-
Συγκεκριμένα ο μεταβλητός χρονισμός των βαλβίδων και ο ηλεκτρονικός έλεγχος βυθίσματος
-
@nmsm2 said in HONDA FORUM:
συνδυάζει άμεσο και έμμεσο ψεκασμό) που θεωρητικά είναι ο,τι πιο προηγμένο σαν σύστημα ψεκασμού
Δεν θα το έλεγα. Απλά προσθέτουν τον έμμεσο, που λειτουργεί κυρίως στις χαμηλές, για λόγους οικονομίας.
-
@ataim said in HONDA FORUM:
Συγκεκριμένα ο μεταβλητός χρονισμός των βαλβίδων και ο ηλεκτρονικός έλεγχος βυθίσματος
Δεν είναι αναγκαίο το βύθισμα, λίγοι το χρησιμοποιούν.
-
@super-t said in HONDA FORUM:
@ataim said in HONDA FORUM:
Συγκεκριμένα ο μεταβλητός χρονισμός των βαλβίδων και ο ηλεκτρονικός έλεγχος βυθίσματος
Δεν είναι αναγκαίο το βύθισμα, λίγοι το χρησιμοποιούν.
Λιγοι το χρησιμοποιουν γιατι δεν καταφεραν να λυσουν τα προβληματα της κατασκευης του οποτε παρεμειναν στις πεταλουδες μεσα στους αυλους της εισαγωγης.
Προσφερει χαμηλους ρυπους στις χαμηλες και αποδοση απο μεσσαιες και πανω. -
@ilias-a said in HONDA FORUM:
@super-t said in HONDA FORUM:
@ataim said in HONDA FORUM:
Συγκεκριμένα ο μεταβλητός χρονισμός των βαλβίδων και ο ηλεκτρονικός έλεγχος βυθίσματος
Δεν είναι αναγκαίο το βύθισμα, λίγοι το χρησιμοποιούν.
Λιγοι το χρησιμοποιουν γιατι δεν καταφεραν να λυσουν τα προβληματα της κατασκευης του οποτε παρεμειναν στις πεταλουδες μεσα στους αυλους της εισαγωγης.
Προσφερει χαμηλους ρυπους στις χαμηλες και αποδοση απο μεσσαιες και πανω.Ποιους κινητήρες έχεις στο μυαλό σου;
-
Με σχεδον μηδενικα προβληματα Toyota 3ZR-FAE.
Με μερικα θεματακια Fiat 0.9 TWIN AIR, Alfa Romeo Giulietta
1.4 MultiAir.
Με αρκετα θεματακια τα vanos της bmw. -
Για τις πεταλούδες στην εισαγωγή λέμε ή για το μεταβλητό βύθισμα;
-
Μεταβλητο βυθισμα.
-
@super-t said in HONDA FORUM:
@ataim said in HONDA FORUM:
Συγκεκριμένα ο μεταβλητός χρονισμός των βαλβίδων και ο ηλεκτρονικός έλεγχος βυθίσματος
Δεν είναι αναγκαίο το βύθισμα, λίγοι το χρησιμοποιούν.
Ναι, αστειεύομαι είναι το ακρωνύμιο του vtec.
-
Έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί οι τιμές μετά τις τελευταίες εκπτώσεις, θεωρείτε ότι έχει νόημα η επιλογή ενός HRV έναντι ενός civic ή ενός ZRV? Πέρα από τον κυβισμό σε περίπτωση που έχει σκοπό κάποιος να το πουλήσει σε λιγότερο από 10 χρόνια, υπάρχει κάποιο άλλο όφελος;
-
@vigilantius__1985 said in HONDA FORUM:
Έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί οι τιμές μετά τις τελευταίες εκπτώσεις, θεωρείτε ότι έχει νόημα η επιλογή ενός HRV έναντι ενός civic ή ενός ZRV? Πέρα από τον κυβισμό σε περίπτωση που έχει σκοπό κάποιος να το πουλήσει σε λιγότερο από 10 χρόνια, υπάρχει κάποιο άλλο όφελος;
Προσωπικά δε θεωρώ ότι υπάρχει κάποιος λόγος να προτιμήσεις το HRV, οι πωλήσεις όμως δείχνουν ότι το 90+% των αγοραστών (έστω αυτών των λίγων) δε θα προτιμήσουν Civic ή ZRV λογικά λόγω κυβισμού.
-
HRV για πρακτικό μέγεθος και καλή απόσταση από το έδαφος. Αναλόγως τις αναγκες κάθε ενός πάντα. Επίσης πάλι υποκειμενικά: εμφάνιση, made in japan, magic seats.
-
@vigilantius__1985 said in HONDA FORUM:
Έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί οι τιμές μετά τις τελευταίες εκπτώσεις, θεωρείτε ότι έχει νόημα η επιλογή ενός HRV έναντι ενός civic ή ενός ZRV? Πέρα από τον κυβισμό σε περίπτωση που έχει σκοπό κάποιος να το πουλήσει σε λιγότερο από 10 χρόνια, υπάρχει κάποιο άλλο όφελος;
το μοναδικό όφελος είναι οι μαζεμένες διαστάσεις αν δεν έχεις parking ή κινείσαι στο κέντρο.
δε συγκρίνεται το civic με το hrv....1-2 κατηγορίες πάνω -
@dimitrioskosmas said in HONDA FORUM:
@vigilantius__1985 said in HONDA FORUM:
Έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί οι τιμές μετά τις τελευταίες εκπτώσεις, θεωρείτε ότι έχει νόημα η επιλογή ενός HRV έναντι ενός civic ή ενός ZRV? Πέρα από τον κυβισμό σε περίπτωση που έχει σκοπό κάποιος να το πουλήσει σε λιγότερο από 10 χρόνια, υπάρχει κάποιο άλλο όφελος;
το μοναδικό όφελος είναι οι μαζεμένες διαστάσεις αν δεν έχεις parking ή κινείσαι στο κέντρο.
δε συγκρίνεται το civic με το hrv....1-2 κατηγορίες πάνωΓια μένα το ιδανικό είναι το HRV με το κινητήριο σύνολο του civic
-
@vigilantius__1985 said in HONDA FORUM:
Έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί οι τιμές μετά τις τελευταίες εκπτώσεις, θεωρείτε ότι έχει νόημα η επιλογή ενός HRV έναντι ενός civic ή ενός ZRV? Πέρα από τον κυβισμό σε περίπτωση που έχει σκοπό κάποιος να το πουλήσει σε λιγότερο από 10 χρόνια, υπάρχει κάποιο άλλο όφελος;
To HRV ήταν ψιλά στην λίστα μου όταν έψαχνα αυτοκίνητο.
Για εμένα τα αρνητικά είναι ο αστείος χώρος αποσκευών (304 λίτρα στην πλούσια έκδοση, 319 στην απλή) και ότι ο μεσαίος επιβάτης πίσω είναι σαν να κάθεται σε σκαμπό.
-
Αν εξαιρέσουμε τον φόρο πολυτελείας (που εξισορροπείται σε κάποιον βαθμό από το χαμηλό σχετικά επιτόκιο), θεωρείτε ότι για κάποιον που θα πάρει το σιβικ και θα το κρατήσει μία 15ετία, έχει νόημα να σκέφτεται τη μεταπώληση λόγω δίλιτρου και να το απορρίψει?
-
Με το πέρας δεκαετίας το τεκμήριο έχει μειωθεί αρκετά και δεν υπάρχει επιβάρυνση φόρου πολυτελείας, έτσι και αλλιώς όμως η αξία του αυτοκινήτου θα είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό της αρχικής δεν έχει νόημα να σκέφτεται κανείς την απώλεια κεφαλαίου από χαμηλή μεταπωλητική αξία για κάτι τόσο παλιό.
-
@vigilantius__1985 said in HONDA FORUM:
Αν εξαιρέσουμε τον φόρο πολυτελείας (που εξισορροπείται σε κάποιον βαθμό από το χαμηλό σχετικά επιτόκιο), θεωρείτε ότι για κάποιον που θα πάρει το σιβικ και θα το κρατήσει μία 15ετία, έχει νόημα να σκέφτεται τη μεταπώληση λόγω δίλιτρου και να το απορρίψει?
Σαν ζεστό κουλούρι θα φύγει το δίλιτρο Civic ακόμη και το 2040.
Σπάνιο πουλί είναι στην χώρα μας το Civic , σχεδόν άπιαστο όνειρο για τους περισσότερους, αν μέχρι τότε έχει αποδειχθεί πως παραμένει αξιόπιστο -σχεδον σίγουρα δηλαδή - , στην Ελλάδα του 2040 που η φτώχεια και οι οικονομικές ανισότητες θα μας έχουν καταστήσει Ταϊλάνδη και μόνο οι πλούσιοι θα έχουν καλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι υπόλοιποι ηλεκτρικά τουκ τουκ τύπου Citroen Ami , αυτοκίνητα σαν το υβριδικό Civic θα θεωρούνται future classic.
-
@vagkirk said in HONDA FORUM:
@vigilantius__1985 said in HONDA FORUM:
Αν εξαιρέσουμε τον φόρο πολυτελείας (που εξισορροπείται σε κάποιον βαθμό από το χαμηλό σχετικά επιτόκιο), θεωρείτε ότι για κάποιον που θα πάρει το σιβικ και θα το κρατήσει μία 15ετία, έχει νόημα να σκέφτεται τη μεταπώληση λόγω δίλιτρου και να το απορρίψει?
Σαν ...,...... - , στην Ελλάδα του 2040 που η φτώχεια και οι οικονομικές ανισότητες θα μας έχουν καταστήσει Ταϊλάνδη και μόνο οι πλούσιοι θα έχουν καλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι υπόλοιποι ηλεκτρικά τουκ τουκ τύπου Citroen Ami , αυτοκίνητα σαν το υβριδικό Civic θα θεωρούνται future classic.
Δλδ θα κυβερνά η Δεξια μέχρι το 2040 ή θα ζούμε τα αποτελέσματα της διακυβέρνησης μέχρι τότε;
-
Βασικά παίζει κουλούρι να είναι τα λεφτά που θα πάρει..
HONDA FORUM