-
@czio said in HONDA Z-RV:
@ss_76 said in HONDA Z-RV:
Πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά λίγο αδιάφορο εξωτερικά. Αν θα επέλεγα την πλούσια έκδοση, θα ήταν για το Bose. Η επιλογή τετρακίνησης, θα ήταν τέλεια. Η Honda πάντα πλούσια εξοπλισμένη κι ο σαρακάκης τίμιος στην μη χρέωση χρωμάτων. Η Toyota με ψηλά τον αμανέ, δεν διαθέτει αυτοκίνητο χωρίς χρέωση χρώματος
Πιστεύω λόγω του ότι έχουν τεράστιες γραμμές παραγωγής με τεράστια ουρά λόγω ζήτησης, αν γινόταν αυτό θα τους ήταν ασύμφορο. Γενικά για τέτοιο μέγεθος το customisation είναι liability και για αυτό χρεώνουν τα δέοντα.
Η Honda δεν έχει αυτό το πρόβλημα σε τέτοιο βαθμό ίσως.
Η μη χρέωση χρωμάτων είναι επιλογή του Σαρακάκη, πχ στη Γερμανία τα χρεώνουν κανονικά
-
@a-d-p said in HONDA Z-RV:
Η μη χρέωση χρωμάτων είναι επιλογή του Σαρακάκη, πχ στη Γερμανία τα χρεώνουν κανονικά
Είναι ενσωματομένα στην τιμή, για αυτό.
-
@fanis75 said in HONDA Z-RV:
@a-d-p said in HONDA Z-RV:
Η μη χρέωση χρωμάτων είναι επιλογή του Σαρακάκη, πχ στη Γερμανία τα χρεώνουν κανονικά
Είναι ενσωματομένα στην τιμή, για αυτό.
Δεν αμφιβάλλω, αλλά πάλι είναι φθηνότερος από Γερμανία
-
@a-d-p said in HONDA Z-RV:
Μόλις έπεσε η τιμή άρχισαν και τα ψευτοσυγκριτικα τεστ
https://www.gocar.gr/news/feed/49707,Honda_ZRV_vs_Toyota_Corolla_Cross_Yvridi.html?utm_source=mixΆρχισε να μοιράζει λεφτά ο Σ λογικά. Μου βγάζει εδώ και λίγες μέρες διαφημίσεις στο Facebook και στο Instagram.
-
Δεν είναι ότι μοιράζει λεφτά. Είναι ότι το αμάξι έγινε για πρώτη φορά θελκτικό και φέρνει κλικ.
-
Made in China νομίζω είναι (ένα μείον ίσως). Η νεα τιμή πολλή καλή, υπάρχει στον ορίζοντα κάποια ανανέωση του μοντέλου; Επίσης είναι το μοντέλο μου αρέσει λιγότερο από τα τελευταία μοντέλα της Honda αλλά αυτό μόνο από φωτογραφίες, συνήθως Live είναι πιο όμορφα τα μοντέλα της Honda.
-
@charnik said in HONDA Z-RV:
Made in China νομίζω είναι (ένα μείον ίσως). Η νεα τιμή πολλή καλή, υπάρχει στον ορίζοντα κάποια ανανέωση του μοντέλου; Επίσης είναι το μοντέλο μου αρέσει λιγότερο από τα τελευταία μοντέλα της Honda αλλά αυτό μόνο από φωτογραφίες, συνήθως Live είναι πιο όμορφα τα μοντέλα της Honda.
Στο Yorii Automobile Plant στην Ιαπωνία κατασκευάζεται.
-
Το ZR-V γενικά κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, στη Κίνα και στο Μεξικό.
Λογικά ο αριθμός πλαισίου διαφοροποιειται ανάλογα με το εργοστάσιο κατασκευής.
Πάντως, HR-V φίλου, μοντελο '16 και ελληνικής αντιπροσωπείας, είχε κατασκευαστεί, με βάση τον αριθμό πλαισίου του, στο Μεξικό. -
Στην Ευρώπη η Honda στέλνει μόνο υβριδικά και το Type R από την Ιαπωνία.
Το μπαταριοκίνητο έρχεται από την Κίνα.
-
Στο Yorii Automobile Plant στην Ιαπωνία κατασκευάζεται.
Το wikipedia γράφει οτι τα ZR-V που έρχονται Ευρώπη κατασκευάζονται στην Κίνα. και πριν λίγους μήνες στου Σαρακάκη την έκθεση μου είπε ο πωλητής ότι είναι made in China. Δεν λέω πως δεν είναι σωστό αυτό που λες. Μπορεί οι δικές μου πηγές να μην είναι ενημερωμένες καλά. Εσύ που το διάβασες/έμαθες;
-
Πήγα το είδα σήμερα. Δεν έχει test drive στη Λάρισα. Στατικά δεν ενθουσιάστηκα,περισσότερο μου άρεσε το civic.Ο πωλητής μου είπε ότι έχει blind spot από τη βασική και ότι κατασκευάζεται στην Κίνα.
-
@eco said in HONDA Z-RV:
Πήγα το είδα σήμερα. Δεν έχει test drive στη Λάρισα. Στατικά δεν ενθουσιάστηκα,περισσότερο μου άρεσε το civic.Ο πωλητής μου είπε ότι έχει blind spot από τη βασική και ότι κατασκευάζεται στην Κίνα.
Τι δε σου άρεσε;
-
Επειδή κανώ αρκετά μεγάλα ταξίδια 7+ ωρών το πρώτο που κοιτώ είναι το κάθισμα οδήγησης. Μου φάνηκε σκληρό και το βασικότερο δεν έχει οσφυική υποστήριξη.Επισής συνολικά η αίσθηση της θέσης οδήγησης μου άρεσε περισσότερο στο civic όπως και στο Formentor που έχω. Έπειτα επειδή είναι honda και περιμένεις το προσεγμένο της κατασκευής,δεν περίμενα η μία γωνία κάτω δεξιά της πόρτας του χώρου αποσκευών να είναι πιο μέσα από την αντίστοιχη αριστερή.Ο πωλητής μου είπε ότι αυτό γίνεται...Εν πάση περιπτώσει το αυτοκίνητο δεν το οδήγησα οπότε δε θέλω να το αδικήσω. Εν κατακλείδι και ως σχεδίαση δεν μου έκανε κλικ μέσα- έξω,αλλά αυτό είναι ξεκάθαρα υποκειμενικό.
-
Έχουμε κανέναν κάτοχο στο forum να μας γράψει εντυπώσεις τωρα που έχει γίνει η τιμή ανταγωνιστική;
Ξέρω πως εχουν γινει πολύ λίγες ταξινομήσεις το 2024, καπου 60 νομιζω. Επίσης φέτος μονο αυτους τους μήνες καπου τοσες πρεπει να εχουν γινει που παλι δεν ειναι πολλες, αλλα νομίζω κάποιος ειναι εδω στο φόρουμ που το εχει παρει.
Μπορείτε όσοι το έχετε τελοσπαντων να μας γράψετε τι καταναλώσεις παίρνετε μεσα στην πόλη, σε επαρχιακούς, και στην εθνική; (στην αντλια ιδανικά, εκτος αν δεν εχει αποκλιση ο υπολογισμός που κάνει)
Επειδή ειναι πολύ νέο αυτό το υβριδικο σύνολο, έχετε παρατηρήσει οι κάτοχοι κατι να σας απασχολεί γενικότερα με τον τροπο που λειτουργεί αυτό το σύστημα; Έχει κανεις εμπειρια απο ανυφορικα κομμάτια όταν εχει ξεμείνει η μπαταρία; (πχ σε ανηφορες τυπου στέρνας ή του πηλίου). Για τις ανυφόρες ρωτάω χωρις ιδιαίτερο λογο να πω την αληθεια, καθώς ο θερμικός μπορεί να αποδώσει 140 αλογα που μου φαινονται πολλα, απλα πέτυχα σε καποιο φορουμ του εξωτερικου καποιον που γκρινιαζε. Τελοσπαντων για να κοιτάμε αυτό το αυτοκίνητο σιγουρα δεν αναζητουμε τις φοβερές επιδόσεις, απλα καλο ειναι να υπαρχει δυναμη αν χρειαστεί κάποια φορά.
Είχατε κάποιο θέμα στο ταξίδι με τον θόρυβο; Στις λακούβες πως τα πάει γενικά; Αναρωτιέμαι πως συγκρινεται με το corolla cross μιας και εχουν αντιστοιχες τιμες. Διαβαζω πως ειναι πιο ποιοτικό στο εσωτερικό και το κιβωτιο δεν κουραζει (αφου δεν εχει καν), αλλα μάλλον δεν καταφέρνει τοσο χαμηλές καταναλώσεις μεσα στην πολή οσο το CC.
Σκοπευω να τα δοκιμάσω καποια στιγμή και τα 2 μολις εχω καταφέρω να ξεκλεψω λιγο χρονο αλλα θα με ενδιεφερε να διαβάσω κιαλλες πληροφορίες πριν τα δω απο κοντά.
Ευχαριστώ πολύ όποιον διαθέσει τον χρόνο του.
Υ.Γ. Μήπως να μετονομάσει κάποιος απο την διαχείριση το θέμα σε "Honda ZR-V" ;
-
@kostasiour said in HONDA ZR-V:
Επειδή ειναι πολύ νέο αυτό το υβριδικο σύνολο, έχετε παρατηρήσει οι κάτοχοι κατι να σας απασχολεί γενικότερα με τον τροπο που λειτουργεί αυτό το σύστημα; Έχει κανεις εμπειρια απο ανυφορικα κομμάτια όταν εχει ξεμείνει η μπαταρία; (πχ σε ανηφορες τυπου στέρνας ή του πηλίου). Για τις ανυφόρες ρωτάω χωρις ιδιαίτερο λογο να πω την αληθεια, καθώς ο θερμικός μπορεί να αποδώσει 140 αλογα που μου φαινονται πολλα, απλα πέτυχα σε καποιο φορουμ του εξωτερικου καποιον που γκρινιαζε. Τελοσπαντων για να κοιτάμε αυτό το αυτοκίνητο σιγουρα δεν αναζητουμε τις φοβερές επιδόσεις, απλα καλο ειναι να υπαρχει δυναμη αν χρειαστεί κάποια φορά.
Ο θερμικός δεν συνδέεται με τους τροχούς, παρά σε συγκεκριμένες συνθήκες, (πολύ τακτικά όμως), οπότε ως κινητήρας ορίζεται ο ηλεκτρικός, ο οποίος αποδίδει σε μία τέτοια μορφή την ροπή και την ιπποδύναμη:
Η ενέργεια για τον ηλεκτροκινητήρα δίνεται από την γεννήτρια, οπότε δεν έχει σχέση αν η μπαταρία είναι γεμάτη ή άδεια.
Οδήγησα το CR-V και είναι αρκούντως γρήγορο για το μέγεθος και το βάρος του, πόσο μάλλον στο ZR-V που είναι ελαφρύτερο. -
Είναι κατά βάση ηλεκτρικός κινητηρας με γεννήτρια βενζίνης αντί για τεράστιες μπαταρίες
-
μολις τα ιδια εγραφα στο νημα του leapmotor.
-
Δεν είναι πολύ απλό το θέμα και η αλήθεια είναι πως δεν έχω περιγράψει με αρκετές λεπτομέρειες το σενάριο που με απασχολεί. Παρότι το διάγραμμα αυτό είναι από άλλο σύνολο (από του jazz με τον 1.5) δεν έχει σημασία γιατί και από zr-v να ήταν, δε θα απαντούσε σε αυτό που με απασχολεί.
Αρχικά να πώ ότι δεν αμφισβητώ ότι το σύστημα μπορεί να αποδόσει 135 KW, και κατα πόσο αυτα τα 135 αρκούν. Πιστεύω πως αρκούν για μένα με το παραπάνω.
Το σενάριο που με απασχολεί αφορά και τα 2 απο τα 3 modes λειτουργίας. Παρακάτω θα κάνω πολλές απλοποιήσεις για να εξηγήσω τι με απασχολεί. Επίσης, μπορεί να γράψω και ανακρίβειες για το σύστημα i-MMD.
Απο όσο καταλαβαίνω όταν το σύστημα βρίσκεται στο series-hybrid mode (το λενε και e-cvt mode; παρότι δεν ειναι σαν το e-cvt της ΤΟΥΟΤΑ...), το ηλεκτρικό μοτέρ σε αυτή τη φάση μόνο του δινει την ενέργεια στους τροχούς. Για να μπορέσει να αποδώσει 135 KW ας πούμε στου τροχούς, πρέπει να τραβήξει αντίστοιχα ηλεκτρική ενέργεια 135KW από το inverter (για να απλοποιήσουμε το θέμα χωρίς να λάβουμε υπόψη μας τις απώλειες και λοιπές λεπτομέρειες). Επομένως, όταν η μπαταρία δεν είναι άδεια το σύστημα τραβάει και από την μπαταρία και από το μοτέρ μέσω της γεννήτριας. Άρα το σύστημα μπορεί να δώσει στο ηλεκτρικό μοτέρ αυτή την ηλεκτρική ενέργεια και μέχρι εδώ όλα καλά.
Όταν όμως η μπαταρία είναι άδεια (όσο σπάνια και αν συμβαίνει αυτό) τότε η μόνη πηγή αυτής της ηλεκτρικής ενέργειας έρχεται από τον θερμικό κινητήρας μέσω της γεννητριας και του inverter. Αν ο θερμικός κινητήρας ήταν πχ 135 KW δεν θα με απασχολούσε το θέμα, αλλά ο θερμικός λένε πως είναι max 105 KW (και ο generator αντιστοιχα). Άρα σε αυτό το σενάριο εγώ καταλαβαίνω πως δεν υπάρχει αρκετή ηλεκτρική ισχύς που θα απαιτούσε το ηλεκτρικό μοτέρ και επομένως δεν μπορεί να αποδώσει 135 ΚW στους τροχούς. Αν θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο θα λύναμε το ενεργειακό μας πρόβλημα γενικότερα. Εκτός αν μου διαφεύγει κάτι με τις ισχύς που ανακοινώνονται.
Αντίστοιχα και στο engine-drive mode που μέσω του συμπλέκτη πλέον η κίνηση δίνεται στους τροχούς απευθειας από το θερμικό μοτέρ, και απο οτι έχω καταλάβει μάλιστα όποτε χρειάζεται (σαν parallel-hybrid) και από το ηλεκτρικό μοτέρ παράλληλα. Για εμένα και εδω υπάρχει το αντίστοιχο θέμα όταν η μπαταρία είναι άδεια.
Συγγνώμη αν κούρασα ή αν καπου έγραψα ανακρίβειες.
Οπότε η ερώτηση μου είναι αν οι ιδιοκτήτες έχουν αντιληφθεί σε παρατεταμένες ανηφόρες στην εθνική το σύστημα να κρεμάει.
Ασχετο με την οδήγηση σε εθνική κτλ αλλα αυτος εδω μετα απο την ανηφορα λεει
"the power drop a little bit"
Youtube Video – [21:59..] -
Το σύστημα δεν αφήνει ποτέ την μπαταρία να αδειάσει τελείως, οπότε πάντα έχει την μέγιστη ισχύ.
-
@kostasiour said in HONDA ZR-V:
Οπότε η ερώτηση μου είναι αν οι ιδιοκτήτες έχουν αντιληφθεί σε παρατεταμένες ανηφόρες στην εθνική το σύστημα να κρεμάει.
Ακόμα και αν χάσεις τελείως τα +30 άλογα της μπαταρίας, και πας από τα 180hp στα 150hp, εχεις 150hp άλογα από τον θερμικό, και στο "συμβατικό" civic 1,5T οταν ανεβάζεις ταχύτητα, ξέρω γω από 2α σε 3η οι σαλ θα πέσουν στις 4500 από 5500 και η ιπποδύναμη από 180 σε 150, δεν λές όμως ότι ¨κρεμάει"
HONDA ZR-V