-
@wantone said in Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.:
να ριξει το δολλαριο θελει
δεν μπορει να κανει κατι με τους Κινεζους, οι κινεζοι δεν πουλανε κανενα αμαξι στην Αμερικη και Καναδα.
Αν έχουμε καταλάβει ότι το κάνει ΜΟΝΟ για τα αυτοκίνητα, είμαστε χαμένοι από χέρι.
-
Να και ένα θετικό για εμάς (όσο κρατήσει):
https://www.protothema.gr/economy/article/1622289/katarreusi-ton-timon-tou-petrelaiou-voutia-8-gia-to-brent/Βέβαια έρχεται Πάσχα οπότε μάλλον δε θα "περάσει" και πολύ η μείωση λόγω εντοπίων καυσιμονταβαδων...
-
πτώση στην τιμή του πετρελαίου σημαίνει ότι έρχεται ύφεση.
-
Δεν επεσε οταν ειχε αρνητικες τιμες , το θυμαστε ;
θα πεσει τωρα ; -
@ektoras said in Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.:
Χαζός δεν είναι , δείχνει διαβασμένος.
Τι θέλει να πετύχει;Να αποδείξει ότι οι άλλες χώρες είχαν υψηλότερους δασμούς (συνολική φορολογία) για τα αμερικανικά προϊόντα στις χώρες τους, σε σχέση με τα δικά τους προϊόντα που εισήγαγαν οι ΗΠΑ.
Να ενισχύσει το δολάριο και να αποδυναμώσει το ευρώ.
Να αποδυναμώσει την κινεζική εξάπλωση με φθηνά προϊόντα.
Να μοιράσει τον πλανήτη με τον δεύτερο πιο ισχυρό, δηλαδή την Ρωσία
Για κυριολεκτικα ολα οσα εγραψες η πραγματικοτητα ειναι η ακριβως αντιθετη.
Τωρα αν καταστρεφει τις ΗΠΑ και πιθανον την παγκοσμια οικονομια απο ηλιθιοτητα ή ανικανοτητα δεν το ξερω παντως οχι μονο "διαβασμενος" δεν ειναι αλλα αντιθετα ειναι ακραια ασχετος και επικινδυνος. -
@ektoras said in Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.:
Χαζός δεν είναι , δείχνει διαβασμένος.
Τι θέλει να πετύχει;Να αποδείξει ότι οι άλλες χώρες είχαν υψηλότερους δασμούς (συνολική φορολογία) για τα αμερικανικά προϊόντα στις χώρες τους, σε σχέση με τα δικά τους προϊόντα που εισήγαγαν οι ΗΠΑ.
Να ενισχύσει το δολάριο και να αποδυναμώσει το ευρώ.
Να αποδυναμώσει την κινεζική εξάπλωση με φθηνά προϊόντα.
Να μοιράσει τον πλανήτη με τον δεύτερο πιο ισχυρό, δηλαδή την Ρωσία
https://www.economist.com/leaders/2025/04/03/president-trumps-mindless-tariffs-will-cause-economic-havoc
Εγώ θα έλεγα το αντίθετο, ηλιθιότητα σε όλο της το μεγαλείο. Βέβαια η γνώμη μας περισσεύει, εκείνο που τελικά θα τον συμμαζέψει είναι η οικονομική χασούρα των ισχυρών οι οποίοι έχουν έναν φοβερό συνδυασμό: Έχουν άφθονους πόρους και είναι αδίστακτοι. Ποπ κορν και να δούμε σε πόσο θα τον μαζέψουν. -
@ektoras said in Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.:
@wantone said in Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.:
να ριξει το δολλαριο θελει
δεν μπορει να κανει κατι με τους Κινεζους, οι κινεζοι δεν πουλανε κανενα αμαξι στην Αμερικη και Καναδα.
Αν έχουμε καταλάβει ότι το κάνει ΜΟΝΟ για τα αυτοκίνητα, είμαστε χαμένοι από χέρι.
εισαι σιγουρος και που το βασιζεις αυτο που λες;
-
Διαβαζω αυτο
και δεν μπορω να καταλάβω γιατι η ευρωπη με 750εκ δεν ειναι καλυτερη αγορα απο την US με 350εκ κοσμο.
-
@k-m said in Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.:
Διαβαζω αυτο
και δεν μπορω να καταλάβω γιατι η ευρωπη με 750εκ δεν ειναι καλυτερη αγορα απο την US με 350εκ κοσμο.
Για τον ιδιο λογο που η αφρικη των 1.5 δις δεν ειναι μεγαλυτερη αγορα και απο τους 2.
GDP
https://statisticstimes.com/economy/united-states-vs-eu-economy.php -
Εξελιξεις. Συναντηθηκαν Σαντσεθ και Ξι Τζιπίγνκ και μιλησαν για μετωπο Ευρώπης - Κίνας για την παράκαμψη των δασμών Τράμπ. Αυτό με λίγα λόγια σημαίνει οτι θα ανακατευθύνουν ολη την παραγωγή που προοριζόταν για Αμερικη (ηλεκτρονικα, αυτοκίνητα κλπ) σε εμάς, το οποιο με απλά οικονομικά (ισορροπία προσφοράς-ζητησης) σημαινει μειωση τιμων. Οψομεν
-
This post is deleted! -
Κινεζικα αυτοκινητα δεν πωλουνται στην αμερικη ,εχουν μεγαλους δασμους.
Μονο εμεις οι τυχεροι στην ΕΕ θα παρουμε τα κινεζικα -
Ένα καλό σενάριο θα ήταν να μειώσει η Ευρώπη τους φόρους στα κινέζικα αλλά αυτό δεν το βλέπω να γίνεται στον αιώνα τον άπαντα.
-
εντωμεταξύ λέμε για τον Τράμπ , αλλά και η Ευρώπη ακριβώς το ίδιο έχει κάνει με τα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
απλά αυτός το έκανε για περισσότερα πράγματα κι όχι στοχευμένα
τώρα κι εδώ Ευρώποη που οι κινέζοι φάγανε τον δασμό για τα ηλεκτρικά , έρχονται με υβριδικά
https://www.cnn.gr/style/aytokinito/story/452468/oi-kinezoi-strefontai-sta-yvridika-kai-exoun-logo
μετά θα μπουν δασμοί και σε αυτά , και θα συνεχίσει έτσι η ιστορία
ο Τράμπ το έκανε μία κι έξω για όλα να αποφύγει τέτοια θέματα
-
Ξαναλέω ορισμένα πράγματα που δεν έχουν γίνει κατανοητά.
Οταν πριν 20-25 χρόνια οι Ευρωπαίοι πήγαν στην Κίνα να φτιάξουν εργοστάσια για να παράγουν δικά τους αυτοκίνητα για τους Κινέζους, το κράτος τους είπε ότι μόνο σε κοινοπραξία με κινέζικη εταιρεία ή οποία θα έχει το 51 % της εταιρείας θα το έκαναν. Και έτσι έγινε, αλλά η ιστορία λέει ότι οι Κινέζοι έμαθαν την δουλειά και στο τέλος οι Ευρωπαίοι έφυγαν.
Ετσι έδειξαν ότι δεν είχαν ξεχάσει τις Διομολογήσεις της Αυτοκρατορικής εποχής.
Αρα για τους δασμούς που βάζει η Ευρώπη στα κινέζικα, είναι μια αναμενόμενη απάντηση.
-
@criuser said in Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.:
Αρα για τους δασμούς που βάζει η Ευρώπη στα κινέζικα, είναι μια αναμενόμενη απάντηση.
Όχι ακριβώς. Το συγκριτικό τους πλεονέκτημα είναι στην πραγματικότητα μόνο οι σπάνιες γαίες και το εξαιρετικά χαμηλό εργατικό κόστος.
Οι Κινέζοι κρατάνε τεχνητά υποτιμημένο το νόμισμά τους έτσι ώστε να έχουν ανταγωνιστικά προϊόντα. Επίσης δίνουν κρατικές επιδοτήσεις σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες τους BYD κλπ με στόχο τις χαμηλές τιμές. Αυτές είναι πρακτικές ελεύθερου εμπορίου; Το αστείο που δεν γνωρίζουν πολλοί είναι ότι η Κίνα εξακολουθεί να λαμβάνει αναπτυξιακή βοήθεια από τη Δύση αρνούμενη να θεωρηθεί σε επίπεδο διεθνούς κοινότητας ανεπτυγμένη χώρα παραμένοντας μέλος και στην Ομάδα των 77.
Αυτό που πρέπει να κάνει η Ευρώπη και η Αμερική κατά τη γνώμη μου δεν είναι δασμοί αλλά πλήρης απαγόρευση των κινεζικών αυτοκινήτων στις αγορές τους με στόχο να επιτευχθεί ένα νέο Plaza Accord ώστε να εξαναγκαστούν οι Κινέζοι να ανατιμήσουν το νόμισμά τους όπως ακριβώς έγινε και με την Ιαπωνία τότε. Έτσι το οικονομικό πλέονασμα τις Κίνας θα επιστρέψει μακροπρόθεσμα στη Δύση. Αλλιώς η Κίνα θα είναι η οικονομική μας καταστροφή πρωτίστως για το βιοτικό μας επίπεδο ως πολίτες.
-
@green-power said in Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.:
Αυτό που πρέπει να κάνει η Ευρώπη και η Αμερική κατά τη γνώμη μου δεν είναι δασμοί αλλά πλήρης απαγόρευση των κινεζικών αυτοκινήτων στις αγορές τους με στόχο να επιτευχθεί ένα νέο Plaza Accord ώστε να εξαναγκαστούν οι Κινέζοι να ανατιμήσουν το νόμισμά τους όπως ακριβώς έγινε και με την Ιαπωνία τότε.
Με την παραγωγή πολλών αγαθών στην Κίνα, δε νομίζω ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Η Κίνα πλέον παραέχει πολλά χαρτιά στα χέρια της για να την απειλούν οι υπόλοιποι.
-
@antonakis said in Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.:
Με την παραγωγή πολλών αγαθών στην Κίνα, δε νομίζω ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Η Κίνα πλέον παραέχει πολλά χαρτιά στα χέρια της για να την απειλούν οι υπόλοιποι.
Ότι είναι δύσκολο είναι αλήθεια. Έχουν αλλάξει τα δεδομένα από τότε και κυρίως η Κίνα. Το σίγουρο είναι ότι κάτι πρέπει να γίνει σε τέτοιο επίπεδο και να δοθούν κίνητρα για επενδύσεις σε βαριά βιομηχανία σε άλλες περιφέρειες πχ Αφρική, Λατινική Αμερική. Την πάτησαν οι ηγεσίες και οι πολυεθνικές για τα καλά με την Κίνα και τώρα το κατάλαβαν. Επίσης πρέπει να εκμεταλλευτούν την καθυστέρηση στην παράδοση των προϊόντων καθώς οι Κινέζοι αναγκάζονται να αναζητούν μετά από κάποιους μήνες εργάτες καθώς εγκαταλείπουν τις θέσεις τους σε πολλά εργοστάσια λόγω των άθλιων συνθηκών εργασίας.
-
Το αδύναμο σημείο της Κίνας είναι οι πλατείες της.
Αν γίνει μια επόμενη Τιεν Αν Μεν και οι δυτικοί δημιουργήσουν πολιτικό θέμα και τους τσακίσουν στις κυρώσεις δεν θα αντέξουν.
-
@green-power said in Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.:
@criuser said in Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.:
Αρα για τους δασμούς που βάζει η Ευρώπη στα κινέζικα, είναι μια αναμενόμενη απάντηση.
Όχι ακριβώς. Το συγκριτικό τους πλεονέκτημα είναι στην πραγματικότητα μόνο οι σπάνιες γαίες και το εξαιρετικά χαμηλό εργατικό κόστος.
Οι Κινέζοι κρατάνε τεχνητά υποτιμημένο το νόμισμά τους έτσι ώστε να έχουν ανταγωνιστικά προϊόντα. Επίσης δίνουν κρατικές επιδοτήσεις σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες τους BYD κλπ με στόχο τις χαμηλές τιμές. Αυτές είναι πρακτικές ελεύθερου εμπορίου; Το αστείο που δεν γνωρίζουν πολλοί είναι ότι η Κίνα εξακολουθεί να λαμβάνει αναπτυξιακή βοήθεια από τη Δύση αρνούμενη να θεωρηθεί σε επίπεδο διεθνούς κοινότητας ανεπτυγμένη χώρα παραμένοντας μέλος και στην Ομάδα των 77.
Αυτό που πρέπει να κάνει η Ευρώπη και η Αμερική κατά τη γνώμη μου δεν είναι δασμοί αλλά πλήρης απαγόρευση των κινεζικών αυτοκινήτων στις αγορές τους με στόχο να επιτευχθεί ένα νέο Plaza Accord ώστε να εξαναγκαστούν οι Κινέζοι να ανατιμήσουν το νόμισμά τους όπως ακριβώς έγινε και με την Ιαπωνία τότε. Έτσι το οικονομικό πλέονασμα τις Κίνας θα επιστρέψει μακροπρόθεσμα στη Δύση. Αλλιώς η Κίνα θα είναι η οικονομική μας καταστροφή πρωτίστως για το βιοτικό μας επίπεδο ως πολίτες.
Χωρίς να διαφωνώ επί της ουσίας, δεν πρέπει να ξεχνάμε
- ότι η Κίνα πλέον κατασκευάζει state of the art προιόντα (είναι λίγο πίσω στον σχεδιασμό αλλά είναι βέβαιο ότι σύντομα θα βελτιωθεί)
- η σημερινή κατάσταση της Κίνας (σημερινή = τα τελευταία 100 έτη) είναι σταγόνα στον ωκεανό της ένδοξης ιστορίας της.
Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.