Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 (2024)
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 28
    • 29
    • 19 / 29
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    58
    572
    37269
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      otso @gatoz last edited by

      @gatoz said in Peugeot 3008 (2024):

      @babisstinson said in Peugeot 3008 (2024):

      @katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):

      @jamesd said in Peugeot 3008 (2024):

      Λογική αγοράς: «Είναι πανέμορφο, τι ωραίο που φαίνεται, τύλιχτο!»

      Αυτή η λογική ισχύει για τα Peugeot ή και για τα υπόλοιπα μοντέλα και εταιρείες της αγοράς;

      Τα 2 μεγαλύτερα κριτήρια αγορά, κατά 90%+ είναι: Ομορφιά και Οικονομία.
      Δεν είναι τυχαίο που σκίζουν σε πωλήσεις Toyota και Peugeot.

      τουοτα και ομορφια?
      μη ξεχνιέστε, δεν ειναι το μπιντιεςεμ μέινστριμ, αμα θες εσυ να κυλιεσαι σε σπασμενα γυαλια, δεν το θελουνε οι αλλοι.
      και οσο για πιγιοτητα κυλισης, ε, μην λεμε κουταμαρες, το γαλλοχρεπο ειναι εξαιρετικο σε αυτο, δεν εχει καποια σχεση με τη τσιπικη ξεφτιλε σχιστοματικη κουνακωλοση.
      το προβλημα ειναι πως δεν εχει συχνα την κυλιση αλλα την ακινησια.

      πουχου σε σχεση με το ραβ που ειχα καμποσο, ε, λεμε καμμια, μα καμμια σχεση.
      σαν κασα που σε πανε 4 το ραβ το 4.
      αλλα το πηρα τριτη και αυριο εχω παλι ρεμουνδο αφου εχασα ενα 3ωρο σκυμμενος να μαζευω κατι τεμαχια που σπασανε...

      Ρε μπας και το προβλημα ειναι ο ρεμουνδος και οχι το αυτοκινητο ;

      Γιατι το λεω αυτο ; μετα απο 5 με 6 συνεργεια ουτε θυμαμαι ατελειωτες μερες , 2 χρονια εγκεφαλικα και αφου σε 2 μου ειπαν να το σκοτωσω οσο οσο , μπηκα σε αγγλικο φορουμ και μου ειπαν οι ανθρωποι τις λυσεις που κοστισαν 100ε και τα αλλαξα μονος μου . στον 1.6 ντηζελ .
      Απλα οι ελληνες μηχανικοι δεν ειναι οσο τσακαλια νομιζουμε που με ενα σφυρι και ενα κατσαβιδι επισκευαζουν πορσε που δεν μπορουσαν οι γερμανοι .

      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        spi_duster @czio last edited by

        @czio said in Peugeot 3008 (2024):

        @spi_duster said in Peugeot 3008 (2024):

        Κορέα μεριά ποτέ. Μονοδρομος τα Ιαπωνικα σε σχέση με τα κορεατικα.

        Ποτέ γιατί; Και εγω το Honda CRV η RAV4 (σε έκδοση που να βλέπεται) ήθελα αλλά κοστίζει 10k - 20k παραπάνω.

        Γιατί είναι άθλια σε ντιζάιν , υποδεέστερα σε μηχανολογία και τεχνολογία ενώ κοστίζουν πλεον όσο και οι ανταγωνιστές τους αναίτια. Σε οδική συμπεριφορά δε φτάνουν ούτε τα ευρωπαϊκά αλλά ούτε και τα ιαπωνικά. Για το λόγο αυτό στα ίδια χρήματα με ένα ανταγωνιστικό μοντέλο δίνουν περισσότερα καλούδια. Όποιος έχει δει qq με τουσον , Κονα με Yaris cross, I30 με Leon , θα καταλάβει πως είναι δευτερατζες. Φίλος καλός έχει το τελευταίο qq και άλλοι 2 τις πλούσιες εκδόσεις του τουσον . Το qq μόνο στα χαρτιά μπορούν να το ανταγωνιστούν. Στο δρόμο και στην ποιότητα, εργονομία ΚΟΚ απλά δευτερα. Δε μπαίνω καν στον κόπο να το συνεχίσω. Από εκεί και μετά ένα μεγάλο μπράβο στους κορεάτες που με αυτοκινιστικη ιστορία 50 ετών έχουν φτάσει να είναι σε πολλά σημεία απλά λίγο κατοτεροι από τους ανταγωνιστές . Απλά δεν είναι καλύτεροι ή ισάξιοι. Υποσχόμενοι όμως είναι για το εγγύς μέλλον.

        ....

        C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • gatoz
          gatoz @otso last edited by

          @otso said in Peugeot 3008 (2024):

          @gatoz said in Peugeot 3008 (2024):

          @babisstinson said in Peugeot 3008 (2024):

          @katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):

          @jamesd said in Peugeot 3008 (2024):

          Λογική αγοράς: «Είναι πανέμορφο, τι ωραίο που φαίνεται, τύλιχτο!»

          Αυτή η λογική ισχύει για τα Peugeot ή και για τα υπόλοιπα μοντέλα και εταιρείες της αγοράς;

          Τα 2 μεγαλύτερα κριτήρια αγορά, κατά 90%+ είναι: Ομορφιά και Οικονομία.
          Δεν είναι τυχαίο που σκίζουν σε πωλήσεις Toyota και Peugeot.

          τουοτα και ομορφια?
          μη ξεχνιέστε, δεν ειναι το μπιντιεςεμ μέινστριμ, αμα θες εσυ να κυλιεσαι σε σπασμενα γυαλια, δεν το θελουνε οι αλλοι.
          και οσο για πιγιοτητα κυλισης, ε, μην λεμε κουταμαρες, το γαλλοχρεπο ειναι εξαιρετικο σε αυτο, δεν εχει καποια σχεση με τη τσιπικη ξεφτιλε σχιστοματικη κουνακωλοση.
          το προβλημα ειναι πως δεν εχει συχνα την κυλιση αλλα την ακινησια.

          πουχου σε σχεση με το ραβ που ειχα καμποσο, ε, λεμε καμμια, μα καμμια σχεση.
          σαν κασα που σε πανε 4 το ραβ το 4.
          αλλα το πηρα τριτη και αυριο εχω παλι ρεμουνδο αφου εχασα ενα 3ωρο σκυμμενος να μαζευω κατι τεμαχια που σπασανε...

          Ρε μπας και το προβλημα ειναι ο ρεμουνδος και οχι το αυτοκινητο ;

          Γιατι το λεω αυτο ; μετα απο 5 με 6 συνεργεια ουτε θυμαμαι ατελειωτες μερες , 2 χρονια εγκεφαλικα και αφου σε 2 μου ειπαν να το σκοτωσω οσο οσο , μπηκα σε αγγλικο φορουμ και μου ειπαν οι ανθρωποι τις λυσεις που κοστισαν 100ε και τα αλλαξα μονος μου . στον 1.6 ντηζελ .
          Απλα οι ελληνες μηχανικοι δεν ειναι οσο τσακαλια νομιζουμε που με ενα σφυρι και ενα κατσαβιδι επισκευαζουν πορσε που δεν μπορουσαν οι γερμανοι .

          σπασμενη φωλια πισω δεξια δισκοφρενου, αστοχια υλικου...

          #milf-a-man

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • babisstinson
            babisstinson @gatoz last edited by

            @gatoz said in Peugeot 3008 (2024):

            @babisstinson said in Peugeot 3008 (2024):

            @katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):

            @jamesd said in Peugeot 3008 (2024):

            Λογική αγοράς: «Είναι πανέμορφο, τι ωραίο που φαίνεται, τύλιχτο!»

            Αυτή η λογική ισχύει για τα Peugeot ή και για τα υπόλοιπα μοντέλα και εταιρείες της αγοράς;

            Τα 2 μεγαλύτερα κριτήρια αγορά, κατά 90%+ είναι: Ομορφιά και Οικονομία.
            Δεν είναι τυχαίο που σκίζουν σε πωλήσεις Toyota και Peugeot.

            τουοτα και ομορφια?
            μη ξεχνιέστε, δεν ειναι το μπιντιεςεμ μέινστριμ, αμα θες εσυ να κυλιεσαι σε σπασμενα γυαλια, δεν το θελουνε οι αλλοι.
            και οσο για πιγιοτητα κυλισης, ε, μην λεμε κουταμαρες, το γαλλοχρεπο ειναι εξαιρετικο σε αυτο, δεν εχει καποια σχεση με τη τσιπικη ξεφτιλε σχιστοματικη κουνακωλοση.
            το προβλημα ειναι πως δεν εχει συχνα την κυλιση αλλα την ακινησια.

            πουχου σε σχεση με το ραβ που ειχα καμποσο, ε, λεμε καμμια, μα καμμια σχεση.
            σαν κασα που σε πανε 4 το ραβ το 4.
            αλλα το πηρα τριτη και αυριο εχω παλι ρεμουνδο αφου εχασα ενα 3ωρο σκυμμενος να μαζευω κατι τεμαχια που σπασανε...

            Προφανώς δεν αναφερόμουν στην Toyota για την ομορφιά γάτε, αλλά στην Peugeot.
            (Με εξαίρεση το GT86 και το Camry)

            2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
            2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              czio @spi_duster last edited by

              @spi_duster said in Peugeot 3008 (2024):

              @czio said in Peugeot 3008 (2024):

              @spi_duster said in Peugeot 3008 (2024):

              Κορέα μεριά ποτέ. Μονοδρομος τα Ιαπωνικα σε σχέση με τα κορεατικα.

              Ποτέ γιατί; Και εγω το Honda CRV η RAV4 (σε έκδοση που να βλέπεται) ήθελα αλλά κοστίζει 10k - 20k παραπάνω.

              Γιατί είναι άθλια σε ντιζάιν , υποδεέστερα σε μηχανολογία και τεχνολογία ενώ κοστίζουν πλεον όσο και οι ανταγωνιστές τους αναίτια. Σε οδική συμπεριφορά δε φτάνουν ούτε τα ευρωπαϊκά αλλά ούτε και τα ιαπωνικά. Για το λόγο αυτό στα ίδια χρήματα με ένα ανταγωνιστικό μοντέλο δίνουν περισσότερα καλούδια. Όποιος έχει δει qq με τουσον , Κονα με Yaris cross, I30 με Leon , θα καταλάβει πως είναι δευτερατζες. Φίλος καλός έχει το τελευταίο qq και άλλοι 2 τις πλούσιες εκδόσεις του τουσον . Το qq μόνο στα χαρτιά μπορούν να το ανταγωνιστούν. Στο δρόμο και στην ποιότητα, εργονομία ΚΟΚ απλά δευτερα. Δε μπαίνω καν στον κόπο να το συνεχίσω. Από εκεί και μετά ένα μεγάλο μπράβο στους κορεάτες που με αυτοκινιστικη ιστορία 50 ετών έχουν φτάσει να είναι σε πολλά σημεία απλά λίγο κατοτεροι από τους ανταγωνιστές . Απλά δεν είναι καλύτεροι ή ισάξιοι. Υποσχόμενοι όμως είναι για το εγγύς μέλλον.

              Προσπαθώ να καταλάβω τα επιχειρήματα σου ξεκινώντας από το “qq” τι είναι το κιουκιου; 😀

              Hyundai Tucson NX4 DISTINCTIVE 1.6T 180hp 6MT 48V 2023

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by

                Νισάν κιουκιου

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  czio @lap last edited by

                  @lap said in Peugeot 3008 (2024):

                  Νισάν κιουκιου

                  😂

                  Hyundai Tucson NX4 DISTINCTIVE 1.6T 180hp 6MT 48V 2023

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    czio last edited by czio

                    Το Tucson δεν ξεχειλίζει από ποιότητα σε σύγκριση με ένα BMW ή Tiguan του '25, ουτε στρίβει οπως ένα 3008, ούτε και συνηθίζεται ως ταξικό status symbol, αλλά σίγουρα έχει μεγαλύτερους χώρους από το QQ, περισσότερη ιπποδύναμη με 5ετή εγγύηση και επιπλέον ότι ήθελα να αποφύγω οτιδήποτε μηχανικό made in Europe σε αυτό το budget. Επίσης, στην τετρακίνηση τα πηγαίνει εξαιρετικά, αλλά είχα περιορισμένο budget (δεν το πήρα leasing).

                    Όπως καταλαβαίνεις, I got your point και συμφωνώ, αλλά το 'δευτεράντζα' είναι too much και δεν βοηθά στο να κάνουμε κουβέντα, άσχετα αν στο τέλος πήγες να το μετριάσεις.

                    Hyundai Tucson NX4 DISTINCTIVE 1.6T 180hp 6MT 48V 2023

                    lab 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • J
                      jamesd last edited by

                      Το QQ δευτεραντζά; Ε όχι 😀 Μια τεκμηρίωση θα βοηθούσε τη συζήτηση, προσωπικά το βρήκα εξαιρετικό αυτοκίνητο για να σε πάει ατσαλάκωτο και με ασφαλεια από το Α στο Β.

                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        czio @jamesd last edited by czio

                        @jamesd said in Peugeot 3008 (2024):

                        Το QQ δευτεραντζά; Ε όχι 😀 Μια τεκμηρίωση θα βοηθούσε τη συζήτηση, προσωπικά το βρήκα εξαιρετικό αυτοκίνητο για να σε πάει ατσαλάκωτο και με ασφαλεια από το Α στο Β.

                        Τα κορεάτικα λέει όχι το QQ

                        Hyundai Tucson NX4 DISTINCTIVE 1.6T 180hp 6MT 48V 2023

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jamesd last edited by jamesd

                          Overstatement αλλά δεν διαφωνώ επι της ουσίας, θα του κάνω και upvote 😁

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            criuser last edited by

                            Δεν παίρνετε τα σχιστομάτικα κουβαδάκια σας να πάτε να παίξετε αλλού, γιατί μας χαλάτε το θέμα ?

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • gatoz
                              gatoz @criuser last edited by

                              @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                              Δεν παίρνετε τα σχιστομάτικα κουβαδάκια σας να πάτε να παίξετε αλλού, γιατί μας χαλάτε το θέμα ?

                              δεν χαλανε τα θεματα με τον ρυθμο που χαλανε τα γαλλοχρεπα

                              #milf-a-man

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • lab
                                lab @czio last edited by lab

                                @czio said in Peugeot 3008 (2024):

                                Το Tucson δεν ξεχειλίζει από ποιότητα σε σύγκριση με ένα BMW ή Tiguan του '25, ουτε στρίβει οπως ένα 3008, ούτε και συνηθίζεται ως ταξικό status symbol, αλλά σίγουρα έχει μεγαλύτερους χώρους από το QQ, περισσότερη ιπποδύναμη με 5ετή εγγύηση και επιπλέον ότι ήθελα να αποφύγω οτιδήποτε μηχανικό made in Europe σε αυτό το budget. Επίσης, στην τετρακίνηση τα πηγαίνει εξαιρετικά, αλλά είχα περιορισμένο budget (δεν το πήρα leasing).

                                Όπως καταλαβαίνεις, I got your point και συμφωνώ, αλλά το 'δευτεράντζα' είναι too much και δεν βοηθά στο να κάνουμε κουβέντα, άσχετα αν στο τέλος πήγες να το μετριάσεις.

                                Μπηκα πισω σε QQ οταν εκανα ερευνα αγορας και πηγα να παθω κλειστοφοβια, αντιθετως στο TUCSON ενιωθα λες και ειμαι στο σαλονι μου...1,90 το υψος μου.

                                80 λιτρα παραπανω στο πορτ μπαγκαζ στο TUCSON, φαινοταν και με το ματι η διαφορά οταν πηγα απανωτά στις δυο αντιπροσωπειες στη Κηφισίας.

                                Για τους 180 ιππους σε σχεση με τα 140 του Nissan δε το σχολιαζω για τοσο βαρια οχηματα ουτε την αναρτηση πισω του Tucson οπου υπερεχει σε ανεση σε σχεση με την εκδοση N-CONNECTA του QQ.

                                5 χρονια εγγυηση,και φυσικα μεσα ποιοτικοτατο,οποιος εχει μπει το διαπιστωνει.

                                Για οικογενειάρχη η πιο value for money επιλογή. 👍

                                Βεβαια τα παντα ειναι θεμα προτεραιότητων και αναγκων του καθενος.

                                Συγνώμη απο τους φιλους του 3008 για τη καταχρηση του νηματος.

                                ''TUCSON DISTINCTIVE 1.6T 180 Ίπποι 6MT 48V SILVER''

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  spi_duster last edited by

                                  Δε προσπαθώ να μαζέψω τπτ όσο αφορά τα κορεατικά προϊόντα. Απεναντίας λέω κάτι πολύ απλό. Παρόλο που είναι δευτερα πρέπει να αναγνωρίσουμε στους Ν. Κορεάτες πως μέσα σε 50 χρόνια κάλυψαν ένα 90% της απόστασης που τους χώριζε από τα ευρωπαϊκά και αμερικανικά προϊόντα. Αυτό δεν είναι λίγο. Αν συνεχίσουν έτσι μπορεί να φτάσουν τους Ευρωπαίους, Ιάπωνες και Αμερικανούς κατασκευαστές. Όχι σε πωλήσεις αλλά σε επίπεδο υλοποιήσεων.
                                  Για την ώρα οι άλλοι νιώθουν την ανάσα τους πίσω τους μα παραμένουν μπροστά. Το κασκαι που ανέφερα είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το τουσον. Δεν απέχουν όμως όπως τα προηγούμενα κασκαι με τα προηγούμενα τουσον. Είναι πολύ κοντά μα ο Ιάπωνας είναι καλύτερος. Καλή συνέχεια.

                                  ....

                                  L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • W
                                    wantone last edited by

                                    Το Κασκαι ειναι Ρενω. Νομιζω οι Κορεατες θα πανε απατοι τωρα με τον ανταγωνισμο των Κινεζων. Ειναι μικρη χωρα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap @spi_duster last edited by lap

                                      @spi_duster said in Peugeot 3008 (2024):

                                      Δε προσπαθώ να μαζέψω τπτ όσο αφορά τα κορεατικά προϊόντα. Απεναντίας λέω κάτι πολύ απλό. Παρόλο που είναι δευτερα πρέπει να αναγνωρίσουμε στους Ν. Κορεάτες πως μέσα σε 50 χρόνια κάλυψαν ένα 90% της απόστασης που τους χώριζε από τα ευρωπαϊκά και αμερικανικά προϊόντα. Αυτό δεν είναι λίγο. Αν συνεχίσουν έτσι μπορεί να φτάσουν τους Ευρωπαίους, Ιάπωνες και Αμερικανούς κατασκευαστές. Όχι σε πωλήσεις αλλά σε επίπεδο υλοποιήσεων.
                                      Για την ώρα οι άλλοι νιώθουν την ανάσα τους πίσω τους μα παραμένουν μπροστά. Το κασκαι που ανέφερα είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το τουσον. Δεν απέχουν όμως όπως τα προηγούμενα κασκαι με τα προηγούμενα τουσον. Είναι πολύ κοντά μα ο Ιάπωνας είναι καλύτερος. Καλή συνέχεια.

                                      Δεν εξετάζεις το βασικό! Τον όρο vfm.

                                      Τι να το κάνεις ένα αυτοκίνητο να είναι καλύτερο ενώ κοστίζει 1/3 παραπάνω!

                                      Στα ίδια χρήματα που ζητά ένας κατασκευαστής, χωρίς δασμούς και λοιπούς φόρους, πρέπει να εξετάσεις το τι προϊόντα παίρνεις

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jamesd last edited by jamesd

                                        Και μιλώντας για vfm, το 3008 (38Κ με μεταλλικό & χωρίς ACC) έχει μπλέξει στα χωράφια των Terramar, Tiguan, Cx-5, Tonale, Kodiaq, Sportage, Countryman και Qashqai e-power. Με 136hp δύσκολη η αγορά και με πολλές επιλογές. Άσε που η πολιτική/λογικη του one size fits all στην επιλογή κινητήρων δεν μου φαίνεται σωστή.

                                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          anapofasistos @jamesd last edited by

                                          @jamesd said in Peugeot 3008 (2024):

                                          Και μιλώντας για vfm, το 3008 (38Κ με μεταλλικό & χωρίς ACC) έχει μπλέξει στα χωράφια των Terramar, Tiguan, Cx-5, Tonale, Kodiaq, Sportage, Countryman και Qashqai e-power. Με 136hp δύσκολη η αγορά και με πολλές επιλογές. Άσε που η πολιτική/λογικη του one size fits all στην επιλογή κινητήρων δεν μου φαίνεται σωστή.

                                          Θα συμφωνήσω 100%.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Το ΑCC, όπως έχουμε δει έχει πολλά θέματα στις υλοποιήσεις του και δεν είναι και κάτι σημαντικό για τον οδηγό.

                                            Το πρόβλημα του 3008 είναι το μεγάλο βάρος του με τον υβριδικό κινητήρα και μόνο ως εταιρικό με plug-in ή ηλεκτρικό συμφέρει.

                                            Τώρα για τα άλλα και εκεί ισχύουν παρόμοια πράγματα γιατί τα αυτοκίνητα έχουν μεγαλώσει και είναι ακριβά.

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            A J 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 19 / 29
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr