-
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@ntinaras said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@ntinaras said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Εχει κανεις ιδεα πως μπορω να ειδοποιησω ααδε για αυτοκινητα παρατημενα και ψευδως δηλωμενα "υπευθυνα" σε ακινησια (προστιμο 10k τρωνε)?
Ο δημος δεν ασχολειται, γιατι φοβαται μη χασει καμια ψηφο απο δυσαρεστημενους πελατες.
Η τροχαια επισης τιποτα δεν κανει.Το πρόστιμο των 10.000€ βεβαιώνεται από ααδε. Και εμείς εκεί τα στέλνουμε, δεν μπορούμε να το κάνουμε εμείς. Κάνε καταγγελία στην ααδε.
Άσχετο, τις προάλλες μου ήρθε μια καταγγελία από ααδε, για παράνομη χρήση πινακίδων ΔΟΚ από έμπορο αυτοκινήτων. Γίνεται δουλειά με τις καταγγελίες αυτές, αλλά καθυστερούν αρκετά. Η συγκεκριμένη είχε γίνει ανώνυμα από πολίτη πριν μερικούς μήνες.
Πρόσεξε μόνο, γιατί το email σου θα κοινοποιηθεί στην υπηρεσία που θα την χρεωθεί.Πως τα στελνετε?
Με διαβιβαστικο. Τι εννοείς;
Αυτο εννοουσα.
Λεω μηπως υπαρχει και τροπος να βλεπουμε τη πορεια τους. -
@ntinaras said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@ntinaras said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@ntinaras said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Εχει κανεις ιδεα πως μπορω να ειδοποιησω ααδε για αυτοκινητα παρατημενα και ψευδως δηλωμενα "υπευθυνα" σε ακινησια (προστιμο 10k τρωνε)?
Ο δημος δεν ασχολειται, γιατι φοβαται μη χασει καμια ψηφο απο δυσαρεστημενους πελατες.
Η τροχαια επισης τιποτα δεν κανει.Το πρόστιμο των 10.000€ βεβαιώνεται από ααδε. Και εμείς εκεί τα στέλνουμε, δεν μπορούμε να το κάνουμε εμείς. Κάνε καταγγελία στην ααδε.
Άσχετο, τις προάλλες μου ήρθε μια καταγγελία από ααδε, για παράνομη χρήση πινακίδων ΔΟΚ από έμπορο αυτοκινήτων. Γίνεται δουλειά με τις καταγγελίες αυτές, αλλά καθυστερούν αρκετά. Η συγκεκριμένη είχε γίνει ανώνυμα από πολίτη πριν μερικούς μήνες.
Πρόσεξε μόνο, γιατί το email σου θα κοινοποιηθεί στην υπηρεσία που θα την χρεωθεί.Πως τα στελνετε?
Με διαβιβαστικο. Τι εννοείς;
Αυτο εννοουσα.
Λεω μηπως υπαρχει και τροπος να βλεπουμε τη πορεια τους.Δεν γνωρίζω αν ενημερώνουν αυτόν που έκανε την καταγγελία για την εξέλιξη...
Εμάς δεν μας ενδιαφέρει -
Θυμάστε που λέγαμε για την Μαγνησία;
https://www.metaforespress.gr/autokinitodromoi/αυτό-είναι-τo-υπέρ-ραντάρ-της-τροχαία/ -
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Θυμάστε που λέγαμε για την Μαγνησία;
https://www.metaforespress.gr/autokinitodromoi/αυτό-είναι-τo-υπέρ-ραντάρ-της-τροχαία/Διόλου μικρό νούμερο παραβάσεων που έπιασε
Αλλά στα τούνελ η αλήθεια είναι ότι και εγώ δεν πάω με 80 που έχουν οι πινακίδες.
Ειδικά στα τούνελ των Τεμπών που είναι και πολλά χιλιόμετρα. -
@polioan said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Θυμάστε που λέγαμε για την Μαγνησία;
https://www.metaforespress.gr/autokinitodromoi/αυτό-είναι-τo-υπέρ-ραντάρ-της-τροχαία/Διόλου μικρό νούμερο παραβάσεων που έπιασε
Αλλά στα τούνελ η αλήθεια είναι ότι και εγώ δεν πάω με 80 που έχουν οι πινακίδες.
Ειδικά στα τούνελ των Τεμπών που είναι και πολλά χιλιόμετρα.Δεν είναι πολύ μεγάλος ο αριθμός, σκέψου ότι η τροχαία Θεσσαλονίκης έχει αυτόν τον αριθμό μόνο στον Ιανουάριο του 2025, αλλά είναι μεγάλο για την τροχαία αυτ/μων Μαγνησίας γιατί μιλάμε για αυτοκινητόδρομο με ήδη μεγάλο νόμιμο όριο ταχύτητας. Οι παραβάσεις που είδα αφορούν όριο 100 και 130 και οι παραβάτες τρέχουν με ως 170 χαω.
-
Ας κάνουν το όριο 90 στα τούνελ, αλλιώς πρέπει να γράφουν και όλα τα φορτηγά.
-
Στα τούνελ τα φορτηγά πάνε 100 συνήθως.
-
Δεν μπορούν να πάνε 100, οι νταλίκες έχουν κόφτη στα 90.
-
@tgd said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Δεν μπορούν να πάνε 100, οι νταλίκες έχουν κόφτη στα 90.
Θεωρητικά ναι, πρακτικά όχι!
Και δεν μιλάμε για κοντεροταχύτητες, γιατί τα 100 κοντέρ είναι χοντρικά 90 πραγματικά!
Μιλάμε για ταχύτητες μέσω gps!Θεωρητικά και οι νταλίκες έχουν το περιθώριο για το +10%, οπότε φτάνουν και αυτές τα 100 χωρίς συνέπειες!
-
Εγω παντως εχω πετυχει να πηγαινουν και με 120-130 και νταλικες και λεωφορεια
-
Κανονικά έχουν κόφτη στα 90. Μάλιστα οι σύγχρονες νταλίκες έχουν και επιλογή να "κλειδώσει" ο εργοδότης τον κόφτη στα 85 για οικονομία καυσίμου. Πολλές έχουν και επιλογή ηλεκτρονική για όταν εισέρχεσαι σε άλλα κράτη καθώς το όριο δεν είναι παντού ίδιο.
Ο παντομήχανος όμως χρήστης , θα βρεί τρόπο να παρακάμψει τον κόφτη.
-
Δεν τα ξερω καλα τα "φορτηγα" , αλλά δε νομιζω να ηταν καινουρια . Πανω απο 20ετιας μαλλον
-
αν εχει λίγο κατηφορα δεν λειτουργει ο κοφτης νομιζω, δεν θα το φρεναρει.
-
Βγαζουν τον κοφτη , δεν ξερω ακριβως πως το κανουν
Τα ιδια κανουν και με τα ταχυμετρα -
Τα παιδιά στη Μαγνησία που σκοτώθηκαν? Εκεί που μπήκε το υπερ-ραντάρ στο βίντεο? Πόσα ατυχήματα έχουν γίνει στη νέα εθνική οδό που σηκώνει εύκολα πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες από τις επιτρεπόμενες και με μεγάλη ασφάλεια?
Για μένα είναι ένα ακόμη φοροεισπρακτικό μέτρο που δεν πρόκειται να αποδώσει τίποτα πέραν από λεφτά στα ταμεία του κράτους.
Έχοντας ταξιδέψει μέχρι το Βόρειο Ακρωτήρι και το Γιβραλτάρ, σε δεκάδες ευρωπαϊκές χώρες, θα πω για ακόμη μια φορά ότι για την ταμπακιέρα δε μιλάει κανείς από τους υπευθύνους αλλά και γενικότερα έχει πουλήσει πολύ το παραμύθι ότι μόνο οι Έλληνες παρανομούν κλπ κλπ κλπ
Το οδικό δίκτυο της Ελλάδας πλην των εθνικών οδών βρίσκεται σε άθλια κατάσταση. Η άσφαλτος είναι πολύ κακής ποιότητας και μόνο με την Αλβανία μπορούμε να συγκριθούμε. Που σκοτώνεται το μεγαλύτερο ποσοστό των οδηγών? Μα φυσικά οπουδήποτε αλλού πλην της εθνικής οδού (φυσικά το υπεραντάρ διαφημίστηκε εκεί). Νομίζετε ότι στην Ευρώπη έχουν λιγότερα θύματα λόγω αστυνόμευσης? Κάνετε λάθος και μπορώ να παραθέσω δικά μου βίντεο για αυτό.
Η καλή άσφαλτος κύριοι θα έσωζε τα μισά ατυχήματα που γίνονται στην Ελλάδα και δε θα σταματήσω να το λέω. Άνοιξαν λίγο το γκάζι τα παιδιά στη Σπάρτη στο ευθειάκι, ήρθε η στροφή, μπορεί να μην είχαν και σούπερ καινούργια λάστιχα και αυτό αρκούσε για να τους στείλει έξω. Στο εξωτερικό βρέχει και στρίβεις χωρίς να φρενάρεις, ακόμη και με σάπια λάστιχα. Έχει απίστευτα περιθώρια πρόσφυσης για ελιγμούς. Ακόμα και αν τελικά φτάσεις στο ατύχημα θα είναι με πολύ λιγότερα κρίσιμα χιλιόμετρα. Ακόμη και αν πλακωθείς στα φρένα μέσα στη στροφή θα σε κρατήσει.
Αυτά φυσικά δε συμφέρουν τους κύριους υπαίτιους να ακούγονται γιατί θα χαλάσει η μανέστρα των εργολάβων που στρώνουν μούφα άσφαλτο την οποία πληρώνουμε και πανάκριβα.
-
@billy84 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Τα παιδιά στη Μαγνησία που σκοτώθηκαν? Εκεί που μπήκε το υπερ-ραντάρ στο βίντεο? Πόσα ατυχήματα έχουν γίνει στη νέα εθνική οδό που σηκώνει εύκολα πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες από τις επιτρεπόμενες και με μεγάλη ασφάλεια?
Για μένα είναι ένα ακόμη φοροεισπρακτικό μέτρο που δεν πρόκειται να αποδώσει τίποτα πέραν από λεφτά στα ταμεία του κράτους.
Έχοντας ταξιδέψει μέχρι το Βόρειο Ακρωτήρι και το Γιβραλτάρ, σε δεκάδες ευρωπαϊκές χώρες, θα πω για ακόμη μια φορά ότι για την ταμπακιέρα δε μιλάει κανείς από τους υπευθύνους αλλά και γενικότερα έχει πουλήσει πολύ το παραμύθι ότι μόνο οι Έλληνες παρανομούν κλπ κλπ κλπ
Το οδικό δίκτυο της Ελλάδας πλην των εθνικών οδών βρίσκεται σε άθλια κατάσταση. Η άσφαλτος είναι πολύ κακής ποιότητας και μόνο με την Αλβανία μπορούμε να συγκριθούμε. Που σκοτώνεται το μεγαλύτερο ποσοστό των οδηγών? Μα φυσικά οπουδήποτε αλλού πλην της εθνικής οδού (φυσικά το υπεραντάρ διαφημίστηκε εκεί). Νομίζετε ότι στην Ευρώπη έχουν λιγότερα θύματα λόγω αστυνόμευσης? Κάνετε λάθος και μπορώ να παραθέσω δικά μου βίντεο για αυτό.
Η καλή άσφαλτος κύριοι θα έσωζε τα μισά ατυχήματα που γίνονται στην Ελλάδα και δε θα σταματήσω να το λέω. Άνοιξαν λίγο το γκάζι τα παιδιά στη Σπάρτη στο ευθειάκι, ήρθε η στροφή, μπορεί να μην είχαν και σούπερ καινούργια λάστιχα και αυτό αρκούσε για να τους στείλει έξω. Στο εξωτερικό βρέχει και στρίβεις χωρίς να φρενάρεις, ακόμη και με σάπια λάστιχα. Έχει απίστευτα περιθώρια πρόσφυσης για ελιγμούς. Ακόμα και αν τελικά φτάσεις στο ατύχημα θα είναι με πολύ λιγότερα κρίσιμα χιλιόμετρα. Ακόμη και αν πλακωθείς στα φρένα μέσα στη στροφή θα σε κρατήσει.
Αυτά φυσικά δε συμφέρουν τους κύριους υπαίτιους να ακούγονται γιατί θα χαλάσει η μανέστρα των εργολάβων που στρώνουν μούφα άσφαλτο την οποία πληρώνουμε και πανάκριβα.
πιθανοτατα εχεις απολυτα δικιο, αλλα η πραγματικοτητα ειναι οτι αυξημενη ταχυτητα σημαινει μειωμενος χρονος αντιδρασης. Στο εξωτερικο που αναφερεις, εκτος απο καλο οδοστρωμα (που δεν το αμφισβητω) υπαρχει και αυστηροτατη τηρηση των οριων ταχυτητας. Εδω μιλαμε χαλαρα ολοι μας για το +10%, ενω εκει με +1 σου ερχεται ο λογαριασμος σπιτι.
-
@dettol said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@billy84 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Τα παιδιά στη Μαγνησία που σκοτώθηκαν? Εκεί που μπήκε το υπερ-ραντάρ στο βίντεο? Πόσα ατυχήματα έχουν γίνει στη νέα εθνική οδό που σηκώνει εύκολα πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες από τις επιτρεπόμενες και με μεγάλη ασφάλεια?
Για μένα είναι ένα ακόμη φοροεισπρακτικό μέτρο που δεν πρόκειται να αποδώσει τίποτα πέραν από λεφτά στα ταμεία του κράτους.
Έχοντας ταξιδέψει μέχρι το Βόρειο Ακρωτήρι και το Γιβραλτάρ, σε δεκάδες ευρωπαϊκές χώρες, θα πω για ακόμη μια φορά ότι για την ταμπακιέρα δε μιλάει κανείς από τους υπευθύνους αλλά και γενικότερα έχει πουλήσει πολύ το παραμύθι ότι μόνο οι Έλληνες παρανομούν κλπ κλπ κλπ
Το οδικό δίκτυο της Ελλάδας πλην των εθνικών οδών βρίσκεται σε άθλια κατάσταση. Η άσφαλτος είναι πολύ κακής ποιότητας και μόνο με την Αλβανία μπορούμε να συγκριθούμε. Που σκοτώνεται το μεγαλύτερο ποσοστό των οδηγών? Μα φυσικά οπουδήποτε αλλού πλην της εθνικής οδού (φυσικά το υπεραντάρ διαφημίστηκε εκεί). Νομίζετε ότι στην Ευρώπη έχουν λιγότερα θύματα λόγω αστυνόμευσης? Κάνετε λάθος και μπορώ να παραθέσω δικά μου βίντεο για αυτό.
Η καλή άσφαλτος κύριοι θα έσωζε τα μισά ατυχήματα που γίνονται στην Ελλάδα και δε θα σταματήσω να το λέω. Άνοιξαν λίγο το γκάζι τα παιδιά στη Σπάρτη στο ευθειάκι, ήρθε η στροφή, μπορεί να μην είχαν και σούπερ καινούργια λάστιχα και αυτό αρκούσε για να τους στείλει έξω. Στο εξωτερικό βρέχει και στρίβεις χωρίς να φρενάρεις, ακόμη και με σάπια λάστιχα. Έχει απίστευτα περιθώρια πρόσφυσης για ελιγμούς. Ακόμα και αν τελικά φτάσεις στο ατύχημα θα είναι με πολύ λιγότερα κρίσιμα χιλιόμετρα. Ακόμη και αν πλακωθείς στα φρένα μέσα στη στροφή θα σε κρατήσει.
Αυτά φυσικά δε συμφέρουν τους κύριους υπαίτιους να ακούγονται γιατί θα χαλάσει η μανέστρα των εργολάβων που στρώνουν μούφα άσφαλτο την οποία πληρώνουμε και πανάκριβα.
πιθανοτατα εχεις απολυτα δικιο, αλλα η πραγματικοτητα ειναι οτι αυξημενη ταχυτητα σημαινει μειωμενος χρονος αντιδρασης. Στο εξωτερικο που αναφερεις, εκτος απο καλο οδοστρωμα (που δεν το αμφισβητω) υπαρχει και αυστηροτατη τηρηση των οριων ταχυτητας. Εδω μιλαμε χαλαρα ολοι μας για το +10%, ενω εκει με +1 σου ερχεται ο λογαριασμος σπιτι.
Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση αυτό εκτός από συγκεκριμένα σημεία και σε ορισμένες χώρες. Ακόμη και στην Ιταλία που είναι ψυχωτικοί σε συγκεκριμένα σημεία με τα όρια, υπάρχουν άπειρα μέρη που πάνε τάπα. Μέσα στις πόλεις βλέπεις σκούτερ να πηγαίνουν τέρμα και πολύ πάνω από 50km. Πιο γρήγορα και από εμάς!!!!
Και νότια Γαλλία το ίδιο!
-
Και εγώ δε ξέρω πως έχει προκύψει ότι μόνο εμείς παραβιάζουμε τα όρια. Ίσως από την Αγγλία ; Επειδή εμείς οι ίδιοι δεν πολυπαραβιάζουμε όρια εκτός Ελλάδας;
Όπου οδήγησα , εκτός κατοικημένων περιοχών , πηγαίναν πάνω από τα όρια , εκτός επιμένω επαρχιακών εντός χωριών , τούνελ ( όχι πάντα οι Ιταλοί σίγουρα όχι) και σημείων που γνώριζαν ότι τη στήνουν. Οι Ιταλοί τρέχουν και μέσα στις πόλεις.
Εξαιρείται Ελβετία - Αυστρία. -
Εκτός από την καλή άσφαλτο είναι και καλύτεροι οδηγοί από πλευράς ικανοτήτων οι Ευρωπαίοι , ειδικά οι βόρειοι που οδηγούν το μισό χρόνο με χιόνια.
Όταν εμείς καβαλουσαμε ακόμη μουλάρια αυτοί είχαν ήδη τουλάχιστον δύο γενιές αυτοκινητιστικά κληρονομιάς.
-
@vagkirk said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Εκτός από την καλή άσφαλτο είναι και καλύτεροι οδηγοί από πλευράς ικανοτήτων οι Ευρωπαίοι , ειδικά οι βόρειοι που οδηγούν το μισό χρόνο με χιόνια.
Όταν εμείς καβαλουσαμε ακόμη μουλάρια αυτοί είχαν ήδη τουλάχιστον δύο γενιές αυτοκινητιστικά κληρονομιάς.
Ισχύει στο 100% και αυτό! Είχα την τύχη να ταξιδέψω στην Ισλανδία το 2018. Νοίκιασα ένα Auris και έκανα τον γύρο. Όλα τα λάστιχα είχαν καρφιά γιατί δε γίνεται αλλιώς. Όμως έπαθα σοκ που έβλεπα κάτι θείες να πηγαίνουν πολύ γρήγορα σε όλους τους παγωμένους δρόμους εκεί. Αυτές αν τις έβαζες σε καλή άσφαλτο παίζει να πέρναγαν από πάνω από διάφορους ''γρήγορους''!
Φαίνεται αυτό και από τους αγώνες αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών. Βγάλαμε ποτέ κανέναν σοβαρό οδηγό? Χωρίς δρόμους και πίστες πως να βγάλουμε. Οι Φινλανδοί έχουν βγάλει τόσους οδηγούς γιατί εκτός από τις πίστες είναι κορυφαίες και οι διαδρομές τους (και άδειες κυριολεκτικά!!!).
Όλοι αυτοί θα θεωρούσαν γελοίο να οδηγούν στο δικό μας οδόστρωμα, από τους πιο φτωχούς μέχρι τους πιο πλούσιος που κινούν και τα νήματα. Εδώ διαχρονικά ρίχνουμε την πιο φθηνή και κακή άσφαλτο (είχα μάλιστα φίλο που είχε περάσει από αυτή τη δουλειά) γιατί παίζονται μίζες από εργολάβους και πολιτικούς και δεν ελέγχεται και κανείς στο τέλος. Το πρόβλημα είναι ότι ακόμα και αυτοί που κινούν τα νήματα δεν καταλαβαίνουν ότι κινδυνεύουν και οι ίδιοι ή τα παιδιά τους, οι συγγενείς τους κλπ. Δεν έχουν γίνει και λίγα ατυχήματα από ανθρώπους της ''υψηλής κοινωνίας''.
-
επειδή έχουν γίνει πολλές κατασχέσεις από δήμους αυτές τις ημέρες
https://dete.gr/chiliades-katascheseis-choris-eidopoiisi/
https://www.zougla.gr/greece/katascheseis-logariasmon-dimoton-kai-epangelmation-apo-ton-dimo-dionysou/ένας μπουσουλας
https://karagilanis.gr/epikairotita/eggrafo-17729-2024-yp-esoterikon/

Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.