Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf MK 8
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf MK 8
    • 1
    • 2
    • 99
    • 100
    • 101
    • 102
    • 103
    • 104
    • 105
    • 101 / 105
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    109
    2087
    78533
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bill_hsd @argyn last edited by

      @argyn said in VW Golf MK 8:

      @bill_hsd said in VW Golf MK 8:

      @argyn said in VW Golf MK 8:

      • Κατανάλωση με μέση ωριαία 50 χαω και DSG στο sport χωρίς καφριλίκια και με το start-stop μόνιμα απενεργοποιημένο, 5 με 5.5 λίτρα 95άρας βενζίνης στα 100χλμ.

      Εξαιρετικό review και εξαιρετική κατανάλωση.
      Το θέμα είναι σε ποιες διαδρομές;

      Γενικά χωρίς πολλά σταμάτα-ξεκίνα. Θα έλεγα, στο περίπου, 20% αστικές διαδρομές χωρίς ουσιώδη μποτιλιαρίσματα, 50% εθνικές οδοί χωρίς υπερβολές και 30% περιαστικές και επαρχιακές περιπλανήσεις.

      Σε ευχαριστώ.
      Πράγματι τα 50 χαω μέση ταχύτητα συνάδει με το σενάριο χρήσης που αναφέρεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • B
        bill_hsd @kkostask last edited by

        @kkostask said in VW Golf MK 8:

        Αυτό που λένε ότι τα τούρμπο καίνε λάδι από την μάνα τους το έβγαλαν οι απατεώνες της vag για να δικαιολογήσουν τα γαλόνια που έκαιγαν οι φριτέζες τους.

        Και στα BMW/MINI που είχα έκαιγαν...
        Κι εκεί δεν το αποκαλούσαν κάψιμο, αλλά "κατανάλωση" λαδιού...

        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A
          andya3 last edited by

          Δεν έχω σκοπό να το παίξω ειδικός γιατί δεν είμαι εξάλλου. Αλλά δεν θα έπρεπε να γράφονται τέτοια πράγματα σε ένα αυτοκινητιστικό forum που ευνοείται ότι οι άνθρωποι είναι πιο ενημερωμένοι σε τεχνικά θέματα.

          Όλα τα turbo "τσιμπάνε λάδια", γιατί το λάδι ψύχει και την "καυτή" τουρμπίνα και τμήμα του εξατμίζεται. Αν αυτό σημαίνει 0,5lt/100 Km στον 1.5tsi, ή 0,3lt/100km στον ecoboost κλπ είναι θέμα του κάθε μοτέρ.

          Επίσης λογικό είναι ότι το 0-20 σαν πιο ψιλό λάδι θα καίγεται περισσότερο από το παλιό 0-30 ή 5-40 που έβαζαν τα vag.

          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

          cirus R 2 Replies Last reply Reply Quote 4
          • fanis75
            fanis75 moderator @bill_hsd last edited by

            @bill_hsd said in VW Golf MK 8:

            Κι εκεί δεν το αποκαλούσαν κάψιμο, αλλά "κατανάλωση" λαδιού...

            Και είναι απόλυτα φυσιολογικό! Μάλιστα στην BMW δικαιολογούσαν μέχρι 700ml ανά 1.000 (και 1.5λτ στους κινητήρες //Μ). Υπάρχει και αναλυτικό TSB από την bmw, που εξηγεί και τους λόγους.

            Oil Consumption.JPG

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            B D 2 Replies Last reply Reply Quote 1
            • cirus
              cirus @andya3 last edited by

              @andya3 said in VW Golf MK 8:

              Δεν έχω σκοπό να το παίξω ειδικός γιατί δεν είμαι εξάλλου. Αλλά δεν θα έπρεπε να γράφονται τέτοια πράγματα σε ένα αυτοκινητιστικό forum που ευνοείται ότι οι άνθρωποι είναι πιο ενημερωμένοι σε τεχνικά θέματα.

              Όλα τα turbo "τσιμπάνε λάδια", γιατί το λάδι ψύχει και την "καυτή" τουρμπίνα και τμήμα του εξατμίζεται. Αν αυτό σημαίνει 0,5lt/100 Km στον 1.5tsi, ή 0,3lt/100km στον ecoboost κλπ είναι θέμα του κάθε μοτέρ.

              Επίσης λογικό είναι ότι το 0-20 σαν πιο ψιλό λάδι θα καίγεται περισσότερο από το παλιό 0-30 ή 5-40 που έβαζαν τα vag.

              Κοίτα δίκιο μεν έχεις ότι ελάχιστο λάδι το τσιμπάει ένα turbo. Αλλά για κάποιο λόγο στα vag ήταν πάντα από λίγο περισσότερο ως πολύ περισσότερο από αλλά μοτέρ.

              Καλύτερα να σου βγει το μάτι από το όνομα. Γιατί στα τελευταία 3κιλινδρα μικρά μοτερακια της δεν πρέπει να έχει τέτοια θέματα. Αλλά έχει πολύ ένοχο παρελθόν

              Cirus the virus

              A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • B
                bill_hsd @fanis75 last edited by

                @fanis75 said in VW Golf MK 8:

                @bill_hsd said in VW Golf MK 8:

                Κι εκεί δεν το αποκαλούσαν κάψιμο, αλλά "κατανάλωση" λαδιού...

                Και είναι απόλυτα φυσιολογικό! Μάλιστα στην BMW δικαιολογούσαν μέχρι 700ml ανά 1.000 (και 1.5λτ στους κινητήρες //Μ). Υπάρχει και αναλυτικό TSB από την bmw, που εξηγεί και τους λόγους.

                Oil Consumption.JPG

                Τα γνωρίζω τα Service Bulletins της BMW, Φάνη.
                Γι'αυτο έγραψα ότι το αποκαλούν "κατανάλωση".
                Η πλάκα είναι ότι αν ακολουθούσε κάποιος το CBS (Condition Based Service), με αλλαγή λαδιων κάθε 25-30 χιλιάδες χλμ, στο τέλος δεν θα είχε μείνει λαδι για αλλαγή.
                Ειδικά στο ΜΙΝΙ R56 που ειχα, είχε καταντήσει ανέκδοτο η κατανάλωση λαδιου, οποία μάρκα κι αν είχαμε δοκιμάσει εγώ και η παρέα ενός forum που συμμετείχα.

                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator @bill_hsd last edited by

                  @bill_hsd said in VW Golf MK 8:

                  Τα γνωρίζω τα Service Bulletins της BMW, Φάνη.
                  Γι'αυτο έγραψα ότι το αποκαλούν "κατανάλωση".
                  Η πλάκα είναι ότι αν ακολουθούσε κάποιος το CBS (Condition Based Service), με αλλαγή λαδιων κάθε 25-30 χιλιάδες χλμ, στο τέλος δεν θα είχε μείνει λαδι για αλλαγή.
                  Ειδικά στο ΜΙΝΙ R56 που ειχα, είχε καταντήσει ανέκδοτο η κατανάλωση λαδιου, οποία μάρκα κι αν είχαμε δοκιμάσει εγώ και η παρέα ενός forum που συμμετείχα.

                  To ξέρω ότι τα γνωρίζεις - το ανέβασα για τους υπόλοιπους!!

                  Εμένα, το R56 Cooper S, στα 30.000χλμ που το κράτησα, έκαιγε - παραδόξως!! - ελάχιστο λάδι. Τα 6-κύλινδρα όμως (2.5λιτρα αμφότερα, Μ54 & Ν52) και του πατέρο μου το 3λιτρο καίγανε αρκετά.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • B
                    bill_hsd @fanis75 last edited by

                    @fanis75 said in VW Golf MK 8:

                    το R56 Cooper S, στα 30.000χλμ που το κράτησα, έκαιγε - παραδόξως!! - ελάχιστο λάδι.

                    Το κράτησες λίγο, γι'αυτό...😂

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      andya3 @cirus last edited by

                      @cirus said in VW Golf MK 8:

                      @andya3 said in VW Golf MK 8:

                      Δεν έχω σκοπό να το παίξω ειδικός γιατί δεν είμαι εξάλλου. Αλλά δεν θα έπρεπε να γράφονται τέτοια πράγματα σε ένα αυτοκινητιστικό forum που ευνοείται ότι οι άνθρωποι είναι πιο ενημερωμένοι σε τεχνικά θέματα.

                      Όλα τα turbo "τσιμπάνε λάδια", γιατί το λάδι ψύχει και την "καυτή" τουρμπίνα και τμήμα του εξατμίζεται. Αν αυτό σημαίνει 0,5lt/100 Km στον 1.5tsi, ή 0,3lt/100km στον ecoboost κλπ είναι θέμα του κάθε μοτέρ.

                      Επίσης λογικό είναι ότι το 0-20 σαν πιο ψιλό λάδι θα καίγεται περισσότερο από το παλιό 0-30 ή 5-40 που έβαζαν τα vag.

                      Κοίτα δίκιο μεν έχεις ότι ελάχιστο λάδι το τσιμπάει ένα turbo. Αλλά για κάποιο λόγο στα vag ήταν πάντα από λίγο περισσότερο ως πολύ περισσότερο από αλλά μοτέρ.

                      Καλύτερα να σου βγει το μάτι από το όνομα. Γιατί στα τελευταία 3κιλινδρα μικρά μοτερακια της δεν πρέπει να έχει τέτοια θέματα. Αλλά έχει πολύ ένοχο παρελθόν

                      Και ο 3κύλινδρος tsi καίει περίπου 300ml στα 10k χιλ. Λιγότερο από τον 1,5 που έχει μεγαλύτερη τουρμπίνα.
                      Αυτές είναι φυσιολογικές καταναλώσεις λαδιού, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Το min max στο δείκτη λαδιού είναι στα 1,2 lt, ούτε που καταλαβαίνει τίποτα ο οδηγός αν δεν το ψειρίζει.

                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster @andya3 last edited by

                        @andya3 said in VW Golf MK 8:

                        Δεν έχω σκοπό να το παίξω ειδικός γιατί δεν είμαι εξάλλου. Αλλά δεν θα έπρεπε να γράφονται τέτοια πράγματα σε ένα αυτοκινητιστικό forum που ευνοείται ότι οι άνθρωποι είναι πιο ενημερωμένοι σε τεχνικά θέματα.

                        Όλα τα turbo "τσιμπάνε λάδια", γιατί το λάδι ψύχει και την "καυτή" τουρμπίνα και τμήμα του εξατμίζεται. Αν αυτό σημαίνει 0,5lt/100 Km στον 1.5tsi, ή 0,3lt/100km στον ecoboost κλπ είναι θέμα του κάθε μοτέρ.

                        Επίσης λογικό είναι ότι το 0-20 σαν πιο ψιλό λάδι θα καίγεται περισσότερο από το παλιό 0-30 ή 5-40 που έβαζαν τα vag.

                        Τι διαβάζουμε ;

                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          andya3 @red_monster last edited by

                          @red_monster said in VW Golf MK 8:

                          @andya3 said in VW Golf MK 8:

                          Δεν έχω σκοπό να το παίξω ειδικός γιατί δεν είμαι εξάλλου. Αλλά δεν θα έπρεπε να γράφονται τέτοια πράγματα σε ένα αυτοκινητιστικό forum που ευνοείται ότι οι άνθρωποι είναι πιο ενημερωμένοι σε τεχνικά θέματα.

                          Όλα τα turbo "τσιμπάνε λάδια", γιατί το λάδι ψύχει και την "καυτή" τουρμπίνα και τμήμα του εξατμίζεται. Αν αυτό σημαίνει 0,5lt/100 Km στον 1.5tsi, ή 0,3lt/100km στον ecoboost κλπ είναι θέμα του κάθε μοτέρ.

                          Επίσης λογικό είναι ότι το 0-20 σαν πιο ψιλό λάδι θα καίγεται περισσότερο από το παλιό 0-30 ή 5-40 που έβαζαν τα vag.

                          Τι διαβάζουμε ;

                          Δεν ξέρεις Ελληνικά? Ή δυσκολεύεσαι στην ανάγνωση?

                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                          R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • georgemit
                            georgemit last edited by

                            i30 1.5 160 κοντευει τα 17.000 km και δεν έχει κάψει ml. 😎

                            i30 160 N line!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • R
                              red_monster @andya3 last edited by

                              @andya3 said in VW Golf MK 8:

                              @red_monster said in VW Golf MK 8:

                              @andya3 said in VW Golf MK 8:

                              Δεν έχω σκοπό να το παίξω ειδικός γιατί δεν είμαι εξάλλου. Αλλά δεν θα έπρεπε να γράφονται τέτοια πράγματα σε ένα αυτοκινητιστικό forum που ευνοείται ότι οι άνθρωποι είναι πιο ενημερωμένοι σε τεχνικά θέματα.

                              Όλα τα turbo "τσιμπάνε λάδια", γιατί το λάδι ψύχει και την "καυτή" τουρμπίνα και τμήμα του εξατμίζεται. Αν αυτό σημαίνει 0,5lt/100 Km στον 1.5tsi, ή 0,3lt/100km στον ecoboost κλπ είναι θέμα του κάθε μοτέρ.

                              Επίσης λογικό είναι ότι το 0-20 σαν πιο ψιλό λάδι θα καίγεται περισσότερο από το παλιό 0-30 ή 5-40 που έβαζαν τα vag.

                              Τι διαβάζουμε ;

                              Δεν ξέρεις Ελληνικά? Ή δυσκολεύεσαι στην ανάγνωση?

                              Αφού δεν ξέρεις τεχνικά, γιατί γράφεις πίπες ;

                              A S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimitrioskosmas @fanis75 last edited by

                                @fanis75 said in VW Golf MK 8:

                                @bill_hsd said in VW Golf MK 8:

                                Κι εκεί δεν το αποκαλούσαν κάψιμο, αλλά "κατανάλωση" λαδιού...

                                Και είναι απόλυτα φυσιολογικό! Μάλιστα στην BMW δικαιολογούσαν μέχρι 700ml ανά 1.000 (και 1.5λτ στους κινητήρες //Μ). Υπάρχει και αναλυτικό TSB από την bmw, που εξηγεί και τους λόγους.

                                Oil Consumption.JPG

                                τραγικό....την ίδια ποσότητα έβαζα στο δίχρονο TDR

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  kostis20 last edited by kostis20

                                  Κάπου τα έχετε μπερδέψει..Δε ξέρω απο πού βγήκε το συμπέρασμα οτι για τη κατανάλωση λαδιού στα VAG φταιει γενικά το Turbo αλλά δεν είναι ετσι. Υπήρχαν και υπάρχουν δομικα προβλήματα στα μοτέρ που οδηγούν στη κατανάλωση λαδιού άσχετα με το Turbo.Καταρχήν λαδια εκαιγαν και οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες του VAG και επίσης απο όσες δεκαδες τεχνικές οδηγίες εχουν βγεί για τη κατανάλωση λαδιού καμία δεν αφορούσε το turbo αλλά δομικά στοιχεία του κινητηρα όπως ελατήρια ,πιστόνια μέταλλα στροφάλου κτλ...Μόνο στο 2.0 TFSI είχαν βγάλει πολύ αρχικά εντολή για αλλαγή τσιμούχας στροφάλου κατι που δουλεψε σε ελαχιστα μοτέρ και μετα αμέσως πηγαιναν σε ολική ανακατασκευή μοτέρ .Και μιλάμε τώρα για καινουρια αυτοκίνητα μερικά και με κάτω απο 20.000km.Καποιοι turbo 1,8&2.0TFSI ειδικά για εγκάρσια τοποθέτηση δεν ειχαν πρόβλημα...Κατι που εξηγει και το οτι ελάχιστα skoda εκαιγαν λάδι.

                                  R 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • A
                                    andya3 @red_monster last edited by

                                    @red_monster said in VW Golf MK 8:

                                    @andya3 said in VW Golf MK 8:

                                    @red_monster said in VW Golf MK 8:

                                    @andya3 said in VW Golf MK 8:

                                    Δεν έχω σκοπό να το παίξω ειδικός γιατί δεν είμαι εξάλλου. Αλλά δεν θα έπρεπε να γράφονται τέτοια πράγματα σε ένα αυτοκινητιστικό forum που ευνοείται ότι οι άνθρωποι είναι πιο ενημερωμένοι σε τεχνικά θέματα.

                                    Όλα τα turbo "τσιμπάνε λάδια", γιατί το λάδι ψύχει και την "καυτή" τουρμπίνα και τμήμα του εξατμίζεται. Αν αυτό σημαίνει 0,5lt/100 Km στον 1.5tsi, ή 0,3lt/100km στον ecoboost κλπ είναι θέμα του κάθε μοτέρ.

                                    Επίσης λογικό είναι ότι το 0-20 σαν πιο ψιλό λάδι θα καίγεται περισσότερο από το παλιό 0-30 ή 5-40 που έβαζαν τα vag.

                                    Τι διαβάζουμε ;

                                    Δεν ξέρεις Ελληνικά? Ή δυσκολεύεσαι στην ανάγνωση?

                                    Αφού δεν ξέρεις τεχνικά, γιατί γράφεις πίπες ;

                                    Γιατί ξέρω ότι όλο και κάποιος μ@λ@κ@ς σαν και σε σένα θα το σχολιάσει και θα γίνει χαβαλές.

                                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                    R 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • S
                                      sabas_thess @red_monster last edited by

                                      @red_monster said in VW Golf MK 8:

                                      Αφού δεν ξέρεις τεχνικά, γιατί γράφεις πίπες ;

                                      Στραβά ξεκινάς. Έχω ανοίξει πατατάκια και περιμένω με αγωνία την άρτια τεχνική ανάλυση η οποία θα "δικαιολογεί" το ανωτέρω φόρτωμα μαγκιάς πληκτρολόγιου.

                                      "I am what you made me", D.V.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Έχει ένα δικιο, και εγώ έγραψα βλακεία. Αλλά ο τρόπος επικοινωνίας του δημιουργεί καυγάδες. Η κατανάλωση λαδιού γίνεται μέσω των ανοχών των turbo στο εσωτερικο του κατά το οποίων τσουλάει λαδακι μέσα στον θάλαμο καύσης. Τα κενά και ανοχές υπάρχουν για να μην σπάσει το turbo

                                        Κατά τα αλλά, πατατακι πρωί πρωί ;;;

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster @andya3 last edited by

                                          @andya3 said in VW Golf MK 8:

                                          @red_monster said in VW Golf MK 8:

                                          @andya3 said in VW Golf MK 8:

                                          @red_monster said in VW Golf MK 8:

                                          @andya3 said in VW Golf MK 8:

                                          Δεν έχω σκοπό να το παίξω ειδικός γιατί δεν είμαι εξάλλου. Αλλά δεν θα έπρεπε να γράφονται τέτοια πράγματα σε ένα αυτοκινητιστικό forum που ευνοείται ότι οι άνθρωποι είναι πιο ενημερωμένοι σε τεχνικά θέματα.

                                          Όλα τα turbo "τσιμπάνε λάδια", γιατί το λάδι ψύχει και την "καυτή" τουρμπίνα και τμήμα του εξατμίζεται. Αν αυτό σημαίνει 0,5lt/100 Km στον 1.5tsi, ή 0,3lt/100km στον ecoboost κλπ είναι θέμα του κάθε μοτέρ.

                                          Επίσης λογικό είναι ότι το 0-20 σαν πιο ψιλό λάδι θα καίγεται περισσότερο από το παλιό 0-30 ή 5-40 που έβαζαν τα vag.

                                          Τι διαβάζουμε ;

                                          Δεν ξέρεις Ελληνικά? Ή δυσκολεύεσαι στην ανάγνωση?

                                          Αφού δεν ξέρεις τεχνικά, γιατί γράφεις πίπες ;

                                          Γιατί ξέρω ότι όλο και κάποιος μ@λ@κ@ς σαν και σε σένα θα το σχολιάσει και θα γίνει χαβαλές.

                                          Ας μας εξηγήσει κάποιος που δεν είναι μαλάκας πως γίνεται ένα ρευστο που κινείται σε κλειστό κύκλωμα να εξατμίζεται χωρίς να συμπυκνώνεται

                                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster @kostis20 last edited by

                                            @kostis20 said in VW Golf MK 8:

                                            Κάπου τα έχετε μπερδέψει..Δε ξέρω απο πού βγήκε το συμπέρασμα οτι για τη κατανάλωση λαδιού στα VAG φταιει γενικά το Turbo αλλά δεν είναι ετσι. Υπήρχαν και υπάρχουν δομικα προβλήματα στα μοτέρ που οδηγούν στη κατανάλωση λαδιού άσχετα με το Turbo.Καταρχήν λαδια εκαιγαν και οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες του VAG και επίσης απο όσες δεκαδες τεχνικές οδηγίες εχουν βγεί για τη κατανάλωση λαδιού καμία δεν αφορούσε το turbo αλλά δομικά στοιχεία του κινητηρα όπως ελατήρια ,πιστόνια μέταλλα στροφάλου κτλ...Μόνο στο 2.0 TFSI είχαν βγάλει πολύ αρχικά εντολή για αλλαγή τσιμούχας στροφάλου κατι που δουλεψε σε ελαχιστα μοτέρ και μετα αμέσως πηγαιναν σε ολική ανακατασκευή μοτέρ .Και μιλάμε τώρα για καινουρια αυτοκίνητα μερικά και με κάτω απο 20.000km.Καποιοι turbo 1,8&2.0TFSI ειδικά για εγκάρσια τοποθέτηση δεν ειχαν πρόβλημα...Κατι που εξηγει και το οτι ελάχιστα skoda εκαιγαν λάδι.

                                            Ορθά!
                                            Ο κινητήρας του μποστικίνητου Audi TT (2.0 TFSI) μετά από σχεδόν 200 k km δεν έχει κατανάλωση λαδιού.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 101 / 105
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr