-
Ρε σεις, προφανώς και ειναι για πέταμα τα Γαλλικά ηλεκτρικά. Όσοι είστε λίγο μεγαλύτεροι θα θυμάστε ότι τα γαλλικά (τα Ρενώ λίγο λιγότερο) πάντα πόναγκαν στο ηλεκτρικό σύστημα, δεν το έχουν οι άνθρωποι, με αποκορύφωμα τα άπειρα προβλήματα με τα πρώτα can bus. Έχουν άλλα καλά, αλλά ηλεκτρικά πάντα είχαν για πέταμα. Έεε τώρα πιστεύετε ότι μπορούν να φτιάξουν ένα ηλεκτρικό αμάξι της προκοπής?
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ρε σεις, προφανώς και ειναι για πέταμα τα Γαλλικά ηλεκτρικά. Όσοι είστε λίγο μεγαλύτεροι θα θυμάστε ότι τα γαλλικά (τα Ρενώ λίγο λιγότερο) πάντα πόναγκαν στο ηλεκτρικό σύστημα, δεν το έχουν οι άνθρωποι, με αποκορύφωμα τα άπειρα προβλήματα με τα πρώτα can bus. Έχουν άλλα καλά, αλλά ηλεκτρικά πάντα είχαν για πέταμα. Έεε τώρα πιστεύετε ότι μπορούν να φτιάξουν ένα ηλεκτρικό αμάξι της προκοπής?
Μου αρέσουν τόσο πολύ τα Γαλλικά σε θέμα εξωτερικής και εσωτερικής σχεδίασης, αλλά όσο αφορά την ποιότητα κατασκευής είναι να σε πιάνει απογοήτευση
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μου αρέσουν τόσο πολύ τα Γαλλικά σε θέμα εξωτερικής και εσωτερικής σχεδίασης, αλλά όσο αφορά την ποιότητα κατασκευής είναι να σε πιάνει απογοήτευση
Εμένα όρισμένα, όχι όλα. Μερικά τα βρίσκω too much στα όρια του κιτσ. Προτιμών Γερμανικά σε σχεδίαση, μου αρέσουν οι πιο γοτθικές γραμμές και το εσωτερικό των Γερμανών (ότι πια βέβαια) ήταν άπιαστο σε εργονομία και αιθητική - form follows function!
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ρε σεις, προφανώς και ειναι για πέταμα τα Γαλλικά ηλεκτρικά. Όσοι είστε λίγο μεγαλύτεροι θα θυμάστε ότι τα γαλλικά (τα Ρενώ λίγο λιγότερο) πάντα πόναγκαν στο ηλεκτρικό σύστημα, δεν το έχουν οι άνθρωποι, με αποκορύφωμα τα άπειρα προβλήματα με τα πρώτα can bus. Έχουν άλλα καλά, αλλά ηλεκτρικά πάντα είχαν για πέταμα. Έεε τώρα πιστεύετε ότι μπορούν να φτιάξουν ένα ηλεκτρικό αμάξι της προκοπής?
Μου αρέσουν τόσο πολύ τα Γαλλικά σε θέμα εξωτερικής και εσωτερικής σχεδίασης, αλλά όσο αφορά την ποιότητα κατασκευής είναι να σε πιάνει απογοήτευση
Συμφωνω και εμενα μαρέσουν συνήθως (οχι παντα) περισσότερο αλλα όπως τα λες
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
If you drive a STELLANTIS vehicle, may God help you! PART 1
Αργησε να σου έρθει η γραμμή φαίνεται...
Ρώτα τον Πήλιου για το πως του έρχεται αμέσως....
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μου αρέσουν τόσο πολύ τα Γαλλικά σε θέμα εξωτερικής και εσωτερικής σχεδίασης, αλλά όσο αφορά την ποιότητα κατασκευής είναι να σε πιάνει απογοήτευση
Εμένα όρισμένα, όχι όλα. Μερικά τα βρίσκω too much στα όρια του κιτσ. Προτιμών Γερμανικά σε σχεδίαση, μου αρέσουν οι πιο γοτθικές γραμμές και το εσωτερικό των Γερμανών (ότι πια βέβαια) ήταν άπιαστο σε εργονομία και αιθητική - form follows function!
Τα αμάξια που αρέσουν στον Φάνη...
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα αμάξια που αρέσουν στον Φάνη...
Ακριβώς!!
Ενα από τα ωραιότερα σχήματα εβερ, διαχρονικό:
-
-
Τελικά πήρα το Honda e
Ή αυτονομία του είναι αστεία! Από αεροδρόμιο μέχρι Τεχνόπολης έφαγε 28%
Περισσότερα στο οδήγησα αργότερα.. -
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ρε σεις, προφανώς και ειναι για πέταμα τα Γαλλικά ηλεκτρικά. Όσοι είστε λίγο μεγαλύτεροι θα θυμάστε ότι τα γαλλικά (τα Ρενώ λίγο λιγότερο) πάντα πόναγκαν στο ηλεκτρικό σύστημα, δεν το έχουν οι άνθρωποι, με αποκορύφωμα τα άπειρα προβλήματα με τα πρώτα can bus. Έχουν άλλα καλά, αλλά ηλεκτρικά πάντα είχαν για πέταμα. Έεε τώρα πιστεύετε ότι μπορούν να φτιάξουν ένα ηλεκτρικό αμάξι της προκοπής?
Εγώ γιατί θυμάμαι ότι τα προβλήματα στην ηλεκτρική εγκατάσταση ήταν προνόμιο των Ιταλών;
-
@limited_one said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τελικά πήρα το Honda e
Ή αυτονομία του είναι αστεία! Από αεροδρόμιο μέχρι Τεχνόπολης έφαγε 28%Αυτό ειναι γνωστό και είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα του αυτοκινήτου σε συνδυασμό με την τιμή του. Γιατί στα €20.000 την συγχωρείς την αυτονομία, αλλά στις €40.000 όχι!!!
-
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ γιατί θυμάμαι ότι τα προβλήματα στην ηλεκτρική εγκατάσταση ήταν προνόμιο των Ιταλών;
Και αυτών, αλλά οι Γάλλοι επίσης είχαν και ειδικά μετά το 2000 είχαν πολλά περισσότερα από τους Ιταλούς. Εαν μιλήσεις με παλιό αλλά καλό ηελκτρολόγο θα μάθεις πολλές λεπτομέρεις στα πως και γιατί.
-
@limited_one said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τελικά πήρα το Honda e
Ή αυτονομία του είναι αστεία! Από αεροδρόμιο μέχρι Τεχνόπολης έφαγε 28%
Περισσότερα στο οδήγησα αργότερα..Ηταν πανάκριβο και με αστεια αυτονομία γιαυτο και δεν πουλησε τίποτα και ήταν αποτυχία σε πωλήσεις
Ηταν και κρίμα γιατι ήταν ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης