-
@katafractos17 said in PEUGEOT FORUM:
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@nascar1 said in PEUGEOT FORUM:
Υπάρχει κάποιος που να έχει το 2008 ή το αδερφάκι του e208 να μας πει εντυπώσεις γιατί σκέφτομαι να δώσω το focus μου και βλέπω πολύ καλές τιμές σε μεταχειρισμενα e2008
απαπαπα
Είναι το ηλεκτρικό ρε συ.
Δεν έχει ούτε καδένα, ούτε adBlue.με το χερι στη καρδια.
θα το προτεινες? ε? -
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@katafractos17 said in PEUGEOT FORUM:
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@nascar1 said in PEUGEOT FORUM:
Υπάρχει κάποιος που να έχει το 2008 ή το αδερφάκι του e208 να μας πει εντυπώσεις γιατί σκέφτομαι να δώσω το focus μου και βλέπω πολύ καλές τιμές σε μεταχειρισμενα e2008
απαπαπα
Είναι το ηλεκτρικό ρε συ.
Δεν έχει ούτε καδένα, ούτε adBlue.με το χερι στη καρδια.
θα το προτεινες? ε?Το έχει πάρει μια κοπέλα στη δουλειά.
Της έχει βγάλει δύο φορές θέμα με την οθόνη.
Με μπαταρία ή ηλεκτροκινητήρα ακόμη τίποτα.
Οπότε, δε βάζω το χέρι στη καρδιά. -
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Να χαρίσω λοιπόν στο μικρότερο Τ-ροκ 1,5 λίτρο για να του δώσω αέρα ?
Μιλάμε για 3 λίτρα στην πόλη και 2 λίτρα στους υπόλοιπους δρόμους, άρα για 2,5 λίτρα ήτοι για 4 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα διαφορά.Βαλτός του VAG είσαι;
Δηλαδή με μόλις 1000€ παραπάνω στα 100.000χλμ κόστος κατανάλωσης θα απολαμβάνω την ανωτερότητα του 1.5 Tsi σε συνδιασμό με το DSG που είναι το καλύτερο σε λειτουργία αυτόματο κιβώτιο της αγοράς;
Αν και το επόμενο Troc όπως φαίνεται και από τις πρώτες πληροφορίες θα είναι ένα Baby Tiguan και θα παίζει μπάλα σε δικό του γήπεδο καθώς BMW , Mercedes, Mini δεν έχουν κάτι αντίστοιχο αν δεν κάνω λάθος στην κατηγορία οπότε κάθε σύγκριση με Peugeot/Citroen θα είναι απλά γραφική.
-
Σιγά την Bentley, ένα κουτί με ρόδες είναι.
Γραφικό είναι να λες ότι το dsg είναι το καλύτερο κιβώτιο…ξέχασες να συμπληρώσεις το «όταν δουλεύει»….α, και για να μην ξεχνιόμαστε, μην κάνεις όπισθεν σε ανηφόρα. -
@nascar1 said in PEUGEOT FORUM:
Υπάρχει κάποιος που να έχει το 2008 ή το αδερφάκι του e208 να μας πει εντυπώσεις γιατί σκέφτομαι να δώσω το focus μου και βλέπω πολύ καλές τιμές σε μεταχειρισμενα e2008
Υπάρχει λόγος που βλέπεις πολύ καλές τιμές στα μεταχειρισμένα..
To 2008 (2022 μοντέλο) σε βενζίνη 1.2Τ 130hp το είχε με leasing κολλητός για 1 χρόνο. 3 φορές αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη του δρόμου και να βγάλει πόλο μπαταρίας για να ξεκολλήσει η οθόνη οπου είχε μαυρίσει. Με απλό σβήσιμο κινητήρα δεν άναβε (όπως στο 208 leasing ντίζελ μου). Δεν πρόλαβε να του βγάλει τα προβλήματα με καδένες κλπ, 7000 χιλιόμετρα πρόλαβε να κάνει.
Στις στροφές "πλέει", αλλά είναι άνετο για ταξίδι. Κατανάλωση ήταν στα 7.5 λίτρα με μικτή χρήση. Αν θέλεις κάποια άλλη πληροφορία να ρωτήσω.
Σε ενδιαφέρει το ηλεκτρικό ή οποιοδήποτε; Επειδή έγραψες αρχικά για 2008 και μετά για e2008. -
@vagkirk said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Να χαρίσω λοιπόν στο μικρότερο Τ-ροκ 1,5 λίτρο για να του δώσω αέρα ?
Μιλάμε για 3 λίτρα στην πόλη και 2 λίτρα στους υπόλοιπους δρόμους, άρα για 2,5 λίτρα ήτοι για 4 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα διαφορά.Βαλτός του VAG είσαι;
Δηλαδή με μόλις 1000€ παραπάνω στα 100.000χλμ κόστος κατανάλωσης θα απολαμβάνω την ανωτερότητα του 1.5 Tsi σε συνδιασμό με το DSG που είναι το καλύτερο σε λειτουργία αυτόματο κιβώτιο της αγοράς;
Αν και το επόμενο Troc όπως φαίνεται και από τις πρώτες πληροφορίες θα είναι ένα Baby Tiguan και θα παίζει μπάλα σε δικό του γήπεδο καθώς BMW , Mercedes, Mini δεν έχουν κάτι αντίστοιχο αν δεν κάνω λάθος στην κατηγορία οπότε κάθε σύγκριση με Peugeot/Citroen θα είναι απλά γραφική.
Είναι 4000 στα 100000 χλμ όχι 1000.
Επίσης το ντιεστζί ίσως είναι το καλύτερο ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ αυτόματο, αλλά είναι πολύ σπάναι ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑ...
Συνήθως είναι σπασμένο και άλλα 3000 βγαλμένα από την τσέπη του άτυχου βαγκίτη...
Προφανώς οι πωλήσεις στην Ελλάδα βέβαια που δεν έχουμε ποινές αν δεν αγοράσουμε γερμανικά υπερτιμημένα όπως στην Γερμανία, δείχνουν το πόσο πρέπει να μειωθεί η τιμή του Τ-ροκ για να έχει ελπίδες να πουλήσει.
-
@babisstinson said in PEUGEOT FORUM:
@nascar1 said in PEUGEOT FORUM:
Υπάρχει κάποιος που να έχει το 2008 ή το αδερφάκι του e208 να μας πει εντυπώσεις γιατί σκέφτομαι να δώσω το focus μου και βλέπω πολύ καλές τιμές σε μεταχειρισμενα e2008
Υπάρχει λόγος που βλέπεις πολύ καλές τιμές στα μεταχειρισμένα..
To 2008 (2022 μοντέλο) σε βενζίνη 1.2Τ 130hp το είχε με leasing κολλητός για 1 χρόνο. 3 φορές αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη του δρόμου και να βγάλει πόλο μπαταρίας για να ξεκολλήσει η οθόνη οπου είχε μαυρίσει. Με απλό σβήσιμο κινητήρα δεν άναβε (όπως στο 208 leasing ντίζελ μου). Δεν πρόλαβε να του βγάλει τα προβλήματα με καδένες κλπ, 7000 χιλιόμετρα πρόλαβε να κάνει.
Στις στροφές "πλέει", αλλά είναι άνετο για ταξίδι. Κατανάλωση ήταν στα 7.5 λίτρα με μικτή χρήση. Αν θέλεις κάποια άλλη πληροφορία να ρωτήσω.
Σε ενδιαφέρει το ηλεκτρικό ή οποιοδήποτε; Επειδή έγραψες αρχικά για 2008 και μετά για e2008.Το πλέει το 2008 με τι το συγκρίνει ?
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@babisstinson said in PEUGEOT FORUM:
@nascar1 said in PEUGEOT FORUM:
Υπάρχει κάποιος που να έχει το 2008 ή το αδερφάκι του e208 να μας πει εντυπώσεις γιατί σκέφτομαι να δώσω το focus μου και βλέπω πολύ καλές τιμές σε μεταχειρισμενα e2008
Υπάρχει λόγος που βλέπεις πολύ καλές τιμές στα μεταχειρισμένα..
To 2008 (2022 μοντέλο) σε βενζίνη 1.2Τ 130hp το είχε με leasing κολλητός για 1 χρόνο. 3 φορές αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη του δρόμου και να βγάλει πόλο μπαταρίας για να ξεκολλήσει η οθόνη οπου είχε μαυρίσει. Με απλό σβήσιμο κινητήρα δεν άναβε (όπως στο 208 leasing ντίζελ μου). Δεν πρόλαβε να του βγάλει τα προβλήματα με καδένες κλπ, 7000 χιλιόμετρα πρόλαβε να κάνει.
Στις στροφές "πλέει", αλλά είναι άνετο για ταξίδι. Κατανάλωση ήταν στα 7.5 λίτρα με μικτή χρήση. Αν θέλεις κάποια άλλη πληροφορία να ρωτήσω.
Σε ενδιαφέρει το ηλεκτρικό ή οποιοδήποτε; Επειδή έγραψες αρχικά για 2008 και μετά για e2008.Το πλέει το 2008 με τι το συγκρίνει ?
Σκέφτομαι να δώσω το focus mk4 diesel με 90.000 χλμ και είμαι μεταξύ chr ή corolla (hybrid) και ηλεκτρικού (id3 ή peugeot e-2008). Το θέμα είναι να πάω σε κάτι overall καλύτερο. Καλό το focus αλλά φοβάμαι την μελλοντική του αξιοπιστία (τα γνωστά θέματα με καδένες, dpf, egr). Κάθε γνώμη δεκτή. Σπίτι μπορώ να φορτίζω και υπάρχει και ένα yaris το τελευταίο που με κάποιες παραχωρήσεις θα χρησιμοποιώ για μακρινά ταξίδια (βέβαια είμαστε και 4 αλλά με λίγη καλή θέληση...). Κάθε άποψη δεκτή
-
Πόσο πιο ακριβό θα βγει το δελφίνι (πχ) σε σχέση με ένα μεταχειρισμένο e 2008;
Σήμερα βλέπω τα e 2008 , στα 20, και λίγο πάνω κάποια. Πως θα πάει η τιμή του δελφινιού με τη νέα επιδότηση; Αξίζει το ρίσκο;
Μήπως να περιμένεις λίγο τις επίσημες ανακοινώσεις του νέου ΚΗ, να δείς πως θα διαμορφωθεί (πάλι) η αγορά των ηλεκτρικών;
Τι εγγύηση δίνει για την μπαταρία η peugeot; Ισχύει και για τις αγορές των πρώην leasing (υποθέτω πολλά μεταχειρισμένα τέτοια είναι ) η εγγύηση των 8 ετών ; Γνώμη μου , εκεί, είναι το μεγάλο αγκάθι και όχι τα όποια κοινά θέματα (πχ οθόνες ), μπορεί να έχει με το θερμικό και τα οποία λύνονται πολύ εύκολα. -
@nascar1 said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@babisstinson said in PEUGEOT FORUM:
@nascar1 said in PEUGEOT FORUM:
Υπάρχει κάποιος που να έχει το 2008 ή το αδερφάκι του e208 να μας πει εντυπώσεις γιατί σκέφτομαι να δώσω το focus μου και βλέπω πολύ καλές τιμές σε μεταχειρισμενα e2008
Υπάρχει λόγος που βλέπεις πολύ καλές τιμές στα μεταχειρισμένα..
To 2008 (2022 μοντέλο) σε βενζίνη 1.2Τ 130hp το είχε με leasing κολλητός για 1 χρόνο. 3 φορές αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη του δρόμου και να βγάλει πόλο μπαταρίας για να ξεκολλήσει η οθόνη οπου είχε μαυρίσει. Με απλό σβήσιμο κινητήρα δεν άναβε (όπως στο 208 leasing ντίζελ μου). Δεν πρόλαβε να του βγάλει τα προβλήματα με καδένες κλπ, 7000 χιλιόμετρα πρόλαβε να κάνει.
Στις στροφές "πλέει", αλλά είναι άνετο για ταξίδι. Κατανάλωση ήταν στα 7.5 λίτρα με μικτή χρήση. Αν θέλεις κάποια άλλη πληροφορία να ρωτήσω.
Σε ενδιαφέρει το ηλεκτρικό ή οποιοδήποτε; Επειδή έγραψες αρχικά για 2008 και μετά για e2008.Το πλέει το 2008 με τι το συγκρίνει ?
Σκέφτομαι να δώσω το focus mk4 diesel με 90.000 χλμ και είμαι μεταξύ chr ή corolla (hybrid) και ηλεκτρικού (id3 ή peugeot e-2008). Το θέμα είναι να πάω σε κάτι overall καλύτερο. Καλό το focus αλλά φοβάμαι την μελλοντική του αξιοπιστία (τα γνωστά θέματα με καδένες, dpf, egr). Κάθε γνώμη δεκτή. Σπίτι μπορώ να φορτίζω και υπάρχει και ένα yaris το τελευταίο που με κάποιες παραχωρήσεις θα χρησιμοποιώ για μακρινά ταξίδια (βέβαια είμαστε και 4 αλλά με λίγη καλή θέληση...). Κάθε άποψη δεκτή
ηλεκτρικο δεν παραγγελνεις αν δεν ξεκαθαρισει το τοπιο με το ΚΗ4. Θα ειναι πολυ κριμα να δωσεις το focus και να πας σε μικροτερο και χειροτερο οχημα, ανεξαρτητως καυσιμου. Δες, βασει budget σου, τι κυκλοφορει απο οχηματα που σε ενδιαφερει, πηγαινε δες τα και απο κοντα και αν αποφασισεις για ηλεκτρικο, οταν ανακοινωθει επισημα το ΚΗ, τραβας τη σκανδαλη.
-
Καλημέρα,
παρατηρώ αρκετά χαμηλές τιμές σε 308 plug-in μοντέλα από 2023. κάποιο λάκο έχει η φάβα? δλδ ίδιες τιμές με mild hybrid κ μάλιστα με λίγα χλμ
-
@dettol said in PEUGEOT FORUM:
@nascar1 said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@babisstinson said in PEUGEOT FORUM:
@nascar1 said in PEUGEOT FORUM:
Υπάρχει κάποιος που να έχει το 2008 ή το αδερφάκι του e208 να μας πει εντυπώσεις γιατί σκέφτομαι να δώσω το focus μου και βλέπω πολύ καλές τιμές σε μεταχειρισμενα e2008
Υπάρχει λόγος που βλέπεις πολύ καλές τιμές στα μεταχειρισμένα..
To 2008 (2022 μοντέλο) σε βενζίνη 1.2Τ 130hp το είχε με leasing κολλητός για 1 χρόνο. 3 φορές αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη του δρόμου και να βγάλει πόλο μπαταρίας για να ξεκολλήσει η οθόνη οπου είχε μαυρίσει. Με απλό σβήσιμο κινητήρα δεν άναβε (όπως στο 208 leasing ντίζελ μου). Δεν πρόλαβε να του βγάλει τα προβλήματα με καδένες κλπ, 7000 χιλιόμετρα πρόλαβε να κάνει.
Στις στροφές "πλέει", αλλά είναι άνετο για ταξίδι. Κατανάλωση ήταν στα 7.5 λίτρα με μικτή χρήση. Αν θέλεις κάποια άλλη πληροφορία να ρωτήσω.
Σε ενδιαφέρει το ηλεκτρικό ή οποιοδήποτε; Επειδή έγραψες αρχικά για 2008 και μετά για e2008.Το πλέει το 2008 με τι το συγκρίνει ?
Σκέφτομαι να δώσω το focus mk4 diesel με 90.000 χλμ και είμαι μεταξύ chr ή corolla (hybrid) και ηλεκτρικού (id3 ή peugeot e-2008). Το θέμα είναι να πάω σε κάτι overall καλύτερο. Καλό το focus αλλά φοβάμαι την μελλοντική του αξιοπιστία (τα γνωστά θέματα με καδένες, dpf, egr). Κάθε γνώμη δεκτή. Σπίτι μπορώ να φορτίζω και υπάρχει και ένα yaris το τελευταίο που με κάποιες παραχωρήσεις θα χρησιμοποιώ για μακρινά ταξίδια (βέβαια είμαστε και 4 αλλά με λίγη καλή θέληση...). Κάθε άποψη δεκτή
ηλεκτρικο δεν παραγγελνεις αν δεν ξεκαθαρισει το τοπιο με το ΚΗ4. Θα ειναι πολυ κριμα να δωσεις το focus και να πας σε μικροτερο και χειροτερο οχημα, ανεξαρτητως καυσιμου. Δες, βασει budget σου, τι κυκλοφορει απο οχηματα που σε ενδιαφερει, πηγαινε δες τα και απο κοντα και αν αποφασισεις για ηλεκτρικο, οταν ανακοινωθει επισημα το ΚΗ, τραβας τη σκανδαλη.
Σκέφτομαι να κινηθώ για ηλεκτρικό αποκλειστικά σε μεταχειρισμενα οπότε δεν θα έχω το άγχος του κινούμαι ηλεκτρικά
-
@dilliget said in PEUGEOT FORUM:
Καλημέρα,
παρατηρώ αρκετά χαμηλές τιμές σε 308 plug-in μοντέλα από 2023. κάποιο λάκο έχει η φάβα? δλδ ίδιες τιμές με mild hybrid κ μάλιστα με λίγα χλμ
πολυ εξωτερικο πεφτει
και ο λογος χαμηλων τιμεων βεβαια ειναι τα χαμηλοτερα τελη ταξινομισης
απο την αλλη γαλλικο και πλαγκ ιν ειχα και προκοψα. κυριως βεβαια προκοψε ο ρεμουνδος. -
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@babisstinson said in PEUGEOT FORUM:
@nascar1 said in PEUGEOT FORUM:
Υπάρχει κάποιος που να έχει το 2008 ή το αδερφάκι του e208 να μας πει εντυπώσεις γιατί σκέφτομαι να δώσω το focus μου και βλέπω πολύ καλές τιμές σε μεταχειρισμενα e2008
Υπάρχει λόγος που βλέπεις πολύ καλές τιμές στα μεταχειρισμένα..
To 2008 (2022 μοντέλο) σε βενζίνη 1.2Τ 130hp το είχε με leasing κολλητός για 1 χρόνο. 3 φορές αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη του δρόμου και να βγάλει πόλο μπαταρίας για να ξεκολλήσει η οθόνη οπου είχε μαυρίσει. Με απλό σβήσιμο κινητήρα δεν άναβε (όπως στο 208 leasing ντίζελ μου). Δεν πρόλαβε να του βγάλει τα προβλήματα με καδένες κλπ, 7000 χιλιόμετρα πρόλαβε να κάνει.
Στις στροφές "πλέει", αλλά είναι άνετο για ταξίδι. Κατανάλωση ήταν στα 7.5 λίτρα με μικτή χρήση. Αν θέλεις κάποια άλλη πληροφορία να ρωτήσω.
Σε ενδιαφέρει το ηλεκτρικό ή οποιοδήποτε; Επειδή έγραψες αρχικά για 2008 και μετά για e2008.Το πλέει το 2008 με τι το συγκρίνει ?
Με Ford Fiesta προηγούμενο μοντέλο.
-
@nascar1 said in PEUGEOT FORUM:
@dettol said in PEUGEOT FORUM:
@nascar1 said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@babisstinson said in PEUGEOT FORUM:
@nascar1 said in PEUGEOT FORUM:
Υπάρχει κάποιος που να έχει το 2008 ή το αδερφάκι του e208 να μας πει εντυπώσεις γιατί σκέφτομαι να δώσω το focus μου και βλέπω πολύ καλές τιμές σε μεταχειρισμενα e2008
Υπάρχει λόγος που βλέπεις πολύ καλές τιμές στα μεταχειρισμένα..
To 2008 (2022 μοντέλο) σε βενζίνη 1.2Τ 130hp το είχε με leasing κολλητός για 1 χρόνο. 3 φορές αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη του δρόμου και να βγάλει πόλο μπαταρίας για να ξεκολλήσει η οθόνη οπου είχε μαυρίσει. Με απλό σβήσιμο κινητήρα δεν άναβε (όπως στο 208 leasing ντίζελ μου). Δεν πρόλαβε να του βγάλει τα προβλήματα με καδένες κλπ, 7000 χιλιόμετρα πρόλαβε να κάνει.
Στις στροφές "πλέει", αλλά είναι άνετο για ταξίδι. Κατανάλωση ήταν στα 7.5 λίτρα με μικτή χρήση. Αν θέλεις κάποια άλλη πληροφορία να ρωτήσω.
Σε ενδιαφέρει το ηλεκτρικό ή οποιοδήποτε; Επειδή έγραψες αρχικά για 2008 και μετά για e2008.Το πλέει το 2008 με τι το συγκρίνει ?
Σκέφτομαι να δώσω το focus mk4 diesel με 90.000 χλμ και είμαι μεταξύ chr ή corolla (hybrid) και ηλεκτρικού (id3 ή peugeot e-2008). Το θέμα είναι να πάω σε κάτι overall καλύτερο. Καλό το focus αλλά φοβάμαι την μελλοντική του αξιοπιστία (τα γνωστά θέματα με καδένες, dpf, egr). Κάθε γνώμη δεκτή. Σπίτι μπορώ να φορτίζω και υπάρχει και ένα yaris το τελευταίο που με κάποιες παραχωρήσεις θα χρησιμοποιώ για μακρινά ταξίδια (βέβαια είμαστε και 4 αλλά με λίγη καλή θέληση...). Κάθε άποψη δεκτή
ηλεκτρικο δεν παραγγελνεις αν δεν ξεκαθαρισει το τοπιο με το ΚΗ4. Θα ειναι πολυ κριμα να δωσεις το focus και να πας σε μικροτερο και χειροτερο οχημα, ανεξαρτητως καυσιμου. Δες, βασει budget σου, τι κυκλοφορει απο οχηματα που σε ενδιαφερει, πηγαινε δες τα και απο κοντα και αν αποφασισεις για ηλεκτρικο, οταν ανακοινωθει επισημα το ΚΗ, τραβας τη σκανδαλη.
Σκέφτομαι να κινηθώ για ηλεκτρικό αποκλειστικά σε μεταχειρισμενα οπότε δεν θα έχω το άγχος του κινούμαι ηλεκτρικά
Ίσως πιεστούν προς τα κάτω και οι τιμές των μεταχειρισμένων, αν υπάρξει έκπτωση ΚΗ4 στα καινούργια
-
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@dilliget said in PEUGEOT FORUM:
Καλημέρα,
παρατηρώ αρκετά χαμηλές τιμές σε 308 plug-in μοντέλα από 2023. κάποιο λάκο έχει η φάβα? δλδ ίδιες τιμές με mild hybrid κ μάλιστα με λίγα χλμ
πολυ εξωτερικο πεφτει
και ο λογος χαμηλων τιμεων βεβαια ειναι τα χαμηλοτερα τελη ταξινομισης
απο την αλλη γαλλικο και πλαγκ ιν ειχα και προκοψα. κυριως βεβαια προκοψε ο ρεμουνδος.Καλημέρα. ναι αλλά μόνο σε p308? δεν εχω δει τόσο χαμηλες τιμές σε αντιστοιχα phev αλλων εταιριων . μπορεί να κανω κ λάθος. δεν κάνουν αυτά τα αυτοκίνητα για δυτικά προάστια γάτε.
-
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@nascar1 said in PEUGEOT FORUM:
@dettol said in PEUGEOT FORUM:
@nascar1 said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@babisstinson said in PEUGEOT FORUM:
@nascar1 said in PEUGEOT FORUM:
Υπάρχει κάποιος που να έχει το 2008 ή το αδερφάκι του e208 να μας πει εντυπώσεις γιατί σκέφτομαι να δώσω το focus μου και βλέπω πολύ καλές τιμές σε μεταχειρισμενα e2008
Υπάρχει λόγος που βλέπεις πολύ καλές τιμές στα μεταχειρισμένα..
To 2008 (2022 μοντέλο) σε βενζίνη 1.2Τ 130hp το είχε με leasing κολλητός για 1 χρόνο. 3 φορές αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη του δρόμου και να βγάλει πόλο μπαταρίας για να ξεκολλήσει η οθόνη οπου είχε μαυρίσει. Με απλό σβήσιμο κινητήρα δεν άναβε (όπως στο 208 leasing ντίζελ μου). Δεν πρόλαβε να του βγάλει τα προβλήματα με καδένες κλπ, 7000 χιλιόμετρα πρόλαβε να κάνει.
Στις στροφές "πλέει", αλλά είναι άνετο για ταξίδι. Κατανάλωση ήταν στα 7.5 λίτρα με μικτή χρήση. Αν θέλεις κάποια άλλη πληροφορία να ρωτήσω.
Σε ενδιαφέρει το ηλεκτρικό ή οποιοδήποτε; Επειδή έγραψες αρχικά για 2008 και μετά για e2008.Το πλέει το 2008 με τι το συγκρίνει ?
Σκέφτομαι να δώσω το focus mk4 diesel με 90.000 χλμ και είμαι μεταξύ chr ή corolla (hybrid) και ηλεκτρικού (id3 ή peugeot e-2008). Το θέμα είναι να πάω σε κάτι overall καλύτερο. Καλό το focus αλλά φοβάμαι την μελλοντική του αξιοπιστία (τα γνωστά θέματα με καδένες, dpf, egr). Κάθε γνώμη δεκτή. Σπίτι μπορώ να φορτίζω και υπάρχει και ένα yaris το τελευταίο που με κάποιες παραχωρήσεις θα χρησιμοποιώ για μακρινά ταξίδια (βέβαια είμαστε και 4 αλλά με λίγη καλή θέληση...). Κάθε άποψη δεκτή
ηλεκτρικο δεν παραγγελνεις αν δεν ξεκαθαρισει το τοπιο με το ΚΗ4. Θα ειναι πολυ κριμα να δωσεις το focus και να πας σε μικροτερο και χειροτερο οχημα, ανεξαρτητως καυσιμου. Δες, βασει budget σου, τι κυκλοφορει απο οχηματα που σε ενδιαφερει, πηγαινε δες τα και απο κοντα και αν αποφασισεις για ηλεκτρικο, οταν ανακοινωθει επισημα το ΚΗ, τραβας τη σκανδαλη.
Σκέφτομαι να κινηθώ για ηλεκτρικό αποκλειστικά σε μεταχειρισμενα οπότε δεν θα έχω το άγχος του κινούμαι ηλεκτρικά
Ίσως πιεστούν προς τα κάτω και οι τιμές των μεταχειρισμένων, αν υπάρξει έκπτωση ΚΗ4 στα καινούργια
Το θέμα είναι ότι τώρα βρέθηκε (μάλλον) αγοραστής για το focus (δεν είναι και το πιο εμπορεύσιμο αμάξι) οπότε δεν έχω τη πολυτέλεια του χρόνου!!!
-
@babisstinson said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@babisstinson said in PEUGEOT FORUM:
@nascar1 said in PEUGEOT FORUM:
Υπάρχει κάποιος που να έχει το 2008 ή το αδερφάκι του e208 να μας πει εντυπώσεις γιατί σκέφτομαι να δώσω το focus μου και βλέπω πολύ καλές τιμές σε μεταχειρισμενα e2008
Υπάρχει λόγος που βλέπεις πολύ καλές τιμές στα μεταχειρισμένα..
To 2008 (2022 μοντέλο) σε βενζίνη 1.2Τ 130hp το είχε με leasing κολλητός για 1 χρόνο. 3 φορές αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη του δρόμου και να βγάλει πόλο μπαταρίας για να ξεκολλήσει η οθόνη οπου είχε μαυρίσει. Με απλό σβήσιμο κινητήρα δεν άναβε (όπως στο 208 leasing ντίζελ μου). Δεν πρόλαβε να του βγάλει τα προβλήματα με καδένες κλπ, 7000 χιλιόμετρα πρόλαβε να κάνει.
Στις στροφές "πλέει", αλλά είναι άνετο για ταξίδι. Κατανάλωση ήταν στα 7.5 λίτρα με μικτή χρήση. Αν θέλεις κάποια άλλη πληροφορία να ρωτήσω.
Σε ενδιαφέρει το ηλεκτρικό ή οποιοδήποτε; Επειδή έγραψες αρχικά για 2008 και μετά για e2008.Το πλέει το 2008 με τι το συγκρίνει ?
Με Ford Fiesta προηγούμενο μοντέλο.
Μάλιστα συγκρίνεις ψηλό σουβ 4,30 μήκος με στημένο στενάχωρο στημένο μικρό των 4 μέτρων.
Γιατί δεν το συγκρίνεις με ένα καρτ;
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@babisstinson said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@babisstinson said in PEUGEOT FORUM:
@nascar1 said in PEUGEOT FORUM:
Υπάρχει κάποιος που να έχει το 2008 ή το αδερφάκι του e208 να μας πει εντυπώσεις γιατί σκέφτομαι να δώσω το focus μου και βλέπω πολύ καλές τιμές σε μεταχειρισμενα e2008
Υπάρχει λόγος που βλέπεις πολύ καλές τιμές στα μεταχειρισμένα..
To 2008 (2022 μοντέλο) σε βενζίνη 1.2Τ 130hp το είχε με leasing κολλητός για 1 χρόνο. 3 φορές αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη του δρόμου και να βγάλει πόλο μπαταρίας για να ξεκολλήσει η οθόνη οπου είχε μαυρίσει. Με απλό σβήσιμο κινητήρα δεν άναβε (όπως στο 208 leasing ντίζελ μου). Δεν πρόλαβε να του βγάλει τα προβλήματα με καδένες κλπ, 7000 χιλιόμετρα πρόλαβε να κάνει.
Στις στροφές "πλέει", αλλά είναι άνετο για ταξίδι. Κατανάλωση ήταν στα 7.5 λίτρα με μικτή χρήση. Αν θέλεις κάποια άλλη πληροφορία να ρωτήσω.
Σε ενδιαφέρει το ηλεκτρικό ή οποιοδήποτε; Επειδή έγραψες αρχικά για 2008 και μετά για e2008.Το πλέει το 2008 με τι το συγκρίνει ?
Με Ford Fiesta προηγούμενο μοντέλο.
Μάλιστα συγκρίνεις ψηλό σουβ 4,30 μήκος με στημένο στενάχωρο στημένο μικρό των 4 μέτρων.
Γιατί δεν το συγκρίνεις με ένα καρτ;
στημενο? ποιο ρε συ? ενα παλιο φθηνο φιεστακι? ελεος με τα καραβακια της στελαντι
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@babisstinson said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@babisstinson said in PEUGEOT FORUM:
@nascar1 said in PEUGEOT FORUM:
Υπάρχει κάποιος που να έχει το 2008 ή το αδερφάκι του e208 να μας πει εντυπώσεις γιατί σκέφτομαι να δώσω το focus μου και βλέπω πολύ καλές τιμές σε μεταχειρισμενα e2008
Υπάρχει λόγος που βλέπεις πολύ καλές τιμές στα μεταχειρισμένα..
To 2008 (2022 μοντέλο) σε βενζίνη 1.2Τ 130hp το είχε με leasing κολλητός για 1 χρόνο. 3 φορές αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη του δρόμου και να βγάλει πόλο μπαταρίας για να ξεκολλήσει η οθόνη οπου είχε μαυρίσει. Με απλό σβήσιμο κινητήρα δεν άναβε (όπως στο 208 leasing ντίζελ μου). Δεν πρόλαβε να του βγάλει τα προβλήματα με καδένες κλπ, 7000 χιλιόμετρα πρόλαβε να κάνει.
Στις στροφές "πλέει", αλλά είναι άνετο για ταξίδι. Κατανάλωση ήταν στα 7.5 λίτρα με μικτή χρήση. Αν θέλεις κάποια άλλη πληροφορία να ρωτήσω.
Σε ενδιαφέρει το ηλεκτρικό ή οποιοδήποτε; Επειδή έγραψες αρχικά για 2008 και μετά για e2008.Το πλέει το 2008 με τι το συγκρίνει ?
Με Ford Fiesta προηγούμενο μοντέλο.
Μάλιστα συγκρίνεις ψηλό σουβ 4,30 μήκος με στημένο στενάχωρο στημένο μικρό των 4 μέτρων.
Γιατί δεν το συγκρίνεις με ένα καρτ;
Δεν συγκρίνω εγώ καταρχήν. Μετέφερα εντυπώσεις. Επίσης δεν λες καρτ το φιεστα, για πολλούς είναι και το βασικό τους οικογενειακό όχημα. Δεν έβαλα το ST πχ, το απλό Φιεστα. Υπάρχουν και ψηλά suvάκια που δεν πλέουν, πχ το Puma. Το 208 που είχα εγώ πχ δεν έπλεε. Ίσως ήθελε πιο σκληρά ελατήρια το 2008, αλλά θα έχανε σε άνεση στις λακούβες.
PEUGEOT FORUM