-
αυτοκινητο για μια (ισως και παραπανω
) ζωη. Πανω που πηγαινα να γραψω "το δερμα του τιμονιου σιγουρα αντεξε;"
αλλα το αρθρο αναφερει οτι οντως εχει καποιες ζαρες
-
Καημό το χω ΜΙΑ φορά να επωφεληθω μιας επιδοτησης. Ουτε τοστιερα. Η ανταποδοτικοτητα αυτού του κράτους απέναντι μου ειναι κυριολεκτικά 0.
Δηλ πήρε κάποιος πριν 6 μηνες ενα Taycan και τσίμπησε 9Κ ζεστα και κάποιος άλλος σήμερα με Τεσλα ή οτι άλλο με μισή ή και χαμηλότερη αξια, δε θα παρει τπτ. Ούτε καν τα 3.500. Γαμω τον κομμουνισμο μου!
-
θεωρητικα δεν μπορεις να κανεις αιτηση στο υπαρχον ΚΗ3 ή εχει ληξει;
-
Δε δέχεται εδω και μηνες αιτήσεις το ΚΗ3. Προφανως και κάναμε την αγορά εν γνωσει μας και χωρίς να περιμένουμε τπτ αλλα ειναι εντυπωσιακό πως πάντα υπάρχει ένας αστερισκος σε οποιαδήποτε επιδοματικη πολιτική αυτού του κράτους που μας εξαιρεί απο τους δικαιούχους.
-
Στο συγκεκριμενο απλα ηταν θεμα timing γιατι επρεπε να πουλησεις αμαξι για να μπορεσεις να παρεις το Τεσλα. Παντως η αληθεια υπηρχε και κοσμος που αγορασε μονο και μονο για να παρει την επιδοτηση. Δηλ πρεπει να τα κυνηγας τα επιδοματα, δεν ερχονται αυτοματα.
-
Μπήκα σε ταξί τεσλα χθες πιάσαμε κουβέντα ο ταξιτζής μέσα στα νεύρα έχασε κούρσα 500-600 ευρώ γιατι ακυρώθηκε το ταξίδι επειδή το έβαλε να φορτίσει το βράδυ και το πρωί που πήγε για την κούρσα είδε ότι το αμάξι δεν φορτισε... Μια χαρά... Θα μου πεις από την εφαρμογή δεν το είδες αν φορτιζει; επαγγελματίας εισαι... Αυτός πάντως έβριζε...
-
@wantone said in TESLA FORUM:
Παντως η αληθεια υπηρχε και κοσμος που αγορασε μονο και μονο για να παρει την επιδοτηση. Δηλ πρεπει να τα κυνηγας τα επιδοματα, δεν ερχονται αυτοματα.
με ποια λογική? έστω και την πήρες, δεν έγινες πλούσιος...η πτώση τιμών στα ηλεκτρικά ειναι μεγαλύτερη, αν και στην Ελλάδα το πράγμα ειναι πιο σύνθετο. Νομιζω οτι κάποιοι αγόρασαν με σκοπό να το κρατήσουν 3-4 χρόνια και μετά να πουλήσουν με μικρή χασούρα
-
@tkin73 said in TESLA FORUM:
Θα μου πεις από την εφαρμογή δεν το είδες αν φορτιζει; επαγγελματίας εισαι... Αυτός πάντως έβριζε...
πλέον οπως έγινε το νυχτερινό, με δυο ώρες το βράδυ, δεν μπορεις να φορτίσεις ιδιαίτερα. άρα με το που γυρνάς απο την βάρδυα το βάζεις και φορτίζει... αν δεν το έλεγξε ο ίδιος, η ευθύνη ειναι δική του
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
Παντως η αληθεια υπηρχε και κοσμος που αγορασε μονο και μονο για να παρει την επιδοτηση. Δηλ πρεπει να τα κυνηγας τα επιδοματα, δεν ερχονται αυτοματα.
με ποια λογική? έστω και την πήρες, δεν έγινες πλούσιος...η πτώση τιμών στα ηλεκτρικά ειναι μεγαλύτερη, αν και στην Ελλάδα το πράγμα ειναι πιο σύνθετο. Νομιζω οτι κάποιοι αγόρασαν με σκοπό να το κρατήσουν 3-4 χρόνια και μετά να πουλήσουν με μικρή χασούρα
η λογικη των επιδοματων ειναι αφου κανεις μια μικρη χαρτοδουλεια χωρις αγχος ομως οπως να κανεις μια πραγματικη δουλεια να εχεις αφεντικο να σε πρηζει να περιοριζει τον χρονο σου να κινδινευεις σε χειρωνακτικες δουλιες κλπ σου δινουν χρηματα και ξοδευεις.
η μονη υποχρεωση που εχεις ειναι να ψηφισεις αυτους που σου δινουν τα επιδοματα...
-
@wantone said in TESLA FORUM:
η λογικη των επιδοματων ειναι αφου κανεις μια μικρη χαρτοδουλεια χωρις αγχος ομως οπως να κανεις μια πραγματικη δουλεια να εχεις αφεντικο να σε πρηζει να περιοριζει τον χρονο σου κλπ σου δινουν χρηματα και ξοδευεις.
άρα με αυτή την λογική τα ηλεκτρικά δεν αξίζουν τα χρήματα τους?
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
η λογικη των επιδοματων ειναι αφου κανεις μια μικρη χαρτοδουλεια χωρις αγχος ομως οπως να κανεις μια πραγματικη δουλεια να εχεις αφεντικο να σε πρηζει να περιοριζει τον χρονο σου κλπ σου δινουν χρηματα και ξοδευεις.
άρα με αυτή την λογική τα ηλεκτρικά δεν αξίζουν τα χρήματα τους?
δεν ξερω για αυτο εξαρταται απο τις αναγκες που καλυπτουν, για μενα ειναι συγκεκριμενες οι συνθηκες που αξιζουν σαν μηχανηματα.
για παραδειγμα δεν κανουν για ενοικιαζομενα γιατι αυτος που θα νοικιασει αμαξι για μερικες μερες δεν εχει το βαρος της αλλαγης λαδιων υγρων αν του σκασει ο κινητηρας κλπ απλα σταματαει βαζει βενζινη σε 5 λεπτα ετοιμος.
ηλεκτρικο δεν κανει γιατι δεν μπορει να χανει ωρες καθε μερα να το φορτιζει οταν νοικιαζει αμαξι για να κανει την δουλεια του για μερικες μερες.
-
@wantone said in TESLA FORUM:
δεν ξερω για αυτο εξαρταται απο τις αναγκες που καλυπτουν, για μενα ειναι συγκεκριμενες οι συνθηκες που αξιζουν σαν μηχανηματα.
δεν διαφωνώ, πάντως μην εκπλαγούμε αν οι εταιρίες αφομοιώσουν κάποιο ποσό της επιδότησης, η BYD στην Κίνα είδατε τι κάνει με τις τιμές.. η tesla με μειωμένες πωλήσεις πόσο θα αντέξει?
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
Αυτό το max 134km/h πως το καταφέρνεις ρε παιδί μου.
Παρασκευή η μέρα μετά από 10 ώρες στη δουλειά
Α είναι το παλιό, το είχες βάλει ξανά και μου είχε αποτυπωθεί χαχαχα
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Τυχεράκηδες με τα Τέσλα, αν τελικά το ΚΗ4 δεν τα περιλαμβάνει, θα είναι ευκαιρία μεταπώλησης...
ακόμα και ψηλά να πουλούσε κάποιος το Tesla του, με την μειωμένη επιδότηση πλέον, θα πρέπει να βάλει την διαφορά απο την τσέπη του για αγορά καινούργιου ηλεκτρικού, δεν πολυαξίζει νομιζω αν και δεν ειαμι γνώστης της αγοράς των μεταχειρισμένων.
Σωστό !
-
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Δε δέχεται εδω και μηνες αιτήσεις το ΚΗ3. Προφανως και κάναμε την αγορά εν γνωσει μας και χωρίς να περιμένουμε τπτ αλλα ειναι εντυπωσιακό πως πάντα υπάρχει ένας αστερισκος σε οποιαδήποτε επιδοματικη πολιτική αυτού του κράτους που μας εξαιρεί απο τους δικαιούχους.
Θυμάμαι σε μια επιδότηση για hardware που είχαν στους όρους με μικρά γράμματα απαραίτητη προυπόθεση να μην έχεις αυτοκίνητο με κινητήρα άνω των 2.0λίτρων. Φυσικά έτυχε να έχω εκείνη την περίοδο, πόσο κόμπλεξ και πόση ηλιθιότητα έχουν αυτοί που νομοθετούν;
-
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Δε δέχεται εδω και μηνες αιτήσεις το ΚΗ3. Προφανως και κάναμε την αγορά εν γνωσει μας και χωρίς να περιμένουμε τπτ αλλα ειναι εντυπωσιακό πως πάντα υπάρχει ένας αστερισκος σε οποιαδήποτε επιδοματικη πολιτική αυτού του κράτους που μας εξαιρεί απο τους δικαιούχους.
Δοκιμασε με autoclicker μπας και περάσει. |
Περασε αίτηση γνωστού πριν κανα μήνα μεσα σε 10 ημέρες με autoclicker -
Τον εμπιστευομαστε το γνωστό ή ειναι τπτ φιδεμπορας? Έχουν πολύ καιρό να βάλουν λεφτα στο πρόγραμμα και έχω σοβαρές αμφιβολίες οτι παίζουν όντως τέτοιες πατέντες. Εμένα παει τώρα ούτως ή άλλως...εφόσον μπήκε πλαφόν στη λτπφ τελείωσε ενω και λεφτα στο ΚΗ3 δε θα ξαναβαλουν. Το Υ έχει 44Κ νομίζω.
-
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Τον εμπιστευομαστε το γνωστό ή ειναι τπτ φιδεμπορας? Έχουν πολύ καιρό να βάλουν λεφτα στο πρόγραμμα και έχω σοβαρές αμφιβολίες οτι παίζουν όντως τέτοιες πατέντες. Εμένα παει τώρα ούτως ή άλλως...εφόσον μπήκε πλαφόν στη λτπφ τελείωσε ενω και λεφτα στο ΚΗ3 δε θα ξαναβαλουν. Το Υ έχει 44Κ νομίζω.
Δεν εχεις να χασεις τιποτα. Θεωρητικα δεν θα ξαναβαλουν αλλα ποτε δεν ξερεις.
-
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Τον εμπιστευομαστε το γνωστό ή ειναι τπτ φιδεμπορας? Έχουν πολύ καιρό να βάλουν λεφτα στο πρόγραμμα και έχω σοβαρές αμφιβολίες οτι παίζουν όντως τέτοιες πατέντες. Εμένα παει τώρα ούτως ή άλλως...εφόσον μπήκε πλαφόν στη λτπφ τελείωσε ενω και λεφτα στο ΚΗ3 δε θα ξαναβαλουν. Το Υ έχει 44Κ νομίζω.
Ναι ... αλλωστε δεν περιμενεις από νεα λεφτά αλλά από ακυρωση/απόρριψη άλλου
-
Έκανα μια διαδρομή άνω των 25 χλμ και την κατέγραψα με εφαρμογή του κινητού. Το οδόμετρο του Υ έπεσε μέσα με απόλυτη ακρίβεια. Περί κλεψίματος κοντέρ, που είχε αναφερθεί παλιότερα.
TESLA FORUM