-
Και σκέψου η γκόμενα να μένει μακρυά.
-
Και σκέψου η γκόμενα να μένει μακρυά.
- Έλα μωρό μου θα βγούμε το βράδυ;;;
- Ναι αλλά μετά τις 23:00, να έχει φορτίσει λίγο το αυτοκίνητο
- Οκ, θα πάμε μια βόλτα παραλία, προς Σούνιο μεριά.
- Τότε καν'το κατά τις 24:00
- Καλά χεσ' θα πάω με τις φίλες μου!
Επόμενο τηλέφωνο της κοπέλας
- Έλα Γιώτα για εκείνη την βόλτα που είπες, τι ώρα να είμαι έτοιμη;
- Κατά τις 22:00, αλλά μετά θα πάμε στο κλαμπάκι στο Σούνιο που είπες ότι μπορεί να ερχόσουν με τον Μπάμπη (
- Μέχρι να φορτίσει το αυτοκίνητο του Μπάμπη, θα έχουμε γυρίσει.
-
Σκέψου να μην φορτίζει και ο ίδιος ο Μπάμπης, μετά από τόση αγωνία...
-
Για αυτό λένε να πάρεις κοπέλα από τον τόπο σου, και στην περίπτωση μας από την γειτονιά σου, άντε λίγα τετράγωνα πιο μακρυά.
Σοφός λαός
-
Αν δαπανούσατε το 1% όσης φαιάς ουσίας χρησιμοποιείτε για να σκέφτεστε για γυναίκες, θα φτιάχνατε πλάνα στο μυαλό σας για να γυρίσετε τον κόσμο όλο με ηλεκτρικό
-
-
-
Η αλήθεια βέβαια είναι λίγο διαφορετική. Ο ηλεκτρικός είναι ο μόνος που θα πάει βόλτα τη Σούλα, γιατί θα του βγει 2€ η 100άρα. Ο θερμικός, που θα του βγει πολλαπλάσια, θα της πει να πάνε μέχρι τη δίπλα γειτονιά.
-
Η αλήθεια βέβαια είναι λίγο διαφορετική. Ο ηλεκτρικός είναι ο μόνος που θα πάει βόλτα τη Σούλα, γιατί θα του βγει 2€ η 100άρα. Ο θερμικός, που θα του βγει πολλαπλάσια, θα της πει να πάνε μέχρι τη δίπλα γειτονιά.
Τη Σούλα αποκλείεται να τη βγάλει βόλτα ηλεκτρικός.
Δεν συχνάζει σε γειτονιά με Σουλες ο μέσος ηλεκτρικός -
Πάντως βρε παλληκάρια με τα ηλεκτρικά παίζει όλοι να είχαμε λιγότερο άγχος για να ρίξουμε την ωραία γκόμενα που μας γυάλισε, από ότι εσείς οι ηλεκτρόπληκτοι, για να φτάσετε στον προορισμό σας...
Μονο εσυ διαβαζεις αγχος στα κειμενα, οταν ξεκαθαρα ειναι το ακροβως αντιθετο! Ο ντετολ δεν ασχοληθηκε καν να φορτιση, μηδεν αγχος δηλαδη.
-
-
Ο ντετολ έχει χονδρική στα ηρεμιστικά..
-
Κληρονόμος ηρεμιστικών.
-
-
Μια πρόσφατη μελέτη αποκαλύπτει ότι μόνο τέσσερις μάρκες αποκλειστικά για EV είναι σήμερα κερδοφόρες.
Οι εταιρείες αυτές είναι η Tesla, η BYD, η Li Auto και ο όμιλος Series (Seres, Aito, Landian).
Εν τω μεταξύ, άλλες μάρκες EV εξακολουθούν να λειτουργούν με ζημίες, αν και ορισμένες πλησιάζουν στην κερδοφορία.
Η Zeekr (περιθώριο κέρδους -8,5%) αναμένεται να επιτύχει σύντομα ισοσκελισμό, ενώ η Xpeng και η Leapmotor έχουν μειώσει σημαντικά τις ζημίες τους.
Αντίθετα, η Nio (-30%) και η Polestar παραμένουν στο κόκκινο, αν και σημειώνουν πρόοδο.
Η Rivian αγωνίζεται επίσης οικονομικά, αλλά συνεχίζει να εξασφαλίζει εξωτερική χρηματοδότηση.
Στο άλλο άκρο, η Lucid έχει τις χειρότερες απώλειες στη βιομηχανία EV, σημειώνοντας ένα εντυπωσιακό λειτουργικό περιθώριο κέρδους -374% το 2024, μια βελτίωση από πάνω από -500% το 2023.
-
Μια πρόσφατη μελέτη αποκαλύπτει ότι μόνο τέσσερις μάρκες αποκλειστικά για EV είναι σήμερα κερδοφόρες.
Οι εταιρείες αυτές είναι η Tesla, η BYD, η Li Auto και ο όμιλος Series (Seres, Aito, Landian).
Εν τω μεταξύ, άλλες μάρκες EV εξακολουθούν να λειτουργούν με ζημίες, αν και ορισμένες πλησιάζουν στην κερδοφορία.
Η Zeekr (περιθώριο κέρδους -8,5%) αναμένεται να επιτύχει σύντομα ισοσκελισμό, ενώ η Xpeng και η Leapmotor έχουν μειώσει σημαντικά τις ζημίες τους.
Αντίθετα, η Nio (-30%) και η Polestar παραμένουν στο κόκκινο, αν και σημειώνουν πρόοδο.
Η Rivian αγωνίζεται επίσης οικονομικά, αλλά συνεχίζει να εξασφαλίζει εξωτερική χρηματοδότηση.
Στο άλλο άκρο, η Lucid έχει τις χειρότερες απώλειες στη βιομηχανία EV, σημειώνοντας ένα εντυπωσιακό λειτουργικό περιθώριο κέρδους -374% το 2024, μια βελτίωση από πάνω από -500% το 2023.
η polestar δεν εχει σημασια τι αποτελεσματα γραφει η ιδια, οσο υπαρχει η μαμα geely να σπρωχνει χρημα. H nio θεωρω οτι ειναι σε αρκετα επικινδυνη θεση, εκτος αν συνεχισει να βρισκει χρηματοδοτηση.
Η lucid θα ειναι πολυ κριμα αν φαληρισει, αλλα μαλλον δεν εκαναν σωστες επιχειρηματικες κινησιες, αργοντας παρα πολυ να βγαλουν προσιτα οχηματα και ακομα και οταν βγηκαν τα αιρ, κοστιζουν 70+k usd. Υποτιθεται οτι σπρωχνουν πακετα σαουδαραβες εκει και για αυτο παραμενει ζωντανη.
Για τη rivian ειμαι αισιοδοξος.
-
Sorry, αλλά μου θύμισε αυτό:
-
Το επομενο best seller στην D κατηγορια..αν ισχυουν αυτα που λεει το αρθρο πιθανοτατα..ενδιαφερον και οι 4κινητες εκδοσεις
https://www.carandmotor.gr/nea/ayto-einai-fthino-suv-poy-tha-spasei-tameia
-
Το επομενο best seller στην D κατηγορια..αν ισχυουν αυτα που λεει το αρθρο πιθανοτατα..ενδιαφερον και οι 4κινητες εκδοσεις
https://www.carandmotor.gr/nea/ayto-einai-fthino-suv-poy-tha-spasei-tameia
οι τιμες που γραφονται σε τετοια αρθρα ειναι τιμές κίνας. Εδώ θα έρθει τουλάχιστον στην διπλάσια τιμη και κατι εκτος αν κάνει καμια προσφορα να γνωρισεις την μάρκα στην αρχη οπως έκανε η BYD με το dolfin.
-
Το έχουμε εντοπίσει και το λιγουρευόμαστε, με χαλάει η "ντουλάπα" στο πίσω μέρος του πόρτ μπαγκάζ και η πολύ μικρή αυτονομία, σε ταξίδι θα ζορίζεται.
BYD forum