-
-
@sabas_thess said in VW FORUM:
Έχω πολύ καλό συνεργείο VAG που έκανε δουλίτσα όταν ξεκίνησα τα μαζέματα του Octavia πριν το πουλήσω. Δεν έχω θέμα υποστήριξης.
Πέραν τούτου στην επιλογή μου έπαιξε ρόλο και το dsg, με ότι αυτό συνεπάγεται. Απλά δεν έχω σχεδόν καθόλου σταματά-ξεκινά. Επίσης θα χρησιμοποιώ στις κοντινές μετακινήσεις, πρωτίστως λόγο μεγέθους, το 308 της γυναίκας.
Άρα το Tig θα είναι σχεδόν απαλλαγμένο από περιττές φθορές. Συν το ότι είναι υγρού τύπου θεωρώ ότι είμαι απόλυτα ασφαλής, με εξαίρεση μια αστοχία υλικού.
Και μην λέμε τα ίδια. Αστοχίες υλικού στα dct πλέον βγάζουν άλλοι με τον τίτλο του αξιόπιστου ομίλου, αλλά εκεί φυσικά γίνεται μόκο....
Δεν έχεις λόγο ν' ανησυχείς για το dsg. Και το υγρού τύπου είναι από τα πιο ανθεκτικά της αγοράς. Και ακόμα και τα ξηρού, που μόνο σ" αυτά υπήρχαν προβλήματα, έχουν βελτιωθεί πολύ.
Αστοχία υλικού πάντα παίζει, αλλά γι' αυτό υπάρχει η εγγύηση. Όχι μόνο στο dsg σε όλα τα εξαρτήματα.
Προ ημερών διάβαζα για κάποιον που του έκαιγε λάδια το μοτέρ στο T-Roc και του το άλλαξε η vw με καινούργιο. Ατυχές και ταλαιπωρία για τον ιδιοκτήτη, αλλά σε προϊόντα μαζικής παραγωγής οι αστοχίες είναι πιθανές. -
Όλες οι γερμανικές είναι πάνω κάτω τα ίδια από άποψη αξιοπιστίας, πάρτε αυτό που σας αρέσει περισσότερο
-
@fanis75
ΑφιερωμενοΚόντεψε να βγει ο καφές από τη μύτη. ....everything fails λέει..... χαχαχαχα
Δεν είναι τόσο η τριβή των συμπλεκτών. Δεν είναι εκεί το θέμα. Εί αι η ποιότητα όλων των άλλων. Δηλαδή ρε φίλε ΤΟΣΟ τεράστια βιομηχανία δεν μπορεί να κάνει δέκα εξαρτήματα αξιόπιστα;;;;
Πραγματικά αρχίζω να πιστευω ότι άλλου είναι το θέμα. Είναι επιλογή των διοικούντων. Δεν μπορούν να οργανώσουν ένα τμήμα ποιοτικού ελέγχου με κύριο σκοπό την αξιοπιστία που να εξετάζει το κάθε τι και μετά να υπογράφει; Δεν μπορώ να τους καταλάβω!
Σου λέει στο εργοστάσιο της Ρουμανίας το τάδε υλικο για την μεταφορά του ρεύματος είναι πιο λεπτό μέσα στην ηλεκτρονική μονάδα και μπορεί να προκαλέσει έως και φωτιά, από ότι στο κιβώτιο που κατασκευάζεται στην Γερμανία......Γιατί;;;; Δεν το ήλεγχε κανεις;;;;
Δεν μπορούν να βάλουν διπλα διπλα τα εξαρτήματα και βα τα εξεατασουν ένα ένα. Δεν έχουν feedback διαδικασίες;;;
Σου λέει πως τα καλώδια αλουμινίου είναι ένα σύνηθες θέμα και πρόβλημα που επαναλαμβάνεται επι 20 έτη ενώ άλλου στην ιστοσελίδα του, αναφέρει πως η Bosch έχει προσφέρει λύση για το θέμα αυτό με νέα τεχνολογία συνδεσμολογίας η οποία απέδειξε πως δεν χαλάει ποτε. 20 έτη το ίδιο πρόβλημα.....20 ΕΤΗ. Κάτι σκατοκαλωδια και επιμένουν,....Και δεν αγχώνονται!
Τι ΣΚΑΤΑ κάνουν, γιατί τους πληρωνουν;;;;
Τσατίστηκα διότι μου αρέσουν τα vag. Suzuki χειροκίνητο η λύση.
-
Όλα αυτά τα αποφασίζει το γραφείο του scheduled obsolescence ώστε να ξέρουν τι θα χαλάσει και πότε για να υπολογίζουν τα έσοδα από τα κορόιδα.
-
Όλα αυτά τα αποφασίζει το γραφείο του scheduled obsolescence ώστε να ξέρουν τι θα χαλάσει και πότε για να υπολογίζουν τα έσοδα από τα κορόιδα.
Μας έλεγε προχτές στο φαγητό ο Κώστας ότι π.χ. στην Mercedes SLS το κιβώτιο ειναι φτιαγμένο για να βγάλει 60.000χλμ, μετά πάπαλα. Υπάρχουν πολλά που δεν γνωρίζουμε και επίσης ειναι μια τελείως διφορετική φιλοσοφία κατασκευής μεταξύ δύσης και Ιαπωνία. Όποιος έχει χρόνο μπορεί να διαβάσει το βιβλίου του γκουρού William Deming.
-
Κόντεψε να βγει ο καφές από τη μύτη. ....everything fails λέει..... χαχαχαχα
Δεν είναι τόσο η τριβή των συμπλεκτών. Δεν είναι εκεί το θέμα. Εί αι η ποιότητα όλων των άλλων. Δηλαδή ρε φίλε ΤΟΣΟ τεράστια βιομηχανία δεν μπορεί να κάνει δέκα εξαρτήματα αξιόπιστα;;;;Το αστείο ξέρεις ποιο είναι; Ότι καθόμαστε και τσακωνόμαστε υπερασπιζόμενοι τη χ μάρκα αντί να απαιτούμε ως καταναλωτές να είναι άριστοι σε αυτό που πουλάνε και ακριβοπληρώνουμε.
Νοοτροπίες όλοι και όλα το ίδιο είναι μας έχουν καταστρέψει ως κοινωνία σε όλα τα επίπεδα.
-
Όλα αυτά τα αποφασίζει το γραφείο του scheduled obsolescence ώστε να ξέρουν τι θα χαλάσει και πότε για να υπολογίζουν τα έσοδα από τα κορόιδα.
Μας έλεγε προχτές στο φαγητό ο Κώστας ότι π.χ. στην Mercedes SLS το κιβώτιο ειναι φτιαγμένο για να βγάλει 60.000χλμ, μετά πάπαλα. Υπάρχουν πολλά που δεν γνωρίζουμε και επίσης ειναι μια τελείως διφορετική φιλοσοφία κατασκευής μεταξύ δύσης και Ιαπωνία. Όποιος έχει χρόνο μπορεί να διαβάσει το βιβλίου του γκουρού William Deming.
Οι Ιάπωνες έχουν τακούμι και οι Γερμανοί κλεφτούμι….
-
Υπάρχουν πολλά που δεν γνωρίζουμε και επίσης ειναι μια τελείως διφορετική φιλοσοφία κατασκευής μεταξύ δύσης και Ιαπωνία. Όποιος έχει χρόνο μπορεί να διαβάσει το βιβλίου του γκουρού William Deming.
Έτσι, οι Ιάπωνες έχουν γενικά διαφορετική φιλοσοφία για τη ζωή. Ο σεβασμός είναι το Α και το Ω για αυτούς και το βλέπουμε σε πολλούς τομείς.
-
Όλα αυτά τα αποφασίζει το γραφείο του scheduled obsolescence ώστε να ξέρουν τι θα χαλάσει και πότε για να υπολογίζουν τα έσοδα από τα κορόιδα.
Μας έλεγε προχτές στο φαγητό ο Κώστας ότι π.χ. στην Mercedes SLS το κιβώτιο ειναι φτιαγμένο για να βγάλει 60.000χλμ, μετά πάπαλα. Υπάρχουν πολλά που δεν γνωρίζουμε και επίσης ειναι μια τελείως διφορετική φιλοσοφία κατασκευής μεταξύ δύσης και Ιαπωνία. Όποιος έχει χρόνο μπορεί να διαβάσει το βιβλίου του γκουρού William Deming.
Ναι το θυμάμαι, το είχα διαβάσει.
Μετά μας λένε να στηρίξουμε την ευρωπαϊκή βιομηχανία. Μαζί τους, θέλω να την στηρίξω. Η Ευρώπη είναι το σπίτι μας πια για τόσους ευρωπαικούς λαούς.
Αλλά πρώτον φέρτε κάτι και εδώ σε εμάς, να κατασκευάζουμε και εμείς και να συμμετέχουμε, και δεύτερον σεβαστείτε τον πελάτη.
-
Η διαφορά στη φιλοσοφία ενός λαού έχει άμεσο αντίκρισμα και στην ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία ενός προϊόντος. Πριν από λίγες ημέρες, αποφυλακίστηκε στο Τόκιο κάποιος που είχε καταδικασθεί από δικαστική πλάνη για ανθρωποκτονία. Ο διοικητής της αστυνομίας του Τόκιο τον επισκέφθηκε στο σπίτι του και κατόπιν υπόκλισης του ζήτησε συγγνώμη παρά το γεγονός ότι κατά την περίοδο που συνελήφθη δεν ήταν αυτός διοικητής οπότε δεν επρόκειτο για δικό του σφάλμα.
Ποιος ξεχνά το sony walkman με dolby και μεταλλικό πλαίσιο έτους κατασκευής 1985 (όλα τα άλλα ήταν πλαστικά εκείνη την εποχή και χωρίς dolby). Το έχω ακόμη απλά δεν χαλάει με τίποτα.
Αυτός είναι ο λόγος της αξιοπιστίας toyota, honda, suzuki -
Η διαφορά στη φιλοσοφία ενός λαού έχει άμεσο αντίκρισμα και στην ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία ενός προϊόντος. Πριν από λίγες ημέρες, αποφυλακίστηκε στο Τόκιο κάποιος που είχε καταδικασθεί από δικαστική πλάνη για ανθρωποκτονία. Ο διοικητής της αστυνομίας του Τόκιο τον επισκέφθηκε στο σπίτι του και κατόπιν υπόκλισης του ζήτησε συγγνώμη παρά το γεγονός ότι κατά την περίοδο που συνελήφθη δεν ήταν αυτός διοικητής οπότε δεν επρόκειτο για δικό του σφάλμα.
Ποιος ξεχνά το sony walkman με dolby και μεταλλικό πλαίσιο έτους κατασκευής 1985 (όλα τα άλλα ήταν πλαστικά εκείνη την εποχή και χωρίς dolby). Το έχω ακόμη απλά δεν χαλάει με τίποτα.
Αυτός είναι ο λόγος της αξιοπιστίας toyota, honda, suzukiΈχεις ακόμη μη απομαγνητισμένες κασέτες σε προσβάσιμο μέρος???
Και τα δικά μου τα κασετόφωνα παίζουν αλλά οι κασέτες είναι σε κάποιο σημείο στο πατάρι ή δτην αποθήκη στο σπίτι των γονιών μου!!!Μην ξεχνας τη Mazda!!!
Το ότι δεν έχουν γίνει δωρεάν επισκευές σε πολλά γερμανικά οχήματα λέει πολλά
Η Toyota πχ αλλάζει δωρεάν τους διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων σε κάποια οχήματα επειδή βγήκε ελαττωματική παρτίδα
Η VW την αλλαγή των μηχανισμών παραθύρων με τα πλαστικά γρανάζια στους σωστούς με τα μεταλλικά τους χρέωνε!!! -
@nickthetrib said in VW FORUM:
Η διαφορά στη φιλοσοφία ενός λαού έχει άμεσο αντίκρισμα και στην ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία ενός προϊόντος. Πριν από λίγες ημέρες, αποφυλακίστηκε στο Τόκιο κάποιος που είχε καταδικασθεί από δικαστική πλάνη για ανθρωποκτονία. Ο διοικητής της αστυνομίας του Τόκιο τον επισκέφθηκε στο σπίτι του και κατόπιν υπόκλισης του ζήτησε συγγνώμη παρά το γεγονός ότι κατά την περίοδο που συνελήφθη δεν ήταν αυτός διοικητής οπότε δεν επρόκειτο για δικό του σφάλμα.
Ποιος ξεχνά το sony walkman με dolby και μεταλλικό πλαίσιο έτους κατασκευής 1985 (όλα τα άλλα ήταν πλαστικά εκείνη την εποχή και χωρίς dolby). Το έχω ακόμη απλά δεν χαλάει με τίποτα.
Αυτός είναι ο λόγος της αξιοπιστίας toyota, honda, suzukiΈχεις ακόμη μη απομαγνητισμένες κασέτες σε προσβάσιμο μέρος???
Και τα δικά μου τα κασετόφωνα παίζουν αλλά οι κασέτες είναι σε κάποιο σημείο στο πατάρι ή δτην αποθήκη στο σπίτι των γονιών μου!!!Μην ξεχνας τη Mazda!!!
Το ότι δεν έχουν γίνει δωρεάν επισκευές σε πολλά γερμανικά οχήματα λέει πολλά
Η Toyota πχ αλλάζει δωρεάν τους διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων σε κάποια οχήματα επειδή βγήκε ελαττωματική παρτίδα
Η VW την αλλαγή των μηχανισμών παραθύρων με τα πλαστικά γρανάζια στους σωστούς με τα μεταλλικά τους χρέωνε!!!Δεν κατάλαβες, πάλι πλαστικούς έβαζε….17 ολόκληρα χρόνια τους πήρε να τους κάνουν μεταλλικούς. Είχαν βγει «διθυραμβικά» άρθρα τότε για το τεράστιο αυτό επίτευγμα. Έχω πετύχει στην εθνική τον φίλο που πήρε το golf 4 που ακύρωσα με πεσμένο παράθυρο και να ρίχνει χιονόνερο….πήγαινε από Λαμία Καβάλα, πως δεν έπαθε καμία ζημιά…το κορυφαίο είναι ότι το έφτιαξε με κανένα κατοστάρικο και στο ταξίδι επιστροφής έπεσε το άλλο!
-
Έχεις ακόμη μη απομαγνητισμένες κασέτες σε προσβάσιμο μέρος???
Και τα δικά μου τα κασετόφωνα παίζουν αλλά οι κασέτες είναι σε κάποιο σημείο στο πατάρι ή δτην αποθήκη στο σπίτι των γονιών μου!!!Μην ξεχνας τη Mazda!!!
Ξέχασα τη mazda όντως.
Έχω άπειρες κασέτες και αντιγραφές από δισκάδικα, πλήρωνα και μου αντέγραφαν το βινύλιο σε κασέτα για το αυτοκίνητο, διότι οι επιλογές του πατέρα ήταν από Θεοδωράκη μέχρι Χατζιδάκη και Αρλέττα. Κασέτες αγόραζα metal ή chrome θα τεστάρω εάν παίζουν, τις έχω μαζεμένες σε ένα ντουλάπι. -
Η αρχή της κατάρρευσης των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών ξεκίνησε από την υιοθέτηση ενός δόγματος που βάζει προτεραιότητες στο ποιον να ευχαριστήσουν.
Σήμερα πλέον αυτές οι παραδοσιακές βιομηχανίες έσπασαν σε μετοχές και μοιράστηκαν στο κοινό και στα funds στις διεθνείς αγορές.
Σκοπός τους λοιπόν είναι να παρουσιάζουν οικονομικές καταστάσεις με βραχυπρόθεσμα κέρδη και μερίσματα. Το αυτοκίνητο ως αντικείμενο δεν είναι ο κύριος λόγος ύπαρξης τους αλλά αντίθετα ο δεύτερος διότι σκοπός ειναι να προσελκύουν το ενδιαφέρον των επενδυτών και όχι των οδηγών.
Αυτό οδήγησε σε μια μεγάλη ικανότητα άντλησης κεφαλαίων κάθε είδους, τα οποία όμως κατά μεγάλο ποσοστό δεν ενισχύουν το ίδιο το προϊόν και την εξέλιξη του αλλά τις επενδυτικές στρατηγικές με σκοπό να παρουσιάσουν και πάλι μια κερδοφόρα και θετική βραχυπρόθεση οικονομική εικόνα προς τις αγορές δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο έναν φαύλο κύκλο.
Τα να επενδύσεις στην εξέλιξη ενός καλού προϊόντος απαιτεί υψηλό κόστος και αποφέρει κερδη μέσο και μακροπρόθεσμα. Αυτό όμως δεν συμφέρει τους επενδυτές, δεν τους εξυπηρετεί.
Δηλαδή, πλέον το στρατηγικό όραμα αυτών των βιομηχανιών, δεν είναι ένα καλο αυτοκινητο και η εξυπηρέτηση του κοινού που το επιλέγει με θεμιτά παράλληλα κέρδη από αυτό, αλλά αντίθετα κέρδη με παράλληλη κατασκευή και πώληση αυτοκινήτων. Οποτε οι πελάτες ως αγοραστές του αντικειμένου είναι σε δεύτερη μοίρα ενώ οι μέτοχοι και επενδυτές σε πρώτη.
Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταφέρθηκε από την ποιότητα των προϊόντων τους στην ποιότητα των οικονομικών τους καταστάσεων.
Το πιο τραγικό σε όλο αυτό είναι πως οι διαχειριστές αυτών των fund το πιθανότερο είναι να μην οδηγούν τα αυτοκίνητα ή μοντέλα στα οποία επενδύουν για να εξασφαλίσουν κέρδη στους πελάτες τους.
-
Όλα αυτά τα αποφασίζει το γραφείο του scheduled obsolescence ώστε να ξέρουν τι θα χαλάσει και πότε για να υπολογίζουν τα έσοδα από τα κορόιδα.
Μας έλεγε προχτές στο φαγητό ο Κώστας ότι π.χ. στην Mercedes SLS το κιβώτιο ειναι φτιαγμένο για να βγάλει 60.000χλμ, μετά πάπαλα. Υπάρχουν πολλά που δεν γνωρίζουμε και επίσης ειναι μια τελείως διφορετική φιλοσοφία κατασκευής μεταξύ δύσης και Ιαπωνία. Όποιος έχει χρόνο μπορεί να διαβάσει το βιβλίου του γκουρού William Deming.
Ποιος είναι ο Κώστας ρε παιδιά ; Ινσαιντερ ;
-
Η διαφορά στη φιλοσοφία ενός λαού έχει άμεσο αντίκρισμα και στην ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία ενός προϊόντος. Πριν από λίγες ημέρες, αποφυλακίστηκε στο Τόκιο κάποιος που είχε καταδικασθεί από δικαστική πλάνη για ανθρωποκτονία. Ο διοικητής της αστυνομίας του Τόκιο τον επισκέφθηκε στο σπίτι του και κατόπιν υπόκλισης του ζήτησε συγγνώμη παρά το γεγονός ότι κατά την περίοδο που συνελήφθη δεν ήταν αυτός διοικητής οπότε δεν επρόκειτο για δικό του σφάλμα.
Ποιος ξεχνά το sony walkman με dolby και μεταλλικό πλαίσιο έτους κατασκευής 1985 (όλα τα άλλα ήταν πλαστικά εκείνη την εποχή και χωρίς dolby). Το έχω ακόμη απλά δεν χαλάει με τίποτα.
Αυτός είναι ο λόγος της αξιοπιστίας toyota, honda, suzukiΠοιος να ξεχάσει την Takata ?
Τι ήθος ! Τι ενσυναίσθηση ! -
Έχεις ακόμη μη απομαγνητισμένες κασέτες σε προσβάσιμο μέρος???
Και τα δικά μου τα κασετόφωνα παίζουν αλλά οι κασέτες είναι σε κάποιο σημείο στο πατάρι ή δτην αποθήκη στο σπίτι των γονιών μου!!!Μην ξεχνας τη Mazda!!!
Ξέχασα τη mazda όντως.
Έχω άπειρες κασέτες και αντιγραφές από δισκάδικα, πλήρωνα και μου αντέγραφαν το βινύλιο σε κασέτα για το αυτοκίνητο, διότι οι επιλογές του πατέρα ήταν από Θεοδωράκη μέχρι Χατζιδάκη και Αρλέττα. Κασέτες αγόραζα metal ή chrome θα τεστάρω εάν παίζουν, τις έχω μαζεμένες σε ένα ντουλάπι.Έχεις και χάρυ κλιν με το τέρας του λοχ νες ;
-
@red_monster said in VW FORUM:
Ποιος είναι ο Κώστας ρε παιδιά ; Ινσαιντερ ;
@kostis20 , ηρθε στο φαγητό. Ναι insider.
-
@red_monster said in VW FORUM:
Έχεις ακόμη μη απομαγνητισμένες κασέτες σε προσβάσιμο μέρος???
Και τα δικά μου τα κασετόφωνα παίζουν αλλά οι κασέτες είναι σε κάποιο σημείο στο πατάρι ή δτην αποθήκη στο σπίτι των γονιών μου!!!Μην ξεχνας τη Mazda!!!
Ξέχασα τη mazda όντως.
Έχω άπειρες κασέτες και αντιγραφές από δισκάδικα, πλήρωνα και μου αντέγραφαν το βινύλιο σε κασέτα για το αυτοκίνητο, διότι οι επιλογές του πατέρα ήταν από Θεοδωράκη μέχρι Χατζιδάκη και Αρλέττα. Κασέτες αγόραζα metal ή chrome θα τεστάρω εάν παίζουν, τις έχω μαζεμένες σε ένα ντουλάπι.Έχεις και χάρυ κλιν με το τέρας του λοχ νες ;
Εννοείται Χάρρυ κλυνν, υποθέτω άκουγες μόνο Milli Vanilli και new kids on the block, σου έπεφτε βαρύς ο Χαρρυ...
VW FORUM