-
@lap said in VW T-Cross:
Ναι για τα φωτοβολταϊκά το έλεγα. Κατά τα αλλά μονάχα με κλειστό πάρκινγκ ειδάλλως με πυλωτή, κλάφτα. Κάθε βλαμμένος μπαίνει. Πόσες φορές έπιασα μια κοινωνική ομάδα στην πυλωτη να λέει πως νόμιζε ότι ήταν δρόμος!! Και τους εδιωχνα.
Συμφωνώ με την επιλογή swift, πρέπει να είσαι από τους ψαγμένους που το προτείνεις
Εντωμεταξύ έχουν γίνει μανούλες. Μερικές φορές μου είπαν πως τον κυνηγάει δήθεν κάποιος να το δείρει και κρύβεται. Τι να κάνω ;;; Να τον διώξω να τον δείρουν, να τον αφήσω ανάμεσα από τα αυτοκίνητα ;;;
Σε πιάνουν στο συναίσθημα;Δεν χρειαζεται φωτοβολταικο. Και χωρις πάλι φτηνότερα σου έρχεται από οτιδήπωτε αλλο το ρεύμα. Απλά με το ΦΒ είναι τσαμπα οι μετακινήσεις αντι για πολύ φτηνα
πυλωτη έχω και γω. 4 κάμερες υπάρχουν εκεί
η κοινωνική ομάδα μου έχει κλέψει μηχανή 10 ημερών και έχασα 7500 χιλιάρικα (Δεν είχε ασφαλεια κλοπής) οπότε κάτι ξέρω πλέον with the hard way
-
Και που έχεις κάμερα αλλάζει κατι; Θα τους δεις στο βίντεο πώς σε έκλεψαν. Ή αν είναι συμμορία θα πας να τους σταματήσεις μόνος σου, χωρίς να ξέρεις τι είναι ο καθένας.
Εδώ και η ασφάλεια πανε πολλοί μαζί και οργανωμένα, όχι με τις πυτζάμες και τις παντόφλες.
-
Καλορίζικο παλίκαρε!
Να το χαρείτε με τη γυναίκα!
Τα εσωτερικά φώτα που θες να αλλάξεις, τα άλλαξα αυτές τις μέρες στο δικό μου. Πολύ εύκολη διαδικασία και ευχάριστη.
Δεν έχω vag βέβαια.
Καλορίζικο και πάλι φίλε! -
@lap said in VW T-Cross:
Προφανώς παραπάνω, προφανώς όχι μονάχα εγώ. Ιδιαιτερα οι νέες οικογένειες έχουν πολλαπλά δρομολόγια την ημέρα από τα δικά σου
Εχοντας δουλεψει για μια δωδεκαετεια σε 3 διαφορετικα εξουσιοδοτημενα, μεσσαιας κατηγοριας αυτοκινητα, με πανω απο 4000 ενεργους πελατες το καθενα, προφανως, εχω πολυ καλυτερη εικονα στα συνολικα ετησια χιλιομετρα που κανει το 75% των αυτοκινητων.
-
Τι σχέση έχει αυτό με το ότι το κόστος είναι 300 ευρώ με τιμή 1.85-1.90/λίτρο βενζίνης
Όπως επίσης πως γνωρίζεις εαν οι οικογένειες έχουν ενα μοναδικό όχημα για τις μετακινήσεις τους και όχι δεύτερο και τρίτο όπου θα σπάνε τα ετήσια χιλιόμετρα
-
@realzeus said in VW T-Cross:
Προφανώς δεν έχω κανένα δικαίωμα να υποδείξω που και πως θα ξοδέψει ο καθένας τα χρήματά του. Μπορώ όμως να αναφέρω και μια αντίθετη άποψη, από την επικρατούσα στο forum περί οικονομίας καυσίμου, ως προς το σημαντικότερο κριτήριο αξιολόγησης ενός αυτοκινήτου. Βασικά για μένα δεν μπαίνει ούτε στα 5 πρώτα κριτήρια η οικονομία καυσίμου. Θυμάμαι στο περίπου τι καίει το κάθε αυτοκίνητο μου, κι αυτό έτσι για στατιστικούς λόγους, όχι ότι σκοτίζομαι.
Όταν οδηγεί κάποιος, το δέχομαι. Όταν μετακινείται όμως, άλλα είναι τα ζητούμενα. Προσωπικά έχω σταματήσει να οδηγώ εδώ και πάνω από 10 χρόνια. Απλά μετακινούμαι από σπίτι σε γραφείο, δουλειές κλπ. Άρα με απασχολεί μόνο η άνεση της ανάρτησης, η ευκολία οδήγησης και το κόστος. Όταν οδηγούσα, διάλεγα και τα αντίστοιχα αμάξια.
-
@lap said in VW T-Cross:
Και που έχεις κάμερα αλλάζει κατι; Θα τους δεις στο βίντεο πώς σε έκλεψαν. Ή αν είναι συμμορία θα πας να τους σταματήσεις μόνος σου, χωρίς να ξέρεις τι είναι ο καθένας.
Εδώ και η ασφάλεια πανε πολλοί μαζί και οργανωμένα, όχι με τις πυτζάμες και τις παντόφλες.
μεγάλη συζητηση και οχι για εδώ σιγουρα, μην το ξεσκίσουμε το νήμα. Στα αυτοκίνητα υπάρχει και ασφάλεια κλοπής που οι κάμερες θα αποδειξουν πάντως αλλα δεν θα έμενα με σταυρωμενα τα χέρια , 1ο βημα εφοσον παρακολουθούνται συνέχεια με οθονη στο σπίτι είναι να χτυπήσει ο συναγερμός του σπιτιου μπας και το βάλουν στα πόδια.
Γενικά οι κάμερες ο συναγερμός κτλ εχουν αξια στην πρόληψη. Οταν βλέπουν σήματα για συναγερμό και κάμερες απλά διαλέγουν αλλο στόχο. Στην γειτονιά μου έχουν μπει σε όλα τα σπίτια που δεν είχαν συναγερμούς. Οπου έχει συναγερμό δεν εχουν μπει σε κανένα. Τυχαίο?
-
@lap said in VW T-Cross:
Τι σχέση έχει αυτό με το ότι το κόστος είναι 300 ευρώ με τιμή 1.85-1.90/λίτρο βενζίνης
Όπως επίσης πως γνωρίζεις εαν οι οικογένειες έχουν ενα μοναδικό όχημα για τις μετακινήσεις τους και όχι δεύτερο και τρίτο όπου θα σπάνε τα ετήσια χιλιόμετρα
Μιλησες και απαντησα για ενα ατομο οχι δυο ή περισσοτερα
(Από τότε που η βενζίνη κοστιζει για έναν εργαζόμενο χωρίς ηλεκτρικό και υβριδικο από 300-450 ευρώ/μηνα)
μιλησα για αυτοκινητο με 12/100 καταναλωση και οχι 7-8/100 που εχουν τα πιο συγχρονα απο το δικο μου. Το νουμερο εντυπωσιασμου που εγραψες 450 ευρω αντιστοιχει σε 3000 χιλιομετρα με 8/100 και τιμη 1,9. -
@fanis75 said in VW T-Cross:
@realzeus said in VW T-Cross:
Προφανώς δεν έχω κανένα δικαίωμα να υποδείξω που και πως θα ξοδέψει ο καθένας τα χρήματά του. Μπορώ όμως να αναφέρω και μια αντίθετη άποψη, από την επικρατούσα στο forum περί οικονομίας καυσίμου, ως προς το σημαντικότερο κριτήριο αξιολόγησης ενός αυτοκινήτου. Βασικά για μένα δεν μπαίνει ούτε στα 5 πρώτα κριτήρια η οικονομία καυσίμου. Θυμάμαι στο περίπου τι καίει το κάθε αυτοκίνητο μου, κι αυτό έτσι για στατιστικούς λόγους, όχι ότι σκοτίζομαι.
Όταν οδηγεί κάποιος, το δέχομαι. Όταν μετακινείται όμως, άλλα είναι τα ζητούμενα. Προσωπικά έχω σταματήσει να οδηγώ εδώ και πάνω από 10 χρόνια. Απλά μετακινούμαι από σπίτι σε γραφείο, δουλειές κλπ. Άρα με απασχολεί μόνο η άνεση της ανάρτησης, η ευκολία οδήγησης και το κόστος. Όταν οδηγούσα, διάλεγα και τα αντίστοιχα αμάξια.
ΣΩΣΤΟΣ. ΑΥΤΟ το δέχομαι
-
@nmsm2 said in VW T-Cross:
@realzeus said in VW T-Cross:
@nmsm2 said in VW T-Cross:
@realzeus said in VW T-Cross:
@nmsm2 said in VW T-Cross:
ποιος ο λόγος να επιλέξεις αυτοκίνητο που ρουφάει τη βενζίνη σαν καταβόθρα
Επειδή μπορεί να είναι καλύτερο αυτοκίνητο. Δεν κοιτάνε όλοι τα καύσιμα.
Το καλύτερο εννοείς υποθέτω αναρτήσεις, φρένα, ισχύ κινητήρα, πλαίσιο κλπ. Σε αυτά δεν υπολείπονται τα hev της honda, toyota, lexus, των plug in ευρωπαϊκών κλπ.
Καλό εννοώ κάτι σε Alfa Giulia, BMW 3, σοβαρά αυτοκίνητα δηλαδή.
Oπότε μιλάς για αυτοκίνητα με τιμή αγοράς γύρω στα 60Κ, οπότε δεν έχει νόημα η συζήτηση.
@nmsm2 said in VW T-Cross:
@realzeus said in VW T-Cross:
@nmsm2 said in VW T-Cross:
@realzeus said in VW T-Cross:
@nmsm2 said in VW T-Cross:
ποιος ο λόγος να επιλέξεις αυτοκίνητο που ρουφάει τη βενζίνη σαν καταβόθρα
Επειδή μπορεί να είναι καλύτερο αυτοκίνητο. Δεν κοιτάνε όλοι τα καύσιμα.
Το καλύτερο εννοείς υποθέτω αναρτήσεις, φρένα, ισχύ κινητήρα, πλαίσιο κλπ. Σε αυτά δεν υπολείπονται τα hev της honda, toyota, lexus, των plug in ευρωπαϊκών κλπ.
Καλό εννοώ κάτι σε Alfa Giulia, BMW 3, σοβαρά αυτοκίνητα δηλαδή.
Oπότε μιλάς για αυτοκίνητα με τιμή αγοράς γύρω στα 60Κ, οπότε δεν έχει νόημα η συζήτηση.
Για πάνω από 100.000€ μιλάει ο @realzeus
https://www.car.gr/s/6hqzihak/ -
@ilias-a said in VW T-Cross:
@lap said in VW T-Cross:
Τι σχέση έχει αυτό με το ότι το κόστος είναι 300 ευρώ με τιμή 1.85-1.90/λίτρο βενζίνης
Όπως επίσης πως γνωρίζεις εαν οι οικογένειες έχουν ενα μοναδικό όχημα για τις μετακινήσεις τους και όχι δεύτερο και τρίτο όπου θα σπάνε τα ετήσια χιλιόμετρα
Μιλησες και απαντησα για ενα ατομο οχι δυο ή περισσοτερα
(Από τότε που η βενζίνη κοστιζει για έναν εργαζόμενο χωρίς ηλεκτρικό και υβριδικο από 300-450 ευρώ/μηνα)
μιλησα για αυτοκινητο με 12/100 καταναλωση και οχι 7-8/100 που εχουν τα πιο συγχρονα απο το δικο μου. Το νουμερο εντυπωσιασμου που εγραψες 450 ευρω αντιστοιχει σε 3000 χιλιομετρα με 8/100 και τιμη 1,9.Ποιο νούμερο εντυπωσιασμο;
Προφανώς έχεις μια ζωή που δεν χρειάζεται να διανύσεις αποστάσεις. Οι περισσότεροι όμως έχουν αποστάσεις.
Ξαναδιάβασε την διατύπωση μου. ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΟΧΗΜΑ τότε είσαι πολύ πάνω από τα 8 λίτρα ίσως κοντά στα 10 λίτρα.
300 ευρώ που ήταν το χαμηλό εύρος τιμής που έθεσα αντιστοιχεί με 53χλμ/ ημέρα για το ένα και μοναδικό όχημα μιας οικογένειας με δύο εργαζόμενους και παιδιά με ένα αυτοκίνητο στα 10 λίτρα κατανάλωσης. Το σύνηθες δηλαδή.
Με 400 αντιστοιχεί 70χλμ/ημέρα.
Αυτά είναι χιλιόμετρα μια μέσης οικογένειας εάν εχε ένα κάπως παλιο αυτοκίνητο του c segment και κινείται στην Αττική και σε μποτιλιαρισμενους δρόμους.
Εάν είναι τυχερός κάποιος και ζει κοντά στην εργασία του και τα παιδιά έχουν εξωσχολικές δραστηριότητες κοντά στο σπίτι τους, προφανώς θα είναι λιγότερο.
Εσύ όμως πως μπορείς να το γνωρίζεις αυτό εξετάζοντας ενα αυτοκίνητο ως υπάλληλος μιας αντιπροσωπείας; Εξετάζεις τα περιουσιακά στοιχεία του πελάτη για το εάν έχει δεύτερο όχημα, μηχανακι, εάν πληρώνει ταξί κτλ;
Σου φάνηκαβ πολλά τα 300 ευρώ βενζίνης ανά μήνα για μι οικογένεια με παιδιά;;
-
@lap said in VW T-Cross:
Ποιο νούμερο εντυπωσιασμο;
Προφανώς έχεις μια ζωή που δεν χρειάζεται να διανύσεις αποστάσεις. Οι περισσότεροι όμως έχουν αποστάσεις.
Ξαναδιάβασε την διατύπωση μου. ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΟΧΗΜΑ τότε είσαι πολύ πάνω από τα 8 λίτρα ίσως κοντά στα 10 λίτρα.
300 ευρώ που ήταν το χαμηλό εύρος τιμής που έθεσα αντιστοιχεί με 53χλμ/ ημέρα για το ένα και μοναδικό όχημα μιας οικογένειας με δύο εργαζόμενους και παιδιά με ένα αυτοκίνητο στα 10 λίτρα κατανάλωσης. Το σύνηθες δηλαδή.
Με 400 αντιστοιχεί 70χλμ/ημέρα.
Αυτά είναι χιλιόμετρα μια μέσης οικογένειας εάν εχε ένα κάπως παλιο αυτοκίνητο του c segment και κινείται στην Αττική και σε μποτιλιαρισμενους δρόμους.
Εάν είναι τυχερός κάποιος και ζει κοντά στην εργασία του και τα παιδιά έχουν εξωσχολικές δραστηριότητες κοντά στο σπίτι τους, προφανώς θα είναι λιγότερο.
Εσύ όμως πως μπορείς να το γνωρίζεις αυτό εξετάζοντας ενα αυτοκίνητο ως υπάλληλος μιας αντιπροσωπείας; Εξετάζεις τα περιουσιακά στοιχεία του πελάτη για το εάν έχει δεύτερο όχημα, μηχανακι, εάν πληρώνει ταξί κτλ;
Σου φάνηκαβ πολλά τα 300 ευρώ βενζίνης ανά μήνα για μι οικογένεια με παιδιά;;
Εχεις δικιο
( έχεις μια ζωή που δεν χρειάζεται να διανύσεις αποστάσεις.)
Μονο 800 χιλιομετρα το μηνα πανε ελα για δουλεια και μινιμουμ 2 ωρες την ημερα.
(Σου φάνηκαβ πολλά τα 300 ευρώ βενζίνης ανά μήνα για μι οικογένεια με παιδιά;;)
Τα 300 ειναι αρκετα, τα 450 υπερβολικα.
(Ξαναδιάβασε την διατύπωση μου. ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΟΧΗΜΑ τότε είσαι πολύ πάνω από τα 8 λίτρα ίσως κοντά στα 10 λίτρα.)
Η διατυπωση σου ηταν αυτη.
(Παιδιά αυτά ίσχυαν όταν το λίτρο κοστιζε 1 ευρώ ή πιο κάτω.
Όλοι μας τότε αδιαφορούσαμε, όχι μονάχα εσεις. Όλοι μας το πατούσαμε, μπεναμε και σε πίστες στα νιάτα μας και καίγαμε βενζίνη για διασκέδαση.
Από τότε που η βενζίνη κοστιζει για έναν εργαζόμενο χωρίς ηλεκτρικό και υβριδικο από 300-450 ευρώ/μηνα
Με ενοίκια 600-800 ευρώ
Κτλ κτλΤι μας λέτε;;;
Η οικονομία είναι το σημαντικότερο πράγμα σε μια κοινωνία. Όταν εξασφαλίζει ένα επίπεδο τότε υπάρχουν οι προϋποθέσεις για όλα τα αλλά.)
-
@fanis75 said in VW T-Cross:
@realzeus said in VW T-Cross:
Προφανώς δεν έχω κανένα δικαίωμα να υποδείξω που και πως θα ξοδέψει ο καθένας τα χρήματά του. Μπορώ όμως να αναφέρω και μια αντίθετη άποψη, από την επικρατούσα στο forum περί οικονομίας καυσίμου, ως προς το σημαντικότερο κριτήριο αξιολόγησης ενός αυτοκινήτου. Βασικά για μένα δεν μπαίνει ούτε στα 5 πρώτα κριτήρια η οικονομία καυσίμου. Θυμάμαι στο περίπου τι καίει το κάθε αυτοκίνητο μου, κι αυτό έτσι για στατιστικούς λόγους, όχι ότι σκοτίζομαι.
Όταν οδηγεί κάποιος, το δέχομαι. Όταν μετακινείται όμως, άλλα είναι τα ζητούμενα. Προσωπικά έχω σταματήσει να οδηγώ εδώ και πάνω από 10 χρόνια. Απλά μετακινούμαι από σπίτι σε γραφείο, δουλειές κλπ. Άρα με απασχολεί μόνο η άνεση της ανάρτησης, η ευκολία οδήγησης και το κόστος. Όταν οδηγούσα, διάλεγα και τα αντίστοιχα αμάξια.
Κι εγώ πλέον συνήθως απλά μετακινούμαι. Όμως επειδή οι διαδρομές μου έχουν ατελείωτες ευθείες, αλλά και 5-10 ωραίες στροφές, καμιά φορά θυμάμαι ότι είμαι οδηγός κι εκεί δοκιμάζω τα όρια, τόσο τα δικά μου , όσο και του αυτοκινήτου που οδηγώ.
Πάντως σχεδόν ποτέ δεν κοιτάω τι έγραψε στο τέλος ο υπολογιστής σε μέση κατανάλωση. -
Ηλία μου.... Καλέ μου Ηλία
Εσύ ξοδεύεις με 12λιτρα/100χλμ χοντρικά 185€/μήνα
Η γυναίκα σου εργάζεται;;; Διανύει αποστάσεις; Για ψώνια πάτε, για κάνα καφέ;;; Τα παιδιά σου έχουν εξωσχολικές δραστηριότητες δεξιά και αριστερά;;;
Ηλία βενζίνη καις ή υγραέριο;
-
@andya3 said in VW T-Cross:
Είπαμε, δεν παίρνεις γερμανικό αυτοκίνητο αν έχεις σκοπό την οικονομία. Δε μιλάω συγκεκριμένα για την οικονομία καυσίμου γενικά μιλάω. Ανεξάρτητα που εκτός μποτιλιαρίσματος οι tsi και tdi είναι οι πιο οικονομικοί σε καύσιμο.
Υπάρχουν οικομικότερες επιλογές εκεί έξω αν κάποιος ψωνίζει αυτοκίνητο με προτεραιότητα την τσέπη. Και ακόμα πιο οικονομικές χωρίς αυτοκίνητο. Μετρό, λεωφορείο, ηλεκτρικός, δηλαδή όλα τα αναταγωνιστικά οχήματα της Toyota!
Έχω πάει δύο φορές στη ζωή μου στην Γερμανία. Την πρώτη, έμεινα μια εβδομάδα στην Φρανκφούρτη και τη δεύτερη Βερολίνο.
3 φορές πήραμε αυτοκίνητο, μια φορά για σούπερ μάρκετ, την δεύτερη πήγαμε σε ένα χωριό στα περίχωρα και την τρίτη στην εκκλησία για το γάμο . Τις υπόλοιπες χρησιμοποιήσαμε το μετρό. Δεν συναντήσαμε μποτιλιάρισμα, κάτι αντίστοιχο με αυτό που έχετε στην Αθήνα, δύο ώρες για δέκα χλμ κτλ. Γι'αυτό, αν και τσιγκούνηδες οι Γερμανοί, δεν υπάρχει ανάγκη για Toyota hev. Αυτοί κάνουν πολλά Χλμ autobahn για εργασία. Ο ξάδελφος μου που έκανε 80+80 καθημερινά για την εργασία του και είχε μια 5αρα diesel.
Αυτό που γίνεται στην Αθήνα είναι αδιανόητο για εμάς τους "επαρχιώτες". Πριν από χρόνια, εμένα σε ένα ξενοδοχείο στη Γλυφάδα και ξεκινήσαμε με την μηχανή να πάμε στην ξαδέρφη μας στην Κηφισιά, απόγευμα, καθημερινή.... μπορεί να κάναμε και 2 ώρες, δεν θυμάμαι ακριβώς γιατί έχουν περάσει και 10-15 χρόνια. -
@a-d-p said in VW T-Cross:
@andya3 said in VW T-Cross:
Είπαμε, δεν παίρνεις γερμανικό αυτοκίνητο αν έχεις σκοπό την οικονομία. Δε μιλάω συγκεκριμένα για την οικονομία καυσίμου γενικά μιλάω. Ανεξάρτητα που εκτός μποτιλιαρίσματος οι tsi και tdi είναι οι πιο οικονομικοί σε καύσιμο.
Υπάρχουν οικομικότερες επιλογές εκεί έξω αν κάποιος ψωνίζει αυτοκίνητο με προτεραιότητα την τσέπη. Και ακόμα πιο οικονομικές χωρίς αυτοκίνητο. Μετρό, λεωφορείο, ηλεκτρικός, δηλαδή όλα τα αναταγωνιστικά οχήματα της Toyota!
Έχω πάει δύο φορές στη ζωή μου στην Γερμανία. Την πρώτη, έμεινα μια εβδομάδα στην Φρανκφούρτη και τη δεύτερη Βερολίνο.
3 φορές πήραμε αυτοκίνητο, μια φορά για σούπερ μάρκετ, την δεύτερη πήγαμε σε ένα χωριό στα περίχωρα και την τρίτη στην εκκλησία για το γάμο . Τις υπόλοιπες χρησιμοποιήσαμε το μετρό. Δεν συναντήσαμε μποτιλιάρισμα, κάτι αντίστοιχο με αυτό που έχετε στην Αθήνα, δύο ώρες για δέκα χλμ κτλ. Γι'αυτό, αν και τσιγκούνηδες οι Γερμανοί, δεν υπάρχει ανάγκη για Toyota hev. Αυτοί κάνουν πολλά Χλμ autobahn για εργασία. Ο ξάδελφος μου που έκανε 80+80 καθημερινά για την εργασία του και είχε μια 5αρα diesel.
Αυτό που γίνεται στην Αθήνα είναι αδιανόητο για εμάς τους "επαρχιώτες". Πριν από χρόνια, εμένα σε ένα ξενοδοχείο στη Γλυφάδα και ξεκινήσαμε με την μηχανή να πάμε στην ξαδέρφη μας στην Κηφισιά, απόγευμα, καθημερινή.... μπορεί να κάναμε και 2 ώρες, δεν θυμάμαι ακριβώς γιατί έχουν περάσει και 10-15 χρόνια.Γλυφάδα - Κηφισιά - Οδύσσεια.
-
Εάν μείνεις πιο κέντρο σου λένε πως είσαι χλιδονεος, για αυτό είναι ακριβά τα ενοίκια. Εάν πας μακρυά για πιο χαμηλά ενοίκια σου λένε πως λες υπερβολές για την βενζίνη.
-
@george-0 said in VW T-Cross:
@a-d-p said in VW T-Cross:
@andya3 said in VW T-Cross:
Είπαμε, δεν παίρνεις γερμανικό αυτοκίνητο αν έχεις σκοπό την οικονομία. Δε μιλάω συγκεκριμένα για την οικονομία καυσίμου γενικά μιλάω. Ανεξάρτητα που εκτός μποτιλιαρίσματος οι tsi και tdi είναι οι πιο οικονομικοί σε καύσιμο.
Υπάρχουν οικομικότερες επιλογές εκεί έξω αν κάποιος ψωνίζει αυτοκίνητο με προτεραιότητα την τσέπη. Και ακόμα πιο οικονομικές χωρίς αυτοκίνητο. Μετρό, λεωφορείο, ηλεκτρικός, δηλαδή όλα τα αναταγωνιστικά οχήματα της Toyota!
Έχω πάει δύο φορές στη ζωή μου στην Γερμανία. Την πρώτη, έμεινα μια εβδομάδα στην Φρανκφούρτη και τη δεύτερη Βερολίνο.
3 φορές πήραμε αυτοκίνητο, μια φορά για σούπερ μάρκετ, την δεύτερη πήγαμε σε ένα χωριό στα περίχωρα και την τρίτη στην εκκλησία για το γάμο . Τις υπόλοιπες χρησιμοποιήσαμε το μετρό. Δεν συναντήσαμε μποτιλιάρισμα, κάτι αντίστοιχο με αυτό που έχετε στην Αθήνα, δύο ώρες για δέκα χλμ κτλ. Γι'αυτό, αν και τσιγκούνηδες οι Γερμανοί, δεν υπάρχει ανάγκη για Toyota hev. Αυτοί κάνουν πολλά Χλμ autobahn για εργασία. Ο ξάδελφος μου που έκανε 80+80 καθημερινά για την εργασία του και είχε μια 5αρα diesel.
Αυτό που γίνεται στην Αθήνα είναι αδιανόητο για εμάς τους "επαρχιώτες". Πριν από χρόνια, εμένα σε ένα ξενοδοχείο στη Γλυφάδα και ξεκινήσαμε με την μηχανή να πάμε στην ξαδέρφη μας στην Κηφισιά, απόγευμα, καθημερινή.... μπορεί να κάναμε και 2 ώρες, δεν θυμάμαι ακριβώς γιατί έχουν περάσει και 10-15 χρόνια.Γλυφάδα - Κηφισιά - Οδύσσεια.
Τηλεργασια έστω και με λιγότερα χρήματα.. Για όσους μπορούν
-
@lap said in VW T-Cross:
Ηλία μου.... Καλέ μου Ηλία
Εσύ ξοδεύεις με 12λιτρα/100χλμ χοντρικά 185€/μήνα
Η γυναίκα σου εργάζεται;;; Διανύει αποστάσεις; Για ψώνια πάτε;;; Τα παιδιά σου έχουνν εξωσχολικές δραστηριότητες δεξιά και αριστερά;;;
Ηλία βενζίνη καις ή υγραέριο;
Αεριο και στα 3 αυτοκινητα το εγραψα αλλωστε αν εκαιγα βενζινη, η ενσταση μου ηταν στο ποσο ανα εγαζομενο που ειπες, ολο το οικογενειακο κοστος σε καυσιμο ειναι αλλο.
-
@ilias-a said in VW T-Cross:
@lap said in VW T-Cross:
Ηλία μου.... Καλέ μου Ηλία
Εσύ ξοδεύεις με 12λιτρα/100χλμ χοντρικά 185€/μήνα
Η γυναίκα σου εργάζεται;;; Διανύει αποστάσεις; Για ψώνια πάτε;;; Τα παιδιά σου έχουνν εξωσχολικές δραστηριότητες δεξιά και αριστερά;;;
Ηλία βενζίνη καις ή υγραέριο;
Αεριο και στα 3 αυτοκινητα το εγραψα αλλωστε αν εκαιγα βενζινη, η ενσταση μου ηταν στο ποσο ανα εγαζομενο που ειπες, ολο το οικογενειακο κοστος σε καυσιμο ειναι αλλο.
Κάπου χάθηκε η μπάλα. Εγώ για οικογένεια μιλάω με ενοίκια 600-800 ευρώ αναλόγως της περιοχής
Τρία;;; μας δουλεύεις ρε συ;;;
VW T-Cross