-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα πράγματα χειροτερεύουν γιατί ο Τράμπ θα κόψει τα 7500 της φοροαπαλλαγής και η μετοχή της Τέσλα πέφτει...
Προφανώς τον Ιλον δεν τον νοιάζει, γιατί δουλεύει πολύ το διάστημα.
Από την άλλη σήμερα γύρισα από το χωριό.
Η ώρα των 2 και 5 λεπτών μετράει από την ώρα που βάζω μπροστά στο γκαράζ εκεί, μέχρι που σβήνω την μηχανή στο γκαράζ εδώ, οπότε βγάλτε 5-7 λεπτά και βάλτε την μέση ταχύτητα κάπου στα 76 χαω.
Ουσιαστικά μόνο ένα μαύρο μέρκ κουπέ με πέρασε μετά την Χαλκίδα, που πήγαινε με ταχύτητες κακουργήματος και ένα μίνι κούπερ με διπλό μπουρί πίσω στην μέση που επίσης πήγαινε με ίδιες ταχύτητες.
Εγώ με 130 - 150 στην Εθνική, γιατί δεν είμαστε να ρισκάρουμε το δίπλωμα πάνω από 30 χαω από τα όρια.
10 ευρώ το κόστος της διαδρομής κάπου 6 τα διόδια αττικής και εθνικής.
Στην διαδρομή συνάντησα 2 τέσλα.
Ο πρώτος ένας κόπανος, που δεν προσπέρναγε τους μπροστινούς ανάμεσα Ερέτρια και Βασιλικό, αλλά ήρθε δίπλα μου στο φανάρι της Λαμψάκου, όπου πάτησε στην λωρίδα που είναι για να στρίψεις αριστερά και ξεκίνησε γρήγορα στο φανάρι τάχα ότι είναι γρήγορος.
Του έδωσα τσαγάκι στον κύκλο βέβαια, γιατί χώθηκα.
Αλλον ένα συνάντησα στον Σείριο, που πήγαινε κανονικά στην μεσαία πίσω από ένα πούλμαν...
Οπότε προς το παρόν ταξίδι σαν το ντίζελ δεν έχει...
Από το «δεν βλέπω Tesla στην εθνική οδό» περάσαμε στο «είδα δύο». Από τις γκρίνιες ότι τα ηλεκτρικά δεν αντέχουν μεγάλες μέσες ωριαίες ταχύτητες, ενώ τα ντίζελ μπορούν, φτάσαμε στο να δούμε την δική σου «υψηλότατη» ΜΩΤ των 72kmh.
Τουλάχιστον πήρες καλό λάδιΌσο η συζήτηση μένει στον Σείριο δεν υπάρχει πρόβλημα.Οταν αρχίσουν οι αναφορές στον Ρίγκελ και στον Μπελτεγκεζ,να αρχίσεις να ανησυχείς!
Μου πήρε μερικά δευτερόλεπτα… μέχρι να googlαρω
Googlare και Θανάσης Αλφόνσο ,είδα το τέλος του Disclaimer και μάλλον σκηνοθέτησε αυτός το τελευταίο επεισόδιο αντί του Κουαρον!
Ναι άλλαξε ξαφνικά ρότα. Νομίζω κατάλαβα γιατί το έκανε και ποιο ήταν το «νόημα» (μην βιαζόμαστε να κρίνουμε και να καταδικάζουμε;), αλλά ήρθε πολύ απότομα.
Κάπως έτσι και για να είμαστε οντοπικ,σαν να έχει σταθμεύσει σε φορτιστή ηλεκτρικού ,ντίζελακι 15ετιας πιάνοντας και δυο θέσεις.
-
Καλημέρα σε όλους,
την εβδομάδα που πέρασε έκανα ένα test drive το model 3 μαζί με την γυναίκα μου.
Το αυτοκίνητο είναι αεροπλάνο κανονικό και δεν έχει καμία σχέση με αυτά που έχω οδηγήσει μέχρι τώρα.
Πατάς λίγο το γκάζι και πετάγετε και η κατανάλωση μπαταρίας είναι μηδαμινή.
Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι μετά από μισή ώρα test drive βγήκαμε με πονοκέφαλο και οι 2.
Δεν μπορεί να είναι τυχαίο εφόσον συνέβη και στους 2.Πρώτος παράγοντας μπορεί να είναι ότι έχει το one pedal drive και φρενάρει σχετικά απότομα αν αφήσεις το γκάζι.
Δεύτερος παράγοντας αν είχε wifi και blutooth ή δεν ξέρω τι άλλο ενεργά
Τρίτος παράγοντας και αυτός που με προβληματίζει περισσότερο αν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν κάποια ακτινοβολία από μπαταρία ή τον ηλεκτροκινητήραΝα σημειώσω ότι η διαδρομή έγινε κυρίως σε αυτοκινητόδρομο και ευθεία
Μετά το τεστ ντράιβ έκανα μια αναζήτηση και είδα ότι υπάρχουν πολλές αναφορές αν γράψεις tesla headache
link textΕσείς τι γνώμη έχετε??
-
@vagelis4 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εσείς τι γνώμη έχετε??
οτι πρωτη φορα το ακουω αυτο. Υπο διαφορετικες συνθηκες θα σε επαιρνα στο "ψιλο" αλλα δεν φαινεται να τρολαρεις.
Το μονο που μπορω να σκεφτω και ειναι κατι που γνωριζω οτι οντως συμβαινει σε νεους οδηγους, ειναι αν συνδυασεις αποτομες επιταχυνσεις, αποτομα φρεναρισματα, με την ελλειψη ακουστικων ερεθισματων (ηχος μηχανης) που εχουμε συνηθισει ολη μας τη ζωη, οδηγει σε ενα παραξενο συναισθημα "αποκοπης" μεταξυ εγκεφαλου και αισθησεων. Δηλ γινεται κατι διαφορετικο (αποτομη επιταχυνση) σε σχεση με αυτο που περιμενεις (λογω της απολυτης ησυχιας).Αυτο σε συνδυασμο με το one pedal drive, το οποιο ενας νεος οδηγος δεν το εχει συνηθισει, μπορει να προκαλεσει ναυτια συνηθως. Πονοκεφαλο δεν το εχω ξανα ακουσει.
Για τα μαγνητικα πεδια δεν θα το σχολιασω καν.Υποψιν, οτι ο σωστος τροπος χρησης του one pedal drive ειναι να αφηνεις σταδιακα το γκαζι. Το οχημα φρεναρει με το γκαζι πατημενο. Οπως ειδες και εσυ, αν αφησεις τελειως το γκαζι, σε χαμηλες-αστικες ταχυτητες, το οχημα σταματαει αρκετα αποτομα (σαν να ειχες πατησει φρενο σε θερμικο).
-
Σε άλλα νέα να ευθυμήσουμε λίγο.
Παραλαμβάνει ο πατέρας του γείτονα το 2ο ηλεκτρικό τους από την AVIS, ενα 500ακι. Πρόβλημα, γιατι δεν φορτίζει. Του δίνουν ένα άλλο 500ακι (άλλο χρώμα), πρόβλημα γιατι δεν φορτίζει...χαχα! Χτές πήρε ένα DS3 e-tense μεχρι να βρουν την αιτία που δεν φορτίζουν.
Να το ξαναπώ Ιταλογγαλικά και ηλεκτρισμός δεν πάνε μαζί, εδώ και 60 χρόνια...γιατί περιμένει κάποιος ότι θα αλλάξει τώρα!?!?
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ΥΓ: κάποια στιγμή πρέπει να μάθουμε γιατί criuser και όχι cruiser
Εύκολο ειναι, το κατάλαβα από την 1η στιγμή και το επιβεβαίωσε όταν τον ρώτησα. Έκανε λάθος στην πληκτρολόγηση...χαχα! Σε όλα τα άλλα φόρουμ ειναι κρούζερ, εξ'ου και τον αποκαλώ έτσι και εδώ.
@vagelis4 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εσείς τι γνώμη έχετε??
Πρώτη φορά το ακούω. Ποτέ δεν μου έχει συμβεί σε κάνενα ηλεκτρικό που έχω οδηγήσει και κάποια τα έχω οδηγήσει και για αρκετά πάνω από 1 ώρα. Και στα Τέσλα, ποτέ κανένα θέμα.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σε άλλα νέα να ευθυμήσουμε λίγο.
Παραλαμβάνει ο πατέρας του γείτονα το 2ο ηλεκτρικό τους από την AVIS, ενα 500ακι. Πρόβλημα, γιατι δεν φορτίζει. Του δίνουν ένα άλλο 500ακι (άλλο χρώμα), πρόβλημα γιατι δεν φορτίζει...χαχα! Χτές πήρε ένα DS3 e-tense μεχρι να βρουν την αιτία που δεν φορτίζουν.
Ακραιο!
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ακραιο!
Συνηθισμένο θα πω εγώ σε τέτοια αμάξια. Ευτυχώς ειναι leasing, σκέψου να το είχε πληρώσει €35.000 και να περίμενε και επιδότηση και αυτοκίνητο!!
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ΥΓ: κάποια στιγμή πρέπει να μάθουμε γιατί criuser και όχι cruiser
Εύκολο ειναι, το κατάλαβα από την 1η στιγμή και το επιβεβαίωσε όταν τον ρώτησα. Έκανε λάθος στην πληκτρολόγηση...χαχα! Σε όλα τα άλλα φόρουμ ειναι κρούζερ, εξ'ου και τον αποκαλώ έτσι και εδώ.
@fanis75, δεν θα μπορούσε ποτέ ο Βασίλης @criuser να έχει το "σωστό" nickname, γιατί γράφτηκε στο φόρουμ το 2008 και υπήρχε ήδη μέλος @cruiser από το 2004...
-
@antoniokon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75, δεν θα μπορούσε ποτέ ο Βασίλης να έχει το "σωστό" nickname, γιατί γράφτηκε στο φόρουμ το 2008 και υπήρχε ήδη μέλος @cruiser από το 2004...
Ευχαριστώ για την πληροφορία....δεν το είχα ψάξει τόσο ειναι η αλήθεια!!
-
@vagelis4 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καλημέρα σε όλους,
την εβδομάδα που πέρασε έκανα ένα test drive το model 3 μαζί με την γυναίκα μου.
Το αυτοκίνητο είναι αεροπλάνο κανονικό και δεν έχει καμία σχέση με αυτά που έχω οδηγήσει μέχρι τώρα.
Πατάς λίγο το γκάζι και πετάγετε και η κατανάλωση μπαταρίας είναι μηδαμινή.
Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι μετά από μισή ώρα test drive βγήκαμε με πονοκέφαλο και οι 2.
Δεν μπορεί να είναι τυχαίο εφόσον συνέβη και στους 2.Πρώτος παράγοντας μπορεί να είναι ότι έχει το one pedal drive και φρενάρει σχετικά απότομα αν αφήσεις το γκάζι.
Δεύτερος παράγοντας αν είχε wifi και blutooth ή δεν ξέρω τι άλλο ενεργά
Τρίτος παράγοντας και αυτός που με προβληματίζει περισσότερο αν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν κάποια ακτινοβολία από μπαταρία ή τον ηλεκτροκινητήραΝα σημειώσω ότι η διαδρομή έγινε κυρίως σε αυτοκινητόδρομο και ευθεία
Μετά το τεστ ντράιβ έκανα μια αναζήτηση και είδα ότι υπάρχουν πολλές αναφορές αν γράψεις tesla headache
link textΕσείς τι γνώμη έχετε??
αποκλειω το γεγονός να είναι ο πονοκέφαλος από μικροκυμματικές διατάξεις (wifi & bluetooth) που εκπέμπουν κατα αρχήν γιατι δεν είναι σοβαρό για κάποιον που ασχολείται με αυτά να λέμε τέτοια πράγματα. Να φωνάξω και την γιαγια μου σαν ειδικό να πει για ραδιενέργεια
τωρα το να ειχατε πονοκέφαλο από αποτομα σταματα ξεκίνα που δεν είχατε συνηθίσει ενδεχομένως το one pedal driving και να ζαλιστήκατε από αυτό, το αφήνω ανοικτο. Μπορει ενδεχομένως.
-
@vagelis4 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εσείς τι γνώμη έχετε??
Ως κάτοχος model 3, θα συμφωνήσω με τους προηγούμενους.
Δεν είναι πονοκέφαλος, είναι η ναυτία του πρωτάρη που βιώνει απότομες (σε σχέση με το lag των θερμικών) επιταχύνσεις.Μετά την πρώτη εβδομάδα (το πολύ) δεν υπάρχει καν υποψία τέτοιου θέματος.
Πονοκέφαλος με έπιασε προχθές που χρειάστηκε να πάρω το megane diesel 10ετίας του πατέρα μου για ένα ταξίδι 100χλμ από τον θόρυβο και την αίσθηση τρακτέρ.
-
@vagelis4 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καλημέρα σε όλους,
την εβδομάδα που πέρασε έκανα ένα test drive το model 3 μαζί με την γυναίκα μου.
Το αυτοκίνητο είναι αεροπλάνο κανονικό και δεν έχει καμία σχέση με αυτά που έχω οδηγήσει μέχρι τώρα.
Πατάς λίγο το γκάζι και πετάγετε και η κατανάλωση μπαταρίας είναι μηδαμινή.
Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι μετά από μισή ώρα test drive βγήκαμε με πονοκέφαλο και οι 2.
Δεν μπορεί να είναι τυχαίο εφόσον συνέβη και στους 2.Πρώτος παράγοντας μπορεί να είναι ότι έχει το one pedal drive και φρενάρει σχετικά απότομα αν αφήσεις το γκάζι.
Δεύτερος παράγοντας αν είχε wifi και blutooth ή δεν ξέρω τι άλλο ενεργά
Τρίτος παράγοντας και αυτός που με προβληματίζει περισσότερο αν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν κάποια ακτινοβολία από μπαταρία ή τον ηλεκτροκινητήραΝα σημειώσω ότι η διαδρομή έγινε κυρίως σε αυτοκινητόδρομο και ευθεία
Μετά το τεστ ντράιβ έκανα μια αναζήτηση και είδα ότι υπάρχουν πολλές αναφορές αν γράψεις tesla headache
link textΕσείς τι γνώμη έχετε??
Η τυχόν ζάλη στο τεστ προκυπτει από το opd και τις επιταχυνσεις.
Σε καθημερινη χρηση δεν υπαρχει καποιο θέμα!
Με το καλό η παραγγελία και μην ξεχάσεις την εκπτωση των 500 ευρώ απο το referral -
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Με το καλό η παραγγελία και μην ξεχάσεις την εκπτωση των 500 ευρώ απο το referral
αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Με το καλό η παραγγελία και μην ξεχάσεις την εκπτωση των 500 ευρώ απο το referral
αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
Αυτη τη στιγμή και με το ΚΗ 3 η τιμη του Model 3 RWD είναι χαρισμα!
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Με το καλό η παραγγελία και μην ξεχάσεις την εκπτωση των 500 ευρώ απο το referral
αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
Αυτη τη στιγμή και με το ΚΗ 3 η τιμη του Model 3 RWD είναι χαρισμα!
ΕΛΑ ΚΟΣΜΕ ΠΑΡΕ ΠΑΡΕ!!!! ΔΕΝ ΧΟΝΤΡΑΙΝΕΙ, ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙ!!! ωπ παρασυρθηκα στο τελευταιο...
-
@antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για αυτό δεν ξέρεις τι ωραίο ταξίδι που κάνει το ντίζελ..
Ένα μαυρο GLE ήταν;Υπάρχει ένα που έχω πετύχει επανειλημμένως να κάνει ότι παράβαση του ΚΟΚ υπάρχει με δολοφονικές προσπεράσεις .
Οχι χαμηλό ήταν, κάτι σαν cla ή κάτι ανάλογο.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για αυτό δεν ξέρεις τι ωραίο ταξίδι που κάνει το ντίζελ..
Και μάλλον ποτέ δεν θα μάθω με την πορεία που έχει προς την εξαφάνιση.
Γιατί είναι γνωστό ότι την εξωτική τεχνολογία του πετρελαίου την έχει μόνο ο Κρουζέιρο
«criuser, the last (star)dieselfighter”
Στα 80s θα έτρεχα τον μπαμπά μου να την δούμε στο σινεμα
ΥΓ: κάποια στιγμή πρέπει να μάθουμε γιατί criuser και όχι cruiser
Το έχω γράψει αρκετές φορές...
Οφείλεται στον δαίμονα της πρεσβυωπίας, που τότε πριν 15+ χρόνια ήταν στην αρχή του και δεν φόραγα γυαλιά..
-
Τώρα δηλαδή φοράς τα γυαλιά σου όταν βλέπεις την κατανάλωση που μας λες;
Άρχισα και εγώ να βλέπω ελαφρά πιο μακρυά την οθόνη του κινητού από ότι πριν λίγα χρόνια.
Γαμωτο
-
@vagelis4 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καλημέρα σε όλους,
την εβδομάδα που πέρασε έκανα ένα test drive το model 3 μαζί με την γυναίκα μου.
Το αυτοκίνητο είναι αεροπλάνο κανονικό και δεν έχει καμία σχέση με αυτά που έχω οδηγήσει μέχρι τώρα.
Πατάς λίγο το γκάζι και πετάγετε και η κατανάλωση μπαταρίας είναι μηδαμινή.
Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι μετά από μισή ώρα test drive βγήκαμε με πονοκέφαλο και οι 2.
Δεν μπορεί να είναι τυχαίο εφόσον συνέβη και στους 2.Πρώτος παράγοντας μπορεί να είναι ότι έχει το one pedal drive και φρενάρει σχετικά απότομα αν αφήσεις το γκάζι.
Δεύτερος παράγοντας αν είχε wifi και blutooth ή δεν ξέρω τι άλλο ενεργά
Τρίτος παράγοντας και αυτός που με προβληματίζει περισσότερο αν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν κάποια ακτινοβολία από μπαταρία ή τον ηλεκτροκινητήραΝα σημειώσω ότι η διαδρομή έγινε κυρίως σε αυτοκινητόδρομο και ευθεία
Μετά το τεστ ντράιβ έκανα μια αναζήτηση και είδα ότι υπάρχουν πολλές αναφορές αν γράψεις tesla headache
link textΕσείς τι γνώμη έχετε??
Σίγουρα έχουν ακτινοβολία και τα αποτελέσματα της τα βλέπουμε στα γραπτά των κατόχων ηλεκτρικών εδώ μέσα...
Ισως είναι και μεταδοτική σε άλλους που κάθονται κοντά τους...
Ευτυχώς εγώ καθόμουν μακριά, αλλά κάποιος που ήταν κοντά σκέπτεται να πάρει τέσλα...
-
@antoniokon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ΥΓ: κάποια στιγμή πρέπει να μάθουμε γιατί criuser και όχι cruiser
Εύκολο ειναι, το κατάλαβα από την 1η στιγμή και το επιβεβαίωσε όταν τον ρώτησα. Έκανε λάθος στην πληκτρολόγηση...χαχα! Σε όλα τα άλλα φόρουμ ειναι κρούζερ, εξ'ου και τον αποκαλώ έτσι και εδώ.
@fanis75, δεν θα μπορούσε ποτέ ο Βασίλης @criuser να έχει το "σωστό" nickname, γιατί γράφτηκε στο φόρουμ το 2008 και υπήρχε ήδη μέλος @cruiser από το 2004...
Ναι αλλά επειδή έκανα το λάθος, δεν χρειάστηκε τότε να το μάθω αυτό...
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τώρα δηλαδή φοράς τα γυαλιά σου όταν βλέπεις την κατανάλωση που μας λες;
Άρχισα και εγώ να βλέπω ελαφρά πιο μακρυά την οθόνη του κινητού από ότι πριν λίγα χρόνια.
Γαμωτο
Ως γνωστόν αν βλέπεις με τα @@, γ@μ@ς με τα μάτια...
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης