-
Αναλώσιμο δηλαδή, σαν τον άξονα στις μηχανές BMW.
Πάντως μου κάνει εντύπωση που δεν έχουν βγάλει νέο ανταλλακτικό. -
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
To part number του ανταλλακτικού είναι το 412002D500. Το κόστος από Κορέα (χωρίς τελωνεία) είναι 472€. Από Ευρώπη το χαμηλότερο που έχω βρει είναι 1.100€ (Λιθουανία).
Nίκο ευχαριστώ, αν ξέραμε και το part number του ανταλλακτικού που φοράει το αυτοκίνητο από την κατασκευή του, θα μπορούσαμε να καταλάβουμε αν βελτίωσαν την αστοχία. Θα κοιτάξω να τους 'ψαρέψω' στο συνεργείο...
Το ίδιο Διονύση, δεν έχει αλλάξει τίποτα (αντιπαρέλαβα τα VIN μας).
Μαγεία...
Έχουν γίνει διάφορα updates όμως σε επίπεδο λογισμικού στην TCU (Transmission Control Unit). Ας μην ξεχνάμε ότι η Hyundai έχει συγκεκριμένη διαδιακασία μέτρησης του κραδασμού (judder) η οποία γίνεται μέσω του tablet της Hyundai το οποίο αφήνει ο τεχνικός στο πάτωμα του συνοδηγού (!!!) και κάνοντας 10 εκκινήσεις χωρίς γκάζι, το SW κάνει μετρήσεις κραδασμών και αποφαίνεται εάν απαιτείται αλλαγή του πολύδισκου ή όχι, προτείνοντας μάλιστα να ακολουθηθούν κάποια TSBs (Technical Service Bulletins). Άρα συμπεραίνουμε ότι το πρόβλημα είναι γνωστό στην Hyundai και έχει εκδώσει τις ανάλογες τεχνικές οδηγίες.
-
Περί του κόστους εισαγωγής (ChatGPT):
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
To part number του ανταλλακτικού είναι το 412002D500. Το κόστος από Κορέα (χωρίς τελωνεία) είναι 472€. Από Ευρώπη το χαμηλότερο που έχω βρει είναι 1.100€ (Λιθουανία).
Nίκο ευχαριστώ, αν ξέραμε και το part number του ανταλλακτικού που φοράει το αυτοκίνητο από την κατασκευή του, θα μπορούσαμε να καταλάβουμε αν βελτίωσαν την αστοχία. Θα κοιτάξω να τους 'ψαρέψω' στο συνεργείο...
Το ίδιο Διονύση, δεν έχει αλλάξει τίποτα (αντιπαρέλαβα τα VIN μας).
Μαγεία...
Έχουν γίνει διάφορα updates όμως σε επίπεδο λογισμικού στην TCU (Transmission Control Unit). Ας μην ξεχνάμε ότι η Hyundai έχει συγκεκριμένη διαδιακασία μέτρησης του κραδασμού (judder) η οποία γίνεται μέσω του tablet της Hyundai το οποίο αφήνει ο τεχνικός στο πάτωμα του συνοδηγού (!!!) και κάνοντας 10 εκκινήσεις χωρίς γκάζι, το SW κάνει μετρήσεις κραδασμών και αποφαίνεται εάν απαιτείται αλλαγή του πολύδισκου ή όχι, προτείνοντας μάλιστα να ακολουθηθούν κάποια TSBs (Technical Service Bulletins). Άρα συμπεραίνουμε ότι το πρόβλημα είναι γνωστό στην Hyundai και έχει εκδώσει τις ανάλογες τεχνικές οδηγίες.
Nίκο θενκς! Να ελπίσουμε ότι με τα updates, το λογισμικό θα ''συνεργάζεται'' πλέον καλύτερα με τον πολύδισκο και ότι δεν είναι ελαττωματικός εκ κατασκευής ...
-
@chris__7 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
To part number του ανταλλακτικού είναι το 412002D500. Το κόστος από Κορέα (χωρίς τελωνεία) είναι 472€. Από Ευρώπη το χαμηλότερο που έχω βρει είναι 1.100€ (Λιθουανία).
Τι σου εβγαλε το κιβωτιο?Γιατι εχω και εγω κορεατικο διπλου συμπλεκτη
Στον Νίκο τίποτα, ευτυχώς...σε μένα έβγαλε αλλαγή πολύδισκου συμπλέκτη, εχω κάνει πολύ αναλυτική ανάρτηση χθες που έκανα το 4ο ετήσιο σερβις.
-
@babisstinson said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Moto Guzzi εδώ
εννοείται πονεμένη ιστορία οι άξονες των Γερμανών. Μετά από BMW μηχανή και 4 γερμανικά αυτοκίνητα στην οικογένεια (2 Opel και 2 BMW), είπαμε ποτέ ξανά.Opel Γερμανικό υπήρξε μόνο ποδήλατο. Ήταν GM και έγινε PSA/Stellantis. Κατά τα άλλα αν αυτά που γράφονται στις τελευταίες σελίδες γινόταν σε VAG "θα είχαμε βγεί με τους πυρσούς και τις τσουγκράνες". Τώρα είναι απλά Τρίτη. Δεν λέω ότι δεν συμβαίνουν. Μιλάω για τα γνωστά 2 μέτρα και 2 σταθμά.
Θα ήθελα να ήξερα που είναι καναδύο εξαφανισμένοι με τους οποίους είχα beef εξαρχής. Που κρύβεστε βρε και έχω ξεχάσει τα nickname σας να σας tagάρω να τα πούμε;!;!
-
@sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Κατά τα άλλα αν αυτά που γράφονται στις τελευταίες σελίδες γινόταν σε VAG "θα είχαμε βγεί με τους πυρσούς και τις τσουγκράνες". Τώρα είναι απλά Τρίτη. Δεν λέω ότι δεν συμβαίνουν. Μιλάω για τα γνωστά 2 μέτρα και 2 σταθμά.
Δεν διαφωνώ, απλά να πω ότι έχουν συμβεί σε VAG και η εισαγωγική σφύραγε αδιάφορα και το έριχνε σε "λάθος οδήγηση", "δεν ξαίρετε να οδηγείτε" κλπ. Σε φίλο μου, αφού αρνήθηκαν οποιαδήποτε επισκευή εντός εγγύησης (με όλα τα σέρβις Καρέντα), τους τηλεφώνησε ο δικηγόρος του και το κάλυψαν 100% άμεσα...χαχα!
Για εμένα σημασία έχει πέρα από την συχνότητα βλαβών και η αντιμετώπιση της εισαγωγικής σε κάθε βλάβη.
-
Για ποσά χρόνια ακόμα θα επικαλεισθε γεγονότα της προηγούμενης δεκαετίας εθελοτυφλώντας μπροστά στα δεδομένα του σήμερα. Όταν έκλεισε η τεχνολογική ψαλίδα έκλεισε και η αντίστοιχη της αξιοπιστίας. Πλέον δε άλλοι κλαίνε για πράγματα τα οποία ξεπεράστηκαν προ 15ετιας. Σήμερα αυτά είναι τα δεδομένα. Και με τις τιμές πλέον πολύ κοντά καλό θα ήταν οι υποψήφιοι αγοραστές να ψωνίζουν με φρέσκια οπτική...
-
@sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Για ποσά χρόνια ακόμα θα επικαλεισθε γεγονότα της προηγούμενης δεκαετίας εθελοτυφλώντας μπροστά στα δεδομένα του σήμερα. Όταν έκλεισε η τεχνολογική ψαλίδα έκλεισε και η αντίστοιχη της αξιοπιστίας. Πλέον δε άλλοι κλαίνε για πράγματα τα οποία ξεπεράστηκαν προ 15ετιας. Σήμερα αυτά είναι τα δεδομένα. Και με τις τιμές πλέον πολύ κοντά καλό θα ήταν οι υποψήφιοι αγοραστές να ψωνίζουν με φρέσκια οπτική...
1.'Οποιος εχει καει στο χυλό ,φυσάει και το γιαουρτι.2.Προσωπικά δε θα ξαναδώσω τα χρήματα μου σε αυτούς που δε τα σεβάστηκαν 3.Δε ξέρω που βρίσκεις εσύ τα σημερνά δεδομένα αλλά οι έρευνες αξιοπιστίας ειναι αμείλικτες.
-
@kostis20 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Για ποσά χρόνια ακόμα θα επικαλεισθε γεγονότα της προηγούμενης δεκαετίας εθελοτυφλώντας μπροστά στα δεδομένα του σήμερα. Όταν έκλεισε η τεχνολογική ψαλίδα έκλεισε και η αντίστοιχη της αξιοπιστίας. Πλέον δε άλλοι κλαίνε για πράγματα τα οποία ξεπεράστηκαν προ 15ετιας. Σήμερα αυτά είναι τα δεδομένα. Και με τις τιμές πλέον πολύ κοντά καλό θα ήταν οι υποψήφιοι αγοραστές να ψωνίζουν με φρέσκια οπτική...
1.'Οποιος εχει καει στο χυλό ,φυσάει και το γιαουρτι.2.Προσωπικά δε θα ξαναδώσω τα χρήματα μου σε αυτούς που δε τα σεβάστηκαν 3.Δε ξέρω που βρίσκεις εσύ τα σημερνά δεδομένα αλλά οι έρευνες αξιοπιστίας ειναι αμείλικτες.
Δεν μπορω παρα να συμφωνησω 100%.Καμμενος και εγω 2 φορες με VAG (Ibiza FR) η μια εντος εγγυησης η δευτερη 2500 πληρωμενα απτην τσεπη μου και μαλιστα οχι να απλα να πατιναρει (απαραδεκτο σε τοσα λιγα χιλιομετρα οπως του dm) αλλα απλα να σπαει και να σε αφηνει στην μεση του δρομου και να περιμενεις την οδικη .
-
@rockulas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@kostis20 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Για ποσά χρόνια ακόμα θα επικαλεισθε γεγονότα της προηγούμενης δεκαετίας εθελοτυφλώντας μπροστά στα δεδομένα του σήμερα. Όταν έκλεισε η τεχνολογική ψαλίδα έκλεισε και η αντίστοιχη της αξιοπιστίας. Πλέον δε άλλοι κλαίνε για πράγματα τα οποία ξεπεράστηκαν προ 15ετιας. Σήμερα αυτά είναι τα δεδομένα. Και με τις τιμές πλέον πολύ κοντά καλό θα ήταν οι υποψήφιοι αγοραστές να ψωνίζουν με φρέσκια οπτική...
1.'Οποιος εχει καει στο χυλό ,φυσάει και το γιαουρτι.2.Προσωπικά δε θα ξαναδώσω τα χρήματα μου σε αυτούς που δε τα σεβάστηκαν 3.Δε ξέρω που βρίσκεις εσύ τα σημερνά δεδομένα αλλά οι έρευνες αξιοπιστίας ειναι αμείλικτες.
Δεν μπορω παρα να συμφωνησω 100%.Καμμενος και εγω 2 φορες η μια εντος εγγυησης η δευτερη 2500 πληρωμενα απτην τσεπη μου και μαλιστα οχι να απλα να πατιναρει (απαραδεκτο σε τοσα λιγα χιλιομετρα οπως του dm) αλλα απλα να σπαει και να σε αφηνει στην μεση του δρομου και να περιμενεις την οδικη .
το χειρότερο σενάριο... να ακινητοποιηθώ και να με μαζεύει η οδική...Από ό,τι είπε ο Τεχνικός, υπάρχει και πολύ μεγάλος φόρτος ραντεβού (ήδη από την περαμένη Δευτέρα έκλεινε όλος ο Μάιος) και πολύ μικρή διαθεσιμότητα αυτοκινήτων αντικατάστασης.
-
@kostis20 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Για ποσά χρόνια ακόμα θα επικαλεισθε γεγονότα της προηγούμενης δεκαετίας εθελοτυφλώντας μπροστά στα δεδομένα του σήμερα. Όταν έκλεισε η τεχνολογική ψαλίδα έκλεισε και η αντίστοιχη της αξιοπιστίας. Πλέον δε άλλοι κλαίνε για πράγματα τα οποία ξεπεράστηκαν προ 15ετιας. Σήμερα αυτά είναι τα δεδομένα. Και με τις τιμές πλέον πολύ κοντά καλό θα ήταν οι υποψήφιοι αγοραστές να ψωνίζουν με φρέσκια οπτική...
1.'Οποιος εχει καει στο χυλό ,φυσάει και το γιαουρτι.2.Προσωπικά δε θα ξαναδώσω τα χρήματα μου σε αυτούς που δε τα σεβάστηκαν 3.Δε ξέρω που βρίσκεις εσύ τα σημερνά δεδομένα αλλά οι έρευνες αξιοπιστίας ειναι αμείλικτες.
κατσε για ποια μοντελα αναφερεσαι και για ποιο θεμα ακριβως?Γιατι εχω και εγω κορεατικο διπλου συμπλεκτη
-
Τα dsg ξηρού κράζουν, ως συνήθως. Τα dct των Κορεατών ότι και να βγάζουν (σήμερα) δεν έχει καμία απολύτως σημασία.
-
@sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Τα dsg ξηρού κράζουν, ως συνήθως. Τα dct των Κορεατών ότι και να βγάζουν (σήμερα) δεν έχει καμία απολύτως σημασία.
Ξηρου ηταν στο Ibiza σωστα .Μακαρι να μην βγαλει και να μην χρειαστει να κραξω .Θα ξενερωσω ασχημα καινουριο αυτοκινητο να μπει συνεργειο ακομα και αν ειναι στην εγγυηση
-
Ρε παιδιά το σκίσαμε το νήμα, θα μπει κανένας εδώ και θα νομίζει ότι μιλάμε για Hyundai…
-
παιδια γνωριζει καποιος εξουσιοδοτημενο hyundai-kia με καλες γνωσεις?
-
@chris__7 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
παιδια γνωριζει καποιος εξουσιοδοτημενο hyundai-kia με καλες γνωσεις?
Εγώ είμαι ευχαριστημενος από τον μητροπουλο στο Ίλιον αν είσαι Αθήνα φίλε μου
-
update - αλλαγή πολύδισκου συμπλέκτη
το απόγευμα της μέρας του service (28/4) έλαβα sms ότι το ανταλλακτικό είναι διαθέσιμο στις αποθήκες της ΒΕΛΜΑΡ και κάλεσα το συνεργείο για ραντεβού. Μου είπαν ότι θα με καλέσουν max 2 μέρες μετά, ώστε να προηγηθεί συνεννόηση για παροχή αυτοκινήτου αντικατάστασης.
Δεν τηλεφώνησαν ποτέ, τους κάλεσα εγώ σήμερα και έβαλαν το ραντεβού για την Τρίτη 2/6, λόγω αδυναμίας εύρεσης αυτοκινήτου αντικατάστασης νωρίτερα. -
Πριν ενάμιση χρόνο είχα γράψει εδώ https://forum.4troxoi.gr/post/11000191106 για την διαρροή του παραφλού (200ml ανά 2.000km) που είχα στο Tucson.
Το αυτοκίνητο εισήχθη στον Μητρόπουλο (Ίλιον) που είχε κάνει και την αρχική διάγνωση της διαρροής, στάλθηκε το καπάκι του κινητήρα για έλεγχο στεγανότητας και βρέθηκε ότι είναι απολύτως στεγανό. Άρα το πρόβλημα αποδίδεται στο "short block" το οποίο έχει ενσωματωμένα τα χιτώνια.Το ανταλλακτικό (short block) υπήρχε ευτυχώς στην Ελλάδα, το αυτοκίνητο μπήκε στις 18/3 και εξήλθε στις 2/5. Το πόρισμα είναι ότι βρέθηκε «πόρος» στο χιτώνιο (δηλ. μικρή οπή), μια αρκετά σπάνια βλάβη που συνήθως οφείλεται σε κατασκευαστικό λάθος.
Φυσικά όλα αλλάχτηκαν στην εγγύηση, το κόστος των ανταλλακτών είναι περίπου 2.800€+ΦΠΑ συν τις εργατώρες. Επίσης δόθηκε αυτοκίνητο αντικατάστασης από τα κεντρικά της Hyundai.
Ξανά στο στρώσιμο λοιπόν!
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Πριν ενάμιση χρόνο είχα γράψει εδώ https://forum.4troxoi.gr/post/11000191106 για την διαρροή του παραφλού (200ml ανά 2.000km) που είχα στο Tucson.
Το αυτοκίνητο εισήχθη στον Μητρόπουλο (Ίλιον) που είχε κάνει και την αρχική διάγνωση της διαρροής, στάλθηκε το καπάκι του κινητήρα για έλεγχο στεγανότητας και βρέθηκε ότι είναι απολύτως στεγανό. Άρα το πρόβλημα αποδίδεται στο "short block" το οποίο έχει ενσωματωμένα τα χιτώνια.Το ανταλλακτικό (short block) υπήρχε ευτυχώς στην Ελλάδα, το αυτοκίνητο μπήκε στις 18/3 και εξήλθε στις 2/5. Το πόρισμα είναι ότι βρέθηκε «πόρος» στο χιτώνιο (δηλ. μικρή οπή), μια αρκετά σπάνια βλάβη που συνήθως οφείλεται σε κατασκευαστικό λάθος.
Φυσικά όλα αλλάχτηκαν στην εγγύηση, το κόστος των ανταλλακτών είναι περίπου 2.800€+ΦΠΑ συν τις εργατώρες. Επίσης δόθηκε αυτοκίνητο αντικατάστασης από τα κεντρικά της Hyundai.
Ξανά στο στρώσιμο λοιπόν!
Μπραβο για τα του σερβις/επισκευης...αλλα πωωωωωωω γα την βλαβη.
Αν δεν κανω λαθος το εχει αναφερει και αλλος κατοχος το θεματακι αυτο?
Hyundai Tucson NX4 (2020)