-
Πρόσεξε τώρα….έβαλα c3 air cross σε μπόλικα πλακόστρωτα σε Γάνδη, Μπρυζ, Παρίσι και δεν ακούστηκε το παραμικρό παρά τα 30κ που είχε σαν νοικιάρικο. Το yc είχε μόλις 1400 και έτριζε τόσο ειδικά η κονσόλα που νόμιζα ότι ξέχασαν να την στερεώσουν….σε όλα τα άλλα ήταν μια χαρά αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου εκεί μέσα. Τρέμω και στην σκέψη πως θα είναι σε 100κ χλμ.
Μια χαρα ειναι το Σε τριο ερκρος που λες. Εγώ λέω για το νέο Σε τριο.
Εμένα παντως ήτνα ΟΚ και η κονσόλα και από τριγμούς. Ναι τα πλαστικά ειναι αστεία ποιοτικά.
ΥΓ: 100.000χλ δεν έχω κρατήσει ποτέ αμάξι, κάπου 50-60.000χλμ ειναι το ρεκόρ μου και το φέρνω βαρέως....χαχα!!
Με δύο σέρβις το χρόνο καταλαβαίνεις ότι τα 50-60 για εμένα είναι δύο χρόνια…
-
θεωρώ την ανάρτηση πολύ καλή σε άνεση, κάτι σαν Xantia
Βάρκα-γιαλός δηλαδή...
Θα έλεγα πως έχει πιο γρήγορη απόσβεση από τα γούστα μου, σίγουρα εμπνέει περισσότερο για σβέλτη οδήγηση από την Xantia 1.8 16V
Δεν έχει δει πως την πήγαιναν την ΧΑΝΤΙΑ κάποιοι...
Οχι εγώ...
Εγώ πάω γρήγορα γιατί προβλέπω...
-
Αντιγράφω από το ΦΒ, γιατι βρήκα πολύ σωστή την αντιμετώπιση της εισαγωγικής και επίσης το ποσο θετικός ειναι ο ιδιοκτήτης και ότι θα το ξαναγόραζε.
Πρόβλημα στο dolphin την πρώτη εβδομαδα
Καλησπέρα ομαδα. Θα ήθελα να μοιραστώ τι έγινε και σε εμενα.
Το dolphin μου χάλασε την πρώτη βδομάδα και δεν φορτιζει, χωρίς να βγάζει κανενα σφαλμα .Το είχα φορτίσει 3 φορές στο wallbox που είχα βάλει ,και είχε κάνει εγκατάσταση εμπειρος ηλεκτρολόγος Το πήγα στο Σφακιανάκη ,ευτυχώς είχε μπαταρία να φτάσει αθηνα. Το βάζουν στο τάμπλετ μου λέει αναβάθμιση. "Θα φτιάξει τώρα μου λέει ο μαστορας. αποκλείεται να φτιάξει του λέω. Φυσικά δεν εφτιαξε. Έκατσα 5 ώρες εκεί. Έβαζε το τάμπλετ αλλά το τάμπλετ δεν έβρισκε τίποτα. Τελικά άνοιξε ticket με τους Κινέζους, έστειλε όλο το log στην Κίνα , και περιμένουμε. Ήδη έχει περάσει μια βδομάδα.
Τουλάχιστον μου έχουν δώσει το atto και κυκλοφορώ. Πιστεύω ότι θα περάσει τουλάχιστον 2 μήνες μέχρι να βρουν τι έχει.
Λοιπόν συμπέρασμα.
1...Το αμάξι είναι φοβερό αμάξι. 1 βδομάδα πρόλαβα να το οδηγήσω αλλά είναι καταπληκτικό.
1 βδομάδα τώρα έχω το Atto με 8000 χλμ τον οποίο είναι λίγο πιο άνετο από το dolphin. Σίγουρα πιο όμορφο. Μέσα έχει ακριβώς το ίδιο εξοπλισμό απλά σε άλλες θέσεις.
Είναι και τα δύο τέλεια στον δρόμο με επιτάχυνση σε ανηφόρα 0-100 σε 7,2. Προσπερνάς λες και έχει μηχανή.
Αυτονομία και με τα δύο. Πήγαινε έλα Κόρινθο με 130-140 καίει 55%. Στην πόλη καταναλώνει λιγότερο. Περίπου 20kw/100χλμ.μεσο όρο μέσα έξω στα 500 χλμ που έχω κάνει και με τα δυο
Έχει πουλήσει 4.000.000 αμαξια σε ένα χρόνο. Μου έτυχε το ελαττωματικό. Τι να κάνω Επίσης όταν το αγόραζα το ήξερα ότι αγοράζω ένα τάμπλετ με Ρόδες και ότι σίγουρα θα βγάζει ζημιές. Όλο ηλεκτρονικά ειναι. Λέω έχει εγγύηση, μενω Κόρινθο οπότε μια χαρά. Εσείς οι μακρινοί που δεν έχει σέρβις όσο και να το θέλετε και όσο vfm είναι ,δεν θα στο πρότεινα.
Οι άνθρωποι στο Σφακιανάκη όπως είναι φυσικό δεν ακουμπάνε τπτ αν δεν μιλήσουν με τους Κινέζους πρώτα. Επίσης όπως είναι φυσικό δεν γνωρίζουν τις βλάβες ακόμα. Ότι χαλάει και δεν το δείχνει το τάμπλετ μόνο αν το βρουν οι Κινέζοι,και όποτε το βρουν.
Οπότε πριν το αγοράσετε σκεφτείτε και αυτό το σενάριο.
Δεν μετανιώνω την αγορά, και καλώς ή κακώς τα ηλεκτρικά και οι Κινέζοι είναι το μέλλον της αυτοκίνησης.
. -
Κινεζόχρεπα...
-
Οκ τότε , μια χαρά
αν υπάρχει σωστή αντιμετώπιση και κυρίως αυτοκίνητο αντικατάστασης δεν βλέπω τον λόγο γκρίνιας και προβληματισμού.Από την άλλη αν τα προβλήματα αυτά είναι συχνά και συστηματικά θα φανεί στο επόμενο διάστημα όπως πχ με τα Γαλλοχρεπα της Stellantis που και εκεί όμως οφείλουμε να αναγνωρίσουμε πως η εταιρεία κάλυψε τα προβλήματα και τους πελάτες της εις το έπακρον.
Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον.
Αυτό που μένει μόνο να εξακριβωθεί στην πράξη καθώς είμαστε σε αχαρτογράφητα νερά είναι τι συμβαίνει μετά την λήξη της εγγύησης με τα ηλεκτρικά και ποιος και σε τι κόστος θα μπορεί να τα επισκευάζει.
-
Αντιγράφω από το ΦΒ, γιατι βρήκα πολύ σωστή την αντιμετώπιση της εισαγωγικής και επίσης το ποσο θετικός ειναι ο ιδιοκτήτης και ότι θα το ξαναγόραζε.
Πρόβλημα στο dolphin την πρώτη εβδομαδα
Καλησπέρα ομαδα. Θα ήθελα να μοιραστώ τι έγινε και σε εμενα.
Το dolphin μου χάλασε την πρώτη βδομάδα και δεν φορτιζει, χωρίς να βγάζει κανενα σφαλμα .Το είχα φορτίσει 3 φορές στο wallbox που είχα βάλει ,και είχε κάνει εγκατάσταση εμπειρος ηλεκτρολόγος Το πήγα στο Σφακιανάκη ,ευτυχώς είχε μπαταρία να φτάσει αθηνα. Το βάζουν στο τάμπλετ μου λέει αναβάθμιση. "Θα φτιάξει τώρα μου λέει ο μαστορας. αποκλείεται να φτιάξει του λέω. Φυσικά δεν εφτιαξε. Έκατσα 5 ώρες εκεί. Έβαζε το τάμπλετ αλλά το τάμπλετ δεν έβρισκε τίποτα. Τελικά άνοιξε ticket με τους Κινέζους, έστειλε όλο το log στην Κίνα , και περιμένουμε. Ήδη έχει περάσει μια βδομάδα.
Τουλάχιστον μου έχουν δώσει το atto και κυκλοφορώ. Πιστεύω ότι θα περάσει τουλάχιστον 2 μήνες μέχρι να βρουν τι έχει.
Λοιπόν συμπέρασμα.
1...Το αμάξι είναι φοβερό αμάξι. 1 βδομάδα πρόλαβα να το οδηγήσω αλλά είναι καταπληκτικό.
1 βδομάδα τώρα έχω το Atto με 8000 χλμ τον οποίο είναι λίγο πιο άνετο από το dolphin. Σίγουρα πιο όμορφο. Μέσα έχει ακριβώς το ίδιο εξοπλισμό απλά σε άλλες θέσεις.
Είναι και τα δύο τέλεια στον δρόμο με επιτάχυνση σε ανηφόρα 0-100 σε 7,2. Προσπερνάς λες και έχει μηχανή.
Αυτονομία και με τα δύο. Πήγαινε έλα Κόρινθο με 130-140 καίει 55%. Στην πόλη καταναλώνει λιγότερο. Περίπου 20kw/100χλμ.μεσο όρο μέσα έξω στα 500 χλμ που έχω κάνει και με τα δυο
Έχει πουλήσει 4.000.000 αμαξια σε ένα χρόνο. Μου έτυχε το ελαττωματικό. Τι να κάνω Επίσης όταν το αγόραζα το ήξερα ότι αγοράζω ένα τάμπλετ με Ρόδες και ότι σίγουρα θα βγάζει ζημιές. Όλο ηλεκτρονικά ειναι. Λέω έχει εγγύηση, μενω Κόρινθο οπότε μια χαρά. Εσείς οι μακρινοί που δεν έχει σέρβις όσο και να το θέλετε και όσο vfm είναι ,δεν θα στο πρότεινα.
Οι άνθρωποι στο Σφακιανάκη όπως είναι φυσικό δεν ακουμπάνε τπτ αν δεν μιλήσουν με τους Κινέζους πρώτα. Επίσης όπως είναι φυσικό δεν γνωρίζουν τις βλάβες ακόμα. Ότι χαλάει και δεν το δείχνει το τάμπλετ μόνο αν το βρουν οι Κινέζοι,και όποτε το βρουν.
Οπότε πριν το αγοράσετε σκεφτείτε και αυτό το σενάριο.
Δεν μετανιώνω την αγορά, και καλώς ή κακώς τα ηλεκτρικά και οι Κινέζοι είναι το μέλλον της αυτοκίνησης.
.Φαντασου λεω εγω τωρα να το ειχε αγορασει ο γατος .
Φαντασου λεω εγω τωρα να ηταν σιτροεν και να το ειχε αγορασει ο Φανης .
Δηλαδη και τα τζαμπο κινεζοχρεπα εχουν , αλλα τουλαχιστον αυτοι που αγοραζουν δεν κανουν ομαδες στο φεισμπουκ να τα υμνουν .
Απορω πως τα τζαμπο δεν πουλανε και κινεζοαυτοκινητα μεχρι τωρα , αφου την τεχνογνωσια την εχουν. -
Φαντασου λεω εγω τωρα να το ειχε αγορασει ο γατος .
Μα κάτι αντίστοιχο έχει αγοράσει και ο γάτος....τελευταία ενημέρωση λέει για διαφορικό πίσω, ίσως εμπρός, ημιαξόνια πίσω, αμορτισέρ και ελατήρια κλπ. Αυτά για Δεκέμβρη, από Γενάρη βλέπουμε....χαχα!
Φαντασου λεω εγω τωρα να ηταν σιτροεν και να το ειχε αγορασει ο Φανης .
Μακάρι να είχα Σιτροέν (όχι φυσικά αγορασμένο), αμαξάρες ειναι!
-
Από την άλλη αν τα προβλήματα αυτά είναι συχνά και συστηματικά θα φανεί στο επόμενο διάστημα όπως πχ με τα Γαλλοχρεπα της Stellantis που και εκεί όμως οφείλουμε να αναγνωρίσουμε πως η εταιρεία κάλυψε τα προβλήματα και τους πελάτες της εις το έπακρον.
Οπότε δε βλέπω το λόγο γκρίνιας και προβληματισμού.
-
Φαντασου λεω εγω τωρα να το ειχε αγορασει ο γατος .
Μα κάτι αντίστοιχο έχει αγοράσει και ο γάτος....τελευταία ενημέρωση λέει για διαφορικό πίσω, ίσως εμπρός, ημιαξόνια πίσω, αμορτισέρ και ελατήρια κλπ. Αυτά για Δεκέμβρη, από Γενάρη βλέπουμε....χαχα!
Μα και η αντιμετώπιση του Ρεμούνδου είναι μια χαρά, φιλική, κτλ, απ' ότι διαβάζω.
Στη μία περίπτωση λοιπόν έχουμε ύμνους που έμεινε το Κινεζόχρεπο, ενώ στην άλλη έχουμε κράξιμο που έμεινε το Γαλλόχρεπο.
Μονά ζυγά, μονόζυγα. -
Να δούμε τι θα γράψει ο Κινεζο-υμνητής ιδιοκτήτης του άγνωστο πότε θα επισκευαστεί Dolphin, αν τύχει να χαλάσει και το άλλο Κινεζόχρεπο που του έδωσαν για αντικατάσταση, το Atto και μείνει χωρίς αυτοκίνητο,
Πέρα από την πλάκα, ο άνθρωπος λέει ξεκάθαρα, "είμαι μερακλής και το αγόρασα επειδή γουστάρω τεχνολογία και φτιάχνομαι όταν οδηγώ τάμπλετ με ρόδες. Κι ας τραβήξω και τα πάνδεινα. Αλλά για όποιον θέλει απλά αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις του, ας πάρει κάτι άλλο."
Σωστές και ξεκάθαρες κουβέντες. Από μένα έχει ένα μπράβο.
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Μα και η αντιμετώπιση του Ρεμούνδου είναι μια χαρά, φιλική, κτλ, απ' ότι διαβάζω.
Στη μία περίπτωση λοιπόν έχουμε ύμνους που έμεινε το Κινεζόχρεπο, ενώ στην άλλη έχουμε κράξιμο που έμεινε το Γαλλόχρεπο.Εγώ δεν κράζω την αντιμετώπιση, αλλά το πόσο συχνά χαλάνε τα γαλλόχρεπα από δεκάδες βλάβες και προβληματικά εξαρτήματα και μηχναολογία του μποζωλέ. Η αντιμετώπιση ειναι μια χαρά στα γαλλικά, αλλά όταν πρέπει να είσαι κάθε μήνα στο συνεργείο, εεε ειναι κουραστικό, αυτό κράζω.
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Μα και η αντιμετώπιση του Ρεμούνδου είναι μια χαρά, φιλική, κτλ, απ' ότι διαβάζω.
Στη μία περίπτωση λοιπόν έχουμε ύμνους που έμεινε το Κινεζόχρεπο, ενώ στην άλλη έχουμε κράξιμο που έμεινε το Γαλλόχρεπο.Εγώ δεν κράζω την αντιμετώπιση, αλλά το πόσο συχνά χαλάνε τα γαλλόχρεπα από δεκάδες βλάβες και προβληματικά εξαρτήματα και μηχναολογία του μποζωλέ. Η αντιμετώπιση ειναι μια χαρά στα γαλλικά, αλλά όταν πρέπει να είσαι κάθε μήνα στο συνεργείο, εεε ειναι κουραστικό, αυτό κράζω.
Κάτσε να δούμε και τη συχνότητα στα Κινέζικα και αν είναι μεγάλη να είμαστε καλά εδώ να δω αν θα κράζεις.
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Κάτσε να δούμε και τη συχνότητα στα Κινέζικα και αν είναι μεγάλη να είμαστε καλά εδώ να δω αν θα κράζεις.
Φυσικά και θα τα κράζω....μόνο τις BMW δεν κράζω, όλα τα υπόλοιπα στον καιάδα!!
-
ρε παιδια έλεος
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ μπορει να τύχει καταστροφική αστοχία. ΣΕ ΟΛΑ
ανεξαρτητως μαρκας, αν εναι ηλεκτρικό κτλ
Το θεμα είναι η συχνότητα.
Αν τυχει σε εναν δεν έγινε και κατι
αν τυχαινει συχνα να τα αναθεματίσουμε δεν λέω
-
-
ρε παιδια έλεος
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ μπορει να τύχει καταστροφική αστοχία. ΣΕ ΟΛΑ
ανεξαρτητως μαρκας, αν εναι ηλεκτρικό κτλ
Το θεμα είναι η συχνότητα.
Αν τυχει σε εναν δεν έγινε και κατι
αν τυχαινει συχνα να τα αναθεματίσουμε δεν λέω
Και ποια είναι η συχνότητα για κάθε μάρκα;
Έχουμε κάπου επίσημα νούμερα σε παγκόσμια κλίμακα με σοβαρή έρευνα με ποσοστά ανά πλήθος πωλήσεων ή μόνο αυτά που συζητάμε μεταξύ μας καθώς και τις καφενειακές έρευνες των διαφόρων μέσων με τους τσιτάτους τίτλους "τα πιο ζημιάρικα", ρωτήσαμε 100 ανθρώπους και να μας απάντησαν, κτλ;
Και επίσης τα έχουμε αυτά τα νούμερα και για τις Κινεζικές εταιρείες η οποίες μπορεί να ήρθαν τώρα στην Ευρώπη αλλά μια χαρά πουλάνε εκατομμύρια αυτοκίνητα σε Ασία;
Γνωρίζουμε εκεί αν είναι γεμάτα τα συνεργεία και κάθε πότε;
Με επίσημα στοιχεία και σοβαρές έρευνες (αν υπάρχουν). Τα έχουμε; Και για παγκόσμια κλίμακα;Πόσοι είναι αυτοί που παραπονιούνται στα fb και τα λοιπά;
Σε τι ποσοστό αντιστοιχούν από τις συνολικές πωλήσεις και τους συνολικούς κατόχους;
Αυτοί που ακούγονται είναι πάντα αυτοί που φωνάζουν περισσότερο γιατί έχει τύχει να ταλαιπωρηθούν. Και οι οποίοι συνήθως είναι λίγοι.
Όσοι δεν έχουν αντιμετωπίσει πρόβλημα δεν θα ασχοληθούν. -
@katafractos17 said in BYD forum:
Από την άλλη αν τα προβλήματα αυτά είναι συχνά και συστηματικά θα φανεί στο επόμενο διάστημα όπως πχ με τα Γαλλοχρεπα της Stellantis που και εκεί όμως οφείλουμε να αναγνωρίσουμε πως η εταιρεία κάλυψε τα προβλήματα και τους πελάτες της εις το έπακρον.
Οπότε δε βλέπω το λόγο γκρίνιας και προβληματισμού.
Απαντώ μετά από ώρες και θα πω περίπου τα ίδια πράγματα με τους από πάνω.
Αν τα PSA όπως λέει και ο Φάνης μου τα δώσουν εταιρικά ή τα πουλάω πριν τη λήξη της εγγύησης τους, τα αλλάζω δηλαδή κάθε 4 - 5 χρόνια και έχω μείνει ικανοποιημένος από την αντιμετώπιση των βλαβών και με αυτοκίνητα αντικατάστασης παρά την σχετική ταλαιπωρία θα ήμουν τελικώς ευχαριστημένος πελάτης των Γαλλοχρεπων.
Το ίδιο θα ισχύσει και για τα BYD με βάση τις παραπάνω προϋποθέσεις, αλλά βιαζόμαστε λίγο νομίζω μέχρι να δούμε αν θα υπάρξει η ίδια συχνότητα αστοχιών με τα PSA.
Τουλάχιστον με τα σύγχρονα PSA υπάρχει μεγάλη πρόοδος στην εξυπηρέτηση των πελατών, δεν χρειάζεται να φτάσεις σε σημείο να παίξεις μπουνιές με τους τεχνικούς διευθυντές όπως με τα VAG (και όχι μόνο )παλαιότερα που σε έβγαζαν τρελό η σε πέταγαν με διάφορες δικαιολογίες εκτός εγγύησης ή δεν αναγνώριζαν το παραμικρό goodwill σε επισκευές εκτός εγγύησης.
Επίσης φυσικά δεν υπάρχουν επίσημες έρευνες και μελέτες για τη συχνότητα των βλαβών και των επισκευών κλπ κλπ γιατί στις σοβαρές χώρες οι καταναλωτές τα αλλάζουν πριν λήξει η εγγύηση και το παιχνίδι του κατά πόσο θα παραμείνουν στην ίδια μάρκα με το επόμενο αυτοκίνητο τους κρίνεται από την επαγγελματική αντιμετώπιση που έτυχαν οι διάφορες αστοχίες εντός της εγγύησης του προϊόντος.
Μετά ως μεταχειρισμένα στις ίδιες χώρες τα ίδια αυτά αυτοκίνητα πωλούνται στις αγορές μεταχειρισμένων σε κλάσμα της τιμής αγοράς τους μετά την πενταετία από 35-50% το πολύ της αρχικής τους τιμής οπότε ο αγοραστής τους είναι συνειδητοποιημένος ως προς τα ενδεχόμενα κόστη επισκευών και δεν θα βγει εντελώς εκτός προϋπολογισμού, θα γκρινιάζει αλλά δεν θα κάτσει να παίξει και ξύλο ή να ψάχνει δικηγόρους επειδή το S3 του ή το Μ3 ή το απλό hatch , SUV του κλπ του κόστισε στην επόμενη 5 ετια άλλο ένα 15-20% της τιμής που το αγόρασε.
Εδώ στην ψωροκωσταινα επειδή αγοράσαμε το σούπερ ντουπερ TSI , THP , HDI , Άσσο, Α class και το κερωσαμε και το έχουμε τζι τζι θέλουμε να το δώσουμε στα 4-5 χρόνια στο 80% της αρχικής του τιμής, δηλαδή αν υπολογίσουμε και την χρονική αξία του χρήματος να βγούμε και κερδισμένοι ή ελάχιστα χαμένοι, έρχεται το παίρνει ο επίδοξος κάτοχος το χρυσό πληρώνει σε ζημιές και μετά βρίζει θεούς και δαίμονες
Ε δεν πάει έτσι.
Και για τις έρευνες που λέτε δεν χρειάζονται όταν εμμέσως με την πολιτική τους οι εταιρείες αναγνωρίζουν τις πατάτες που έφτιαξαν με τις αναβαθμίσεις και βελτιώσεις που φέρνουν στα επόμενα μοντέλα.
Και από την άλλη υπάρχουν και χώρες που επειδή οι καταναλωτικές οργανώσεις και οι αγοραστές είναι συνειδητοποιημένοι εξαφανίζονται ολόκληρα μοντέλα , κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων...
Η VAG Αμερικής εξαφάνισε το Golf εκτός από το GTI και το R line και μάλιστα το GTI το σπρώχνει περισσότερο με manual κιβώτιο, και έβαλε 8αρι Aisin στα μικρά εκτός από τα AWD.
Παρόμοια θέματα προέκυψαν και με Ford , τα κορεατικά και πολλές άλλες μάρκες και μοντέλα.Στο θέμα μας πάντως με αφορμή την εμπειρία του αγοραστή του Dolphin νομίζω πως πρέπει να εστιάσουμε κυρίως στο πρόβλημα τι θα γίνει με τα νέα ηλεκτρικά μετά την ολοκλήρωση της εγγύησης τους , ακόμη και να μην βγουν "Γαλλοχρεπα" ως προς την συχνότητα των βλαβών τους οι ενδεχόμενες επισκευές στα 6-7-8-10 χρόνια ίσως να είναι εντελώς ασύμφορες καθώς δεν υπάρχει η αντίστοιχη τεχνογνωσία και πληθώρα επισκευαστων όπως με τα θερμικά.
Ίσως τελικά ακόμη και μέχρι το 2035 τα ηλεκτρικά είναι ακριβό σπορ μόνο για leasing ή για οικονομικά άνετους καταναλωτές που θα τα αλλάζουν στην 5ετια.
-
ρε παιδια έλεος
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ μπορει να τύχει καταστροφική αστοχία. ΣΕ ΟΛΑ
ανεξαρτητως μαρκας, αν εναι ηλεκτρικό κτλ
Το θεμα είναι η συχνότητα.
Αν τυχει σε εναν δεν έγινε και κατι
αν τυχαινει συχνα να τα αναθεματίσουμε δεν λέω
Απο τα εταιρικα formentor που μας εχουν δωσει, μονο αυτο που οδηγαω εγω δεν εβγαλε κανενα προβλημα. ΟΛΑ τα αλλα βγαλαν αρκετα, κυριως στο σασμαν.
Ενα μαλιστα ειχε τοσο σοβαρο θεμα που δεν φτιαχνοταν και του εδωσαν τελειως καινουριο αυτοκινητο. -
@katafractos17 said in BYD forum:
ρε παιδια έλεος
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ μπορει να τύχει καταστροφική αστοχία. ΣΕ ΟΛΑ
ανεξαρτητως μαρκας, αν εναι ηλεκτρικό κτλ
Το θεμα είναι η συχνότητα.
Αν τυχει σε εναν δεν έγινε και κατι
αν τυχαινει συχνα να τα αναθεματίσουμε δεν λέω
Και ποια είναι η συχνότητα για κάθε μάρκα;
Έχουμε κάπου επίσημα νούμερα σε παγκόσμια κλίμακα με σοβαρή έρευνα με ποσοστά ανά πλήθος πωλήσεων ή μόνο αυτά που συζητάμε μεταξύ μας καθώς και τις καφενειακές έρευνες των διαφόρων μέσων με τους τσιτάτους τίτλους "τα πιο ζημιάρικα", ρωτήσαμε 100 ανθρώπους και να μας απάντησαν, κτλ;
Και επίσης τα έχουμε αυτά τα νούμερα και για τις Κινεζικές εταιρείες η οποίες μπορεί να ήρθαν τώρα στην Ευρώπη αλλά μια χαρά πουλάνε εκατομμύρια αυτοκίνητα σε Ασία;
Γνωρίζουμε εκεί αν είναι γεμάτα τα συνεργεία και κάθε πότε;
Με επίσημα στοιχεία και σοβαρές έρευνες (αν υπάρχουν). Τα έχουμε; Και για παγκόσμια κλίμακα;Πόσοι είναι αυτοί που παραπονιούνται στα fb και τα λοιπά;
Σε τι ποσοστό αντιστοιχούν από τις συνολικές πωλήσεις και τους συνολικούς κατόχους;
Αυτοί που ακούγονται είναι πάντα αυτοί που φωνάζουν περισσότερο γιατί έχει τύχει να ταλαιπωρηθούν. Και οι οποίοι συνήθως είναι λίγοι.
Όσοι δεν έχουν αντιμετωπίσει πρόβλημα δεν θα ασχοληθούν.Εχεις εσυ σοβαρες ερευνες να καταθεσεις για το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικο C3 πχ?
πως να τις εχεις αφου τωρα βγηκε στην αγορα καινουργιο μοντέλο
το ιδιο ισχυει για όλα τα καινουργια μοντέλα ΟΛΩΝ των κατασκευαστών κινεζων ή μη, ηλεκτρικων ή μη
ενα μοντελο μετα την 5ετια κρινεται για την αξιοπιστία του
και συ μου ζητας να σου καταθεσω στατιστικες για καινούργια μοντελα
τι να σου γραψω ότι δεν εχει λογική αυτό που λες? ειναι αυτονοητο
Αν θελετε να θαψετε τα κινεζικα θαψτε δεν με νοιαζει. Σκοτιστηκα βασικα
να κάτσω να ψαξω στα κινεζικα site στην κινεζικη γλώσσα πάντως δεν θα κάτσω για να σου αποδειξω κάτι. Παντως εκατομμυρια από αυτά υπάρχουν και λειτουργούν κανονικά στην αλλη ακρη του κόσμου.
-
Αν το αμάξι δε φορτίζει και δε βγάζει κωδικούς βλάβης πρέπει να πας ανάποδα π.χ. να βάλεις άλλη μπαταρία πάνω να δεις αν φορτίζει, να αλλάξεις το σύστημα φόρτισης να δεις αν φορτίζει τη μπαταρία κλπ. Προφανώς δεν έχουν την ανάλογη εμπειρία ή τα υλικά/εργαλεία να το κάνουν αυτό. Παιδικές ασθενειες θα βγουν και είναι λογικό... Κάπου θα έχει σκάσει ένας πυκνωτής ή δε θα χε πιάσει καλα μια κόλληση και κούκου... Πάντως καλύτερα τώρα παρά μετά που λέει και το τραγούδι...
BYD forum