-
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Από τα γαλλικά εμφανισιακά τουλάχιστον και σαν χώρους με ελκύουν πολύ και το 2008 και το c4 αλλά και θέμα αξιοπιστίας να μην υπάρχει και να μην φάω τίποτα παραπάνω στα συνεργεία και μόνο τα 500 ευρώ παραπάνω κατανάλωση στη βενζίνη τον χρόνο είναι ένα σημαντικό ποσό. Αν υποθέσω ότι στόχος μου είναι να κρατάω αυτοκίνητο καμιά δεκαετία είναι 5.000. Επίσης και η μεταπώληση (είτε σε 10 χρόνια είτε νωρίτερα) είναι ένας παράγοντας και υποθέτω ότι το full hybrid chr θα έχει καλύτερη μεταπώληση από ένα ήπιο υβριδικό.
Σε αυτά τα 4 καταλήγω πάντως προς το παρόν, yaris cross που ναι μεν χώροι αλλά τουλάχιστον είναι προσιτό, 2008 και c4 που θα πρέπει να κάνω μια υπέρβαση οικονομικά, ναι μεν ήπια και ίσως μικρότερη αξιοπιστία αλλά καλύτεροι χώροι και τέλος chr που το γουστάρω αλλά δύσκολα να καταφέρω να φτάσω αυτό το ποσό και να πείσω την οικογένεια χωρίς να με χωρίσει η γυναίκα μου.Τα 500 ευρώ δεν ισχύουν.
Δεν είσαι Αθήνα που κάνεις μεγάλες διαδρομές σε μποτιλιάρισμα και στις άλλες διαδρομές τα Τογιότα κάνουν σάν τό σκουπιδιαρικο τα ξημερώματα.
Για την αξιοπιστία δεν υπάρχουν κανόνες.
Πρωινό έντιτ για να μην γράφω νέο σχόλιο, επειδή είχαμε την παρέμβαση γνωστών προβοκατόρων...
Αν δεχτούμε ότι από τα 8000 χλμ τον χρόνο, τα 6000 είναι στην Θεσσαλονίκη και βάλουμε ότι τα μποτιλιαρίσματα είναι μικρά, λόγω του μεγέθους της πόλης, της τάξης των 2000 τον χρόνο, σε αυτά θα δώσουμε 4 λίτρα στο φουλ υβριδικό και 6 λίτρα στο μεσαίο υβριδικό της Σιτροέν ή της Πεζώ. Με 1,75 μέση τιμή βενζίνης έχουμε μια διαφορά 3,5 ευρώ στα 100 χλμ και 200 ευρώ τον χρόνο.
Στα άλλα 4000 χλμ χωρίς μποτιλιάρισμα δεν θα έχουν διαφορά, αλλά θα δώσω έτσι για τους Τογιοταίους, άλλα 100 ευρώ, τα οποία όμως θα τα πάρω πίσω στα άλλα 2000 χλμ σε ανοικτό δρόμο, που μπορεί να είναι και παραπάνω, αφού η διαφορά της πόλης αντιστρέφεται σύμφωνα με τα τέστ του εξωτερικού.
Οπότε το όφελος είναι 200 ευρώ το χρόνο.
Για την μεταπώληση υπάρχουν πολλοί παράγοντες που ίσως να είναι και λίγο διαφορετικοί από ότι λέμε.
Η εγγύηση της Τογιότα μετά τα 6 χρόνια έχει περιορισμούς.
Αλλά και η Σιτροέν ήδη στην Ευρώπη εδώ και 2 μήνες πήγε την εγγύηση από 5 χρόνια/ 60000-100000 χλμ σε 8 χρόνια/160000 χλμ, ενώ ο κινητήρας είναι πλέον με καδένα και όχι με ιμάντα που είχε πρόβλημα.
Να δούμε όμως και κάτι άλλο.
Πριν λίγο καιρό υπήρχε αναφορά εδώ μέσα από κάτοχο Τογιότα που άφησε το αυτοκίνητο του 2 μέρες σταματημένο και είχε πρόβλημα μία από τις μπαταρίες του, έφερε υποτίθεται την Τογιότα care η οποία έκανε λάθος σύνδεση και τελικά έμπλεξε και με νομική βοήθεια καθάρισε φτηνά.
Να πούμε λοιπόν ότι τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά είναι μεν το μέλλον, αλλά οι μπαταρίες έχουν θέματα και αυτά είναι πολύ ακριβά.
Ακόμα λοιπόν και αν δεχτούμε μεγάλες εγγυήσεις των 10-11 χρόνων που λέει η Τογιότα, σκέψου σαν αγοραστής μτχ Τογιότα 10ετίας που η μπαταρία θα έχει ακόμα λίγους μήνες εγγύηση και το κόστος της είναι σημαντικό.
Δεν θα θεωρούσες λογικό να υπάρξει μείωση τιμής για το ρίσκο αυτό, τουλάχιστον το μισό κόστος της μπαταρίας ?
Προφανώς θα το θεωρούσες και βέβαια αυτό ισχύει για όλα τα υβριδικά/ηλεκτρικά ανεξαρτήτου μάρκας.
Στα θερμικά ακόμα και μια αλλαγή κινητήρα ήταν ένα κόστος που θα μπορούσε να το πάρει κάποιος αγοραστής μτχ.
Στο υβριδικό/ηλεκτρικό θα θελήσει να το μοιραστεί...
Αρα ξέχνα το οτιδήποτε αφορά την μεταπώληση των υβριδικών/ηλεκτρικών αφού δεν ξέρουμε τι θα ισχύει τότε.
Η εγγύηση είναι για να κοιμάσαι ήσυχος εσύ ο αγοραστής του νέου αυτοκινήτου.
Μετά από αυτά οδήγησε το αμάξι που σου αρέσει και αποφάσισε μόνος σου, πέραν από τους τυχόν φανατισμούς και οπαδισμούς που έχουμε εδώ μέσα.
-
υπαρχει ενας βασικος κανονας
μακρυα απο στελαντι και πιουρκραπ -
Είχατε δεν είχατε την πολιτικοποιήσατε κι αυτή τη συζήτηση! Ο αριστερός να προσπαθεί από αλτρουισμό να σώσει κόσμο κι ο δεξιός προκειμένου να διασώσει την αξία του κεφαλαίου του να μην διστάζει να πάρει κόσμο στο λαιμό του.
-
Λάθος ο αριστερός πιστεύει στα ασιατικά παραμύθια, όπως και στον νεκρό και σεσηπώτα υπαρκτό και ανύπαρκτο σοσιαλισμό, ενώ ο δεξιός, αναδεικνύει με απόλυτο ρεαλισμό την πραγματικότητα, την οποία βιώνει έχοντας πληρώσει την επιλογή του των 4 PSA με τα χρήματα του και όχι με φοροαπαλλαγές και φοροαποφυγή.
Τα περί μαύρων έχουν καταρριφθεί εντελώς στο άλλο θέμα καθότι σε ετήσια βάση είναι πολύ λιγότερα από τις μηνιαίες επισκευές των βιτάρα που πέρναγαν σαν εταιρικά έξοδα...
-
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Τα περί μαύρων έχουν καταρριφθεί εντελώς στο άλλο θέμα καθότι σε ετήσια βάση είναι πολύ λιγότερα από τις μηνιαίες επισκευές των βιτάρα που πέρναγαν σαν εταιρικά έξοδα...
Ο δεξιός είναι νυκοκυραιος και σοβαρός. Κάθε Κυριακή πάει στην εκκλησία και ψέλνει με την αγιαστούρα. Μετά τρώει την ψαρούκλα του και παραπονιέται για το άτιμο και αδίστακτο κράτος που τον φορολογεί για τα 10.000 ευρώ που δηλώνει.
-
@dimitrioskosmas said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Τα περί μαύρων έχουν καταρριφθεί εντελώς στο άλλο θέμα καθότι σε ετήσια βάση είναι πολύ λιγότερα από τις μηνιαίες επισκευές των βιτάρα που πέρναγαν σαν εταιρικά έξοδα...
Ο δεξιός είναι νυκοκυραιος και σοβαρός. Κάθε Κυριακή πάει στην εκκλησία και ψέλνει με την αγιαστούρα. Μετά τρώει την ψαρούκλα του και παραπονιέται για το άτιμο και αδίστακτο κράτος που τον φορολογεί για τα 10.000 ευρώ που δηλώνει.
Με τον ίδιο τρόπο, ο αριστερός πάει στο κόμμα Κυριακή νωρίς το πρωί, προμηθεύεται κουπόνια και εφημερίδα για να μοιράσει στο πλήθος έξω από την εκκλησία και αφού έχει πάρει τα ένσημα στο χέρι, μετά φωνάζει γιατί αργούν με το επίδομα ανεργίας και τα υπόλοιπα επιδόματα...
-
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@dimitrioskosmas said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Τα περί μαύρων έχουν καταρριφθεί εντελώς στο άλλο θέμα καθότι σε ετήσια βάση είναι πολύ λιγότερα από τις μηνιαίες επισκευές των βιτάρα που πέρναγαν σαν εταιρικά έξοδα...
Ο δεξιός είναι νυκοκυραιος και σοβαρός. Κάθε Κυριακή πάει στην εκκλησία και ψέλνει με την αγιαστούρα. Μετά τρώει την ψαρούκλα του και παραπονιέται για το άτιμο και αδίστακτο κράτος που τον φορολογεί για τα 10.000 ευρώ που δηλώνει.
Με τον ίδιο τρόπο, ο αριστερός πάει στο κόμμα Κυριακή νωρίς το πρωί, προμηθεύεται κουπόνια και εφημερίδα για να μοιράσει στο πλήθος έξω από την εκκλησία και αφού έχει πάρει τα ένσημα στο χέρι, μετά φωνάζει γιατί αργούν με το επίδομα ανεργίας και τα υπόλοιπα επιδόματα...
Πάλι ο δεξιος νυκοκυραίος φωνάζει, με το εισόδημα που δηλώνει έχει πάρει όλα τα επιδόματα του κράτους, μέχρι και τσάμπα διακοπές κάνει από τον κοιν. τουρισμό για να περισσέψουν λεφτά για τη ψαρούκλα
-
@dimitrioskosmas said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@dimitrioskosmas said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Τα περί μαύρων έχουν καταρριφθεί εντελώς στο άλλο θέμα καθότι σε ετήσια βάση είναι πολύ λιγότερα από τις μηνιαίες επισκευές των βιτάρα που πέρναγαν σαν εταιρικά έξοδα...
Ο δεξιός είναι νυκοκυραιος και σοβαρός. Κάθε Κυριακή πάει στην εκκλησία και ψέλνει με την αγιαστούρα. Μετά τρώει την ψαρούκλα του και παραπονιέται για το άτιμο και αδίστακτο κράτος που τον φορολογεί για τα 10.000 ευρώ που δηλώνει.
Με τον ίδιο τρόπο, ο αριστερός πάει στο κόμμα Κυριακή νωρίς το πρωί, προμηθεύεται κουπόνια και εφημερίδα για να μοιράσει στο πλήθος έξω από την εκκλησία και αφού έχει πάρει τα ένσημα στο χέρι, μετά φωνάζει γιατί αργούν με το επίδομα ανεργίας και τα υπόλοιπα επιδόματα...
Πάλι ο δεξιος νυκοκυραίος φωνάζει, με το εισόδημα που δηλώνει έχει πάρει όλα τα επιδόματα του κράτους, μέχρι και τσάμπα διακοπές κάνει από τον κοιν. τουρισμό για να περισσέψουν λεφτά για τη ψαρούκλα
Δεν θα το έλεγα, για κυρ-Παντελήδες αυτό...
Μόνο Πασόκοι που έχουν μεγαλώσει με την έννοια του Μη Προνομιούχου, που έλεγε ο Ανδρέας...
-
Αλλά χαλάμε το θέμα του φίλου και καλό είναι να το κόψουμε.
Φταίει ο πήλιου που ανέβασε φωτό του Κούλη και εδώ.
-
Φίλος , με δύο μικρότερα παιδιά , αποφάσισε να αλλάξει το 15ετίας κόρσα του (ναι, με αυτό μετακινούνταν με τα παιδιά του μέχρι σήμερα που έφτασαν περίπου τα 5 ).
Πρώτος του στόχος η γκάμα των Γαλλικών κυρίως.
Όταν όμως η αξιοπιστία της μάρκας έχει πληγεί τόσο πολύ τα τελευταία χρόνια , όταν άλλαξαν το άσπαστο 8τάχυτο με διπλοσύμπλεκτο ( που ίσως να κουβαλάει τα κουσούρια όλων των παρόμοιων λύσεων) και επιπλέον σε όλα αυτά , χρησιμοποιούν μία πρωτοεμφανιζόμενη λύση υβριδικότητας στη γκάμα τους ( η φιατ είχε παρόμοιο σύστημα το γνωρίζω), ε τον ενημερώνεις τον άνθρωπο , για τα παραπάνω καθώς τα € , τα "μαζεύει" δύσκολα ο άνθρωπος.
Θετικό το γεγονός των εγγυήσεων στη στελλάντις , αλλά χρειάζεται δουλειά το ζήτημα επανάκτησης εμπιστοσύνης από το κοινό.Πρότεινα στο φίλο , τη γκάμα της toyota , το s-cross και το captur αέριο (άλλη χρήση βέβαια από του συνφορουμίτη).
Δυστυχώς λείπει αρκετά το προσιτό οικογενειακό αυτοκίνητο από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές , έχουν εξαφανιστεί η Φιατ , η Σεατ και τελευταία ακρίβυνε πολύ και η Skoda. Παρόμοια κενά στη γκάμα έχει και η Κια, τεράστια η Ford , ενώ και η νισσαν είναι σε φάση αναπροσαρμογής της γκάμας της.
-
Προφανώς και λείπει αλλιώς δεν θα πούλαγε το σκουπιδι το γιαρις κροσ τόσο
-
@iceman7 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Προφανώς και λείπει αλλιώς δεν θα πούλαγε το σκουπιδι το γιαρις κροσ τόσο
Το καλύτερο αμάξι στην κατηγορία του!! Αμαξάρα, πολύ μου άρεσε όσο το είχαμε.
-
Το πούλησες;
-
@civil357 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Φίλος , με δύο μικρότερα παιδιά , αποφάσισε να αλλάξει το 15ετίας κόρσα του (ναι, με αυτό μετακινούνταν με τα παιδιά του μέχρι σήμερα που έφτασαν περίπου τα 5 ).
Ακριβώς ίδια περίπτωση ένα κουμπάρος μου, που με 2 παιδιά είχε Κόρσα του 2006 (το 1.2). Το έδωσε και πήρε Opel Crossland (γιατί ειχε και Άστρα κάποτε και είναι "οπελάκιας" και ήθελε Γερμανικό...χαχα). Αλλά πήρε το απλό με τα 82 άλογα. Το έχει 5 χρόνια, ευχαριστημένος μέχρι στιγμής.
-
Χριστέ μου ….ποσους κουμπάρους έχεις;
-
@lap said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Χριστέ μου ….ποσους κουμπάρους έχεις;
Μητρώω κρατάς??!?! Εχω παντρέψει, με έχουν παντρέψει, έχω βαφτίσει (αρκετά) και μου έχουν βαφτίσει (2 νονοι). Οπότε έχω πολλούς - συνολικά πάνω από 10.
-
@civil357 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Φίλος , με δύο μικρότερα παιδιά , αποφάσισε να αλλάξει το 15ετίας κόρσα του (ναι, με αυτό μετακινούνταν με τα παιδιά του μέχρι σήμερα που έφτασαν περίπου τα 5 ).
Πρώτος του στόχος η γκάμα των Γαλλικών κυρίως.
Όταν όμως η αξιοπιστία της μάρκας έχει πληγεί τόσο πολύ τα τελευταία χρόνια , όταν άλλαξαν το άσπαστο 8τάχυτο με διπλοσύμπλεκτο ( που ίσως να κουβαλάει τα κουσούρια όλων των παρόμοιων λύσεων) και επιπλέον σε όλα αυτά , χρησιμοποιούν μία πρωτοεμφανιζόμενη λύση υβριδικότητας στη γκάμα τους ( η φιατ είχε παρόμοιο σύστημα το γνωρίζω), ε τον ενημερώνεις τον άνθρωπο , για τα παραπάνω καθώς τα € , τα "μαζεύει" δύσκολα ο άνθρωπος.
Θετικό το γεγονός των εγγυήσεων στη στελλάντις , αλλά χρειάζεται δουλειά το ζήτημα επανάκτησης εμπιστοσύνης από το κοινό.Πρότεινα στο φίλο , τη γκάμα της toyota , το s-cross και το captur αέριο (άλλη χρήση βέβαια από του συνφορουμίτη).
Δυστυχώς λείπει αρκετά το προσιτό οικογενειακό αυτοκίνητο από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές , έχουν εξαφανιστεί η Φιατ , η Σεατ και τελευταία ακρίβυνε πολύ και η Skoda. Παρόμοια κενά στη γκάμα έχει και η Κια, τεράστια η Ford , ενώ και η νισσαν είναι σε φάση αναπροσαρμογής της γκάμας της.
H γκάμα της Τογιότα για όποιον μετράει τα λεφτά του, είναι εκτός αγοράς, όταν το Γιάρις Κρος ξεκινάει από τα 25000.
Επίσης έχει σημασία πόσα χλμ κάνει και που, αλλά και να καταλάβει, ότι τα αυτοκίνητα μέχρι τα 8 χρόνια κρατάνε κάποια αξία, μετά απαξιώνονται και πρέπει να το κρατήσεις πάνω από 10 για να πεις ότι το έχεις αποσβέσει πλήρως.
Θα του έλεγα να κοιτάξει το 2008 στα 23900, σαν υβριδικό αν του χρειάζεται και 3 αιρκρος στα 21500 σαν θερμικό αν δεν κάνει χλμ πολλά και δεν έχει μποτιλιαρίσματα και δεν νοιάζεται για αυτόματο κιβώτιο.
Αν το μέγεθος τους είναι μικρομεσαίο, να κοίταγαν και το Γκράντε Πάντα, είτε σε θερμικό, είτε σε υβριδικό, που έχει καλούς χώρους για το μήκος του, όπως και το αδελφάκι του.
-
@fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lap said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Χριστέ μου ….ποσους κουμπάρους έχεις;
Μητρώω κρατάς??!?! Εχω παντρέψει, με έχουν παντρέψει, έχω βαφτίσει (αρκετά) και μου έχουν βαφτίσει (2 νονοι). Οπότε έχω πολλούς - συνολικά πάνω από 10.
Ααα… επειδή για κάθε αυτοκίνητο λες πως το έχει ένας κουμπάρος σου.
Δεν έχεις πει ποτέ ένας φίλος μου. Ολοι κουμπάροι είναι
-
@red_monster said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@ss_76 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Μην το αγνοήσεις. Γενικά κάνε δοκιμή σε όλα τα μοντέλα που σκέφτεσαι γιατί τις ανάγκες και τα γούστα είναι καθαρά υποκειμενικά. Μπορεί να δεις από κοντά κάποιο μοντέλο που δεν σε ενθουσιάζει εκ πρώτης όψεως κι όταν το οδηγήσεις να ενθουσιαστείς ή το αντίθετο
Αν δεν σε προβληματίζουν τα 2000 κ.εκ., ίσως να έβλεπες κι αυτό
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/45933484-mazda-cx-3025 k € αυτή η στεναχώρια με ρόδες ?
Είναι τεράστιο το κενό που έχει αφήσει σε όμορφα τσαχπίνικα και στυλάδα ΙΧ η ΦΙΑΤ και η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανίαΣυμφωνώ απόλυτα για την παραπαίουσα FIAT* αλλά το JAZZ είναι σαφώς λιγότερη στεναχώρια από το Yaris Cross για μακράν ποιοτικότερο τουλάχιστο σε επίπεδο υλικών
*στα ίδια περίπου χρήματα είναι το 600 αλλά μάλλον το JAZZ είναι πιο ολοκληρωμένο
-
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
H γκάμα της Τογιότα για όποιον μετράει τα λεφτά του, είναι εκτός αγοράς, όταν το Γιάρις Κρος ξεκινάει από τα 25000.
Στα €24.000 ξεκινάει και ειναι η μόνη επιλογή για όποιον μετράει τα λεφτά του. Αφού δεν θα τα σκορπίζει σε συνεργεία, βλάβες, ταξί, ενοικίαση αυτοκινήτου και οδική βοήθεια και οταν το πουλήσει κάποια στιγμή θα έχει κρατήσει (ώς %) μεγαλύτερη αξία απο οποιοδήποτε άλλο.
Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000