-
@bill_hsd said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@bill_hsd said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Σκορτάρισμα & πατινάρισμα αυτόματου κιβωτίου: μετά το σχετικό έλεγχο απαιτείται αντικατάσταση του πολύδισκου συμπλέκτη (έβγαλε failure στους χρόνους απόκρισης/αλλαγής ταχυτήτων).
Πάλι καλά που δεν το θεώρούν αναλώσιμο και θα το περάσουν εγγύηση.
Έχει βγει νέος κωδικός ανταλλακτικού για τον πολύδισκο συμπλέκτη ή τοποθετείται ο ίδιος με τον εργοστασιακό;
Κόστος ανταλλακτικού/εργασίας, εάν δεν το κάλυπτε η εγγύηση, έμαθες;Μου είπε ότι τα κεντρικά της Hyundai δεν έχουν κανένα πρόβλημα να προβούν σε έγκριση για αντικατάσταση ελαττωματικών εξαρτημάτων εντός εγγύησης, αρκεί αποδεδειγμένα να υπάρχει αστοχία.Και με βάση τις μετρήσεις, όντως υπήρχε αστοχία και έδωσαν έγκριση αμέσως για την παραγγελία του ανταλλακτικού. Λεπτομμέρειες για κωδικό ανταλλακτικού κ.λπ. δεν ρώτησα, όσο για το κόστος μετά από συζήτηση με φίλο , πρέπει να κυμαίνεται στα ~2,500 Eυρώ.
Καταλαβες αν η αστοχία έτυχε στο δικό σου αυτοκίνητο μόνο ή είναι ευρύτερα γνωστό θέμα;
Πάντως, νομίζω ότι έχει ενα ενδιαφέρον να μάθεις λεπτομέρειες για τον κωδικό ανταλλακτικού.
Εάν σου έβγαλε πρόβλημα στα 45Κ (ίσως και πολύ νωρίτερα, οπως αναφέρεις) και ο κωδικός δεν έχει αλλάξει, ενδεχομένως να στο βγάλει ξανά στο μέλλον (εκτός εγγύησης πλέον), χωρίς ασφαλώς να θελω να το γρουσουζέψω.Έχω διαβάσει για αντίστοιχο θέμα σε πολύ λίγους κατόχους στα fb groups. Ισως βέβαια να ειναι περισσότεροι που ειτε δεν εχουν δωσει σημασία (ακομα), ειτε δεν δημοσιοποιουν το θεμα.Το πρόβλημα το εντόπισα περίπου στα 30Κ.
Το ερώτημα για τον κωδικό είναι λογικό θα ρωτήσω τον τεχνικό αλλά φυσικά δεν μπορώ να ελέγξω εύκολα την απάντησή του.
Φυσικά και υπάρχει ο φόβος για μία από τα ίδια εκτός εγγύησης, αν δεν βελτιώθηκε το ανταλλακτικό.
Σημειώνω ότι το αυτοκίνητο ταξιδεύει με μαξ 2 άτομα ,πολύ λίγο φορτιο, πολύ ήρεμη συμπεριφορά στο κιβώτιο και ποτέ με ακραία κατεβάσματα με τα paddles. Ήθελα να ήξερα πόσο νωρίτερα θα εμφάνιζε το πρόβλημα, αν δεν "χάιδευα" τόσο το αυτοκίνητο...
Τέλος, όταν πας σε εξουσιοδοτημενο σέρβις μόλις διαπιστώσεις το θέμα και σου λένε ουσιαστικά ότι τους δουλεύεις κι ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα, το μόνο που γίνεται ειναι να επιδεινωνεται το πρόβλημα με τη χρήση, χωρίς να γνωρίζουμε που οδηγεί...γιατι αν το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί στου διαόλου τη μάνα, ο οδηγός θα τραβιέται κι όχι το συνεργείο ... -
2500 κόστος για πρόβλημα από τα 30Κ χλμ ευτυχώς το πρόλαβες εντός εγγύησης και το αποδείχτηκαν ότι δεν φταις εσύ.
Σοβαρή ακριβή αστοχία σε λίγα χλμ και παρα την προσοχή και την προδερμ της χρήσης...
Μετά σου λένε πάρε χιουνται είναι σκυλιά... -
Tα "καλά" των διπλοσύμπλεκτων κιβωτίων. το ερώτημα είναι αν διορθώθηκε το πρόβλημα με βελτιωμένα ανταλλακτικά ή απλά τα αλλάζουν με καινούρια?
υ.γ: κατά τα άλλα, κουτάλα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο
-
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
2500 κόστος για πρόβλημα από τα 30Κ χλμ ευτυχώς το πρόλαβες εντός εγγύησης και το αποδείχτηκαν ότι δεν φταις εσύ.
Σοβαρή ακριβή αστοχία σε λίγα χλμ και παρα την προσοχή και την προδερμ της χρήσης...
Μετά σου λένε πάρε χιουνται είναι σκυλιά...Όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα εχουν πολλή τεχνολογία και πολύπλοκα συστήματα. Η αγορά κάθε νέου μοντέλου έχει το ρίσκο της εμφάνισης των λεγόμενων "βρεφικών" προβλημάτων που συνήθως λύνονται με την εμφάνιση του f/l.
Το θετικό είναι η 5ετης εγγύηση .
Γενικά πάντως είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο.
Έχω καταλήξει ότι μόνο τα Lexus,Mazda,Subaru & Suzuki είναι σκυλιά .
Για να μη σχολιάσουμε τι προβλήματα βγάζουν αυτοκίνητα από εταιρίες που έχουμε σε μεγάλη υπόληψη ... -
Ναι βασικά Lexus & Mazda είναι top.
Το θέμα είναι αν το πρόβλημα ειναι γενικευμένο ή απλά ετυχε.Και εμένα ασς πούμε ειχε τύχει το actuator στο DCT στο 500Χ το οποίο μάλλον ήταν ελαττωματικό εξάρτημα εκ κατσκευής. -
@kostis20 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ναι βασικά Lexus & Mazda είναι top.
Το θέμα είναι αν το πρόβλημα ειναι γενικευμένο ή απλά ετυχε.Και εμένα ασς πούμε ειχε τύχει το actuator στο DCT στο 500Χ το οποίο μάλλον ήταν ελαττωματικό εξάρτημα εκ κατσκευής.δείχνει ότι δεν είναι γενικευμένο, αλλά για να είναι τόσο πρόθυμο το συνεργείο να το αλλάξει, σημαίνει ότι έχει εντοπιστεί αστοχία, που (φυσικά) δεν οφείλεται σε κακή χρήση του κιβωτίου .
-
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Tα "καλά" των διπλοσύμπλεκτων κιβωτίων. το ερώτημα είναι αν διορθώθηκε το πρόβλημα με βελτιωμένα ανταλλακτικά ή απλά τα αλλάζουν με καινούρια?
υ.γ: κατά τα άλλα, κουτάλα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο
θα ρωτήσω αν θα βάλουν βελτιωμένο ανταλλακτικό αλλά δεν είναι εύκολο να τσεκάρω την απάντηση του τεχνικού,
-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Tα "καλά" των διπλοσύμπλεκτων κιβωτίων. το ερώτημα είναι αν διορθώθηκε το πρόβλημα με βελτιωμένα ανταλλακτικά ή απλά τα αλλάζουν με καινούρια?
υ.γ: κατά τα άλλα, κουτάλα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο
θα ρωτήσω αν θα βάλουν βελτιωμένο ανταλλακτικό αλλά δεν είναι εύκολο να τσεκάρω την απάντηση του τεχνικού,
προσπάθησε να βρεις άκρη με κωδικούς ανταλλακτικών από το τμήμα ανταλλακτικών και την εντολή επισκευής
αν είσαι σίγουρος ότι μπήκαν πάλι τα ιδια, θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να κρατησω το αμάξι γιατί την επόμενη φορά δε θα υπάρχει εγγύηση -
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Tα "καλά" των διπλοσύμπλεκτων κιβωτίων. το ερώτημα είναι αν διορθώθηκε το πρόβλημα με βελτιωμένα ανταλλακτικά ή απλά τα αλλάζουν με καινούρια?
υ.γ: κατά τα άλλα, κουτάλα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο
θα ρωτήσω αν θα βάλουν βελτιωμένο ανταλλακτικό αλλά δεν είναι εύκολο να τσεκάρω την απάντηση του τεχνικού,
προσπάθησε να βρεις άκρη με κωδικούς ανταλλακτικών από το τμήμα ανταλλακτικών και την εντολή επισκευής
αν είσαι σίγουρος ότι μπήκαν πάλι τα ιδια, θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να κρατησω το αμάξι γιατί την επόμενη φορά δε θα υπάρχει εγγύησηΝαι, θα ρωτήσω και στο τμήμα ανταλλακτικών αν ο κωδικός αφορά βελτιωμένο ανταλλακτικό και εννοείται ότι θα ζητήσω αντίγραφα ή έστω φωτογραφίες από έγγραφα που δεν παραδίδονται συνήθως στον πελάτη σε τέτοιες περιπτώσεις.
-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Tα "καλά" των διπλοσύμπλεκτων κιβωτίων. το ερώτημα είναι αν διορθώθηκε το πρόβλημα με βελτιωμένα ανταλλακτικά ή απλά τα αλλάζουν με καινούρια?
υ.γ: κατά τα άλλα, κουτάλα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο
θα ρωτήσω αν θα βάλουν βελτιωμένο ανταλλακτικό αλλά δεν είναι εύκολο να τσεκάρω την απάντηση του τεχνικού,
Δεν υπάρχει περίπτωση να πάρεις απάντηση αληθινή στο ερώτημα σου Αυτοί από μέσα τους θα λένε δεν φτάνει που στο καλύπτουμε στην εγγύηση ψάχνεις να βρεις αν λύθηκε και το πρόβλημα!
Μπράβο πάντως στην χιουνται που δεν τα φόρτωσε σε κακή χρήση.
Πολλές αντιπροσωπείες θα πουλούσαν τρελά περί κακής χρήσης, αναλώσιμα κοκ...
Οι πολυετεις εγγυήσεις δεν λένε τπτ από μόνες τους αν δεν καλύπτονται από πραγματική κάλυψη του κατόχου...
Πόλλοι τις δίνουν μόνο και μόνο για να σε αρμεγουν στα σέρβις και όταν έρθει ώρα της κάλυψης σηκώνουν τα χέρια ψηλά... -
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Tα "καλά" των διπλοσύμπλεκτων κιβωτίων. το ερώτημα είναι αν διορθώθηκε το πρόβλημα με βελτιωμένα ανταλλακτικά ή απλά τα αλλάζουν με καινούρια?
υ.γ: κατά τα άλλα, κουτάλα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο
θα ρωτήσω αν θα βάλουν βελτιωμένο ανταλλακτικό αλλά δεν είναι εύκολο να τσεκάρω την απάντηση του τεχνικού,
προσπάθησε να βρεις άκρη με κωδικούς ανταλλακτικών από το τμήμα ανταλλακτικών και την εντολή επισκευής
αν είσαι σίγουρος ότι μπήκαν πάλι τα ιδια, θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να κρατησω το αμάξι γιατί την επόμενη φορά δε θα υπάρχει εγγύησηΝαι, θα ρωτήσω και στο τμήμα ανταλλακτικών αν ο κωδικός αφορά βελτιωμένο ανταλλακτικό και εννοείται ότι θα ζητήσω αντίγραφα ή έστω φωτογραφίες από έγγραφα που δεν παραδίδονται συνήθως στον πελάτη σε τέτοιες περιπτώσεις.
Συνήθως όταν καλύπτει η αντιπροσωπεία τις βλάβες η όλη διαδικασία είναι μαύρο κουτί. Παίρνεις το αμάξι και ούτε ξέρεις τι έγινε.
Όταν πληρώνεις σου δείχνουν τι άλλαξαν (ο Θεός και ψυχή τους βέβαια τι σου δείχνουν αλλά λέμε...) -
Ζήτα αυτοτελή εγγύηση για τα ανταλλακτικά του κιβωτιου που θα αλλαχθούν, ανεξάρτητη από τη γενική εγγύηση του αυτοκινήτου.
Τον κωδικό σνταλλακτικού μπορείς να τον δεις και από τα έγγραφα της εγγύησης που ενδεχομένως κληθείς να υπογράψεις μετά την επισκευή του αυτοκινήτου.
Α, και τα πιο αξιοπιστα μέχρι στιγμής αυτοκίνητα, λαμβανομένης υπόψη της μαζικής παραγωγής τους αλλά και της πολύπλοκης τεχνολογίας τους, είναι τα Toyota.
Τι εννοώ; Όταν παράγεις εκατομμύρια υβριδικά, είναι πολύ εύκολο να σου ξεφύγει κάτι στην παραγωγή, κάτι που, όπως έχει αποδειχθεί διαχρονικά, συμβαίνει πολύ σπάνια με τα Toyota.
Προφανώς και άλλοι Ιάπωνες κατασκευαστές ειναι αξιόπιστοι, αλλά έχουν πολύ μικρότερη παραγωγή και απλούστερες τεχνολογίες. -
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Tα "καλά" των διπλοσύμπλεκτων κιβωτίων. το ερώτημα είναι αν διορθώθηκε το πρόβλημα με βελτιωμένα ανταλλακτικά ή απλά τα αλλάζουν με καινούρια?
υ.γ: κατά τα άλλα, κουτάλα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο
θα ρωτήσω αν θα βάλουν βελτιωμένο ανταλλακτικό αλλά δεν είναι εύκολο να τσεκάρω την απάντηση του τεχνικού,
Δεν υπάρχει περίπτωση να πάρεις απάντηση αληθινή στο ερώτημα σου Αυτοί από μέσα τους θα λένε δεν φτάνει που στο καλύπτουμε στην εγγύηση ψάχνεις να βρεις αν λύθηκε και το πρόβλημα!
Μπράβο πάντως στην χιουνται που δεν τα φόρτωσε σε κακή χρήση.
Πολλές αντιπροσωπείες θα πουλούσαν τρελά περί κακής χρήσης, αναλώσιμα κοκ...
Οι πολυετεις εγγυήσεις δεν λένε τπτ από μόνες τους αν δεν καλύπτονται από πραγματική κάλυψη του κατόχου...
Πόλλοι τις δίνουν μόνο και μόνο για να σε αρμεγουν στα σέρβις και όταν έρθει ώρα της κάλυψης σηκώνουν τα χέρια ψηλά...Δεν είναι εύκολο να πάρω έγκυρη απάντηση, συμφωνώ.
Κακή χρήση δεν μπορούσε να επικαλεστεί ούτως ή άλλως γιατί η συνολική εικόνα του αυτοκινήτου είναι άριστη κατά τα λεγόμενά τους.
Γενικότερα όμως, πόσο κακή χρήση μπορεις να κάνεις σε ένα αυτόματο κιβώτιο (αν δεν εισαι διεστραμμένος)?
Ευτυχώς που για το πρόβλημα δεν πούλησε τρέλα το συγκεκριμένο συνεργείο γιατί ασχολήθηκε και δοκίμασε το συμπλέκτη σε μηχάνημα και δεν προσπάθησαν να με διαψεύσουν, ούτε το πήγαν βόλτα και ειπαν ΄΄το αυτοκίνητο δεν έχει τίποτα''.
Το θέμα είναι ότι είτε μπει είτε όχι ανταλλακτικό με λυμένο το θέμα της αξιοπιστίας, πρέπει να γίνει επανέλεγχος ΠΡΙΝ τη λήξη της εγγύησής του. Αν το δούμε ευρύτερα, πέφτει και η μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου, αν ο μελλοντικός κάτοχος φοβάται ότι θα 'σκάσουν' τα 2,5Κ στα δικά του χέρια. -
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Tα "καλά" των διπλοσύμπλεκτων κιβωτίων. το ερώτημα είναι αν διορθώθηκε το πρόβλημα με βελτιωμένα ανταλλακτικά ή απλά τα αλλάζουν με καινούρια?
υ.γ: κατά τα άλλα, κουτάλα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο
θα ρωτήσω αν θα βάλουν βελτιωμένο ανταλλακτικό αλλά δεν είναι εύκολο να τσεκάρω την απάντηση του τεχνικού,
προσπάθησε να βρεις άκρη με κωδικούς ανταλλακτικών από το τμήμα ανταλλακτικών και την εντολή επισκευής
αν είσαι σίγουρος ότι μπήκαν πάλι τα ιδια, θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να κρατησω το αμάξι γιατί την επόμενη φορά δε θα υπάρχει εγγύησηΝαι, θα ρωτήσω και στο τμήμα ανταλλακτικών αν ο κωδικός αφορά βελτιωμένο ανταλλακτικό και εννοείται ότι θα ζητήσω αντίγραφα ή έστω φωτογραφίες από έγγραφα που δεν παραδίδονται συνήθως στον πελάτη σε τέτοιες περιπτώσεις.
Συνήθως όταν καλύπτει η αντιπροσωπεία τις βλάβες η όλη διαδικασία είναι μαύρο κουτί. Παίρνεις το αμάξι και ούτε ξέρεις τι έγινε.
Όταν πληρώνεις σου δείχνουν τι άλλαξαν (ο Θεός και ψυχή τους βέβαια τι σου δείχνουν αλλά λέμε...)όλα αυτά τα φοβάμαι κι εγώ, αλλά δεν υπάρχει επιλογή...
-
@bill_hsd said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ζήτα αυτοτελή εγγύηση για τα ανταλλακτικά του κιβωτιου που θα αλλαχθούν, ανεξάρτητη από τη γενική εγγύηση του αυτοκινήτου.
Τον κωδικό σνταλλακτικού μπορείς να τον δεις και από τα έγγραφα της εγγύησης που ενδεχομένως κληθείς να υπογράψεις μετά την επισκευή του αυτοκινήτου.
Α, και τα πιο αξιοπιστα μέχρι στιγμής αυτοκίνητα, λαμβανομένης υπόψη της μαζικής παραγωγής τους αλλά και της πολύπλοκης τεχνολογίας τους, είναι τα Toyota.
Τι εννοώ; Όταν παράγεις εκατομμύρια υβριδικά, είναι πολύ εύκολο να σου ξεφύγει κάτι στην παραγωγή, κάτι που, όπως έχει αποδειχθεί διαχρονικά, συμβαίνει πολύ σπάνια με τα Toyota.
Προφανώς και άλλοι Ιάπωνες κατασκευαστές ειναι αξιόπιστοι, αλλά έχουν πολύ μικρότερη παραγωγή και απλούστερες τεχνολογίες.αυτο το ''ενδεχομένως κληθώ να υπογράψω'' με ανησυχεί. Εννοείται ότι θα συλλέξω όσο περισσότερα παραστατικά μπορώ και, όπως προανέφερα , ακόμα και με φωτογραφίες.
Δεν αμφισβητώ την αξιοπιστία της ΤΟΥΟΤΑ. Για το Tucson ΝΧ4 έχω συμπεράνει ότι το εμπορικό του λανσάρισμα πρέπει να έγινε κάπως 'βιαστικά' το 2020 και με μερικές τσιγκουνιές στην ποιότητα κάποιων υλικών. -
To part number του ανταλλακτικού είναι το 412002D500. Το κόστος από Κορέα (χωρίς τελωνεία) είναι 472€. Από Ευρώπη το χαμηλότερο που έχω βρει είναι 1.100€ (Λιθουανία).
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
To part number του ανταλλακτικού είναι το 412002D500. Το κόστος από Κορέα (χωρίς τελωνεία) είναι 472€. Από Ευρώπη το χαμηλότερο που έχω βρει είναι 1.100€ (Λιθουανία).
Τι σου εβγαλε το κιβωτιο?Γιατι εχω και εγω κορεατικο διπλου συμπλεκτη
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
To part number του ανταλλακτικού είναι το 412002D500. Το κόστος από Κορέα (χωρίς τελωνεία) είναι 472€. Από Ευρώπη το χαμηλότερο που έχω βρει είναι 1.100€ (Λιθουανία).
Nίκο ευχαριστώ, αν ξέραμε και το part number του ανταλλακτικού που φοράει το αυτοκίνητο από την κατασκευή του, θα μπορούσαμε να καταλάβουμε αν βελτίωσαν την αστοχία. Θα κοιτάξω να τους 'ψαρέψω' στο συνεργείο...
-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
To part number του ανταλλακτικού είναι το 412002D500. Το κόστος από Κορέα (χωρίς τελωνεία) είναι 472€. Από Ευρώπη το χαμηλότερο που έχω βρει είναι 1.100€ (Λιθουανία).
Nίκο ευχαριστώ, αν ξέραμε και το part number του ανταλλακτικού που φοράει το αυτοκίνητο από την κατασκευή του, θα μπορούσαμε να καταλάβουμε αν βελτίωσαν την αστοχία. Θα κοιτάξω να τους 'ψαρέψω' στο συνεργείο...
Το ίδιο Διονύση, δεν έχει αλλάξει τίποτα (αντιπαρέλαβα τα VIN μας).
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
To part number του ανταλλακτικού είναι το 412002D500. Το κόστος από Κορέα (χωρίς τελωνεία) είναι 472€. Από Ευρώπη το χαμηλότερο που έχω βρει είναι 1.100€ (Λιθουανία).
Nίκο ευχαριστώ, αν ξέραμε και το part number του ανταλλακτικού που φοράει το αυτοκίνητο από την κατασκευή του, θα μπορούσαμε να καταλάβουμε αν βελτίωσαν την αστοχία. Θα κοιτάξω να τους 'ψαρέψω' στο συνεργείο...
Το ίδιο Διονύση, δεν έχει αλλάξει τίποτα (αντιπαρέλαβα τα VIN μας).
Μαγεία...
Hyundai Tucson NX4 (2020)