-
@george-0 said in VW T-Cross:
@a-d-p said in VW T-Cross:
@andya3 said in VW T-Cross:
Είπαμε, δεν παίρνεις γερμανικό αυτοκίνητο αν έχεις σκοπό την οικονομία. Δε μιλάω συγκεκριμένα για την οικονομία καυσίμου γενικά μιλάω. Ανεξάρτητα που εκτός μποτιλιαρίσματος οι tsi και tdi είναι οι πιο οικονομικοί σε καύσιμο.
Υπάρχουν οικομικότερες επιλογές εκεί έξω αν κάποιος ψωνίζει αυτοκίνητο με προτεραιότητα την τσέπη. Και ακόμα πιο οικονομικές χωρίς αυτοκίνητο. Μετρό, λεωφορείο, ηλεκτρικός, δηλαδή όλα τα αναταγωνιστικά οχήματα της Toyota!
Έχω πάει δύο φορές στη ζωή μου στην Γερμανία. Την πρώτη, έμεινα μια εβδομάδα στην Φρανκφούρτη και τη δεύτερη Βερολίνο.
3 φορές πήραμε αυτοκίνητο, μια φορά για σούπερ μάρκετ, την δεύτερη πήγαμε σε ένα χωριό στα περίχωρα και την τρίτη στην εκκλησία για το γάμο . Τις υπόλοιπες χρησιμοποιήσαμε το μετρό. Δεν συναντήσαμε μποτιλιάρισμα, κάτι αντίστοιχο με αυτό που έχετε στην Αθήνα, δύο ώρες για δέκα χλμ κτλ. Γι'αυτό, αν και τσιγκούνηδες οι Γερμανοί, δεν υπάρχει ανάγκη για Toyota hev. Αυτοί κάνουν πολλά Χλμ autobahn για εργασία. Ο ξάδελφος μου που έκανε 80+80 καθημερινά για την εργασία του και είχε μια 5αρα diesel.
Αυτό που γίνεται στην Αθήνα είναι αδιανόητο για εμάς τους "επαρχιώτες". Πριν από χρόνια, εμένα σε ένα ξενοδοχείο στη Γλυφάδα και ξεκινήσαμε με την μηχανή να πάμε στην ξαδέρφη μας στην Κηφισιά, απόγευμα, καθημερινή.... μπορεί να κάναμε και 2 ώρες, δεν θυμάμαι ακριβώς γιατί έχουν περάσει και 10-15 χρόνια.Γλυφάδα - Κηφισιά - Οδύσσεια.
Τις επόμενες φορές επέλεγα ξενοδοχείο, ανάλογα με το που ήταν η δουλειά για την οποία κατέβαινα.
-
@lap said in VW T-Cross:
Κάπου χάθηκε η μπάλα. Εγώ για οικογένεια μιλάω με ενοίκια 600-800 ευρώ αναλόγως της περιοχής
Τρία;;; μας δουλεύεις ρε συ;;;
Βαλε και ενα ακομα, μοτοσακο αυτο καει μονο βενζινη.
Ανδρας, συζυγος, θυγατερα. -
Ε δεν γράφετε πάνω πάνω πο 53χλμ/ξμερα αθροιστικά;
Έχω γνωστό που ξεκινάει 6 το πρωί για δουλειά και τα παιδιά κοιμούνται το αυτοκινητο διότι κάνει δρομολόγια να αφήσει πρώτα γυναίκα μετά παιδιά και τέλος να πάει ο ίδιος στην δουλειά και μετά αντίστροφα με τα παιδιά πρώτα στο σπίτι και μετά τη γυναίκα.
Κυκλοφορεί και μονολογεί άσπρα και μαύρα κοράκια σαν τον ποιητή
Έχω και αλλους με μαγαζιά και σπαστό ωράριο....μικαμε πέφτει κλαμα
-
Εάν εργάζονται και οι δύο γονείς (ο κανόνας πλέον) + δραστηριότητες δύο παιδιών (μέσος όρος), η μηνιαία βενζίνη με αυτοκίνητο που καίει 9λίτρα σε συνθήκες κίνησης Αθήνας (απελπιστική πλέον σχεδόν όλες τις ώρες όχι μόνο αιχμής) δηλαδή περίπου 2.000 χλμ. μηνιαίως και με τα δύο αυτοκίνητα δαπανάς περίπου 400 ευρώ για βενζίνη μηνιαίως (με κατανάλωση 9λ. , ημερήσια χλμ 40 για κάθε αυτοκίνητο + χλμ σαββατοκύριακου, με τιμή βενζίνης 1,85). Με υβριδικό που καίει γύρω στα 4-5λ. θα δαπανήσεις σε αντίστοιχες συνθήκες 150-180 ευρώ περίπου. 200 ευρώ μηνιαίως εξοικονομείς και περίπου 2000 ευρώ ετησίως. Στην Αθήνα εφόσον εργάζεσαι εκτός σπιτιού το υβριδικό είναι πλέον μονόδρομος, με τα λεφτά που εξοικονομείς πας μια εκδρομή την οικογένεια στο εξωτερικό.
-
Τους συμφέρει όλο αυτό διότι ειναι η κυρία πηγή δημοσίων εσόδων.
Εάν περιμέναμε από το εμπορικό μας ισοζύγιο ως χωρα...αστα.
-
Τα 2000 χλμ τον μήνα είναι υπερβολικά.
-
@criuser said in VW T-Cross:
Τα 2000 χλμ τον μήνα είναι υπερβολικά.
17.000 χλμ. κάνω εγώ ετησίως και περίπου 10.000 χλμ. η σύζυγος με το άλλο αυτοκίνητο. Εάν το επιμερήσεις με το 12. Ο μέσος όρος κινείται με μεσα μαζικής μεταφοράς, αλλά εάν θελήσεις να κινηθείς με το αυτοκίνητο αυτά είναι τα νούμερα εφόσον εργάζονται και οι δύο γονείς εκτός σπιτιού +δραστηριότητες
-
Ρε συ αυτός έχει το γραφείο του 50μ από το σπίτι του ή κάτι τέτοιο. Τι του μιλάς;;; Σας το έχω πει ....φόβου τους εργολαβους
-
@realzeus said in VW T-Cross:
Κι εγώ πλέον συνήθως απλά μετακινούμαι. Όμως επειδή οι διαδρομές μου έχουν ατελείωτες ευθείες, αλλά και 5-10 ωραίες στροφές, καμιά φορά θυμάμαι ότι είμαι οδηγός κι εκεί δοκιμάζω τα όρια, τόσο τα δικά μου , όσο και του αυτοκινήτου που οδηγώ.
Πάντως σχεδόν ποτέ δεν κοιτάω τι έγραψε στο τέλος ο υπολογιστής σε μέση κατανάλωση.Εμένα δεν έχουν τέτοια, μόνο ατελείωτους μποτιλιαρισμένους δρόμους και στροφές από φανάρι σε φανάρι με 20χαω και Μ.Ω.Τ κάπου 18χαω. Οπότε ειναι μόνο ηλίθια, βαρετή μετακίνηση χωρίς καν λίγη οδήγηση...χαχα.
-
50 μ. γιατί έχουμε μεγάλα οικόπεδα. Αλλιώς σε ευθεία είναι 5 μ.
Αλλά έχουμε τις διαδρομές για τα εργοτάξια.
Τώρα θα ξεκινήσει ένα στην Σαρωνίδα μιλάμε για 100 χλμ ημερήσια.
Στην Ηλιούπολη που τελείωσα ήταν 50 ημερήσια.
Σε άλλο που έχω είναι 40 ημερήσια.
Κάνω 25000 χλμ το χρόνο χαλαρά.
-
@lap said in VW T-Cross:
Ρε συ αυτός έχει το γραφείο του 50μ από το σπίτι του ή κάτι τέτοιο. Τι του μιλάς;;; Σας το έχω πει ....φόβου τους εργολαβους
Κι εμείς σε απόσταση 15 λεπτών περπάτημα έχουμε τα γραφεία μας, αλλά πηγαίνουμε με ποδήλατο και τώρα πατίνι . Και με το αυτοκίνητο 2 χλμ δεν σε καταστρέφει οικονομικά, μόνο τον μέσο όρο του T-ROC χαλάει .
3-4 χρόνια έκανα κι εγώ μέχρι 200 χλμ καθημερινά για να πάω στη δουλειά, αλλά: 1ον ήμουν νέος, 2ον ήταν φθηνά τα καύσιμα. Τώρα, όπου γη πατρίς.... σκέψου ότι έφυγα από καλύτερη υπηρεσία γιατί ήταν 7 χλμ από το σπίτι μου και πήγα σε άλλη στα 2 χλμ. -
@criuser said in VW T-Cross:
50 μ. γιατί έχουμε μεγάλα οικόπεδα. Αλλιώς σε ευθεία είναι 5 μ.
Αλλά έχουμε τις διαδρομές για τα εργοτάξια.
Τώρα θα ξεκινήσει ένα στην Σαρωνίδα μιλάμε για 100 χλμ ημερήσια.
Στην Ηλιούπολη που τελείωσα ήταν 50 ημερήσια.
Σε άλλο που έχω είναι 40 ημερήσια.
Κάνω 25000 χλμ το χρόνο χαλαρά.
Για τη Σαρωνίδα να μιλήσουμε!
-
@iceman7 said in VW T-Cross:
@criuser said in VW T-Cross:
50 μ. γιατί έχουμε μεγάλα οικόπεδα. Αλλιώς σε ευθεία είναι 5 μ.
Αλλά έχουμε τις διαδρομές για τα εργοτάξια.
Τώρα θα ξεκινήσει ένα στην Σαρωνίδα μιλάμε για 100 χλμ ημερήσια.
Στην Ηλιούπολη που τελείωσα ήταν 50 ημερήσια.
Σε άλλο που έχω είναι 40 ημερήσια.
Κάνω 25000 χλμ το χρόνο χαλαρά.
Για τη Σαρωνίδα να μιλήσουμε!
Σαρωνιδα δεν εινα επικινδυνη η παραλιακη να μενεις εκει μονιμα; Ποσο κανουν τα οικοπεδα εκει;
-
@iceman7 said in VW T-Cross:
@criuser said in VW T-Cross:
50 μ. γιατί έχουμε μεγάλα οικόπεδα. Αλλιώς σε ευθεία είναι 5 μ.
Αλλά έχουμε τις διαδρομές για τα εργοτάξια.
Τώρα θα ξεκινήσει ένα στην Σαρωνίδα μιλάμε για 100 χλμ ημερήσια.
Στην Ηλιούπολη που τελείωσα ήταν 50 ημερήσια.
Σε άλλο που έχω είναι 40 ημερήσια.
Κάνω 25000 χλμ το χρόνο χαλαρά.
Για τη Σαρωνίδα να μιλήσουμε!
Είναι ιδιωτικές δουλειές.
Πλέον μόνο σύμβουλος και επιστασία.
-
Και απεργοσπάστης τα σαββατοκύριακα
-
Απεργουν οι εργολάβοι και οι κληρονόμοι;
Σε ποιους εργοδότες;
-
Το λέει και το τραγούδι του Ρέμου. "Τις άλλες μέρες το καταλαβαίνω μα πως μπορείς να μη τα πουλάς τα Σάββατα."
Το νήμα ζει ανεπανάληπτες στιγμές χαράς. Τι άλλο να συζητήσεις. Καίει στην πόλη, είναι βαρετό σε σχεδίαση, αλλά έχει ωραία πλαστικά
-
@lap said in VW T-Cross:
Το λέει και το τραγούδι του Ρέμου. "Τις άλλες μέρες το καταλαβαίνω μα πως μπορείς να μη τα πουλάς τα Σάββατα."
Το νήμα ζει ανεπανάληπτες στιγμές χαράς. Τι άλλο να συζητήσεις. Καίει στην πόλη, είναι βαρετό σε σχεδίαση, αλλά έχει ωραία πλαστικά
Οσον αφορά το tcross που εξαρχής δηλωσα οτι το πήρα γιατι η γυναίκα ήθελε ψηλό και ποιοτικό και το βρήκα και σε ευκαιρία:
Εχει απίστευτη εκμετάλλευση χώρων, χωρις να ειναι μαούνα και κλειστοφοβικό.
Τα πλαστικά δεν ειναι κατι το ιδιαίτερο, αλλά συγκριτικά με τον ανταγωνισμό δείχνουν πολυ καλύτερα!
Εχει σαφως ανώτερη ηχομόνωση, πολλες ποιοτικές λεπτομέρειες και ενα κινητήριο συνολο που κάνεις ταξίδι ανετα και ευχαριστα!Τα πλεονεκτήματα του μεσα στην πόλη ειναι το σχημα και οι διαστάσεις!
Επειδή είχα το best seller της κατηγοριας και εχω ακόμα το μικρό του αδελφάκι, το YC θα το επαιρνα μόνο αν μονο μου μελημα ήταν η οικονομία καυσίμου και η περιβόητη αξιοπιστία!
Μαλιστα επειδή είχα για 20 μέρες το απλό βενζινοκίνητο γιαρις, να πω οτι πολύ καλά εκανε η τογιοτα και κατηργησε από προπερσι αυτό το συνολο στο γιαρις κρος.
Ο tsi τον εσκιζε από όλες τις παντες!
Οπως και ο 1,5 tsi ηταν ΠΟΛΥ καλύτερος του 3κυλινδρου Β38 της BMW X1.....Την κράζουμε ολοι τη WV αλλά ακόμα πολύ πουλαει παγκοσμίως !
Κατι θα κάνει καλά! -
@iceman7 said in VW T-Cross:
Επειδή είχα το best seller της κατηγοριας και εχω ακόμα το μικρό του αδελφάκι, το YC θα το επαιρνα μόνο αν μονο μου μελημα ήταν η οικονομία καυσίμου και η περιβόητη αξιοπιστία!
Και το αυτόματο κιβώτιο, μην το ξεχνάς αυτό! Ο σημαντικότερος λόγος να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο ειναι το drivetrain! Εγώ π.χ. κουτάλα δεν θα αγόραζα ποτέ ξανά, για κανέναν λόγο!
-
@iceman7 said in VW T-Cross:
@lap said in VW T-Cross:
Το λέει και το τραγούδι του Ρέμου. "Τις άλλες μέρες το καταλαβαίνω μα πως μπορείς να μη τα πουλάς τα Σάββατα."
Το νήμα ζει ανεπανάληπτες στιγμές χαράς. Τι άλλο να συζητήσεις. Καίει στην πόλη, είναι βαρετό σε σχεδίαση, αλλά έχει ωραία πλαστικά
Την κράζουμε ολοι τη WV αλλά ακόμα πολύ πουλαει παγκοσμίως !
Κατι θα κάνει καλά!Εκανες καλή επιλογή και δεν θα αναφερθω στα οσα εγραψες καθοτι συμφωνω σε γενικές γραμμες
το τελευταίο ομως ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ
κλεινει εργοστάσια και απολύει εργαζομένους γιατι ακριβώς ΔΕΝ κάνει κάτι καλά, αντιθέτως πήρε πολλες λανθασμένες αποφάσεις και έχει προβλημα
Ελπίζω ειλικρινα να πάει καλύτερα, κανεναν μας δεν συμφέρει οσο και να την κράζω να πάει κατα διαολου η Γερμανική μηχανή και να μην πουλάνε
αλλα είναι σε δυσχερη θέση προς το παρόν
VW T-Cross