-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για Ελλάδα, το ξέρω με σιγουριά. Σε κάποια σημεία, πουλάει στα 37 λεπτά. Και μιλάμε για 250άρη φορτιστή, πιο φθηνά από όσο χρεώνουν οι άλλοι τη χρήση του 11άρη.
Έχω την αίσθηση (αλλά δε βάζω το χέρι μου στο Ευαγγέλιο) ότι κάτι παρόμοιο ισχύει κι έξω.
Προσοχή: αυτές οι τιμές είναι για Tesla, τα υπόλοιπα πληρώνουν ακριβότερα.
οι αλλοι περιμενουν να βγαλουν κερδος μονο απο το ρευμα, αυτος βγαζει και απο τα οχηματα και απο τα carbon credits. Εχει πλακα, διοτι το μοντελο συνηθως δουλευει αναποδα. Πουλαω φτηνα το hardware και βγαζω κερδος απο την υπηρεσια. Αλλα συνηθως, οπου συμβαινει αυτο, η υπηρεσια ειναι πολυ φτηνη (software).
Προσωπικες υποθεσεις κανω...
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@mernides said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Λοιπόν, επειδή απασχολήθηκα πέρυσι με ένα μεγάλο project ηλεκτροκίνησης και προβλέπω να γίνεται αυτή η κουβέντα για τους ταχυφορτιστές αρκετές φορές ακόμα, να σας δώσω τα βασικά economics για τους ταχυφορτιστές (ακολουθεί σεντόνι).
Ειδα εν ταχει το pdf της παρουσιασης και δεν ειδα μεσα ελλαδα. Θα υποθεσω λοιπον οτι αυτο το utilization που αναφερεται ειναι ο μεσος ορος στις χωρες στις οποιες δραστηριοποιουνται, απο τις οποιες λειπει η ελλαδα και στις οποιες ανηκουν, μεγαλυτερες και με περισσοτερα ηλεκτρικα οχηματα, χωρες.
Θα συνεχισω την υποθεση μου λοιπον λεγοντας οτι το utilization rate στην ελλαδα πρεπει να ειναι ΠΟΛΥ μικροτερο του 14% και επομενως ο χρονος για break even (ποσο μαλλον για να βγει κερδος) θα ειναι ακομα μεγαλυτερος σε σχεση με τα στοιχεια που αναφερεις.
Οπως λες, απλα "πιανουν στασιδι" οι εταιρειες και περιμενουν.Οπως τα λες αν και μακαρι να έχεις λάθος
Οπως πάντα τελευταιοι σε ολα.
μα λογικο δεν ειναι βρε βασιλη; φτασαμε το 1/250 οχηματα του στολου να ειναι ηλεκτρικο, και το θεωρουμε κατορθωμα. Σε ΣΕΑ οποτε πετυχαινεις αλλο ηλεκτρικο να φορτιζει χαιρετας ή πιανεις κουβεντα
Εχουμε 3 superchargers στις οδικες αρτηριες (δεν μετραω το golden hall) και αυτοι ειναι επισης αδειοι συνηθως. Αντε λιγο παραπανω κινηση να εχει της λαρισας επειδη ειναι σε εμπορικο κεντρο.
Οι μη τεσλα φορτιστες δεν εμφανιζονται στο navi της τεσλα και κανεις δεν εχει ασχοληθει με αυτο, μαλλον επειδη κανεις δεν φορτιζει
Τι να συζηταμε τωρα; 2-3% θα ειναι το utilization και αν... -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@mernides said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Λοιπόν, επειδή απασχολήθηκα πέρυσι με ένα μεγάλο project ηλεκτροκίνησης και προβλέπω να γίνεται αυτή η κουβέντα για τους ταχυφορτιστές αρκετές φορές ακόμα, να σας δώσω τα βασικά economics για τους ταχυφορτιστές (ακολουθεί σεντόνι).
Ειδα εν ταχει το pdf της παρουσιασης και δεν ειδα μεσα ελλαδα. Θα υποθεσω λοιπον οτι αυτο το utilization που αναφερεται ειναι ο μεσος ορος στις χωρες στις οποιες δραστηριοποιουνται, απο τις οποιες λειπει η ελλαδα και στις οποιες ανηκουν, μεγαλυτερες και με περισσοτερα ηλεκτρικα οχηματα, χωρες.
Θα συνεχισω την υποθεση μου λοιπον λεγοντας οτι το utilization rate στην ελλαδα πρεπει να ειναι ΠΟΛΥ μικροτερο του 14% και επομενως ο χρονος για break even (ποσο μαλλον για να βγει κερδος) θα ειναι ακομα μεγαλυτερος σε σχεση με τα στοιχεια που αναφερεις.
Οπως λες, απλα "πιανουν στασιδι" οι εταιρειες και περιμενουν.Οπως τα λες αν και μακαρι να έχεις λάθος
Οπως πάντα τελευταιοι σε ολα.
μα λογικο δεν ειναι βρε βασιλη; φτασαμε το 1/250 οχηματα του στολου να ειναι ηλεκτρικο, και το θεωρουμε κατορθωμα. Σε ΣΕΑ οποτε πετυχαινεις αλλο ηλεκτρικο να φορτιζει χαιρετας ή πιανεις κουβεντα
Εχουμε 3 superchargers στις οδικες αρτηριες (δεν μετραω το golden hall) και αυτοι ειναι επισης αδειοι συνηθως. Αντε λιγο παραπανω κινηση να εχει της λαρισας επειδη ειναι σε εμπορικο κεντρο.
Οι μη τεσλα φορτιστες δεν εμφανιζονται στο navi της τεσλα και κανεις δεν εχει ασχοληθει με αυτο, μαλλον επειδη κανεις δεν φορτιζει
Τι να συζηταμε τωρα; 2-3% θα ειναι το utilization και αν...λογικο είναι Χάρη, απλά θα ήθελα να είναι αλλιως τα πραγματα.
-
@mernides said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
- Από το 2030 και μετά ίσως και να βγάλουν κέρδος και οι operators των σημείων. Ποιοι θα είναι αυτοί; Αυτοί που καβατζώνουν τα καλά σημεία από σήμερα, δηλαδή οι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας που έχουν χρήματα να κάψουν και μπορούν να συνδυάσουν την ηλεκτροκίνηση με πελάτες οικιακού ρεύματος.
Είσαι σίγουρος ότι οι υπολογισμοί σου έχουν αναλογικότητα στην Ελληνική Μπανανία!?
Για παράδειγμα ο όμιλος motor oil είναι ταυτόχρονα ΚΑΙ παραγωγός ΑΠΕ μέσω NRG και καταναλωτής/πωλητής μέσω Incharge και Ιδιοκτήτης των Avin/Coral πρατηρίων ... ΚΑΙ φυσικά πολλαπλά κρατικά επιδοτούμενος/ωφελούμενος σε όλους τους επιμέρους τομείς ...
Λέω εγώ τώρα ...
-
Η δημοσίευση αυτή καταρρίπτει με τον πλέον δομημένο τρόπο την προσέγγιση του καφενεικού ελληναρά (που το πιο κοντινο σε επιχείρηση είναι όταν αντάλλασε τάπες πόκεμον με τους συναδέλφους του) τόσο το αγοράζει χονδρική, τόσο το πουλάει λιανική, ΤΟΣΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑΖΕΙ ---> πλουτίζει στις πλάτες μας.
Συγγνώμη για το hijack της πολύ όμορφης δημοσίευσης.
-
This post is deleted! -
Καλη η ανάλυση αλλά στη μπανανία των καρτέλ και των νταβάδων δεν ισχύουν τέτοια οικονομικά μοντέλα.
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καλη η ανάλυση αλλά στη μπανανία των καρτέλ και των νταβάδων δεν ισχύουν τέτοια οικονομικά μοντέλα.
Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν αυτά, δεν ειναι δικιά μας αποκλειστικότητα. Εκτός και εαν πιστεύες ότι η ΒΡ π.χ μόνο εδώ κάνει "καρτελ" και όχι στο ΗΒ ή σε άλλες χώρες.
Μια χαρά ισχύουν και στην Ελλάδα αυτά τα νούμερα, γιατι τα κόστη για φορτιστές, εγκατάσταση κλπ.. ειναι ίδια για όλους. Οπότε η αποσβεση ειναι συγκεκριμένη και στην Ελλάδα ακόμα πιο αργή, αφού έχουμε ελάχιστα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
-
@fanis75 Σε μια χώρα που μετά από 4-5 ανακεφαλαιοποιήσεις τραπεζών με κόστος του έλληνα και ευρωπαίου φορολογούμενου, με αναδιάρθρωση του τραπεζικού συστήματος πάντα εις βάρος των παλαιών έντιμων - όχι τζογαδόρων - μικρομετόχων, που αφήνει ανενόχλητο το τραπεζικό καρτέλ παρά το μεγαλύτερο άνοιγμα μεταξύ επιτοκίου χορηγήσεων και καταθέσεων στην ευρωπαϊκή ένωση θα ήμουν λιγότερο σίγουρος ...
Ειδικά για το ζήτημα των ταχυφορτιστών η περίπτωση motor oil που ανέφερα παραπάνω είναι άλλωστε χαρακτηριστική της Ελλαδικής Μπανανίας με το ζουμί της υπόθεσης να αποκρύπτεται μέσω των ενοποιημένων οικονομικών αποτελεσμάτων ώστε κανείς εκτός κονκλάβιου να μην μπορεί να ιχνηλατήσει ακριβώς το τι συμβαίνει και το τι τελικά πληρώνει ποιός με ποιό πραγματικό περιθώριο κέρδους για τον πάροχο.
-
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 Σε μια χώρα που μετά από 4-5 ανακεφαλαιοποιήσεις τραπεζών με κόστος του έλληνα και ευρωπαίου φορολογούμενου, με αναδιάρθρωση του τραπεζικού συστήματος πάντα εις βάρος των παλαιών έντιμων - όχι τζογαδόρων - μικρομετόχων, που αφήνει ανενόχλητο το τραπεζικό καρτέλ παρά το μεγαλύτερο άνοιγμα μεταξύ επιτοκίου χορηγήσεων και καταθέσεων στην ευρωπαϊκή ένωση θα ήμουν λιγότερο σίγουρος ...
Ειδικά για το ζήτημα των ταχυφορτιστών η περίπτωση motor oil που ανέφερα παραπάνω είναι άλλωστε χαρακτηριστική της Ελλαδικής Μπανανίας με το ζουμί της υπόθεσης να αποκρύπτεται μέσω των ενοποιημένων οικονομικών αποτελεσμάτων ώστε κανείς εκτός κονκλάβιου να μην μπορεί να ιχνηλατήσει ακριβώς το τι συμβαίνει και το τι τελικά πληρώνει ποιός με ποιό πραγματικό περιθώριο κέρδους για τον πάροχο.
τι σχεση εχουν ολα αυτα; ας μεινουμε στο θεμα μας. Λιγο ακομα και θα καταληξουμε στον εμφυλιο πολεμο
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
...
τι σχεση εχουν ολα αυτα; ας μεινουμε στο θεμα μας. Λιγο ακομα και θα καταληξουμε στον εμφυλιο πολεμο
Ότι βγάζουν υπερκέρδη οι εταιρίες φορτιστών στην Ελλάδα ή κάτι τέτοιο.
-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
...
τι σχεση εχουν ολα αυτα; ας μεινουμε στο θεμα μας. Λιγο ακομα και θα καταληξουμε στον εμφυλιο πολεμο
Ότι βγάζουν υπερκέρδη οι εταιρίες φορτιστών στην Ελλάδα ή κάτι τέτοιο.
για να βγαλουν υπερκερδη, πρεπει να πηγαινει να φορτιζει και κανενας που και που
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η δημοσίευση αυτή καταρρίπτει με τον πλέον δομημένο τρόπο την προσέγγιση του καφενεικού ελληναρά (που το πιο κοντινο σε επιχείρηση είναι όταν αντάλλασε τάπες πόκεμον με τους συναδέλφους του) τόσο το αγοράζει χονδρική, τόσο το πουλάει λιανική, ΤΟΣΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑΖΕΙ ---> πλουτίζει στις πλάτες μας.
Συγγνώμη για το hijack της πολύ όμορφης δημοσίευσης.
Δεν περίμενα να είναι τόσο προφητική η δημοσίευσή μου
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
...
τι σχεση εχουν ολα αυτα; ας μεινουμε στο θεμα μας. Λιγο ακομα και θα καταληξουμε στον εμφυλιο πολεμο
Ότι βγάζουν υπερκέρδη οι εταιρίες φορτιστών στην Ελλάδα ή κάτι τέτοιο.
για να βγαλουν υπερκερδη, πρεπει να πηγαινει να φορτιζει και κανενας που και που
Με τέτοιες τιμές που να πάει κάποιος να φορτίσει;
Προτιμά να ταξιδέψει με κανα θερμικό ή υβριδικό.
Γλυτωνει και χρόνο και τα λεφτά που θα φάει σε παπορισιες τιμές στα ΣΕΑ. -
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
...
τι σχεση εχουν ολα αυτα; ας μεινουμε στο θεμα μας. Λιγο ακομα και θα καταληξουμε στον εμφυλιο πολεμο
Ότι βγάζουν υπερκέρδη οι εταιρίες φορτιστών στην Ελλάδα ή κάτι τέτοιο.
για να βγαλουν υπερκερδη, πρεπει να πηγαινει να φορτιζει και κανενας που και που
Με τέτοιες τιμές που να πάει κάποιος να φορτίσει;
Προτιμά να ταξιδέψει με κανα θερμικό ή υβριδικό.
Γλυτωνει και χρόνο και τα λεφτά που θα φάει σε παπορισιες τιμές στα ΣΕΑ. -
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
...
τι σχεση εχουν ολα αυτα; ας μεινουμε στο θεμα μας. Λιγο ακομα και θα καταληξουμε στον εμφυλιο πολεμο
Ότι βγάζουν υπερκέρδη οι εταιρίες φορτιστών στην Ελλάδα ή κάτι τέτοιο.
για να βγαλουν υπερκερδη, πρεπει να πηγαινει να φορτιζει και κανενας που και που
Με τέτοιες τιμές που να πάει κάποιος να φορτίσει;
Προτιμά να ταξιδέψει με κανα θερμικό ή υβριδικό.
Γλυτωνει και χρόνο και τα λεφτά που θα φάει σε παπορισιες τιμές στα ΣΕΑ.θα πάει να φορτίσει εκείνος που έχει ηλεκτρικό κυρίως για την πόλη και που και που θέλει - σώνει και καλά - να κάνει και κανένα ταξίδι με αυτό ή δεν έχει άλλο θερμικό ή υβριδικό.
Γλυτώνει μέσα στην πόλη, χάνει στο ταξίδι καθώς του κοστίζει όσο να ήταν βενζίνη... όπως και να το κάνουμε ο άρχοντας του μεγάλου ταξιδιού είναι το πετρέλαιο.
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
...
τι σχεση εχουν ολα αυτα; ας μεινουμε στο θεμα μας. Λιγο ακομα και θα καταληξουμε στον εμφυλιο πολεμο
Ότι βγάζουν υπερκέρδη οι εταιρίες φορτιστών στην Ελλάδα ή κάτι τέτοιο.
για να βγαλουν υπερκερδη, πρεπει να πηγαινει να φορτιζει και κανενας που και που
Με τέτοιες τιμές που να πάει κάποιος να φορτίσει;
Προτιμά να ταξιδέψει με κανα θερμικό ή υβριδικό.
Γλυτωνει και χρόνο και τα λεφτά που θα φάει σε παπορισιες τιμές στα ΣΕΑ.Να ξέρεις ότι στο Σπαθοβούνι έχει εξαιρετικό παγωτό μηχανής το καλοκαίρι!
Αν ποτέ σε φέρει ο δρόμος σου μέχρι εκεί. -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
...
τι σχεση εχουν ολα αυτα; ας μεινουμε στο θεμα μας. Λιγο ακομα και θα καταληξουμε στον εμφυλιο πολεμο
Ότι βγάζουν υπερκέρδη οι εταιρίες φορτιστών στην Ελλάδα ή κάτι τέτοιο.
για να βγαλουν υπερκερδη, πρεπει να πηγαινει να φορτιζει και κανενας που και που
Με τέτοιες τιμές που να πάει κάποιος να φορτίσει;
Προτιμά να ταξιδέψει με κανα θερμικό ή υβριδικό.
Γλυτωνει και χρόνο και τα λεφτά που θα φάει σε παπορισιες τιμές στα ΣΕΑ.Να ξέρεις ότι στο Σπαθοβούνι έχει εξαιρετικό παγωτό μηχανής το καλοκαίρι!
Αν ποτέ σε φέρει ο δρόμος σου μέχρι εκεί.Που είναι αυτό ;
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
...
τι σχεση εχουν ολα αυτα; ας μεινουμε στο θεμα μας. Λιγο ακομα και θα καταληξουμε στον εμφυλιο πολεμο
Ότι βγάζουν υπερκέρδη οι εταιρίες φορτιστών στην Ελλάδα ή κάτι τέτοιο.
για να βγαλουν υπερκερδη, πρεπει να πηγαινει να φορτιζει και κανενας που και που
Με τέτοιες τιμές που να πάει κάποιος να φορτίσει;
Προτιμά να ταξιδέψει με κανα θερμικό ή υβριδικό.
Γλυτωνει και χρόνο και τα λεφτά που θα φάει σε παπορισιες τιμές στα ΣΕΑ.Να ξέρεις ότι στο Σπαθοβούνι έχει εξαιρετικό παγωτό μηχανής το καλοκαίρι!
Αν ποτέ σε φέρει ο δρόμος σου μέχρι εκεί.Που είναι αυτό ;
Άκυρο. Ψαθοπυργο εννοούσα!!!
Μου Σπαθοβούνι είναι και αυτό σεα με φορτιστη αλλά εκεί έχει συμπαθητικές παπορισιες ζαμπονοτυροπιτες -
Έλα, παραδέξου το, πιο πολλά πληρώνεις για μάσα παρά για φόρτιση.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης