-
Βασικά εξαιρεί περίπου ότι θα ταλαιπωρηθεί από τη χρήση.
-
@monman2 said in TOYOTA FORUM:
όρε φίλε δεν ξαναγοράζω άλλο αυτοκίνητο πλην toyota
Δεν το περίμενα καθόλου αυτό
-
-
Όχι οτι είναι και το πλέον δημοφιλές όχημα εκεί έξω ή έστω ένα καλούτσικο ηλεκτρικό (δεν το έχω οδηγήσει αλλά το pre-facelift δεν τα πήγε καλά στα reviews):
H βασική έκδοση του νέου (facelift) BZ4X με την 57.7 kWh σε ελάχιστα κάτω των 40k.
Μυρίζομαι όριο τα 40κ στο ΚΗ4https://www.drive.gr/news/agora/anakoinothike-i-timi-toy-ananeomenoy-toyota-bz4x
-
Άρα να περιμένουμε το chr+ πιο κάτω; Στην awd έκδοση θα φτάνει 50+ πάλι πολλά είναι.
-
@ataim said in TOYOTA FORUM:
Άρα να περιμένουμε το chr+ πιο κάτω; Στην awd έκδοση θα φτάνει 50+ πάλι πολλά είναι.
Υποθέτω ότι το CHR+ θα ξεκινάει κάπου στα 34-35k και αντίστοιχα το urban cruiser στα 28-30k.
Τώρα αν θα φτάνει το CHR+ τα 50k δεν ξέρω. Δε νομίζω πάντως. -
Δυσκολεύομαι να κατανοήσω την λογική της Toyota στο ότι δεν έχει ένα κοινό εσωτερικό design και ποιότητα. Πχ τα Corolla cross, Chr & Rav 4 έχουν εντελώς εσωτερικό καθώς και αρκετές άλλες διαφορές. Ειδικά στην περίπτωση chr & chr ev η διαφορά ειναι τρομακτική!
-
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Toyota_bZ4X#Touring
Του χρόνου βγάζουν και αυτό με 380hp, και αφού τα bz/chr+ έχουν την ίδια μπαταρία θα μπορούσαν και αυτά να έχουν 380hp αντι για 340hp.
-
@vdx said in TOYOTA FORUM:
Δυσκολεύομαι να κατανοήσω την λογική της Toyota στο ότι δεν έχει ένα κοινό εσωτερικό design και ποιότητα. Πχ τα Corolla cross, Chr & Rav 4 έχουν εντελώς εσωτερικό καθώς και αρκετές άλλες διαφορές. Ειδικά στην περίπτωση chr & chr ev η διαφορά ειναι τρομακτική!
Αρπακολλατζηδες.
Πουλάνε ότι βρουν οπως βρουν με τιμές χωρίς λογική πια.
Σκουπίδια ποιοτικά χαμηλά, πανάκριβα κουτιά ψηλά.
Ψοφοοοοοο -
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
Αρπακολλατζηδες.
Πουλάνε ότι βρουν οπως βρουν με τιμές χωρίς λογική πια.
Σκουπίδια ποιοτικά χαμηλά, πανάκριβα κουτιά ψηλά.
ΨοφοοοοοοΜάλλον για άλλη εταιρία λες!! Γιατι η Τογιότα ειναι η πιο τίμια και με το καλύτερο προϊον για τα λεφτά του!!
-
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
@vdx said in TOYOTA FORUM:
Δυσκολεύομαι να κατανοήσω την λογική της Toyota στο ότι δεν έχει ένα κοινό εσωτερικό design και ποιότητα. Πχ τα Corolla cross, Chr & Rav 4 έχουν εντελώς εσωτερικό καθώς και αρκετές άλλες διαφορές. Ειδικά στην περίπτωση chr & chr ev η διαφορά ειναι τρομακτική!
Αρπακολλατζηδες.
Πουλάνε ότι βρουν οπως βρουν με τιμές χωρίς λογική πια.
Σκουπίδια ποιοτικά χαμηλά, πανάκριβα κουτιά ψηλά.
ΨοφοοοοοοΣκουπίδια δεν είναι σε καμία περίπτωση απλά δεν έχουν ταυτότητα στην εσωτερική σχεδίαση. Ίσως αν είχαν εξαγοράσει μια εταιρεία όπως η Suzuki θα τους ήταν ευκολότερο να κάνουν να πουλάνε το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετικό badge και ποιότητα ενώ τώρα αναγκάζονται να κάνουν market segmentation ανά μοντέλο αντί για ανά εταιρεία.
Επίσης δεν έχουν ανταγωνισμό στα hybrids!
-
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
@vdx said in TOYOTA FORUM:
Δυσκολεύομαι να κατανοήσω την λογική της Toyota στο ότι δεν έχει ένα κοινό εσωτερικό design και ποιότητα. Πχ τα Corolla cross, Chr & Rav 4 έχουν εντελώς εσωτερικό καθώς και αρκετές άλλες διαφορές. Ειδικά στην περίπτωση chr & chr ev η διαφορά ειναι τρομακτική!
Αρπακολλατζηδες.
Πουλάνε ότι βρουν οπως βρουν με τιμές χωρίς λογική πια.
Σκουπίδια ποιοτικά χαμηλά, πανάκριβα κουτιά ψηλά.
ΨοφοοοοοοΟι "εραστες" της τογιοτα ξερουν και τι αγοραζουν και γιατι το προτιμουν. Μετριο εσωτερικο, οχι κορυφαια οδικη συμπεριφορα αλλα πανω απο το μεσο ορο, απο τις κορυφαιες τεχνολογιες, πολυ χαμηλο κοστος κινησης και συντηρησης, μακροζωια. Δεν αναζητουν ολοι τα ιδια δεκτο, αλλα αρπακολλατζηδες σε καμια περιπτωση δεν ειναι.
-
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
Πουλάνε ότι βρουν οπως βρουν με τιμές χωρίς λογική πια.
Σκουπίδια ποιοτικά χαμηλά, πανάκριβα κουτιά ψηλά.Τα φθηνά (σκληρά) πλαστικά σε όλη την γκάμα από το aygo μέχρι το land cruiser φαίνεται να είναι άποψη, λες δεν παίζει επίτηδες το κάνουν.
Σε άλλα νέα από 33Κ το suzuki ev στην Ολλανδία
-
@ilias-a said in TOYOTA FORUM:
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
@vdx said in TOYOTA FORUM:
Δυσκολεύομαι να κατανοήσω την λογική της Toyota στο ότι δεν έχει ένα κοινό εσωτερικό design και ποιότητα. Πχ τα Corolla cross, Chr & Rav 4 έχουν εντελώς εσωτερικό καθώς και αρκετές άλλες διαφορές. Ειδικά στην περίπτωση chr & chr ev η διαφορά ειναι τρομακτική!
Αρπακολλατζηδες.
Πουλάνε ότι βρουν οπως βρουν με τιμές χωρίς λογική πια.
Σκουπίδια ποιοτικά χαμηλά, πανάκριβα κουτιά ψηλά.
ΨοφοοοοοοΟι "εραστες" της τογιοτα ξερουν και τι αγοραζουν και γιατι το προτιμουν. Μετριο εσωτερικο, οχι κορυφαια οδικη συμπεριφορα αλλα πανω απο το μεσο ορο, απο τις κορυφαιες τεχνολογιες, πολυ χαμηλο κοστος κινησης και συντηρησης, μακροζωια. Δεν αναζητουν ολοι τα ιδια δεκτο, αλλα αρπακολλατζηδες σε καμια περιπτωση δεν ειναι.
Το μόνο που με εξέπληξε κι εμένα είναι πως η οδική συμπεριφορά τους πλέον δεν είναι ένα απλά "ΟΚ" και "ασφαλές" αυτοκίνητο. Και με δεδομένο πως τα Φορντ, Άλφα κλπ προσιτά "οδηγοκεντρικά" θέτουν εαυτόν εκτός αγοράς, οι κορολες και τα chr θα "κυριαρχήσουν" και σ αυτόν τον τομέα, κι ας μας φαίνεται σαν ανέκδοτο.
Να συμπληρώσω μόνο πως το εσωτερικό τους θα μπορούσε να το πει κάποιος και "κακό" ή σίγουρα κάτω απ το μέσο όρο.
-
@ilias-a said in TOYOTA FORUM:
οχι κορυφαια οδικη συμπεριφορα αλλα πανω απο το μεσο ορο,
Mονο σε αυτό διαφωνώ, η οδική συμπεριφορά είναι πλέον κορυφαία (στην κάθε κατηγορία) και ειναι για εμένα η μεγαλύτερη επιτυχία της τογιότα, από εκεί που έφτιαχνε άθλια οδηγικά αυτοκίνητα. π.χ. Η Κορόλα ειναι ένα από τα ελάχιστα HB που ακόμα έοχυν διπλά ψαλίδια πίσω και ουσιαστικά το μόνο ΗΒ που οδηγικά ειναι ό,τι πιο κοντινό στο Φόκους (με τους πολλαπλούς) και στον Άσσο - δεν τα φτάνει προφανώς, αλλά ειναι κοντά και καμία σχέση με την βάρκα άουρις.
@piliourits said in TOYOTA FORUM:
Το μόνο που με εξέπληξε κι εμένα είναι πως η οδική συμπεριφορά τους πλέον δεν είναι ένα απλά "ΟΚ" και "ασφαλές" αυτοκίνητο. Και με δεδομένο πως τα Φορντ, Άλφα κλπ προσιτά "οδηγοκεντρικά" θέτουν εαυτόν εκτός αγοράς, οι κορολες και τα chr θα "κυριαρχήσουν" και σ αυτόν τον τομέα, κι ας μας φαίνεται σαν ανέκδοτο.
Ακριβώς!! Και είναι όντως ανέκδοτο για τους πιο ηελικωμένους απο εμάς που θυμόμαστε με γέλιο την αστεία οδικήσυμπεριφορά των Κορόλα του '80-'90 και των Άουρις που ήθελες να τα σπάσεις.
-
Κάτοχος της κορολα μοντέλο23. Εγώ έχω καταλάβει τα εξής. Το αμάξι έχει 3 χρόνια ή 100.000 χλμ εργοστασιακή εγγύηση όπου καλύπτει τα πάντα(ακόμα και καμένο φλας). Μετά εφόσον συνεχίσεις να πηγαίνεις σε αντιπροσωπεία, παίρνεις την επεκτάσιμη εγγύηση για 6 χρόνια ή 180.000 χλμ. Όμως εδώ αρχίζουν οι όροι και οι προυποθέσεις (διαβάστε το εγχειρίδιο θα εκπλαγείτε). Τώρα η δύσκολη ερώτηση, φίλος με 160.000 χλμ άλλαξε δαγκάνες εμπρός και cylinder assy disc, του τα χρεώσανε κανονικά. Τον παρέπεμψαν στο εγχειρίδιο και του είπαν είναι εκτός εγγύησης. Εμένα το εγχειρίδιο μου λεέι σχετικά με την εκτεταμένη εγγύηση: Ενότητα 1.3 Η εκτεταμένη εγγύηση δε καλύπτει :επιδιόρθωση ή αντικατάσταση συστήματος φρένων( δισκόπλακες ,ταμπούρα , υλικά τριβής). Επίσης ένα ακόμα παράδειγμα, στο εγχείριδιο γράφει ότι δεν καλύπτει σύστημα κλιματισμού-αιρ κοντισιον .Σήμερα μπήκα και είδα για το relax που λέτε, και γράφει ότι ισχύει μόλις τελειώσει ή εργοστασιακή ή η εκτεταμένη και βλέπω ότι καλύπτει δαγκάνες, στην ενότητα που λέει για τα φρένα. Επίσης σχετικά με τον κλιματισμό στο relax γράφει :Εάν πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις που αναφέρονται, η Εγγύηση Relax θα καλύψει το κόστος της επισκευής:
Κλιματισμός / Θέρμανση
Ψυγείο καλοριφέρ, Κλαπέτα και Μοτέρ καλοριφέρ, Μοτέρ ανεμιστήρα καλοριφέρ, Συμπιεστής AC, Συμπυκνωτής, Εξατμιστής (Εβαπορέτα), Ξηραντήρας, Χειριστήρια καλοριφέρ, Βαλβίδα καλοριφέρ, Αισθητήρας θερμοκρασίας εβαπορέτας
Τι έχω καταλάβει λάθος; -
Είναι απλό
ισχύουν οι oροι και προϋποθέσεις του relax εφόσον είναι το καινούργιο πρόγραμμα εγγύησης
που στην ουσία εξαιρεί μόνο τα αναλώσιμα (αμορτισέρ , δισκόπλακες κλπ) -
Διάβασε λίγο την ενότητα 2.1.1 σχετικά με το ρελαξ, αναφέρει : 2.1.1 Η Εγγύηση Relax ισχύει ανά πάσα στιγμή μετά τη λήξη της Εγγύησης Κατασκευαστή ή της Εγγύησης Εγκεκριμένου Μεταχειρισμένου ή της Εκτεταμένης Εγγύησης Νέου Οχήματος χωρίς επιπλέον κόστος και ανεξάρτητα από οποιαδήποτε αλλαγή ιδιοκτησίας οχήματος που υπόκειται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις.. Εγώ καταλαβαίνω ότι μέχρι τα 180.000 χλμ ή 6 χρόνια πας με τους όρους της εκτεταμένης εγγύησης. Μπορεί να κάνω λάθος.
-
Τι να λέμε τώρα....Μιλάμε για κίνηση ΜΑΤ.
-
Είναι φοβερό και δείγμα απίστευτης αυθυποβολής το πώς μια 3ετης εγγύηση έχει ξεχειλωσει στα 11 χρόνια γεμάτη εξαιρέσεις και καλύπτοντας απλά βασικά πράγματα. .
TOYOTA FORUM