-
@criuser said in CarTalk.gr:
Και μετά λέτε για τον Σ. που τουλάχιστον τα δικά του ηλεκτρικά τα παίρνει ο κόσμος...
Υπάρχουν πολλοί Σ.!! Προφανώς λες τον "δικό σου"? Γιατί έχουμε και του γάτου τον Σ. (που ειναι και του απολυμαντικού τώρα) και έχουμε και τον παραδοσιακό Σ. με τα τζαπαν.
-
Μα τον δικό μου κατηγορείτε ότι έχει γεμίσει το δημόσιο με αμάξια.
-
@criuser said in CarTalk.gr:
Μα τον δικό μου κατηγορείτε ότι έχει γεμίσει το δημόσιο με αμάξια.
Εεε το έχει γεμίσει είναι η αλήθεια...!!
-
@criuser said in CarTalk.gr:
Μα τον δικό μου κατηγορείτε ότι έχει γεμίσει το δημόσιο με αμάξια.
Δεκαετίες τώρα προμηθεύει την ΕΛ.ΑΣ. με περιπολικά.....από το Citroen xsara.
Επίσης ο Σ του γάτου, την προμηθεύει με δίκυκλα εδώ και περίπου μισό αιώνα. Ακόμα υπάρχουν μερικά ασπαστα SUZUKI GSX 750P
https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Suzuki-GSX-750P-Inazuma-H-athanath-mhxanh-ths-omadas-Z_144063.asp -
@a-d-p said in CarTalk.gr:
Δεκαετίες τώρα προμηθεύει την ΕΛ.ΑΣ. με περιπολικά.....από το Citroen xsara.
Kαι τις ΔΕΚΟ.
-
@A-d-P
Θα σε κυνηγάει ο Κριού
Ξεχνάς την Ξανθιά ακτιβα
Και πολλές ΔΕΚΟ από το ΑΧ ακόμα
Βλέπω που και που ένα πορτοκάλι ΖΧ της ΔΕΗΟ Σ του Κρίου παίζει από ένα μέγεθος τετράτροχων και κάτω.
-
@nickthetrib said in CarTalk.gr:
@A-d-P
Θα σε κυνηγάει ο Κριού
Ξεχνάς την Ξανθιά ακτιβα
Και πολλές ΔΕΚΟ από το ΑΧ ακόμα
Βλέπω που και που ένα πορτοκάλι ΖΧ της ΔΕΗΟ Σ του Κρίου παίζει από ένα μέγεθος τετράτροχων και κάτω.
Πολύ σωστά
Και το ΕΚΑΒ έχει ασθενοφόρα psa νομίζω -
@nickthetrib said in CarTalk.gr:
Βλέπω που και που ένα πορτοκάλι ΖΧ της ΔΕΗ
Δε σκόρπισε ακομα;
Από τα 90s πάντως μόνο ιαπωνικά βλέπω,
λίγα γερμανικά,
ιταλικά και γαλλικά μόνο σε φωτογραφίες.Edit: corolles και civic σε εξαιρετική κατάσταση, να παίζουν τον ρόλο του κυρίου αυτοκινήτου ακόμα και σήμερα, sunny και lancer σε ψιλοαθλια κατάσταση με μαδερια στο πορτμπαγκάζ, golf 3, Astra, escort κάποια λίγα ναι, tipo, alfa33, renault 19, Zx (εδώ άρχισαν να εξαφανιζονται και τα xsara) μόνο πεταμένα σε χωράφια.
-
@georgemit said in CarTalk.gr:
@nickthetrib said in CarTalk.gr:
Βλέπω που και που ένα πορτοκάλι ΖΧ της ΔΕΗ
Δε σκόρπισε ακομα;
Από τα 90s πάντως μόνο ιαπωνικά βλέπω,
λίγα γερμανικά,
ιταλικά και γαλλικά μόνο σε φωτογραφίες.Edit: corolles και civic σε εξαιρετική κατάσταση, να παίζουν τον ρόλο του κυρίου αυτοκινήτου ακόμα και σήμερα, sunny και lancer σε ψιλοαθλια κατάσταση με μαδερια στο πορτμπαγκάζ, golf 3, Astra, escort κάποια λίγα ναι, tipo, alfa33, renault 19, Zx (εδώ άρχισαν να εξαφανιζονται και τα xsara) μόνο πεταμένα σε χωράφια.
Μάλλον έχουν πάρει μέρη από όλα τα υπόλοιπα και είναι το μοναδικό που λειτουργεί!
-
@georgemit said in CarTalk.gr:
@nickthetrib said in CarTalk.gr:
Βλέπω που και που ένα πορτοκάλι ΖΧ της ΔΕΗ
Δε σκόρπισε ακομα;
Από τα 90s πάντως μόνο ιαπωνικά βλέπω,
λίγα γερμανικά,
ιταλικά και γαλλικά μόνο σε φωτογραφίες.Edit: corolles και civic σε εξαιρετική κατάσταση, να παίζουν τον ρόλο του κυρίου αυτοκινήτου ακόμα και σήμερα, sunny και lancer σε ψιλοαθλια κατάσταση με μαδερια στο πορτμπαγκάζ, golf 3, Astra, escort κάποια λίγα ναι, tipo, alfa33, renault 19, Zx (εδώ άρχισαν να εξαφανιζονται και τα xsara) μόνο πεταμένα σε χωράφια.
Εγω παλι περα απο κανα corolla, starlet και civic ουτε πολλα ιαπωνικα παλια βλεπω. Επισης απο γερμανικα μονο κατι bmw Ε36 και αντιστοιχες mercedes βλεπω, vw, opel και ford ουτε για δειγμα. Ιταλικα βλεπω κατι ξεκαρφωτα fiat κατα καιρους (cinquecento, punto 1 και 2), καμια lancia delta 2 και alfa 156 και 147 αρκετες ακομα που οκ δεν ειναι τοσο παλια μοντελα.
Απο γαλλικα παλι peugeot 206 παμπολλα και 106 αρκετα. Citroen τετοιας εποχης σπανια και renault καθολου. -
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Επειδή κατά τα άλλα δεν έχει κάτι νέο και βαριόμαστε και κοιτάμε τα νούμερα, έχεις βάλει τα CO2 από την τετρακίνητη έκδοση (127) στο άρθρο.
-
Σωστός!
-
Επίσης (κουβέντα να γίνεται , όχι για διόρθωση κειμένου) εκεί με τα ανταγωνιστικά μοντέλα >10ετίας , νομίζω ότι δικαιωματικά ανήκει και ο μαθουσάλας panda. Οκ, ανταγωνιστικό του aygoΧ δε το λές πλέον , αλλά πρέπει να κρατήθηκε γερά σε πωλήσεις καμία δεκαετία. Νομίζω η τελευταία γενιά παρουσιάστηκε το 11.
-
-
@civil357 said in CarTalk.gr:
Επίσης (κουβέντα να γίνεται , όχι για διόρθωση κειμένου) εκεί με τα ανταγωνιστικά μοντέλα >10ετίας , νομίζω ότι δικαιωματικά ανήκει και ο μαθουσάλας panda. Οκ, ανταγωνιστικό του aygoΧ δε το λές πλέον , αλλά πρέπει να κρατήθηκε γερά σε πωλήσεις καμία δεκαετία. Νομίζω η τελευταία γενιά παρουσιάστηκε το 11.
Σωστός. Εντάξει, μία νύξη, έναν παραλληλισμό ήθελα να κάνω για να δείξω ότι γέρασε. Όχι άρθρο για όλα τα μοντέλα ΚΑΠΗ.
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
''Τα πιο εύκολα στην απενεργοποίηση είναι τα Tesla. Απλώς πατάς πάνω στο σηματάκι του ορίου ταχύτητας στην κεντρική οθονή και μουγγαίνεται μέσα σε μισό δευτερόλεπτο.''
Και στην καινούρια φουρνία του CHR γίνεται ακριβώς έτσι.
-
Αλλά όποιος δεν έχει στάνταρ τα βοηθήματα, δεν παίρνει 5 αστέρια, αλλά θέλουμε να έχουμε γρήγορη απενεργοποίηση...
Δεν σας πιάνουμε πουθενά...
-
@moysatos said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
''Τα πιο εύκολα στην απενεργοποίηση είναι τα Tesla. Απλώς πατάς πάνω στο σηματάκι του ορίου ταχύτητας στην κεντρική οθονή και μουγγαίνεται μέσα σε μισό δευτερόλεπτο.''
Και στην καινούρια φουρνία του CHR γίνεται ακριβώς έτσι.
Το είδα εχθές στο aygo X, το είδε καταλάθος η κοπέλα του Thomas από το autogefühl.
Δεν το πήραν/πάρουν και τα υπόλοιπα της Toyota;
-
@criuser said in CarTalk.gr:
Αλλά όποιος δεν έχει στάνταρ τα βοηθήματα, δεν παίρνει 5 αστέρια, αλλά θέλουμε να έχουμε γρήγορη απενεργοποίηση...
Δεν σας πιάνουμε πουθενά...
Λέμε όχι στο σπαστικό όριο ταχύτητας, ειδικά στην Ελλάδα με τα τραγικά όρια. Ναι στα υπόλοιπα συστήματα που σώζουν ζωές.
CarTalk.gr