-
@criuser said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Χωρίς την παραχώρηση, οι δρόμοι δεν γίνονταν. Οπως δεν είχαν γίνει τόσα χρόνια.
Τώρα ότι έπεσαν μίζες και μπορούσαν να γίνουν φτηνότεροι, ρωτήστε τον Λαπ ο οποίος κράζει και τους δικούς του εργολάβους που στήριζαν το κόμμα του.
Kαι ξαναγραφω, αν και επαναλαμβανομαι, ο πλεον δυσκολος δρομος στην χωρα, η Εγνατια, φτιαχτηκε απ'το δημοσιο.
Προφανως και γινονται δρομοι και χωρις παραχωρηση απλα ζουμε σε μια χωρα οπου κανουν κουμαντο οι κρατικοδιαιτοι εθνικοι εργολαβοι, με τις πλατες των γαλαζοπρασινων υπηρετων τους και χωρις αυτους δεν αφηνουν να γινει τιποτα.
Γι'αυτο κι εχουμε τους πλεον υπερκοστολογημενους δρομους πανευρωπαικα, και σε κοστος κατασκευης και χρησης.Ο Λαπ μια χαρα τα λεει στο νημα αυτο και μπραβο του.
-
@kkostask said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Άλλοι είναι αυτοί που ολημερίς χειροκροτάνε τα λαμόγια της πασοκάρας. Ακόμα και στο λεξικό να βάλεις τη λέξη «λαμόγιο» σου λέει «βλέπε ΠΑΣΟΚ»
Και όμως όπως έχω χιλιοπεί αυτό είναι μια παραχάραξη! Έκαναν πολλά σκάνδαλα και οι ΠΑΣΟκοι, τα σκάνδαλα όμως των δεξιών και σε αριθμό και σε διάρκεια ήταν τεραστίων διαστάσεων πριν το ΠΑΣΟΚ, που προφανώς το ΠΑΣΟΚ δεν ήταν Άγιο!
Η γραμμή όλων των δεξιών είναι να υπερτονίζουν των πασοκων και να κρύβουν των δεξιών!
-
Όλοι οι εργαζόμενοι έχουν αξία! Αν δεν ήταν οι χαρτογιακάδες το έργο δεν θα γινόταν ποτέ! Εκτός εάν έκαναν τις μελέτες οι εργάτες!
Οπως αντίστοιχα αν δεν υπήρχαν οι εργάτες δεν θα γινόταν τίποτα εκτός εάν το έχτιζαν οι χαρτογιακάδες
Ακόμα στο δημοτικό είστε με τις συγκρίσεις της εργασιας των γονιών σας;
-
@driver-m said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
@criuser said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Χωρίς την παραχώρηση, οι δρόμοι δεν γίνονταν. Οπως δεν είχαν γίνει τόσα χρόνια.
Τώρα ότι έπεσαν μίζες και μπορούσαν να γίνουν φτηνότεροι, ρωτήστε τον Λαπ ο οποίος κράζει και τους δικούς του εργολάβους που στήριζαν το κόμμα του.
Kαι ξαναγραφω, αν και επαναλαμβανομαι, ο πλεον δυσκολος δρομος στην χωρα, η Εγνατια, φτιαχτηκε απ'το δημοσιο.
Προφανως και γινονται δρομοι και χωρις παραχωρηση απλα ζουμε σε μια χωρα οπου κανουν κουμαντο οι κρατικοδιαιτοι εθνικοι εργολαβοι, με τις πλατες των γαλαζοπρασινων υπηρετων τους και χωρις αυτους δεν αφηνουν να γινει τιποτα.
Γι'αυτο κι εχουμε τους πλεον υπερκοστολογημενους δρομους πανευρωπαικα, και σε κοστος κατασκευης και χρησης.Ο Λαπ μια χαρα τα λεει στο νημα αυτο και μπραβο του.
Αν συμφωνείς μαζί μου τότε θα μαλώσουμε
-
@driver-m said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
@tgd said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
@driver-m said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
H Εγνατια που ηταν δημοσια παντως ηταν το καλυτερο οδικο δικτυο της χωρας. Τωρα που ανελαβαν τα κορακια δηλαδη τι παραπανω θα εχει εκτος απο κανα 30% αυξηση στα διοδια?
Έχει περάσει από την Εγνατία πρόσφατα; Στην Ήπειρο που οδήγησα φέτος, το οδόστρωμα είναι παρατημένο εδώ και χρόνια. Τουαλέτες και βενζινάδικα δεν υπάρχουν πουθενά.
Βέβαια η σύμβαση προβλέπει ότι το δημόσιο θα πληρώσει την εταιρία για την επισκευή του δρόμου και ΜΕΤΑ θα την παραχωρήσει στην εταιρία για εκμετάλλευση!Δεν ειναι σε τελεια κατασταση οντως αλλα για τις τιμες διοδιων που εχει ειναι μια χαρα. Ανετα πιανεις σοβαρες ταχυτητες αφοβα.
Απ'το να εχει 4ευρα ο καθε σταθμος σαν την Ιονια οδο, που σαν εργο ειναι και το τιποτα μπροστα στη δυσκολια που ειχε η Εγνατια, μια χαρα ηταν.
Να δουμε τωρα ξαναλεω πως θα ειναι. Περα απο πανακριβη.Και η Εγνατία πήγε σε πάροχο;;; Δεν το ήξερα!
Αυτοί για να τους βγουν τα δημοσιονομικά νούμερα από το άθλιο αναπτυξιακό πλάνο που έχουν θα ξεπουλήσουν τα πάντα προκειμένου να εγγράψουν κάποια έσοδα στον ισολογισμό και να πουν στους άσχετους πως τα πάνε καλά!
Το τι θα γίνει μετά και πως το αυξημένο κόστος του ιδιώτη θα επηρεάσει την οικονομία δεν τους νοιάζει! Θα δανειστούν και θα δώσουν επιδόματα για τα οποία κατηγορούσαν τους Ζαιους που προσπαθούσαν να τονίσουν την εσωτερική ζήτηση λόγω κρίσης!
-
@driver-m said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Προφανως. Μονο που δεν εχουν διοδια. Και ιδιως ο Κηφισος ειναι δεκαετιες παλαιοτερος απ'την Α.Ο. και με πολλαπλασια κινηση καθημερινα, αρα κι επιβαρυνση. Συγκρινεις ανομοια πραγματα.
Ο κηφισος παραδοθηκε στη κυκλοφορια λιγο πριν την ολυμπιαδα του 2004 οπως και η αττικη οδος, λιγους μηνες διαφορα εχουν.
Η αποψη σου ειναι οταν δεν εχει διοδια ενας κεντρικος δρομος τοτε να μη δεχεται και συντηρηση? -
Για να μην γράφετε ανακρίβειες.
Όντως τα έργα για τους δρόμους έγιναν ακριβά γιατί ο Σημίτης έπρεπε να στηρίξει τους νταβατζηδες που τον στήριζαν με τα κανάλια και τις εφημερίδες τους.
Άλλο όμως αυτό και άλλο το γεγονός ότι πριν την παραχώρηση το κράτος έκανε δεκαετίες να φτιάξει τα έργα και οι νεκροί ήταν δεκάδες χιλιάδες.
Παλιά είχαμε 20-30 σε κάθε ΣΚ και 50-60 στις μεγάλες εξόδους κάπου 2-4000 τον χρόνο.
Και κάπου 10000 οι τραυματισμοί και οι ανάπηροι.
-
Ολα το ιδιο ειναι και ολα συνηγορουν στο οτι η χώρα ειναι για τα μπάζα διαχρονικά.
Μια βολτα σε κανονική χώρα αρκεί. -
@criuser said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Για να μην γράφετε ανακρίβειες.
Όντως τα έργα για τους δρόμους έγιναν ακριβά γιατί ο Σημίτης έπρεπε να στηρίξει τους νταβατζηδες που τον στήριζαν με τα κανάλια και τις εφημερίδες τους.
Άλλο όμως αυτό και άλλο το γεγονός ότι πριν την παραχώρηση το κράτος έκανε δεκαετίες να φτιάξει τα έργα και οι νεκροί ήταν δεκάδες χιλιάδες.
Παλιά είχαμε 20-30 σε κάθε ΣΚ και 50-60 στις μεγάλες εξόδους κάπου 2-4000 τον χρόνο.
Και κάπου 10000 οι τραυματισμοί και οι ανάπηροι.
Νομιζω ποτε δεν ξεπερασαν τους 2000 τον χρονο οι νεκροι (τουλαχιστον μετα το 1990) και οταν βελτιωθηκαν οι δρομοι επεσαν στους 800, τωρα αρχισαν να ανεβαινουν και παλι. Εκτος και αν κανω λαθος.
-
Οι περισσότερες παραχωρήσεις είναι επί Σουφλιά. Η διαδικασία ξεκίνησε υπό Σημίτη αλλά οι διαγωνισμοί έγιναν και συμβασιοποιηθηκαν επί Σουφλιά.
Σχεδόν όλες κάπου εκεί το μακρινό 2005 με 2007. Οι όροι είναι γνωστοί και απαράδεκτοι. Οι χρόνοι κατασκευής των παραχωρήσεων δεν ήταν συντομότεροι από την Εγνατία πχ ο ε65 με ελάχιστο μήκος συγκριτικά, συμβασιοποιηθηκε το 2007 και παραδόθηκε μόλις πρόσφατα. Αν κάποιος μάλιστα βάλει στους χρόνους το γεγονός ότι οι παραχωρήσεις δε χρειάστηκαν ιδιαίτερες απαλλοτριώσεις καθώς συνέχισαν την χάραξη στην ήδη απαλλοτριωμενη ζώνη, οι συγκρίσεις είναι χειρότερες ακόμα. Επίσης όλα τα μελετητικά πρότυπα και όλη η τεχνογνωσία της χώρας στην κατασκευή αυτοκινητοδρόμων και όχι μόνο (πχ υδραυλικές αποροες, οδό φωτισμοί, σήραγγες κλπ) όλα προήλθαν από την Εγνατία.
Σε όλες τις συμβάσεις παραχωρησης το δημόσιο έχει τεράστια συμμετοχή οικονομικά. Σε πολλές ανέλαβε επιπλέον συμμετοχή λόγω του ότι εγγυήθηκε για το δανεισμό του ιδιώτη και αυτός δήλωσε αδυναμία πληρωμής. Επιπλέον τρύπες καλυπταμε εντάσσοντας τα έργα σε στρατηγικά έργα ευρωπαϊκής χρηματοδότησης. Σχεδόν όλες οι συμβάσεις υπέστησαν τροποποιήσεις, στη διάρκεια αλλάζοντας ακόμα και το αρχικό φυσικό αντικείμενο του έργου.
Ως χώρα καταφέραμε να περάσουμε το φαγοπότι και στις παραχωρήσεις, και αυτό συνεχίζεται και σήμερα. Η παραχώρηση της Εγνατίας προβλέπει το τριπλασιασμό των διοδίων για κατασκευασμένο έργο!!!! Θα κοστίζει πιο πολύ η απόξεση άσφαλτο τάπητα και η διαστρωμάτωση φρέσκου παρά η από το μηδέν κατασκευή του!
Η φάση είναι ότι η ληστεία δεν περιλαμβάνει και φόνο, τουλάχιστον κατασκευάστηκαν κάποια στιγμή και σταματήσαμε να πεθαίνουμε στις εξόδους. Με τα λεφτά μας την πληρώσαμε την κατασκευή και θα την πληρώνουμε για χρόνια ακόμα.
-
Τουλαχιστον φτιαχτηκε κατι. Εδω πληρωνουμε χιλιαδες ΔΥ και δεν κανουν τιποτα, συντηρουμε εκαντονταδες στρατόπεδα για να εχουν εισοδηματα οι τοπικες κοινωνιες, ιδρυουμε πανεπιστημια σε καθε επαρχιακη πολη ωστε να εχουν ολοι συμμετοχη στο φαγοποτι κοκ.
-
@ilias-a said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
@driver-m said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Προφανως. Μονο που δεν εχουν διοδια. Και ιδιως ο Κηφισος ειναι δεκαετιες παλαιοτερος απ'την Α.Ο. και με πολλαπλασια κινηση καθημερινα, αρα κι επιβαρυνση. Συγκρινεις ανομοια πραγματα.
Ο κηφισος παραδοθηκε στη κυκλοφορια λιγο πριν την ολυμπιαδα του 2004 οπως και η αττικη οδος, λιγους μηνες διαφορα εχουν.
Η αποψη σου ειναι οταν δεν εχει διοδια ενας κεντρικος δρομος τοτε να μη δεχεται και συντηρηση?H αποψη μου ειναι οτι δε μπορεις να συγκρινεις εναν πανακριβο απο αποψη διοδιων δρομο με εναν δωρεαν που δεχεται πολλαπλασια αυτοκινητα καθημερινα.
Η Α Ο. δεν δικαιολογει τα υπερογκα διοδια της, τη στιγμη που στο μεγαλυτερο της μερος ουτε λεα δεν εχει, ουτε τουαλετες εχει ουτε τιποτα κι αν μιλησουμε και για το φιασκο με τα χιονια, που με 1 εκατοστο χιονι εκλεισε κι αφησε τον κοσμο αβοηθητο με 0 βαθμους να περιμενει κανα φανταρακι να τον σωσειν (γιατι αυτο εγινε για οποιον θυμαται) ενω ακομα και τωρα δεν εχει δωσει ουτε ευρω αποζημιωσης (η οποια θα δινοταν μεσα σε μια βδομαδα υποτιθεται), τοτε καταλαβαινει κανεις για τι δουλεμα μιλαμε.Aν εξαιρεσεις λοιπον το φοβερο μποτιλιαρισμα, που πλεον το εχει και η Α.Ο. τις ωρες αιχμης, με τα τελευταια εργα ασφαλτοστρωσης και καθαρισμου που που εγιναν στον Κηφισο, αξιοπρεπης δρομος ειναι για δωρεαν. Και ειμαι βεβαιος οτι οι περισσοτεροι θα προτιμουσαν να ειναι ετσι ακριβως και η Α.Ο. απ'το να δινουν το 1/5-1/6 του μεροκαματου τους απλα για ενα πηγαινε-ελα μεσω αυτης.
-
@wantone said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Τουλαχιστον φτιαχτηκε κατι. Εδω πληρωνουμε χιλιαδες ΔΥ και δεν κανουν τιποτα, συντηρουμε εκαντονταδες στρατόπεδα για να εχουν εισοδηματα οι τοπικες κοινωνιες, ιδρυουμε πανεπιστημια σε καθε επαρχιακη πολη ωστε να εχουν ολοι συμμετοχη στο φαγοποτι κοκ.
Με τη λογικη σου τοτε να δινουμε 6 χιλιαρικα το μηνα στον δυ για να δουλευει, εστω κουτσα στραβα.
Θα δουλευε αναλογικα πολυ καλυτερα απ'τους κρατικοδιαιτους απατεωνες που κοστολογουν 3 και 4 φορες παραπανω τα εργα τους και ειναι και της συμφορας τις περισσοτερες φορες και τα τελειωνουν και οποτε γουσταρουν αυτοι.
Τα υπολοιπα που λες ειναι ακυρα εντελως.
Αντι να ασχοληθεις με την ουσια, που ειναι το οτι πληρωνουμε χρυσο τους δρομους αναλογικα με χωρες πολυ πλουσιοτερες απο εμας, πετας το μπαλακι στην εξεδρα με βασικο επιχειρημα οτι ας πληρωσουμε οσο να'ναι το καθε λαμογιο αρκει να κανει εστω τα απολυτως βασικα. Το να πληρωσεις σε λογικο κοστος κατι και να μπορει να το χρησιμοποιει και ο μεσος πολιτης χωρις να χρειαζεται να ακουμπαει κανα δυο μεροκαματα στα διοδια μονο για να παει στο εξοχικο του πχ, δεν σου περνα απ'το μυαλο σαν λυση. Ο,τι δηλαδη συμβαινει σε ολο τον πολιτισμενο κοσμο. -
Αν δεν το φτιάξει ιδιώτης εργολάβος, ποιος θα το φτιάξει ; Η ΜΟΜΑ ;
-
@civil357 said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Οι περισσότερες παραχωρήσεις είναι επί Σουφλιά. Η διαδικασία ξεκίνησε υπό Σημίτη αλλά οι διαγωνισμοί έγιναν και συμβασιοποιηθηκαν επί Σουφλιά.
Σχεδόν όλες κάπου εκεί το μακρινό 2005 με 2007. Οι όροι είναι γνωστοί και απαράδεκτοι. Οι χρόνοι κατασκευής των παραχωρήσεων δεν ήταν συντομότεροι από την Εγνατία πχ ο ε65 με ελάχιστο μήκος συγκριτικά, συμβασιοποιηθηκε το 2007 και παραδόθηκε μόλις πρόσφατα. Αν κάποιος μάλιστα βάλει στους χρόνους το γεγονός ότι οι παραχωρήσεις δε χρειάστηκαν ιδιαίτερες απαλλοτριώσεις καθώς συνέχισαν την χάραξη στην ήδη απαλλοτριωμενη ζώνη, οι συγκρίσεις είναι χειρότερες ακόμα. Επίσης όλα τα μελετητικά πρότυπα και όλη η τεχνογνωσία της χώρας στην κατασκευή αυτοκινητοδρόμων και όχι μόνο (πχ υδραυλικές αποροες, οδό φωτισμοί, σήραγγες κλπ) όλα προήλθαν από την Εγνατία.
Σε όλες τις συμβάσεις παραχωρησης το δημόσιο έχει τεράστια συμμετοχή οικονομικά. Σε πολλές ανέλαβε επιπλέον συμμετοχή λόγω του ότι εγγυήθηκε για το δανεισμό του ιδιώτη και αυτός δήλωσε αδυναμία πληρωμής. Επιπλέον τρύπες καλυπταμε εντάσσοντας τα έργα σε στρατηγικά έργα ευρωπαϊκής χρηματοδότησης. Σχεδόν όλες οι συμβάσεις υπέστησαν τροποποιήσεις, στη διάρκεια αλλάζοντας ακόμα και το αρχικό φυσικό αντικείμενο του έργου.
Ως χώρα καταφέραμε να περάσουμε το φαγοπότι και στις παραχωρήσεις, και αυτό συνεχίζεται και σήμερα. Η παραχώρηση της Εγνατίας προβλέπει το τριπλασιασμό των διοδίων για κατασκευασμένο έργο!!!! Θα κοστίζει πιο πολύ η απόξεση άσφαλτο τάπητα και η διαστρωμάτωση φρέσκου παρά η από το μηδέν κατασκευή του!
Η φάση είναι ότι η ληστεία δεν περιλαμβάνει και φόνο, τουλάχιστον κατασκευάστηκαν κάποια στιγμή και σταματήσαμε να πεθαίνουμε στις εξόδους. Με τα λεφτά μας την πληρώσαμε την κατασκευή και θα την πληρώνουμε για χρόνια ακόμα.
Δεν τον ξέρω τον χώρο των ΔΕ, μόνο ότι διαβάζουμε.
Αλλά αφού πέρασαν όλα από τον Σουφλιά, πως παρέμεινε να κάνει τα έργα ο Μπόμπολας, που ήταν πασοκάρα και γκρίνιαζε ο Εμφιετζόγλου...
Εχω πει προσπάθειες αθώωσης του ΠΑΣΟΚ δεν θα μένουν αναπάντητες για το καλό της χώρας μας.
Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι και η ΝΔ ήταν και είναι αμέτοχη στις μίζες.
-
@driver-m said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
@wantone said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Τουλαχιστον φτιαχτηκε κατι. Εδω πληρωνουμε χιλιαδες ΔΥ και δεν κανουν τιποτα, συντηρουμε εκαντονταδες στρατόπεδα για να εχουν εισοδηματα οι τοπικες κοινωνιες, ιδρυουμε πανεπιστημια σε καθε επαρχιακη πολη ωστε να εχουν ολοι συμμετοχη στο φαγοποτι κοκ.
Με τη λογικη σου τοτε να δινουμε 6 χιλιαρικα το μηνα στον δυ για να δουλευει, εστω κουτσα στραβα.
Θα δουλευε αναλογικα πολυ καλυτερα απ'τους κρατικοδιαιτους απατεωνες που κοστολογουν 3 και 4 φορες παραπανω τα εργα τους και ειναι και της συμφορας τις περισσοτερες φορες και τα τελειωνουν και οποτε γουσταρουν αυτοι.
Τα υπολοιπα που λες ειναι ακυρα εντελως.
Αντι να ασχοληθεις με την ουσια, που ειναι το οτι πληρωνουμε χρυσο τους δρομους αναλογικα με χωρες πολυ πλουσιοτερες απο εμας, πετας το μπαλακι στην εξεδρα με βασικο επιχειρημα οτι ας πληρωσουμε οσο να'ναι το καθε λαμογιο αρκει να κανει εστω τα απολυτως βασικα. Το να πληρωσεις σε λογικο κοστος κατι και να μπορει να το χρησιμοποιει και ο μεσος πολιτης χωρις να χρειαζεται να ακουμπαει κανα δυο μεροκαματα στα διοδια μονο για να παει στο εξοχικο του πχ, δεν σου περνα απ'το μυαλο σαν λυση. Ο,τι δηλαδη συμβαινει σε ολο τον πολιτισμενο κοσμο.αυτο καταβαλες εσυ; εγω εγραψα τι λενε αυτοι (δηλ ΔΥ εργολαβοι ολιγαρχες κλπ). εσυ δηλ τι κανεις για να προωθησεις αυτα που γραφεις;
-
@driver-m said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
@ilias-a said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
@driver-m said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Προφανως. Μονο που δεν εχουν διοδια. Και ιδιως ο Κηφισος ειναι δεκαετιες παλαιοτερος απ'την Α.Ο. και με πολλαπλασια κινηση καθημερινα, αρα κι επιβαρυνση. Συγκρινεις ανομοια πραγματα.
Ο κηφισος παραδοθηκε στη κυκλοφορια λιγο πριν την ολυμπιαδα του 2004 οπως και η αττικη οδος, λιγους μηνες διαφορα εχουν.
Η αποψη σου ειναι οταν δεν εχει διοδια ενας κεντρικος δρομος τοτε να μη δεχεται και συντηρηση?H αποψη μου ειναι οτι δε μπορεις να συγκρινεις εναν πανακριβο απο αποψη διοδιων δρομο με εναν δωρεαν που δεχεται πολλαπλασια αυτοκινητα καθημερινα.
Η Α Ο. δεν δικαιολογει τα υπερογκα διοδια της, τη στιγμη που στο μεγαλυτερο της μερος ουτε λεα δεν εχει, ουτε τουαλετες εχει ουτε τιποτα κι αν μιλησουμε και για το φιασκο με τα χιονια, που με 1 εκατοστο χιονι εκλεισε κι αφησε τον κοσμο αβοηθητο με 0 βαθμους να περιμενει κανα φανταρακι να τον σωσειν (γιατι αυτο εγινε για οποιον θυμαται) ενω ακομα και τωρα δεν εχει δωσει ουτε ευρω αποζημιωσης (η οποια θα δινοταν μεσα σε μια βδομαδα υποτιθεται), τοτε καταλαβαινει κανεις για τι δουλεμα μιλαμε.Aν εξαιρεσεις λοιπον το φοβερο μποτιλιαρισμα, που πλεον το εχει και η Α.Ο. τις ωρες αιχμης, με τα τελευταια εργα ασφαλτοστρωσης και καθαρισμου που που εγιναν στον Κηφισο, αξιοπρεπης δρομος ειναι για δωρεαν. Και ειμαι βεβαιος οτι οι περισσοτεροι θα προτιμουσαν να ειναι ετσι ακριβως και η Α.Ο. απ'το να δινουν το 1/5-1/6 του μεροκαματου τους απλα για ενα πηγαινε-ελα μεσω αυτης.
Δεν ισχυει, πηγαινες Αθηνα Κορινθος απο τον παλιο δρομο? Η Αττικη οδος τα χρηματα που ζηταει στα δινει πισω σε χρονο και χμ αποστασης αν μενεις σε περιοχες που εξυπερετουντε απο αυτη. Δεν συμφερει να μπεις μεσα και να βγεις στην μεθεπομενη εξοδο.
-
@civil357 said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Οι περισσότερες παραχωρήσεις είναι επί Σουφλιά. Η διαδικασία ξεκίνησε υπό Σημίτη αλλά οι διαγωνισμοί έγιναν και συμβασιοποιηθηκαν επί Σουφλιά.
Σχεδόν όλες κάπου εκεί το μακρινό 2005 με 2007. Οι όροι είναι γνωστοί και απαράδεκτοι. Οι χρόνοι κατασκευής των παραχωρήσεων δεν ήταν συντομότεροι από την Εγνατία πχ ο ε65 με ελάχιστο μήκος συγκριτικά, συμβασιοποιηθηκε το 2007 και παραδόθηκε μόλις πρόσφατα. Αν κάποιος μάλιστα βάλει στους χρόνους το γεγονός ότι οι παραχωρήσεις δε χρειάστηκαν ιδιαίτερες απαλλοτριώσεις καθώς συνέχισαν την χάραξη στην ήδη απαλλοτριωμενη ζώνη, οι συγκρίσεις είναι χειρότερες ακόμα. Επίσης όλα τα μελετητικά πρότυπα και όλη η τεχνογνωσία της χώρας στην κατασκευή αυτοκινητοδρόμων και όχι μόνο (πχ υδραυλικές αποροες, οδό φωτισμοί, σήραγγες κλπ) όλα προήλθαν από την Εγνατία.
Σε όλες τις συμβάσεις παραχωρησης το δημόσιο έχει τεράστια συμμετοχή οικονομικά. Σε πολλές ανέλαβε επιπλέον συμμετοχή λόγω του ότι εγγυήθηκε για το δανεισμό του ιδιώτη και αυτός δήλωσε αδυναμία πληρωμής. Επιπλέον τρύπες καλυπταμε εντάσσοντας τα έργα σε στρατηγικά έργα ευρωπαϊκής χρηματοδότησης. Σχεδόν όλες οι συμβάσεις υπέστησαν τροποποιήσεις, στη διάρκεια αλλάζοντας ακόμα και το αρχικό φυσικό αντικείμενο του έργου.
Ως χώρα καταφέραμε να περάσουμε το φαγοπότι και στις παραχωρήσεις, και αυτό συνεχίζεται και σήμερα. Η παραχώρηση της Εγνατίας προβλέπει το τριπλασιασμό των διοδίων για κατασκευασμένο έργο!!!! Θα κοστίζει πιο πολύ η απόξεση άσφαλτο τάπητα και η διαστρωμάτωση φρέσκου παρά η από το μηδέν κατασκευή του!
Η φάση είναι ότι η ληστεία δεν περιλαμβάνει και φόνο, τουλάχιστον κατασκευάστηκαν κάποια στιγμή και σταματήσαμε να πεθαίνουμε στις εξόδους. Με τα λεφτά μας την πληρώσαμε την κατασκευή και θα την πληρώνουμε για χρόνια ακόμα.
Αν θυμαμαι καλα πρεπει να υπηρξε σκανδαλο και με τεραστιο εξοχικο του Σουφλια εκεινη την εποχη (του το εχτισαν οι εργολαβοι ; ) παντως ηταν τοσο μεγαλο το σκανδαλο της παραχωρησης που ξαφνικα ο σουφλιας κουφαθηκε και αποχωρησε απ την πολιτικη .
Κρουζερ να τα λεμε αυτα . -
@wantone said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Τουλαχιστον φτιαχτηκε κατι. Εδω πληρωνουμε χιλιαδες ΔΥ και δεν κανουν τιποτα, συντηρουμε εκαντονταδες στρατόπεδα για να εχουν εισοδηματα οι τοπικες κοινωνιες, ιδρυουμε πανεπιστημια σε καθε επαρχιακη πολη ωστε να εχουν ολοι συμμετοχη στο φαγοποτι κοκ.
Δεν ειναι έτσι, κάθε δαπάνη επιφέρει ενα πολλαπλασιαστικό φαινόμενο!
Δηλαδή το να διατηρηθεί ένα πανεπιστήμιο στην επαρχία σημαίνει ότι ενισχύεται η τοπική οικονομία! Αυτό δηλαδή επιφέρει κάποιους συντελεστές στην τοπική και εθνική ΑΠΑ! Αυτή ενισχύει με την σειρά της το οικονομικό κέντρο δηλαδή την πρωτεύουσα! Το να το αφαιρέσεις έτσι απλά γιατί κοστίζει χωρισ Κάποια σχετική μελέτη κόστους ευκαιρίας σημαίνει ότι πέρα από ηλίθιος, διαπλεκόμενος είσαι και εθνικά επιζήμιος! (Όχι φυσικά εσύ, μη παρεξηγηθώ πάλι)
Η Ελλάδα δεν είναι η γειτονιά μας και ότι μας κληρονόμησαν οι γονείς μας! Η Ελλάδα είναι όλο το άλλο εκτός από εμάς!
-
@lap said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
@kkostask said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Άλλοι είναι αυτοί που ολημερίς χειροκροτάνε τα λαμόγια της πασοκάρας. Ακόμα και στο λεξικό να βάλεις τη λέξη «λαμόγιο» σου λέει «βλέπε ΠΑΣΟΚ»
Και όμως όπως έχω χιλιοπεί αυτό είναι μια παραχάραξη! Έκαναν πολλά σκάνδαλα και οι ΠΑΣΟκοι, τα σκάνδαλα όμως των δεξιών και σε αριθμό και σε διάρκεια ήταν τεραστίων διαστάσεων πριν το ΠΑΣΟΚ, που προφανώς το ΠΑΣΟΚ δεν ήταν Άγιο!
Η γραμμή όλων των δεξιών είναι να υπερτονίζουν των πασοκων και να κρύβουν των δεξιών!
Βρες ένα δικό μου σχόλιο που λιβανίζω τη ΝΔ, σε αντίθεση βέβαια με εσένα που όλη μέρα είσαι με το θυμιατό στο χέρι και λιβανίζεις τις εικόνες των μεγαλύτερων απατεώνων - όλως τυχαίως και οικονομολόγων- της συμμορίας που υποστηρίζεις.
Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα