Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 291
    • 292
    • 293
    • 294
    • 295
    • 324
    • 325
    • 293 / 325
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    143
    6482
    168212
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      ribopaido @fanis75 last edited by

      @fanis75 said in TOYOTA FORUM:

      @andya3 said in TOYOTA FORUM:

      Εσύ είσαι εσύ. Υπάρχουν προφανώς κι άλλοι άνθρωποι που οδηγούν Toyota και έχουν διαφορετική άποψη απ' ότι ΕΣΥ.

      Εεε το ίδιο λέμε, είτε λένε ψέμματα είτε δεν ξέρουν να οδηγούν, απλό ειναι. 10λτ/100χλμ τα υβρλιδια δεν έχουν με την καμία, εκτος εαν πηγαίνεις τελική συνέχεια και στις ανηφόρες.

      Και σαν τρελος να πάς δεν καίει πάνω απο 6 το γιαρις ... και παλι πρέπει να εισαι και λιγο psycho...
      Πώς τα βλέπουν τα 10αρια?
      Βάζω βενζίνη φτάνει 25λτ/.100 στιγμιαια λόγω φαναριου που δούλευε η μεκ.. Μετα απο 1 λεπτό χωρις να πολυκοψω πήγε 6!!! Πως τα καταφερνουν

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • .SPIROS. 0
        .SPIROS. 0 last edited by

        Γράφω ακριβώς από πάνω πως θα τα δεις 😀

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ataim
          ataim last edited by

          Ένα χαρακτηριστικό των επιλογών της αγοράς είναι η σύγκριση των πωλήσεων του yc και του lbx. Το yc πουλάει πολλαπλάσια κομμάτια ενώ είναι ένα προϊόν το οποίο υστερεί σε σχέση με το lbx, με μοναδικό/κύριο πλεονέκτημα την χαμηλότερη τιμή. Η διαφορά των δύο μοντέλων είναι περίπου 15 τοις εκατό με αντίστοιχο εξοπλισμό.

          Ο κόσμος δεν επιλέγει να δώσει τα επιπλέον 4-5κ εφόσων το yc καλύπτει τις ανάγκες του. Μετά αναρωτιόμαστε γιατί η toyota ακολουθεί αυτές τις πρακτικές; Γιατί πουλάνε.

          P cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 2
          • P
            panormus772 @ataim last edited by panormus772

            @ataim said in TOYOTA FORUM:

            Ένα χαρακτηριστικό των επιλογών της αγοράς είναι η σύγκριση των πωλήσεων του yc και του lbx. Το yc πουλάει πολλαπλάσια κομμάτια ενώ είναι ένα προϊόν το οποίο υστερεί σε σχέση με το lbx, με μοναδικό/κύριο πλεονέκτημα την χαμηλότερη τιμή. Η διαφορά των δύο μοντέλων είναι περίπου 15 τοις εκατό με αντίστοιχο εξοπλισμό.

            Ο κόσμος δεν επιλέγει να δώσει τα επιπλέον 4-5κ εφόσων το yc καλύπτει τις ανάγκες του. Μετά αναρωτιόμαστε γιατί η toyota ακολουθεί αυτές τις πρακτικές; Γιατί πουλάνε.

            Δεν είναι και εντελώς σωστό αυτό.
            Το LBX πρέπει να το συγκρίνεις στις πωλήσεις μόνο με το YC 130hp που ξεκινά από την 3η ή 4η εξοπλιστική έκδοση.
            Αν και το LBX είχε κινητήρα με τους 116hp,τότε θα βλέπαμε την αληθινή διαφορά με το YC.
            Γιατί εγώ πιστεύω η πλειοψηφία των YC είναι 116hp στη βασική -άντε και στη 2η έκδοση εξοπλισμού-,οπότε η διαφορά δεν είναι μόνο 4k ευρώ,αλλά 10k..

            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • A d P
              A d P moderator @panormus772 last edited by A d P

              @panormus772 said in TOYOTA FORUM:

              @ataim said in TOYOTA FORUM:

              Ένα χαρακτηριστικό των επιλογών της αγοράς είναι η σύγκριση των πωλήσεων του yc και του lbx. Το yc πουλάει πολλαπλάσια κομμάτια ενώ είναι ένα προϊόν το οποίο υστερεί σε σχέση με το lbx, με μοναδικό/κύριο πλεονέκτημα την χαμηλότερη τιμή. Η διαφορά των δύο μοντέλων είναι περίπου 15 τοις εκατό με αντίστοιχο εξοπλισμό.

              Ο κόσμος δεν επιλέγει να δώσει τα επιπλέον 4-5κ εφόσων το yc καλύπτει τις ανάγκες του. Μετά αναρωτιόμαστε γιατί η toyota ακολουθεί αυτές τις πρακτικές; Γιατί πουλάνε.

              Δεν είναι και εντελώς σωστό αυτό.
              Το LBX πρέπει να το συγκρίνεις στις πωλήσεις μόνο με το YC 130hp που ξεκινά από την 3η ή 4η εξοπλιστική έκδοση.
              Αν και το LBX είχε κινητήρα με τους 116hp,τότε θα βλέπαμε την αληθινή διαφορά με το YC.
              Γιατί εγώ πιστεύω η πλειοψηφία των YC είναι 116hp στη βασική -άντε και στη 2η έκδοση εξοπλισμού-,οπότε η διαφορά δεν είναι μόνο 4k ευρώ,αλλά 10k..

              💯

              το YC 130hp πρέπει να έχει και σοβαρό εσωτερικό ανταγωνισμό από CHR, αν κάποιος δεν έχει θέμα με τις εξωτερικές διαστάσεις.

              Θα ήταν ενδιαφέρον να βλέπαμε τις πωλήσεις του YC αναλυτικά αν έκδοση 🤔

              I EAT MILF AND COOKIES

              antonakis B 2 Replies Last reply Reply Quote 3
              • antonakis
                antonakis @A d P last edited by

                @a-d-p said in TOYOTA FORUM:

                Θα ήταν ενδιαφέρον να βλέπαμε τις πωλήσεις του YC αναλυτικά αν έκδοση

                Αυτό θα ήταν ενδιαφέρον για όλα τα αυτοκίνητα, αλλά φαντάζομαι τα χρησιμοποιούν εσωτερικά οι αντιπροσωπείες για να κανονίσουν τι εκδόσεις/εξοπλισμό θα φέρνουν.

                Moments before detonation...

                A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • B
                  bill_hsd @A d P last edited by

                  @a-d-p said in TOYOTA FORUM:

                  το YC 130hp πρέπει να έχει και σοβαρό εσωτερικό ανταγωνισμό από CHR, αν κάποιος δεν έχει θέμα με τις εξωτερικές διαστάσεις.

                  Θεωρώ εντελώς διαφορετικό το προφίλ αγοραστή του Yaris Cross από του C-HR.
                  Συμφωνώ ότι οι περισσότεροι αγοράζουν τα φτηνά Yaris Cross 116 hp, πρέπει να παίζουν και αρκετά leasing τέτοια.
                  Όταν ανεβαίνεις κυβικά, διαστάσεις κλπ. (βλ.C-HR), αλλάζουν πολύ τα κριτήρια αγοράς του ενδιαφερόμενου.

                  A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A d P
                    A d P moderator @bill_hsd last edited by

                    @bill_hsd said in TOYOTA FORUM:

                    @a-d-p said in TOYOTA FORUM:

                    το YC 130hp πρέπει να έχει και σοβαρό εσωτερικό ανταγωνισμό από CHR, αν κάποιος δεν έχει θέμα με τις εξωτερικές διαστάσεις.

                    Θεωρώ εντελώς διαφορετικό το προφίλ αγοραστή του Yaris Cross από του C-HR.
                    Συμφωνώ ότι οι περισσότεροι αγοράζουν τα φτηνά Yaris Cross 116 hp, πρέπει να παίζουν και αρκετά leasing τέτοια.
                    Όταν ανεβαίνεις κυβικά, διαστάσεις κλπ. (βλ.C-HR), αλλάζουν πολύ τα κριτήρια αγοράς του ενδιαφερόμενου.

                    Διαφορετικά ναι, αλλά όχι εντελώς....

                    Εντελώς διαφορετικό μπορούμε να πούμε για το προφίλ αγοραστή του T-ROC r😁 από του yc active 😁.
                    Θέλω να πω ότι έχουν περισσότερα κοινά από διάφορες.

                    Θέλουν:
                    Toyota
                    hybrid
                    αξιοπιστία
                    Καλή τιμή
                    Χαμηλή κατανάλωση
                    κ.α.

                    Ποιες πιστεύεις ότι είναι οι διαφορές τους;

                    I EAT MILF AND COOKIES

                    B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A d P
                      A d P moderator @antonakis last edited by

                      @antonakis said in TOYOTA FORUM:

                      @a-d-p said in TOYOTA FORUM:

                      Θα ήταν ενδιαφέρον να βλέπαμε τις πωλήσεις του YC αναλυτικά αν έκδοση

                      Αυτό θα ήταν ενδιαφέρον για όλα τα αυτοκίνητα, αλλά φαντάζομαι τα χρησιμοποιούν εσωτερικά οι αντιπροσωπείες για να κανονίσουν τι εκδόσεις/εξοπλισμό θα φέρνουν.

                      Σε μερικά αυτοκίνητα είναι εύκολο, μπορώ κι εγώ 😁

                      πχ.
                      Kia Sportage 70% titanium 180ps 😁
                      Suzuki S-cross και Vitara 80% GL+
                      Nissan qashqai pre fl 60% premium
                      Tiguan R-line και τώρα More

                      I EAT MILF AND COOKIES

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bill_hsd @A d P last edited by

                        @a-d-p said in TOYOTA FORUM:

                        @bill_hsd said in TOYOTA FORUM:

                        @a-d-p said in TOYOTA FORUM:

                        το YC 130hp πρέπει να έχει και σοβαρό εσωτερικό ανταγωνισμό από CHR, αν κάποιος δεν έχει θέμα με τις εξωτερικές διαστάσεις.

                        Θεωρώ εντελώς διαφορετικό το προφίλ αγοραστή του Yaris Cross από του C-HR.
                        Συμφωνώ ότι οι περισσότεροι αγοράζουν τα φτηνά Yaris Cross 116 hp, πρέπει να παίζουν και αρκετά leasing τέτοια.
                        Όταν ανεβαίνεις κυβικά, διαστάσεις κλπ. (βλ.C-HR), αλλάζουν πολύ τα κριτήρια αγοράς του ενδιαφερόμενου.

                        Διαφορετικά ναι, αλλά όχι εντελώς....

                        Εντελώς διαφορετικό μπορούμε να πούμε για το προφίλ αγοραστή του T-ROC r😁 από του yc active 😁.
                        Θέλω να πω ότι έχουν περισσότερα κοινά από διάφορες.

                        Θέλουν:
                        Toyota
                        hybrid
                        αξιοπιστία
                        Καλή τιμή
                        Χαμηλή κατανάλωση
                        κ.α.

                        Ποιες πιστεύεις ότι είναι οι διαφορές τους;

                        Και μόνο σχεδιαστικά να συγκρίνεις τα δύο αυτοκίνητα, καταλαβαίνεις ότι έχουν άλλο κοινό.
                        Εδώ έχει άλλο κοινό το C-HR σε σχέση με το Corolla Cross, που είναι ίδια αμάξια.
                        Βάλε στην εξίσωση τον μεγαλύτερο κυβισμό του C-HR σε σχέση με το Yaris Cross, που για κάποιους παραμένει ακόμα κριτήριο αγοράς, χωρις στην ουσία (πλην τεκμηρίου) να αλλάζει κάτι, αφου στην ουσια περιπου τα ίδια καταναλωνουν και τα τέλη κυκλοφορίας είναι και στα δύο μηδενικά, τη διαφορετική διάρθρωση των εξοπλιστικών εκδοσεων και το αντίστοιχο εύρος τιμών τους και νομίζω ότι θα συμφωνήσεις μαζί μου.
                        Προσωπικά, ως ιδιοκτητης C-HR, δεν θα μπορούσα να με φανταστώ με Yaris Cross για κύριο αυτοκινητο, για δεύτερο ίσως, αν και θα προτιμούσα το κλασικό Yaris σε αυτή την περίπτωση.

                        A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A d P
                          A d P moderator @bill_hsd last edited by

                          @bill_hsd said in TOYOTA FORUM:

                          @a-d-p said in TOYOTA FORUM:

                          @bill_hsd said in TOYOTA FORUM:

                          @a-d-p said in TOYOTA FORUM:

                          το YC 130hp πρέπει να έχει και σοβαρό εσωτερικό ανταγωνισμό από CHR, αν κάποιος δεν έχει θέμα με τις εξωτερικές διαστάσεις.

                          Θεωρώ εντελώς διαφορετικό το προφίλ αγοραστή του Yaris Cross από του C-HR.
                          Συμφωνώ ότι οι περισσότεροι αγοράζουν τα φτηνά Yaris Cross 116 hp, πρέπει να παίζουν και αρκετά leasing τέτοια.
                          Όταν ανεβαίνεις κυβικά, διαστάσεις κλπ. (βλ.C-HR), αλλάζουν πολύ τα κριτήρια αγοράς του ενδιαφερόμενου.

                          Διαφορετικά ναι, αλλά όχι εντελώς....

                          Εντελώς διαφορετικό μπορούμε να πούμε για το προφίλ αγοραστή του T-ROC r😁 από του yc active 😁.
                          Θέλω να πω ότι έχουν περισσότερα κοινά από διάφορες.

                          Θέλουν:
                          Toyota
                          hybrid
                          αξιοπιστία
                          Καλή τιμή
                          Χαμηλή κατανάλωση
                          κ.α.

                          Ποιες πιστεύεις ότι είναι οι διαφορές τους;

                          Και μόνο σχεδιαστικά να συγκρίνεις τα δύο αυτοκίνητα, καταλαβαίνεις ότι έχουν άλλο κοινό.
                          Εδώ έχει άλλο κοινό το C-HR σε σχέση με το Corolla Cross, που είναι ίδια αμάξια.
                          Βάλε στην εξίσωση τον μεγαλύτερο κυβισμό του C-HR σε σχέση με το Yaris Cross, που για κάποιους παραμένει ακόμα κριτήριο αγοράς, χωρις στην ουσία (πλην τεκμηρίου) να αλλάζει κάτι, αφου στην ουσια περιπου τα ίδια καταναλωνουν και τα τέλη κυκλοφορίας είναι και στα δύο μηδενικά, τη διαφορετική διάρθρωση των εξοπλιστικών εκδοσεων και το αντίστοιχο εύρος τιμών τους και νομίζω ότι θα συμφωνήσεις μαζί μου.
                          Προσωπικά, ως ιδιοκτητης C-HR, δεν θα μπορούσα να με φανταστώ με Yaris Cross για κύριο αυτοκινητο, για δεύτερο ίσως, αν και θα προτιμούσα το κλασικό Yaris σε αυτή την περίπτωση.

                          Συμφωνώ στα περισσότερα, αλλά ανήκουν στην σφαίρα του "διαφορετικού" , το "εντελώς διαφορετικό" είναι υπερβολικό κ μάλλον το έβαλες για έμφαση.

                          Σχετικά με τον επίλογο σου και για να τρολαρω 🤡😁,
                          Οι περισσότεροι δεν το φανταζόταν 😁😁, λύση ανάγκης κ οικονομίας είναι 😁😁

                          I EAT MILF AND COOKIES

                          B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • cirus
                            cirus @ataim last edited by

                            @ataim said in TOYOTA FORUM:

                            Ένα χαρακτηριστικό των επιλογών της αγοράς είναι η σύγκριση των πωλήσεων του yc και του lbx. Το yc πουλάει πολλαπλάσια κομμάτια ενώ είναι ένα προϊόν το οποίο υστερεί σε σχέση με το lbx, με μοναδικό/κύριο πλεονέκτημα την χαμηλότερη τιμή. Η διαφορά των δύο μοντέλων είναι περίπου 15 τοις εκατό με αντίστοιχο εξοπλισμό.

                            Ο κόσμος δεν επιλέγει να δώσει τα επιπλέον 4-5κ εφόσων το yc καλύπτει τις ανάγκες του. Μετά αναρωτιόμαστε γιατί η toyota ακολουθεί αυτές τις πρακτικές; Γιατί πουλάνε.

                            Σωστό

                            Τα φτηνα και οικονομικα πουλάνε και δεν υπάρχει ποιο εξυπνος παίχτης από την toyota σε αυτό. Συνδιαζει αυτό που θέλουν οι περισσότεροι

                            Φτηνα αμάξια θελει ο κόσμος για αυτό παίρνουν sandero οι περισσότεροι και έχει γίνει best seller. Ε σου λέει η toyota με λίγα παραπάνω χρήματα θα έχεις το hybrid Μου που θα σου προσφέρει και οικονομία τρελη

                            Ε και σου λέει ο αλλος θα πάρω το sandero hybrid με σηματα toyota και ονομασια yaris

                            και φτηνο και απίστευτα οικονομικο. Win win για ολους

                            τωρα κάτι ηχομονώσεις ποιοτητα κτλ κανεναν δεν ενδιαφέρουν , ουτε αυτούς που αγοραζουν sandero ουτε αυτούς που αγοράζουν sandero hybrid(yaris)

                            απλά χάνεις σε χώρους λόγω υβριδικότητας αλλα καπου πρέπει να μπουν και οι μπαταρίες

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • B
                              bill_hsd @A d P last edited by bill_hsd

                              @a-d-p said in TOYOTA FORUM:

                              Σχετικά με τον επίλογο σου και για να τρολαρω 🤡😁,
                              Οι περισσότεροι δεν το φανταζόταν 😁😁, λύση ανάγκης κ οικονομίας είναι 😁😁

                              Καλοδεχούμενο το (καλόπιστο) τρολαρισμα.
                              Προσωπικά, επέλεξα το C-HR για τον σχεδιασμό του και την τεχνολογία του.
                              Με ικανοποιεί και μονο να το βλεπω, πόσω μάλλον να το οδηγώ.
                              Η οικονομία ήταν σε δεύτερη μοίρα, όπως πιστεύω ότι ισχύει για τους περισσότερους που αποφασίζουν να δαπανήσουν ένα σεβαστό ποσό για την αγορά υβριδικού Toyota.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • T
                                tolisk20 last edited by tolisk20

                                https://traction.gr/afto-einai-to-olokainourio-suv-tis-toyota-ligo-megalytero-apo-to-toyota-yaris-cross/?fbclid=IwY2xjawHHxalleHRuA2FlbQIxMQABHbDa8glVlweD93_eNsz3Z50bhFBQHFlgg5GkypJbkBEYv851-PGYn4aOSg_aem_Dp5kLWo9f0LGDVfHHmqhug

                                Και κατι ενδιαμεσο σε b-c suv που υποσχετε καλυτερους χωρους και απο corolla cross και τετρακινητο και μεχρι 184 αλογακια..κουτι θα μου καθοταν..το πουλαω το λεξους

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • ataim
                                  ataim last edited by ataim

                                  Διάβασες οτι είναι ηλεκτρικο; 185 άλογα σε dual motor ηλεκτρικό τα λες και λίγα;

                                  T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by

                                    ειναι το κοινό μοντέλο με την Σουζούκι, που θα το παρουσιάσει σαν e-Vitara.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • T
                                      tolisk20 @ataim last edited by

                                      @ataim said in TOYOTA FORUM:

                                      Διάβασες οτι είναι ηλεκτρικο; 185 άλογα σε dual motor ηλεκτρικό τα λες και λίγα;

                                      Μια χαρα ειναι 185 αλογα..το πισω ειναι το στανταρ το μικρο..6 εχει σε μενα..10 εχει σ αυτο

                                      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • gatoz
                                        gatoz @tolisk20 last edited by gatoz

                                        @tolisk20 said in TOYOTA FORUM:

                                        @ataim said in TOYOTA FORUM:

                                        Διάβασες οτι είναι ηλεκτρικο; 185 άλογα σε dual motor ηλεκτρικό τα λες και λίγα;

                                        Μια χαρα ειναι 185 αλογα..το πισω ειναι το στανταρ το μικρο..6 εχει σε μενα..10 εχει σ αυτο

                                        μπα....
                                        αυτο ειναι σουζ και οχι συνταξ, δηλαδη εχει τετρακινηση και οχι μαρκετινγκ δραπανοκατσαβιδου απο τα lidl
                                        'Την ίδια μπαταρία θα χρησιμοποιεί και η τετρακίνητη έκδοση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες, στην οποία η συνολική απόδοση ανεβαίνει στους 184 ίππους. Εδώ, ο κινητήρας στον πίσω άξονα αποδίδει «μόνος του» 48 kW.'

                                        #milf-a-man

                                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • T
                                          tolisk20 @gatoz last edited by tolisk20

                                          @gatoz said in TOYOTA FORUM:

                                          @tolisk20 said in TOYOTA FORUM:

                                          @ataim said in TOYOTA FORUM:

                                          Διάβασες οτι είναι ηλεκτρικο; 185 άλογα σε dual motor ηλεκτρικό τα λες και λίγα;

                                          Μια χαρα ειναι 185 αλογα..το πισω ειναι το στανταρ το μικρο..6 εχει σε μενα..10 εχει σ αυτο

                                          μπα....
                                          αυτο ειναι σουζ και οχι συνταξ, δηλαδη εχει τετρακινηση και οχι μαρκετινγκ δραπανοκατσαβιδου απο τα lidl
                                          'Την ίδια μπαταρία θα χρησιμοποιεί και η τετρακίνητη έκδοση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες, στην οποία η συνολική απόδοση ανεβαίνει στους 184 ίππους. Εδώ, ο κινητήρας στον πίσω άξονα αποδίδει «μόνος του» 48 kW.'

                                          Δεν εχω διαβασει περσιτερω ουτε στο τοπικ του e vitara..απ τα λιγα που καταλαβα απ τα γραφομενα σου ο ηλεκτροκινητηρας στον πισω αξονα θα χει μεγαλυτερη ισχυ?.

                                          gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • gatoz
                                            gatoz @tolisk20 last edited by

                                            @tolisk20 said in TOYOTA FORUM:

                                            @gatoz said in TOYOTA FORUM:

                                            @tolisk20 said in TOYOTA FORUM:

                                            @ataim said in TOYOTA FORUM:

                                            Διάβασες οτι είναι ηλεκτρικο; 185 άλογα σε dual motor ηλεκτρικό τα λες και λίγα;

                                            Μια χαρα ειναι 185 αλογα..το πισω ειναι το στανταρ το μικρο..6 εχει σε μενα..10 εχει σ αυτο

                                            μπα....
                                            αυτο ειναι σουζ και οχι συνταξ, δηλαδη εχει τετρακινηση και οχι μαρκετινγκ δραπανοκατσαβιδου απο τα lidl
                                            'Την ίδια μπαταρία θα χρησιμοποιεί και η τετρακίνητη έκδοση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες, στην οποία η συνολική απόδοση ανεβαίνει στους 184 ίππους. Εδώ, ο κινητήρας στον πίσω άξονα αποδίδει «μόνος του» 48 kW.'

                                            Δεν εχω διαβασει περσιτερω ουτε στο τοπικ του e vitara..απ τα λιγα που καταλαβα απ τα γραφομενα σου ο ηλεκτροκινητηρας στον πισω αξονα θα χει μεγαλυτερη ισχυ?.

                                            απο την ανακοινωση (ολη ομως και οχι τη μιση που σταματανε τα περισσοτερα site μολις γραψουν για οθονες) της ιδιας της τουοτα
                                            https://newsroom.toyota.eu/world-premiere-of-the-all-new-toyota-urban-cruiser/

                                            'One of the key qualities of the new Urban Cruiser is the availability of an all-wheel drive system, affirming its status as an authentic SUV.
                                            The addition of a 48 kW motor to the rear axle gives stable and secure performance on loose and slippery surfaces, giving both peace of mind in difficult conditions and a more rewarding driving experience.
                                            The system also provides Downhill Assist Control and a Trail Mode which detects and brakes a spinning wheel while directing drive torque to the opposite wheel. The front-wheel drive model benefits from a “snow mode” which controls drive torque to help reduce wheel-slip when driving on snow-covered roads. '

                                            #milf-a-man

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 291
                                            • 292
                                            • 293
                                            • 294
                                            • 295
                                            • 324
                                            • 325
                                            • 293 / 325
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr