Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 461
    • 462
    • 463
    • 464
    • 465
    • 523
    • 524
    • 463 / 524
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    242
    10478
    543958
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits last edited by piliourits

      Εντάξει, να κάνετε μαζικά οφφτοπικ, αλλά να είναι περί υπερβολικής ταχύτητας, και να το κάνετε σε συζήτηση ΤΟΥΟΤΑ, ε κάπου ΕΛΕΟΣ ρε σεις !!1!

      Mountains all around me, reaching out to heaven...

      T 1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • T
        terryp117 @piliourits last edited by

        @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

        Εντάξει, να κάνετε μαζικά οφφτοπικ, αλλά να είναι περί υπερβολικής ταχύτητας, και να το κάνετε σε συζήτηση ΤΟΥΟΤΑ, ε κάπου ΕΛΕΟΣ ρε σεις !!1!

        ΓΙΑΤΙ τα 190 που χτυπάει λίγα είναι..??!!
        Μήπως είναι νόμιμα στην Ελλάδα..??!!
        Μήπως δεν πας αυτόφωρο..??!!
        Μήπως δεν χάνεις το δίπλωμα για κανένα χρόνο..??!!
        Μόνο όσοι οδηγούν Φερράρι πάνε γρήγορα και ΠΑΡΑΝΟΜΑ..??!!
        Σε τι ενοχλεί η συζήτηση, στο ότι όποιος παίρνει κκ, εξυπακούεται ότι θα πηγαίνει με τα όρια και δεν θα κάνει μαλ......, ή στο ότι το κκ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ..??!!
        Διότι πάει και παραπάει..!!
        Εγώ αντίθετα τις καγκουριές τις βλέπω από κάτι σαράβαλα που νομίζουν αυτοί που τα καβαλάνε πως οδηγούν Λαμποργκίνι και είναι οι ίδιοι Ρεγκατσόνι, Βιλνέβ και Λάουντα..!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          Παρακαλώ στοπ τα εκτός θέματος.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tolisk20 @andya3 last edited by tolisk20

            @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

            Πάντως από τις καταναλώσεις που βάζετε με διάφορες μέσες ταχύτητες, βλέπω ότι το υβριδικό καίει πάνω-κάτω τα ίδια με ένα θερμικό εκτός πόλης. Στην πόλη απλώς επιβεβαιώνεται η μειωμένη κατανάλωση, είναι γνωστό πια αυτό.

            Το θέμα είναι αν εκτός πόλης, σε επαρχιακό ή εθνικό δίκτυο, η μετακίνηση με το υβριδικό γίνεται εξίσου άνετα με ένα θερμικό. Όπου άνεση εννοώ ότι θα ήθελε ένας οδηγός, ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση, χώροι, άνετα καθίσματα, οδική συμπεριφορά, διατήρηση ταχύτητας λίγο πάνω από τα όρια κλπ.

            Και βέβαια δεν είναι κριτήριο σύγκρισης το 2lt AWD Drive που ανεβαίνει σε τιμή, οι περισσότεροι παίρνουν ένα από τα 2 yaris, άντε και το 1.8CHR ή CC.

            Σε επαρχιακο δικτυο ιδιαιτερως αλλα και σε εθνικο μεχρι τα 110 και σε ομαλες διαδρομες υπαρχει οφελος υπερ του υβριδικου..σε επαρχιακο δικτυο μεχρι τα 80 κερδιζεις αρκετα..οσο ανεβαινουν τα χλμ αυτο ισοσκελιζετε.. αν πας με 150 στην εθνικη προφανως οι διαφορες θα ειναι απειροελαχιστες..ανεση ποιοτητα κυλισης ηχομονωση ανετα καθισματα οδικη συμπεριφορα και διατηρηση ταχυτητας λιγο πανω απο τα ορια στα περισσοτερα ποικιλουν αναλογα με το αυτοκινητο και την εκδοση..με 25χιλ θα κανεις παραχωρησεις..χοντρικα με 35-40 χιλιαρικα θα τα χεις ολα..καθαρα οτι πληρωνεις παιρνεις..δεν υπαρχουν μαγικα ραβδακια..απλα η toyota εξελισσοντας τα υβριδικα εδω και 25 χρονια ειναι μπροστα σ αυτον το τομεα με οτι συνεπαγετε ( κοστος τιμες αξιοπιστια καταναλωση)..αντιστοιχως σε 10-15 χρονια μπορει να ναι η byd με τα ηλεκτρικα
            Αφησα εξω τους χωρους γιατι ειναι καθαρα σχεδιαστικο θεμα της toyota με φουσκωτα αμαξια αλλα με λιγο μικροτερους χωρους απ την κατηγορια..

            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              andya3 @tolisk20 last edited by

              @tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:

              @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

              Πάντως από τις καταναλώσεις που βάζετε με διάφορες μέσες ταχύτητες, βλέπω ότι το υβριδικό καίει πάνω-κάτω τα ίδια με ένα θερμικό εκτός πόλης. Στην πόλη απλώς επιβεβαιώνεται η μειωμένη κατανάλωση, είναι γνωστό πια αυτό.

              Το θέμα είναι αν εκτός πόλης, σε επαρχιακό ή εθνικό δίκτυο, η μετακίνηση με το υβριδικό γίνεται εξίσου άνετα με ένα θερμικό. Όπου άνεση εννοώ ότι θα ήθελε ένας οδηγός, ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση, χώροι, άνετα καθίσματα, οδική συμπεριφορά, διατήρηση ταχύτητας λίγο πάνω από τα όρια κλπ.

              Και βέβαια δεν είναι κριτήριο σύγκρισης το 2lt AWD Drive που ανεβαίνει σε τιμή, οι περισσότεροι παίρνουν ένα από τα 2 yaris, άντε και το 1.8CHR ή CC.

              Σε επαρχιακο δικτυο ιδιαιτερως αλλα και σε εθνικο μεχρι τα 110 και σε ομαλες διαδρομες υπαρχει οφελος υπερ του υβριδικου..σε επαρχιακο δικτυο μεχρι τα 80 κερδιζεις αρκετα..οσο ανεβαινουν τα χλμ αυτο ισοσκελιζετε.. αν πας με 150 στην εθνικη προφανως οι διαφορες θα ειναι απειροελαχιστες..ανεση ποιοτητα κυλισης ηχομονωση ανετα καθισματα οδικη συμπεριφορα και διατηρηση ταχυτητας λιγο πανω απο τα ορια στα περισσοτερα ποικιλουν αναλογα με το αυτοκινητο και την εκδοση..με 25χιλ θα κανεις παραχωρησεις..χοντρικα με 35-40 χιλιαρικα θα τα χεις ολα..καθαρα οτι πληρωνεις παιρνεις..δεν υπαρχουν μαγικα ραβδακια..απλα η toyota εξελισσοντας τα υβριδικα εδω και 25 χρονια ειναι μπροστα σ αυτον το τομεα με οτι συνεπαγετε ( κοστος τιμες αξιοπιστια καταναλωση)..αντιστοιχως σε 10-15 χρονια μπορει να ναι η byd με τα ηλεκτρικα
              Αφησα εξω τους χωρους γιατι ειναι καθαρα σχεδιαστικο θεμα της toyota με φουσκωτα αμαξια αλλα με λιγο μικροτερους χωρους απ την κατηγορια..

              Δεν θυμάμαι ακριβώς τις αναφορές καταναλώσεων που αναφέρθηκαν σε προηγούμενα post, αλλά μου έχει μείνει μία που ανέφερε μέση ταχύτητα κοντά στα 45km/h και κατανάλωση 5,5lt/100km.

              Αυτό χοντρικά αντιστοιχεί σε κίνηση σε επαρχιακό ή σε Εθνική με χαμηλές ταχύτητες, πόσο να πω, 80,90,100 το πολύ. Σε τέτοιες συνθήκες με το T-Roc έχω άνετα καταναλώσεις κάτω από 5.
              Και επειδή κάποιος έβαλε ένα post σε κάποιο νήμα της Toyota με κατανάλωση 2,4 σε κατάβαση, πάλι με το T-Roc σε κατάβαση Τρίκαλα Κορινθίας - Γαλαξίδι είχα 2,9.

              Δε βλέπω δηλαδή κάτι άξιο λόγου σε καταναλώσεις στα Toyota όταν ξεφεύγεις από τη χρήση του σαν αυτοκίνητο πόλης.

              Τώρα τα άλλα για την άνεση, χώρους κλπ, σίγουρα τα Toyota δεν φημίζονται για τέτοια. Αλλά αυτά είναι προσωπικές επιλογές του καθενός. Εγώ π.χ. για οικονομία σε καύσιμο 400,500€ το χρόνο δεν θα τα θυσίαζα. Αν ήταν να γλυτώσω κάποιες χιλιάδες ευρώ, εκεί αλλάζει το θέμα. 😊

              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

              T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by lap

                Εγώ με 25χλμ/ωρα ...4,9λ/100 χλμ
                Άντε γεια!

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                cirus piliourits 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • cirus
                  cirus @lap last edited by

                  @lap said in Toyota Corolla Cross:

                  Εγώ με 25χλμ/ωρα ...4,9λ/100 χλμ
                  Άντε γεια!

                  και γω με σβηστη μηχανή 0λ/100 χλμ

                  τερας οικονομίας το Puma ST 🤣

                  Cirus the virus

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tolisk20 @andya3 last edited by

                    @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                    @tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:

                    @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                    Πάντως από τις καταναλώσεις που βάζετε με διάφορες μέσες ταχύτητες, βλέπω ότι το υβριδικό καίει πάνω-κάτω τα ίδια με ένα θερμικό εκτός πόλης. Στην πόλη απλώς επιβεβαιώνεται η μειωμένη κατανάλωση, είναι γνωστό πια αυτό.

                    Το θέμα είναι αν εκτός πόλης, σε επαρχιακό ή εθνικό δίκτυο, η μετακίνηση με το υβριδικό γίνεται εξίσου άνετα με ένα θερμικό. Όπου άνεση εννοώ ότι θα ήθελε ένας οδηγός, ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση, χώροι, άνετα καθίσματα, οδική συμπεριφορά, διατήρηση ταχύτητας λίγο πάνω από τα όρια κλπ.

                    Και βέβαια δεν είναι κριτήριο σύγκρισης το 2lt AWD Drive που ανεβαίνει σε τιμή, οι περισσότεροι παίρνουν ένα από τα 2 yaris, άντε και το 1.8CHR ή CC.

                    Σε επαρχιακο δικτυο ιδιαιτερως αλλα και σε εθνικο μεχρι τα 110 και σε ομαλες διαδρομες υπαρχει οφελος υπερ του υβριδικου..σε επαρχιακο δικτυο μεχρι τα 80 κερδιζεις αρκετα..οσο ανεβαινουν τα χλμ αυτο ισοσκελιζετε.. αν πας με 150 στην εθνικη προφανως οι διαφορες θα ειναι απειροελαχιστες..ανεση ποιοτητα κυλισης ηχομονωση ανετα καθισματα οδικη συμπεριφορα και διατηρηση ταχυτητας λιγο πανω απο τα ορια στα περισσοτερα ποικιλουν αναλογα με το αυτοκινητο και την εκδοση..με 25χιλ θα κανεις παραχωρησεις..χοντρικα με 35-40 χιλιαρικα θα τα χεις ολα..καθαρα οτι πληρωνεις παιρνεις..δεν υπαρχουν μαγικα ραβδακια..απλα η toyota εξελισσοντας τα υβριδικα εδω και 25 χρονια ειναι μπροστα σ αυτον το τομεα με οτι συνεπαγετε ( κοστος τιμες αξιοπιστια καταναλωση)..αντιστοιχως σε 10-15 χρονια μπορει να ναι η byd με τα ηλεκτρικα
                    Αφησα εξω τους χωρους γιατι ειναι καθαρα σχεδιαστικο θεμα της toyota με φουσκωτα αμαξια αλλα με λιγο μικροτερους χωρους απ την κατηγορια..

                    Δεν θυμάμαι ακριβώς τις αναφορές καταναλώσεων που αναφέρθηκαν σε προηγούμενα post, αλλά μου έχει μείνει μία που ανέφερε μέση ταχύτητα κοντά στα 45km/h και κατανάλωση 5,5lt/100km.

                    Αυτό χοντρικά αντιστοιχεί σε κίνηση σε επαρχιακό ή σε Εθνική με χαμηλές ταχύτητες, πόσο να πω, 80,90,100 το πολύ. Σε τέτοιες συνθήκες με το T-Roc έχω άνετα καταναλώσεις κάτω από 5.
                    Και επειδή κάποιος έβαλε ένα post σε κάποιο νήμα της Toyota με κατανάλωση 2,4 σε κατάβαση, πάλι με το T-Roc σε κατάβαση Τρίκαλα Κορινθίας - Γαλαξίδι είχα 2,9.

                    Δε βλέπω δηλαδή κάτι άξιο λόγου σε καταναλώσεις στα Toyota όταν ξεφεύγεις από τη χρήση του σαν αυτοκίνητο πόλης.

                    Τώρα τα άλλα για την άνεση, χώρους κλπ, σίγουρα τα Toyota δεν φημίζονται για τέτοια. Αλλά αυτά είναι προσωπικές επιλογές του καθενός. Εγώ π.χ. για οικονομία σε καύσιμο 400,500€ το χρόνο δεν θα τα θυσίαζα. Αν ήταν να γλυτώσω κάποιες χιλιάδες ευρώ, εκεί αλλάζει το θέμα. 😊

                    Με 60 χλμ ωριαια μπορεις να εισαι κοντα στο 3,5-3,8 σε επαρχιακο δρομο με βαθμολογηση οδηγησης στο 90+..μετραει πολυ η οδηγηση και ο τροπος που ξοδευεις τη μπαταρια καθε φορα που γεμιζει..
                    Αλλα δεν ειναι μονο η καταναλωση..ειναι η αξιοπιστια η τιμη που κραταει σαν μεταχειρισμενο..αν τα βρισκεις και αλλου αυτα τοτε το ζυγιζεις στο τι προτιμας..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Chrisk6
                      Chrisk6 last edited by

                      @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                      Και επειδή κάποιος έβαλε ένα post σε κάποιο νήμα της Toyota με κατανάλωση 2,4 σε κατάβαση, πάλι με το T-Roc σε κατάβαση Τρίκαλα Κορινθίας - Γαλαξίδι είχα 2,9.

                      Δηλαδη μου λες οτι απο Τρικαλα Κορινθιας μεχρι το Γαλαξιδι (το γνωστο θεωρω εκτος και εννοεις αλλο) εδειξε 2.9λτ? Μιλαμε για 180χλμ...μου φαινεται δυσκολο εως απιστευτο.

                      Επισης να κοιταμε και κυβισμους...αλλο 1000αρακι και αλλο 1.5/1.8/2.0κεκ.
                      Σιγουρα σε επαρχιακους το φουλ υβριδικο θα ειναι οικονομικοτερο γιατι θα μπαινει σε ''μπαταριοκατασταση'' πολυ συχνα με χαμηλες ταχυτητες.

                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        andya3 @Chrisk6 last edited by

                        @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                        @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                        Και επειδή κάποιος έβαλε ένα post σε κάποιο νήμα της Toyota με κατανάλωση 2,4 σε κατάβαση, πάλι με το T-Roc σε κατάβαση Τρίκαλα Κορινθίας - Γαλαξίδι είχα 2,9.

                        Δηλαδη μου λες οτι απο Τρικαλα Κορινθιας μεχρι το Γαλαξιδι (το γνωστο θεωρω εκτος και εννοεις αλλο) εδειξε 2.9λτ? Μιλαμε για 180χλμ...μου φαινεται δυσκολο εως απιστευτο.

                        Επισης να κοιταμε και κυβισμους...αλλο 1000αρακι και αλλο 1.5/1.8/2.0κεκ.
                        Σιγουρα σε επαρχιακους το φουλ υβριδικο θα ειναι οικονομικοτερο γιατι θα μπαινει σε ''μπαταριοκατασταση'' πολυ συχνα με χαμηλες ταχυτητες.

                        50-60 χιλιόμετρα είναι Τρίκαλα Κορινθίας-Γαλαξίδι κατάβαση. Πήγαινε όποτε μπορείς είναι πολύ ωραία.
                        Τον κυβισμό τον κοιτάς σε αυτοκίνητα παρόμοιας τεχνολογίας, τα toyota είναι ατμοσφαιρικά δεν έχουν τουρμπίνα. Όλη η φασαρία με τα turbo ήταν να πέσει ο κυβισμός διατηρώντας ή αυξάνοντας ροπή και ισχύ, τώρα θα το ξαναπιάσουμε απ' την αρχή το θέμα? 😊

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • cirus
                          cirus last edited by

                          Δεν υπάρχει συγκριση μεταξυ hybrid και σκέτης βενζινης σε οικονομία. Είναι πάντα καλύτερα τα hybrid σε αυτό. Για αυτο φτιαχτηκαν είναι περιττό να κανουμε συγκριση, προφανώς υπερτερουν σε αυτό τον τομέα χανοντας σε καποιους άλλους οπως χώρους.

                          Δεν υπάρχει συγκριση μεταξυ hybrid και diesel πλέον, ασκοπη συζήτηση, τα diesel ΠΕΘΑΝΑΝ.

                          Υπάρχει συγκριση Hybrid και υγραερίου αν θέλετε να την κάνετε

                          Υπάρχει συγκριση Hybrid και ηλεκτρικων αν θέλετε να την κάνετε

                          Τα 2 τελευταία είναι ενδιαφέροντα. Τα 2 πρώτα είναι ξεπερασμένα και χωρις κανένα ενδιαφέρον πλέον. Η μάχη κρίθηκε

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • Chrisk6
                            Chrisk6 @andya3 last edited by

                            @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                            @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                            @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                            Και επειδή κάποιος έβαλε ένα post σε κάποιο νήμα της Toyota με κατανάλωση 2,4 σε κατάβαση, πάλι με το T-Roc σε κατάβαση Τρίκαλα Κορινθίας - Γαλαξίδι είχα 2,9.

                            Δηλαδη μου λες οτι απο Τρικαλα Κορινθιας μεχρι το Γαλαξιδι (το γνωστο θεωρω εκτος και εννοεις αλλο) εδειξε 2.9λτ? Μιλαμε για 180χλμ...μου φαινεται δυσκολο εως απιστευτο.

                            Επισης να κοιταμε και κυβισμους...αλλο 1000αρακι και αλλο 1.5/1.8/2.0κεκ.
                            Σιγουρα σε επαρχιακους το φουλ υβριδικο θα ειναι οικονομικοτερο γιατι θα μπαινει σε ''μπαταριοκατασταση'' πολυ συχνα με χαμηλες ταχυτητες.

                            50-60 χιλιόμετρα είναι Τρίκαλα Κορινθίας-Γαλαξίδι κατάβαση. Πήγαινε όποτε μπορείς είναι πολύ ωραία.
                            Τον κυβισμό τον κοιτάς σε αυτοκίνητα παρόμοιας τεχνολογίας, τα toyota είναι ατμοσφαιρικά δεν έχουν τουρμπίνα. Όλη η φασαρία με τα turbo ήταν να πέσει ο κυβισμός διατηρώντας ή αυξάνοντας ροπή και ισχύ, τώρα θα το ξαναπιάσουμε απ' την αρχή το θέμα? 😊

                            Δεν ξερω για ποιο Γαλαξιδι μιλας τοτε...γι αυτο ρωτησα αν ειναι το γνωστο.
                            Μπορει να ειναι και γκρεμος αυτο που λες...οποτε λογικο για τοσο μικρη αποσταση να δειξει 2.9.

                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              andya3 @Chrisk6 last edited by

                              @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                              @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                              @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                              @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                              Και επειδή κάποιος έβαλε ένα post σε κάποιο νήμα της Toyota με κατανάλωση 2,4 σε κατάβαση, πάλι με το T-Roc σε κατάβαση Τρίκαλα Κορινθίας - Γαλαξίδι είχα 2,9.

                              Δηλαδη μου λες οτι απο Τρικαλα Κορινθιας μεχρι το Γαλαξιδι (το γνωστο θεωρω εκτος και εννοεις αλλο) εδειξε 2.9λτ? Μιλαμε για 180χλμ...μου φαινεται δυσκολο εως απιστευτο.

                              Επισης να κοιταμε και κυβισμους...αλλο 1000αρακι και αλλο 1.5/1.8/2.0κεκ.
                              Σιγουρα σε επαρχιακους το φουλ υβριδικο θα ειναι οικονομικοτερο γιατι θα μπαινει σε ''μπαταριοκατασταση'' πολυ συχνα με χαμηλες ταχυτητες.

                              50-60 χιλιόμετρα είναι Τρίκαλα Κορινθίας-Γαλαξίδι κατάβαση. Πήγαινε όποτε μπορείς είναι πολύ ωραία.
                              Τον κυβισμό τον κοιτάς σε αυτοκίνητα παρόμοιας τεχνολογίας, τα toyota είναι ατμοσφαιρικά δεν έχουν τουρμπίνα. Όλη η φασαρία με τα turbo ήταν να πέσει ο κυβισμός διατηρώντας ή αυξάνοντας ροπή και ισχύ, τώρα θα το ξαναπιάσουμε απ' την αρχή το θέμα? 😊

                              Δεν ξερω για ποιο Γαλαξιδι μιλας τοτε...γι αυτο ρωτησα αν ειναι το γνωστο.
                              Μπορει να ειναι και γκρεμος αυτο που λες...οποτε λογικο για τοσο μικρη αποσταση να δειξει 2.9.

                              Έχεις δίκιο, Τρίκαλα Κορινθίας - Ξυλόκαστρο εννούσα. Μάλλον για εκδρομή στο Γαλαξίδι ετοιμάζομαι και μου κόλλησε στο μυαλό 😊

                              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                              gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • georgemit
                                georgemit last edited by georgemit

                                Τρίκαλα Κορινθίας - Γαλαξίδι είναι 60 km μόνο αν το κόψεις ευθεία μέσω θαλάσσης.
                                Δε γνωρίζω την ύπαρξη άλλου Γαλαξιδίου εδώ κοντά.

                                i30 160 N line!

                                A 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • A
                                  andya3 @georgemit last edited by

                                  @georgemit said in Toyota Corolla Cross:

                                  Τρίκαλα Κορινθίας - Γαλαξίδι είναι 60 km μόνο αν το κόψεις ευθεία μέσω θαλάσσης.
                                  Δε γνωρίζω την ύπαρξη άλλου Γαλαξιδίου εγώ κοντά.

                                  Έχω το T-Roc σε αμφίβια έκδοση 😁 😀

                                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • gtsartsal
                                    gtsartsal @andya3 last edited by

                                    @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                                    @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                                    @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                                    @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                                    @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                                    Και επειδή κάποιος έβαλε ένα post σε κάποιο νήμα της Toyota με κατανάλωση 2,4 σε κατάβαση, πάλι με το T-Roc σε κατάβαση Τρίκαλα Κορινθίας - Γαλαξίδι είχα 2,9.

                                    Δηλαδη μου λες οτι απο Τρικαλα Κορινθιας μεχρι το Γαλαξιδι (το γνωστο θεωρω εκτος και εννοεις αλλο) εδειξε 2.9λτ? Μιλαμε για 180χλμ...μου φαινεται δυσκολο εως απιστευτο.

                                    Επισης να κοιταμε και κυβισμους...αλλο 1000αρακι και αλλο 1.5/1.8/2.0κεκ.
                                    Σιγουρα σε επαρχιακους το φουλ υβριδικο θα ειναι οικονομικοτερο γιατι θα μπαινει σε ''μπαταριοκατασταση'' πολυ συχνα με χαμηλες ταχυτητες.

                                    50-60 χιλιόμετρα είναι Τρίκαλα Κορινθίας-Γαλαξίδι κατάβαση. Πήγαινε όποτε μπορείς είναι πολύ ωραία.
                                    Τον κυβισμό τον κοιτάς σε αυτοκίνητα παρόμοιας τεχνολογίας, τα toyota είναι ατμοσφαιρικά δεν έχουν τουρμπίνα. Όλη η φασαρία με τα turbo ήταν να πέσει ο κυβισμός διατηρώντας ή αυξάνοντας ροπή και ισχύ, τώρα θα το ξαναπιάσουμε απ' την αρχή το θέμα? 😊

                                    Δεν ξερω για ποιο Γαλαξιδι μιλας τοτε...γι αυτο ρωτησα αν ειναι το γνωστο.
                                    Μπορει να ειναι και γκρεμος αυτο που λες...οποτε λογικο για τοσο μικρη αποσταση να δειξει 2.9.

                                    Έχεις δίκιο, Τρίκαλα Κορινθίας - Ξυλόκαστρο εννούσα. Μάλλον για εκδρομή στο Γαλαξίδι ετοιμάζομαι και μου κόλλησε στο μυαλό 😊

                                    Υψομετρική διαφορά 900μ. , απόσταση 27 χλμ. Μπορούσε και πιο λιγο από 2,9😊

                                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Σε κατάβαση στο Πήλιο έχω 1.2 λίτρα με το ντίζελ.

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        andya3 @gtsartsal last edited by

                                        @gtsartsal said in Toyota Corolla Cross:

                                        @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                                        @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                                        @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                                        @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                                        @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

                                        Και επειδή κάποιος έβαλε ένα post σε κάποιο νήμα της Toyota με κατανάλωση 2,4 σε κατάβαση, πάλι με το T-Roc σε κατάβαση Τρίκαλα Κορινθίας - Γαλαξίδι είχα 2,9.

                                        Δηλαδη μου λες οτι απο Τρικαλα Κορινθιας μεχρι το Γαλαξιδι (το γνωστο θεωρω εκτος και εννοεις αλλο) εδειξε 2.9λτ? Μιλαμε για 180χλμ...μου φαινεται δυσκολο εως απιστευτο.

                                        Επισης να κοιταμε και κυβισμους...αλλο 1000αρακι και αλλο 1.5/1.8/2.0κεκ.
                                        Σιγουρα σε επαρχιακους το φουλ υβριδικο θα ειναι οικονομικοτερο γιατι θα μπαινει σε ''μπαταριοκατασταση'' πολυ συχνα με χαμηλες ταχυτητες.

                                        50-60 χιλιόμετρα είναι Τρίκαλα Κορινθίας-Γαλαξίδι κατάβαση. Πήγαινε όποτε μπορείς είναι πολύ ωραία.
                                        Τον κυβισμό τον κοιτάς σε αυτοκίνητα παρόμοιας τεχνολογίας, τα toyota είναι ατμοσφαιρικά δεν έχουν τουρμπίνα. Όλη η φασαρία με τα turbo ήταν να πέσει ο κυβισμός διατηρώντας ή αυξάνοντας ροπή και ισχύ, τώρα θα το ξαναπιάσουμε απ' την αρχή το θέμα? 😊

                                        Δεν ξερω για ποιο Γαλαξιδι μιλας τοτε...γι αυτο ρωτησα αν ειναι το γνωστο.
                                        Μπορει να ειναι και γκρεμος αυτο που λες...οποτε λογικο για τοσο μικρη αποσταση να δειξει 2.9.

                                        Έχεις δίκιο, Τρίκαλα Κορινθίας - Ξυλόκαστρο εννούσα. Μάλλον για εκδρομή στο Γαλαξίδι ετοιμάζομαι και μου κόλλησε στο μυαλό 😊

                                        Υψομετρική διαφορά 900μ. , απόσταση 27 χλμ. Μπορούσε και πιο λιγο από 2,9😊

                                        Θα ενθαρύνω το T-Roc στην επόμενη κατάβαση να κάψει λιγότερο. Θα του λέω έλα, το έχεις προσπάθησε! 😀

                                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • piliourits
                                          piliourits @lap last edited by

                                          @lap said in Toyota Corolla Cross:

                                          Εγώ με 25χλμ/ωρα ...4,9λ/100 χλμ
                                          Άντε γεια!

                                          Εσύ, πρέπει να μάθεις να συγκρίνεις όμοια πράγματα.
                                          Με το ΨΨ πρέπει να συγκριθεί ένα αυτόματο Ες Κρος βενζίνης (ή έστω το ντίζελ) που το τούρμπο βενζίνης θα καίει μισή φορά πάνω, ενώ το αυτόματο στρονγκ-υβριδικο έρχεται κοντά σε κατανάλωση...

                                          Το Σουίφτ (το όντως οικονομικό) να συγκριθεί με Γιαρις.

                                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Για την πολη δεν αγόρασαν αυτές τις μαούνες; Για την πολη μιλώ και εγώ...😳

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 461
                                            • 462
                                            • 463
                                            • 464
                                            • 465
                                            • 523
                                            • 524
                                            • 463 / 524
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr