-
@a-d-p said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
+45% το Tiguan
Τους έτυχε λαχείο με την αποτυχία του νέου 3008 , Grandland κλπ της Stellantis.
Οποίος μπήκε σε Tiguan μετά το 3008 έδωσε παραγγελία.
-
.
.
-
Αυτό το fiat panda έχει μετατραπεί σε αγελάδα.
Ακόμα μηδέν αστέρια έχει ή πέρασε στο μείον
-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Αυτό το fiat panda έχει μετατραπεί σε αγελάδα.
Ακόμα μηδέν αστέρια έχει ή πέρασε στο μείον
Τέτοια αυτοκινητάκια θέλει κατά βάση ο απλός κόσμος για να κάνει τη δουλειά καθημερινά, γι'αυτό η επιτυχία του ακόμη, και γι'αυτό σάρωσε μέχρι τώρα η Dacia με το Sandero και το Duster.
Και αφού μέχρι τώρα από την μια αποτράπηκε η επέλαση των Κινέζων και από την άλλη κάπως κόπασε η καταιγίδα της ηλεκτροκίνησης ο μέσος Ευρωπαίος καταναλωτής επιβραβεύει και επιστρέφει στις διαχρονικές αξίες και την σταθερή πίστη που έχει σε αυτές η VW.
Η Peugeot την είδε BMW , η Citroen ουσιαστικά εξαϋλώνεται μακριά από τις κλασσικές αξίες της , δεν ξέρει που πατάει και τι θέλει, θα την καταπιεί η Dacia από την μια πλευρά και η Renault από την άλλη.
Και η Renault όπως δείχνει θα έχει μεγάλη επιτυχία, Clio , Capture, Austral είναι κορυφαία τριάδα επιλογής με σωστή τιμολόγηση, πανέμορφα αυτοκίνητα με σωστή επιλογή κινητήρων, όποιος δεν θέλει τα βαρετά VW είναι η πρώτη του επιλογή.
Ακόμη και η Toyota θα αρχίσει να πληρώνει το τίμημα της upmarket τιμολόγησης , βρωμισε η αγορά HEV , καλή η αξιοπιστία και η κορυφαία οικονομία αλλά Clio , Capture, Austral hybrid μπορεί να καίνε 1-1.5 λίτρο παραπάνω και να πηγαίνουν 1-2 φορές στο συνεργείο για διάφορα θεματακια αλλά είναι σε όλα πιο θελκτικά και ευρύχωρα απο τα Yaris/Yaris Cross/Corolla cross.
Ακόμη και η αγαπημένη σου Suzuki αν δεν το γυρίσει λιγάκι τιμολογιακα θα την πατήσει, 18000+ το Swift, και 27.000+ τα τετρακίνητα Vitara και Scross που θα έπρεπε να παίζουν μόνα τους στην αγορά των προσιτών AWD δεν γίνονται εύκολα αποδεκτά.
-
Συμφωνώ σε πολλά!
Είμαι θιασώτης του λαϊκού αυτοκινήτου! Από όποια εταιρία και αν προέρχεται -
https://www.newsauto.gr/electric/tha-dinoun-chrisafi-gia-ta-diesel-ke-venzini-aftokinita-mas/
Κάποιοι μπορεί να ισχυριστούν ότι είναι ένα πληρωμένο άρθρο για ξεστοκάρουν οι έμποροι. Δεν νομίζω όμως ότι είναι έτσι. Οι έμποροι ότι τους λένε από τα κεντρικά προσπαθούν να πουλήσουν ανεξάρτητα αν το πιστεύουν.
Εγώ βλέπω πολύ κόσμο να ψάχνεται ακόμα και στα μεταχειρισμένα για χειροκίνητο βενζίνης ή ντίζελ απλά γιατί στα καινούργια η προσφορά είναι ελάχιστη. Για του λόγου το αληθές πούλησα το αυτοκίνητο των γονιών μου στα ίδια ακριβώς χρήματα που το αποκτήσαμε πέντε χρόνια μετά. Οι οποίοι αν και εγώ οδηγώ αυτόματο προτίμησαν χειροκίνητο γιατί απλά θεωρούν ότι ελέγχουν καλύτερα το αυτοκίνητο στο παρκάρισμα και στις ανηφόρες, δεν μπορείς να κάνεις πατινάρισμα με το αυτόματο όπως στο χειροκίνητο και κυρίως γιατί απλά δεν θέλουν να αλλάξουν τρόπο οδήγησης μόνο και μόνο για να είναι σύμφωνοι με τη μόδα.
Και μη ξεχνάμε το οικονομικό. Γιατί καλά τα καινούργια αλλά βάλε αυτόματο βάλε μπαταρία βάλε συστήματα ασφαλείας της ΕΕ δεν εννοώ τα αναγκαία αλλά μηνύματα για καφέ, όρια ταχύτητας κλπ σου ρχεται ένα κοστουμάκι που πολύς κόσμος δεν μπορεί να ανταποκριθεί.
Όταν δε βλέπεις αυτοκίνητα σε 5 χρόνια να έχουν πάρει καπέλο ακόμα και 10000 θα κοιτάξει ο άλλος αναπόφευκτα στα μεταχειρισμένα.
-
Τελικά η αξιολόγηση του euroncap δεν φαίνεται να παίζει ρόλο στις πωλήσεις των φθηνών αυτοκινήτων (Dacia)…
-
Έχουν λανθασμένο σύστημα αξιολόγησης, οι άνθρωποι το κατανόησαν και αδιαφορούν!
Το παλιό sandero χωρίς αερόσακους κουρτίνας και με τσαλακωμένο τα a pillar αξιολογήθηκε με 80% προστασία επιβατών
Στο νέο με αερόσακους κουρτίνας, νέα πλατφόρμα, άκαμπτο το a pillar αξιολογήθηκε με 70% προστασία επιβατών!
Δηλαδή κάποιος που είχε το προηγούμενο αδιαφόρησε για το χαζό σύστημα αξιολόγησης και πήρε το νεότερο ξέροντας ότι ειναι βελτιωμένο σε αρκετά σημεία!
-
@jamesd said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Τελικά η αξιολόγηση του euroncap δεν φαίνεται να παίζει ρόλο στις πωλήσεις των φθηνών αυτοκινήτων (Dacia)…
Ένα φθηνό καινούριο όπως το dacia είναι πολύ πιο ασφαλές από κάποιο mainstream 10ετίας ή 15ετίας.
-
@georgemit said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@jamesd said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Τελικά η αξιολόγηση του euroncap δεν φαίνεται να παίζει ρόλο στις πωλήσεις των φθηνών αυτοκινήτων (Dacia)…
Ένα φθηνό καινούριο όπως το dacia είναι πολύ πιο ασφαλές από κάποιο mainstream 10ετίας ή 15ετίας.
Αποκορύφωμα κάποια τέρας πολυτελών αυτοκινήτων αρχές του 2000 με τα σημερινά. Εντυπωσιακή βελτίωση στον τομέα αυτόν.
-
https://www.caranddriver.com/news/g60385784/bestselling-cars-2024/
Kανενα Ευρωπαικο μοντελο στην λιστα των οχηματων με τις υψηλοτερες πωλησεις για το 2024 στην Αμερικη.
Το τελος της ευρωπαικης αυτοκινητοβιομηχανιας ειναι κοντα;
ΥΓ το Γκραν Τσεροκι βασιζεται στην πλατφορμα του Στελβιο, ολα τα αλλα νομιζω εχουν μηδεν σχεση με ευρωπαικη τεχνολογια.
-
@wantone said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Kανενα Ευρωπαικο μοντελο στην λιστα των οχηματων με τις υψηλοτερες πωλησεις για το 2024 στην Αμερικη.
Δε νομίζω ότι ήταν ποτέ στην λίστα. Πάντα στην κορυφή ήταν το Φορντ 150 (και άλλα φορτηγάκια), Αμερικάνικα και κυρίως Ιαπωνικά αυτοκίνητα. Έτσι και αλλιώς παραπάνω από τις μισές Ευρωπαϊκές εταιρίες δεν εισάγονται στην Αμερική, γιατι δεν έχουν λόγο. Ειναι χάλια και οι Αμερικάνοι δεν τα θέλουν.
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!