-
Αν μπορείς να φτάσεις τον 1,5 με τα 150 άλογα θα ευχαριστηθείς γκάζι. Αλλά και ο 1.0 είναι εντυπωσιακά σβέλτος (σε τκρος τουλάχιστον που έχω εικόνα).
Σε κάθε περίπτωση δες το facelift. -
Τα μεταχειρισμένα Life 1,0 μέχρι 40.000χλμ τα πουλάει η Καρέντα από 21.000€, ενώ τα life 1,5 από 26500€ δλδ όσο ένα καινούριο More 1,0...
Επίσης υπάρχει ένα style 1,5 στα 24000€, από ιδιώτη και πολλά από 26.000€+, όπου αρχίζουν και τα R-line.
Γενικά, επειδή το παρακολουθώ στενά, τα R-line διαγράφονται οι αγγελίες μόλις πέσουν κάτω από 27.000. -
Δεν θα εμπιστευόμουν το χιλιάρι με τίποτα. Αν το κράταγα για λίγα χρόνια ναι όπως και σε ένα Polo αλλιώς θα το απέφευγα. Πολύ σύνθετος κινητήρας σε σχέση με τον 1.5αρι και όσο πιο σύνθετο τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες για προβλήματα.
Κυρίως όμως η απόδοση δεν συγκρίνεται με τον 1500αρι με τα 150 άλογα. Σε χαμηλές στροφές είναι ψόφιο σαν ατμοσφαιρικό και πρέπει να ανέβεις για να μπει τον τούρμπο ανεβάζοντας και την κατανάλωση που υποτίθεται ότι στοχεύει. Είναι αστείο το 2024 να αγοράζεις καινούργιο αυτοκίνητο και να σχεδιάζεις την επιτάχυνση σε ανοιχτό δρόμο και να αγκομαχάει στην ανηφόρα. Ειδικά στο σκάφος του T-Roc το 1500άρι του πάει γάντι.
Το ίδιο το group το κατήργησε το 1000άρι από Golf, A3 και θα καταργηθεί σαν επιλογή και από την επόμενη γενιά του T-Roc.
-
@green-power said in VW T-Roc:
Δεν θα εμπιστευόμουν το χιλιάρι με τίποτα. Αν το κράταγα για λίγα χρόνια ναι όπως και σε ένα Polo αλλιώς θα το απέφευγα. Πολύ σύνθετος κινητήρας σε σχέση με τον 1.5αρι και όσο πιο σύνθετο τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες για προβλήματα.
Κυρίως όμως η απόδοση δεν συγκρίνεται με τον 1500αρι με τα 150 άλογα. Σε χαμηλές στροφές είναι ψόφιο σαν ατμοσφαιρικό και πρέπει να ανέβεις για να μπει τον τούρμπο ανεβάζοντας και την κατανάλωση που υποτίθεται ότι στοχεύει. Είναι αστείο το 2024 να αγοράζεις καινούργιο αυτοκίνητο και να σχεδιάζεις την επιτάχυνση σε ανοιχτό δρόμο και να αγκομαχάει στην ανηφόρα. Ειδικά στο σκάφος του T-Roc το 1500άρι του πάει γάντι.
Το ίδιο το group το κατήργησε το 1000άρι από Golf, A3 και θα καταργηθεί σαν επιλογή και από την επόμενη γενιά του T-Roc.
Παρόμοιες ανησυχίες είχα κι εγώ πριν το πάρω. Όταν το οδήγησα άλλαξα γνώμη. Το μοτέρ κεντάει, αν το δεις πως επιταχύνει σε ανηφόρα από 2α σε 3η και πόσο γρήγορα φτάνει τα 150 στην εθνική δεν θα το πιστεύεις.
-
Εντυπωσιακά καλό το 1000αρι αλλά ο 1500 κατουράει κάτι 3λινδρες υλοποιήσεις της BMW πχ
-
-
-
@green-power said in VW T-Roc:
Πολύ σύνθετος κινητήρας σε σχέση με τον 1.5αρι
Τι σύνθετο έχει;
Κάτι τέτοιο μάλλον, γιατί από άποψη τεχνολογιών που χρησιμοποιούν στον 1000, είναι τα ίδια με τον 1500.
-
-
Ωραιο το σύνθετο.
Κάποτε πήγα να πάρω τέτοιο και καναπέδες. Και νόμιζα χωρούσε στο διαμέρισμα μου. Τελικά στα μαγαζί φαίνονται κανονικά κι στο σπίτι τεράστια
-
Εκεί ήθελα να καταλήξω κι εγώ.
Αντιγραφή από ξένο σάιτ για να γελάσεις περισσότερο.
Engineers tried to keep the simplicity of a cheap 3-cylinder engine, but the modern equipment of the 1.0 TSI requires advanced electronics (sensors, control units and etc). All these expensive components extend the list of potential failures for cars with that engine.
VW T-Roc