Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 1 Series F70 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 1 Series F70 (2024)
    • 1
    • 2
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48
    • 53
    • 54
    • 46 / 54
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    1078
    53719
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      znikosz last edited by

      https://www.autotypos.gr/dokimes/dokimi-bmw-seira-1-blak-tzak-♣-♦-♠-♥/

      P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • fanis75
        fanis75 moderator @mphysiker last edited by

        @mphysiker said in BMW 1 Series F70 (2024):

        Είναι και ο Κορφιάτης εξουσιοδοτημένος επισκευαστής (σύμφωνα με το bmw.gr τουλάχιστον)

        Σωστά, τον ξέχασα γιατί είχε φύγει για κάποια χρόνια.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          Puy last edited by

          Καλησπέρα.

          1. Υπάρχει κάποιος που να έχει το έξτρα "Ενεργά καθίσματα οδηγού και συνοδηγού"? Και αν ναι, αξίζει το μαζαζ πέρα από την ηλεκτρική ρύθμιση των καθισμάτων?

          2. Υπάρχει κάποιος που να έχει Έκδοση M Sport? ποια η γνωμη σας για την Μ Προσαρμοζόμενη Aνάρτηση σε θεμα ανεσης και οδηγικής συμπεριφοράς?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • xenos
            xenos @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):

            @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

            Υπηρχαν και Εξουσιοδοτημένα συνεργεια χωρις να εχουν εκθεση δεν ξερω ομως αν υπαρχουν ακομα. Γενικα το προβλημα με τα συνεργεια ειναι δυστυχως οτι θα σου κανουν ζημιες για να σε αρμεξουν.

            Πάρα πολύ παλιά, ο εξής ένα ο Νταγκουνάκης. Υπήρχε και ο Κουλούρης, αλλά ειχε την έκθεση αλλού. Πλέον 2 συνεργεία ειναι όλα και όλα τα εξουσιοδοτημένα στην Αθήνα, με τα υποκαταστήματά τους. Και προσωπικά θα έμενα μακριά.

            Στην Καλαμάτα υπάρχει μόνο συνεργείο επίσημο (όχι έκθεση).
            Από τους Αθηναίους, ο Σπανός φάνηκε ο πιο καλός (αν και με φουλ πιτσιρικαρία μηχανικούς).
            Από τιμές ένα κλικ πάνω από τους υπόλοιπους, άλλα όχι τραγικά (σε συντήρηση πάντα).

            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              znikosz last edited by

              https://www.mononews.gr/auto/sta-meteora-me-ti-nea-bmw-120

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                panormus772 @znikosz last edited by

                @znikosz said in BMW 1 Series F70 (2024):

                https://www.autotypos.gr/dokimes/dokimi-bmw-seira-1-blak-tzak-♣-♦-♠-♥/

                "Εκεί τον ρόλο τους παίζουν τα εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης, με το ACC να είναι στάνταρ και το προαιρετικό να μπορεί να αλλάξει ημι-αυτόματα λωρίδα."

                Εδώ λάθος τα γράφει.
                Υπάρχει στάνταρ το απλό CC και speed limiter. Πρέπει να βάλεις extra το Driving assistant plus για να έχεις ACC.

                I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  lapin last edited by

                  Είναι μεγάλο σφάλμα ένα τέτοιο αυτοκινήτο σήμερα να μην έχει το ACC στο βασικό εξοπλισμό του.

                  J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jamesd @lapin last edited by

                    @lapin said in BMW 1 Series F70 (2024):

                    Είναι μεγάλο σφάλμα ένα τέτοιο αυτοκινήτο σήμερα να μην έχει το ACC στο βασικό εξοπλισμό

                    Έχουν να διαλέξουν ανάμεσα στο να πάνε την εισαγωγική έκδοση στα 31Κ ή να την αφήσουν στην ίδια τιμή και να βάλει ACC όποιος θέλει να δώσει τόσα. Καλύτερο deal είναι το δεύτερο ιδιαίτερα σε low end μοντέλα για τα οποία το χρήμα είναι δύσκολο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @xenos last edited by

                      @xenos said in BMW 1 Series F70 (2024):

                      Από τους Αθηναίους, ο Σπανός φάνηκε ο πιο καλός (αν και με φουλ πιτσιρικαρία μηχανικούς).

                      Λεπτομέρειες μόνο από κοντά...αλλά σωστά τσίμπησες το νεαρό (και άρα την αντίστοιχη εμπειρία) των μηχανικών.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        iceman7 @panormus772 last edited by

                        @panormus772 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                        @znikosz said in BMW 1 Series F70 (2024):

                        https://www.autotypos.gr/dokimes/dokimi-bmw-seira-1-blak-tzak-♣-♦-♠-♥/

                        "Εκεί τον ρόλο τους παίζουν τα εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης, με το ACC να είναι στάνταρ και το προαιρετικό να μπορεί να αλλάξει ημι-αυτόματα λωρίδα."

                        Εδώ λάθος τα γράφει.
                        Υπάρχει στάνταρ το απλό CC και speed limiter. Πρέπει να βάλεις extra το Driving assistant plus για να έχεις ACC.

                        Στα σύγχρονα BMW το ACC μπαίνει μέσω software εκ των υστέρων

                        Αλλά γιατι τέτοια μανία με τα το cc και το ACC ;
                        Τόσα πολλά ταξίδια κάνετε ;

                        W P 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          spi_duster last edited by

                          Έγραψες!

                          ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • W
                            wantone @iceman7 last edited by

                            @iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                            @panormus772 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                            @znikosz said in BMW 1 Series F70 (2024):

                            https://www.autotypos.gr/dokimes/dokimi-bmw-seira-1-blak-tzak-♣-♦-♠-♥/

                            "Εκεί τον ρόλο τους παίζουν τα εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης, με το ACC να είναι στάνταρ και το προαιρετικό να μπορεί να αλλάξει ημι-αυτόματα λωρίδα."

                            Εδώ λάθος τα γράφει.
                            Υπάρχει στάνταρ το απλό CC και speed limiter. Πρέπει να βάλεις extra το Driving assistant plus για να έχεις ACC.

                            Στα σύγχρονα BMW το ACC μπαίνει μέσω software εκ των υστέρων

                            Αλλά γιατι τέτοια μανία με τα το cc και το ACC ;
                            Τόσα πολλά ταξίδια κάνετε ;

                            θελει και ρανταρ στην μουρη. δεν ειναι στανταρ. ο Στεφαν το ειχε κανει ρετροφιτ στο Κουπρα.

                            I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Chrisk6
                              Chrisk6 last edited by

                              Πολύ ξεκούραστο το ACC στα ταξίδια. Καμιά σχέση με το απλό CC.
                              Θα έπρεπε να είναι στάνταρ εξοπλισμός.

                              I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • I
                                iceman7 @wantone last edited by

                                @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                @iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                @panormus772 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                @znikosz said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                https://www.autotypos.gr/dokimes/dokimi-bmw-seira-1-blak-tzak-♣-♦-♠-♥/

                                "Εκεί τον ρόλο τους παίζουν τα εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης, με το ACC να είναι στάνταρ και το προαιρετικό να μπορεί να αλλάξει ημι-αυτόματα λωρίδα."

                                Εδώ λάθος τα γράφει.
                                Υπάρχει στάνταρ το απλό CC και speed limiter. Πρέπει να βάλεις extra το Driving assistant plus για να έχεις ACC.

                                Στα σύγχρονα BMW το ACC μπαίνει μέσω software εκ των υστέρων

                                Αλλά γιατι τέτοια μανία με τα το cc και το ACC ;
                                Τόσα πολλά ταξίδια κάνετε ;

                                θελει και ρανταρ στην μουρη. δεν ειναι στανταρ. ο Στεφαν το ειχε κανει ρετροφιτ στο Κουπρα.

                                Στη Χ1 πάντως μπαίνει ηλεκτρονικά με 980 ευρώ περίπου. Που σημαίνει ότι το hardware υπάρχει

                                J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  iceman7 @Chrisk6 last edited by

                                  @chrisk6 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                  Πολύ ξεκούραστο το ACC στα ταξίδια. Καμιά σχέση με το απλό CC.
                                  Θα έπρεπε να είναι στάνταρ εξοπλισμός.

                                  Αν κάνεις ταξίδια ίσως.
                                  Αλλά διαφορετικά και λιγότερο οικονομικό είναι και επικίνδυνο να σε οδηγεί ένα computer

                                  Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    panormus772 @iceman7 last edited by

                                    @iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                    @panormus772 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                    @znikosz said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                    https://www.autotypos.gr/dokimes/dokimi-bmw-seira-1-blak-tzak-♣-♦-♠-♥/

                                    "Εκεί τον ρόλο τους παίζουν τα εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης, με το ACC να είναι στάνταρ και το προαιρετικό να μπορεί να αλλάξει ημι-αυτόματα λωρίδα."

                                    Εδώ λάθος τα γράφει.
                                    Υπάρχει στάνταρ το απλό CC και speed limiter. Πρέπει να βάλεις extra το Driving assistant plus για να έχεις ACC.

                                    Στα σύγχρονα BMW το ACC μπαίνει μέσω software εκ των υστέρων

                                    Αλλά γιατι τέτοια μανία με τα το cc και το ACC ;
                                    Τόσα πολλά ταξίδια κάνετε ;

                                    Kαμία μανία με τίποτα δεν έχω.

                                    Απλά,επισημαίνω κάτι το οποίο γράφεται λάθος σε ένα κείμενο,ώστε όσοι ενδιαφέρονται γι αυτό το extra να γνωρίζουν πως θα το προσθέσουν.

                                    Υ.Γ. Νομίζω ότι στο νέο Άσσο μπορείς να το προσθέσεις ως software εκ των υστέρων,μόνο αν έχεις βάλει το innovation pack που εμπεριέχει την υπηρεσία Live cockpit professional γιατί εκεί γράφει:

                                    • εγκατάσταση νέων λειτουργιών μέσω της BMW Απομακρυσμένης Αναβάθμισης Λογισμικού
                                    • μεγάλη επιλογή πρόσθετων υπηρεσιών BMW ConnectedDrive
                                    I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • I
                                      iceman7 @panormus772 last edited by

                                      @panormus772 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                      @iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                      @panormus772 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                      @znikosz said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                      https://www.autotypos.gr/dokimes/dokimi-bmw-seira-1-blak-tzak-♣-♦-♠-♥/

                                      "Εκεί τον ρόλο τους παίζουν τα εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης, με το ACC να είναι στάνταρ και το προαιρετικό να μπορεί να αλλάξει ημι-αυτόματα λωρίδα."

                                      Εδώ λάθος τα γράφει.
                                      Υπάρχει στάνταρ το απλό CC και speed limiter. Πρέπει να βάλεις extra το Driving assistant plus για να έχεις ACC.

                                      Στα σύγχρονα BMW το ACC μπαίνει μέσω software εκ των υστέρων

                                      Αλλά γιατι τέτοια μανία με τα το cc και το ACC ;
                                      Τόσα πολλά ταξίδια κάνετε ;

                                      Kαμία μανία με τίποτα δεν έχω.

                                      Απλά,επισημαίνω κάτι το οποίο γράφεται λάθος σε ένα κείμενο,ώστε όσοι ενδιαφέρονται γι αυτό το extra να γνωρίζουν πως θα το προσθέσουν.

                                      Υ.Γ. Νομίζω ότι στο νέο Άσσο μπορείς να το προσθέσεις ως software εκ των υστέρων,μόνο αν έχεις βάλει το innovation pack που εμπεριέχει την υπηρεσία Live cockpit professional γιατί εκεί γράφει:

                                      • εγκατάσταση νέων λειτουργιών μέσω της BMW Απομακρυσμένης Αναβάθμισης Λογισμικού
                                      • μεγάλη επιλογή πρόσθετων υπηρεσιών BMW ConnectedDrive

                                      Δεν μίλαγα προσωπικά. Απλα μου κάνει εντύπωση τόση λατρεία πια για όλα αυτά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα.

                                      Στη Χ1 που ξέρω acc μπαίνει με την αγορά πακέτου εκ των υστέρων.
                                      Ισως στη νέα σειρά 1 να το έχουν αλλάξει

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jamesd @iceman7 last edited by jamesd

                                        @iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                        @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                        @iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                        @panormus772 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                        @znikosz said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                        https://www.autotypos.gr/dokimes/dokimi-bmw-seira-1-blak-tzak-♣-♦-♠-♥/

                                        "Εκεί τον ρόλο τους παίζουν τα εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης, με το ACC να είναι στάνταρ και το προαιρετικό να μπορεί να αλλάξει ημι-αυτόματα λωρίδα."

                                        Εδώ λάθος τα γράφει.
                                        Υπάρχει στάνταρ το απλό CC και speed limiter. Πρέπει να βάλεις extra το Driving assistant plus για να έχεις ACC.

                                        Στα σύγχρονα BMW το ACC μπαίνει μέσω software εκ των υστέρων

                                        Αλλά γιατι τέτοια μανία με τα το cc και το ACC ;
                                        Τόσα πολλά ταξίδια κάνετε ;

                                        θελει και ρανταρ στην μουρη. δεν ειναι στανταρ. ο Στεφαν το ειχε κανει ρετροφιτ στο Κουπρα.

                                        Στη Χ1 πάντως μπαίνει ηλεκτρονικά με 980 ευρώ περίπου. Που σημαίνει ότι το hardware υπάρχει

                                        Πάντως στο mini countryman μπορεί να μπει εκ των υστέρων από το πακέτο M και μετά που σημαίνει ότι το hardware δεν υπάρχει πάντα. ACC= δεν πατάω συνέχεια γκάζι-φρένο, είμαι σε εγρήγορση και επιτηρώ το ACC δηλαδή πολύ πιο ξεκούραστο ταξίδι. Σε stop and go δεν το έχω δοκιμάσει ίσως και εκεί έχει νόημα στην κίνηση. Ας το έχει και ας μην το χρησιμοποιείς.

                                        I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iceman7 @jamesd last edited by

                                          @jamesd said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                          @iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                          @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                          @iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                          @panormus772 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                          @znikosz said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                          https://www.autotypos.gr/dokimes/dokimi-bmw-seira-1-blak-tzak-♣-♦-♠-♥/

                                          "Εκεί τον ρόλο τους παίζουν τα εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης, με το ACC να είναι στάνταρ και το προαιρετικό να μπορεί να αλλάξει ημι-αυτόματα λωρίδα."

                                          Εδώ λάθος τα γράφει.
                                          Υπάρχει στάνταρ το απλό CC και speed limiter. Πρέπει να βάλεις extra το Driving assistant plus για να έχεις ACC.

                                          Στα σύγχρονα BMW το ACC μπαίνει μέσω software εκ των υστέρων

                                          Αλλά γιατι τέτοια μανία με τα το cc και το ACC ;
                                          Τόσα πολλά ταξίδια κάνετε ;

                                          θελει και ρανταρ στην μουρη. δεν ειναι στανταρ. ο Στεφαν το ειχε κανει ρετροφιτ στο Κουπρα.

                                          Στη Χ1 πάντως μπαίνει ηλεκτρονικά με 980 ευρώ περίπου. Που σημαίνει ότι το hardware υπάρχει

                                          Πάντως στο mini countryman μπορεί να μπει εκ των υστέρων από το πακέτο M και μετά που σημαίνει ότι το hardware δεν υπάρχει πάντα. ACC= δεν πατάω συνέχεια γκάζι-φρένο, είμαι σε εγρήγορση και επιτηρώ το ACC δηλαδή πολύ πιο ξεκούραστο ταξίδι. Σε stop and go δεν το έχω δοκιμάσει ίσως και εκεί έχει νόημα στην κίνηση. Ας το έχει και ας μην το χρησιμοποιείς.

                                          Οδηγω σημαίνει συμμετέχω. Αλλάζω λωρίδες, περνάω μαλακες, κορνάρω, βρίζω, αυξομειώνω αναλόγως τη μουσική.
                                          Cc και acc σημαίνει πάω αμυντικά σαν ζόμπι όπου με πάει το κομπιούτερ….
                                          Πιο ξεκούραστα ίσως, αλλά πιο βαρετά και μη συμμετοχικά ναι …..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • A
                                            antonmone last edited by

                                            Σίγουρα πας πιο ξεκούραστα και ειδικά το απλό cc δεν εμποδίζει σε τίποτα απολύτως από το να κινηθείς νορμαλ έως να κάνεις ότι καφρίλα μπορεί να σκεφτεί κανείς.Προσωπικα δεν μπορώ να βρω καμμία συμμετοχικότητα και ευχαρίστηση στο να κουλαθεί το δεξί πόδι ταξιδεύοντας πχ μέχρι την Καβάλα.
                                            Σε επαρχιακούς ή σε οδήγηση σε βουνά αλλάζει το πράγμα αλλά η ύπαρξη του cc δεν είναι για αυτή την οδήγηση.

                                            I 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 46 / 54
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr