-
@mike-1 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@panormus772 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@a-d-p said in BMW 1 Series F70 (2024):
Βγήκαν και τα πρώτα μτχ στο car.gr
https://www.car.gr/s/8zuiyxcx/Πόσο βγαίνει καινούριο με τα πακέτα που έχει άραγε; @panormus772
Η συγκεκριμένη με τα πακέτα στον διαμορφωτή βγαίνει 32.900.
Οπότε -1400, αλλά με 6000χλμ "ταλαιπωρημένα" testdrive χλμ,μάλλον δεν είναι και τόσο ευκαιρία.Αν παρατηρησες στις φωτογραφιες εχει extra και τα καθισματα απο την εκδοση m sporτ plus τα οποια κοστιζουν επιπλεον ενα χιλιαρικο περιπου,αρα ειναι -2500eu περιπου κατω απο την αρχικη τιμη,οχι οτι εχει ιδιατερη σημασια απλα το γραφω για να ειμαστε ποιο ακριβης με τα νουμερα
Συνηθως τα τεστ τα φορτωνουν με εξοπλισμό .... Αν εχει πραγμα πανω να το συζητήσουμε!
Αλλά σκισμένο θα είναι σε κάθε περιπτωση!
Αυτα δεν κανουν στρώσιμο και πανε στα όρια από τα πρώτα χλμ -
@mike-1 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@panormus772 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@a-d-p said in BMW 1 Series F70 (2024):
Βγήκαν και τα πρώτα μτχ στο car.gr
https://www.car.gr/s/8zuiyxcx/Πόσο βγαίνει καινούριο με τα πακέτα που έχει άραγε; @panormus772
Η συγκεκριμένη με τα πακέτα στον διαμορφωτή βγαίνει 32.900.
Οπότε -1400, αλλά με 6000χλμ "ταλαιπωρημένα" testdrive χλμ,μάλλον δεν είναι και τόσο ευκαιρία.Αν παρατηρησες στις φωτογραφιες εχει extra και τα καθισματα απο την εκδοση m sporτ plus τα οποια κοστιζουν επιπλεον ενα χιλιαρικο περιπου,αρα ειναι -2500eu περιπου κατω απο την αρχικη τιμη,οχι οτι εχει ιδιατερη σημασια απλα το γραφω για να ειμαστε ποιο ακριβης με τα νουμερα
Ο.κ.,δεν το παρατήρησα.
Αλλά απ'ότι είδα -και διάβασα- μόνο αυτό έχει ως extra από τα 32.900
Ούτε καν το πίσω υποβραχιόνιο (που είναι ένα από τα φθηνότερα μεμονωμένα extra).Οπως επιβεβαιώνεις κι εσύ,δεν αξίζει ακόμη και για 2000-2500€ λιγότερα με ήδη "αγνώστου προελεύσεως" 6.000χλμ. -
@iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Αυτα δεν κανουν στρώσιμο και πανε στα όρια από τα πρώτα χλμ
Δεν χρειάζεται στρώσιμο. Μάλιστα υπάρχει και η σχολή που λέει ότι το σωστό στρώσιμο γίνεται με άμεσω σκίσιμο, υπάρχουν άπειρα σχετικά άρθρα. Άρα κοινώς δεν ασχολείσαι με τέτοιες βλακείες και λεπτομέρειες, ειδικά σε αμάξια που θα τα κρατήσει κάποιος 2-3 χρόνια. Ρώτα και τον γάτο, ΟΛΑ του αυτα αυτοκίνητα τα τελικιάζει από την 1η στιγμή και μόνο τα Γαλλόχρεπα βγάοζυν προβλήματα!!
-
@fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Αυτα δεν κανουν στρώσιμο και πανε στα όρια από τα πρώτα χλμ
Δεν χρειάζεται στρώσιμο. Μάλιστα υπάρχει και η σχολή που λέει ότι το σωστό στρώσιμο γίνεται με άμεσω σκίσιμο, υπάρχουν άπειρα σχετικά άρθρα. Άρα κοινώς δεν ασχολείσαι με τέτοιες βλακείες και λεπτομέρειες, ειδικά σε αμάξια που θα τα κρατήσει κάποιος 2-3 χρόνια. Ρώτα και τον γάτο, ΟΛΑ του αυτα αυτοκίνητα τα τελικιάζει από την 1η στιγμή και μόνο τα Γαλλόχρεπα βγάοζυν προβλήματα!!
Και τα προβληματα δεν ειναι προβληματα ρονταρισματος .
Νατα λεμε κι αυτα. -
Καλορίζικη η Μπέμπα Πως είναι οι σου εντυπώσεις από τον πρώτο σου μήνα με την BMW;. Το παρήγγειλα και εγώ πριν ενάμισι μήνα και μου δώσαν μια πρώτη ημερομηνία για τέλος Μαρτίου. πως είναι η ποιότητα κύλισης καθώς και η κατανάλωση;
Παρήγγειλα την ίδια έκδοση και χρώμα όπως και εσύ Ο φωνητικός έλεγχος λειτουργεί με το μενού του συστήματος στα ελληνικά; -
Έχει κάποιος σαφή εικόνα απ΄οτον χώρο αποσκευών; Είναι όντως τόσο μικρός όσο λένε οι αριθμοί; Τον έχει συγκρίνει με κάποιο άλλο αμάξι;
-
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Μετά 6,5 μηνες και 14000 χλμ . Μέση 5,9 κυρίως σε ΑΟ και ΕΟ και ελάχιστα στην κίνηση της πόλης. Τα πάντα λειτουργούν απλά άψογα. Δεν έχω λόγια για αυτό το υπέροχο σε στήσιμο, οδική συμπεριφορα, εργονομία , ποιότητα αυτοκίνητο για την κατηγορία του. Το καταθέτω ως εμπειρία για οποιον προβληματιζεται να επιλέξει το νέο συγκρινοντας το με άλλα αμαξακια της ιδιας κατηγορίας. Μόνο οι 2 πισω επιβατες θα προβληματιστουν εαν είναι 1.70 και πανω. Αυτό είναι το μόνο αρνητικό του. Ο διαθεσιμος χωρος για τους πισω. Τπτ άλλο.
Ξερεις τι λεω εγω?Ευτυχως που δεν με λενε Σπυρο .
Πηγα σημερα ειδα duster για τα λεφτα του εμενα μου αρεσε πολυ και μετα πηγα ειδα παλι τον ασσο αλλα αυτη την φορα μπηκα και μεσα (απο βδομαδα τεστ ντραϊβ γιατι δεν ειχα χρονο) ....ενταξει ....αλλη αισθηση μονο και μονο που καθεσαι μεσα.
Εχει βεβαια 2 ΜΕΓΑΛΑ μειονεκτηματα για μενα αλλα οκ θα δω αν στο τεστ ντραίβ τα ξεχασω τελειως.
Bmw 1 m package 32900 -
Την είδα στην έκθεση πριν λίγο καιρό, είναι όντως μικρός ο χώρος αποσκευών, βασικά φαίνεται αρκετά ρηχός. Θα έλεγα αντίστοιχος των μικρότερων της κατηγορίας b hatch.
-
@alex-mix said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Εχει βεβαια 2 ΜΕΓΑΛΑ μειονεκτηματα για μενα
KANENA μειονέκτημα δεν έχει!! Πιπέρι στο στόμα.
ΥΓ: Τα ακτινίδια να τα κουβαλάς με άλλο αμάξι!!
-
@fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
KANENA μειονέκτημα δεν έχει!! Πιπέρι στο στόμα.
ΥΓ: Τα ακτινίδια να τα κουβαλάς με άλλο αμάξι!!
Χαχα αν κουβαλουσα ακτινιδια με το αμαξι ηταν να μπω φυλακη απο χρεη .
Τα μειον για μενα ειναι
1ον κλιματισμος δια μεσου οθονης
2ον και μεγαλυτερο ειδικα για bmw ειναι πως το driving mofe εχει κουμπι το πατας και μετα σου το βγαζει στην οθονη και απο κει διαλεγεις το προγραμμα που θες. -
@alex-mix said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
KANENA μειονέκτημα δεν έχει!! Πιπέρι στο στόμα.
ΥΓ: Τα ακτινίδια να τα κουβαλάς με άλλο αμάξι!!
Χαχα αν κουβαλουσα ακτινιδια με το αμαξι ηταν να μπω φυλακη απο χρεη .
Τα μειον για μενα ειναι
1ον κλιματισμος δια μεσου οθονης
2ον και μεγαλυτερο ειδικα για bmw ειναι πως το driving mofe εχει κουμπι το πατας και μετα σου το βγαζει στην οθονη και απο κει διαλεγεις το προγραμμα που θες.Δεν τα λες και deal breaker
Το δικό μου έχει ξεχωριστά χειριστήρια για κλιματισμό, αλλά και μέσα στην οθόνη.... υποθέτω ακριβότερη λύση....
....το θέμα είναι ότι σπανίως χρειάζεται να αλλάξω κάτι. Έχω βρει μια θερμοκρασία, την οποία κρατά στην μνήμη του κάθε φορά που ξεκινάω....δεν είναι μουσική πχ να πρέπει να αλλάζω συχνά.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το κάνουν θέμα και οι YouTubers. Φυσικά τα παλιά περιστροφικά χειριστήρια ️ήταν μακράν καλύτερα.... ειδικά για εμάς που φτάνουμε τα 50. Τα παιδιά μας θα προτιμούν τις οθόνες σίγουρα -
Όπως το είδα στην έκθεση, τα βασικά του μειονεκτήματα είναι ότι είναι κάπως στενάχωρο για τους πίσω επιβάτες και έχει υπερβολικά μικρό χώρο αποσκευών, νομίζω 300lt? Άρα για οικογένεια κατά τη γνώμη μου δεν εξυπηρετεί.
Κατά τ' άλλα δεν παύει να είναι ένα καλοφτιαγμένο γερμανικό αυτοκίνητο, με τα συν και τα πλην του στις λεπτομέρειες, αλλά τα λεφτά σου σίγουρα πιάνουν τόπο αν το αγοράσεις.
-
Καλησπέρα, μπορει να ενημερωσει κανεις που την εχει παραλαβει για κατανάλωση εντος πόλης, εκτός σε ταξιδι και μικτό κύκλο, εχωντας καταγράψει ένα πρώτο δειγμα χιλιομέτρων?
-
Ωραία κουβεντούλα στα τελευταία post, αλλά καλύτερα να μεταφερθεί στο topic της F70, γιατί εδώ μπορεί ο τίτλος να λέει "νέα" εννοεί όμως την προηγούμενη F40 που λανσαρίστηκε το 2019...
-
Σωστός ο Πάνορμος γιατί στην f40 αυτά δε συμβαίνουν. Εχει ξεχωριστό κουμπι για καθε μουντ οδηγησης και ο κλιματισμος εχει διπλο διακοπτη ρυθμισης της θερμοκρασιας και είναι ανεξαρτητος της οθονης .
-
Για μένα το μεγάλο μείον είναι το ενιαίο καντράν, αλλά Mercedes! Προτιμούσα το προηγούμενο έστω και ψηφιακό, αν και υποκειμενικό πάντα! Επίσης η λειτουργία του κλιματιστικού μέσω της οθόνης, δεν είναι και το πιο πρακτικό! Από εκεί και πέρα εντάξει. Έχει super τιμη(όσο θα υπάρχει ακόμη) και πολύ καλο συνολικά πακέτο εξοπλισμού κινητά επιδόσεων και ποιότητας!
-
Για μένα το μεγάλο μείον είναι ο χώρος αποσκευών που δε θα ικανοποιήσει 4μελη οικογένεια στις 2 - 3 περιπτώσεις των διακοπών κάθε χρόνο.
Μπαγκαζιερα δε μου πάει να βάλω σε τέτοιο αυτοκίνητο. -
Το ιδιο νομιζω το εχει και το focus με τα προγραμματα οδηγησης και τον κλιματισμο.
Καθε περυσι και καλυτερα μου φαινεται.
Τεσπα περιμενω μια βδομαδα να ερθει και το duster lpg (ξερω ξερω αλλο το ενα αλλο τ αλλο αλλα και γω για αλλο λογο το κοιταω ) και θα αφιερωσω μια μερα σε test drive απανωτα α) corolla,β)chr,γ)duster,δ)bmw1.,Υ.Γ για τον dettol οταν μπηκα στην καμπινα του 1 και αναψε καντραν εγραφε μεση καταναλωση 6.3
-
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Όπως το είδα στην έκθεση, τα βασικά του μειονεκτήματα είναι ότι είναι κάπως στενάχωρο για τους πίσω επιβάτες και έχει υπερβολικά μικρό χώρο αποσκευών, νομίζω 300lt? Άρα για οικογένεια κατά τη γνώμη μου δεν εξυπηρετεί.
Κατά τ' άλλα δεν παύει να είναι ένα καλοφτιαγμένο γερμανικό αυτοκίνητο, με τα συν και τα πλην του στις λεπτομέρειες, αλλά τα λεφτά σου σίγουρα πιάνουν τόπο αν το αγοράσεις.
Το αυτοκίνητο είναι χτισμένο για τον οδηγό. Σαν 3πορτο ένα πράγμα. Δικαβαλο για νέο ζευγάρι άντε και με ένα μωρό το πολύ. Όλα τα υπόλοιπα είναι ποίημα. Συνδυασμένο με ένα νταστερ για τους υπόλοιπους της οικογένειας είναι δώρο στον μπαμπά να παίζει.
-
@spi_duster said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Όπως το είδα στην έκθεση, τα βασικά του μειονεκτήματα είναι ότι είναι κάπως στενάχωρο για τους πίσω επιβάτες και έχει υπερβολικά μικρό χώρο αποσκευών, νομίζω 300lt? Άρα για οικογένεια κατά τη γνώμη μου δεν εξυπηρετεί.
Κατά τ' άλλα δεν παύει να είναι ένα καλοφτιαγμένο γερμανικό αυτοκίνητο, με τα συν και τα πλην του στις λεπτομέρειες, αλλά τα λεφτά σου σίγουρα πιάνουν τόπο αν το αγοράσεις.
Το αυτοκίνητο είναι χτισμένο για τον οδηγό. Σαν 3πορτο ένα πράγμα. Δικαβαλο για νέο ζευγάρι άντε και με ένα μωρό το πολύ. Όλα τα υπόλοιπα είναι ποίημα. Συνδυασμένο με ένα νταστερ για τους υπόλοιπους της οικογένειας είναι δώρο στον μπαμπά να παίζει.
Παίξε να το χορτάσεις!
Γι' αυτό είμαστε όλα τα αγόρια σ' αυτό το forum, τα αυτοκίνητα είναι παιχνίδια για μεγάλα παιδιά
BMW 1 Series F70 (2024)