-
Υπάρχουν βλάβες/αστοχιες στα θερμικά με πολύ υψηλό κόστος που δεν έχει βρεθεί δυστυχώς κ το το root cause.Πχ στην Stellantis (σε όλα τα μοντέλα) adblue 1200€,εβαπορετες κλιματισμού κάνα 1500€,αλλαγή ιμαντων σε βενζίνη κ καδένας σε ντίζελ με πολύ υψηλά κόστη επίσης κ να σαι κ τυχερός να μην κοπούν. Όποτε ας περιμένουμε να δούμε τα ηλεκτρικά καθώς για την ώρα δεν έχουν ακουστεί τέτοιου μεγέθους πατάτες.
-
Κανέναν θαυμασμό για τα μπυντ δνε έχω, ίσα ίσα. Έβαλα την αναφορά για την βλάβη, που θεωρώ πρόβλημα ότι δεν έχουν ιδέα τι συμβαίνει και ότι βρήκα θετική την εντιμετώπιση της εισαγωγικής με παροχή ανώτερου αυτοκινήτου αντικατάστασης.
Πολύ καλή η αντιμετώπιση της εισαγωγικής (δίνοντας σου αμάξι αντικατάστασης και μάλιστα της παραπάνω κατηγορίας).
Θυμάμαι πριν μερικά χρόνια που χρειάστηκα αμάξι αντικατάστασης για δυο μέρες, στη Fiat μου είχαν δώσει ένα χρέπι Punto 1ης γενιάς,δεκαετίας+... Kαι πάλι καλά,γιατί τώρα ακούω διάφορες αντιπροσωπείες μπορεί να μην σου δίνουν και τίποτα..
Οπότε ,εγώ περιμένω να δω στο μέλλον με μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων και πιθανών προβλημάτων,αν θα είναι τόσο large στην εξυπηρέτηση πελατών. -
ας αφησουμε τις απόψεις μας απέξω
ενα ηλεκτρικο είναι κάτι πολύ πιο απλό σαν αυτοκίνητο
ενας κινητηρας καύσης έχει πολύ πολύ πολύ περισσότερα που μπορεί να πάνε στραβα αφού είναι μια πολύπλοκη μηχανή με πολλα μέρη που πρεπει να λιπαινεται να εχει χρονισμό και ένα σωρό αλλα
ενας dc κινητήρας από την άλλη είναι πολύ πολύ πολύ πιο απλός
ΜΟΝΟ αυτό να βάλετε χωρις να κάτσω να αναλύσω περισσοτερα οι σοβαρές βλάβες σε ενα ηλεκτρικό θα είναι εξ αρχης λιγότερες και σίγουρα λιγοτερο σοβαρές αρα εκ της αρχης και στα χαρτια μιλάμε για ενα οχημα που θα έχει μεγαλύτερη αξιοπιστία αφου εξ αρχης πολύ λιγοτερα μπορούν να πάνε στραβά.
το ηλεκτρικο από την άλλη εχει ενα πολύ ακριβό εξαρτημα. ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ. Αν αυτό έχει εγγυηση 7-8 χρόνια που δίνουν σχεδον ολοι χωρις να εξετασουμε κάτι άλλο είναι το μονο σοβαρό που μπορεί να πάει στραβα
Τωρα για τις υπόλοιπες βλάβες σε λογισμικό κτλ που μπορει να έχει κάποιος κατασκευαστής δεν εχει τόσο σημασία αν είναι ηλεκτρικό ή εσωτερικής καύσεως εχουμε δει πάμπολα σοβαρά προβλήματα σε software που αφήνουν ακινητοποιημένα τόσο ηλεκτρικά όσο αυτοκινητα εσωτερικής καύσεως. Αισθητηρες που μπορουν να βγουν off παλι τα κλασικα οχηματα εχουν περισσότερες (λ), γκαζιου, εξατμισεις κτλ, αλλα πες τα ίδια πανω κάτω γιατι σκοπος των λεγομενων ειναι η υπεραπλούστευση
Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πράγματι πιο απλό και με λιγότερα εξαρτήματα από ένα θερμικό. Οπότε ακολουθεί το λογικό συμπέρασμα ότι κινδυνεύει λιγότερο από βλάβες.
Αυτή όμως είναι πολύ επιφανειακή αντιμετώπιση. Στα θερμικά υπάρχει πληθώρα εξαρτημάτων και πολλοί ανεξάρτητοι τεχνικοί και συνεργεία και κρατιέται χαμηλά το κόστος οποιασδήποτε βλάβης. Πρέπει να είσαι πολύ άτυχος για να πληρώσεις πάνω από 1.000€ για κάποια βλάβη.
Το σύστημα κίνησης και τα εξαρτήματά του στα ηλεκτρικά είναι τεχνογνωσία κάθε κατασκευαστή και λογικά θα είναι πανάκριβα. Το ίδιο ισχύει και για το software.
Αν μιλάμε για πιθανές βλάβες χιλιάδων € εκτός εγγύησης, θα βρεθούν σε θέση αδυναμίας επισκευής πολλοί κάτοχοι αν τους κάτσει. Δεν κινδυνολογώ, εκφράζω προβληματισμούς που πιστεύω έχουν κι άλλοι άνθρωποι για τα ηλεκτρικά.
@@ χαμηλα κοστη εχουν, πανακριβα είναι και τα χρυσοπληρώνουμε. 250-300 ευρω για λαδια φιλτρα σε ενα προγραμματισμένο service χωρις να βάλω τιποτα αλλο σε ενα απλό αυτοκίνητο. Κανα 400ρι σε γερμανικά που αγαπάς μην πω και παραπάνω. Μιλαω για το απλο service το προγραμματισμένο σε αντιπροσωπεία έτσι. Αν βαλουμε και αλλα μη προσγραμματισμένα ή βλάβες σε κιβωτια κτλ αστα βραστα χεστα. Τετοια τα ηλεκτρικά δεν έχουν καθόλου!!!!!! ουτε λάδια ούτε ξύδια ούτε αυτόματα κιβωτια και λιπαντικα, γραναζια , δισκους κτλ που θέλουν αλλαγες και ποναει η τσέπη
Το ηλεκτρομοτερ απλά δεν χαλάει. Για να πάθει κάτι πρέπει να είσαι Η περιπτωσάρα. Το ιδιο και το inverter. αλλο κάτι ακριβο εκτος μπαταρίας απλά δεν υπάρχει!!!! Αυτα τα 3 είναι στα ηλεκτρικα και από εκει και πέρα τα αναλώσιμα που έχουν συμβατικά και ηλεκτρικα το ίδιο. Να πω ότι λάστιχα θες πιο συχνά στα ηλεκτρικα λογω βάρους να το βάλω κατα τους να μη λες οτι ειμαι προκατηλημένος.
Ο μονος προβληματισμός που δέχομαι και σωστα τον εχουμε ΟΛΟΙ μας (και εγω μεσα) είναι ότι δεν υπάρχει τεχνογνωσία, δεν υπάρχουν πολλα συνεργεια (ολοκληρη τεσλα ακόμα μονο 1 στην αθηνα έχει και ΘΑ ανοιξει αλλα 2 συντομα που και πάλι λίγα είναι για ολη την ελλαδα). ΑΥΤΟ και μεχρι εκεί
Tα πρωτα Τεσλα αλλαζαν συχνα μοτερ μερικα 2 και 3. Απο τοτε βεβαια εχουν βελτιωθει.
-
α. σεβαστηκαν τον πελατη δινοντας του καλυτερο οχημα αντικαταστασης απο το δικο του.
β. το προβλημα μοιαζει περισσοτερο αγνοιας του σερβις παρα καποιο σοβαρο θεμα. Παιδικες ασθενειες μιας νεας αντιπροσωπειας με τεχνικους που δεν ειναι επαρκως ενημερωμενοι. Περιμενουν να τους πουν οι κινεζοι τι να κανουν.
γ. Προβλημα αν συμβει οτιδηποτε που εχει να κανει με την φορτιση στα ηλεκτρικα. Ο συγκεκριμενος καταφερε με την μπαταρια που ειχε να φτασει αθηνα στο συνεργειο. Αν η σταθμη της μπαταριας του ηταν χαμηλοτερα, θα επρεπε να φωναξει πλατφορμα. Βλεπω και τεσλα να αγοραζουν ανθρωποι που μενουν μακρια απο αθηνα και πραγματικα τους θαυμαζω για το θαρρος τους. Δεν θα το εκανα ποτε. Δεν μιλαω για τον συγκεκριμενο διοτι πρεπει να βρισκεται σε κοντινη αποσταση απο την αθηνα, οποτε ολα καλα.
δ. οποιος εμπιστευεται τα ηλεκτρικα αγοραζει, οποιος οχι, μενει στο θερμικο/υβριδικο του. Ολα καλα, ολοι ευτυχισμενοι. Καλυτερα να εχει λιγοτερα ηλεκτρικα, να μην μας πιανετε και τους φορτιστες κατα τις εξορμησεις μας και να μην δινουμε στοχο στο κρατος. Οσο τα ηλεκτρικα ειναι λιγα, τοσο λιγοτερους φορους (πχ σηματακι) θα πληρωνουμε Μια χαρα ειναι τα θερμικα παιδια! συνεχιστε ετσι! -
α. σεβαστηκαν τον πελατη δινοντας του καλυτερο οχημα αντικαταστασης απο το δικο του.
β. το προβλημα μοιαζει περισσοτερο αγνοιας του σερβις παρα καποιο σοβαρο θεμα. Παιδικες ασθενειες μιας νεας αντιπροσωπειας με τεχνικους που δεν ειναι επαρκως ενημερωμενοι. Περιμενουν να τους πουν οι κινεζοι τι να κανουν.
γ. Προβλημα αν συμβει οτιδηποτε που εχει να κανει με την φορτιση στα ηλεκτρικα. Ο συγκεκριμενος καταφερε με την μπαταρια που ειχε να φτασει αθηνα στο συνεργειο. Αν η σταθμη της μπαταριας του ηταν χαμηλοτερα, θα επρεπε να φωναξει πλατφορμα. Βλεπω και τεσλα να αγοραζουν ανθρωποι που μενουν μακρια απο αθηνα και πραγματικα τους θαυμαζω για το θαρρος τους. Δεν θα το εκανα ποτε. Δεν μιλαω για τον συγκεκριμενο διοτι πρεπει να βρισκεται σε κοντινη αποσταση απο την αθηνα, οποτε ολα καλα.
δ. οποιος εμπιστευεται τα ηλεκτρικα αγοραζει, οποιος οχι, μενει στο θερμικο/υβριδικο του. Ολα καλα, ολοι ευτυχισμενοι. Καλυτερα να εχει λιγοτερα ηλεκτρικα, να μην μας πιανετε και τους φορτιστες κατα τις εξορμησεις μας και να μην δινουμε στοχο στο κρατος. Οσο τα ηλεκτρικα ειναι λιγα, τοσο λιγοτερους φορους (πχ σηματακι) θα πληρωνουμε Μια χαρα ειναι τα θερμικα παιδια! συνεχιστε ετσι!Εντάξει θα σε ανεβάσω μία τάξη στην διαλεκτική...
Καλά τα είπες...
-
Η πιο απλά δεν έχει μείνει τίποτα από dolphin,ούτε καν για εξυπηρέτηση πελατών.Με την υπεύθυνη της executive (Σφακ leasing), που μίλησα το μεσημέρι,Atto υπάρχουν πολλά για lease ή ενοικίαση.Δελφινι γιόκ.
-
@antonmone said in BYD forum:
Η πιο απλά δεν έχει μείνει τίποτα από dolphin,ούτε καν για εξυπηρέτηση πελατών.Με την υπεύθυνη της executive (Σφακ leasing), που μίλησα το μεσημέρι,Atto υπάρχουν πολλά για lease ή ενοικίαση.Δελφινι γιόκ.
με εχετε γονατισει με το name dropping εδω μεσα. Νιωθω τιποτενιος
Απορω ποσα αττο εφεραν...
-
Μα αυτό που λες Ηλία μου δεν έχει να κάνει με ηλεκτρικο???
τα καλώδια και οι απειροι αισθητήρες είναι σε ολα τα καινούργια αμάξια , ειτε αυτά είναι βενζινη, ειτε πετρελαιο είτε hybrid είτε ηλεκτρικα δεν εχει να κάνει
Ολα εχουν τα πιο τελευταια συστηματα ασφαλείας, κάμερες, αεροσακους, και ενα σωρό αλλα
Δεν ισχυει αυτό μονο για τα ηλεκτρικα
Θα ημουν αφελης (τουλαχιστον πιστευω οτι δεν ειμαι) αν αυτη τη στιγμη εκρινα τα ηλεκτρικα σαν αξιοπιστα ή οχι, λιγα τα χρονια κυκλοφοριας τους και μικρι δειγμα στα στατιστικα τους ακομα.
Νομιζω οτι η ποιοτητα κατασκευης και πρωτων υλων θα κρινει τον κορδισμενο.Αυτο που λέω εγώ είναι ότι λογικα θα είναι πιο αξιοπιστα στην θεωρια
από εκει και πέρα δεν θα κρινουμε τα ηλεκτρικα σαν αξιοπιστα ή οχι σε βαθος χρόνου σαν ηλεκτρικα.
αυτό που θα κρίνουμε είναι επιμερους καθενα μοντελο
δηλαδη το ταδε βγηκε αξιοπιστο ή μη αξιοπιστο
οτι κάναμε πάντα δηλαδη και για τα συμβατικα μοντελα. Το Dolfin μετα από 5 χρόνια θα δουμε εβγαλε βλάβες ή οχι. Το τεσλα, το Χ το Υ
στην θεωρια ομως σαν ηλεκτρικα με λιγοτερα κινούμενα μέρη είναι expected να δουμε λιγοτερα προβληματα γιατι οπως είπα στην ΘΕΩΡΙΑ αυτό είναι το φυσιολογικο. Στην ΠΡΑΞΗ θα δούμε. Παντως αν ενα ηλεκτρικο βγει αξιοπιστο δεν σημαίνει οτι καποιο αλλο θα είναι , και το αντιστροφο φυσικά
Είναι πολύ απλουστευτικό να αποδεχθούμε ότι εφόσον τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούνται από κατά κανόνα πιο αξιόπιστα υποσυστήματα και το όλο σύστημα (το σύνολο) θα είναι ομοίως αξιόπιστο.
Από την άλλη, η καμπύλη αστοχίας των ηλεκτρονικών συστημάτων είναι πολύ διαφορετική από την καμπύλη συστημάτων με κινούμενους άξονες, σφονδύλους κλπ -
@antonmone said in BYD forum:
Η πιο απλά δεν έχει μείνει τίποτα από dolphin,ούτε καν για εξυπηρέτηση πελατών.Με την υπεύθυνη της executive (Σφακ leasing), που μίλησα το μεσημέρι,Atto υπάρχουν πολλά για lease ή ενοικίαση.Δελφινι γιόκ.
με εχετε γονατισει με το name dropping εδω μεσα. Νιωθω τιποτενιος
Απορω ποσα αττο εφεραν...
Οχι ότι θα απαλύνει το αίσθημα της ασημαντότητας,της ανωνυμίας και κατωτερότητας που δικαίως σε κυριεύει,αλλά δεν είναι δική μου γνωριμία.Ειναι πολύ φίλη του πεθερουλη ,που ήταν στέλεχος πολλά χρόνια του ομίλου.
-
@antonmone said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
Η πιο απλά δεν έχει μείνει τίποτα από dolphin,ούτε καν για εξυπηρέτηση πελατών.Με την υπεύθυνη της executive (Σφακ leasing), που μίλησα το μεσημέρι,Atto υπάρχουν πολλά για lease ή ενοικίαση.Δελφινι γιόκ.
με εχετε γονατισει με το name dropping εδω μεσα. Νιωθω τιποτενιος
Απορω ποσα αττο εφεραν...
Οχι ότι θα απαλύνει το αίσθημα της ασημαντότητας,της ανωνυμίας και κατωτερότητας που δικαίως σε κυριεύει,αλλά δεν είναι δική μου γνωριμία.Ειναι πολύ φίλη του πεθερουλη ,που ήταν στέλεχος πολλά χρόνια του ομίλου.
Α εσύ είσαι ακόμα καλύτερος από κληρονόμος, έχεις γυναίκα κληρονόμο !
Αν έχεις πατέρα εργολάβο και έδωσες και πανελλήνιες με δέσμες είσαι για πόντιουμ ! -
@antonmone said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
Η πιο απλά δεν έχει μείνει τίποτα από dolphin,ούτε καν για εξυπηρέτηση πελατών.Με την υπεύθυνη της executive (Σφακ leasing), που μίλησα το μεσημέρι,Atto υπάρχουν πολλά για lease ή ενοικίαση.Δελφινι γιόκ.
με εχετε γονατισει με το name dropping εδω μεσα. Νιωθω τιποτενιος
Απορω ποσα αττο εφεραν...
Οχι ότι θα απαλύνει το αίσθημα της ασημαντότητας,της ανωνυμίας και κατωτερότητας που δικαίως σε κυριεύει,αλλά δεν είναι δική μου γνωριμία.Ειναι πολύ φίλη του πεθερουλη ,που ήταν στέλεχος πολλά χρόνια του ομίλου.
ΕΤΣΙ ειναι οι πελουσιοι, παντρευονται εντος της καστας τους και πολλαπλασιαζουν τους πορους τους. Καποιος να τσεκαρει τον λαπ μην επαθε τιποτα απο τα απανωτα χτυπηματα.
-
@red_monster said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
Η πιο απλά δεν έχει μείνει τίποτα από dolphin,ούτε καν για εξυπηρέτηση πελατών.Με την υπεύθυνη της executive (Σφακ leasing), που μίλησα το μεσημέρι,Atto υπάρχουν πολλά για lease ή ενοικίαση.Δελφινι γιόκ.
με εχετε γονατισει με το name dropping εδω μεσα. Νιωθω τιποτενιος
Απορω ποσα αττο εφεραν...
Οχι ότι θα απαλύνει το αίσθημα της ασημαντότητας,της ανωνυμίας και κατωτερότητας που δικαίως σε κυριεύει,αλλά δεν είναι δική μου γνωριμία.Ειναι πολύ φίλη του πεθερουλη ,που ήταν στέλεχος πολλά χρόνια του ομίλου.
Α εσύ είσαι ακόμα καλύτερος από κληρονόμος, έχεις γυναίκα κληρονόμο !
Αν έχεις πατέρα εργολάβο και έδωσες και πανελλήνιες με δέσμες είσαι για πόντιουμ !πεθαινω, σβηνω
πες μας οτι εισαι και μασονος και γιναμε. -
@red_monster said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
Η πιο απλά δεν έχει μείνει τίποτα από dolphin,ούτε καν για εξυπηρέτηση πελατών.Με την υπεύθυνη της executive (Σφακ leasing), που μίλησα το μεσημέρι,Atto υπάρχουν πολλά για lease ή ενοικίαση.Δελφινι γιόκ.
με εχετε γονατισει με το name dropping εδω μεσα. Νιωθω τιποτενιος
Απορω ποσα αττο εφεραν...
Οχι ότι θα απαλύνει το αίσθημα της ασημαντότητας,της ανωνυμίας και κατωτερότητας που δικαίως σε κυριεύει,αλλά δεν είναι δική μου γνωριμία.Ειναι πολύ φίλη του πεθερουλη ,που ήταν στέλεχος πολλά χρόνια του ομίλου.
Α εσύ είσαι ακόμα καλύτερος από κληρονόμος, έχεις γυναίκα κληρονόμο !
Αν έχεις πατέρα εργολάβο και έδωσες και πανελλήνιες με δέσμες είσαι για πόντιουμ !Θα πάω σε συμβολαιογράφο με τον criuser να με αναγνωρίσει να τινάξω την μπάνκα στον αέρα!!
-
@red_monster said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
Η πιο απλά δεν έχει μείνει τίποτα από dolphin,ούτε καν για εξυπηρέτηση πελατών.Με την υπεύθυνη της executive (Σφακ leasing), που μίλησα το μεσημέρι,Atto υπάρχουν πολλά για lease ή ενοικίαση.Δελφινι γιόκ.
με εχετε γονατισει με το name dropping εδω μεσα. Νιωθω τιποτενιος
Απορω ποσα αττο εφεραν...
Οχι ότι θα απαλύνει το αίσθημα της ασημαντότητας,της ανωνυμίας και κατωτερότητας που δικαίως σε κυριεύει,αλλά δεν είναι δική μου γνωριμία.Ειναι πολύ φίλη του πεθερουλη ,που ήταν στέλεχος πολλά χρόνια του ομίλου.
Α εσύ είσαι ακόμα καλύτερος από κληρονόμος, έχεις γυναίκα κληρονόμο !
Αν έχεις πατέρα εργολάβο και έδωσες και πανελλήνιες με δέσμες είσαι για πόντιουμ !πεθαινω, σβηνω
πες μας οτι εισαι και μασονος και γιναμε.Οχι είμαι απλά πλούσιος,όμορφος,έξυπνος και επιτυχημένος ,τίποτα λιγότερο!
-
@red_monster said in BYD forum:
Μα αυτό που λες Ηλία μου δεν έχει να κάνει με ηλεκτρικο???
τα καλώδια και οι απειροι αισθητήρες είναι σε ολα τα καινούργια αμάξια , ειτε αυτά είναι βενζινη, ειτε πετρελαιο είτε hybrid είτε ηλεκτρικα δεν εχει να κάνει
Ολα εχουν τα πιο τελευταια συστηματα ασφαλείας, κάμερες, αεροσακους, και ενα σωρό αλλα
Δεν ισχυει αυτό μονο για τα ηλεκτρικα
Θα ημουν αφελης (τουλαχιστον πιστευω οτι δεν ειμαι) αν αυτη τη στιγμη εκρινα τα ηλεκτρικα σαν αξιοπιστα ή οχι, λιγα τα χρονια κυκλοφοριας τους και μικρι δειγμα στα στατιστικα τους ακομα.
Νομιζω οτι η ποιοτητα κατασκευης και πρωτων υλων θα κρινει τον κορδισμενο.Αυτο που λέω εγώ είναι ότι λογικα θα είναι πιο αξιοπιστα στην θεωρια
από εκει και πέρα δεν θα κρινουμε τα ηλεκτρικα σαν αξιοπιστα ή οχι σε βαθος χρόνου σαν ηλεκτρικα.
αυτό που θα κρίνουμε είναι επιμερους καθενα μοντελο
δηλαδη το ταδε βγηκε αξιοπιστο ή μη αξιοπιστο
οτι κάναμε πάντα δηλαδη και για τα συμβατικα μοντελα. Το Dolfin μετα από 5 χρόνια θα δουμε εβγαλε βλάβες ή οχι. Το τεσλα, το Χ το Υ
στην θεωρια ομως σαν ηλεκτρικα με λιγοτερα κινούμενα μέρη είναι expected να δουμε λιγοτερα προβληματα γιατι οπως είπα στην ΘΕΩΡΙΑ αυτό είναι το φυσιολογικο. Στην ΠΡΑΞΗ θα δούμε. Παντως αν ενα ηλεκτρικο βγει αξιοπιστο δεν σημαίνει οτι καποιο αλλο θα είναι , και το αντιστροφο φυσικά
Είναι πολύ απλουστευτικό να αποδεχθούμε ότι εφόσον τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούνται από κατά κανόνα πιο αξιόπιστα υποσυστήματα και το όλο σύστημα (το σύνολο) θα είναι ομοίως αξιόπιστο.
Από την άλλη, η καμπύλη αστοχίας των ηλεκτρονικών συστημάτων είναι πολύ διαφορετική από την καμπύλη συστημάτων με κινούμενους άξονες, σφονδύλους κλπΕ τωρα σε συζητηση forum απλουστευτικά θα μιλήσουμε (τουλαχιστον εγω που δεν είμαι και μηχανικός να μιλήσω με λεπτομερεια αφου δεν γνωρίζω και αρα δεν μπορω να το κανω)
Στην θεωρια την απλουστευμενη μου λοιπον βρισκω πολύ πιο πιθανό τα ηλεκτρικα να είναι πιο αξιοπιστα. Θα μου κανει εντυπωση ενα πολύ πιο απλό σε συνθεση συστημα να ειναι χειρότερο από ενα πολυπλοκο που έχει πολλα σημεία one point failure
Αλλα το εχουμε δει στο παρελθον πολλες φορες η θεωρια από την πράξη να απέχει οποτε δεν μπορω να μιλήσω και με σιγουρια.
Στον @andya3 του δινω ενα δικιο οσον αφορα τους λιγοτερους εξειδικευμένους και τα λιγότερα σημεια επισκευης τετοιων οχηματων που οπως και να έχει είναι μια σαφης και δικαιη ανυσηχία την οποία έχω και γω που εχω ηλεκτρικο οχημα. Δεν φοβαμαι που θα το πάω, αλλα φοβαμαι αν τυχει κάτι ποσο καιρο θα μου το κρατησουν αφου τεχνογνωσια δεν εχουν και περιμενουν τι θα τους πουν από κινα μεριά αν τυχει κάτι σοβαρο
-
@red_monster said in BYD forum:
Μα αυτό που λες Ηλία μου δεν έχει να κάνει με ηλεκτρικο???
τα καλώδια και οι απειροι αισθητήρες είναι σε ολα τα καινούργια αμάξια , ειτε αυτά είναι βενζινη, ειτε πετρελαιο είτε hybrid είτε ηλεκτρικα δεν εχει να κάνει
Ολα εχουν τα πιο τελευταια συστηματα ασφαλείας, κάμερες, αεροσακους, και ενα σωρό αλλα
Δεν ισχυει αυτό μονο για τα ηλεκτρικα
Θα ημουν αφελης (τουλαχιστον πιστευω οτι δεν ειμαι) αν αυτη τη στιγμη εκρινα τα ηλεκτρικα σαν αξιοπιστα ή οχι, λιγα τα χρονια κυκλοφοριας τους και μικρι δειγμα στα στατιστικα τους ακομα.
Νομιζω οτι η ποιοτητα κατασκευης και πρωτων υλων θα κρινει τον κορδισμενο.Αυτο που λέω εγώ είναι ότι λογικα θα είναι πιο αξιοπιστα στην θεωρια
από εκει και πέρα δεν θα κρινουμε τα ηλεκτρικα σαν αξιοπιστα ή οχι σε βαθος χρόνου σαν ηλεκτρικα.
αυτό που θα κρίνουμε είναι επιμερους καθενα μοντελο
δηλαδη το ταδε βγηκε αξιοπιστο ή μη αξιοπιστο
οτι κάναμε πάντα δηλαδη και για τα συμβατικα μοντελα. Το Dolfin μετα από 5 χρόνια θα δουμε εβγαλε βλάβες ή οχι. Το τεσλα, το Χ το Υ
στην θεωρια ομως σαν ηλεκτρικα με λιγοτερα κινούμενα μέρη είναι expected να δουμε λιγοτερα προβληματα γιατι οπως είπα στην ΘΕΩΡΙΑ αυτό είναι το φυσιολογικο. Στην ΠΡΑΞΗ θα δούμε. Παντως αν ενα ηλεκτρικο βγει αξιοπιστο δεν σημαίνει οτι καποιο αλλο θα είναι , και το αντιστροφο φυσικά
Είναι πολύ απλουστευτικό να αποδεχθούμε ότι εφόσον τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούνται από κατά κανόνα πιο αξιόπιστα υποσυστήματα και το όλο σύστημα (το σύνολο) θα είναι ομοίως αξιόπιστο.
Από την άλλη, η καμπύλη αστοχίας των ηλεκτρονικών συστημάτων είναι πολύ διαφορετική από την καμπύλη συστημάτων με κινούμενους άξονες, σφονδύλους κλπΕ τωρα σε συζητηση forum απλουστευτικά θα μιλήσουμε (τουλαχιστον εγω που δεν είμαι και μηχανικός να μιλήσω με λεπτομερεια αφου δεν γνωρίζω και αρα δεν μπορω να το κανω)
Στην θεωρια την απλουστευμενη μου λοιπον βρισκω πολύ πιο πιθανό τα ηλεκτρικα να είναι πιο αξιοπιστα. Θα μου κανει εντυπωση ενα πολύ πιο απλό σε συνθεση συστημα να ειναι χειρότερο από ενα πολυπλοκο που έχει πολλα σημεία one point failure
Αλλα το εχουμε δει στο παρελθον πολλες φορες η θεωρια από την πράξη να απέχει οποτε δεν μπορω να μιλήσω και με σιγουρια.
Στον @andya3 του δινω ενα δικιο οσον αφορα τους λιγοτερους εξειδικευμένους και τα λιγότερα σημεια επισκευης τετοιων οχηματων που οπως και να έχει είναι μια σαφης και δικαιη ανυσηχία την οποία έχω και γω που εχω ηλεκτρικο οχημα. Δεν φοβαμαι που θα το πάω, αλλα φοβαμαι αν τυχει κάτι ποσο καιρο θα μου το κρατησουν αφου τεχνογνωσια δεν εχουν και περιμενουν τι θα τους πουν από κινα μεριά αν τυχει κάτι σοβαρο
Σύρε, μπορεί να έχεις δίκιο, μπορεί και άδικο. Κανείς δεν ξέρει ακόμα για την αξιοπιστία στο χρόνο των ηλεκτρικων, πιθανόν ούτε οι ίδιοι οι κατασκευαστές. Θα δείξει ο χρόνος.
Τα επιχειρήματά σου όμως αν και λογικά είναι πολύ απλουστευμένα. Δε λέει κάτι ότι έχουν λιγότερα συνεργαζόμενα εξαρτήματα τα ηλεκτρικά από τα θερμικά άρα χαλάνε πιο δύσκολα και είναι πιο φτηνά στην επισκευή. Αυτά είναι απλά επιχειρήματα marketing που θέλει να προωθήσει ένα προϊόν,.
Μια πλακέτα με το software της, επειδή είναι know how της τάδε αυτοκινητοβιομηχανίας και δεν έχεις εναλλακτική, μπορεί να στην πουλήσει χιλιάδες € κι ας της κοστίζει 50€.
Θυμάσαι τη δημοσίευση σ' ένα νήμα της Toyota, που είχε χαλάσει το inverter και είχε 9k το ανταλλακτικό? Λες να κοστίζει 9k στην Toyota ένα inverter και να πουλάει όλο το αυτοκίνητο 30k?
-
@red_monster said in BYD forum:
Μα αυτό που λες Ηλία μου δεν έχει να κάνει με ηλεκτρικο???
τα καλώδια και οι απειροι αισθητήρες είναι σε ολα τα καινούργια αμάξια , ειτε αυτά είναι βενζινη, ειτε πετρελαιο είτε hybrid είτε ηλεκτρικα δεν εχει να κάνει
Ολα εχουν τα πιο τελευταια συστηματα ασφαλείας, κάμερες, αεροσακους, και ενα σωρό αλλα
Δεν ισχυει αυτό μονο για τα ηλεκτρικα
Θα ημουν αφελης (τουλαχιστον πιστευω οτι δεν ειμαι) αν αυτη τη στιγμη εκρινα τα ηλεκτρικα σαν αξιοπιστα ή οχι, λιγα τα χρονια κυκλοφοριας τους και μικρι δειγμα στα στατιστικα τους ακομα.
Νομιζω οτι η ποιοτητα κατασκευης και πρωτων υλων θα κρινει τον κορδισμενο.Αυτο που λέω εγώ είναι ότι λογικα θα είναι πιο αξιοπιστα στην θεωρια
από εκει και πέρα δεν θα κρινουμε τα ηλεκτρικα σαν αξιοπιστα ή οχι σε βαθος χρόνου σαν ηλεκτρικα.
αυτό που θα κρίνουμε είναι επιμερους καθενα μοντελο
δηλαδη το ταδε βγηκε αξιοπιστο ή μη αξιοπιστο
οτι κάναμε πάντα δηλαδη και για τα συμβατικα μοντελα. Το Dolfin μετα από 5 χρόνια θα δουμε εβγαλε βλάβες ή οχι. Το τεσλα, το Χ το Υ
στην θεωρια ομως σαν ηλεκτρικα με λιγοτερα κινούμενα μέρη είναι expected να δουμε λιγοτερα προβληματα γιατι οπως είπα στην ΘΕΩΡΙΑ αυτό είναι το φυσιολογικο. Στην ΠΡΑΞΗ θα δούμε. Παντως αν ενα ηλεκτρικο βγει αξιοπιστο δεν σημαίνει οτι καποιο αλλο θα είναι , και το αντιστροφο φυσικά
Είναι πολύ απλουστευτικό να αποδεχθούμε ότι εφόσον τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούνται από κατά κανόνα πιο αξιόπιστα υποσυστήματα και το όλο σύστημα (το σύνολο) θα είναι ομοίως αξιόπιστο.
Από την άλλη, η καμπύλη αστοχίας των ηλεκτρονικών συστημάτων είναι πολύ διαφορετική από την καμπύλη συστημάτων με κινούμενους άξονες, σφονδύλους κλπΕ τωρα σε συζητηση forum απλουστευτικά θα μιλήσουμε (τουλαχιστον εγω που δεν είμαι και μηχανικός να μιλήσω με λεπτομερεια αφου δεν γνωρίζω και αρα δεν μπορω να το κανω)
Στην θεωρια την απλουστευμενη μου λοιπον βρισκω πολύ πιο πιθανό τα ηλεκτρικα να είναι πιο αξιοπιστα. Θα μου κανει εντυπωση ενα πολύ πιο απλό σε συνθεση συστημα να ειναι χειρότερο από ενα πολυπλοκο που έχει πολλα σημεία one point failure
Αλλα το εχουμε δει στο παρελθον πολλες φορες η θεωρια από την πράξη να απέχει οποτε δεν μπορω να μιλήσω και με σιγουρια.
Στον @andya3 του δινω ενα δικιο οσον αφορα τους λιγοτερους εξειδικευμένους και τα λιγότερα σημεια επισκευης τετοιων οχηματων που οπως και να έχει είναι μια σαφης και δικαιη ανυσηχία την οποία έχω και γω που εχω ηλεκτρικο οχημα. Δεν φοβαμαι που θα το πάω, αλλα φοβαμαι αν τυχει κάτι ποσο καιρο θα μου το κρατησουν αφου τεχνογνωσια δεν εχουν και περιμενουν τι θα τους πουν από κινα μεριά αν τυχει κάτι σοβαρο
Σύρε, μπορεί να έχεις δίκιο, μπορεί και άδικο. Κανείς δεν ξέρει ακόμα για την αξιοπιστία στο χρόνο των ηλεκτρικων, πιθανόν ούτε οι ίδιοι οι κατασκευαστές. Θα δείξει ο χρόνος.
Τα επιχειρήματά σου όμως αν και λογικά είναι πολύ απλουστευμένα. Δε λέει κάτι ότι έχουν λιγότερα συνεργαζόμενα εξαρτήματα τα ηλεκτρικά από τα θερμικά άρα χαλάνε πιο δύσκολα και είναι πιο φτηνά στην επισκευή. Αυτά είναι απλά επιχειρήματα marketing που θέλει να προωθήσει ένα προϊόν,.
Μια πλακέτα με το software της, επειδή είναι know how της τάδε αυτοκινητοβιομηχανίας και δεν έχεις εναλλακτική, μπορεί να στην πουλήσει χιλιάδες € κι ας της κοστίζει 50€.
Θυμάσαι τη δημοσίευση σ' ένα νήμα της Toyota, που είχε χαλάσει το inverter και είχε 9k το ανταλλακτικό? Λες να κοστίζει 9k στην Toyota ένα inverter και να πουλάει όλο το αυτοκίνητο 30k?
Το πόσο θα κοστολογήσει μια πλακέτα ένας κατασκευαστής ή ένα εξάρτημα είναι θέμα του κατασκευαστή δεν είναι κάτι που μπορούμε να ξέρουμε.
Δεν είναι θέμα καν αν είναι ηλεκτρικο ή εσωτερικής καύσης
Δηλαδή το επειχηρημα είναι ότι δεν ξέρουμε πόσο θα κοστολογούν οι Κινέζοι τα οποία ανταλλακτικά για τα αυτοκίνητα τους ανεξαρτήτως αν είναι ηλεκτρικα η hybrid ή ότι φέρουν
Δεν είναι επειχηρημα αυτό για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα , αυτό εννοω
παντως θεωρω ότι δεν θα είναι πιο ακριβα απο τα πολύ υπερκοστολογημενα των γνωστων κατασκευαστων, μενει να το δουμε
-
Έκανα μια βόλτα από την έκθεση της BYD, όσοι δεν έχουν πάει θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα, από κοντά τα αυτοκίνητά τους είναι πολύ εντυπωσιακά, ουσιαστικά έχουν ξεφύγει σε σχέση με τον legacy ανταγωνισμό και προσφέρουν φοβερές τεχνολογίες.
-
Το seal είναι το κάτι άλλο, νομίζεις οτι μπήκες σε supercar, ποιότητα, εργονομία, χώροι, όλα τέλεια και χωρίς να σε ξενίζει το εσωτερικό, φοβερή θέση οδήγησης, είναι κοντά σε αυτά που ξέρουμε από τα θερμικά, μου θύμισε το bmw I4.
-
Το sealu τεράστιο, άνετο, ψηλό, δέρματα, οθόνες, οροφές, hud, χλιδή.
-
Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν το atto, πολύ περίεργο εσωτερικό και συντηριτικό θα έλεγα σε σχέση με τα υπόλοιπα.
-
Το καλύτερο όμως ήταν το dolphin. δέρματα, υφάσματα, ηλεκτρικά καθίσματα, σε τιμές που οι άλλοι κατασκευαστές ζητάνε έναν νεφρό. Πραγματικά πως να ανταγωνιστούν οι legacy αυτό το αυτοκίνητο; Ιδανικό για εντός πόλης μετακινήσεις.
-
-
Έκανα μια βόλτα από την έκθεση της BYD, όσοι δεν έχουν πάει θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα, από κοντά τα αυτοκίνητά τους είναι πολύ εντυπωσιακά, ουσιαστικά έχουν ξεφύγει σε σχέση με τον legacy ανταγωνισμό και προσφέρουν φοβερές τεχνολογίες.
-
Το seal είναι το κάτι άλλο, νομίζεις οτι μπήκες σε supercar, ποιότητα, εργονομία, χώροι, όλα τέλεια και χωρίς να σε ξενίζει το εσωτερικό, φοβερή θέση οδήγησης, είναι κοντά σε αυτά που ξέρουμε από τα θερμικά, μου θύμισε το bmw I4.
-
Το sealu τεράστιο, άνετο, ψηλό, δέρματα, οθόνες, οροφές, hud, χλιδή.
-
Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν το atto, πολύ περίεργο εσωτερικό και συντηριτικό θα έλεγα σε σχέση με τα υπόλοιπα.
-
Το καλύτερο όμως ήταν το dolphin. δέρματα, υφάσματα, ηλεκτρικά καθίσματα, σε τιμές που οι άλλοι κατασκευαστές ζητάνε έναν νεφρό. Πραγματικά πως να ανταγωνιστούν οι legacy αυτό το αυτοκίνητο; Ιδανικό για εντός πόλης μετακινήσεις.
Στο atto έχεις ένα δίκιο είναι πολύ περίεργο. Νομίζω ότι το παρακάνανε. Λόγω του VFM όμως θα το παρεβλεπα όπως το εξωτερικό του dolfin που δεν μαρεσει εμφανισιακά καθόλου αλλά με αυτή την τιμή το βλέπω κουκλί.
-
-
BYD forum