-
Χαχαχα, και βέβαια κάποιοι το κάνουν. Εντάξει, όχι εσύ κι εγώ.
-
-
Ο σκοπός κάθε αυτοκινήτου πάνω από κατηγορία Α που είναι απίστευτα κουραστικό και επικίνδυνο, είναι να μπορεί να κάνει ταξίδι.
Αυτός ειναι σκοπός του αεροπλάνου, πλοίου και τρένου. Το αυτοκίνητο είναι να σε πηγαινοφέρνει καθημερινά στην δουλειά, σχολείο, σουπερμαρκετ κλπ. Τώρα εαν κάτσει και κάνα ταξίδι (εγώ τα έχω κόψει π.χ.), εεε καλοδεχούμενο! Για αυτό υπάρχουν Τέσλα, BMW σειρά 5 & 7 κλπ. για να κάνουμε άνετα ταξίδια. Μην κοιτάς που στην μίζερη Ελλάδα τα κάνουμε με ματρακάδες και C hatch - στον πολιτισμένο κόσμο αυτά ειναι αυτοκινητάκια πόλης.
-
Κάθε φορά που διαβάζω ότι ένα σύγχρονο (10 ετίας) μίνι ή σουπερμίνι δεν ταξιδεύει με ασφάλεια, κάτι με πιάνει
-
@red_monster said in BYD forum:
Κάθε φορά που διαβάζω ότι ένα σύγχρονο (10 ετίας) μίνι ή σουπερμίνι δεν ταξιδεύει με ασφάλεια, κάτι με πιάνει
Μια χαρά ταξιδεύει, αφού ειναι 100 φορές καλύτερα από τα αμάξια του '80 που ταξιδεύαμε (π.χ. Εσκορτ, Γκολφ κλπ.)
-
-
ανοιξα την τηλεοραση και επεσα πανω σε charging test του bjorn.
mg4 (64kwh) vs inster vs dolphin (60kwh) vs id3 (55kwh)και προσεξα κατι ενδιαφερον, το οποιο αναφερει ο bjorn και το οποιο επιβεβαιωνεται και στο charging test που ειχε κανει ο ιδιος στο atto 3
και το οποιο αποτυπωνεται και στα charging curves
https://evkx.net/models/byd/dolphin/dolphin_60.4kwh/chargingcurve/
Με το που φτασει τους 46C η μπαταρια των οχηματων αυτων, ανεξαρτητα απο το SoC πεφτει χοντρο throttling και η ηδη χαμηλη ισχυς φορτισης των 88kw, πεφτει στα 50kw. Μαλιστα εχει ενδιαφερον να δει κανεις το αμπερ που φτανουν στην μπαταρια ([basu] battery total current). Οταν φορτιζει με μεγιστη ισχυ, τα αμπερ ειναι σχεδον 200. Οταν φτανει η μπαταρια στους 46C, τα αμπερ πεφτουν στα 120, πιθανοτατα τοσο λογω throttling οσο και επειδη διοχετευει ενεργεια το οχημα στο συστημα ψυξης της μπαταριας.
Δεν ξερω ποιο ειναι το ζητημα, δεν ειναι επαρκες το συστημα ψυξης, ωστε να παραμεινει σε υψηλη ισχυ φορτισης η μπαταρια συνεχως και η θερμοκρασια της <46C; ειναι ρυθμισμενο λαθος το συστημα ψυξης και δεν δουλευει στο μεγιστο συνεχως;
Σε ολες τις μετρησεις αυτες, εχει ενδιαφερον να δειτε και τις θερμοκρασιες απο τις οποιες ξεκινησαν. Το αττο ξεκινησε απο 20κατι, ενω στο βιντεο με το δελφινι απο 30κατι. Το αττο αργησε να φτασει το "οριο" των 46C και για αυτο ειχε πιο ομαλη charging curve και προφτασε να ρουφηξει αρκετη ενεργεια πριν αρχισει το yoyo. Το δελφινι ομως, επειδη ξεκινησε απο υψηλοτερες θερμοκρασιες, χτυπησε το 46αρι μολις στο 30% soc και επεσε η ισχυς φορτισης στα 50kw!
Πρακτικα, τι σημαινει αυτο; για χρηση εντος της πολης και ac φορτισεις, απολυτως τιποτα. Για dc φορτιση σε ταξιδι μεσα στο ελληνικο καλοκαιρι ομως, εδω αρχιζει και ζοριζει το πραγμα. Δεν εχω ιδεα με τι θερμοκρασια μπαταριας θα φτασει το οχημα μετα απο πχ 150-200χλμ στον φορτιστη. Αν πχ φτασεις με θερμοκρασια 35-38C, θα χτυπησεις το φραγμα των 46 αρκετα γρηγορα και μετα, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ απο το soc σου, θα φορτιζεις με μαξ 50kw, απορωντας γιατι ενω εχεις πχ 20% soc η ισχυς φορτισης σου ειναι τοσο χαμηλη.
Απο την αλλη, θα σκεφτει καποιος, "ε και τι εγινε; ετσι και αλλιως, στην παρουσα φαση, οι περισσοτεροι φορτιστες στην εθνικη οδο δεν ανεβαζουν ισχυ φορτισης ιδιαιτερα ψηλα". Θα εχει απολυτα δικιο.
Δεν τα γραφω αυτα για να αποθαρρυνω καποιον απο το να αγορασει τα δυο αυτα οχηματα (μιας και αυτα εχουμε δει να φορουν αυτην την μπαταρια και να εχουν αυτην τη συμπεριφορα, η οποια νομιζω οφειλεται στο bms+συστημα ψυξης, παρα στην ιδια την μπαταρια), αλλα να εχει υποψιν του τα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου του, ωστε να μην εκπλαγει.
Ενδιαφέρον όντως και ταιριάζει με την εμπειρία που περιγράφουν πολλοί για dc max στα 50 ακόμα κ με χαμηλό soc σε groups στο fb.Εγω δεν έχω φορτίσει έξω για να δω.Αληθεια σε τι θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι αυτές οι φορτίσεις;Το αναφέρει;
-
Ενδιαφέρον όντως και ταιριάζει με την εμπειρία που περιγράφουν πολλοί για dc max στα 50 ακόμα κ με χαμηλό soc σε groups στο fb.Εγω δεν έχω φορτίσει έξω για να δω.Αληθεια σε τι θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι αυτές οι φορτίσεις;Το αναφέρει;
Το βιντεο με τα "μικρα" ειναι πολυ προσφατο και μιλαμε για νορβηγια, οποτε με καμμια παναγια δεν ειναι πανω απο 20C. Για αυτο και ειμαι λιγο προβληματισμενος για την ελλαδα και βολτες το καλοκαιρι (με τις αντιστοιχες DC φορτισεις).
Θεμα υγειας της μπαταριας δεν υφισταται, διοτι με το που "κοβει", κατευθειαν πεφτει και η θερμοκρασια της μπαταριας.
-
-
-
-
-
πληρεστατος, οπως παντα. Το adas, παραδοξως, δεν με εχει προβληματισει ουτε εμενα ουτε τη συζυγο. Δεν απενεργοποιουμε τιποτα πλεον, κατι που καναμε στην αρχη, υπο τον φοβο των ιουδαιων. Υπομενουμε απλα τον (οχι ενοχλητικο) βομβο για την "υπερβολικη" ταχυτητα, αλλα το lane assist δεν μας εχει ενοχλησει.
Συμφωνω επισης μαζι σου για τα ελαστικα. Αν εξαιρεσεις το ελαφρυ σπιναρισμα, το οποιο γρηγορα το μαζευει το esp, τα ελαστικα δεν μας εχουν ζορισει. Σιγουρα ομως δεν θα ξαναβαλουμε τα ιδια, δεν εχω σκοπο ομως να τα αλλαξω πριν την ωρα τους.
Η ελλειψη ηλεκτροχρωματικου καθρεφτη και η σχεδιαση της κεντρικης κονσολας, με την απουσια τεμπελη, ειναι δυο σημεια που πραγματικα με απογοητευσαν. Εχουν βαλει ενα σωρο εξτρα, αλλα στα δυο αυτα σημεια πραγματικα τα σκατωσαν. Στην κεντρικη κονσολα υπαρχει απειρος χωρος, αλλα εχοντας την σχεδιασει ετσι, μενει ανεκμεταλλευτος. Δεν μπορεις να βαλεις πραγματα εκει και ακομα και αν τα βαλεις, φοβασαι μην σου σπασει το τζαμι κανενα κλεφτρονι.
Θα ηθελα να πω επισης οτι χρειαζεται βελτιωση το mobile app, αλλα τελικα κατεληξα οτι ειμαι κακομαθημενος τεσλακιας. Συνομιλωντας τοσο με φιλους μου, οσο και με αλλους ηλεκτροκινητους στο fb, κατεληξα οτι το mobile app των byd ειναι τουλαχιστον ισαξιο, ισως και καλυτερο, με τις περισσοτερες απο τις αλλες μαρκες. Απλα τα τεσλα ειναι ετη φωτος μπροστα.
Το τελευταιο αρνητικο που ειναι το throttling στους 46C θερμοκρασια μπαταριας, δεν ξερω ποσο αξιο λογου ειναι, για αυτοκινητο αυτης της τιμης και που μαλλον οι περισσοτεροι θα το παρουν για οχημα πολης.
-
Το τελευταιο αρνητικο που ειναι το throttling στους 46C θερμοκρασια μπαταριας, δεν ξερω ποσο αξιο λογου ειναι, για αυτοκινητο αυτης της τιμης και που μαλλον οι περισσοτεροι θα το παρουν για οχημα πολης.
Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό, αλλά δεν μπορώ να το αναφέρω σε μια δοκιμή, εφόσον δεν το έχω πιστοποιήσει ο ίδιος.
-
Ωραία η δοκιμή του dolphin και ταιριάζει αρκετά με τις εμπειριες που έχω στα 5k km που το έχω.Για τα λάστιχα έχω ενστάσεις,ο συγκεκριμένος τύπος comfort master δεν ξέρω αν μπαίνει κ σε ποιο ακριβά μοντέλα αλλά εμένα νιώθω ότι υποβαθμίζει κατά πολύ την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου κ δεν αναφέρομαι απλά στην επιτάχυνση από στάση.Πχ έχω ένα σημείο κοντά στο σπίτι μου το οποίο πάντα έχει ελάχιστα νερά κ ακολουθεί αριστερή κλειστή στροφή των 30χλμ.Με το προηγούμενο Opel crossland αλλά κ με την Alfa 147 με falken ziex ze 310 κ στα δύο στρίβεις ουδέτερα,στο dolphin φεύγει με τα μούτρα μέχρι να επέμβει το esp.Εννοειται χωρίς γκάζι.
Επισης πίσω έχει ανεξάρτητη ανάρτηση κ όχι ημιάκαμπτο άξονα που αναφέρεται στον πίνακα.
Για τα Adas συμφωνώ,εμένα με έχει προβληματίσει 3-4 φορές έχει ακινητοποιηθεί με emergency break σε διασταύρωση όπου ο άλλος είχε stop κ απλά βγήκε ελάχιστα πιο μπροστά για να δει προφανώς.Εμενα το δελφίνι εκεί ακινητοποιήθηκε κάθετα μπροστά του!!!τρομαξαμε!Κατά τ άλλα όλα καλά και όπως πολύ όμορφα περιγράφονται!
-
Πχ έχω ένα σημείο κοντά στο σπίτι μου το οποίο πάντα έχει ελάχιστα νερά κ ακολουθεί αριστερή κλειστή στροφή των 30χλμ.Με το προηγούμενο Opel crossland αλλά κ με την Alfa 147 με falken ziex ze 310 κ στα δύο στρίβεις ουδέτερα,στο dolphin φεύγει με τα μούτρα μέχρι να επέμβει το esp.Εννοειται χωρίς γκάζι.
Καλό και χρυσό το δελφίνι,αλλά έχουν πολλά ψωμιά ακόμη οι κινέζοι για να φτάσουν την οδηγική συμπεριφορά ευρωπαϊκού και δη μιας Alfa (ακόμη και 20ετίας)...
-
@panormus772 said in BYD forum:
Πχ έχω ένα σημείο κοντά στο σπίτι μου το οποίο πάντα έχει ελάχιστα νερά κ ακολουθεί αριστερή κλειστή στροφή των 30χλμ.Με το προηγούμενο Opel crossland αλλά κ με την Alfa 147 με falken ziex ze 310 κ στα δύο στρίβεις ουδέτερα,στο dolphin φεύγει με τα μούτρα μέχρι να επέμβει το esp.Εννοειται χωρίς γκάζι.
Καλό και χρυσό το δελφίνι,αλλά έχουν πολλά ψωμιά ακόμη οι κινέζοι για να φτάσουν την οδηγική συμπεριφορά ευρωπαϊκού και δη μιας Alfa (ακόμη και 20ετίας)...
Ισχύει ναι.Απο την άλλη δεν το έχω πιέσει σε στροφιλικι για να το συγκρίνω με την 147 ούτε με το crossland.Νομιζω όμως ότι περιορίζεται πάρα πολύ από τα linglong comfort master.
-
@panormus772 said in BYD forum:
Πχ έχω ένα σημείο κοντά στο σπίτι μου το οποίο πάντα έχει ελάχιστα νερά κ ακολουθεί αριστερή κλειστή στροφή των 30χλμ.Με το προηγούμενο Opel crossland αλλά κ με την Alfa 147 με falken ziex ze 310 κ στα δύο στρίβεις ουδέτερα,στο dolphin φεύγει με τα μούτρα μέχρι να επέμβει το esp.Εννοειται χωρίς γκάζι.
Καλό και χρυσό το δελφίνι,αλλά έχουν πολλά ψωμιά ακόμη οι κινέζοι για να φτάσουν την οδηγική συμπεριφορά ευρωπαϊκού και δη μιας Alfa (ακόμη και 20ετίας)...
Ισχύει ναι.Απο την άλλη δεν το έχω πιέσει σε στροφιλικι για να το συγκρίνω με την 147 ούτε με το crossland.Νομιζω όμως ότι περιορίζεται πάρα πολύ από τα linglong comfort master.
δεν ειναι τετοιος ο χαρακτηρας του. Το αμαξι κατασκευαστηκε για μεταφερει ανετα τους επιβατες τους στην καθημερινοτητα τους. Η ικανοποιητικη μεγεθους μπαταρια βοηθαει στο να μην χρειαζεται συχνη φορτιση στην καθημερινοτητα. Απο εκει και περα, συμπεριφερεται αρκετα καλα σε ταχυτητες ΕΟ (εχοντας υποψιν ομως οτι ειναι σχετικα θορυβωδες, οχι κατι τραγικο ομως), οποτε θα βγαλει ανετα εξορμησεις της ταξης των 200-250 χλμ.
Στα ηλεκτρικα γινεται (σιγουρα στην αρχη, ισως ακομα), να βλεπουν τα 0-100 και να νομιζει ο κοσμος οτι αγοραζει "γρηγορο αμαξι". Δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα. Υπαρχουν ηλεκτρικα τα οποια υποστηριζουν καλυτερα τον χαρακτηρισμο "gti", το δελφινι δεν ειναι ενα απο αυτα ομως. Θα ελεγα οτι τα περισσοτερα ειναι πιο κοντα στο gt (με εξαιρεση τα στελαντις των 136 ιππων)
-
πληρεστατος, οπως παντα. Το adas, παραδοξως, δεν με εχει προβληματισει ουτε εμενα ουτε τη συζυγο. Δεν απενεργοποιουμε τιποτα πλεον, κατι που καναμε στην αρχη, υπο τον φοβο των ιουδαιων. Υπομενουμε απλα τον (οχι ενοχλητικο) βομβο για την "υπερβολικη" ταχυτητα, αλλα το lane assist δεν μας εχει ενοχλησει.
Συμφωνω επισης μαζι σου για τα ελαστικα. Αν εξαιρεσεις το ελαφρυ σπιναρισμα, το οποιο γρηγορα το μαζευει το esp, τα ελαστικα δεν μας εχουν ζορισει. Σιγουρα ομως δεν θα ξαναβαλουμε τα ιδια, δεν εχω σκοπο ομως να τα αλλαξω πριν την ωρα τους.
Η ελλειψη ηλεκτροχρωματικου καθρεφτη και η σχεδιαση της κεντρικης κονσολας, με την απουσια τεμπελη, ειναι δυο σημεια που πραγματικα με απογοητευσαν. Εχουν βαλει ενα σωρο εξτρα, αλλα στα δυο αυτα σημεια πραγματικα τα σκατωσαν. Στην κεντρικη κονσολα υπαρχει απειρος χωρος, αλλα εχοντας την σχεδιασει ετσι, μενει ανεκμεταλλευτος. Δεν μπορεις να βαλεις πραγματα εκει και ακομα και αν τα βαλεις, φοβασαι μην σου σπασει το τζαμι κανενα κλεφτρονι.
Θα ηθελα να πω επισης οτι χρειαζεται βελτιωση το mobile app, αλλα τελικα κατεληξα οτι ειμαι κακομαθημενος τεσλακιας. Συνομιλωντας τοσο με φιλους μου, οσο και με αλλους ηλεκτροκινητους στο fb, κατεληξα οτι το mobile app των byd ειναι τουλαχιστον ισαξιο, ισως και καλυτερο, με τις περισσοτερες απο τις αλλες μαρκες. Απλα τα τεσλα ειναι ετη φωτος μπροστα.
Το τελευταιο αρνητικο που ειναι το throttling στους 46C θερμοκρασια μπαταριας, δεν ξερω ποσο αξιο λογου ειναι, για αυτοκινητο αυτης της τιμης και που μαλλον οι περισσοτεροι θα το παρουν για οχημα πολης.
στο Αττο 3 ο ηχος για υπερβαση οριου ταχυτητας απενεργοποιειται και μονπ αναβοσβηνει το στρογγυλο μικρο σημα για την ταχυτητα. Δεν ξερω πλεον πως το εκανα αλλα και το οχημα δοκιμης δεν εκανε το μπιπ μεγαλης ταχυτητας. Αν παρεις αντιπροσωπεια τηλεφωνο ή δημοσιευσεις ΦΒ θα σου πουν γιατι μαλλον ο ηχος φευγει. Και εγω κανονικα εχω τα συστηματα διορθωσης λουριδας δεν ειναι τοσο ενοχλητικα μονο που εκει το μπιπ μπιπ της λουριδας δεν σβηνει αλλα δεν ειναι ενοχλητικο, ασε που διορθωνειις και την πορεια σου
-
στο Αττο 3 ο ηχος για υπερβαση οριου ταχυτητας απενεργοποιειται και μονπ αναβοσβηνει το στρογγυλο μικρο σημα για την ταχυτητα. Δεν ξερω πλεον πως το εκανα αλλα και το οχημα δοκιμης δεν εκανε το μπιπ μεγαλης ταχυτητας.
και εμεινε μονιμα απενεργοποιημενος ο ηχος ή πρεπει να το κανεις καθε φορα που αναβεις το αμαξι;
BYD forum