Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 753
    • 754
    • 755
    • 756
    • 757
    • 902
    • 903
    • 755 / 903
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18043
    407995
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol last edited by dettol

      b7eadda9-a734-490c-bcc1-09841d2e22b3-image.png

      Κατι που δεν βλεπω να εχει σχολιαστει, μεχρι στιγμης, πουθενα ειναι οτι, για απο τον 6/24 και μετα, οι ταξινομησεις των bev εχουν ξεπερασει αυτες των phev. Μαλιστα η ψαλιδα φαινεται να "ανοιγει", επομενως μαλλον δεν ειναι στατιστικη ανωμαλια.

      Το δευτερο σημειο που παρατηρει κανεις (και που σιγουρα συμφωνει και με την αισθηση που εχουμε στην καθημερινοτητα μας) ειναι οτι τα υβριδικα ξεπερασαν σε πωλησεις τα αμιγως θερμικα. Βεβαιως, εδω τα πραγματα ειναι λιγο μπερδεμενα, διοτι ως υβριδικα λογιζονται και τα mild hybrids, οποτε πιθανοτατα αυτο το αποτελεσμα, οφειλεται στο γεγονος οτι εταιρειες παυουν κλασσικους θερμικους κινητηρες και πωλουν τα μοντελα τους μονο με (εστω mild) υβριδικους.

      1c7f2f44-9854-4f2a-a39a-9c75a29ee6e6-image.png

      Το τριτο σημειο ειναι οτι το αθροισμα πωλησεων phev + bev σταδιακα αυξανεται. Απο 5% που ηταν τον 1/21 (μαλιστα με μολις 0,89% τα bev) εχουμε φτασει σε 10,08% bev και 7,11% phev χωρις να εχει τελειωσε καν ο μηνας.

      a64d719b-f729-4ad6-983b-94a845275f2b-image.png

      Υπηρξε μια πτωση τον 4ο και 5ο μηνα, που οφειλοταν στην αβεβαιοτητα της αγορας μεταξυ ΚΗ2 και ΚΗ3. Μετα ομως, ειδικα με την ελευση νεων ποιοτικων και (σχετικα) οικονομικων μοντελων (volvo ex30, byd atto/dolphin) οι πωλησεις των bev πηραν την ανιουσα.

      Θα δουμε πως θα κλεισει το ετος, αλλα αποψη μου ειναι οτα τα phev σιγα σιγα μας τελειωνουν. Ισως δουμε μια αυξηση των πωλησεων τους με την ελευση των κινεζικων phev (mg, byd) τα οποια πιθανοτατα θα δελεασουν αγοραστες που ισως να πηγαιναν προς υβριδικα τογιοτα. Πιστευω παντως, οτι θα "φανε" μεριδιο απο τα ice/hev και οχι απο τα bev.

      πηγε: https://www.evstats.gr/el

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • I
        iceman7 last edited by

        https://www.carandmotor.gr/nea/tesla-me-12000-eyro-poios-ta-xepoylaei-kai-giati

        Tα γραφει ήδη ο @criuser αλλά ποιος τον ακούει ....

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dettol @iceman7 last edited by

          @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          https://www.carandmotor.gr/nea/tesla-me-12000-eyro-poios-ta-xepoylaei-kai-giati

          Tα γραφει ήδη ο @criuser αλλά ποιος τον ακούει ....

          «Στην αμερικανική αγορά»

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • fanis75
            fanis75 moderator @dettol last edited by

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            https://www.carandmotor.gr/nea/tesla-me-12000-eyro-poios-ta-xepoylaei-kai-giati

            Tα γραφει ήδη ο @criuser αλλά ποιος τον ακούει ....

            «Στην αμερικανική αγορά»

            ΔΕΝ έχει σημασία!! Σημασία έχει ότι κάπου στον κόσμο κάποιος πουλάει ένα Τέσλα κοψοχρονιά! 😂

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • C
              criuser last edited by criuser

              Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.

              Αντε και τελωνείο...

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              D R 2 Replies Last reply Reply Quote 1
              • D
                dettol @criuser last edited by

                @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.

                Αντε και τελωνείο...

                κατσε να αρχισουν να πεφτουν tariffs εκατερωθεν και θα δουμε τι και με ποσα θα μπορεις να φερεις 🙂

                Α επισης, μην το ξεχασω. Εχουν διαφορετικα βυσματα στην αμερικη 🙂

                A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  antonmone @dettol last edited by

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Που έτσι και αλλιώς δεν έχει τέλος ταξινόμησης και μπορούμε να το εισάγουμε με αυτή την τιμή και μόνο ΦΠΑ.

                  Αντε και τελωνείο...

                  κατσε να αρχισουν να πεφτουν tariffs εκατερωθεν και θα δουμε τι και με ποσα θα μπορεις να φερεις 🙂

                  Α επισης, μην το ξεχασω. Εχουν διαφορετικα βυσματα στην αμερικη 🙂

                  Universal ανταπτορας από το TEMU,είτε μετακομιση στο Αλμπουκερκη με αγορά ενός Tesla σε κάθε χρωμα τώρα που είναι τσαμπα.
                  Μόνο η υπογραφή θα αλλάξει σε κάτι πιο MAGA όπως
                  What is the cost of a charger guys ,finally?

                  Κάποια άλλη αναποδιά θα σκεφτείς;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • piliourits
                    piliourits last edited by

                    MAGA είχαμε στην Ελλάδα (που ποτέ δεν πεθαίνει) εδω και δεκαετίες, τι να μας πουν οι Αμερικάνοι με τον πορτοκαλί...

                    Youtube Video

                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spi_duster last edited by

                      https://www.newsauto.gr/electric/ta-ilektrika-tous-odigisan-stin-piriniki-energia/

                      Σε πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκινηση η παραγωγή ρεύματος ώστε να καλυφθούν οι αναγκες , από πυρηνικά εργοστάσια #μόνο. Προσωπικά το βρίσκω πολύ λογική εξέλιξη.

                      ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • C
                        criuser last edited by

                        Τα πυρηνικά θα παίξουν παντού, αν επιμείνουν να ξεμπερδεύουν με τον άνθρακα.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          super-t last edited by super-t

                          Καλή τύχη με τα πυρηνικά και τα κόστη κατασκευής που έχουν. Και τον χρόνο ολοκλήρωσης τους.

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dettol @super-t last edited by

                            @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Καλή τύχη με τα πυρηνικά και τα κόστη κατασκευής που έχουν. Και τον χρόνο ολοκλήρωσης τους.

                            Δεν ειναι αυτο νομιζεις. Googlαρε smr. Ειναι μια νεα ταση με μικρης κλιμακες πυρηνικους αντιδραστηρες. Ακομα και οι μεγαλες εταιρειες τεχνολογιας το διερευνουν (νομιζω η microsoft εχει ηδη ανακοινωσει πλανα για κατασκευη μερικων) ωστε να παραγουν φτηνη ενεργεια για το cloud και το ΑΙ τους.
                            Δεν γνωριζω ποσο εφικτο ειναι, ουτε το κοστος ή πως θα ειναι απο θεμα ασφαλειας. Απλα εξηγω οτι ειναι κατι διαφορετικο απο τους αντιδραστηρες οπως τους εχουμε στο μυαλο μας.

                            S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • cirus
                              cirus @criuser last edited by

                              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Τα πυρηνικά θα παίξουν παντού, αν επιμείνουν να ξεμπερδεύουν με τον άνθρακα.

                              Τα πυρηνικά θα παίξουν παντού λόγο του AI . Δεν έχει να κάνει με τον άνθρακα. Οι ανάγκες για ενέργεια για το AI είναι τεράστιες

                              Cirus the virus

                              ektoras 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ektoras
                                ektoras @cirus last edited by

                                @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Τα πυρηνικά θα παίξουν παντού, αν επιμείνουν να ξεμπερδεύουν με τον άνθρακα.

                                Τα πυρηνικά θα παίξουν παντού λόγο του AI . Δεν έχει να κάνει με τον άνθρακα. Οι ανάγκες για ενέργεια για το AI είναι τεράστιες

                                Τι αναφέρει η ΑΙ :

                                "Μικροί Αρθρωτοί Αντιδραστήρες (SMRs)

                                Οι Μικροί Αρθρωτοί Αντιδραστήρες (SMRs) αποτελούν μια πολλά υποσχόμενη τεχνολογία στον τομέα της πυρηνικής ενέργειας.
                                Πρόκειται για αντιδραστήρες μικρότερου μεγέθους σε σχέση με τους παραδοσιακούς, με ισχύ συνήθως κάτω των 300 MW.

                                Πλεονεκτήματα των SMRs:
                                Αρθρωτή κατασκευή: Οι SMRs κατασκευάζονται σε εργοστάσια και στη συνέχεια μεταφέρονται και συναρμολογούνται στον τόπο εγκατάστασης. Αυτό επιτρέπει ταχύτερη και πιο αποτελεσματική κατασκευή σε σύγκριση με τους παραδοσιακούς αντιδραστήρες.
                                Ευελιξία: Λόγω του μικρότερου μεγέθους τους, οι SMRs μπορούν να προσαρμοστούν σε διάφορες ενεργειακές ανάγκες, συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτροπαραγωγής, της θέρμανσης και της αποθείωσης.
                                Αυξημένη ασφάλεια: Πολλοί σχεδιασμοί SMRs ενσωματώνουν χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας, τα οποία μειώνουν την πιθανότητα ατυχημάτων και απλοποιούν τις διαδικασίες λειτουργίας.
                                Μικρότερο αποτύπωμα: Οι SMRs απαιτούν λιγότερο χώρο για την κατασκευή και λειτουργία τους, καθιστώντας τους ιδανικούς για περιοχές με περιορισμένο χώρο.
                                Οικονομική βιωσιμότητα: Η αρθρωτή κατασκευή και η αυξημένη ασφάλεια των SMRs μπορούν να οδηγήσουν σε μειωμένα κόστη κατασκευής και λειτουργίας.

                                Εφαρμογές των SMRs:
                                Ηλεκτροπαραγωγή: Οι SMRs μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας σε απομακρυσμένες περιοχές ή για την ενίσχυση του υπάρχοντος ηλεκτρικού δικτύου.
                                Θέρμανση: Οι SMRs μπορούν να παράγουν θερμότητα για τη θέρμανση κτιρίων και την παροχή ζεστού νερού.
                                Αποθείωση: Οι SMRs μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αποθείωση του φυσικού αερίου, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων.
                                Αφαλάτωση: Οι SMRs μπορούν να παράγουν θερμότητα για την αφαλάτωση θαλασσινού νερού, παρέχοντας πόσιμο νερό σε περιοχές με έλλειψη νερού.

                                Ενδιαφέρον για τους SMRs:
                                Τα τελευταία χρόνια, υπάρχει αυξανόμενο ενδιαφέρον για τους SMRs σε όλο τον κόσμο.
                                Πολλές χώρες και εταιρείες επενδύουν στην ανάπτυξη και την εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας.
                                Οι SMRs θεωρούνται ως μια σημαντική καινοτομία που μπορεί να συμβάλει στην επίτευξη των στόχων για την κλιματική αλλαγή και την ενεργειακή ασφάλεια.

                                Συμπεράσματα:
                                Οι Μικροί Αρθρωτοί Αντιδραστήρες (SMRs) αποτελούν μια πολλά υποσχόμενη τεχνολογία με σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τους παραδοσιακούς πυρηνικούς αντιδραστήρες.
                                Η αρθρωτή κατασκευή, η ευελιξία, η αυξημένη ασφάλεια και η οικονομική βιωσιμότητα των SMRs τα καθιστούν μια ελκυστική επιλογή για την παραγωγή καθαρής και αξιόπιστης ενέργειας."

                                Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  super-t @dettol last edited by

                                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Καλή τύχη με τα πυρηνικά και τα κόστη κατασκευής που έχουν. Και τον χρόνο ολοκλήρωσης τους.

                                  Δεν ειναι αυτο νομιζεις. Googlαρε smr. Ειναι μια νεα ταση με μικρης κλιμακες πυρηνικους αντιδραστηρες. Ακομα και οι μεγαλες εταιρειες τεχνολογιας το διερευνουν (νομιζω η microsoft εχει ηδη ανακοινωσει πλανα για κατασκευη μερικων) ωστε να παραγουν φτηνη ενεργεια για το cloud και το ΑΙ τους.
                                  Δεν γνωριζω ποσο εφικτο ειναι, ουτε το κοστος ή πως θα ειναι απο θεμα ασφαλειας. Απλα εξηγω οτι ειναι κατι διαφορετικο απο τους αντιδραστηρες οπως τους εχουμε στο μυαλο μας.

                                  Ξέρω τι είναι οι smr. Και ξέρω τι υπόσχονται, χαμηλό κόστος κατασκευής, χαμηλή τιμή ρεύματος, modularity κ.τ.λ.
                                  Το θέμα είναι όπως είχα διαβάσει κάπου αλλού, καλά είναι όλα αυτά στα χαρτιά, αλλά πριν κατασκευαστεί ο πρώτος εμπορικός αντιδραστήρας αυτού του τύπου δεν ξέρεις ποιά είναι τα πραγματικά νούμερα.
                                  Και η πιο γνωστή εταιρία που τουλάχιστον ξέρω εγώ, η Nuscale, πήγε να κατασκευάσει ένα commercial δοκιμαστικό εργοστάσιο, μετά από 6-7 χρόνια και αφού είχαν πάρει νομίζω γύρω στο 1,5 δις $ επιδοτήσεις, οι άλλες εταιρίες που συμμετείχαν άρχισαν να αποσύρονται γιατί άρχισαν να ανεβαίνουν οι εκτιμήσεις για το πόσο θα κοστίσει η κατασκευή και τα κόστη του ρεύματος, από 60 $/ΜWh σε 90$ και τελικά πριν 1 χρόνο το ακύρωσαν εντελώς το project.
                                  Οπότε περιμένουμε ακόμα να δούμε μια πρώτη εμπορική εφαρμογή (στον δυτικό κόσμο).

                                  Και υπάρχει και η είδηση πριν 1-2 μήνες ότι η Microsoft έκανε συμφωνία με μια εταιρία που ελέγχει ένα κλειστό πυρηνικό σταθμό από το 2019, να τον ξανανοίξουν και να αγοράσει όλο το ρεύμα για τα επόμενα 20 χρόνια και θέλει 1,5 δις $ για να ξανανοίξει και υπολογίζεται ότι θα ξεκινήσει η παραγωγή το 2028-29.

                                  Και μέχρι τότε οι ανανεώσιμες θα αυξάνονται κάθε χρόνο συνεχώς.

                                  Φαν φάκτ, η Σουηδία είχε κατασκευάσει το 1960 έναν πυρηνικό σταθμό για να παράγει ζεστό νερό για θέρμανση κ.τ.λ και τον έκλεισε το 70... Και τώρα ξανασκέφτονται τους smr.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Και στην ναυτιλία τους σκέφτονται τους μικρούς αντιδραστήρες, γιατί τα εναλλακτικά καύσιμα, δεν είναι τόσο εναλλακτικά.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • O
                                      otso last edited by

                                      @ektoras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      SMRs

                                      Τα αεροπλανοφορα και τα υποβρυχια δεν εχουν μικρους εδω και 50 χρονια ;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • J
                                        Johnny 0 last edited by

                                        Η χώρα θα τρέχει 2 καρτέλ, των ΑΠΕ και του φυσικού αερίου. Έχει αποφασιστεί από τους προστάτες... Κάντε τα κουμάντα σας

                                        piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kozani76 last edited by kozani76

                                          Είμαι ιδιοκτήτης κλειστού υπόγειου γκαράζ, χωρίς να μένω στη συγκεκριμένη πολυκατοικία. Μέσα στο γκαράζ έχει τοποθετηθεί μετρητής ρεύματος, αλλά αυτός είναι συνδεδεμένος στο κεντρικό ρολόι της πολυκατοικίας , αλλά δε πληρώνω ρεύμα από τότε που το αγόρασα (Η μόνη επιβάρυνση είναι ένα μικρό ποσό ανά τριετία - περίπου 30€).
                                          Τι ενέργειες πρέπει να κάνω για να αγοράσω ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

                                          1. Πρέπει να βάλω ξεχωριστό μετρητή ρεύματος; Είναι αυτό επιτρεπτό ή θα έχω νομικά θέματα με τους ιδιοκτήτες των διαμερισμάτων (επειδή είναι υπόγειο);
                                          2. Πρέπει να αγοράσω υποχρεωτικά ειδικό εξοπλισμό γρήγορης φόρτισης και πόσο κοστίζει;
                                          3. Οι τιμές φόρτισης ποιες είναι τελικά (στο περίπου), για ένα αυτοκίνητο όπως το dolphin με τα 60,4 Kwh μπαταρία που σκέφτομαι να αγοράσω;

                                          Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iceman7 last edited by

                                            Ξεχωριστο ρολοι για τη θεση σου. Δες στο δεδηε.
                                            Αφού θα βαλεις ρολοι θα βαλεις ότι πιο γρήγορο υπάρχει. Καλύτερα wall connector

                                            Αν ο wall connector φορτίζει με 11 κάνε τη διαίρεση.
                                            Πλήρης φόρτιση 60αρας μπαταριας σε 6 περίπου ωρες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 753
                                            • 754
                                            • 755
                                            • 756
                                            • 757
                                            • 902
                                            • 903
                                            • 755 / 903
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr