-
Αυτό το προβλημα δε νομίζω οτι το είχε ποτε η Toyota.Βασικά το είχαν ολοι η ευρωπαιοι κατασκευαστες που ξεκίνησαν δεκαετίες αργότερα τα υβριδικά.Ειδικά η Mercedes Benz δυσκολευτηκε πάρα πολύ στην εξέλιξη των υβριδικών της ,ειδικά της Α klas ...
-
Δεν το βλέπω καν το βίντεο γιατί ο τυπάκος είναι άσχετος. Σχεδόν ό,τι ανεβάζει είναι κλικ μπειτ και λάθος. Μιλάνε για τα υβριδικά χωρίς να καταλαβαίνουν γρι για τις λειτουργίες τους
Ξεκινάω πρώτα με την διαφήμιση ότι δουλεύουν 70 ή 80 τοις εκατό ως ηλεκτρικά, αυτό σημαίνει ότι στο 30 τοις εκατό του χρόνου έχεις λειτουργία του θερμικού, το ίδιο όμως ισχύει και για ένα σύγχρονο μη υβριδικό. Ο ψεκασμός καυσίμου σε μια διαδρομή γίνεται όταν πατάς γκάζι και αν είναι κατηφορική μπορεί άνετα να δουλέψει ελάχιστα ο θερμικός. Τον χειμώνα σε κατηφορικες διαδρομές ακριβώς όπως στα hybrid και τα συμβατικά θα δουλέψουν παραπάνω τον θερμικό για να μην πέσει η θερμοκρασία του.
Δεύτερον, το διάγραμμα της θερμοκρασίας είναι λάθος, το υβριδικό θα διατηρήσει πιο εύκολα σταθερή θερμοκρασία με μικρές αποκλίσεις από ότι ένα θερμικό. Ισχύει όμως ότι η θερμοκρασία λειτουργίας κατά μέσο όρο θα είναι χαμηλότερη.
Τρίτον, ό,τι ισχύει για τις θερμοκρασίες ισχύει και για τα φορτία, έχεις χαμηλότερα αλλά σταθερά φορτία, ενώ στο συμβατικό το φορτίο μεταβάλλεται πιέζοντας τον κινητήρα.
Τέλος το ρητό ότι ο κινητήρας δουλεύει για λιγότερα χιλιόμετρα ισχύει και αυτό εν μέρη, γιατί δεν απεμπλέκεται πλήρως στις υψηλές ταχύτητες περιστρέφεται ακριβώς όπως στα συμβατικά. Πλεονέκτημα υπάρχει εντός πόλης που όντως θα μείνει ανενεργός για περισσότερο χρόνο, ενώ στο συμβατικό δεν ψεκάζει καύσιμο αλλά δεν μπορεί να απομονωθεί.
-
@cirus said in TOYOTA FORUM:
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
@cirus said in TOYOTA FORUM:
Ενα πάρα πολύ ενδιαφέρον βίντεο για τα hybrid
εγω πίστευα ότι τα hybrid επειδη χρησιμοποιουν τον κινητήρα πολύ λιγότερο τον ξεκουραζουν και είναι πιο ευκολα τα πράγματα γιαυτον οταν λειτουργει.
Εν τέλη είναι πολλά πράγματα που όλοι μας αγνοουμε
Το βίντεο δεν είναι τόσο για τα hybrid, αλλά πιο πολύ promotion για τα Mobil 1.
Πάντως, για μια ακόμη φορά επιβεβαιώνεται ότι χρειάζεται προσοχή στα λάδια και πίστη τήρηση των προδιαγραφών του κατασκευαστή, αφού όπως εχω προαναφέρει τα συνεχόμενα start stop ενός υβριδκού κινητήρα απαιτούν λεπτόρρευστο και ποιοτικό λαδι.
Εδώ και σχεδόν 30 χρόνια, τα hybrid Toyota έχουν αποδείξει την αξιοπιστία τους για εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και οποιος τα οδηγεί καταλαβαίνει ότι η μηχανική καταπόνηση του βενζινοκινητήρα είναι ελάχιστη σε σχέση με ένα συμβατικό βενζινοκινητήρα.δες το βιντεο και ασε τις αμπελοφιλοσοφίες. Το ξέρουμε ότι τα toyota ειναι αξιοπιστα δεν ειπε κανενας το αντίθετο ενα βιντεο είναι με το τι συμβαίνει και εξηγει λεπτομερώς το πως και το γιατί. Δεν είναι κανας ασχετος ο συγκεκριμένος και πριμοδοτεί απλα τον χορηγό του
Ο ανθρωπος μιλάει και εξηγει τι ακριβως συμβαινει. Λέει οτι οι κατασκευαστές λαδιων λαμβάνουν κάποια πράγματα που εμείς αγνοούσαμε για να κάνουν ότι μπορουν να ξεπεράσουν δυσκολίες που συμβαίνουν. Χορηγός είναι το mobil1 αλλα πιστεύω ότι και οι υπόλοιποι κατασκευαστές λαδιών κάνουν τα ίδια
δεν λέει πουθενα οτι τα υβριδικά έχουν θέματα αξιοπιστίας για να αντιδράς έτσι.
Αυτο το οτι κάποιος που οδηγαει καταλαβαίνει την μηχανική καταπόνηση του βενζινοκινητήρα και είναι ελάχιστη σε σχέση με ένα συμβατικό βενζινοκινητήρα ειναι χαζό σαν επιχειρημα. Δεν είσαι μεσα στον κινητηρα, ενα αμάξι οδηγας. Εδω ο κύριος σου λέει τι συμβαινει
Δεν ξέρω ποιος σου έχει δώσει το δικαίωμα να απευθύνεσαι σε εμένα με αυτόν τον τρόπο, πάντως όχι εγώ...
Αν η αξιοπιστία 30 χρόνων ειναι "αμπελοφιλοσοφία" και όχι πραγματικό δεδομένο, τοτε τι άλλο να πω;
"Ό κύριος που μου λέει τι συμβαινει", κίνδυνολογεί ασύστολα, ώστε να προμοτάρει τον χορηγό του (τουλάχιστον σε αυτό συμφωνούμε), ενώ έχει αποδειχθεί διαχρονικά ότι ακόμη και με τα κουκουρούκου λάδια που βάζουν κάποιοι, για να γλιτώσουν το 50ρικο στο service, τα υβριδικά δεν έχουν θέματα.
Ενδεικτικά αναφερω οτι αν διαβάσεις το σχόλιο μηχανικού κάτω από το βίντεο, αναφέρει ότι την υγρασία στο μοτέρ την πρωτοείδαν σε συμβατικό και όχι υβριδικό κινητήρα και σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες. Εξάλλου και τα υπόλοιπα σχόλια επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα μου στο παραπάνω post.
Όσο για το πόσο "χαζό" είναι το επιχείρημά μου ότι οδηγώντας (το οποιοδήποτε αυτοκίνητο) μπορούμε να καταλάβουμε αν και κατά ποσο καταπονειται ο βενζινοκινητήρας του, ειδικά για τα υβριδικά αναφέρω ότι κινούνται συνέχεια 70-80% αμιγώς ηλεκτρικά σε αστικές συνθήκες-μποτιλιαρίσματα κλπ., συνθηκες που εκ των πραγμάτων επιβαρυνουν μακροχρόνια οποιονδήποτε συμβατικό κινητήρα.
Εξάλλου, οπως εχω ξαναπεί, οδηγώντας το αυτοκίνητό μου, παρατηρώ real time τις παραμέτρους λέιτουργίας του μέσω του Hybrid Assistant, συνεπώς δικαιούμαι να εχω ιδία άποψη εάν και πόσο καταπονείται ο βενζινοκινητήρας
Καλή σου μέρα και Χρόνια πολλά! -
@ataim said in TOYOTA FORUM:
Δεν το βλέπω καν το βίντεο γιατί ο τυπάκος είναι άσχετος. Σχεδόν ό,τι ανεβάζει είναι κλικ μπειτ και λάθος. Μιλάνε για τα υβριδικά χωρίς να καταλαβαίνουν γρι για τις λειτουργίες τους
Ξεκινάω πρώτα με την διαφήμιση ότι δουλεύουν 70 ή 80 τοις εκατό ως ηλεκτρικά, αυτό σημαίνει ότι στο 30 τοις εκατό του χρόνου έχεις λειτουργία του θερμικού, το ίδιο όμως ισχύει και για ένα σύγχρονο μη υβριδικό. Ο ψεκασμός καυσίμου σε μια διαδρομή γίνεται όταν πατάς γκάζι και αν είναι κατηφορική μπορεί άνετα να δουλέψει ελάχιστα ο θερμικός. Τον χειμώνα σε κατηφορικες διαδρομές ακριβώς όπως στα hybrid και τα συμβατικά θα δουλέψουν παραπάνω τον θερμικό για να μην πέσει η θερμοκρασία του.
Δεύτερον, το διάγραμμα της θερμοκρασίας είναι λάθος, το υβριδικό θα διατηρήσει πιο εύκολα σταθερή θερμοκρασία με μικρές αποκλίσεις από ότι ένα θερμικό. Ισχύει όμως ότι η θερμοκρασία λειτουργίας κατά μέσο όρο θα είναι χαμηλότερη.
Τρίτον, ό,τι ισχύει για τις θερμοκρασίες ισχύει και για τα φορτία, έχεις χαμηλότερα αλλά σταθερά φορτία, ενώ στο συμβατικό το φορτίο μεταβάλλεται πιέζοντας τον κινητήρα.
Τέλος το ρητό ότι ο κινητήρας δουλεύει για λιγότερα χιλιόμετρα ισχύει και αυτό εν μέρη, γιατί δεν απεμπλέκεται πλήρως στις υψηλές ταχύτητες περιστρέφεται ακριβώς όπως στα συμβατικά. Πλεονέκτημα υπάρχει εντός πόλης που όντως θα μείνει ανενεργός για περισσότερο χρόνο, ενώ στο συμβατικό δεν ψεκάζει καύσιμο αλλά δεν μπορεί να απομονωθεί.
Τώρα με συγχωρείς, αλλά μη βγάζετε άσχετους ελαφρά τη καρδία, ανθρώπους με σπουδές και ενδιαφέρον για το αντικείμενο, που περιγράφουν κι αποδεικνύουν και με μαθηματικά τα όσα λένε.
Αν ήταν τόσο «εύκολα» τα πράγματα για τους υβριδικούς κινητήρες, δεν θα είχαν ειδικές απαιτήσεις λίπανσης, ψύξης κλπ.
Και εγώ είμαι εντυπωσιασμένος απ την τεχνολογία αυτή και περιμένω το υβριδικό μου, αλλά καλό είναι να καταλαβαίνουμε σε βάθος και αποδεχόμαστε αυτό που θαυμάζουμε. Σε κάποια θέματα έχουν κατασκευαστικό πλεονέκτημα τα υβριδικά μας, όπως ότι "περιστρέφονται συνεχώς" κι εκκινούν στιγμιαία απ τον ηλεκτροκινητήτα κι όχι μια «απλή» μίζα, αλλά η θερμική καταπόνηση είναι διαφορετικό πράγμα, αφού η καύση στους κυλίνδρους ξεκινάει-σταματάει συνεχώς ανά δευτερόλεπτα. Δεν είναι τόσο δύσκολο να κατανοήσει κάποιος πως οι θερμοκρασίες των κυλίνδρων θα ανεβοκατεβαίνουν συνεχώς, ανάλογα την καύση. -
@piliourits said in TOYOTA FORUM:
Τώρα με συγχωρείς, αλλά μη βγάζετε άσχετους ελαφρά τη καρδία, ανθρώπους με σπουδές και ενδιαφέρον για το αντικείμενο, που περιγράφουν κι αποδεικνύουν και με μαθηματικά τα όσα λένε.
Έχω δει ένα ή δυο βίντεο από το συγκεκριμένο κανάλι, έλεγε όλο μπούρδες.
.....αφού η καύση στους κυλίνδρους ξεκινάει-σταματάει συνεχώς ανά δευτερόλεπτα. Δεν είναι τόσο δύσκολο να κατανοήσει κάποιος πως οι θερμοκρασίες των κυλίνδρων θα ανεβοκατεβαίνουν συνεχώς, ανάλογα την καύση.
Μα η καύση δεν έχει διαφορά στο υβριδικό από το απλό, οι θερμοκρασίες αντίστοιχα ανεβοκατεβαίνουν, και στα απλά η καύση στους κυλίνδρους σταματάει και ξεκινάει ανά δευτερόλεπτα, αυτό εξήγησα παραπάνω, καύση έχεις μόνο όταν ψεκάζεται καύσιμο κάτι που και στις δύο περιπτώσεις συμβαίνει ανά τακτά διαστήματα.
-
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
@cirus said in TOYOTA FORUM:
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
@cirus said in TOYOTA FORUM:
Ενα πάρα πολύ ενδιαφέρον βίντεο για τα hybrid
εγω πίστευα ότι τα hybrid επειδη χρησιμοποιουν τον κινητήρα πολύ λιγότερο τον ξεκουραζουν και είναι πιο ευκολα τα πράγματα γιαυτον οταν λειτουργει.
Εν τέλη είναι πολλά πράγματα που όλοι μας αγνοουμε
Το βίντεο δεν είναι τόσο για τα hybrid, αλλά πιο πολύ promotion για τα Mobil 1.
Πάντως, για μια ακόμη φορά επιβεβαιώνεται ότι χρειάζεται προσοχή στα λάδια και πίστη τήρηση των προδιαγραφών του κατασκευαστή, αφού όπως εχω προαναφέρει τα συνεχόμενα start stop ενός υβριδκού κινητήρα απαιτούν λεπτόρρευστο και ποιοτικό λαδι.
Εδώ και σχεδόν 30 χρόνια, τα hybrid Toyota έχουν αποδείξει την αξιοπιστία τους για εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και οποιος τα οδηγεί καταλαβαίνει ότι η μηχανική καταπόνηση του βενζινοκινητήρα είναι ελάχιστη σε σχέση με ένα συμβατικό βενζινοκινητήρα.δες το βιντεο και ασε τις αμπελοφιλοσοφίες. Το ξέρουμε ότι τα toyota ειναι αξιοπιστα δεν ειπε κανενας το αντίθετο ενα βιντεο είναι με το τι συμβαίνει και εξηγει λεπτομερώς το πως και το γιατί. Δεν είναι κανας ασχετος ο συγκεκριμένος και πριμοδοτεί απλα τον χορηγό του
Ο ανθρωπος μιλάει και εξηγει τι ακριβως συμβαινει. Λέει οτι οι κατασκευαστές λαδιων λαμβάνουν κάποια πράγματα που εμείς αγνοούσαμε για να κάνουν ότι μπορουν να ξεπεράσουν δυσκολίες που συμβαίνουν. Χορηγός είναι το mobil1 αλλα πιστεύω ότι και οι υπόλοιποι κατασκευαστές λαδιών κάνουν τα ίδια
δεν λέει πουθενα οτι τα υβριδικά έχουν θέματα αξιοπιστίας για να αντιδράς έτσι.
Αυτο το οτι κάποιος που οδηγαει καταλαβαίνει την μηχανική καταπόνηση του βενζινοκινητήρα και είναι ελάχιστη σε σχέση με ένα συμβατικό βενζινοκινητήρα ειναι χαζό σαν επιχειρημα. Δεν είσαι μεσα στον κινητηρα, ενα αμάξι οδηγας. Εδω ο κύριος σου λέει τι συμβαινει
Δεν ξέρω ποιος σου έχει δώσει το δικαίωμα να απευθύνεσαι σε εμένα με αυτόν τον τρόπο, πάντως όχι εγώ...
Αν η αξιοπιστία 30 χρόνων ειναι "αμπελοφιλοσοφία" και όχι πραγματικό δεδομένο, τοτε τι άλλο να πω;
"Ό κύριος που μου λέει τι συμβαινει", κίνδυνολογεί ασύστολα, ώστε να προμοτάρει τον χορηγό του (τουλάχιστον σε αυτό συμφωνούμε), ενώ έχει αποδειχθεί διαχρονικά ότι ακόμη και με τα κουκουρούκου λάδια που βάζουν κάποιοι, για να γλιτώσουν το 50ρικο στο service, τα υβριδικά δεν έχουν θέματα.
Ενδεικτικά αναφερω οτι αν διαβάσεις το σχόλιο μηχανικού κάτω από το βίντεο, αναφέρει ότι την υγρασία στο μοτέρ την πρωτοείδαν σε συμβατικό και όχι υβριδικό κινητήρα και σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες. Εξάλλου και τα υπόλοιπα σχόλια επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα μου στο παραπάνω post.
Όσο για το πόσο "χαζό" είναι το επιχείρημά μου ότι οδηγώντας (το οποιοδήποτε αυτοκίνητο) μπορούμε να καταλάβουμε αν και κατά ποσο καταπονειται ο βενζινοκινητήρας του, ειδικά για τα υβριδικά αναφέρω ότι κινούνται συνέχεια 70-80% αμιγώς ηλεκτρικά σε αστικές συνθήκες-μποτιλιαρίσματα κλπ., συνθηκες που εκ των πραγμάτων επιβαρυνουν μακροχρόνια οποιονδήποτε συμβατικό κινητήρα.
Εξάλλου, οπως εχω ξαναπεί, οδηγώντας το αυτοκίνητό μου, παρατηρώ real time τις παραμέτρους λέιτουργίας του μέσω του Hybrid Assistant, συνεπώς δικαιούμαι να εχω ιδία άποψη εάν και πόσο καταπονείται ο βενζινοκινητήρας
Καλή σου μέρα και Χρόνια πολλά!Πρώτον και σοβαρότερον. Πώς σου μίλησα , σε προσέβαλα? Αν ναι σου ζητώ συγνώμη γιατί δεν είχα αυτό το σκοπό. Τόσο κακό ήταν το αμπέλι φιλοσοφία ? Ελπίζω να με συγχωρέσεις και να καταλάβεις ότι σε σέβομαι
Τα υπόλοιπα που λες δεν αντέχουν κριτικής. Η υγρασία υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα και απλώς σου εξηγεί γιατί καταπονείται περισσότερο το υβριδικό που δεν πιάνει θερμοκρασίες γρηγορότερα στους 100 βαθμούς να εξατμίζεται κτλ. Αν έχεις να αντιπαραθέσεις κάτι κάντο. Πάντως αυτό που λέει δεν μειώνει την αξιοπιστία στην οποία είπα και γω ότι έχουν. Το αν καταπονείται ο κινητήρας από αυτό που λέει ο άνθρωπος δεν είσαι σε θέση σαν οδηγός όχι εσύ προσωπικά αλλά κανένας να το καταλάβει την ώρα που οδηγεί. Μην το χρησιμοποιείς σαν επιχείρημα δεν είναι σωστό γι'αυτό το είπα χαζό το επειχηρημα. Όχι εσένα , το επειχηρημα σου είπα χαζό .
Τεσπά εγώ προσωπικά το έβαλα σαν τροφή για σκέψη αλλά αν τυχόν πούμε κάτι που να αφορά υβριδικά ή την Toyota πλαγίως το παίρνετε στραβά
-
Η αλήθεια είναι ότι το να αναβοσβηνει ο κινητήρας συνέχεια και να μεταβάλλονται οι θερμοκρασίες στο κινητηρα μόνο καλό δεν κάνει.Αλλα αν υπήρχαν θέματα θα είχα παρουσιαστεί από την εποχή του prius.
-
@chris__7 said in TOYOTA FORUM:
Η αλήθεια είναι ότι το να αναβοσβηνει ο κινητήρας συνέχεια και να μεταβάλλονται οι θερμοκρασίες στο κινητηρα μόνο καλό δεν κάνει.Αλλα αν υπήρχαν θέματα θα είχα παρουσιαστεί από την εποχή του prius.
Τα πρώτα Prius είχαν τέτοια θέματα!
Βέβαια τότε δεν υπήρχαν και τα τόσο λεπτά λάδια για να προστατεύσουν τον κινητήρα. -
O τυπος απο το Engineering explained νομίζω οτι πιο πολυ θελει να τονίσει την αναγκη για αναπτυγμένη τεχνολογία λιπαντικών και προσθέτων στην κατασκευή των κραμάτων αλουμινίων. Τώρα σε πολλα βίντεο ενω εξηγεί ωραία τη θεωρία, πετάει άπειρες παπ@@ιες στο πρακτικό κομμάτι χωρις να αναφερει και το λόγο.
Για το θέμα νομίζω οτι η έρευνα τα είπε ολα... Μάλλον ο Ιάσωνα πρέπει να διαβάσει λίγο παραπάνω .... Και να αφησει τις φριτέζες λες και θα τηγανίσει McCain ενω δεν αναφέρει εννοιες οπως η Πυρόλυση...
https://www.frontiersin.org/journals/mechanical-engineering/articles/10.3389/fmech.2020.571464/full
-
@cirus said in TOYOTA FORUM:
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
@cirus said in TOYOTA FORUM:
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
@cirus said in TOYOTA FORUM:
Ενα πάρα πολύ ενδιαφέρον βίντεο για τα hybrid
εγω πίστευα ότι τα hybrid επειδη χρησιμοποιουν τον κινητήρα πολύ λιγότερο τον ξεκουραζουν και είναι πιο ευκολα τα πράγματα γιαυτον οταν λειτουργει.
Εν τέλη είναι πολλά πράγματα που όλοι μας αγνοουμε
Το βίντεο δεν είναι τόσο για τα hybrid, αλλά πιο πολύ promotion για τα Mobil 1.
Πάντως, για μια ακόμη φορά επιβεβαιώνεται ότι χρειάζεται προσοχή στα λάδια και πίστη τήρηση των προδιαγραφών του κατασκευαστή, αφού όπως εχω προαναφέρει τα συνεχόμενα start stop ενός υβριδκού κινητήρα απαιτούν λεπτόρρευστο και ποιοτικό λαδι.
Εδώ και σχεδόν 30 χρόνια, τα hybrid Toyota έχουν αποδείξει την αξιοπιστία τους για εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και οποιος τα οδηγεί καταλαβαίνει ότι η μηχανική καταπόνηση του βενζινοκινητήρα είναι ελάχιστη σε σχέση με ένα συμβατικό βενζινοκινητήρα.δες το βιντεο και ασε τις αμπελοφιλοσοφίες. Το ξέρουμε ότι τα toyota ειναι αξιοπιστα δεν ειπε κανενας το αντίθετο ενα βιντεο είναι με το τι συμβαίνει και εξηγει λεπτομερώς το πως και το γιατί. Δεν είναι κανας ασχετος ο συγκεκριμένος και πριμοδοτεί απλα τον χορηγό του
Ο ανθρωπος μιλάει και εξηγει τι ακριβως συμβαινει. Λέει οτι οι κατασκευαστές λαδιων λαμβάνουν κάποια πράγματα που εμείς αγνοούσαμε για να κάνουν ότι μπορουν να ξεπεράσουν δυσκολίες που συμβαίνουν. Χορηγός είναι το mobil1 αλλα πιστεύω ότι και οι υπόλοιποι κατασκευαστές λαδιών κάνουν τα ίδια
δεν λέει πουθενα οτι τα υβριδικά έχουν θέματα αξιοπιστίας για να αντιδράς έτσι.
Αυτο το οτι κάποιος που οδηγαει καταλαβαίνει την μηχανική καταπόνηση του βενζινοκινητήρα και είναι ελάχιστη σε σχέση με ένα συμβατικό βενζινοκινητήρα ειναι χαζό σαν επιχειρημα. Δεν είσαι μεσα στον κινητηρα, ενα αμάξι οδηγας. Εδω ο κύριος σου λέει τι συμβαινει
Δεν ξέρω ποιος σου έχει δώσει το δικαίωμα να απευθύνεσαι σε εμένα με αυτόν τον τρόπο, πάντως όχι εγώ...
Αν η αξιοπιστία 30 χρόνων ειναι "αμπελοφιλοσοφία" και όχι πραγματικό δεδομένο, τοτε τι άλλο να πω;
"Ό κύριος που μου λέει τι συμβαινει", κίνδυνολογεί ασύστολα, ώστε να προμοτάρει τον χορηγό του (τουλάχιστον σε αυτό συμφωνούμε), ενώ έχει αποδειχθεί διαχρονικά ότι ακόμη και με τα κουκουρούκου λάδια που βάζουν κάποιοι, για να γλιτώσουν το 50ρικο στο service, τα υβριδικά δεν έχουν θέματα.
Ενδεικτικά αναφερω οτι αν διαβάσεις το σχόλιο μηχανικού κάτω από το βίντεο, αναφέρει ότι την υγρασία στο μοτέρ την πρωτοείδαν σε συμβατικό και όχι υβριδικό κινητήρα και σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες. Εξάλλου και τα υπόλοιπα σχόλια επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα μου στο παραπάνω post.
Όσο για το πόσο "χαζό" είναι το επιχείρημά μου ότι οδηγώντας (το οποιοδήποτε αυτοκίνητο) μπορούμε να καταλάβουμε αν και κατά ποσο καταπονειται ο βενζινοκινητήρας του, ειδικά για τα υβριδικά αναφέρω ότι κινούνται συνέχεια 70-80% αμιγώς ηλεκτρικά σε αστικές συνθήκες-μποτιλιαρίσματα κλπ., συνθηκες που εκ των πραγμάτων επιβαρυνουν μακροχρόνια οποιονδήποτε συμβατικό κινητήρα.
Εξάλλου, οπως εχω ξαναπεί, οδηγώντας το αυτοκίνητό μου, παρατηρώ real time τις παραμέτρους λέιτουργίας του μέσω του Hybrid Assistant, συνεπώς δικαιούμαι να εχω ιδία άποψη εάν και πόσο καταπονείται ο βενζινοκινητήρας
Καλή σου μέρα και Χρόνια πολλά!Πρώτον και σοβαρότερον. Πώς σου μίλησα , σε προσέβαλα? Αν ναι σου ζητώ συγνώμη γιατί δεν είχα αυτό το σκοπό. Τόσο κακό ήταν το αμπέλι φιλοσοφία ? Ελπίζω να με συγχωρέσεις και να καταλάβεις ότι σε σέβομαι
Τα υπόλοιπα που λες δεν αντέχουν κριτικής. Η υγρασία υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα και απλώς σου εξηγεί γιατί καταπονείται περισσότερο το υβριδικό που δεν πιάνει θερμοκρασίες γρηγορότερα στους 100 βαθμούς να εξατμίζεται κτλ. Αν έχεις να αντιπαραθέσεις κάτι κάντο. Πάντως αυτό που λέει δεν μειώνει την αξιοπιστία στην οποία είπα και γω ότι έχουν. Το αν καταπονείται ο κινητήρας από αυτό που λέει ο άνθρωπος δεν είσαι σε θέση σαν οδηγός όχι εσύ προσωπικά αλλά κανένας να το καταλάβει την ώρα που οδηγεί. Μην το χρησιμοποιείς σαν επιχείρημα δεν είναι σωστό γι'αυτό το είπα χαζό το επειχηρημα. Όχι εσένα , το επειχηρημα σου είπα χαζό .
Τεσπά εγώ προσωπικά το έβαλα σαν τροφή για σκέψη αλλά αν τυχόν πούμε κάτι που να αφορά υβριδικά ή την Toyota πλαγίως το παίρνετε στραβά
Δεκτή η συγγνώμη.
Για τα υπόλοιπα έχω ήδη απαντήσει, οποτε δεν έχει και νόημα να το συνεχίσουμε. -
Για να πω και εγώ το γνώμη μου. Εάν το λάδι μαζεύει νερό και αυτό είναι πάρα πολύ κακό σου λέει αλλάζετα κάθε χρόνο. Από εκεί και μετά έχεις ένα θερμικό με λιγότερη καύση που είναι το ζητούμενο.
-
@george-0 said in TOYOTA FORUM:
Για να πω και εγώ το γνώμη μου. Εάν το λάδι μαζεύει νερό και αυτό είναι πάρα πολύ κακό σου λέει αλλάζετα κάθε χρόνο. Από εκεί και μετά έχεις ένα θερμικό με λιγότερη καύση που είναι το ζητούμενο.
Νομίζω ότι δεν είναι μεγάλο προβλημα γιατι λύνεται με τα πιο λεπτα λάδια και αν θες τα αλλαζεις και συχνοτερα οπως σωστά λες
εγω δεν έβαλα το βιντεο για να πω ότι τα υβριδικα εχουν πρόβλημα αξιοπιστίας, δεν κατάλαβα γιατι το πήραν έτσι μερικοί.
Το εβαλα για να δούμε πράγματα που αγνοούμε στα hybrid στην λειτουργία τους (εγω τουλάχιστον δεν το γνώριζα) και θεωρώ ότι αυτός ο παρουσιαστής εξηγει σε πολλά βιντεο του τις λειτουργιες κινητήρων και όχι μόνο και είναι ενδιαφέρον να μαθαινεις πράγματα που δεν ήξερες.
ΟΧΙ για να πω ότι η toyota εχει προβλημα αξιοπιστίας στα Hybrid αλλα παραείναι ευεξαπτοι μερικοί λες και δεν μπορουμε να γραψουμε για την ιερη αγελάδα της toyota τιποτα
Ειπα επίσης ότι βρισκω λάθος (το ειπα χαζο αλλα παρεξηγειθηκε οποτε το αλλαζω) να λέει κάποιος οτι καταλαβαίνει τι συμβαινει στον κινητήρα ενω όδηγει λες και είναι μεσα στον κινητήρα και καταλαβαινει αν το λαδι έχει νερό κτλ
τεσπα οτι νομιζει ο καθένας. Αξιοπιστότατα ειναι τα hybrid της toyota εχει αποδειχθει αυτό απλά εβαλα ενα ενδιαφέρον βίντεο (για μενα)
-
@cirus said in TOYOTA FORUM:
@george-0 said in TOYOTA FORUM:
Για να πω και εγώ το γνώμη μου. Εάν το λάδι μαζεύει νερό και αυτό είναι πάρα πολύ κακό σου λέει αλλάζετα κάθε χρόνο. Από εκεί και μετά έχεις ένα θερμικό με λιγότερη καύση που είναι το ζητούμενο.
Νομίζω ότι δεν είναι μεγάλο προβλημα γιατι λύνεται με τα πιο λεπτα λάδια και αν θες τα αλλαζεις και συχνοτερα οπως σωστά λες
εγω δεν έβαλα το βιντεο για να πω ότι τα υβριδικα εχουν πρόβλημα αξιοπιστίας, δεν κατάλαβα γιατι το πήραν έτσι μερικοί.
Το εβαλα για να δούμε πράγματα που αγνοούμε στα hybrid στην λειτουργία τους (εγω τουλάχιστον δεν το γνώριζα) και θεωρώ ότι αυτός ο παρουσιαστής εξηγει σε πολλά βιντεο του τις λειτουργιες κινητήρων και όχι μόνο και είναι ενδιαφέρον να μαθαινεις πράγματα που δεν ήξερες.
ΟΧΙ για να πω ότι η toyota εχει προβλημα αξιοπιστίας στα Hybrid αλλα παραείναι ευεξαπτοι μερικοί λες και δεν μπορουμε να γραψουμε για την ιερη αγελάδα της toyota τιποτα
Ειπα επίσης ότι βρισκω λάθος (το ειπα χαζο αλλα παρεξηγειθηκε οποτε το αλλαζω) να λέει κάποιος οτι καταλαβαίνει τι συμβαινει στον κινητήρα ενω όδηγει λες και είναι μεσα στον κινητήρα και καταλαβαινει αν το λαδι έχει νερό κτλ
τεσπα οτι νομιζει ο καθένας. Αξιοπιστότατα ειναι τα hybrid της toyota εχει αποδειχθει αυτό απλά εβαλα ενα ενδιαφέρον βίντεο (για μενα)
Συμφωνω απολυτα μαζι σου. Δεν τα ξερουμε ολα και για εμενα οι ανταγωνισμοι δεν βοηθανε σε τιποτα.
-
Το ταξίδι είχε αφετηρία το Ηράκλειο και προορισμό κάποιο χωριό. Τα τελευταία είκοσι λεπτά είναι σε πιο χαλαρό ρυθμό, γιατί περνώ από χωριά και δρόμους στους οποίους κινούμαι πιο επιφυλακτικά.
Δυστυχώς, δεν έχω πληροφορίες για τη θερμοκρασία λαδιού. Μπορούμε, όμως, με βάση τη θερμοκρασία νερού να δούμε πως μεταβάλλεται στο χρόνο και η θερμοκρασία λαδιού, όχι σε απόλυτες τιμές, αλλά τη διακύμανση. Νομίζω πως δεν υπάρχουν πολλές ψυχρές εκκινήσεις. Νομίζω πως δεν υπάρχει παρά μόνο μία ψυχρή εκκίνηση, όπως και σε ένα θερμικό, αυτή στην αρχή. Η θερμοκρασία μεταβάλλεται περίπου 10%.Ακολουθεί διάγραμμα από μετακίνηση σε πόλη με χαμηλές ταχύτητες και πολύ συχνά ακινητοποίηση του οχήματος. Νομίζω πως δεν διαφοροποιείται σημαντικά η εικόνα. Οι θερμοκρασίες είναι πιο χαμηλές, η διακύμανση λίγο μεγαλύτερη, αλλά ψυχρές εκκινήσεις δεν βλέπω.
-
Η διακύμανση μεταξύ 80-90 ⁰C στο υγρό ψύξης είναι η φυσιολογική σε όλα τα αυτοκίνητα. Δυστυχώς λείπει η θερμοκρασία λαδιού, που είναι το ζητούμενο, αλλά πάλι "ψυχρή" θεωρείται η εκκίνηση σε θερμοκρασία περιβάλλοντος, θα είναι σπάνια. Που στο Σκόντα είναι διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή να τη δει ο οδηγός.
-
@agpr said in TOYOTA FORUM:
Το ταξίδι είχε αφετηρία το Ηράκλειο και προορισμό κάποιο χωριό. Τα τελευταία είκοσι λεπτά είναι σε πιο χαλαρό ρυθμό, γιατί περνώ από χωριά και δρόμους στους οποίους κινούμαι πιο επιφυλακτικά.
Δυστυχώς, δεν έχω πληροφορίες για τη θερμοκρασία λαδιού. Μπορούμε, όμως, με βάση τη θερμοκρασία νερού να δούμε πως μεταβάλλεται στο χρόνο και η θερμοκρασία λαδιού, όχι σε απόλυτες τιμές, αλλά τη διακύμανση. Νομίζω πως δεν υπάρχουν πολλές ψυχρές εκκινήσεις. Νομίζω πως δεν υπάρχει παρά μόνο μία ψυχρή εκκίνηση, όπως και σε ένα θερμικό, αυτή στην αρχή. Η θερμοκρασία μεταβάλλεται περίπου 10%.Ακολουθεί διάγραμμα από μετακίνηση σε πόλη με χαμηλές ταχύτητες και πολύ συχνά ακινητοποίηση του οχήματος. Νομίζω πως δεν διαφοροποιείται σημαντικά η εικόνα. Οι θερμοκρασίες είναι πιο χαμηλές, η διακύμανση λίγο μεγαλύτερη, αλλά ψυχρές εκκινήσεις δεν βλέπω.
Αυτό εννοώ ότι ξέρω τι γίνεται μέσα στον κινητήρα μου, οταν εχω τη δυνατότητα να παρακολουθώ real time μεταξύ άλλων και τις διάφορες θερμοκρασίες, μέσω του Hybrid Assistant.
Σημερινή σύνοψη της διαδρομής μου Κηφισιά-Πειραιάς.
Παρά την εκτεταμένη κίνηση αμιγώς ηλεκτρικά (87% του συνολικού χρόνου και 76% της συνολικής απόστασης), η θερμοκρασία ανήλθε στους φυσιολογικούς 77° C.
Υ.Γ. Η κατανάλωση 1,98 lt/100 km δεν είναι καν άξια λόγου, αφού αποτελεί ρουτίνα για εμένα στη συγκεκριμένη διαδρομή (πολλές φορές παίζω και χαμηλότερα).
Κηφισιά-Πειραιάς 2 άτομα με 0,78€ (1,98 lt/100km × 23km = 0,45 lt × 1,73€/lt, που πλήρωσα την απλή αμόλυβδη χθες).
Αλλά είπαμε, τα Toyota είναι "λαϊκά" αυτοκίνητα... -
Για θερμοκρασια νερου συζητουσατε ή λαδιου?
Αλλο να βλεπεις ~80 βαθμους στα νερα και αλλο αν τα λαδια ειναι ζητημα στους 60 (λεμε τωρα γιατι δεν υπαρχει καποια αποδειξη για νουμερο).
Επισης οπως εχει ειπωθει το Κηφισια-Πειραιας για ενα υβριδικο ειναι η ιδεατη διαδρομη.
Στο αναποδο δεν βλεπεις 2λτ/100 για κανενα λογο.
Προφανως μεσα στην πολη σερνομενος με σταματα/ξεκινα μετα το ηλεκτρικο το φουλ υβριδικο ειναι ταμαμ. -
@piliourits said in TOYOTA FORUM:
Η διακύμανση μεταξύ 80-90 ⁰C στο υγρό ψύξης είναι η φυσιολογική σε όλα τα αυτοκίνητα. Δυστυχώς λείπει η θερμοκρασία λαδιού, που είναι το ζητούμενο, αλλά πάλι "ψυχρή" θεωρείται η εκκίνηση σε θερμοκρασία περιβάλλοντος, θα είναι σπάνια. Που στο Σκόντα είναι διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή να τη δει ο οδηγός.
Είναι εύλογο να υποθέσουμε πως το λάδι θα καθυστερήσει να φτάσει την μέγιστη θερμοκρασία, αλλά θα καθυστερήσει εξίσου να χάσει θερμότητα. Επομένως, καθώς νερό και λάδι θερμαίνονται από την ίδια πηγή, η διακύμανση της θερμοκρασίας λαδιού θα είναι μικρότερη από αυτή του νερού.
-
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
@agpr said in TOYOTA FORUM:
Το ταξίδι είχε αφετηρία το Ηράκλειο και προορισμό κάποιο χωριό. Τα τελευταία είκοσι λεπτά είναι σε πιο χαλαρό ρυθμό, γιατί περνώ από χωριά και δρόμους στους οποίους κινούμαι πιο επιφυλακτικά.
Δυστυχώς, δεν έχω πληροφορίες για τη θερμοκρασία λαδιού. Μπορούμε, όμως, με βάση τη θερμοκρασία νερού να δούμε πως μεταβάλλεται στο χρόνο και η θερμοκρασία λαδιού, όχι σε απόλυτες τιμές, αλλά τη διακύμανση. Νομίζω πως δεν υπάρχουν πολλές ψυχρές εκκινήσεις. Νομίζω πως δεν υπάρχει παρά μόνο μία ψυχρή εκκίνηση, όπως και σε ένα θερμικό, αυτή στην αρχή. Η θερμοκρασία μεταβάλλεται περίπου 10%.Ακολουθεί διάγραμμα από μετακίνηση σε πόλη με χαμηλές ταχύτητες και πολύ συχνά ακινητοποίηση του οχήματος. Νομίζω πως δεν διαφοροποιείται σημαντικά η εικόνα. Οι θερμοκρασίες είναι πιο χαμηλές, η διακύμανση λίγο μεγαλύτερη, αλλά ψυχρές εκκινήσεις δεν βλέπω.
Αυτό εννοώ ότι ξέρω τι γίνεται μέσα στον κινητήρα μου, οταν εχω τη δυνατότητα να παρακολουθών real time μεταξύ άλλων και τις διάφορες θερμοκρασίες, μέσω του Hybrid Assistant.
Σημερινή σύνοψη της διαδρομής μου Κηφισιά-Πειραιάς.
Παρά την εκτεταμένη κίνηση αμιγώς ηλεκτρικά (87% του συνολικού χρόνου και 76% της συνολικής απόστασης), η θερμοκρασία ανήλθε στους φυσιολογικούς 77° C.
Υ.Γ. Η κατανάλωση 1,98 lt/100 km δεν είναι καν άξια λόγου, αφού αποτελεί ρουτίνα για εμένα στη συγκεκριμένη διαδρομή (πολλές φορές παίζω και χαμηλότερα).
Κηφισιά-Πειραιάς 2 άτομα με 0,78€ (1,98 lt/100km × 23km = 0,45 lt × 1,73€/lt, που πλήρωσα την απλή αμόλυβδη χθες).
Αλλά είπαμε, τα Toyota είναι "λαϊκά" αυτοκίνητα...είπες οτι καταλαβαινεις τι γίνεται ενώ οδηγεις.
Αν ενοουσες αυτό παει στο καλό εγω δεν κατάλαβα καλά
Εγω κατάλαβα ότι καταλαβαίνεις τι γίνεται από εμπειρία και ενώ οδηγάς εξου και είπα ότι είναι χαζο
πάντως θερμοκρασία λαδιού δεν βλέπω
Ακομα και με αυτά που ποστάρατε ο θερμοκρασίες είναι πιο χαμηλές από ένα αντιστοιχο θερμικό χωρις hybrid Συστημα
οπως και να έχει ΚΑΝΕΝΑΣ δεν είπε ότι τα hybrid έχουν προβλημα αξιοπιστίας εφόσον το οποιο φαινόμενο λύνεται με τα πιο ψιλα λάδια. Ισως αν δεν υπήρχαν αυτά να υπήρχε κάποιο θέμα ομως τώρα σιγουρα δεν υπάρχει κανένα θέμα. Είναι παρα πολύ αξιοπιστο το σύστημα.
Το όλο concept ήταν με το βίντεο να δούμε ότι η τεχνολογία των λαδιών βοηθησε να ξεπεραστεί και αυτό το πρόβλημα που μπορεί να αντιμετώπισαν οι μηχανικοί της toyota στις πρώτες υλοποιήσεις. Εγώ εντυπωσιαστηκα από το βίντεο γιατι είδα πράγματα που δεν γνώριζα και είπα να τα μοιραστω. Οπως είπα και πριν ΔΕΝ καταλαβαίνω γιατι πήρε αυτη την τροπή αφού δεν ανέφερα πουθενα τίποτα για αξιοπιστία. Το εγραψα 100 φορες ότι δεν τιθεται τέτοιο ζήτημα και ομως απαντούσατε καθε φορά λες και τιθεται τετοιο θέμα από μένα
-
Προφανώς κάτι κάνει καλά η Τογιότα...και ας μην έχει καλά αυτοκίνητα...
TOYOTA FORUM