Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 456
    • 457
    • 458
    • 459
    • 460
    • 487
    • 488
    • 458 / 488
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    9745
    283376
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • bekiaris
      bekiaris @sargus last edited by

      @sargus said in TESLA FORUM:

      (Διόρθωσε το σύνδεσμο για το sealion 7 διότι σε πάει στο Atto 2)

      σωστά, αλλά θέλουμε και ένα άρθρο για sealion 7!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • bekiaris
        bekiaris @iceman7 last edited by

        @iceman7 said in TESLA FORUM:

        Απλα δεν τσουλάει γενικά η ηλεκτροκίνηση οπότε δεν χάνουμε και τίποτα

        υπάρχουν θέματα σίγουρα, αλλά δεν θεωρώ οτι το θέμα ηλεκτροκίνηση δεν τσουλάει. γιατί οι κινέζοι ρίχνουν τόσο χρήμα? κανένας δεν ρίχνει χρήμα σε ένα βαρέλι δίχως πάτο.

        W D 2 Replies Last reply Reply Quote 2
        • W
          wantone @bekiaris last edited by

          @bekiaris said in TESLA FORUM:

          @iceman7 said in TESLA FORUM:

          Απλα δεν τσουλάει γενικά η ηλεκτροκίνηση οπότε δεν χάνουμε και τίποτα

          υπάρχουν θέματα σίγουρα, αλλά δεν θεωρώ οτι το θέμα ηλεκτροκίνηση δεν τσουλάει. γιατί οι κινέζοι ρίχνουν τόσο χρήμα? κανένας δεν ρίχνει χρήμα σε ένα βαρέλι δίχως πάτο.

          Δεν μπορουν ευκολα να ανταγωνιστουν θερμικους κατασκευαστες, τα ηλεκτρικα ειναι ποιο απλα αυτοκινητα. Επενδυεις οπου εχεις το συγκριτικο πλεονεκτημα.

          Επισης, η Νιο παει για φουντο. η μονη εταιρεια που αλλαζει το πακ σε σταθμο παροτι οταν ξεκινησε η ηλεκτροκινησε αυτο το μοντελο ειχαν παρουσιασει.

          bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • bekiaris
            bekiaris @wantone last edited by bekiaris

            @wantone said in TESLA FORUM:

            Δεν μπορουν ευκολα να ανταγωνιστουν θερμικους κατασκευαστες, τα ηλεκτρικα ειναι ποιο απλα αυτοκινητα. Επενδυεις οπου εχεις το συγκριτικο πλεονεκτημα.

            δεν νομιζω οτι στέκει αυτό, κανένας ευρωπαίος παραδοσιακός κατασκευαστής δεν κατάφερε να κερδίσει μερίδια απο την Tesla ή από κάποια κινέζικη εταιρία ηλεκτρικών, και εγκατέληψαν την μάχη. Ακόμα και η Tesla μένει πίσω σε τεχνολογίες μπαταριών έναντι BYD, συνεχίζει ομως να εχει (Tesla) κορυφαίο Software. H Porsche πρόσφατα ανακοίνωσε οτι επιστρέφει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η λογική λέει οτι απλά αποδέχονται οτι δεν μπορούν να συγκρουστούν με τους κινέζους και εστιάζουν, σε αυτά που ξέρουν. H BYD δεν βγάζει μόνο ηλεκτρικά, βγάζει και υβριδικά μοντέλα και μάλιστα, κάποιος συμφουρίτης ειχε αναφέρει οτι θα δώσει έναν κινητήρα της (υβριδικό) στην Toyota.

            Αν ήταν απλά ένα bmc, μια μπαταρία και πάμε...δεν θα είχε διαμορφωθεί αυτή η κατάσταση...με μοναδική εξαίρεση την καινούργια CLA που αναμένω με ιδαίτερο ενδιαφέρον, και φυσικά την τιμή της, φαίνεται η Mercedes να επανέρχεται και να πω την αλήθεια την καλοβλέπω ιδιαίτερα, αν επιβεβαιωθούν τα νούμερα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimsabas @dettol last edited by

              @dettol said in TESLA FORUM:

              Εξαιρετικός και αναλυτικότατος. Το 15.4 στα 120 με ζόρισε όταν το διάβασα αλλά οποία δοκιμή έχω δει αναφέρει όντως αισθητά χαμηλότερη κατανάλωση.

              Σε ευχαριστώ πολύ. Και μένα με ζορίζει, ως κάτοχο του παλιού χαχαχα. Θέλω και το δικό μου να καίει τόσο λίγο και να βγάζει 400+ χιλιόμετρα σε πραγματικές συνθήκες στο ταξίδι.

              @dettol said in TESLA FORUM:

              @dimsabas said in TESLA FORUM:
              Σχετικά με το
              « Ξέραμε από πριν ότι το υπάρχον πλαίσιο των 3 και Υ, ουσιαστικά το ίδιο τόσα χρόνια τώρα, δεν μπορεί να φωλιάσει τις πιο ογκώδεις (και βαριές) LFP μπαταρίες. Παρά μόνο στη βασική εισαγωγική έκδοση, που έχει ανεκμετάλλευτο χώρο εκεί στα ύφαλα. »

              το οποίο βρήκα ΠΟΛΥ ενδιαφέρον (και λογικό συνάμα) έχεις κάποια πηγή;

              Έχω την αίσθηση ότι έχει αναφερθεί πολλάκις στις διάφορες ομάδες του ΦουΜπού. Όπως και να έχει, θυμίσου ότι το παλιό 3άρι βάρυνε κατά 90 κιλά όταν το πισωκίνητο έγινε LFP. Τέτοια επιβάρυνση σε 60 kWh. Έχουν όγκο και βάρος.

              @sargus said in TESLA FORUM:

              Τρομερός όπως πάντα!
              Το επόμενο οικογενειακό μου αν αλλάξω κάποια στιγμή.
              (Διόρθωσε το σύνδεσμο για το sealion 7 διότι σε πάει στο Atto 2)

              Σε ευχαριστώ πολύ! Σωστός είναι ο σύνδεσμος, ήταν οδηγική παρουσίαση του 2 και στατική του 7. Αν πας στο κάτω μέρος του άρθρου, έχεις τις εντυπώσεις μου για το 7.

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dettol @bekiaris last edited by

                @bekiaris said in TESLA FORUM:

                @iceman7 said in TESLA FORUM:

                Απλα δεν τσουλάει γενικά η ηλεκτροκίνηση οπότε δεν χάνουμε και τίποτα

                υπάρχουν θέματα σίγουρα, αλλά δεν θεωρώ οτι το θέμα ηλεκτροκίνηση δεν τσουλάει. γιατί οι κινέζοι ρίχνουν τόσο χρήμα? κανένας δεν ρίχνει χρήμα σε ένα βαρέλι δίχως πάτο.

                Ε πως, δεν βλέπεις τους ευρωπαίους που συνεχίζουν να πουλάνε θερμικά; 😂
                Έπρεπε να κάνω λίγο πλάκα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • piliourits
                  piliourits last edited by

                  Τα φαινόμενα βανδαλισμων και διαδηλώσεων εντείνονται στην Αμερική, περίεργα πράγματα...

                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    @bekiaris said in TESLA FORUM:

                    H Porsche πρόσφατα ανακοίνωσε οτι επιστρέφει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η λογική λέει οτι απλά αποδέχονται οτι δεν μπορούν να συγκρουστούν με τους κινέζους και εστιάζουν, σε αυτά που ξέρουν.

                    Έχει να κάνει με την ζήτηση για ηλεκτρικά, η οποία είναι πολύ χαμηλή στα ακριβά αυτοκίνητα. Ακόμα και η Rimac δεν μπορεί να πουλήσει το hypercar της και για αυτό για τη νέα Bugatti αποφασίστηκε υβριδικό σύστημα. Οι πλούσιοι θέλουν θερμικό μοτέρ για τις συγκινήσεις και τον ήχο. Σε αυτό απαντάει η Porsche.

                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • cirus
                      cirus @realzeus last edited by

                      @realzeus said in TESLA FORUM:

                      @bekiaris said in TESLA FORUM:

                      H Porsche πρόσφατα ανακοίνωσε οτι επιστρέφει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η λογική λέει οτι απλά αποδέχονται οτι δεν μπορούν να συγκρουστούν με τους κινέζους και εστιάζουν, σε αυτά που ξέρουν.

                      Έχει να κάνει με την ζήτηση για ηλεκτρικά, η οποία είναι πολύ χαμηλή στα ακριβά αυτοκίνητα. Ακόμα και η Rimac δεν μπορεί να πουλήσει το hypercar της και για αυτό για τη νέα Bugatti αποφασίστηκε υβριδικό σύστημα. Οι πλούσιοι θέλουν θερμικό μοτέρ για τις συγκινήσεις και τον ήχο. Σε αυτό απαντάει η Porsche.

                      αληθεια ειναι αυτό. Και γω αν ημουν πλουσιος προτιμω ενα supercar με ενα κινητηρα να ακουγεται και να συγκινει από το rimac και ας εχει το τελευταιο εξωπραγματικες επιδοσεις.

                      Cirus the virus

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        Μα το λέει κι ο ίδιος ο Mate αυτό.

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ε ναι, με τις ηλεκτρικές σκούπες...

                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • cirus
                            cirus @realzeus last edited by

                            @realzeus said in TESLA FORUM:

                            Ε ναι, με τις ηλεκτρικές σκούπες...

                            Σε supercar και αγωνες αυτοκινητου πραγματικα δεν θελουμε νομιζω ολοι μας ηλεκτρικες σκουπες

                            που εγω για προσωπικο αυτοκινητο την γουσταρω την σκουπα μου, ειναι πολυ καλή.

                            Αλλα οχι ρε φιλε , οχι οταν παω να δω μια ειδικη στο ακροπολις πχ να περναει ενα αμαξι χωρις κινητηρα και θορυβο να γουσταρουμε λιγακι, πως μπορει κάποιος να γουσταρει ετσι ειναι αδυνατον

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Κι εγώ αυτό πιστεύω. Από την άλλη, προβληματίζομαι που συντάκτες πολύ πιο ικανοί κι έμπειροι από μένα, λένε ότι το Nevera είναι πολύ πολύ καλύτερο από τη Chiron οδηγικά.

                              Youtube Video

                              https://cartalk.gr/

                              R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • R
                                red_monster @dimsabas last edited by aea4tf

                                @dimsabas said in TESLA FORUM:

                                Κι εγώ αυτό πιστεύω. Από την άλλη, προβληματίζομαι που συντάκτες πολύ πιο ικανοί κι έμπειροι από μένα, λένε ότι το Nevera είναι πολύ πολύ καλύτερο από τη Chiron οδηγικά.

                                Γιατί να μην είναι δηλαδή ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dettol last edited by dettol

                                  λογικο δεν ειναι; 4 ηλεκτροκινητηρες, ενας σε καθε ροδα, που μπορουν να ρυθμιστουν ξεχωριστα και δυναμικα αναλογα με τις συνθηκες εκεινη τη στιγμη. Λογικοτατο μου φαινεται να ειναι καλυτερο. Εδω δυο ηλεκτροκινητρες της πλακας (για τα δεδομενα του οχηματος για το οποιο μιλαμε) εχουν τα dual motor tesla/byd κτλπ και δεν σπινιαρουν οτι και να τους κανεις.

                                  Απο εκει και περα, αν αυτο ειναι κατι που ενδιαφερει τους enthusiasts, ειναι τελειως διαφορετικη κουβεντα. Αν ηλεκτρικα οχηματα ενδιαφερουν επισης τους θεατες αγωνων, ειναι επισης παραπλησια κουβεντα. Οτι θα ειναι συνολικα καλυτερο οχημα (ταχυτερο, σταθεροτερο που μπορει να επιτυχει καλυτερους χρονους απο ενα αντιστοιχο θερμικο) δεν εχω καμμια αμφιβολια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Τι να σου πω; Δε γνωρίζω. Μόνο προβληματίζομαι. Πόσο επηρεάζει το επιπλέον βάρος κι η έλλειψη συναισθήματος ένα αυτοκίνητο που αγοράζεις ακριβώς για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Και όχι για οικονομία, ησυχία, οικολογική συνείδηση.

                                    https://cartalk.gr/

                                    R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • monman2
                                      monman2 last edited by

                                      Πάντως το βάρος του model 3 perfomance είναι μικρότερο από BMW M4 και Mercedes C63 AMG.

                                      Όσο για "ήχο" απο το μοτερ για τα παλιά ατμοσφαιρικά 6 /8 κύλινδρα ΝΑΙ μέσα , τα καινούργια είναι ρεζιλίκι συνδυασμός κλανιών στο πάτα και καρμπιρασιόν (ξέρετε τι είναι πιστεύω) στο άσε ... απάτη!

                                      Χίλιες φορές η stelth ησυχία του perfomance δεν δίνεις και στόχο στα όργανα 👮

                                      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • cirus
                                        cirus last edited by cirus

                                        κακα τα ψεματα σε supercar το Ν1 ειναι το συναισθημα

                                        και τα ηλεκτρικα οσο και καλύτερα να είναι συναισθημα ΔΕΝ βγαζουν πως να το κάνουμε.

                                        Ισως για κάποιους που θα γεννηθουν σε μια εποχη που δεν μεγαλωσαν θαυμαζοντας τον ηχο μιας Ferrari πχ να μην εχει σημασια

                                        Ομως αυτη την στιγμη ολοι μας εχουμε μεγαλώσει με αυτοκινητα σε αφισες με κινητηρες να λυσανε , αυτο ειναι βιωμα δεν αλλαζει. Ισως γιαυτο ειναι τοσο σημαντικος ο ήχος για μας. Αν δεν ειχαμε βιωματα ίσως να μην μας ενοιαζε, δεν μπορω να το ξερω.

                                        Σε μενα προσωπικα τα supercar με θερμικο κινητηρα μου αρεσουν και με εντυπωσιαζουν πολύ περισσότερο. Δεν αμφιβαλω οτι ενα ηλεκτρικο μπορει να είναι καλύτερο αλλα ο ηχος ειναι και το συναισθημα που μου βγαζουν ειναι πολύ εντονοτερο και σημαντικοτερο από τις επιδόσεις των ηλεκτρικων.

                                        Βεβαια επειδη ποτε δεν θα μπορουσα να αγορασω τετοιο αμαξι με αφηνει αδιαφορο η αγορα του, ειναι μονο για πλουσιους, ποτε δεν θα έχω τα χρηματα να πάρω ενα. Ουτως ή άλλως για μενα στο μελλον μονο ηλεκτρικα. Δεν ξανααγοραζω θερμικό κινητηρα

                                        Cirus the virus

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • R
                                          red_monster @dimsabas last edited by red_monster

                                          @dimsabas said in TESLA FORUM:

                                          Τι να σου πω; Δε γνωρίζω. Μόνο προβληματίζομαι. Πόσο επηρεάζει το επιπλέον βάρος κι η έλλειψη συναισθήματος ένα αυτοκίνητο που αγοράζεις ακριβώς για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Και όχι για οικονομία, ησυχία, οικολογική συνείδηση.

                                          Τα συναισθήματα είναι για τους γυναικωτους με τα υβριδικά και τα αέρια, οι πραγματικοί άντρες θέλουν απόλυτο έλεγχο και επιδόσεις!

                                          Είναι απίστευτο ότι Το μειονέκτημα μίας μηχανής επιδόσεων, όπως είναι η έντονη οχλαγωγία, διαμέσου του μάρκετινγκ, έχει μετατραπεί σε πλεονέκτημα —> συναίσθημα.

                                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • cirus
                                            cirus @red_monster last edited by cirus

                                            @red_monster said in TESLA FORUM:

                                            @dimsabas said in TESLA FORUM:

                                            Τι να σου πω; Δε γνωρίζω. Μόνο προβληματίζομαι. Πόσο επηρεάζει το επιπλέον βάρος κι η έλλειψη συναισθήματος ένα αυτοκίνητο που αγοράζεις ακριβώς για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Και όχι για οικονομία, ησυχία, οικολογική συνείδηση.

                                            Τα συναισθήματα είναι για τους γυναικωτους με τα υβριδικά και τα αέρια, οι πραγματικοί άντρες θέλουν απόλυτο έλεγχο και επιδόσεις!

                                            Είναι απίστευτο ότι Το μειονέκτημα μίας μηχανής επιδόσεων, όπως είναι η έντονη οχλαγωγία, διαμέσου του μάρκετινγκ, έχει μετατραπεί σε πλεονέκτημα —> συναίσθημα.

                                            Αποψη σου την οποια δεν συμμεριζομαι αλλα δεν ειμαστε ολοι ιδιοι οποτε αν σε εκφραζει δικαιωμα σου αλλα εισαι μειωψηφια

                                            Σε Supercars και σε παλια αυτοκινητα αντικες το συναισθημα και τα βιωματα που εχει κάποιος είναι πρωταρχικης σημασίας .

                                            Cirus the virus

                                            R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 456
                                            • 457
                                            • 458
                                            • 459
                                            • 460
                                            • 487
                                            • 488
                                            • 458 / 488
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr