Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW T-Roc
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW T-Roc
    • 1
    • 2
    • 119
    • 120
    • 121
    • 122
    • 123
    • 134
    • 135
    • 121 / 135
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    123
    2698
    98461
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 last edited by

      Αν μπορείς να φτάσεις τον 1,5 με τα 150 άλογα θα ευχαριστηθείς γκάζι. Αλλά και ο 1.0 είναι εντυπωσιακά σβέλτος (σε τκρος τουλάχιστον που έχω εικόνα).
      Σε κάθε περίπτωση δες το facelift.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A d P
        A d P moderator last edited by A d P

        Τα μεταχειρισμένα Life 1,0 μέχρι 40.000χλμ τα πουλάει η Καρέντα από 21.000€, ενώ τα life 1,5 από 26500€ δλδ όσο ένα καινούριο More 1,0...
        Επίσης υπάρχει ένα style 1,5 στα 24000€, από ιδιώτη και πολλά από 26.000€+, όπου αρχίζουν και τα R-line.
        Γενικά, επειδή το παρακολουθώ στενά, τα R-line διαγράφονται οι αγγελίες μόλις πέσουν κάτω από 27.000.

        R-LINE

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • G
          Green Power last edited by Green Power

          Δεν θα εμπιστευόμουν το χιλιάρι με τίποτα. Αν το κράταγα για λίγα χρόνια ναι όπως και σε ένα Polo αλλιώς θα το απέφευγα. Πολύ σύνθετος κινητήρας σε σχέση με τον 1.5αρι και όσο πιο σύνθετο τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες για προβλήματα.

          Κυρίως όμως η απόδοση δεν συγκρίνεται με τον 1500αρι με τα 150 άλογα. Σε χαμηλές στροφές είναι ψόφιο σαν ατμοσφαιρικό και πρέπει να ανέβεις για να μπει τον τούρμπο ανεβάζοντας και την κατανάλωση που υποτίθεται ότι στοχεύει. Είναι αστείο το 2024 να αγοράζεις καινούργιο αυτοκίνητο και να σχεδιάζεις την επιτάχυνση σε ανοιχτό δρόμο και να αγκομαχάει στην ανηφόρα. Ειδικά στο σκάφος του T-Roc το 1500άρι του πάει γάντι.

          Το ίδιο το group το κατήργησε το 1000άρι από Golf, A3 και θα καταργηθεί σαν επιλογή και από την επόμενη γενιά του T-Roc.

          A realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • A
            andya3 @Green Power last edited by

            @green-power said in VW T-Roc:

            Δεν θα εμπιστευόμουν το χιλιάρι με τίποτα. Αν το κράταγα για λίγα χρόνια ναι όπως και σε ένα Polo αλλιώς θα το απέφευγα. Πολύ σύνθετος κινητήρας σε σχέση με τον 1.5αρι και όσο πιο σύνθετο τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες για προβλήματα.

            Κυρίως όμως η απόδοση δεν συγκρίνεται με τον 1500αρι με τα 150 άλογα. Σε χαμηλές στροφές είναι ψόφιο σαν ατμοσφαιρικό και πρέπει να ανέβεις για να μπει τον τούρμπο ανεβάζοντας και την κατανάλωση που υποτίθεται ότι στοχεύει. Είναι αστείο το 2024 να αγοράζεις καινούργιο αυτοκίνητο και να σχεδιάζεις την επιτάχυνση σε ανοιχτό δρόμο και να αγκομαχάει στην ανηφόρα. Ειδικά στο σκάφος του T-Roc το 1500άρι του πάει γάντι.

            Το ίδιο το group το κατήργησε το 1000άρι από Golf, A3 και θα καταργηθεί σαν επιλογή και από την επόμενη γενιά του T-Roc.

            Παρόμοιες ανησυχίες είχα κι εγώ πριν το πάρω. Όταν το οδήγησα άλλαξα γνώμη. Το μοτέρ κεντάει, αν το δεις πως επιταχύνει σε ανηφόρα από 2α σε 3η και πόσο γρήγορα φτάνει τα 150 στην εθνική δεν θα το πιστεύεις.

            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • I
              iceman7 last edited by

              Εντυπωσιακά καλό το 1000αρι αλλά ο 1500 κατουράει κάτι 3λινδρες υλοποιήσεις της BMW πχ

              realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • realzeus
                realzeus @Green Power last edited by

                @green-power said in VW T-Roc:

                Πολύ σύνθετος κινητήρας σε σχέση με τον 1.5αρι

                Τι σύνθετο έχει;

                S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus @iceman7 last edited by

                  @iceman7 said in VW T-Roc:

                  Εντυπωσιακά καλό το 1000αρι αλλά ο 1500 κατουράει κάτι 3λινδρες υλοποιήσεις της BMW πχ

                  Το χρονόμετρο άλλα λέει πάντως...

                  I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    super-t @realzeus last edited by

                    @realzeus said in VW T-Roc:

                    @green-power said in VW T-Roc:

                    Πολύ σύνθετος κινητήρας σε σχέση με τον 1.5αρι

                    Τι σύνθετο έχει;

                    Κάτι τέτοιο μάλλον, γιατί από άποψη τεχνολογιών που χρησιμοποιούν στον 1000, είναι τα ίδια με τον 1500.

                    alt text

                    realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • realzeus
                      realzeus @super-t last edited by

                      @super-t said in VW T-Roc:

                      από άποψη τεχνολογιών που χρησιμοποιούν στον 1000, είναι τα ίδια με τον 1500

                      Εκεί ήθελα να καταλήξω κι εγώ. 😉

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        Ωραιο το σύνθετο.

                        Κάποτε πήγα να πάρω τέτοιο και καναπέδες. Και νόμιζα χωρούσε στο διαμέρισμα μου. Τελικά στα μαγαζί φαίνονται κανονικά κι στο σπίτι τεράστια

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          Green Power last edited by Green Power

                          @realzeus said in VW T-Roc:

                          Εκεί ήθελα να καταλήξω κι εγώ.

                          Αντιγραφή από ξένο σάιτ για να γελάσεις περισσότερο.

                          Engineers tried to keep the simplicity of a cheap 3-cylinder engine, but the modern equipment of the 1.0 TSI requires advanced electronics (sensors, control units and etc). All these expensive components extend the list of potential failures for cars with that engine.

                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iceman7 @realzeus last edited by

                            @realzeus said in VW T-Roc:

                            @iceman7 said in VW T-Roc:

                            Εντυπωσιακά καλό το 1000αρι αλλά ο 1500 κατουράει κάτι 3λινδρες υλοποιήσεις της BMW πχ

                            Το χρονόμετρο άλλα λέει πάντως...

                            Δεν μου λέει κάτι. Τον δοκίμασα στο πόσο ωραία και άνετα ανοίγει συν την έλλειψη κραδασμών. 6 χρόνια είχα τον Β38.

                            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stefan147 @Green Power last edited by

                              @green-power said in VW T-Roc:

                              @realzeus said in VW T-Roc:

                              Εκεί ήθελα να καταλήξω κι εγώ.

                              Αντιγραφή από ξένο σάιτ για να γελάσεις περισσότερο.

                              Engineers tried to keep the simplicity of a cheap 3-cylinder engine, but the modern equipment of the 1.0 TSI requires advanced electronics (sensors, control units and etc). All these expensive components extend the list of potential failures for cars with that engine.

                              Δε λέει απολύτως τίποτα το ουσιαστικό αυτό το απόσπασμα και σίγουρα δεν αναφέρει κάτι που το έχει ο μεν (1.0) και όχι ο δε (1.5) κινητήρας. Εντελως καφενειακο κειμενο. Γενικά όλα τα γκρουπ εχουν μια συγκεκριμένη αρχιτεκτονική και αυτή χρησιμοποιούν αλλάζοντας τον κυβισμο και καποια λίγα επιμέρους εξαρτήματα ανάλογα την υλοποίηση. Οι βασικές αρχές όμως παραμένουν ίδιες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • G
                                Green Power last edited by Green Power

                                Δεκτό αλλά εγώ σε χιλιάρια δεν επενδυσα και ούτε επενδύω. Το σκεφτόμουν κάποτε αλλά ευτυχώς το forum με βοήθησε να τα αποφύγω. Και όπως είπα το ίδιο το γκρουπ μας υποδεικνύει να το αποφύγουμε αφαιρώντας το 1000άρι από golf a3 και από το επερχόμενο νέο troc κρατώντας το μόνο στα μικρά μοντέλα οπότε κάτι θα ξέρουν καλύτερα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stefan147 last edited by stefan147

                                  Το ότι δεν επενδυσες εσύ δε λέει απολύτως τίποτα και δεν είναι προσωπικό αυτό.

                                  Το καθε μοτέρ εχει λόγο ύπαρξης. Το ιδιο και η κατάργηση του. Που ξέρεις εσύ ας πούμε ότι δεν καταργήθηκε για λόγους ρύπων πχ ή καταναλωσης στα προαναφερθεντα μοντελα? Σε κάθε περίπτωση υπήρξε για πάνω από 10 χρόνια στο vag και σε τόσους άλλους κατασκευαστές και θα συνεχίσει να υπάρχει.

                                  A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    Τι λέει από άποψη αξιοπιστίας ο χιλιαρης του γκρουπ ;

                                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus @iceman7 last edited by

                                      @iceman7 said in VW T-Roc:

                                      @realzeus said in VW T-Roc:

                                      @iceman7 said in VW T-Roc:

                                      Εντυπωσιακά καλό το 1000αρι αλλά ο 1500 κατουράει κάτι 3λινδρες υλοποιήσεις της BMW πχ

                                      Το χρονόμετρο άλλα λέει πάντως...

                                      Δεν μου λέει κάτι. Τον δοκίμασα στο πόσο ωραία και άνετα ανοίγει συν την έλλειψη κραδασμών. 6 χρόνια είχα τον Β38.

                                      Ο μόνος αξιόπιστος κριτής είναι το χρονόμετρο όμως.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        andya3 @red_monster last edited by

                                        @red_monster said in VW T-Roc:

                                        Τι λέει από άποψη αξιοπιστίας ο χιλιαρης του γκρουπ ;

                                        Είναι περίπου 8 χρόνια στην αγορά και απ' όσο γνωρίζω δεν έχει αναφερθεί κανένα πρόβλημα.

                                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • A d P
                                          A d P moderator @stefan147 last edited by

                                          @stefan147 said in VW T-Roc:

                                          Το ότι δεν επενδυσες εσύ δε λέει απολύτως τίποτα και δεν είναι προσωπικό αυτό.

                                          Το καθε μοτέρ εχει λόγο ύπαρξης. Το ιδιο και η κατάργηση του. Που ξέρεις εσύ ας πούμε ότι δεν καταργήθηκε για λόγους ρύπων πχ ή καταναλωσης στα προαναφερθεντα μοντελα? Σε κάθε περίπτωση υπήρξε για πάνω από 10 χρόνια στο vag και σε τόσους άλλους κατασκευαστές και θα συνεχίσει να υπάρχει.

                                          Κι εγώ πιστεύω ότι είναι θέμα ρύπων η αντικατάσταση του....
                                          Ειδικά αν θα παραμείνει στην έκδοση με τους 95 ίππους,...

                                          R-LINE

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • georgemit
                                            georgemit last edited by

                                            Θεωρώ πως οι λόγοι είναι περισσότερο οικονομικοί παρά ρύπων.
                                            Δηλαδή αντί να έχω δύο μοτέρ στη γκάμα μου, κρατάω το ένα (1.5) σε δύο εκδόσεις με τη μία να είναι detuned.

                                            i30 160 N line!

                                            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 123
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 121 / 135
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr