-
Είναι πολλοί άνιωθοι.
Την μέρα του Πάσχα στον κόμβο Κηφισίας - Καποδιστρίου, όπου βγαίνουν προς Αθήνα αυτοί που έρχονται από Χαλάνδρι με ελάχιστο χώρο, τύπος με σούβ έκανε προσπεράσματα και πέρασε από την δεξιά λωρίδα με 100+ χλμ όπου αν κάποιος είχε βγει από σταματημένος γιατί δεν έχει άλλη επιλογή, θα τον έπαιρνε αμπάριζα, αφού η ορατότητα όπως έρχονται από το Υγεία είναι μειωμένη λόγω στροφής.
-
Δεν ξέρω το σημείο, αλλά προφανώς θέμα ορατότητας/ταχύτητας.
Λίγοι καταλαβαίνουν ότι στο 1 δεύτερο που κάνεις να γυρίσεις το κεφάλι από τη μία στην άλλη, ένα όχημα που κινείται με 60km/h διανύει 16 μέτρα. Αν η ταχύτητα ήταν μεγαλύτερη, παίζει να μην τον είδε ποτέ ο άλλος οδηγός. -
Ayto to pragma ειναι τρελα πια , και την εχω πατησει σε ξενο μερος με συνοδηγο , το θυμαμαι σαν τωρα , απο την μερια μου ορατοτητα 100 μ και μετα στροφη απο τον συνοδηγο 300 μ . λεω κωστα κοιτα μου λεει πολυ μακρυα σουζουκι τζιπ κοιτωντας απο την πλευρα μου τιποτα βγαινω με το που μπαινω στο ρευμα μου ακουω μηχανη με χιλια και το μπαμ πισω αριστερα .
Ολοι οι ντοπιοι , να αυτοι βγηκανε και θα το τρωγανε το παιδι , το ιδιο και η ντοπια αστυνομια , κανενας οτι το ντοπιο παιδι αυπνος μπαριστας πηγαινε με χιλια μεσα σε πολη .
Ακομα και σε χωρια ιδιως τωρα που τα χορταρια εχουν φτασει τα 2 μετρα και δημοι και περιφερεια τον παιζουν .
Τωρα σε πολη και διασταυρωσεις στην επαρχια μουσικη κλειστη και ανοιχτο παραθυρο , μονο απο ηχο μιας και ορατοτητα να υπαρχει μεχρι να γυρισεις κεφαλι , ο αλλος σου σκαει πανω με χιλια .
Αν και αυτο ειναι μην σου τυχει ηλεκτρικος . -
@otso said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Ayto to pragma ειναι τρελα πια , και την εχω πατησει σε ξενο μερος με συνοδηγο , το θυμαμαι σαν τωρα , απο την μερια μου ορατοτητα 100 μ και μετα στροφη απο τον συνοδηγο 300 μ . λεω κωστα κοιτα μου λεει πολυ μακρυα σουζουκι τζιπ κοιτωντας απο την πλευρα μου τιποτα βγαινω με το που μπαινω στο ρευμα μου ακουω μηχανη με χιλια και το μπαμ πισω αριστερα .
Ολοι οι ντοπιοι , να αυτοι βγηκανε και θα το τρωγανε το παιδι , το ιδιο και η ντοπια αστυνομια , κανενας οτι το ντοπιο παιδι αυπνος μπαριστας πηγαινε με χιλια μεσα σε πολη .
Ακομα και σε χωρια ιδιως τωρα που τα χορταρια εχουν φτασει τα 2 μετρα και δημοι και περιφερεια τον παιζουν .
Τωρα σε πολη και διασταυρωσεις στην επαρχια μουσικη κλειστη και ανοιχτο παραθυρο , μονο απο ηχο μιας και ορατοτητα να υπαρχει μεχρι να γυρισεις κεφαλι , ο αλλος σου σκαει πανω με χιλια .
Αν και αυτο ειναι μην σου τυχει ηλεκτρικος .οταν το ντοπιο παιδι παρει αμπαριζα κανενα γεροντι ή κανενα παιδακι (ή καποιες φορες που το εχουμε δει ΚΑΙ αυτο) το συνδυασμο τους (παππους/εγγονι) εκει ποιος φταιει; μαλλον η "κακια στιγμη", ηταν "θελημα θεου" και αλλα αντιστοιχα.
-
Το θεμα ειναι οτι δεν υπαρχει πια η χαλαρωση και η ευχαριστηση στην οδηγηση .Σε οδηγηση στην αθηνα ,αμφιβαλω αν οι οδηγοι της F1 σε συνθηκες αγωνα εχουν τετοια τεταμενη προσοχη και αν βγαινουν περισσοτερο ψυχικα και σωματικα ταλαιπωρημενοι .
Εχω ταξιδι 600 χλμ σε εθνικη οδο , το προγραμματισα τριτη και οχι κυριακη .
Νομιζω οτι η καμερα πια ειναι απαραιτητη και θα πρεπει να δημιουργηθει υπηρεσια στην τροχαια που να τους στελνουμε τα βιντεο και να τους δινουμε στεγνα και με ονοματεπωνυμο .
Θα ηθελα να ειμαι το μεγαλυτερο καρφι που υπαρχει . -
Φαντάζομαι πως κι αλλού θα είναι έτσι, αλλά όταν μπαίνετε Μαγνησία πλέον «το νου σας ρεμάλια» αν θέλετε να φύγετε σώοι.
Όχι πως οι επισκέπτες είναι καλύτεροι, τα έχουμε ξαναπεί, οι Αθηνέζοι όταν βρίσκονται εδώ δεν υπάρχει περίπτωση να πατήσουν φρένο ή να αφήσουν έστω το πόδι απ το γκάζι να διευκολύνουν κάποιον (νομίζω δεν θα καταλαβαίνουν καν τί λέω όσοι Αθηνέζοι διαβάζουν) στα δύσκολα σημεία που οι ντόπιοι τα περνάνε καθημερινά, αλλά πλέον επί Μπέου καταργήθηκε κάθε ίχνος επιτήρησης, αστυνόμευσης και συντήρησης δρόμων, κι όποιος ζήσει έζησε. -
@dettol said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@otso said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Ayto to pragma ειναι τρελα πια , και την εχω πατησει σε ξενο μερος με συνοδηγο , το θυμαμαι σαν τωρα , απο την μερια μου ορατοτητα 100 μ και μετα στροφη απο τον συνοδηγο 300 μ . λεω κωστα κοιτα μου λεει πολυ μακρυα σουζουκι τζιπ κοιτωντας απο την πλευρα μου τιποτα βγαινω με το που μπαινω στο ρευμα μου ακουω μηχανη με χιλια και το μπαμ πισω αριστερα .
Ολοι οι ντοπιοι , να αυτοι βγηκανε και θα το τρωγανε το παιδι , το ιδιο και η ντοπια αστυνομια , κανενας οτι το ντοπιο παιδι αυπνος μπαριστας πηγαινε με χιλια μεσα σε πολη .
Ακομα και σε χωρια ιδιως τωρα που τα χορταρια εχουν φτασει τα 2 μετρα και δημοι και περιφερεια τον παιζουν .
Τωρα σε πολη και διασταυρωσεις στην επαρχια μουσικη κλειστη και ανοιχτο παραθυρο , μονο απο ηχο μιας και ορατοτητα να υπαρχει μεχρι να γυρισεις κεφαλι , ο αλλος σου σκαει πανω με χιλια .
Αν και αυτο ειναι μην σου τυχει ηλεκτρικος .οταν το ντοπιο παιδι παρει αμπαριζα κανενα γεροντι ή κανενα παιδακι (ή καποιες φορες που το εχουμε δει ΚΑΙ αυτο) το συνδυασμο τους (παππους/εγγονι) εκει ποιος φταιει; μαλλον η "κακια στιγμη", ηταν "θελημα θεου" και αλλα αντιστοιχα.
Τύπε ο μπαρίστας ψηφίζει, σε αντίθεση με τον παππού και το εγγόνι.
Τον μπαρίστα τον θέλουμε έξω και ζωντανό, είναι κοινωνικά ενεργός, σταθερά αναπτυξιακός, μπορεί να είναι ήδη στέλεχος τοπικού κομματικού μηχανισμού και να επηρεάζει άμεσα και κάμποσα εικοσάχρονα νέτα που πάνε να τον δουν να ανακατεύει ποτά, όσο αυτές έχουν ακατάσχετη ωορρηξία. -
@piliourits said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Φαντάζομαι πως κι αλλού θα είναι έτσι, αλλά όταν μπαίνετε Μαγνησία πλέον «το νου σας ρεμάλια» αν θέλετε να φύγετε σώοι.
Όχι πως οι επισκέπτες είναι καλύτεροι, τα έχουμε ξαναπεί, οι Αθηνέζοι όταν βρίσκονται εδώ δεν υπάρχει περίπτωση να πατήσουν φρένο ή να αφήσουν έστω το πόδι απ το γκάζι να διευκολύνουν κάποιον (νομίζω δεν θα καταλαβαίνουν καν τί λέω όσοι Αθηνέζοι διαβάζουν) στα δύσκολα σημεία που οι ντόπιοι τα περνάνε καθημερινά, αλλά πλέον επί Μπέου καταργήθηκε κάθε ίχνος επιτήρησης, αστυνόμευσης και συντήρησης δρόμων, κι όποιος ζήσει έζησε.Χαρείτε ρε τους ανοιχτούς και έρημους δρόμους σας λίγο παραέξω και την αυτοκινητιστική σας ελευθερία οι εκτός αθήνας και αφήστε την μίρλα και την κακομοιριά - δίπλα στην πόρτα σας συμβαίνουν πράματα και θάματα βασισμένα σε μεράκι και χομπιστική αυτοοργάνωση , ανήκουστα για τους αθηνέζους , που σώζουν ζωές!
-
@a-d-p said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@argyn said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Πως ακριβώς θα στοιχειοθετήσω την υπέρβαση ορίου ταχύτητας στην καταγγελία μου, πως θα διασφαλίσω τον έλεγχο της και, κυρίως, πως θα κατοχυρωθώ έναντι καταγγελίας της τροχαίας/αστυνομίας για ψευδή καταμήνυση όταν, ως δια μαγείας, δεν θα προκύψει επιβεβαίωση παράβασης από τον "έλεγχο" της αστυνομίας στα πλαίσια της καταγγελίας μου?
Ξέρεις, αντιλαμβάνομαι την επαγγελματική αλληλεγγύη και τα τοιαύτα αλλά όλοι μας είμαστε μεγάλα παιδιά και καταλαβαινόμαστε υποθέτω.
Σε κάθε περίπτωση το ποστ μου εστίασε στο σκόπιμα γκρίζο τοπίο του δικαιώματος μαγνητοσκόπησης παραβατικών συμπεριφορών από πολίτες - ζήτημα πολύ ευρύτερο από το "γιάννης κερνά, γιάννης πίνει" των χωροφυλάκων.
Ξεκινώντας από το τέλος, δεν ευθύνεται η αστυνομία για αυτό, αλλά η νομοθετική εξουσία και η ανεξάρτητη αρχή.
Καμία επαγγελματική αλληλεγγύη, αυτοί που ελέγχουν την εφαρμογή του νόμου, πρέπει να δίνουν το παράδειγμα.
Η αστυνομία, παγκοσμίως, είναι από τις λίγες υπηρεσίες που έχει εσωτερική αστυνόμευση.
Όλοι αυτοί οι επίορκοι αστυνομικοί - δημόσιοι υπάλληλοι που γίνονται πρωτοσέλιδα κατά καιρούς, από καταγγελίες πολιτών ξεκινάει η διαδικασία και από συναδέλφους τους αστυνομικούς συλλαμβάνονταιΔεν χρειάζεται να προσκομίσεις εσύ τις αποδείξεις, η υπηρεσία θα φροντίσει για αυτό.
πχ. μπορώ να πω ότι πήγαινα με το όριο των 50 χαω και με προσπέρασε σαν σταματημένο το υπ αριθμό ΕΑ 6969 περιπολικό, χωρίς να κάνει χρήση φάρου ή σειρήνας, την τάδε ημέρα και ώρα στην τάδε οδό.Εδώ μια κυρία έκανε καταγγελία ότι δεν της βεβαίωσε το γνήσιο της υπογραφής ο τάδε αξιωματικός υπηρεσίας και εμείς κάναμε προανάκριση....
Τι να λέμε τώραΈγραψα κάτι πριν, το οποίο και επαναλαμβάνω, "είμαστε μεγάλα παιδιά και καταλαβαινόμαστε υποθέτω" ...
-
@argyn said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@a-d-p said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@argyn said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Πως ακριβώς θα στοιχειοθετήσω την υπέρβαση ορίου ταχύτητας στην καταγγελία μου, πως θα διασφαλίσω τον έλεγχο της και, κυρίως, πως θα κατοχυρωθώ έναντι καταγγελίας της τροχαίας/αστυνομίας για ψευδή καταμήνυση όταν, ως δια μαγείας, δεν θα προκύψει επιβεβαίωση παράβασης από τον "έλεγχο" της αστυνομίας στα πλαίσια της καταγγελίας μου?
Ξέρεις, αντιλαμβάνομαι την επαγγελματική αλληλεγγύη και τα τοιαύτα αλλά όλοι μας είμαστε μεγάλα παιδιά και καταλαβαινόμαστε υποθέτω.
Σε κάθε περίπτωση το ποστ μου εστίασε στο σκόπιμα γκρίζο τοπίο του δικαιώματος μαγνητοσκόπησης παραβατικών συμπεριφορών από πολίτες - ζήτημα πολύ ευρύτερο από το "γιάννης κερνά, γιάννης πίνει" των χωροφυλάκων.
Ξεκινώντας από το τέλος, δεν ευθύνεται η αστυνομία για αυτό, αλλά η νομοθετική εξουσία και η ανεξάρτητη αρχή.
Καμία επαγγελματική αλληλεγγύη, αυτοί που ελέγχουν την εφαρμογή του νόμου, πρέπει να δίνουν το παράδειγμα.
Η αστυνομία, παγκοσμίως, είναι από τις λίγες υπηρεσίες που έχει εσωτερική αστυνόμευση.
Όλοι αυτοί οι επίορκοι αστυνομικοί - δημόσιοι υπάλληλοι που γίνονται πρωτοσέλιδα κατά καιρούς, από καταγγελίες πολιτών ξεκινάει η διαδικασία και από συναδέλφους τους αστυνομικούς συλλαμβάνονταιΔεν χρειάζεται να προσκομίσεις εσύ τις αποδείξεις, η υπηρεσία θα φροντίσει για αυτό.
πχ. μπορώ να πω ότι πήγαινα με το όριο των 50 χαω και με προσπέρασε σαν σταματημένο το υπ αριθμό ΕΑ 6969 περιπολικό, χωρίς να κάνει χρήση φάρου ή σειρήνας, την τάδε ημέρα και ώρα στην τάδε οδό.Εδώ μια κυρία έκανε καταγγελία ότι δεν της βεβαίωσε το γνήσιο της υπογραφής ο τάδε αξιωματικός υπηρεσίας και εμείς κάναμε προανάκριση....
Τι να λέμε τώραΈγραψα κάτι πριν, το οποίο και επαναλαμβάνω, "είμαστε μεγάλα παιδιά και καταλαβαινόμαστε υποθέτω" ...
Επιτρέψτε μου να διατηρώ τις αμφιβολίες μου.
-
@a-d-p said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@argyn said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Πως ακριβώς θα στοιχειοθετήσω την υπέρβαση ορίου ταχύτητας στην καταγγελία μου, πως θα διασφαλίσω τον έλεγχο της και, κυρίως, πως θα κατοχυρωθώ έναντι καταγγελίας της τροχαίας/αστυνομίας για ψευδή καταμήνυση όταν, ως δια μαγείας, δεν θα προκύψει επιβεβαίωση παράβασης από τον "έλεγχο" της αστυνομίας στα πλαίσια της καταγγελίας μου?
Ξέρεις, αντιλαμβάνομαι την επαγγελματική αλληλεγγύη και τα τοιαύτα αλλά όλοι μας είμαστε μεγάλα παιδιά και καταλαβαινόμαστε υποθέτω.
Σε κάθε περίπτωση το ποστ μου εστίασε στο σκόπιμα γκρίζο τοπίο του δικαιώματος μαγνητοσκόπησης παραβατικών συμπεριφορών από πολίτες - ζήτημα πολύ ευρύτερο από το "γιάννης κερνά, γιάννης πίνει" των χωροφυλάκων.
Ξεκινώντας από το τέλος, δεν ευθύνεται η αστυνομία για αυτό, αλλά η νομοθετική εξουσία και η ανεξάρτητη αρχή.
Καμία επαγγελματική αλληλεγγύη, αυτοί που ελέγχουν την εφαρμογή του νόμου, πρέπει να δίνουν το παράδειγμα.
Η αστυνομία, παγκοσμίως, είναι από τις λίγες υπηρεσίες που έχει εσωτερική αστυνόμευση.
Όλοι αυτοί οι επίορκοι αστυνομικοί - δημόσιοι υπάλληλοι που γίνονται πρωτοσέλιδα κατά καιρούς, από καταγγελίες πολιτών ξεκινάει η διαδικασία και από συναδέλφους τους αστυνομικούς συλλαμβάνονταιΔεν χρειάζεται να προσκομίσεις εσύ τις αποδείξεις, η υπηρεσία θα φροντίσει για αυτό.
πχ. μπορώ να πω ότι πήγαινα με το όριο των 50 χαω και με προσπέρασε σαν σταματημένο το υπ αριθμό ΕΑ 6969 περιπολικό, χωρίς να κάνει χρήση φάρου ή σειρήνας, την τάδε ημέρα και ώρα στην τάδε οδό.Εδώ μια κυρία έκανε καταγγελία ότι δεν της βεβαίωσε το γνήσιο της υπογραφής ο τάδε αξιωματικός υπηρεσίας και εμείς κάναμε προανάκριση....
Τι να λέμε τώραΟι καταγγελιες μπορει να ελεγχονται , αλλά οι ποινες που πεφτουν ποιες ειναι ? Για τα βαρια περιστατικα, οκ κατι θα γινεται . Αλλά για τροχονομικες παραβασεις και μη βεβαιωση γνησιου κτλ παω στοιχημα οτι συνηθως "δεν τρεχει καστανο"
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#