Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 6 / 7
    Περί αυτοκίνησης
    20
    134
    3311
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • monman2
      monman2 last edited by monman2

      Ενα δικό μου κριτήριο που ταιριάζει με το νόημα του παραπάνω ποστ είναι η απλότητα γιαυτό πήρα και την πιο φθηνή έκδοση του yaris cross .

      Ενα παράδειγμα για να καταλάβετε
      η οθόνη του είναι για την μουσική τις κλήσεις το android auto
      αν χαλάσει σε 10 χρόνια το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να λειτουργεί απλά δεν θα εχεις μουσική
      και θα αγοράσεις τότε απο το ali μια οθόνη με super android με 149 € που δεν θα χρειάζεται κωδικοποίηση.

      ΑΠΛΟΤΗΤΑ και φιλικότητα στο DIY

      Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
      Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • xenos
        xenos @cirus last edited by

        @cirus said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

        Η αλήθεια είναι ότι εχει περάσει μια κουλτούρα του στυλ τα VFM και αυτά που καίνε το λιγότερο είναι τα καλύτερα αμαξια και εξυπνη αγορά και όλα τα υπόλοιπα είναι μαπα και πετας τα χρήματα σου !!!!

        Δεν ξέρω πως έχουμε φτασει σε αυτό

        Νομίζω έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο, γιατί ο πληθωρισμός έχει φτάσει στο άπειρο, οι μισθοί παραμένουν στα ίδια και πλέον το αυτοκίνητο το ίδιο έχει γίνει άπιαστο αγαθό για μεγάλο μέρος του πληθυσμού. Ακόμα και το πιο φθηνό είναι πλέον πολύ ακριβό. Μιλάμε για τα 35άρια των τέσλα σα να ναι δίφραγκα.
        Κάποτε ο οικογενειάρχης έλεγε με 15κ παίρνω ένα τίμιο αυτοκινητάκι, με 20 ένα καλό, με 25 κάνω και οτ κέφι μου. Τώρα λες με 30 παίρνω μια μλκία που δεν καλύπτει καν τις ανάγκες μου, αλλά τι να κάνω (και που να τα βρω βεβαίως).

        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 8
        • cirus
          cirus @xenos last edited by cirus

          @xenos said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

          @cirus said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

          Η αλήθεια είναι ότι εχει περάσει μια κουλτούρα του στυλ τα VFM και αυτά που καίνε το λιγότερο είναι τα καλύτερα αμαξια και εξυπνη αγορά και όλα τα υπόλοιπα είναι μαπα και πετας τα χρήματα σου !!!!

          Δεν ξέρω πως έχουμε φτασει σε αυτό

          Νομίζω έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο, γιατί ο πληθωρισμός έχει φτάσει στο άπειρο, οι μισθοί παραμένουν στα ίδια και πλέον το αυτοκίνητο το ίδιο έχει γίνει άπιαστο αγαθό για μεγάλο μέρος του πληθυσμού. Ακόμα και το πιο φθηνό είναι πλέον πολύ ακριβό. Μιλάμε για τα 35άρια των τέσλα σα να ναι δίφραγκα.
          Κάποτε ο οικογενειάρχης έλεγε με 15κ παίρνω ένα τίμιο αυτοκινητάκι, με 20 ένα καλό, με 25 κάνω και οτ κέφι μου. Τώρα λες με 30 παίρνω μια μλκία που δεν καλύπτει καν τις ανάγκες μου, αλλά τι να κάνω (και που να τα βρω βεβαίως).

          Αυτό που λες είναι απόλυτα σωστό και σεβαστό.

          ομως εγώ δεν μιλώ για αυτό. Δεν καταλαβαίνω γιατι θεωρουνται τα καλύτερα αμάξια από όλους. Οτι δεν εχουμε χρήματα να παρουμε κάτι άλλο δεν είναι λόγος να θεωρούμε τα φτηνα και VFM καλά και τα άλλα υπερκοστολογημένα και για κορόιδα και να υπάρχει μια απαξίωση

          και γω δεν μπορώ να πάρω πολύ ακριβα αμάξια των 100000 ή ακόμα πιο ακριβα όπως Ferrari ή κάτι εξωπραγματικό για εκατομυριούχους δεν λέω ποτε κανενα από αυτά χαζομάρα

          Cirus the virus

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • C
            criuser last edited by

            @cirus said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

            @xenos said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

            @cirus said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

            Η αλήθεια είναι ότι εχει περάσει μια κουλτούρα του στυλ τα VFM και αυτά που καίνε το λιγότερο είναι τα καλύτερα αμαξια και εξυπνη αγορά και όλα τα υπόλοιπα είναι μαπα και πετας τα χρήματα σου !!!!

            Δεν ξέρω πως έχουμε φτασει σε αυτό

            Νομίζω έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο, γιατί ο πληθωρισμός έχει φτάσει στο άπειρο, οι μισθοί παραμένουν στα ίδια και πλέον το αυτοκίνητο το ίδιο έχει γίνει άπιαστο αγαθό για μεγάλο μέρος του πληθυσμού. Ακόμα και το πιο φθηνό είναι πλέον πολύ ακριβό. Μιλάμε για τα 35άρια των τέσλα σα να ναι δίφραγκα.
            Κάποτε ο οικογενειάρχης έλεγε με 15κ παίρνω ένα τίμιο αυτοκινητάκι, με 20 ένα καλό, με 25 κάνω και οτ κέφι μου. Τώρα λες με 30 παίρνω μια μλκία που δεν καλύπτει καν τις ανάγκες μου, αλλά τι να κάνω (και που να τα βρω βεβαίως).

            Αυτό που λες είναι απόλυτα σωστό και σεβαστό.

            ομως εγώ δεν μιλώ για αυτό. Δεν καταλαβαίνω γιατι θεωρουνται τα καλύτερα αμάξια από όλους. Οτι δεν εχουμε χρήματα να παρουμε κάτι άλλο δεν είναι λόγος να θεωρούμε τα φτηνα και VFM καλά και τα άλλα υπερκοστολογημένα και για κορόιδα και να υπάρχει μια απαξίωση

            και γω δεν μπορώ να πάρω πολύ ακριβα αμάξια των 100000 ή ακόμα πιο ακριβα όπως Ferrari ή κάτι εξωπραγματικό για εκατομυριούχους δεν λέω ποτε κανενα από αυτά χαζομάρα

            Σωστό.

            Το θέμα δεν είναι ότι τα αυτοκίνητα είναι ακριβά.

            Είναι ότι εμείς δεν έχουμε τα λεφτά. 😊

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            I 1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • I
              iceman7 @criuser last edited by

              @criuser said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

              @cirus said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

              @xenos said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

              @cirus said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

              Η αλήθεια είναι ότι εχει περάσει μια κουλτούρα του στυλ τα VFM και αυτά που καίνε το λιγότερο είναι τα καλύτερα αμαξια και εξυπνη αγορά και όλα τα υπόλοιπα είναι μαπα και πετας τα χρήματα σου !!!!

              Δεν ξέρω πως έχουμε φτασει σε αυτό

              Νομίζω έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο, γιατί ο πληθωρισμός έχει φτάσει στο άπειρο, οι μισθοί παραμένουν στα ίδια και πλέον το αυτοκίνητο το ίδιο έχει γίνει άπιαστο αγαθό για μεγάλο μέρος του πληθυσμού. Ακόμα και το πιο φθηνό είναι πλέον πολύ ακριβό. Μιλάμε για τα 35άρια των τέσλα σα να ναι δίφραγκα.
              Κάποτε ο οικογενειάρχης έλεγε με 15κ παίρνω ένα τίμιο αυτοκινητάκι, με 20 ένα καλό, με 25 κάνω και οτ κέφι μου. Τώρα λες με 30 παίρνω μια μλκία που δεν καλύπτει καν τις ανάγκες μου, αλλά τι να κάνω (και που να τα βρω βεβαίως).

              Αυτό που λες είναι απόλυτα σωστό και σεβαστό.

              ομως εγώ δεν μιλώ για αυτό. Δεν καταλαβαίνω γιατι θεωρουνται τα καλύτερα αμάξια από όλους. Οτι δεν εχουμε χρήματα να παρουμε κάτι άλλο δεν είναι λόγος να θεωρούμε τα φτηνα και VFM καλά και τα άλλα υπερκοστολογημένα και για κορόιδα και να υπάρχει μια απαξίωση

              και γω δεν μπορώ να πάρω πολύ ακριβα αμάξια των 100000 ή ακόμα πιο ακριβα όπως Ferrari ή κάτι εξωπραγματικό για εκατομυριούχους δεν λέω ποτε κανενα από αυτά χαζομάρα

              Σωστό.

              Το θέμα δεν είναι ότι τα αυτοκίνητα είναι ακριβά.

              Είναι ότι εμείς δεν έχουμε τα λεφτά. 😊

              Κατα το γνωστό κ@λοι υπάρχουν.... λεφτά δεν υπάρχουν!

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • fanis75
                fanis75 moderator last edited by fanis75

                @xenos said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:

                Έχεις ανοίξει κανένα τόπικ (θα με ενδιέφερε να το διαβάσω) ή ήσουν αποφασισμένος;
                Εγώ κοιτάζω για ένα βιτ λόγω και off road, αλλά έχει τρελαθεί ο κόσμος. Η ζήτηση δε.... είναι εξωφρενική! Δεν θα το πιστευα αν δεν το έβλεπα.

                Mε αφορμή των παραπάνω ερώτηση και επειδή έγραψα σκόρπια κάποια πράγματα, ας τα συγκεντρώσω όλα εδώ αναλυτικά τι και πως - ίσως κάποιος ψάχνει κάτι παρόμοιο!

                Από όταν έφυγε το Yaris Cross, υπήρχε η σκέψη για 2ο αυτοκίνητο πάλι.
                Δεδομένα και ζητούμενα που είχα αρχικά:

                1. Μέχρι €8.000
                2. Να μου αρέσει
                3. Να είναι αρκετά αξιόπιστο και να μην με σκίσει σε κόστος συντήρηση
                4. Λίγα χλμ το έτος, κάπου 5 με 6.000χλμ, άρα η κατανάλωση δεν ήταν πρώτο κριτήριο.
                5. Ιδανικά αυτόματο, αν και όχι υποχρεωτικό αφού η χρήση θα ήταν περιορισμένη.

                Με αυτά τα δεδομένα κοίταζα 2 άσχετα αμάξια μεταξύ του: Honda Jazz 1η γενιά και Mercedes E class (W211). Όμως μετά μπήκε και η σκέψη για ένα πιο πρακτικό και βολικό όχημα που θα το έχουμε και στο νησί, θα είμαστε άνετα με τα σκυλιά, το παιδί, τη άμμο, χώματα, λακούβες κλπ. Γενικά θα ειναι πιο εργαλείο και πιο "χεστηκαμε και εαν λερωθεί, χτυπήσει κλπ" στυλ.

                Οπότε άρχισα να κοιτάω suv που να πληρούν τα αρχικά κριτήρια αλλά εδώ προστέθηκε και το κριτήριο των χώρων, λόγω σκυλιών. Όχι κάτι φοβερό σε χώρους, αλλά π.χ. Τζίμνυ απορρίφθηκε (αν έβγαινε 5πορτο θα το κοίταζα).

                Αρχικά ξεκίνησα με το Τέριος 2ης γενιά που έχει χαρακτηριστεί και "mini Rav", αλλά είναι σχετικά μικρό. Όμως ο μεγαλύτερος ανασταλτικός παράγοντας για εμένα ήταν η τιμή των μεταχερισμένων και μετά και οι τιμές των αναταλλακτικών (είχα Φερόζα και ξέρω). Θεωρώ ότι τα χρήματα που ζητάνε ειναι πολλά, όταν με λιγότερα παίρνεις καλύτερα αυτοκίνητα. Έτσι η τελικά λίστα ήταν η παρακάτω:

                1. Toyota Rav4 MkII
                2. Honda CRV
                3. Nissan Xtrain MkII
                4. Suzuki Grand Vitara MkII
                5. Subaru Forester MkII
                6. Ford Maverick/Mazda Tribute (ιδιο αμάξι ακριβώς)

                Πέρασαν και κάτι φευγαλέες σκέψεις για Volvo XC70 & BMW X3, αλλά απορρίφθηκαν γρήγορα λόγω αξιοπιστίας και κόστους συντήρησης. Ήθελα κάτι πιο χαμάλι και σκυλί, δεν με ενδιέφεραν οιεπιδόσεις και η πολυτέλεια.

                Από την λίστα των 6 αρχικά επιλογών, έμεινα 2 στο τέλος και τα άλλα απορρίφθηκαν για τους λόγους που αναφέρω συνοπτικά:

                1. Toyota Rav4 MkII - μπήκε στην τελική επιλογή
                2. Suzuki Grand Vitara MkII - μπήκε στην τελική επιλογή
                3. Honda CRV - απορρίφθηκε λόγω αστείας 4κίνησης, σχήματος και γενικά δεν με έπεισε. Επίσης υπήρχαν λίγα διαθέσιμα.
                4. Nissan Xtrain MkII - απορρίφθηκε λόγω σχήματος (δεν μου αρέσει), κάποια θεματάκια αξιοπιστίας και γενικά σε όλες τις δοκιμές έβγαινε καλό αλλά στον μέσο όρο, δεν ξεχώριζε κάπου.
                5. Subaru Forester MkII - απορρίφθηκε λόγω θεμάτων αξιοπιστίας και επειδή δεν έβρισκα πολλά οπότε είχαν ή άπειρα χιλιόμετρα ή εκτός budget.
                6. Ford Maverick/Mazda Tribute - απορρίφθηκε γιατι το 2λιτρο ήταν πολύ μικρό μοτέρ και το προ φεης-λιφτ ειχε θεματάκια, οπότε αναγκαστικά έπρεπε να πάω στο φεησ-λιφτ που ειναι 2.300 κυβικά, οπότε μεγαλύτερο κόστος χωρίς να προσφέρει κάτι παραπάνω (ίδια ιπποδυναμη με Ραβ). Το 3λιτρο θα ήταν σουπερ, αλλά μετά πάμε σε άλλη συζήτηση.

                Τελικά επέλεξα το RAV4, εναντι του GV για τους εξής λόγους:

                1. Το GV ειναι πολύ καλύτερο εκτός δρόμου, αλλά εντός δρόμου το Rav δεν έχει αντίπαλο και το GV ειναι λίγο τρακτέρ. Η χρήση που θέλω ειναι 99% εντός δρόμου, οπότε τα πλεονεκτήματα του GV εκτός που ειναι εντελώς αδιάφορα και άχρηστα.

                2. Το Rav ειναι πολύ πιο όμορφο (για εμένα) και με 3 διαφορικά. Επίσης έχει την ευκολία του πίσω συρώμενου καθίσματος, που με με βολεύει με τα σκυλιά.

                3. Αμφότερα ειναι σκυλιά και αξιόπιστα, απλά στα Τογιότα έχω και συνεργείο κοντά μου.

                4. Καλύτερη ανάρτηση το Rav για την χρήση που το θέλω. Και καλύτερος κινητήρας, πιο ομαλός και στρωτός και πιο δυνατός.

                Η αλήθεια ειναι ότι εαν έβρισκα GV στα λεφτά και χλμ που ήθελα, μπορεί να το έπαιρνα. Όμως δεν θα έδινα πιο πολλά χρήματα για GV εναντι του Ραβ, γιατι δεν μου χρειάζεται το GV. Τα κριτήριά μου ήταν τελείως αλλα όπως έγραψα.

                Να σημειώσω ότι η γυναίκα μου έχει ενθουσιαστεί και κυκλοφορεί συνέχεια και αυτό....χαχαχα! Όμως τώρα που θα αρχίσει να πληρώνει την βενζίνη, μάλλον θα αλλάξει γνώμη!

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                • xenos
                  xenos last edited by

                  @fanis75 said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

                  Καταρχάς το ραβ είναι άσπαστο. Αυτό που πήρες μοιάζει τρομερά καλοσυντηρημένο (φανάρια, προφυλακτήρες ακέραια και σωστά), οπότε ακόμα καλύτερα. Αν θέλεις πες μας και πόσο το πήρες και χλμ. (για σύγκριση καθαρά).
                  Αν δεν κάνω λάθος έχει μόνιμη 4κίνηση με τόρσεν, δλδ στέλνει μόνιμα 50-50 μπρος-πίσω.
                  Έχει παρατημένο ένα 3πορτο ο πατέρας φίλου μου, αλλά 2λιτρο το ρημάδι...

                  Τα υπόλοιπα που λες πάντως (3-6) μου φαίνονται πολύ μεγάλα και αδιάφορα εκτός από το sub που πάντα μου άρεσε, αλλά άντε βρες το...

                  Στα βιτ 2ης γενιάς που κοιτάζω, γίνεται χαμός! Οι κηνυγοί τα παίρνουν μέχρι να ανοιγοκλείσεις τα μάτια σου. Τα 5πορτα είναι 2λιτρα και τα 3πορτα (μόνο;) 1.6 και λίγο αναιμικά στο δρόμο.
                  Εγώ το θέλω για λίγο off, λίγο αγροτοδουλειές και λίγο εντός. Πιστεύω όμως ότι η γυναίκα μου θα το λατρέψει αν το κυκλοφορήσει.
                  Δυστυχώς η ζήτηση φέρνει τρελές τιμές (6-8κ με 200-350κ χλμ!!!!), οπότε είναι δύσκολο το εγχείρημα. Αν δεν κάτσει θα παίξει κανένα ημιπαρτάλι σαμ απλά για την τρέλα!

                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    civil357 last edited by

                    Δεν κρίνω επιλογές , μην παρεξηγηθώ, και εννοείται καλοτάξιδο και τα λοιπά.

                    Απλά επειδή , και στο άλλο θέμα επικρατεί μία αίσθηση ότι το Ραβ είναι η καλύτερη ευκαιρία αυτή τη στιγμή, χωρίς να θέλω να φανώ ο "περίεργος", είναι αλλά για συγκεκριμένες συνθήκες.

                    Βασικά στο ταξίδι είναι χειρότερο ( αρκετά εώς πολύ) ,σχεδόν από τα περισσότερα της λίστας. Είναι πολύ θορυβώδες , με μέτρια άνεση και κοντό κιβώτιο. Επίσης ο κινητήρας του ,είναι παλαιάς κοπής 16βάλβιδος. Η θέση οδήγησής του πλησιάζει πολύ περισσότερο το χάϊλουξ παρά επιβατικό. Τέλος ,προσωπικά δεν ένιωσα ποτέ τους ύμνους των τότε περιοδικών περί gti των Suv. Από αξιοπιστία το δικό μας δεν κινείται στα επίπεδα της τότε τογιότα , οκ καλύτερο από ευρωπαϊκό ,αλλά άσπαστο δεν είναι ( το δικό μας επιμένω).

                    Από την άλλη η καλώς εννοούμενη τογιοτίλα , στα καλύτερά της. Απίστευτα ευκολοδήγητο, τέλειο μέγεθος , μαλακά χειριστήρια, άσπαστο εσωτερικό , καλός κλιματισμός, η ηλιοροφή να λειτουργεί σαν καινούργια και όλα αυτά, μικρά και μεγάλα, που σε βοηθούν στην καθημερινότητα (αν γίνομαι κατανοητός)Τα υπόλοιπα της λίστα μπροστά του μοιάζουν δεινόσαυροι ,εντός πόλης ή κλειστού επαρχιακού . Συγκριτικά με τα άλλα δεν καίει και πολύ.

                    Άσχετο και δε το φέρνω ως εναλλακτική προς εσένα. Φίλος αγόρασε πρόσφατα Qq δίλιτρο , με 150.000 χλμ , κάπου στα 6.500-7.000 €. Στην αρχή απόρησα, αλλά μάλλον καλή αγορά , για χρήση σουβλακίου και μόνο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • xenos
                      xenos last edited by

                      @civil357 said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

                      ...

                      Το ραβ δε νομίζω ότι το πήρε ο Φ. για να κάνει εκδρομές ως κύριο όχημα. το πήρε για 2ο, για να του αρέσει και να μην ασχολείται και πολύ.
                      Επίσης, σε ότι αφορά 4κίνηση, οι δεινόσαυροι δεν έχουν καμία ελπίδα.

                      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                      C fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        civil357 @xenos last edited by

                        @xenos said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

                        Το ραβ δε νομίζω ότι το πήρε ο Φ. για να κάνει εκδρομές ως κύριο όχημα. το πήρε για 2ο, για να του αρέσει και να μην ασχολείται και πολύ.

                        Το κατάλαβα, ότι έγραψα, ήταν πιο πολύ σε συνέχεια του άλλου θέματος.
                        Άλλωστε έγραψα ότι υπό συνθήκες είναι μάλλον η καλύτερη επιλογή της λίστας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          w202-amg last edited by

                          Καλορίζικο Φάνη , ίσως το μοναδικό σε μένα καλό-καλαισθητο τογιότα, value for money.
                          Ford maverick είναι σαν μεγαλύτερης κατηγορίας τζιπ ή το ίδιο? Τα βλέπω πολύ φθηνά.
                          Για το volvo xc70 το θεωρούν το ίδιο ζημιάρικο με το allroad(δηλαδή πάρα πολύ) απλά χωρίς αερανάρτηση,θα σου ήταν ίσως πιο πρακτικό από όλα όμως.
                          Το rav4 πληροφοριακά έχει torsen?

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @xenos last edited by

                            @xenos said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

                            Καταρχάς το ραβ είναι άσπαστο. Αυτό που πήρες μοιάζει τρομερά καλοσυντηρημένο (φανάρια, προφυλακτήρες ακέραια και σωστά), οπότε ακόμα καλύτερα. Αν θέλεις πες μας και πόσο το πήρες και χλμ. (για σύγκριση καθαρά).
                            Αν δεν κάνω λάθος έχει μόνιμη 4κίνηση με τόρσεν, δλδ στέλνει μόνιμα 50-50 μπρος-πίσω.

                            Τα υπόλοιπα που λες πάντως (3-6) μου φαίνονται πολύ μεγάλα και αδιάφορα εκτός από το sub που πάντα μου άρεσε, αλλά άντε βρες το...

                            Στα βιτ 2ης γενιάς που κοιτάζω, γίνεται χαμός! Οι κηνυγοί τα παίρνουν μέχρι να ανοιγοκλείσεις τα μάτια σου. Τα 5πορτα είναι 2λιτρα και τα 3πορτα (μόνο;) 1.6 και λίγο αναιμικά στο δρόμο.
                            Εγώ το θέλω για λίγο off, λίγο αγροτοδουλειές και λίγο εντός. Πιστεύω όμως ότι η γυναίκα μου θα το λατρέψει αν το κυκλοφορήσει.
                            Δυστυχώς η ζήτηση φέρνει τρελές τιμές (6-8κ με 200-350κ χλμ!!!!), οπότε είναι δύσκολο το εγχείρημα. Αν δεν κάτσει θα παίξει κανένα ημιπαρτάλι σαμ απλά για την τρέλα!

                            Να απαντήσω σε ένα ένα:

                            1. Άσπαστο δεν ξέρω, αλλά γενικά διαβάζω ότι ειναι το πιο αξιόπιστο μαζί με το Βιτάρα. Το έχει και ένας κολλητός του πατέρα μου και ενώ έχει 4-5 αμάξια, πίνει νερό στο όνομα του Ραβ. Αυτό που πήρα το έλεγξα διεξοδικά και όντως ειναι πολύ καλοσυντηρημενο και με λίγα χλμ για την ηλικία του, εξ'ου και η τιμή. Έχει 110.000χλμ και το πήρα τελικά μετά από παζάρι στα €6.800.

                            2. Μόνιμη 4κίνηση ναι, με κεντρικό διαφορικό - έχει 3 διαφορικά δηλαδή.

                            3. Τα υπόλοιπα ουτε εμένα μου έκαναν τελικά, για την χρήση που θέλω. Σκέψου το Ραβ Μκ2, αν και δεν του φαίνεται, είναι 15εκ πιο μικρό από την Κορόλα!

                            4. Βιτάρα ναι, 2λιτρο επίσης. Είχα βρει 2-3, αλλά με περισσότερα χλμ και πιο ακριβά απο αυτό που πήρα. Αλλά κυρίως προτίμησα το Ραβ λόγω χρήση κυρίως εντός δρόμου.

                            5. Και η γυναίκα μου το λάτρεψε - θέλει ψηλό αμάξι (γουστάρει Hi Lux θέση...χαχα) και χωρίς να ασχολείται εαν μπορει να καβαλήσιε πεζοδρόμιο κλπ. Δεν τα προσέχει τα αμάξια καθόλου.

                            @civil357 said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

                            Απλά επειδή , και στο άλλο θέμα επικρατεί μία αίσθηση ότι το Ραβ είναι η καλύτερη ευκαιρία αυτή τη στιγμή, χωρίς να θέλω να φανώ ο "περίεργος", είναι αλλά για συγκεκριμένες συνθήκες.

                            Βασικά στο ταξίδι είναι χειρότερο ( αρκετά εώς πολύ) ,σχεδόν από τα περισσότερα της λίστας. Είναι πολύ θορυβώδες , με μέτρια άνεση και κοντό κιβώτιο. Επίσης ο κινητήρας του ,είναι παλαιάς κοπής 16βάλβιδος. Η θέση οδήγησής του πλησιάζει πολύ περισσότερο το χάϊλουξ παρά επιβατικό. Τέλος ,προσωπικά δεν ένιωσα ποτέ τους ύμνους των τότε περιοδικών περί gti των Suv. Από αξιοπιστία το δικό μας δεν κινείται στα επίπεδα της τότε τογιότα , οκ καλύτερο από ευρωπαϊκό ,αλλά άσπαστο δεν είναι ( το δικό μας επιμένω).

                            Από την άλλη η καλώς εννοούμενη τογιοτίλα , στα καλύτερά της. Απίστευτα ευκολοδήγητο, τέλειο μέγεθος , μαλακά χειριστήρια, άσπαστο εσωτερικό , καλός κλιματισμός, η ηλιοροφή να λειτουργεί σαν καινούργια και όλα αυτά, μικρά και μεγάλα, που σε βοηθούν στην καθημερινότητα (αν γίνομαι κατανοητός)Τα υπόλοιπα της λίστα μπροστά του μοιάζουν δεινόσαυροι ,εντός πόλης ή κλειστού επαρχιακού . Συγκριτικά με τα άλλα δεν καίει και πολύ.

                            Από το λίγο διάστημα που το έχω (1 εβδομάδα), συμφωνώ μαζί σου. Βέβαια Χτραιλ και Βιταρα ειναι χειρότερα στο ταξίδι από το Ραβ. Το καλύτερο ειναι του Σουμπαρού σε αυτό τον τομέα, αλλά όπως είπα δεν είχα τέτοιο ζητούμενο.

                            Κυρίως με απασχολεί αυτό που λές, για το πόσο ευκολοδήγητο ειναι στην καθημερινότητα, η ανεξάρτηση ανάρτηση πίσω και η ασφάλεια της μόνιμης 4κίνησης. Και μέχρι στιγμής καιει τα ίδια με το Φόκους ΜκΙΙ 1.600 που οδηγούσα τόσους μήνες.

                            @xenos said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

                            Το ραβ δε νομίζω ότι το πήρε ο Φ. για να κάνει εκδρομές ως κύριο όχημα. το πήρε για 2ο, για να του αρέσει και να μην ασχολείται και πολύ.

                            Ακριβώς, για ταξίδια έχω την Κορόλα. Τώρα εαν πάμε και ένα ταξίδι π.χ. στα χιόνια 1 φορά τον χειμώνα, δεν έχω θέμα. Μέχρι τα 120χαω ταξιδεύει ΟΚ, μετά ειναι κουραστικό.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @w202-amg last edited by

                              @w202-amg said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

                              Ford maverick είναι σαν μεγαλύτερης κατηγορίας τζιπ ή το ίδιο? Τα βλέπω πολύ φθηνά.
                              Για το volvo xc70 το θεωρούν το ίδιο ζημιάρικο με το allroad(δηλαδή πάρα πολύ) απλά χωρίς αερανάρτηση,θα σου ήταν ίσως πιο πρακτικό από όλα όμως.
                              Το rav4 πληροφοριακά έχει torsen?

                              Μαβερικ ίδια κατηγορία ειναι, αλλά λίγο μεγαλύτερο σε μήκος. Αλλά όλα τα συγκριτικά της εποχής το είχαν στην ίδια κατηγορία.

                              Συμφωνώ για το XC70 και επειδή το είχα οδηγήσει για ένα ΠΣΚ το 2005, το είχα ερωτευτεί, φανταστικό αυτοκίνητο. Αλλά έβρισκα μόνο 2-3, με πολλά χιλιόμετρα και φοβήθηκα πολύ το κόστος ζημιών και σερβις καθώς και την κατανάλωση (αν και δεν το είχα σαν κριτήριο). Εαν έβρισκα το XC70 σε χαμηλή τιμή, ίσως και να το είχα πάρει τώρα!

                              Έτσι λένε οι δοκιμές της εποχής, αλλά δεν το ξέρω στα σίγουρα, δεν έχω κοιτάξει τι έχει πρακτικά!!

                              Από 4Τ Οκτ 2002:
                              Toyota και Subaru είναι τα δύο SUV της παρέας που διαθέτουν μόνιμη μετάδοση της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς μέσωτριών διαφορικών, εκ των οποίων τα πίσω είναι περιορισμένης ολίσθησης τύπου Tόρσεν για το RAV4 και με πολύδισκο συμπλέκτη για το Forester.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • alexandros-k
                                alexandros-k last edited by

                                Πολυ καλα εκανες, ειδικα σ αυτη την τιμη ηταν λουκουμι !!
                                Ποιας χρονολογιας ειναι ?
                                Και φανταζομαι στο δρομο ειναι αρκετα καλυτερο απο το YC

                                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • alexandros-k
                                  alexandros-k @fanis75 last edited by

                                  @fanis75 said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

                                  Και μέχρι στιγμής καιει τα ίδια με το Φόκους ΜκΙΙ 1.600 που οδηγούσα τόσους μήνες.

                                  Αυτο λιγο δυσκολο . Εκτος αν το Φοκους ειχε καποιο θεμα και εκαιγε πολυ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @alexandros-k last edited by fanis75

                                    @alexandros-k said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

                                    Πολυ καλα εκανες, ειδικα σ αυτη την τιμη ηταν λουκουμι !!
                                    Ποιας χρονολογιας ειναι ?
                                    Και φανταζομαι στο δρομο ειναι αρκετα καλυτερο απο το YC

                                    Ειναι του 2004. Δεν το έχω βγάλει Εθνική ακόμα. Ποιο στιβαρό και ποιο άνετο ειναι από το Yaris Cross, αλλά υστερεί λόγω κιβωτίου, το αυτόματο ήταν πιο ξεκούραστο. Από την άλλη για 20ετιας έχει αξιοπρεπεί εξοπλισμό, δεν μου λείπει κάτι σημαντικό - ίσως βάλω και μια οθόνη με bluetooth & carplay & κάμερα πίσω και θα ειμαι κομπλέ.

                                    Έχει ακόμα και τις αρχικές βεβαιώσεις από την Τογιότα Ελλάς για την ηλιοροφή και τον κοτσαδόρο!

                                    @alexandros-k said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

                                    Αυτο λιγο δυσκολο . Εκτος αν το Φοκους ειχε καποιο θεμα και εκαιγε πολυ

                                    Και όμως! 11.5 ειμαι με το Φόκους (αποκλειστικά πόλη) και το Ραβ ειναι στο 12 μέχρι στιγμής. Θα δω πως θα πάει. Δεν ειναι ρε συ οικονομικά τα παλιά 1600άρια μεσα στην κίνηση της Αθήνας.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    alexandros-k T 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                    • alexandros-k
                                      alexandros-k @fanis75 last edited by alexandros-k

                                      @fanis75 said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

                                      Έχει ακόμα και τις αρχικές βεβαιώσεις από την Τογιότα Ελλάς για την ηλιοροφή και τον κοτσαδόρο!

                                      Τι βεβαιωση εχει η ηλιοροφη ?🤔

                                      @fanis75 said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

                                      Και όμως! 11.5 ειμαι με το Φόκους (αποκλειστικά πόλη) και το Ραβ ειναι στο 12 μέχρι στιγμής. Θα δω πως θα πάει. Δεν ειναι ρε συ οικονομικά τα παλιά 1600άρια μεσα στην κίνηση της Αθήνας.

                                      Δεν γινεται το Ραβ να καιει το ιδιο . Ιδιας τεχνολογιας , πιο βαρυ , πιο πολλά κυβικα, μονιμη 4κινηση. Εκτος αν εχει κανα θεματακι το Φοκους και καιει παραπανω

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        civil357 last edited by

                                        Το πιο χαμηλό που έχω πετύχει με ραβ ( στον πρωτόγονο ,αλλά συμπαθέστατο υπολογιστή κατανάλωσης εκεί δίπλα στο ραδιόφωνο) , ήταν 7,3 σε επαρχιακό , χωρίς να σέρνομαι , να το τονίσω αυτό.

                                        Αλλά ένα φεγγάρι, είχα παράλληλα φόκους2 με τα 115 (πόσα έβγαζε) , ε δεν ήταν πιο οικονομικό. Δε ξέρω αν ο πιο παλιός 100αρης είναι τόσο πιο ενεργοβόρος.

                                        Το ραβάκι έχει και ωραίο πίνακα οργάνων και με ωραίο φωτισμό το βράδυ στα όργανα.

                                        alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • alexandros-k
                                          alexandros-k @civil357 last edited by

                                          @civil357 said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

                                          Το πιο χαμηλό που έχω πετύχει με ραβ ( στον πρωτόγονο ,αλλά συμπαθέστατο υπολογιστή κατανάλωσης εκεί δίπλα στο ραδιόφωνο) , ήταν 7,3 σε επαρχιακό , χωρίς να σέρνομαι , να το τονίσω αυτό.

                                          Αλλά ένα φεγγάρι, είχα παράλληλα φόκους2 με τα 115 (πόσα έβγαζε) , ε δεν ήταν πιο οικονομικό. Δε ξέρω αν ο πιο παλιός 100αρης είναι τόσο πιο ενεργοβόρος.

                                          Το ραβάκι έχει και ωραίο πίνακα οργάνων και με ωραίο φωτισμό το βράδυ στα όργανα.

                                          Δεν ηταν ή ηταν?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            teo-mak @fanis75 last edited by

                                            @fanis75 said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

                                            @alexandros-k said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

                                            Πολυ καλα εκανες, ειδικα σ αυτη την τιμη ηταν λουκουμι !!
                                            Ποιας χρονολογιας ειναι ?
                                            Και φανταζομαι στο δρομο ειναι αρκετα καλυτερο απο το YC

                                            Ειναι του 2004. Δεν το έχω βγάλει Εθνική ακόμα. Ποιο στιβαρό και ποιο άνετο ειναι από το Yaris Cross, αλλά υστερεί λόγω κιβωτίου, το αυτόματο ήταν πιο ξεκούραστο. Από την άλλη για 20ετιας έχει αξιοπρεπεί εξοπλισμό, δεν μου λείπει κάτι σημαντικό - ίσως βάλω και μια οθόνη με bluetooth & carplay & κάμερα πίσω και θα ειμαι κομπλέ.

                                            Έχει ακόμα και τις αρχικές βεβαιώσεις από την Τογιότα Ελλάς για την ηλιοροφή και τον κοτσαδόρο!

                                            @alexandros-k said in Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου:

                                            Αυτο λιγο δυσκολο . Εκτος αν το Φοκους ειχε καποιο θεμα και εκαιγε πολυ

                                            Και όμως! 11.5 ειμαι με το Φόκους (αποκλειστικά πόλη) και το Ραβ ειναι στο 12 μέχρι στιγμής. Θα δω πως θα πάει. Δεν ειναι ρε συ οικονομικά τα παλιά 1600άρια μεσα στην κίνηση της Αθήνας.

                                            Φανη, δεν θα δεις διαφορά στην κατανάλωση. Εκει μονιμα στα 12 ρια κυμαίνεται.
                                            Η ηχομόνωση,είναι ένα θέμα στο συγκεκριμένο.
                                            Φιλος που το ειχε ,το ξήλωσε και πέρασε παντού πισσοπανα ηχομονωτικά.

                                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 6 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr