-
@fanis75 said in VW T-Cross:
Μεγάλωσαν οι petrolheads, εκαναν παιδιά και τα έξοδα του μήνα ειναι 10 φορές η βενζίνη που καίγανε παλιά. Αλλαγή προτεραιοτήτων (ή ωρίμανση) είναι αυτό....ετσι ειναι η ζωή!
Προφανώς δεν έχω κανένα δικαίωμα να υποδείξω που και πως θα ξοδέψει ο καθένας τα χρήματά του. Μπορώ όμως να αναφέρω και μια αντίθετη άποψη, από την επικρατούσα στο forum περί οικονομίας καυσίμου, ως προς το σημαντικότερο κριτήριο αξιολόγησης ενός αυτοκινήτου. Βασικά για μένα δεν μπαίνει ούτε στα 5 πρώτα κριτήρια η οικονομία καυσίμου. Θυμάμαι στο περίπου τι καίει το κάθε αυτοκίνητο μου, κι αυτό έτσι για στατιστικούς λόγους, όχι ότι σκοτίζομαι.
-
@realzeus said in VW T-Cross:
@fanis75 said in VW T-Cross:
Μεγάλωσαν οι petrolheads, εκαναν παιδιά και τα έξοδα του μήνα ειναι 10 φορές η βενζίνη που καίγανε παλιά. Αλλαγή προτεραιοτήτων (ή ωρίμανση) είναι αυτό....ετσι ειναι η ζωή!
Προφανώς δεν έχω κανένα δικαίωμα να υποδείξω που και πως θα ξοδέψει ο καθένας τα χρήματά του. Μπορώ όμως να αναφέρω και μια αντίθετη άποψη, από την επικρατούσα στο forum περί οικονομίας καυσίμου, ως προς το σημαντικότερο κριτήριο αξιολόγησης ενός αυτοκινήτου. Βασικά για μένα δεν μπαίνει ούτε στα 5 πρώτα κριτήρια η οικονομία καυσίμου. Θυμάμαι στο περίπου τι καίει το κάθε αυτοκίνητο μου, κι αυτό έτσι για στατιστικούς λόγους, όχι ότι σκοτίζομαι.
Συμφωνώ ως ενα βαθμό
Δεν θελω να το παίξω οτι μεσα στην πόλη δεν με νοιάζει αφού δεν υπάρχει πραγματική οδηγηση μέσα στην πόλη απλά διεκπερωτικα θες να φτάσεις στο σημείο Β
Εκεί ναι με νοιαζει και με παρανοιάζει. Θελω το αμάξι να είναι όσο πιο χαλαρο εύκολο και οικονομικό γίνεται χωρίς να με νοιάζει τίποτα άλλο
Αλλα όταν είναι να κινηθώ όπουδήπωτε αλλού και να οδηγήσω, η κατανάλωση απλά δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Καθόλου ομως. Κοιταω να έχει χώρους, να έχει δύναμη, ασφάλεια και να είναι όσο το δυνατόν καλύτερο γίνεται σε οδήγηση και με γκάζι.
-
Παιδιά αυτά ίσχυαν όταν το λίτρο κοστιζε 1 ευρώ ή πιο κάτω.
Όλοι μας τότε αδιαφορούσαμε, όχι μονάχα εσεις. Όλοι μας το πατούσαμε, μπεναμε και σε πίστες στα νιάτα μας και καίγαμε βενζίνη για διασκέδαση.
Από τότε που η βενζίνη κοστιζει για έναν εργαζόμενο χωρίς ηλεκτρικό και υβριδικο από 300-450 ευρώ/μηνα
Με ενοίκια 600-800 ευρώ
Κτλ κτλΤι μας λέτε;;;
Η οικονομία είναι το σημαντικότερο πράγμα σε μια κοινωνία. Όταν εξασφαλίζει ένα επίπεδο τότε υπάρχουν οι προϋποθέσεις για όλα τα αλλά.
-
Συμφωνώ με τον lap, ποιος ο λόγος να επιλέξεις αυτοκίνητο που ρουφάει τη βενζίνη σαν καταβόθρα, εφόσον μπορείς να κινηθείς οικονομικά μέσα στη πόλη και σβέλτα σε εθνική ή σε συνθήκες όπου απαιτείται ισχύς (προσπεράσεις με ασφάλεια κλπ.). Eίναι παρωχημένη αντίληψη του ξεπερασμένου petrolhead των 00s. Το ότι μπορείς να κινείσαι οικονομικά μέσα στη πόλη δεν αναιρεί την απόλαυση ενός αυτοκινήτου.
Ο τρόπος που οδηγεί κάποιος δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο, πλέον στους δρόμους πιο συχνά θα δεις να κινείται αργά ένα θηριώδες suv πενταετίας (Χ3 και άνω κλπ) παρά ένα αντίστοιχο suv hev ή plug in. Πολύ συχνά βλέπω στους δρόμους cayenne δεκαετίας και τα οδηγούν πιο αργά και από microcars.
Από άρθρο σήμερα το πρωί "Από νωρίς το πρωί, μέχρι τις βραδινές ώρες, οι ηλεκτρονικοί χάρτες που δείχνουν live την κίνηση στο λεκανοπέδιο είναι «κοκκινισμένοι».Οι κεντρικές λεωφόροι της πρωτεύουσας είναι υπερκορεσμένες. Στους μικρότερους δρόμους, η κατάσταση δεν είναι καλύτερη. Η μέση ταχύτητα κίνησης των οχημάτων δεν ξεπερνά τα 18 χιλιόμετρα την ώρα και, μια διαδρομή από τα νότια προς τα βόρεια προάστια, μπορεί να διαρκέσει -όσο απίστευτο και αν φαίνεται- όσο το να ταξιδέψει κανείς προς μια επαρχιακή πόλη"
Σε τέτοιες συνθήκες που οδηγούμε όλοι και διανύουμε το 80% των χλμ. τα hev, plun in είναι μονόδρομος και πλέον με τις ιπποδυνάμεις που παράγονται θα την χαρακτήριζα λανθασμένη επιλογή το αμιγώς θερμικό εφόσον κάποιος έχει τη δυνατότητα να το αγοράσει, εκτός και αν κάποιος έχει ένα θερμικό για εθνική, επαρχία, και ένα υβριδικό για την πόλη. -
@nmsm2 said in VW T-Cross:
ποιος ο λόγος να επιλέξεις αυτοκίνητο που ρουφάει τη βενζίνη σαν καταβόθρα
Επειδή μπορεί να είναι καλύτερο αυτοκίνητο. Δεν κοιτάνε όλοι τα καύσιμα.
@nmsm2 said in VW T-Cross:
Σε τέτοιες συνθήκες που οδηγούμε όλοι και διανύουμε το 80% των χλμ
Αυτή είναι δική σου αυθαίρετη διαπίστωση.
-
@nmsm2 said in VW T-Cross:
Συμφωνώ με τον lap, ποιος ο λόγος να επιλέξεις αυτοκίνητο που ρουφάει τη βενζίνη σαν καταβόθρα, εφόσον μπορείς να κινηθείς οικονομικά μέσα στη πόλη και σβέλτα σε εθνική ή σε συνθήκες όπου απαιτείται ισχύς (προσπεράσεις με ασφάλεια κλπ.). Eίναι παρωχημένη αντίληψη του ξεπερασμένου petrolhead των 00s. Το ότι μπορείς να κινείσαι οικονομικά μέσα στη πόλη δεν αναιρεί την απόλαυση ενός αυτοκινήτου.
Ο τρόπος που οδηγεί κάποιος δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο, πλέον στους δρόμους πιο συχνά θα δεις να κινείται αργά ένα θηριώδες suv πενταετίας (Χ3 και άνω κλπ) παρά ένα αντίστοιχο suv hev ή plug in. Πολύ συχνά βλέπω στους δρόμους cayenne δεκαετίας και τα οδηγούν πιο αργά και από microcars.
Από άρθρο σήμερα το πρωί "Από νωρίς το πρωί, μέχρι τις βραδινές ώρες, οι ηλεκτρονικοί χάρτες που δείχνουν live την κίνηση στο λεκανοπέδιο είναι «κοκκινισμένοι».Οι κεντρικές λεωφόροι της πρωτεύουσας είναι υπερκορεσμένες. Στους μικρότερους δρόμους, η κατάσταση δεν είναι καλύτερη. Η μέση ταχύτητα κίνησης των οχημάτων δεν ξεπερνά τα 18 χιλιόμετρα την ώρα και, μια διαδρομή από τα νότια προς τα βόρεια προάστια, μπορεί να διαρκέσει -όσο απίστευτο και αν φαίνεται- όσο το να ταξιδέψει κανείς προς μια επαρχιακή πόλη"
Σε τέτοιες συνθήκες που οδηγούμε όλοι και διανύουμε το 80% των χλμ. τα hev, plun in είναι μονόδρομος και πλέον με τις ιπποδυνάμεις που παράγονται θα την χαρακτήριζα λανθασμένη επιλογή το αμιγώς θερμικό εφόσον κάποιος έχει τη δυνατότητα να το αγοράσει, εκτός και αν κάποιος έχει ένα θερμικό για εθνική, επαρχία, και ένα υβριδικό για την πόλη.ΠΟΛΑΥΣΗ ΛΕΓΕΤΑΙ
η οικονομία χρειάζεται στα καθημερινα χιλιόμετρα που είναι τα πολλά. Το έχω λύσει αυτό με ηλεκτρικο και φωτοβολταικό. Καθημερινα κινουμαι με 0 ευρώ
Οπότε στο ταξίδι που θα είναι μια στο τόσο, οσο και να κάψει στα @@ μου
Το ζήτημα εκεί είναι να ευχαριστηθώ οδήγηση. Λες και πάω κάθε μέρα ταξίδι. Πραγματικά αδιαφορω για το ποσο καιει αν και το puma για 260 αλογα που έχει σχετικά οικονομικό είναι . Από το να είχα ένα ξενερωτο toyota ή ενα diesel που θα μου εκαιγαν λιγότερο το προτιμώ 100 φορές
-
@realzeus said in VW T-Cross:
@nmsm2 said in VW T-Cross:
ποιος ο λόγος να επιλέξεις αυτοκίνητο που ρουφάει τη βενζίνη σαν καταβόθρα
Επειδή μπορεί να είναι καλύτερο αυτοκίνητο. Δεν κοιτάνε όλοι τα καύσιμα.
Το καλύτερο εννοείς υποθέτω αναρτήσεις, φρένα, ισχύ κινητήρα, πλαίσιο κλπ. Σε αυτά δεν υπολείπονται τα hev της honda, toyota, lexus, των plug in ευρωπαϊκών κλπ.
-
@nmsm2 said in VW T-Cross:
@realzeus said in VW T-Cross:
@nmsm2 said in VW T-Cross:
ποιος ο λόγος να επιλέξεις αυτοκίνητο που ρουφάει τη βενζίνη σαν καταβόθρα
Επειδή μπορεί να είναι καλύτερο αυτοκίνητο. Δεν κοιτάνε όλοι τα καύσιμα.
Το καλύτερο εννοείς υποθέτω αναρτήσεις, φρένα, ισχύ κινητήρα, πλαίσιο κλπ. Σε αυτά δεν υπολείπονται τα hev της
honda(αστην απέξω αυτή), toyota, lexus, των plug in ευρωπαϊκών κλπ. -
@nmsm2 said in VW T-Cross:
@realzeus said in VW T-Cross:
@nmsm2 said in VW T-Cross:
ποιος ο λόγος να επιλέξεις αυτοκίνητο που ρουφάει τη βενζίνη σαν καταβόθρα
Επειδή μπορεί να είναι καλύτερο αυτοκίνητο. Δεν κοιτάνε όλοι τα καύσιμα.
Το καλύτερο εννοείς υποθέτω αναρτήσεις, φρένα, ισχύ κινητήρα, πλαίσιο κλπ. Σε αυτά δεν υπολείπονται τα hev της honda, toyota, lexus, των plug in ευρωπαϊκών κλπ.
Καλό εννοώ κάτι σε Alfa Giulia, BMW 3, σοβαρά αυτοκίνητα δηλαδή.
-
@realzeus said in VW T-Cross:
@nmsm2 said in VW T-Cross:
@realzeus said in VW T-Cross:
@nmsm2 said in VW T-Cross:
ποιος ο λόγος να επιλέξεις αυτοκίνητο που ρουφάει τη βενζίνη σαν καταβόθρα
Επειδή μπορεί να είναι καλύτερο αυτοκίνητο. Δεν κοιτάνε όλοι τα καύσιμα.
Το καλύτερο εννοείς υποθέτω αναρτήσεις, φρένα, ισχύ κινητήρα, πλαίσιο κλπ. Σε αυτά δεν υπολείπονται τα hev της honda, toyota, lexus, των plug in ευρωπαϊκών κλπ.
Καλό εννοώ κάτι σε Alfa Giulia, BMW 3, σοβαρά αυτοκίνητα δηλαδή.
Oπότε μιλάς για αυτοκίνητα με τιμή αγοράς γύρω στα 60Κ, οπότε δεν έχει νόημα η συζήτηση.
-
@lap said in VW T-Cross:
Παιδιά αυτά ίσχυαν όταν το λίτρο κοστιζε 1 ευρώ ή πιο κάτω.
Όλοι μας τότε αδιαφορούσαμε, όχι μονάχα εσεις. Όλοι μας το πατούσαμε, μπεναμε και σε πίστες στα νιάτα μας και καίγαμε βενζίνη για διασκέδαση.
Από τότε που η βενζίνη κοστιζει για έναν εργαζόμενο χωρίς ηλεκτρικό και υβριδικο από 300-450 ευρώ/μηνα
Με ενοίκια 600-800 ευρώ
Κτλ κτλΤι μας λέτε;;;
Η οικονομία είναι το σημαντικότερο πράγμα σε μια κοινωνία. Όταν εξασφαλίζει ένα επίπεδο τότε υπάρχουν οι προϋποθέσεις για όλα τα αλλά.
Ποσα χιλιομετρα κανεις το μηνα? Με 800 που κανω για την εργασια μου και αλλα 400 τα Σ/Κ, με καυτερο αυτοκινητο (12 λιτρα στα 100) αν εκαιγα βενζινη με το ζορι θα επιανα τα 300 ευρω το μηνα και θεωρω οτι ο μεσος Αθηναιος κανει αρκετα λιγοτερα χιλιομετρα.
-
@cirus said in VW T-Cross:
@nmsm2 said in VW T-Cross:
@realzeus said in VW T-Cross:
@nmsm2 said in VW T-Cross:
ποιος ο λόγος να επιλέξεις αυτοκίνητο που ρουφάει τη βενζίνη σαν καταβόθρα
Επειδή μπορεί να είναι καλύτερο αυτοκίνητο. Δεν κοιτάνε όλοι τα καύσιμα.
Το καλύτερο εννοείς υποθέτω αναρτήσεις, φρένα, ισχύ κινητήρα, πλαίσιο κλπ. Σε αυτά δεν υπολείπονται τα hev της
honda(αστην απέξω αυτή), toyota, lexus, των plug in ευρωπαϊκών κλπ.Η gr corolla με τα 305 άλογα είναι σαφώς ανώτερη αν και toyota από το puma, οπότε τα περί toyota κλπ είναι ανοησίες.
-
Εντάξει παιδιά καταλάβαμε , το Τ-Cross καίει πολύ , αμάν πια σήριαλ το κάνατε
-
Πάντως το αιρκρος με 1100 χλμ τον μήνα είναι γύρω στα 90 ευρώ πλέον αφού βάζω με 1,40-1,45 πετρέλαιο και έχω 5,6 μέση.
-
@nmsm2 said in VW T-Cross:
@cirus said in VW T-Cross:
@nmsm2 said in VW T-Cross:
@realzeus said in VW T-Cross:
@nmsm2 said in VW T-Cross:
ποιος ο λόγος να επιλέξεις αυτοκίνητο που ρουφάει τη βενζίνη σαν καταβόθρα
Επειδή μπορεί να είναι καλύτερο αυτοκίνητο. Δεν κοιτάνε όλοι τα καύσιμα.
Το καλύτερο εννοείς υποθέτω αναρτήσεις, φρένα, ισχύ κινητήρα, πλαίσιο κλπ. Σε αυτά δεν υπολείπονται τα hev της
honda(αστην απέξω αυτή), toyota, lexus, των plug in ευρωπαϊκών κλπ.Η gr corolla με τα 305 άλογα είναι σαφώς ανώτερη αν και toyota από το puma, οπότε τα περί toyota κλπ είναι ανοησίες.
Τα GR YARIS και GR COROLLA της TOYOTA είναι σοβαρά αμάξια , ναι είναι καλύτερα από το PUMA αλλα δεν κάνουν οικονομία
Τα απλά μοντέλα κοροιδεύω που είναι αστειο να λες τέτοια πράγματα. Δεν συνδιαζεται η οικονομια με επιδόσεις
Η TOYOTA ξερει να φτιαχνει σοβαρά αμάξια (GR YARIS, GR COROLLA), απλα διαλέγει να φτάχνει τα ξενέρωτα που πουλάνε για οικονομία. Θεμιτό είναι αυτό αλλα μην νομίζετε οτι είναι και σοβαρά αυτοκίνητα τα ξενέρωτα
-
@ilias-a said in VW T-Cross:
@lap said in VW T-Cross:
Παιδιά αυτά ίσχυαν όταν το λίτρο κοστιζε 1 ευρώ ή πιο κάτω.
Όλοι μας τότε αδιαφορούσαμε, όχι μονάχα εσεις. Όλοι μας το πατούσαμε, μπεναμε και σε πίστες στα νιάτα μας και καίγαμε βενζίνη για διασκέδαση.
Από τότε που η βενζίνη κοστιζει για έναν εργαζόμενο χωρίς ηλεκτρικό και υβριδικο από 300-450 ευρώ/μηνα
Με ενοίκια 600-800 ευρώ
Κτλ κτλΤι μας λέτε;;;
Η οικονομία είναι το σημαντικότερο πράγμα σε μια κοινωνία. Όταν εξασφαλίζει ένα επίπεδο τότε υπάρχουν οι προϋποθέσεις για όλα τα αλλά.
Ποσα χιλιομετρα κανεις το μηνα? Με 800 που κανω για την εργασια μου και αλλα 400 τα Σ/Κ, με καυτερο αυτοκινητο (12 λιτρα στα 100) αν εκαιγα βενζινη με το ζορι θα επιανα τα 300 ευρω το μηνα και θεωρω οτι ο μεσος Αθηναιος κανει αρκετα λιγοτερα χιλιομετρα.
Προφανώς παραπάνω, προφανώς όχι μονάχα εγώ. Ιδιαιτερα οι νέες οικογένειες έχουν πολλαπλά δρομολόγια την ημέρα από τα δικά σου
-
Είπαμε, δεν παίρνεις γερμανικό αυτοκίνητο αν έχεις σκοπό την οικονομία. Δε μιλάω συγκεκριμένα για την οικονομία καυσίμου γενικά μιλάω. Ανεξάρτητα που εκτός μποτιλιαρίσματος οι tsi και tdi είναι οι πιο οικονομικοί σε καύσιμο.
Υπάρχουν οικομικότερες επιλογές εκεί έξω αν κάποιος ψωνίζει αυτοκίνητο με προτεραιότητα την τσέπη. Και ακόμα πιο οικονομικές χωρίς αυτοκίνητο. Μετρό, λεωφορείο, ηλεκτρικός, δηλαδή όλα τα αναταγωνιστικά οχήματα της Toyota!
-
@cirus said in VW T-Cross:
@nmsm2 said in VW T-Cross:
Συμφωνώ με τον lap, ποιος ο λόγος να επιλέξεις αυτοκίνητο που ρουφάει τη βενζίνη σαν καταβόθρα, εφόσον μπορείς να κινηθείς οικονομικά μέσα στη πόλη και σβέλτα σε εθνική ή σε συνθήκες όπου απαιτείται ισχύς (προσπεράσεις με ασφάλεια κλπ.). Eίναι παρωχημένη αντίληψη του ξεπερασμένου petrolhead των 00s. Το ότι μπορείς να κινείσαι οικονομικά μέσα στη πόλη δεν αναιρεί την απόλαυση ενός αυτοκινήτου.
Ο τρόπος που οδηγεί κάποιος δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο, πλέον στους δρόμους πιο συχνά θα δεις να κινείται αργά ένα θηριώδες suv πενταετίας (Χ3 και άνω κλπ) παρά ένα αντίστοιχο suv hev ή plug in. Πολύ συχνά βλέπω στους δρόμους cayenne δεκαετίας και τα οδηγούν πιο αργά και από microcars.
Από άρθρο σήμερα το πρωί "Από νωρίς το πρωί, μέχρι τις βραδινές ώρες, οι ηλεκτρονικοί χάρτες που δείχνουν live την κίνηση στο λεκανοπέδιο είναι «κοκκινισμένοι».Οι κεντρικές λεωφόροι της πρωτεύουσας είναι υπερκορεσμένες. Στους μικρότερους δρόμους, η κατάσταση δεν είναι καλύτερη. Η μέση ταχύτητα κίνησης των οχημάτων δεν ξεπερνά τα 18 χιλιόμετρα την ώρα και, μια διαδρομή από τα νότια προς τα βόρεια προάστια, μπορεί να διαρκέσει -όσο απίστευτο και αν φαίνεται- όσο το να ταξιδέψει κανείς προς μια επαρχιακή πόλη"
Σε τέτοιες συνθήκες που οδηγούμε όλοι και διανύουμε το 80% των χλμ. τα hev, plun in είναι μονόδρομος και πλέον με τις ιπποδυνάμεις που παράγονται θα την χαρακτήριζα λανθασμένη επιλογή το αμιγώς θερμικό εφόσον κάποιος έχει τη δυνατότητα να το αγοράσει, εκτός και αν κάποιος έχει ένα θερμικό για εθνική, επαρχία, και ένα υβριδικό για την πόλη.ΠΟΛΑΥΣΗ ΛΕΓΕΤΑΙ
η οικονομία χρειάζεται στα καθημερινα χιλιόμετρα που είναι τα πολλά. Το έχω λύσει αυτό με ηλεκτρικο και φωτοβολταικό. Καθημερινα κινουμαι με 0 ευρώ
Οπότε στο ταξίδι που θα είναι μια στο τόσο, οσο και να κάψει στα @@ μου
Το ζήτημα εκεί είναι να ευχαριστηθώ οδήγηση. Λες και πάω κάθε μέρα ταξίδι. Πραγματικά αδιαφορω για το ποσο καιει αν και το puma για 260 αλογα που έχει σχετικά οικονομικό είναι . Από το να είχα ένα ξενερωτο toyota ή ενα diesel που θα μου εκαιγαν λιγότερο το προτιμώ 100 φορές
Ειδική περίπτωση μονοκατοικίας. Στις ελληνικές πολυκατοικίες δεν μπορεί να είναι πρακτικό ακόμα αυτό το σενάριο
-
@lap said in VW T-Cross:
@cirus said in VW T-Cross:
@nmsm2 said in VW T-Cross:
Συμφωνώ με τον lap, ποιος ο λόγος να επιλέξεις αυτοκίνητο που ρουφάει τη βενζίνη σαν καταβόθρα, εφόσον μπορείς να κινηθείς οικονομικά μέσα στη πόλη και σβέλτα σε εθνική ή σε συνθήκες όπου απαιτείται ισχύς (προσπεράσεις με ασφάλεια κλπ.). Eίναι παρωχημένη αντίληψη του ξεπερασμένου petrolhead των 00s. Το ότι μπορείς να κινείσαι οικονομικά μέσα στη πόλη δεν αναιρεί την απόλαυση ενός αυτοκινήτου.
Ο τρόπος που οδηγεί κάποιος δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο, πλέον στους δρόμους πιο συχνά θα δεις να κινείται αργά ένα θηριώδες suv πενταετίας (Χ3 και άνω κλπ) παρά ένα αντίστοιχο suv hev ή plug in. Πολύ συχνά βλέπω στους δρόμους cayenne δεκαετίας και τα οδηγούν πιο αργά και από microcars.
Από άρθρο σήμερα το πρωί "Από νωρίς το πρωί, μέχρι τις βραδινές ώρες, οι ηλεκτρονικοί χάρτες που δείχνουν live την κίνηση στο λεκανοπέδιο είναι «κοκκινισμένοι».Οι κεντρικές λεωφόροι της πρωτεύουσας είναι υπερκορεσμένες. Στους μικρότερους δρόμους, η κατάσταση δεν είναι καλύτερη. Η μέση ταχύτητα κίνησης των οχημάτων δεν ξεπερνά τα 18 χιλιόμετρα την ώρα και, μια διαδρομή από τα νότια προς τα βόρεια προάστια, μπορεί να διαρκέσει -όσο απίστευτο και αν φαίνεται- όσο το να ταξιδέψει κανείς προς μια επαρχιακή πόλη"
Σε τέτοιες συνθήκες που οδηγούμε όλοι και διανύουμε το 80% των χλμ. τα hev, plun in είναι μονόδρομος και πλέον με τις ιπποδυνάμεις που παράγονται θα την χαρακτήριζα λανθασμένη επιλογή το αμιγώς θερμικό εφόσον κάποιος έχει τη δυνατότητα να το αγοράσει, εκτός και αν κάποιος έχει ένα θερμικό για εθνική, επαρχία, και ένα υβριδικό για την πόλη.ΠΟΛΑΥΣΗ ΛΕΓΕΤΑΙ
η οικονομία χρειάζεται στα καθημερινα χιλιόμετρα που είναι τα πολλά. Το έχω λύσει αυτό με ηλεκτρικο και φωτοβολταικό. Καθημερινα κινουμαι με 0 ευρώ
Οπότε στο ταξίδι που θα είναι μια στο τόσο, οσο και να κάψει στα @@ μου
Το ζήτημα εκεί είναι να ευχαριστηθώ οδήγηση. Λες και πάω κάθε μέρα ταξίδι. Πραγματικά αδιαφορω για το ποσο καιει αν και το puma για 260 αλογα που έχει σχετικά οικονομικό είναι . Από το να είχα ένα ξενερωτο toyota ή ενα diesel που θα μου εκαιγαν λιγότερο το προτιμώ 100 φορές
Ειδική περίπτωση μονοκατοικίας. Στις ελληνικές πολυκατοικίες δεν μπορεί να είναι πρακτικό ακόμα αυτό το σενάριο
Αν έχεις parking είναι.
αν δεν έχεις παίρνεις υβριδικο Swift για δευτερο
-
Ναι για τα φωτοβολταϊκά το έλεγα. Κατά τα αλλά μονάχα με κλειστό πάρκινγκ ειδάλλως με πυλωτή, κλάφτα. Κάθε βλαμμένος μπαίνει. Πόσες φορές έπιασα μια κοινωνική ομάδα στην πυλωτη να λέει πως νόμιζε ότι ήταν δρόμος!! Και τους εδιωχνα.
Συμφωνώ με την επιλογή swift, πρέπει να είσαι από τους ψαγμένους που το προτείνεις
Εντωμεταξύ έχουν γίνει μανούλες. Μερικές φορές μου είπαν πως τον κυνηγάει δήθεν κάποιος να το δείρει και κρύβεται. Τι να κάνω ;;; Να τον διώξω να τον δείρουν, να τον αφήσω ανάμεσα από τα αυτοκίνητα ;;;
Σε πιάνουν στο συναίσθημα;
VW T-Cross