-
Γεια σας!
Είμαι στη διαδικασία επιλογής αυτοκινήτου και θα ήθελα τη γνώμη σας. Έχω αποφασίσει να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο (η αγορά μεταχειρισμένου έχει αποκλειστεί). Χρησιμοποιώ κυρίως το αυτοκίνητο μέσα στην πόλη, αλλά κάνω και 2-3 ταξίδια/εκδρομές τον χρόνο. Είμαστε ζευγάρι χωρίς πλάνα για παιδιά οπότε κοιτάω κάτι σχετικά μικρό που να μπορεί όμως και να βάλει άνετα δύο-τρεις ενήλικες στο πίσω κάθισμα. Επίσης με ενδιαφέρει να είναι οικονομικό τόσο σε καύσιμο όσο και σε τέλη κυκλοφορίας/συντήρηση (τι πρωτότυπο θα μου πείτε....).
Έχω καταλήξει στα εξής μοντέλα (κυρίως λόγω λόγω αξιοπιστίας εταιριών):
- Toyota Yaris (υβριδικό)
- Suzuki Swift
- Hyundai i10
- Hyundai i20
- KIA Picanto
Θα ήθελα τη βοήθειά σας σε αυτά τα σημεία:
- Ποιο έχει την καλύτερη κατανάλωση στην πόλη;
- Ποιο είναι πιο άνετο για μικρά ταξίδια;
- Ποιο έχει το χαμηλότερο κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών;
- Υπάρχουν προβλήματα αξιοπιστίας που θα έπρεπε να γνωρίζω για κάποιο από αυτά;
- Αν έχετε προσωπική εμπειρία με κάποιο από αυτά, ποια είναι η γνώμη σας;
Κάθε άποψη ευπρόσδεκτη! Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις συμβουλές σας.
-
Battle of the titans, 2025 AD!
Το πιο οικονομικό είναι το υβριδικό Γιάρις, υπολόγισε ότι μπορείς να έχεις π.χ. 300-400 ευρώ το χρόνο οικονομία με μία μέση χρήση σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο.
Αλλά, το ερώτημα κλειδί είναι το εξής: τα υπόλοιπα τα κοιτάς με αυτόματο ή με χειροκίνητο σαζμάν? Γιατί το υβριδικό Γιάρις πάει με αυτόματο μόνο, και δεν υπάρχει σύγκριση με κάτι χειροκίνητο.
Από εκεί και πέρα, το ι20 έχει την καλύτερη καμπίνα σε ποιότητα. -
Κανένα από αυτά δεν μπορεί να βάλει άνετα 2-3 ενήλικες στα πίσω καθίσματα.
-
Όλα μπορούν 2, το ι20 και 3 πιστεύω.
-
Αν καταλήξεις σε Yaris hybrid δες και το Mazda 2 hybrid,ίδιο αυτοκίνητο είναι με 1500€ λιγότερα.
-
@katafractos17 said in Βοήθεια για επιλογή αυτοκινήτου:
Κανένα από αυτά δεν μπορεί να βάλει άνετα 2-3 ενήλικες στα πίσω καθίσματα.
Διαφωνώ. Το i20 μπορεί 'άνετα' 3. Το 'άνετα' βέβαια είναι υποκειμενικό. Δεν θα χωρέσουν άνετα 3 εύσωμοι πχ. Φυσιολογικοί άντρες ενήλικες ναι. Εδώ και το i10 βάζει με πολύ τίμιο τρόπο 3 άτομα...
-
παρε ή το μαζντα ή το yaris.Μονο αυτα κανουν οικονομια.Μπορεις να δεις και το mg3 που ειναι ιδια λεφτα και πιο μεγαλο με το yaris
-
Το swift hybrid έχει λογικά μεγαλύτερους χώρους αλλά μικρότερη ιπποδυναμη από τα mazda/yaris. Θα έλεγα να δεις αυτά τα δύο για οικονομία.
Αν θέλεις κάτι πιο λουσατο και άνετο τότε i20. Τα i10/picanto παραείναι μικρα
-
@kassiopi said in Βοήθεια για επιλογή αυτοκινήτου:
Θα ήθελα τη βοήθειά σας σε αυτά τα σημεία:
- Ποιο έχει την καλύτερη κατανάλωση στην πόλη;
- Ποιο είναι πιο άνετο για μικρά ταξίδια;
- Ποιο έχει το χαμηλότερο κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών;
- Υπάρχουν προβλήματα αξιοπιστίας που θα έπρεπε να γνωρίζω για κάποιο από αυτά;
- Αν έχετε προσωπική εμπειρία με κάποιο από αυτά, ποια είναι η γνώμη σας;
Καταρχάς να πω ότι i10 & Picanto ειναι μια κατηγορία κάτω από τα υπόλοιπα (ειναι Α και όχι Β κατηγορία που ειναι τα άλλα), άρα για εμένα στην συγκεκριμένη σύγκριση απορρίπτονται. Τώρα από αυτά που περισσεύουν δεν υπάρχει συζήτηση, το Γιάρις ειναι το καλύτερο από όλα, εφόσον εισαι ΟΚ με την τιμή του.
Πάμε αναλυτικά:
Ποιο οικονομικό: Μακράν το Υβριδικό Γιάρις
Ποιο είναι πιο άνετο για μικρά ταξίδια; Το i20
Ποιο έχει το χαμηλότερο κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών; Toyota & Suzuki (με αυτή τη σειρά)
Υπάρχουν προβλήματα αξιοπιστίας που θα έπρεπε να γνωρίζω για κάποιο από αυτά; Εξαρτάται την έκδοση που κοιτάς. Αλλά τα πιο αξιόπιστα ειναι Τογιότα και Σουζούκι.
Αν έχετε προσωπική εμπειρία με κάποιο από αυτά, ποια είναι η γνώμη σας; Να πάρεις το Γιάρις προφανώς, ειναι το ιδανικό αυτοκίνητο για κάθε μέρα στην πόλη και για 2-3 ταξίδα τον χρόνο θα είστε παραπάνω από ΟΚ. Μόνο μειονέκτημα ότι πίσω χωράνε 2 και όχι 3 άτομα, αλλά 2 είστε, δεν νομίζω ότι ειναι σημαντικό. -
@dstou said in Βοήθεια για επιλογή αυτοκινήτου:
Battle of the titans, 2025 AD!
Το πιο οικονομικό είναι το υβριδικό Γιάρις, υπολόγισε ότι μπορείς να έχεις π.χ. 300-400 ευρώ το χρόνο οικονομία με μία μέση χρήση σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο.
Αλλά, το ερώτημα κλειδί είναι το εξής: τα υπόλοιπα τα κοιτάς με αυτόματο ή με χειροκίνητο σαζμάν? Γιατί το υβριδικό Γιάρις πάει με αυτόματο μόνο, και δεν υπάρχει σύγκριση με κάτι χειροκίνητο.
Από εκεί και πέρα, το ι20 έχει την καλύτερη καμπίνα σε ποιότητα.με μια βολτα στο σπριτμονιτορ παντως το σουζ ειναι ελαφρως οικονομικοτερο σε καταναλωση
-
Nαι, στον συνολικό μέσο όρο, γιατί έχει 82 άλογα ενώ το Γιάρις το υβριδικό έχει 115 και είναι και πιο μικρό και πιο ελαφρύ. Στην πόλη είναι οικονομικότερο το Γιάρις, από όλα της λίστας.
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας!
@dstou said in Βοήθεια για επιλογή αυτοκινήτου:
Αλλά, το ερώτημα κλειδί είναι το εξής: τα υπόλοιπα τα κοιτάς με αυτόματο ή με χειροκίνητο σαζμάν? Γιατί το υβριδικό Γιάρις πάει με αυτόματο μόνο, και δεν υπάρχει σύγκριση με κάτι χειροκίνητο.
Σκεφτόμουν για αυτόματο λόγω της ευκολίας του. Όμως μου είπαν ότι στο αυτόματο αν κάτι συμβεί και χαλάσει θέλει άλλαγμα ολόκληρο το σύστημα κίνησης (?) ενώ δε συμβαίνει αυτό στα χειροκίνητα κιβώτια. Αληθεύει;
@katafractos17 said in Βοήθεια για επιλογή αυτοκινήτου:
Κανένα από αυτά δεν μπορεί να βάλει άνετα 2-3 ενήλικες στα πίσω καθίσματα.
Ok επειδή είδα ότι έγινε εστίαση σε αυτό από πολλά άτομα θα πω ότι το έβαλα με στόχο να καταλάβετε περίπου τι ζητάω από χώρους. Βασικά οι δύο ενήλικες πίσω για εμάς είναι μια χαρά (για όποτε προκύψει) αλλά ειλικρινά είναι το τελευταίο κριτήριο που θα κοιτάξω εν συγκρίσει με τα υπόλοιπα (οικονομία κ.λ.π.).
@fiverg said in Βοήθεια για επιλογή αυτοκινήτου:
Αν θέλεις κάτι πιο λουσατο και άνετο τότε i20. Τα i10/picanto παραείναι μικρα
Μάλλον αυτά τα δύο θα αποκλειστούν τελικά για αυτό το λόγο...
@fanis75 said in Βοήθεια για επιλογή αυτοκινήτου:
Αν έχετε προσωπική εμπειρία με κάποιο από αυτά, ποια είναι η γνώμη σας; Να πάρεις το Γιάρις προφανώς, ειναι το ιδανικό αυτοκίνητο για κάθε μέρα στην πόλη και για 2-3 ταξίδα τον χρόνο θα είστε παραπάνω από ΟΚ. Μόνο μειονέκτημα ότι πίσω χωράνε 2 και όχι 3 άτομα, αλλά 2 είστε, δεν νομίζω ότι είναι σημαντικό.
Η αλήθεια είναι ότι από την αρχή έκλινα προς αυτή την επιλογή παρόλα αυτά δε θα αρνηθώ ότι προβληματίζομαι για το αν αξίζουν τα 22.000 ευρώ (στη βασική έκδοση) για το μέγεθος και τις δυνατότητές του...
-
To χειροκίνητο κιβώτιο είναι σχεδόν άτρωτο, στη γενική περίπτωση πρέπει να κάνεις καφρηλήκια για να πάθει κάτι. Χρειάζεται αλλαγή δίσκο-πλατώ κάθε α χιλιόμετρα, πες πρόχειρα 100.000 χλμ, πες πρόχειρα 400 ευρώ η αλλαγή για ένα μικρό αμάξι, και τέλος.
Το αυτόματο κιβώτιο αν πάθει βλάβη, αυτή κοστίζει πολύ περισσότερο. Δύσκολα παθαίνει αν το χρησιμοποιείς ομαλά, αλλά αν πάθει θα ξηλωθείς για τα καλά.
Ολική αντικατάσταση έχουν μερικά σφραγισμένα αυτόματα κιβώτια, όπως το διπλοσύμπλεκτο της Ρενώ. Εκεί φεύγει 3χίλιαρο για πλάκα... -
@dstou said in Βοήθεια για επιλογή αυτοκινήτου:
To χειροκίνητο κιβώτιο είναι σχεδόν άτρωτο, στη γενική περίπτωση πρέπει να κάνεις καφρηλήκια για να πάθει κάτι. Χρειάζεται αλλαγή δίσκο-πλατώ κάθε α χιλιόμετρα, πες πρόχειρα 100.000 χλμ, πες πρόχειρα 400 ευρώ η αλλαγή για ένα μικρό αμάξι, και τέλος.
Το αυτόματο κιβώτιο αν πάθει βλάβη, αυτή κοστίζει πολύ περισσότερο. Δύσκολα παθαίνει αν το χρησιμοποιείς ομαλά, αλλά αν πάθει θα ξηλωθείς για τα καλά.
Ολική αντικατάσταση έχουν μερικά σφραγισμένα αυτόματα κιβώτια, όπως το διπλοσύμπλεκτο της Ρενώ. Εκεί φεύγει 3χίλιαρο για πλάκα...Οπότε φαντάζομαι ότι με την επίσκεψή μου στην αντιπροσωπεία (της toyota) θα πρέπει να ρωτήσω περισσότερες πληροφορίες για το ενδεχόμενο αυτό....
-
@kassiopi said in Βοήθεια για επιλογή αυτοκινήτου:
Οπότε φαντάζομαι ότι με την επίσκεψή μου στην αντιπροσωπεία (της toyota) θα πρέπει να ρωτήσω περισσότερες πληροφορίες για το ενδεχόμενο αυτό....
Της Τογιότα ειναι μέρος του υβριδικού συστήματος και θα χαλάσει όταν όλο το αυτοκίνητο θα έχει διαλυθεί - κοινώς δεν παθαίνει τίποτα!
-
Αν μπορείς ( οκ το καταλαβαίνω ότι είναι υπέρβαση σε σχέση με τα μοντέλα που αναφέρεις) προσπάθησε για την υπέρβαση του yaris cross . Είναι μάλλον αυτό ακριβώς που αναζητάς, αξιόπιστος , οικονομικός μαχητής της αστικής καθημερινότητας που περιστασιακά θα εξυπηρετήσει και τους 2 ενήλικες πίσω καλύτερα.
Επαναλαμβάνω είναι σεβαστή η οικονομική διαφορά , αλλά αν σκοπεύεις να το κρατήσεις και χρόνια , τόσο καλύτερα ... -
Yaris/Mazda ή Swift.
-
Τα αυτοκίνητα κατηγορίας golf,focus κτλ ξεφεύγουν πολύ σε τιμή- διαστάσεις?
Δεν θα ένιωθα ασφαλής στην Αθήνα με αυτά τα αμάξια που προαναφέρθηκαν..... ίσως σε μια επαρχιακή πόλη μέχρι 40-50χαω να είναι οκ. -
Χειροκίνητο για μέσα στην πόλη. Γιατί να ταλαιπωρηθεί ο άνθρωπος κάθε μέρα; Μήπως χαλάσει και κοστίσει περισσότερο η επισκευή;
Εγώ ξαναοδήγησα χειροκίνητο μετά από τρία χρόνια (και μέσα στην πόλη) και έλεγα "τι χαζομάρα είναι αυτό". -
Βοήθεια για επιλογή αυτοκινήτου