Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
    • 1
    • 2
    • 69
    • 70
    • 71
    • 72
    • 73
    • 104
    • 105
    • 71 / 105
    Περί αυτοκίνησης
    105
    2097
    102075
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Αυτό το fiat panda έχει μετατραπεί σε αγελάδα.

      Ακόμα μηδέν αστέρια έχει ή πέρασε στο μείον

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vagkirk @lap last edited by

        @lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

        Αυτό το fiat panda έχει μετατραπεί σε αγελάδα.

        Ακόμα μηδέν αστέρια έχει ή πέρασε στο μείον

        Τέτοια αυτοκινητάκια θέλει κατά βάση ο απλός κόσμος για να κάνει τη δουλειά καθημερινά, γι'αυτό η επιτυχία του ακόμη, και γι'αυτό σάρωσε μέχρι τώρα η Dacia με το Sandero και το Duster.

        Και αφού μέχρι τώρα από την μια αποτράπηκε η επέλαση των Κινέζων και από την άλλη κάπως κόπασε η καταιγίδα της ηλεκτροκίνησης ο μέσος Ευρωπαίος καταναλωτής επιβραβεύει και επιστρέφει στις διαχρονικές αξίες και την σταθερή πίστη που έχει σε αυτές η VW.

        Η Peugeot την είδε BMW , η Citroen ουσιαστικά εξαϋλώνεται μακριά από τις κλασσικές αξίες της , δεν ξέρει που πατάει και τι θέλει, θα την καταπιεί η Dacia από την μια πλευρά και η Renault από την άλλη.

        Και η Renault όπως δείχνει θα έχει μεγάλη επιτυχία, Clio , Capture, Austral είναι κορυφαία τριάδα επιλογής με σωστή τιμολόγηση, πανέμορφα αυτοκίνητα με σωστή επιλογή κινητήρων, όποιος δεν θέλει τα βαρετά VW είναι η πρώτη του επιλογή.

        Ακόμη και η Toyota θα αρχίσει να πληρώνει το τίμημα της upmarket τιμολόγησης , βρωμισε η αγορά HEV , καλή η αξιοπιστία και η κορυφαία οικονομία αλλά Clio , Capture, Austral hybrid μπορεί να καίνε 1-1.5 λίτρο παραπάνω και να πηγαίνουν 1-2 φορές στο συνεργείο για διάφορα θεματακια αλλά είναι σε όλα πιο θελκτικά και ευρύχωρα απο τα Yaris/Yaris Cross/Corolla cross.

        Ακόμη και η αγαπημένη σου Suzuki αν δεν το γυρίσει λιγάκι τιμολογιακα θα την πατήσει, 18000+ το Swift, και 27.000+ τα τετρακίνητα Vitara και Scross που θα έπρεπε να παίζουν μόνα τους στην αγορά των προσιτών AWD δεν γίνονται εύκολα αποδεκτά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • L
          lap last edited by lap

          Συμφωνώ σε πολλά!
          Είμαι θιασώτης του λαϊκού αυτοκινήτου! Από όποια εταιρία και αν προέρχεται

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            Green Power last edited by

            https://www.newsauto.gr/electric/tha-dinoun-chrisafi-gia-ta-diesel-ke-venzini-aftokinita-mas/

            Κάποιοι μπορεί να ισχυριστούν ότι είναι ένα πληρωμένο άρθρο για ξεστοκάρουν οι έμποροι. Δεν νομίζω όμως ότι είναι έτσι. Οι έμποροι ότι τους λένε από τα κεντρικά προσπαθούν να πουλήσουν ανεξάρτητα αν το πιστεύουν.

            Εγώ βλέπω πολύ κόσμο να ψάχνεται ακόμα και στα μεταχειρισμένα για χειροκίνητο βενζίνης ή ντίζελ απλά γιατί στα καινούργια η προσφορά είναι ελάχιστη. Για του λόγου το αληθές πούλησα το αυτοκίνητο των γονιών μου στα ίδια ακριβώς χρήματα που το αποκτήσαμε πέντε χρόνια μετά. Οι οποίοι αν και εγώ οδηγώ αυτόματο προτίμησαν χειροκίνητο γιατί απλά θεωρούν ότι ελέγχουν καλύτερα το αυτοκίνητο στο παρκάρισμα και στις ανηφόρες, δεν μπορείς να κάνεις πατινάρισμα με το αυτόματο όπως στο χειροκίνητο και κυρίως γιατί απλά δεν θέλουν να αλλάξουν τρόπο οδήγησης μόνο και μόνο για να είναι σύμφωνοι με τη μόδα.

            Και μη ξεχνάμε το οικονομικό. Γιατί καλά τα καινούργια αλλά βάλε αυτόματο βάλε μπαταρία βάλε συστήματα ασφαλείας της ΕΕ δεν εννοώ τα αναγκαία αλλά μηνύματα για καφέ, όρια ταχύτητας κλπ σου ρχεται ένα κοστουμάκι που πολύς κόσμος δεν μπορεί να ανταποκριθεί.

            Όταν δε βλέπεις αυτοκίνητα σε 5 χρόνια να έχουν πάρει καπέλο ακόμα και 10000 θα κοιτάξει ο άλλος αναπόφευκτα στα μεταχειρισμένα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • J
              jamesd last edited by

              Τελικά η αξιολόγηση του euroncap δεν φαίνεται να παίζει ρόλο στις πωλήσεις των φθηνών αυτοκινήτων (Dacia)…

              georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by lap

                Έχουν λανθασμένο σύστημα αξιολόγησης, οι άνθρωποι το κατανόησαν και αδιαφορούν!

                Το παλιό sandero χωρίς αερόσακους κουρτίνας και με τσαλακωμένο τα a pillar αξιολογήθηκε με 80% προστασία επιβατών

                Στο νέο με αερόσακους κουρτίνας, νέα πλατφόρμα, άκαμπτο το a pillar αξιολογήθηκε με 70% προστασία επιβατών!

                Δηλαδή κάποιος που είχε το προηγούμενο αδιαφόρησε για το χαζό σύστημα αξιολόγησης και πήρε το νεότερο ξέροντας ότι ειναι βελτιωμένο σε αρκετά σημεία!

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • georgemit
                  georgemit @jamesd last edited by

                  @jamesd said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                  Τελικά η αξιολόγηση του euroncap δεν φαίνεται να παίζει ρόλο στις πωλήσεις των φθηνών αυτοκινήτων (Dacia)…

                  Ένα φθηνό καινούριο όπως το dacia είναι πολύ πιο ασφαλές από κάποιο mainstream 10ετίας ή 15ετίας.

                  i30 1.5 160 N line!

                  L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    lap @georgemit last edited by

                    @georgemit said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                    @jamesd said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                    Τελικά η αξιολόγηση του euroncap δεν φαίνεται να παίζει ρόλο στις πωλήσεις των φθηνών αυτοκινήτων (Dacia)…

                    Ένα φθηνό καινούριο όπως το dacia είναι πολύ πιο ασφαλές από κάποιο mainstream 10ετίας ή 15ετίας.

                    Αποκορύφωμα κάποια τέρας πολυτελών αυτοκινήτων αρχές του 2000 με τα σημερινά. Εντυπωσιακή βελτίωση στον τομέα αυτόν.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      wantone last edited by

                      https://www.caranddriver.com/news/g60385784/bestselling-cars-2024/

                      Kανενα Ευρωπαικο μοντελο στην λιστα των οχηματων με τις υψηλοτερες πωλησεις για το 2024 στην Αμερικη.

                      Το τελος της ευρωπαικης αυτοκινητοβιομηχανιας ειναι κοντα;

                      ΥΓ το Γκραν Τσεροκι βασιζεται στην πλατφορμα του Στελβιο, ολα τα αλλα νομιζω εχουν μηδεν σχεση με ευρωπαικη τεχνολογια.

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @wantone last edited by

                        @wantone said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                        Kανενα Ευρωπαικο μοντελο στην λιστα των οχηματων με τις υψηλοτερες πωλησεις για το 2024 στην Αμερικη.

                        Δε νομίζω ότι ήταν ποτέ στην λίστα. Πάντα στην κορυφή ήταν το Φορντ 150 (και άλλα φορτηγάκια), Αμερικάνικα και κυρίως Ιαπωνικά αυτοκίνητα. Έτσι και αλλιώς παραπάνω από τις μισές Ευρωπαϊκές εταιρίες δεν εισάγονται στην Αμερική, γιατι δεν έχουν λόγο. Ειναι χάλια και οι Αμερικάνοι δεν τα θέλουν.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by realzeus

                          Πως ξεκίνησαν τα διάσημα φρένα Brembo.

                          Ήταν το μακρινό 1964, όπου ένα φορτηγό έφερνε δισκόφρενα από την Αγγλία για την Alfa Romeo. Το φορτηγό όμως ντεραπάρισε κάπου έξω από το Μιλάνο και οι δίσκοι στράβωσαν. Η Brembo (το όνομα είναι πορτμαντό από τα επώνυμα των ιδρυτών - όπως η Cosworth - τα οποία όμως δεν θυμάμαι) τότε ήταν μια μικρή εταιρεία που έφτιαχνε ανταλλακτικά αυτοκινήτων, αλλά όχι φρένα. Είχε όμως τα εργαλεία για να τα επισκευάσει (τόρνους κλπ). Κέρδισε λοιπόν το συμβόλαιο για να επισκευάσει τους δίσκους της Alfa. Όμως επειδή η ζημιά ήταν μεγάλη, η Brembo αποφάσισε ότι θα ήταν καλύτερο να φτιάξει καινούριους δίσκους, και έτσι ξεκίνησε να φτιάχνει φρένα.
                          Το 1975 πλησίασε την Ferrari και της πρότεινε συνεργασία για το νέο μονοθέσιο της F1. Ο Enzo δέχθηκε και έτσι ξεκίνησε η συνεργασία τους, η οποία κρατάει μέχρι σήμερα. Μέσω της Ferrari η Brembo έγινε διάσημη, ως η κατασκευάστρια των φρένων της Scuderia!!!
                          Έτσι, από ένα οδικό ατύχημα η Brembo, από ένας μικρός κατασκευαστής ανταλλακτικών, έγινε ο παγκόσμιος ηγέτης των φρένων σήμερα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                          • S
                            super-t last edited by

                            Έρχεται το τέλος; 😱

                            Cummins Departs from the Diesel Lifestyle with Its First Gasoline Engine

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • L
                              lap last edited by

                              Youtube Video

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by

                                https://www.zougla.gr/automoto/automoto-news/i-ford-patentarei-cheirokinito-kivotio-gia-ta-ilektrika-tis-montela/

                                @fanis75

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @lap last edited by

                                  @lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                  https://www.zougla.gr/automoto/automoto-news/i-ford-patentarei-cheirokinito-kivotio-gia-ta-ilektrika-tis-montela/

                                  @fanis75

                                  Εδώ και αρκετά χρόνια κάνει μ@λακίες η Φορντ, οπότε δεν μου κάνει εντύπωση να προσθέσει άλλη μία!

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • nickthetrib
                                    nickthetrib @fanis75 last edited by nickthetrib

                                    @fanis75 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                    @lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                    https://www.zougla.gr/automoto/automoto-news/i-ford-patentarei-cheirokinito-kivotio-gia-ta-ilektrika-tis-montela/

                                    @fanis75

                                    Εδώ και αρκετά χρόνια κάνει μ@λακίες η Φορντ, οπότε δεν μου κάνει εντύπωση να προσθέσει άλλη μία!

                                    Τα χειροκίνητα κιβώτια, έχουν μόνιμους οπαδούς!
                                    Η προσπάθεια να τους προσελκύσει δεν είναι μ@λακία!
                                    Προφανώς βέβαια η μελέτη σχετικά τους πόρους που χρειάζεται να δώσει στην ανάπτυξη του κιβωτίου (χρήμα, προσωπικό κλπ)
                                    Προς συζήτηση το αν χρειάζεται η προσθήκη κιβωτίου σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
                                    Ναι όμως, η Φορντ κάνει κάποιες χοντρές μ@λακίες τα τελευταία χρόνια

                                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @nickthetrib last edited by

                                      @nickthetrib said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                      Τα χειροκίνητα κιβώτια, έχουν μόνιμους οπαδούς!
                                      Η προσπάθεια να τους προσελκύσει δεν είναι μ@λακία!

                                      Ειναι μ@λακία η προσθήκη κιβωτίου και μάλιστα χειροκίνητου σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Τελείως άχρηστο, πεταμένα λεφτά. Ας ξοδέψει χρήματα να βγάλει κανα αμάξι της προκοπής που καταργεί όλα τα καλά της αυτοκίνητα και βγάζει φαου βε με τα σήματά της....κατάντια.

                                      Όσο για τους οπαδούς των χειροκίνητων, γερνάνε οπότε δεν θα είναι για πολλά χρόνια. Απορώ ειλικρινά ποιος ασχολείται ακόμα με κουτάλες, μάλλον έχει μείνει στην εποχή πασοκ του Ανδρέα!

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        super-t last edited by

                                        Διαβάζει κανείς την είδηση;
                                        Δεν θα βάλουν πραγματικό κιβώτιο ταχυτήτων.

                                        Φυσικά, στην πραγματικότητα δεν αλλάζει κανένα γρανάζι,...
                                        ...κάθεται σε ένα υπερυψωμένο τμήμα του δαπέδου και συνδέεται με διάφορους ενεργοποιητές που διαχειρίζεται ένας ηλεκτρονικός ελεγκτής ισχύος...
                                        .... Παράλληλα θα υπάρχει και μία μικρή δόνηση στον λεβιέ κατά τις αλλαγές, μιμούμενη π.χ. την παρουσία ενός V8 κινητήρα...

                                        Τίποτα διαφορετικό από ότι σκέφτεται να κάνει η Toyota και νομίζω η Hyundai;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap @fanis75 last edited by lap

                                          @fanis75 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                          @nickthetrib said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                          Τα χειροκίνητα κιβώτια, έχουν μόνιμους οπαδούς!
                                          Η προσπάθεια να τους προσελκύσει δεν είναι μ@λακία!

                                          Ειναι μ@λακία η προσθήκη κιβωτίου και μάλιστα χειροκίνητου σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Τελείως άχρηστο, πεταμένα λεφτά. Ας ξοδέψει χρήματα να βγάλει κανα αμάξι της προκοπής που καταργεί όλα τα καλά της αυτοκίνητα και βγάζει φαου βε με τα σήματά της....κατάντια.

                                          Όσο για τους οπαδούς των χειροκίνητων, γερνάνε οπότε δεν θα είναι για πολλά χρόνια. Απορώ ειλικρινά ποιος ασχολείται ακόμα με κουτάλες, μάλλον έχει μείνει στην εποχή πασοκ του Ανδρέα!

                                          Είτε συμβαίνει αυτό που λες, είτε αδυνατείς να καταλάβεις την αγορά. Ενα από τα δυο συμβαίνει.🤷

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • katafractos17
                                            katafractos17 last edited by

                                            Τα χειροκίνητα κιβώτια πρέπει να πάρουν τη θέση τους στη βιτρίνα του μουσείου ιστορίας του αυτοκινήτου ως ένα ωραιότατο έκθεμα και να τελειώνει πλέον το ανέκδοτο με αυτά.
                                            Εκπλήρωσαν το σκοπό τους, μας έκαναν να αισθανόμαστε ωραία κάποιες παλαιότερες και πλέον απλά νοσταλγικές εποχές και τέλος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 71 / 105
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr