-
@dhc said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@dhc said in PEUGEOT FORUM:
Ερώτηση προς τους γνώστες της PSA για τον HDi 1,5λ-130hp: έχουν λυθεί τα θέματα αξιοπιστίας; Για την καδένα γράφω, η πληγή του adblue γνωστή.
Η καδένα αλλάζει σε 8 χιλ στην εγγύηση και όλα καλά.
Τα μοντέλα που πωλούνται τώρα έχουν αυτή των προηγούμενων προδιαγραφών;
Από το 2023 έχουν 8 Χιλ.
-
@chrisk6 said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@dhc said in PEUGEOT FORUM:
Ερώτηση προς τους γνώστες της PSA για τον HDi 1,5λ-130hp: έχουν λυθεί τα θέματα αξιοπιστίας; Για την καδένα γράφω, η πληγή του adblue γνωστή.
Η καδένα αλλάζει σε 8 χιλ στην εγγύηση και όλα καλά.
Δηλαδη πας στην αντιπροσωπεια και τους λες το δικο μου εχει 7mm οποτε βαλτε μου την 8αρα ή περιμενεις να ανατιναχτει το μοτερ?
Κάνει ένα θόρυβο όταν είναι κρύο.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@chrisk6 said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@dhc said in PEUGEOT FORUM:
Ερώτηση προς τους γνώστες της PSA για τον HDi 1,5λ-130hp: έχουν λυθεί τα θέματα αξιοπιστίας; Για την καδένα γράφω, η πληγή του adblue γνωστή.
Η καδένα αλλάζει σε 8 χιλ στην εγγύηση και όλα καλά.
Δηλαδη πας στην αντιπροσωπεια και τους λες το δικο μου εχει 7mm οποτε βαλτε μου την 8αρα ή περιμενεις να ανατιναχτει το μοτερ?
Κάνει ένα θόρυβο όταν είναι κρύο.
Καλημέρα, σήμερα αποδείχτηκε πόσο δίκιο είχε ο _______ όταν μου είπε ότι το αυτοκίνητο θα βγάλει καδένα σχεδόν άμεσα. Χθες το πρωί άκουσα ένα θόρυβο τέτοιου τύπου (γκλιν-γκλιν). Το πάρκαρα και φώναξα οδική για κάθε ενδεχόμενο. Σήμερα ο μηχανικός (όχι αντιπροσωπίας) το πρωι μου είπε ότι ακουγεται λίγο και μου έδωσε τρεις επιλογές. Η συνεχίζω με ρίσκο (δεν το προτεινε), η αλλάζω την 7mm καδένα με την 7mm με 300-350€, η πάω σε 8mm με αλλάγη γρανάζια κτλ με 1000€. Του είπα να κάνει αλλαγή σε 8mm δεν μπορώ κάθε πρωϊ να έχω άγχος τι ακουω και τι ακουω.
Επίσης έχω να αναφέρω ότι η Peugeot είναι απαράδεκτη που δεν κάνει ανακληση στα μοντέλα που έχουν 7mm γιατί ξέρει ότι όλα έχουν θέμα και ότι αν σπάσει μπορεί να κανει ζημιά μέχρι και 3000.απο παθοντα, μπορει να μεινεις οποτεδηποτε με τεραστια ζημια χωρις καποια προειδοποιηση
εαν εχεις 3008 μονο με ενα τροπο διορθωνεται το προβλημα
με πωληση -
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@chrisk6 said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@dhc said in PEUGEOT FORUM:
Ερώτηση προς τους γνώστες της PSA για τον HDi 1,5λ-130hp: έχουν λυθεί τα θέματα αξιοπιστίας; Για την καδένα γράφω, η πληγή του adblue γνωστή.
Η καδένα αλλάζει σε 8 χιλ στην εγγύηση και όλα καλά.
Δηλαδη πας στην αντιπροσωπεια και τους λες το δικο μου εχει 7mm οποτε βαλτε μου την 8αρα ή περιμενεις να ανατιναχτει το μοτερ?
Κάνει ένα θόρυβο όταν είναι κρύο.
Πίσω ολοταχώς στο μεσαίωνα.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@chrisk6 said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@dhc said in PEUGEOT FORUM:
Ερώτηση προς τους γνώστες της PSA για τον HDi 1,5λ-130hp: έχουν λυθεί τα θέματα αξιοπιστίας; Για την καδένα γράφω, η πληγή του adblue γνωστή.
Η καδένα αλλάζει σε 8 χιλ στην εγγύηση και όλα καλά.
Δηλαδη πας στην αντιπροσωπεια και τους λες το δικο μου εχει 7mm οποτε βαλτε μου την 8αρα ή περιμενεις να ανατιναχτει το μοτερ?
Κάνει ένα θόρυβο όταν είναι κρύο.
Κατσαβιδι στο αυτι και σταυροκοπημα.
Ντροπη να μην βγαζουν ανακληση ανεξαρτητως προβληματος ή εγγυσης.
Βαλτε ολα μεσα τα ρημαδια και αλλαξτε τα. Λες και δεν το ξερετε. -
Δεν είναι ακριβώς έτσι.
Η αλλαγή γίνεται σχετικά εύκολα στην εγγύηση και δωρεάν.
-
@chrisk6 said in PEUGEOT FORUM:
Ντροπη να μην βγαζουν ανακληση ανεξαρτητως προβληματος ή εγγυσης.
Βαλτε ολα μεσα τα ρημαδια και αλλαξτε τα. Λες και δεν το ξερετε.Γιατί να το κάνουν αυτό? Έχει μεγάλο κόστος και από ότι φαίνεται η πλειψοηφία των αγοράστων (αφού πουλάνε μια χαρά), δεν ασχολείται με αυτά αλλά μόνο με 3δ λαμπιόνια και οθόνες. Βέβιαα μετά αναρωτιούνται στο ΦΒ πως έγινε αυτό - άγνοια κινδύνου δεν ειναι δικαολογία, ας πρόσεχαν!
-
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
το κορσα του μικρου στις 24 παει ωμεγα για αλλαγη ερ κοντισιον, την τριτη συνολικα στα 60k. μετα απο 2 αντμπλου, αμορτισερ, καδενα, κεντρικη μοναδα, μοκετες(!!!) που αρχισανε χωρις λογο να μαδανε, λεντοφαναρο δεξι, μηχανισμο μπαγκαζ, αριστερο ημιαξονιο και γενικα τα χιλια στραβα της μοιρας του.
-
@katafractos17 said in PEUGEOT FORUM:
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
το κορσα του μικρου στις 24 παει ωμεγα για αλλαγη ερ κοντισιον, την τριτη συνολικα στα 60k. μετα απο 2 αντμπλου, αμορτισερ, καδενα, κεντρικη μοναδα, μοκετες(!!!) που αρχισανε χωρις λογο να μαδανε, λεντοφαναρο δεξι, μηχανισμο μπαγκαζ, αριστερο ημιαξονιο και γενικα τα χιλια στραβα της μοιρας του.
μπα....
μονο 4 μηνες εχει μεινει συνεργειο στα 4 χρονια
ενω το 3008 εχει ηδη 9. χωρις να εχει καν 4 χρονια. -
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@dhc said in PEUGEOT FORUM:
Τα μοντέλα που πωλούνται τώρα έχουν αυτή των προηγούμενων προδιαγραφών;
Δεν έχει σημασία τι έχουν, διαλύουν όλα.
Χαχαχαχα γελάω μόνος μου και με ρωτάει η άλλη δίπλα μου γιατί γελάς!!!Τι να πω;;;;;;
-
Τι να πω ρε παιδιά
Έχουμε δύο (ΔΥΟ) 308 1.5 bhdi 130ps manual, μοντέλα 2019 στην ευρύτερη οικογένεια.
75k χλμ το ένα, 80κατι το αλλο.Σκυλιά μαύρα. Δεν έχουν ζητήσει τίποτε απολύτως.
Διαβάζω αυτά που γράφετε για adblue, καδένες κλπ κλπ και αναρωτιέμαι αν έχουμε άλλη μάρκα αυτοκίνητα
-
@clockwork82 said in PEUGEOT FORUM:
Τι να πω ρε παιδιά
Έχουμε δύο (ΔΥΟ) 308 1.5 bhdi 130ps manual, μοντέλα 2019 στην ευρύτερη οικογένεια.
75k χλμ το ένα, 80κατι το αλλο.Σκυλιά μαύρα. Δεν έχουν ζητήσει τίποτε απολύτως.
Διαβάζω αυτά που γράφετε για adblue, καδένες κλπ κλπ και αναρωτιέμαι αν έχουμε άλλη μάρκα αυτοκίνητα
Αφου κανουν την τριχα, τριχια καποιοι εδω μεσα , και οι περισσοτεροι χωρις να εχουν καμια ιδια εμπειρια , απλα ετσι ακουσαν
-
Να πω ότι με τα blueHDI που έχει πάρει η ΕΛ.ΑΣ. δεν έχω ακούσει ούτε ένα να μένει από ιμάντα ή να έχει θέμα με το adblue. Ίσως να θέλει γέμισμα το adblue λίγο πιο σύντομα από ότι θα περιμέναμε αλλά κατά τα άλλα τα αυτοκίνητα δουλεύουν 24/24h με επιεικώς μέτρια συντήρηση και τα οδηγούν συνήθως άνθρωποι που δεν τα νοιάζονται. Μην σας πω πόσοι νέοι οδηγοί "μαθαίνουν" επάνω σε αυτά.
Εμείς στην Υπηρεσία μας δεν έχουνε. Μας τα πήραν οι Τροχονόμοι καθώς για εκείνους τα είχε πάρει το κράτος αλλά πήγε να κάνει τον έξυπνο καλύπτοντας κενά όπου είχε μέχρι που τους πήρε χαμπάρι μια σχετική επιτροπή. Αυτη τη στιγμή έχουμε απο οχήματα 2 Octavia mki 1.8t ένα 1.0t Fabia της προηγούμενης γενιάς και ένα C4 1.6 blueHDI. Όλα με χιλιόμετρα ταξί νόμου Αττικής και συντηρημένα σκατά.
Ε λοιπόν σας πληροφορώ ότι, συμπεριλαμβανομένου εμού, αν δεν μας οριστεί ποιός θα πάρει πιο όχημα ΆΠΑΝΤΕΣ θέλουν τον C4.
Θέλω να συμφωνήσω λοιπόν με τους προλαλήσαντες πως το δείγμα γραφής που έχω ο ίδιος δεν συνάδει με όσα διαβάζω εγώ. Ούτε στο δικό μου puretech 308 mkii με 66k km αισίως. Μόνο μιας οικογενειακής φίλης το αντίστοιχο έκοψε ιμάντα στα 50k km και της το έφταιξε η αντιπροσωπεία χωρίς κιχ.
-
@dhc said in PEUGEOT FORUM:
Αλλάζει σε όλους τους κατόχους σε 8χιλ, ανάκληση δηλαδή; Ή κατόπιν τεχνικού ελέγχου σε κάθε όχημα;
Εμένα μου είπαν κατόπιν τεχνικού ελέγχου σε κάθε όχημα, εκτός κι αν έχεις σημείωμα από @criuser , οπότε γίνεται προληπτικά η αλλαγή,
-
@sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:
Να πω ότι με τα blueHDI που έχει πάρει η ΕΛ.ΑΣ. δεν έχω ακούσει ούτε ένα να μένει από ιμάντα ή να έχει θέμα με το adblue. Ίσως να θέλει γέμισμα το adblue λίγο πιο σύντομα από ότι θα περιμέναμε αλλά κατά τα άλλα τα αυτοκίνητα δουλεύουν 24/24h με επιεικώς μέτρια συντήρηση και τα οδηγούν συνήθως άνθρωποι που δεν τα νοιάζονται. Μην σας πω πόσοι νέοι οδηγοί "μαθαίνουν" επάνω σε αυτά.
Εμείς στην Υπηρεσία μας δεν έχουνε. Μας τα πήραν οι Τροχονόμοι καθώς για εκείνους τα είχε πάρει το κράτος αλλά πήγε να κάνει τον έξυπνο καλύπτοντας κενά όπου είχε μέχρι που τους πήρε χαμπάρι μια σχετική επιτροπή. Αυτη τη στιγμή έχουμε απο οχήματα 2 Octavia mki 1.8t ένα 1.0t Fabia της προηγούμενης γενιάς και ένα C4 1.6 blueHDI. Όλα με χιλιόμετρα ταξί νόμου Αττικής και συντηρημένα σκατά.
Ε λοιπόν σας πληροφορώ ότι, συμπεριλαμβανομένου εμού, αν δεν μας οριστεί ποιός θα πάρει πιο όχημα ΆΠΑΝΤΕΣ θέλουν τον C4.
Θέλω να συμφωνήσω λοιπόν με τους προλαλήσαντες πως το δείγμα γραφής που έχω ο ίδιος δεν συνάδει με όσα διαβάζω εγώ. Ούτε στο δικό μου puretech 308 mkii με 66k km αισίως. Μόνο μιας οικογενειακής φίλης το αντίστοιχο έκοψε ιμάντα στα 50k km και της το έφταιξε η αντιπροσωπεία χωρίς κιχ.
Στη Δ.Α.Δ.Θ. έχουν κολλήσει πολλοί κινητήρες με λίγα χλμ. Μάλλον λόγω αστικής χρήσης.
Αν έχεις κάποιον φίλο εκεί ρωτά. Επίσης τα παιδιά στην Υ.Τ.Ε.Β.Ε. γνωρίζουν.
Εμείς παίρναμε τα 308 εκ περιτροπής από Μάλγαρα, Ασπροβάλτα και Λητή, συνήθως όταν ήταν να κάνουν το σέρβις τους στον Αδαμίδη, αυτά όμως κάνουν χλμ αυτοκινητόδρομο, λογικό είναι να μην έχουν πρόβλημα με 70-80000χλμ. Επίσης, εξαιτίας της καρφωτης στην ευρωπαϊκή επιτροπή, έχουν γεμίσει οι Τροχαιες με αμέτρητα 308, αυτά από τα Τμήματα Τάξης, οπότε λογικά γράφουν λίγα χλμ. -
Αυτό είναι και λίγο πρόβλημα του αγοραστή είτε είναι ιδιώτης είτε η Υπηρεσία. Δεν μπορεί να αγοράζεις diesel, όσα χιλιόμετρα ανά έτος και αν κάνεις, ενώ γνωρίζεις ότι το 90% της κίνησής είναι στην κίνηση της πόλης. Σε τρώει λίγο ο λωκός σου. Είτε από ιμάντα, είτε από adBlue, είτε από dpf από κάπου θα την βρεις....
Δεν δικαιολογώ την Peugeot απλά λέω ότι και εμείς ως αγοραστές φέρουμε το κομμάτι της ευθύνης μας.
Αν η Υπηρεσία πχ, ξεχρεώνοντας λέω εγώ κάποιο "γραμμάτιο", πήγε και αγόρασε όλο το diesel στοκ του Συγγελίδη γιατί το αρχικό πλάνο ήταν οι Τροχαίες της επαρχίας αλλά κατέληξε να πνίγει τα αυτοκίνητα στο "1η-2η" φταίει λίγο και αυτή...
-
@sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:
Αυτό είναι και λίγο πρόβλημα του αγοραστή είτε είναι ιδιώτης είτε η Υπηρεσία. Δεν μπορεί να αγοράζεις diesel, όσα χιλιόμετρα ανά έτος και αν κάνεις, ενώ γνωρίζεις ότι το 90% της κίνησής είναι στην κίνηση της πόλης. Σε τρώει λίγο ο λωκός σου. Είτε από ιμάντα, είτε από adBlue, είτε από dpf από κάπου θα την βρεις....
Δεν δικαιολογώ την Peugeot απλά λέω ότι και εμείς ως αγοραστές φέρουμε το κομμάτι της ευθύνης μας.
Αν η Υπηρεσία πχ, ξεχρεώνοντας λέω εγώ κάποιο "γραμμάτιο", πήγε και αγόρασε όλο το diesel στοκ του Συγγελίδη γιατί το αρχικό πλάνο ήταν οι Τροχαίες της επαρχίας αλλά κατέληξε να πνίγει τα αυτοκίνητα στο "1η-2η" φταίει λίγο και αυτή...
Δεν υπήρχε"γραμμάτιο " στο Συγγελίδη, μη σου πω χάρη τους κάνει , αφού δεν ενδιαφέρονται οι άλλοι να πουλήσουν στην Αστυνομία κτλ, χώρια ότι δίνει χαμηλότερες τιμές.
Με τα adblue κι εμείς δεν έχουμε συναντήσει πρόβλημα, προφανώς έχουν δοθεί σαφείς οδηγίες και επίσης με την αναγέννηση δεν υπάρχει πρόβλημα αφού κινούνται συνέχεια.
Δεν μπορώ να αποδώσω ευθύνες για την επιλογή diesel, αφού οι προηγούμενες γενιές EUROx δεν είχαν τέτοια θέματα....οι κατασκευαστές φταίνε -
Ακόμα και αν υπερτονίζονται οι αδυναμίες των κινητήρων φαίνεται ότι υπάρχει ένα μοτίβο στις βλάβες τους και ότι η εταιρεία αδιαφορεί ή αδυνατεί να τις εξαλείψει. Δυστυχώς η πολιτική πίεση για κυνήγι των χαμηλών ρύπων και οι πειραματισμοί των κατασκευαστών προς αυτή την κατεύθυνση πληρώνονται τελικά από τον καταναλωτή ως αναξιοπιστία.
PEUGEOT FORUM