Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 864
    • 865
    • 866
    • 867
    • 868
    • 898
    • 899
    • 866 / 899
    Περί αυτοκίνησης
    162
    17963
    408577
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ilias-a @red_monster last edited by

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ποιος βάζει υγραέριο το 2025 ;

      Δεν εχουν ολοι καινουρια αυτοκινητα ειτε απο αναγκη, ειτε απο επιλογη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • R
        red_monster last edited by red_monster

        Να πούμε στους φίλους που δεν έχουν καινούργια αυτοκινητικά να προτιμήσουν ένα μτχ βενζίνης ή πετρέλαιο από τα τσοπελογιωργος οτογκας γιατι στο τέλος θα το πληρώσουν διπλό !

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ilias-a last edited by

          Οπως σε καθε επαγγελμα για τον καθε τσοπελοκατι υπαρχουν και 10 σωστοι, επιλογες ειναι αυτες.

          R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • cirus
            cirus @red_monster last edited by cirus

            @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Εντυπωση μου κανει το παραπανω , τα χιλιομετρα ειναι 4 φουλαρισματα με το ντηζελ μου και αρκετα παρακατω κοστος .
            Εννοω το βιντεακι .

            Μόνο που τα ντίζελ έχουν αρχίσει και τα "παρκάρουν" οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

            τα ντηζελ παραμενουν τα πιο οικονομικα σε ταξιδι.

            Οχι απο το υγραεριο.

            Ποιος βάζει υγραέριο το 2025 ;

            Αν έχεις παλιό αυτοκίνητο και θες οικονομία και δεν έχεις χρήματα είναι μια καλή λύση το υγραέριο, αρκεί να βρεις καλό εγκατάσταση και να κάνει σωστή δουλειά.

            Είχα βάλει σε ένα παλιό corsa που είχα για να είναι πιο οικονομικό και τα χρήματα του τα έβγαλε και δεν έβγαλε καμία ζημιά για τα επόμενα χρόνια που το κράτησα μέχρι να αποταμίευσω χρήματα να πάρω ένα καλύτερο αυτοκίνητο .

            Το πούλησα μετά σε μια κυρία και μάλλον θα έβγαζε ακόμα πολλά χρόνια αν δεν το έβγαζε ολική καταστροφή από τρακάρισμα 😂

            ΥΓ ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα η κυρία, μόνο το αμαξακι

            Cirus the virus

            gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • gatoz
              gatoz @cirus last edited by

              @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Εντυπωση μου κανει το παραπανω , τα χιλιομετρα ειναι 4 φουλαρισματα με το ντηζελ μου και αρκετα παρακατω κοστος .
              Εννοω το βιντεακι .

              Μόνο που τα ντίζελ έχουν αρχίσει και τα "παρκάρουν" οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

              τα ντηζελ παραμενουν τα πιο οικονομικα σε ταξιδι.

              Οχι απο το υγραεριο.

              Ποιος βάζει υγραέριο το 2025 ;

              Αν έχεις παλιό αυτοκίνητο και θες οικονομία και δεν έχεις χρήματα είναι μια καλή λύση το υγραέριο, αρκεί να βρεις καλό εγκατάσταση και να κάνει σωστή δουλειά.

              Είχα βάλει σε ένα παλιό corsa που είχα για να είναι πιο οικονομικό και τα χρήματα του τα έβγαλε και δεν έβγαλε καμία ζημιά για τα επόμενα χρόνια που το κράτησα μέχρι να αποταμίευσω χρήματα να πάρω ένα καλύτερο αυτοκίνητο .

              Το πούλησα μετά σε μια κυρία και μάλλον θα έβγαζε ακόμα πολλά χρόνια αν δεν το έβγαζε ολική καταστροφή από τρακάρισμα 😂

              ΥΓ ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα η κυρία, μόνο το αμαξακι

              το αυτο δεκαδες-εκατονταδες φιλοι με τζιβια...
              δεν παθαινουν τιποτε και κατεβαζει τις καταναλωσεις στο μισο
              οπως και τα κομπρεσορατα μερκεντε
              μην σου πω και τα τσι

              #milf-a-man

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • ntinaras
                ntinaras @super-t last edited by

                @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Μια ίσως κουτή ερώτηση. Αφού τα ηλεκτρικά καταναλώνουν πολύ σε μεγάλες ταχύτητες, ένα κιβώτιο με - έστω - δύο σχέσεις, μία όπως έχουν τώρα και μία πιο μακριά για ταξίδι δεν θα βοηθούσε; Και αν ναι γιατί δεν το κάνουν, ειδικά στα ηλεκτρικά που δεν είναι για πόλη αλλά είναι μεγάλα αυτοκίνητα για ταξίδια;

                Δεν θέλω να γίνω κουραστικός και δηλώνω και αδαής. Παρόλα αυτά βλεπω ότι η αυτονομία ενός Tesla Y LR σε αυτοκινητοδρομο με ταχυτητα 130 km/h (με τόσο πάω σε ταξιδι) πέφτει από τα 550 χλμ πανω απο 40%στα 320-330. Το ιδιο βλεπω και στα αλλα ηλεκτρικα. Δέχομαι ότι είναι θέμα κόστους και απλοτητας η μη υιοθέτηση κιβωτίου αλλά μου φαίνεται λίγο δύσκολο ότι μια μακρυτερη σχεση δεν θα βοηθούσε να δώσει παραπάνω χλμ αυτονομίας. Όπως βλέπω, η μοναδική "σχεση" του Tesla είναι μια "θεοκοντη" 9:1.

                Με χαζουπολογισμους αυτά τα 330 km θα γίνονταν 360 km. Άρα μάλλον δεν αξίζει.

                Τυ υπολογισμους εκανες?

                τίποτα, απλά αν έχεις μια αύξηση +4 μονάδες στο efficiency του ηλεκτροκινητήρα θα έχεις 4 % αύξηση στην αυτονομία.

                αν από το κίτρινο σημείο πήγαινες στο πορτοκαλί.
                alt text

                υπερβολικά απλοποιημένο.

                Αυτο θα ισχυε αν η αεροδυναμικη αντισταση και οι απωλειες τριβης , ηταν σταθερες για ολες τις ταχυτητες... Αλλα δεν ειναι.

                S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by lap

                  Κάποιοι δεν έχουν κάνει φτωχοί. Κάποιοι δεν έχουν πάρει δάνεια. Φυσικά και είναι λύση το υγραέριο σε αυτοκίνητα που εξυπηρετούν την οικογένεια.

                  Ενα μεταχειρισμένο κοστίζει τουλάχιστον 12-15Κ.

                  Στο δρόμο τα βρίσκετε;;;; Τι να πω ρε γ@@@το;

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  cirus R 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    super-t @ntinaras last edited by super-t

                    @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Μια ίσως κουτή ερώτηση. Αφού τα ηλεκτρικά καταναλώνουν πολύ σε μεγάλες ταχύτητες, ένα κιβώτιο με - έστω - δύο σχέσεις, μία όπως έχουν τώρα και μία πιο μακριά για ταξίδι δεν θα βοηθούσε; Και αν ναι γιατί δεν το κάνουν, ειδικά στα ηλεκτρικά που δεν είναι για πόλη αλλά είναι μεγάλα αυτοκίνητα για ταξίδια;

                    Δεν θέλω να γίνω κουραστικός και δηλώνω και αδαής. Παρόλα αυτά βλεπω ότι η αυτονομία ενός Tesla Y LR σε αυτοκινητοδρομο με ταχυτητα 130 km/h (με τόσο πάω σε ταξιδι) πέφτει από τα 550 χλμ πανω απο 40%στα 320-330. Το ιδιο βλεπω και στα αλλα ηλεκτρικα. Δέχομαι ότι είναι θέμα κόστους και απλοτητας η μη υιοθέτηση κιβωτίου αλλά μου φαίνεται λίγο δύσκολο ότι μια μακρυτερη σχεση δεν θα βοηθούσε να δώσει παραπάνω χλμ αυτονομίας. Όπως βλέπω, η μοναδική "σχεση" του Tesla είναι μια "θεοκοντη" 9:1.

                    Με χαζουπολογισμους αυτά τα 330 km θα γίνονταν 360 km. Άρα μάλλον δεν αξίζει.

                    Τυ υπολογισμους εκανες?

                    τίποτα, απλά αν έχεις μια αύξηση +4 μονάδες στο efficiency του ηλεκτροκινητήρα θα έχεις 4 % αύξηση στην αυτονομία.

                    αν από το κίτρινο σημείο πήγαινες στο πορτοκαλί.
                    alt text

                    υπερβολικά απλοποιημένο.

                    Αυτο θα ισχυε αν η αεροδυναμικη αντισταση και οι απωλειες τριβης , ηταν σταθερες για ολες τις ταχυτητες... Αλλα δεν ειναι.

                    Αφού κινείσαι με την ίδια ταχύτητα και πριν και μετά , ίδια είναι η αεροδυναμική αντίσταση. Και η τριβή με το έδαφος.

                    ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ntinaras
                      ntinaras @super-t last edited by

                      @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Μια ίσως κουτή ερώτηση. Αφού τα ηλεκτρικά καταναλώνουν πολύ σε μεγάλες ταχύτητες, ένα κιβώτιο με - έστω - δύο σχέσεις, μία όπως έχουν τώρα και μία πιο μακριά για ταξίδι δεν θα βοηθούσε; Και αν ναι γιατί δεν το κάνουν, ειδικά στα ηλεκτρικά που δεν είναι για πόλη αλλά είναι μεγάλα αυτοκίνητα για ταξίδια;

                      Δεν θέλω να γίνω κουραστικός και δηλώνω και αδαής. Παρόλα αυτά βλεπω ότι η αυτονομία ενός Tesla Y LR σε αυτοκινητοδρομο με ταχυτητα 130 km/h (με τόσο πάω σε ταξιδι) πέφτει από τα 550 χλμ πανω απο 40%στα 320-330. Το ιδιο βλεπω και στα αλλα ηλεκτρικα. Δέχομαι ότι είναι θέμα κόστους και απλοτητας η μη υιοθέτηση κιβωτίου αλλά μου φαίνεται λίγο δύσκολο ότι μια μακρυτερη σχεση δεν θα βοηθούσε να δώσει παραπάνω χλμ αυτονομίας. Όπως βλέπω, η μοναδική "σχεση" του Tesla είναι μια "θεοκοντη" 9:1.

                      Με χαζουπολογισμους αυτά τα 330 km θα γίνονταν 360 km. Άρα μάλλον δεν αξίζει.

                      Τυ υπολογισμους εκανες?

                      τίποτα, απλά αν έχεις μια αύξηση +4 μονάδες στο efficiency του ηλεκτροκινητήρα θα έχεις 4 % αύξηση στην αυτονομία.

                      αν από το κίτρινο σημείο πήγαινες στο πορτοκαλί.
                      alt text

                      υπερβολικά απλοποιημένο.

                      Αυτο θα ισχυε αν η αεροδυναμικη αντισταση και οι απωλειες τριβης , ηταν σταθερες για ολες τις ταχυτητες... Αλλα δεν ειναι.

                      Αφού κινείσαι με την ίδια ταχύτητα και πριν και μετά ίδια είναι η αεροδυναμική αντίσταση. Και η τριβή με το έδαφος.

                      Αν κινεισαι με την ιδια ταχυτητα και αυξησεις το efficiency του κινητηρα,τοτε ναι θα εχεις μικροτερη καταναλωση.
                      Αλλα αν πεις οτι θα πας απο τα 100 στα 120 γιατι ο κινητηρας τοτε ειναι 5% πιο efficient και νομιζεις πως θα πεσει η καταναλωση, τοτε λαθος.

                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • cirus
                        cirus @lap last edited by cirus

                        @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Κάποιοι δεν έχουν κάνει φτωχοί. Κάποιοι δεν έχουν πάρει δάνεια. Φυσικά και είναι λύση το υγραέριο σε αυτοκίνητα που εξυπηρετούν την οικογένεια.

                        Ενα μεταχειρισμένο κοστίζει τουλάχιστον 12-15Κ.

                        Στο δρόμο τα βρίσκετε;;;; Τι να πω ρε γ@@@το;

                        Εγώ δάνειο δεν έχω πάρει ποτέ αλλά φτωχός ήμουν παντα και τώρα απλά είμαι μικρομεσαίος

                        Πάντως είναι πολύ καλή λύση το υγραέριο για παλιά αμάξια συμφωνώ.

                        Έχει παλιά μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση και με 4-5 χιλιάρικα που παίρνουν υγραεριο όχι 12-15 . Βέβαια θα είναι του 2006-7 (20 χρόνων) μοντέλα αλλά είναι μια καλή λύση αν δεν έχεις χρήματα

                        Cirus the virus

                        O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          Το επιχείρημα ήταν να αγοράσει κάποιος πιο σύγχρονο αυτοκίνητο με καλύτερη κατανάλωση παρά να βάλει υγραέριο στο παλιό.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • cirus
                            cirus @lap last edited by

                            @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Το επιχείρημα ήταν να αγοράσει κάποιος πιο σύγχρονο αυτοκίνητο με καλύτερη κατανάλωση παρά να βάλει υγραέριο στο παλιό.

                            Οκ τότε έχεις δίκιο θες 12-15 τουλάχιστον για ένα μεταχειρισμένο λίγων χρόνων

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              otso @cirus last edited by

                              @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Έχει παλιά μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση και με 4-5 χιλιάρικα που παίρνουν υγραεριο όχι 12-15 . Βέβαια θα είναι του 2006-7 (20 χρόνων) μοντέλα αλλά είναι μια καλή λύση αν δεν έχεις χρήματα

                              δειξε μου να παρω μια ιδεα αν εχεις χρονο .
                              δεν κανω πλακα ουτε το λεω ειρωνικα , υπαρχουν ατομα που ενδιαφερονται .

                              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • cirus
                                cirus @otso last edited by cirus

                                @otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Έχει παλιά μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση και με 4-5 χιλιάρικα που παίρνουν υγραεριο όχι 12-15 . Βέβαια θα είναι του 2006-7 (20 χρόνων) μοντέλα αλλά είναι μια καλή λύση αν δεν έχεις χρήματα

                                δειξε μου να παρω μια ιδεα αν εχεις χρονο .
                                δεν κανω πλακα ουτε το λεω ειρωνικα , υπαρχουν ατομα που ενδιαφερονται .

                                Κοίτα η γυναίκα μου αγόρασε opel corsa του 2007 σε πολύ κατάσταση πριν 1,5 χρόνο 3 χιλιάρικα και πούλησε το seat Ibiza 2007 3 χιλιάρικα το οποίο σε μηχανική κατάσταση ήταν άψογο αλλά είχε γρατσουνιές χτυπήματα παντού και ένα φούσκωμα στο ταμπλό.

                                Οπότε φαντάζομαι θα υπάρχουν και άλλα.

                                Βέβαια οι τιμές αν δεις στο car για αυτά τα 2 είναι γύρω στα 5 . Πρέπει να βρεις ευκαιρία να πάρεις πιο κάτω όπως και τρέξιμο αυτό που θα βρεις να είναι καλό μηχανικά. Θέλει δηλαδή να ξοδέψεις χρόνο αλλά γίνεται

                                Βέβαια έκανε αυτή την ανταλλαγή και έχουμε τώρα ένα corsa που είναι πολύ πιο καλό συνολικά γιατί ούτε χτυπήματα έχει ούτε μηχανικά θέματα αλλά είναι πολύ ψοφιος ο 90ρης κινητήρας του σε σχέση με το Ibiza που ειχε 100 και ήταν σβέλτο για την ηλικία του. Απλά ήταν χτυπημένο παντού και ήθελε γύρω στο χιλιάρικο να το μαζέψεις σε βαφέα

                                Cirus the virus

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  super-t @ntinaras last edited by

                                  @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Μια ίσως κουτή ερώτηση. Αφού τα ηλεκτρικά καταναλώνουν πολύ σε μεγάλες ταχύτητες, ένα κιβώτιο με - έστω - δύο σχέσεις, μία όπως έχουν τώρα και μία πιο μακριά για ταξίδι δεν θα βοηθούσε; Και αν ναι γιατί δεν το κάνουν, ειδικά στα ηλεκτρικά που δεν είναι για πόλη αλλά είναι μεγάλα αυτοκίνητα για ταξίδια;

                                  Δεν θέλω να γίνω κουραστικός και δηλώνω και αδαής. Παρόλα αυτά βλεπω ότι η αυτονομία ενός Tesla Y LR σε αυτοκινητοδρομο με ταχυτητα 130 km/h (με τόσο πάω σε ταξιδι) πέφτει από τα 550 χλμ πανω απο 40%στα 320-330. Το ιδιο βλεπω και στα αλλα ηλεκτρικα. Δέχομαι ότι είναι θέμα κόστους και απλοτητας η μη υιοθέτηση κιβωτίου αλλά μου φαίνεται λίγο δύσκολο ότι μια μακρυτερη σχεση δεν θα βοηθούσε να δώσει παραπάνω χλμ αυτονομίας. Όπως βλέπω, η μοναδική "σχεση" του Tesla είναι μια "θεοκοντη" 9:1.

                                  Με χαζουπολογισμους αυτά τα 330 km θα γίνονταν 360 km. Άρα μάλλον δεν αξίζει.

                                  Τυ υπολογισμους εκανες?

                                  τίποτα, απλά αν έχεις μια αύξηση +4 μονάδες στο efficiency του ηλεκτροκινητήρα θα έχεις 4 % αύξηση στην αυτονομία.

                                  αν από το κίτρινο σημείο πήγαινες στο πορτοκαλί.
                                  alt text

                                  υπερβολικά απλοποιημένο.

                                  Αυτο θα ισχυε αν η αεροδυναμικη αντισταση και οι απωλειες τριβης , ηταν σταθερες για ολες τις ταχυτητες... Αλλα δεν ειναι.

                                  Αφού κινείσαι με την ίδια ταχύτητα και πριν και μετά ίδια είναι η αεροδυναμική αντίσταση. Και η τριβή με το έδαφος.

                                  Αν κινεισαι με την ιδια ταχυτητα και αυξησεις το efficiency του κινητηρα,τοτε ναι θα εχεις μικροτερη καταναλωση.
                                  Αλλα αν πεις οτι θα πας απο τα 100 στα 120 γιατι ο κινητηρας τοτε ειναι 5% πιο efficient και νομιζεις πως θα πεσει η καταναλωση, τοτε λαθος.

                                  Το ίδιο λέμε. Αυτό λέω και πιο πριν. Για ίδια ταχύτητα κίνησης να αλλάξεις το σημείο λειτουργίας του ηλ.κινητηρα με μια 2η σχέση.

                                  Και αυτό πιστεύει η MB και έβαλε 2 ταχύτητες στην CLA, ότι το κέρδος από την χαμηλότερη κατανάλωση ρεύματος είναι μεγαλύτερο από τις έξτρα τριβές του συστήματος σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου 120+, προφανώς σκέφτεται τους Γερμανούς στην Autobahn.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • R
                                    red_monster @ilias-a last edited by

                                    @ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Οπως σε καθε επαγγελμα για τον καθε τσοπελοκατι υπαρχουν και 10 σωστοι, επιλογες ειναι αυτες.

                                    Οι μηχανεί είναι φτιαγμένες για βενζίνη, όλα τα άλλα είναι για να είχαμε να λέμε

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster @lap last edited by red_monster

                                      @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Κάποιοι δεν έχουν κάνει φτωχοί. Κάποιοι δεν έχουν πάρει δάνεια. Φυσικά και είναι λύση το υγραέριο σε αυτοκίνητα που εξυπηρετούν την οικογένεια.

                                      Ενα μεταχειρισμένο κοστίζει τουλάχιστον 12-15Κ.

                                      Στο δρόμο τα βρίσκετε;;;; Τι να πω ρε γ@@@το;

                                      Μας έχεις σπάσει τις μπάλες με την κλάψα. Το καταλάβαμε είσαι κατατρεγμένος και αδικημένος από την κενωνία, πόσες ακόμα φορές θα μας το γράψεις ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Μέχρι να μας πεις εάν είσαι εργολάβος του δημοσίου ή εάν έχεις κάποια σχέση με αυτους

                                        Ρε συ σοβαρεψου.

                                        Ειναι το ίδιο κόστος τα 1500 ευρώ με τα 15Κ;;;

                                        Ακόμα και βαλβίδες να βγάλει άλλο ένα χιλιάρικο ειναι.

                                        Πάμε στα 2500 άντε 3000 ευρώ.

                                        Έχουν ρευστότητα οι Έλληνες να αγοράζουν 15Κ όχημα ( μεταχειρισμένο) για να κάνουν......οικονομία στην μετακίνηση τους;

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster @lap last edited by red_monster

                                          @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Μέχρι να μας πεις εάν είσαι εργολάβος του δημοσίου ή εάν έχεις κάποια σχέση με αυτους

                                          Ρε συ σοβαρεψου.

                                          Ειναι το ίδιο κόστος τα 1500 ευρώ με τα 15Κ;;;

                                          Ακόμα και βαλβίδες να βγάλει άλλο ένα χιλιάρικο ειναι.

                                          Πάμε στα 2500 άντε 3000 ευρώ.

                                          Έχουν ρευστότητα οι Έλληνες να αγοράζουν 15Κ όχημα ( μεταχειρισμένο) για να κάνουν......οικονομία στην μετακίνηση τους;

                                          Μου ζητάς επιτακτικά να σου πω τι ? Μια προσωπική πληροφορία ? Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να επιμένεις κακομαθημένε !

                                          Καθημερινά κινούμε με ένα kia picanto βενζίνης του 2009 προς 2 k €, αγορά προ ενός έτους. Όποιος θέλει βρίσκει αν θέλει να κάνει τη δουλειά του με ασφάλεια και δεν θέλει χαιλουξ καταστάσεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Αφού εσύ ξεκινάς τις προσωπικές επικρίσεις και εγώ σε ρωτώ κάτι που δεν είναι τόσο προσωπικό εφόσον δεν αναφέρεσαι ούτε σε ονόματα ούτε σε ιδιότητες.

                                            Τεσπά....

                                            Πολύ φθηνά το πήρατε. 4,5Κ έχουν κατά μέσο όρο τα νορμάλ.

                                            Από την άλλη ποιος ο λόγος να αγορασεις κατι μεταχειρισμένο και να πληρώνεις βενζίνη. Βάζεις με 1500 το σύστημα, πληρώνεις 40% μικρότερο κόστος μετακίνησης και αν χαλάσει κάτι του βάζεις νέες βαλβίδες και έδρες αν υπάρχουν.

                                            Άσε που μπορεί να έχεις παλαιότερο όχημα του c seg με ότι αυτό συνεπάγεται σε αντίθεση με ένα μεταχειρισμένο μικρό του a segment.

                                            Η σωστή αξιολόγηση κατά εμένα είναι γενικά εάν θα κάνεις απόσβεση το σύστημα ή απλά να μείνεις όπως είσαι.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 864
                                            • 865
                                            • 866
                                            • 867
                                            • 868
                                            • 898
                                            • 899
                                            • 866 / 899
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr