγματικά απορώ που δεν γράφεται ενδελεχώς οπως γράφεται για τα τεσλα πχ) αλλά αυτό περνάει κάθε όριο ανοχής. Παθών με επαγγελματικό μαζντα, πλέον παροπλισμένο !
Να με συγχωρέσουν οι mods για το off-topic, αλλά πες μου μοντέλο και θα σε κατευθύνω. Μέσα 1 βδομάδα έρχονται original από τα κεντρικά της Mazda Eastern Europe (Αυστρίας) και έχω κοννέ και για παλιατζίδικα εδώ (Θεσσαλονίκη).
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
/Γενικά στα ιαπωνικά/κορεατικα η φανοποιεία είναι δύσκολη (και πραγματικά απορώ που δεν γράφεται ενδελεχώς οπως γράφεται για τα τεσλα πχ) αλλά αυτό περνάει κάθε όριο ανοχής.
αυτό που με φοβίζει ιδιαίτερα ειναι οτι με την αναμενόμενη μείωση των πωλήσεων που θα έχουμε στα Tesla στην χώρα μας, λόγω της χαμηλής νέας επιδότησης, πως θα διαμορφωθεί το νέο τοπίο με ανταλακτικά και φανοποιία? αν η κατάσταση ειναι ήδη δύσκολη, θα δούμε πολύ χειρότερες μέρες μακροπρόθεσμα
Αφού σε φοβίζει και σε αγχώνει, τι θες και μπλέκεις ;
Είτε λίζινγκ τεσλα, είτε κανένα τουοτα υβριδικό. Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι την ίδια ανοχή στο άγνωστο και στο ρίσκο, αξίζει να μην κοιμάσαι τα βράδια ; -
@realzeus said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Αν έχεις αυτοκίνητο εταιρίας που έχει φύγει από τη χώρα (δεν συζητάω να έχει κλείσει) η κατάσταση με τα ανταλλακτικά είναι δράμα. Γενικά στα ιαπωνικά/κορεατικα η φανοποιεία είναι δύσκολη (και πραγματικά απορώ που δεν γράφεται ενδελεχώς οπως γράφεται για τα τεσλα πχ) αλλά αυτό περνάει κάθε όριο ανοχής. Παθών με επαγγελματικό μαζντα, πλέον παροπλισμένο !
Να με συγχωρέσουν οι mods για το off-topic, αλλά πες μου μοντέλο και θα σε κατευθύνω. Μέσα 1 βδομάδα έρχονται original από τα κεντρικά της Mazda Eastern Europe (Αυστρίας) και έχω κοννέ και για παλιατζίδικα εδώ (Θεσσαλονίκη).
Σειρά Β, 2,5αρη, διπλή καμπίνα του 2000 !
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Αν έχεις αυτοκίνητο εταιρίας που έχει φύγει από τη χώρα (δεν συζητάω να έχει κλείσει) η κατάσταση με τα ανταλλακτικά είναι δράμα. Γενικά στα ιαπωνικά/κορεατικα η φανοποιεία είναι δύσκολη (και πραγματικά απορώ που δεν γράφεται ενδελεχώς οπως γράφεται για τα τεσλα πχ) αλλά αυτό περνάει κάθε όριο ανοχής. Παθών με επαγγελματικό μαζντα, πλέον παροπλισμένο !
Να με συγχωρέσουν οι mods για το off-topic, αλλά πες μου μοντέλο και θα σε κατευθύνω. Μέσα 1 βδομάδα έρχονται original από τα κεντρικά της Mazda Eastern Europe (Αυστρίας) και έχω κοννέ και για παλιατζίδικα εδώ (Θεσσαλονίκη).
Σειρά Β, 2,5αρη, διπλή καμπίνα του 2000 !
Σου στέλνω PM για να μην κάνω διαφήμιση.
TESLA FORUM