-
Ήταν γνωστό εδω και δυό χρόνια. Γι' αυτό έβγαλαν το MAZDA YARIS.
Πάντως τιμιότατο αυτοκίνητο με ωραίο πάτημα, απλό γραμμικό οικονομικότατο ατμοσφαιρικό κινητήρα και κατά την γνώμη μου λιτή, διαχρονική γραμμή -
Άντε, να ζούμε να το θυμόμαστε
-
Καλησπέρα, επειδή γνωστός είναι στο δίλημμα, Toyota Yaris η Mazda ετοιμοπαράδοτο με 1300€ λιγότερο στην ίδια έκδοση;τι θα αγοράζατε;
-
Ίδιο είναι πάρε Mazda
-
Ήρθε η κουμπάρα μου προχθές με Mazda... Την. Ρωτάω πόσο κατανάλωση έχει και μου λέει δεν ξέρω απλά ξεχνάω να βάλω βενζίνη.... μπαίνω να δω καντραν 3.5 λτ χαχαχαχαχαχαχα
-
@tsour_ee said in MAZDA 2 Facelift 2023:
Καλησπέρα, επειδή γνωστός είναι στο δίλημμα, Toyota Yaris η Mazda ετοιμοπαράδοτο με 1300€ λιγότερο στην ίδια έκδοση;τι θα αγοράζατε;
Όποιο είναι πιο φτηνό με καλύτερο εξοπλισμό. Εκτός εαν θέλει να το πουλήσει σύντομα, οπότε Τογιότα, Ελλάδα γαρ.
-
Ηθελα να παρω ενα Yaris Hybrid για την κορη μου αλλά δεν θέλει να περιμένει 8-12 μήνες οποτε σκέφτομαι το Μazda που είναι ετοιμοπαράδοτο. Ξέρω οτι είναι το ίδιο αμάξι, αλλά με προβληματίζει ο ενας χρόνος λιγότερο εγγυηση και τα 3 χρονια λιγοτερα στην μπαταρία. Γιατί συμβαινει αυτο αφου ειναι το ιδιο αμαξι με τα ιδια εξαρτηματα; Επίσης για το service και την υποστηριξη της Toyota ξέρω και ειμαι ευχαριστημενος, αλλά για την Mazda δεν ξερω τιποτα. Αξιζει πιστευετε η αναμονη ή να παρω το mazda;
-
@dimgeo said in MAZDA 2 Facelift 2023:
Ηθελα να παρω ενα Yaris Hybrid για την κορη μου αλλά δεν θέλει να περιμένει 8-12 μήνες οποτε σκέφτομαι το Μazda που είναι ετοιμοπαράδοτο. Ξέρω οτι είναι το ίδιο αμάξι, αλλά με προβληματίζει ο ενας χρόνος λιγότερο εγγυηση και τα 3 χρονια λιγοτερα στην μπαταρία. Γιατί συμβαινει αυτο αφου ειναι το ιδιο αμαξι με τα ιδια εξαρτηματα; Επίσης για το service και την υποστηριξη της Toyota ξέρω και ειμαι ευχαριστημενος, αλλά για την Mazda δεν ξερω τιποτα. Αξιζει πιστευετε η αναμονη ή να παρω το mazda;
το ιδιο αμάξι είναι αξιοπιστο είναι
δεν βλέπω καμια διαφορά για να σε προβληματιζει για ενα χρονο διαφορά στην εγγυηση
να ήταν κανα μοντελο μη αξιοπιστο να σε καταλάβω
-
@dimgeo said in MAZDA 2 Facelift 2023:
Αξιζει πιστευετε η αναμονη ή να παρω το mazda;
Προσωπικά θα επέλεγα Toyota.
Προφανώς το aftersales της Toyota έχει πολύ μεγαλύτερη εμπειρία στα υβριδικά και θα έχεις σίγουρα καλύτερη μεταπώληση, λογω brand, παρότι πρόκειται για τα ίδια αυτοκίνητα.
Επίσης, τα τρία χρόνια μεγαλύτερης εγγύησης που δίνει η Toyota για την μπαταρία δεν είναι αμελητέα. -
Ερώτηση: Όταν τελειώσει η εγγύηση θεωρητικά μπορείς να πάρεις το Mazda και να πας για service σε Toyota συνεργείο; Φαντάζομαι και οι κωδικοί ανταλλακτικών οι ίδιοι θα ειναι, λάδια 0w6 πως τα λένε κλπ.
-
@babisstinson said in MAZDA 2 Facelift 2023:
Ερώτηση: Όταν τελειώσει η εγγύηση θεωρητικά μπορείς να πάρεις το Mazda και να πας για service σε Toyota συνεργείο; Φαντάζομαι και οι κωδικοί ανταλλακτικών οι ίδιοι θα ειναι, λάδια 0w6 πως τα λένε κλπ.
0-8W και ναι ειναι ακριβός τα ίδια περα απο τα έξτρα πλαστικά μπρος πίσω που έχει τωρα το Μαζντα facelift
-
9 μήνες κάτοχος (ευχαριστημένος) mazda 2. Παρατήρησα τον τελευταίο καιρο το τιμονι για να ξεκινησει να στριβει θελει λιγο παραπανω δύναμη - μόνο στην αρχή. Ειδικά το παρατηρώ όταν έχω αρκετή ώρα το τιμόνι στριμμένο για να πάρω μια μεγάλη στροφή και μετά θέλω να το επαναφέρω στην ευθεία. Επίσης το κάνει όταν το τιμόνι ειναι κοντά στο τέρμα και θελεις παλι να το γυρισεις.
Καμία ιδέα; Κανένα καλό συνεργείο αντιπροσωπείας στην Αθήνα; -
@drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:
9 μήνες κάτοχος (ευχαριστημένος) mazda 2. Παρατήρησα τον τελευταίο καιρο το τιμονι για να ξεκινησει να στριβει θελει λιγο παραπανω δύναμη - μόνο στην αρχή. Ειδικά το παρατηρώ όταν έχω αρκετή ώρα το τιμόνι στριμμένο για να πάρω μια μεγάλη στροφή και μετά θέλω να το επαναφέρω στην ευθεία. Επίσης το κάνει όταν το τιμόνι ειναι κοντά στο τέρμα και θελεις παλι να το γυρισεις.
Καμία ιδέα; Κανένα καλό συνεργείο αντιπροσωπείας στην Αθήνα; -
@ss_76 said in MAZDA 2 Facelift 2023:
@drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:
9 μήνες κάτοχος (ευχαριστημένος) mazda 2. Παρατήρησα τον τελευταίο καιρο το τιμονι για να ξεκινησει να στριβει θελει λιγο παραπανω δύναμη - μόνο στην αρχή. Ειδικά το παρατηρώ όταν έχω αρκετή ώρα το τιμόνι στριμμένο για να πάρω μια μεγάλη στροφή και μετά θέλω να το επαναφέρω στην ευθεία. Επίσης το κάνει όταν το τιμόνι ειναι κοντά στο τέρμα και θελεις παλι να το γυρισεις.
Καμία ιδέα; Κανένα καλό συνεργείο αντιπροσωπείας στην Αθήνα;Ευχαριστώ! Θα πάω και θα αναφέρω την εμπειρία μου.
-
@drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:
@ss_76 said in MAZDA 2 Facelift 2023:
@drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:
9 μήνες κάτοχος (ευχαριστημένος) mazda 2. Παρατήρησα τον τελευταίο καιρο το τιμονι για να ξεκινησει να στριβει θελει λιγο παραπανω δύναμη - μόνο στην αρχή. Ειδικά το παρατηρώ όταν έχω αρκετή ώρα το τιμόνι στριμμένο για να πάρω μια μεγάλη στροφή και μετά θέλω να το επαναφέρω στην ευθεία. Επίσης το κάνει όταν το τιμόνι ειναι κοντά στο τέρμα και θελεις παλι να το γυρισεις.
Καμία ιδέα; Κανένα καλό συνεργείο αντιπροσωπείας στην Αθήνα;Ευχαριστώ! Θα πάω και θα αναφέρω την εμπειρία μου.
Πήγε η γυναίκα για το 2ο σέρβις, δυστυχώς πρόκειται για το κλασικό μάστορα που δεν μπορείς να του έχεις εμπιστοσύνη.
Άλλαξε τακάκια στο αμάξι στα 23400km. Η χρέωση ήταν 106.23 ευρω + 20 ευρώ εργασία χωρίς ΦΠΑ. Δηλαδή 156 ευρω για τακάκια που δεν χρειαζόταν. Στην εφαρμογή πέρασε ότι τα τακάκια ελέγχθηκαν και ήταν οκ (εκει δεν μπορουσε να περασει μια τετοια αλλαγή στα 23400km). Το όλο κόστος του σέρβις ηταν 411 ευρω που δεν το κρίνω. Το θέμα είναι έγιναν οι αλλαγές που περιγράφει. Όταν βλέπεις τέτοιες συμπεριφορές αμφιβάλεις για όλα. Κρίμα. -
@drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:
@drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:
@ss_76 said in MAZDA 2 Facelift 2023:
@drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:
9 μήνες κάτοχος (ευχαριστημένος) mazda 2. Παρατήρησα τον τελευταίο καιρο το τιμονι για να ξεκινησει να στριβει θελει λιγο παραπανω δύναμη - μόνο στην αρχή. Ειδικά το παρατηρώ όταν έχω αρκετή ώρα το τιμόνι στριμμένο για να πάρω μια μεγάλη στροφή και μετά θέλω να το επαναφέρω στην ευθεία. Επίσης το κάνει όταν το τιμόνι ειναι κοντά στο τέρμα και θελεις παλι να το γυρισεις.
Καμία ιδέα; Κανένα καλό συνεργείο αντιπροσωπείας στην Αθήνα;Ευχαριστώ! Θα πάω και θα αναφέρω την εμπειρία μου.
Πήγε η γυναίκα για το 2ο σέρβις, δυστυχώς πρόκειται για το κλασικό μάστορα που δεν μπορείς να του έχεις εμπιστοσύνη.
Άλλαξε τακάκια στο αμάξι στα 23400km. Η χρέωση ήταν 106.23 ευρω + 20 ευρώ εργασία χωρίς ΦΠΑ. Δηλαδή 156 ευρω για τακάκια που δεν χρειαζόταν. Στην εφαρμογή πέρασε ότι τα τακάκια ελέγχθηκαν και ήταν οκ (εκει δεν μπορουσε να περασει μια τετοια αλλαγή στα 23400km). Το όλο κόστος του σέρβις ηταν 411 ευρω που δεν το κρίνω. Το θέμα είναι έγιναν οι αλλαγές που περιγράφει. Όταν βλέπεις τέτοιες συμπεριφορές αμφιβάλεις για όλα. Κρίμα.Τα τακακια ξερεις οτι οντως τα αλλαξε?
Και κανε παραπονα στην Mazda -
@drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:
@drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:
@ss_76 said in MAZDA 2 Facelift 2023:
@drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:
9 μήνες κάτοχος (ευχαριστημένος) mazda 2. Παρατήρησα τον τελευταίο καιρο το τιμονι για να ξεκινησει να στριβει θελει λιγο παραπανω δύναμη - μόνο στην αρχή. Ειδικά το παρατηρώ όταν έχω αρκετή ώρα το τιμόνι στριμμένο για να πάρω μια μεγάλη στροφή και μετά θέλω να το επαναφέρω στην ευθεία. Επίσης το κάνει όταν το τιμόνι ειναι κοντά στο τέρμα και θελεις παλι να το γυρισεις.
Καμία ιδέα; Κανένα καλό συνεργείο αντιπροσωπείας στην Αθήνα;Ευχαριστώ! Θα πάω και θα αναφέρω την εμπειρία μου.
Πήγε η γυναίκα για το 2ο σέρβις, δυστυχώς πρόκειται για το κλασικό μάστορα που δεν μπορείς να του έχεις εμπιστοσύνη.
Άλλαξε τακάκια στο αμάξι στα 23400km. Η χρέωση ήταν 106.23 ευρω + 20 ευρώ εργασία χωρίς ΦΠΑ. Δηλαδή 156 ευρω για τακάκια που δεν χρειαζόταν. Στην εφαρμογή πέρασε ότι τα τακάκια ελέγχθηκαν και ήταν οκ (εκει δεν μπορουσε να περασει μια τετοια αλλαγή στα 23400km). Το όλο κόστος του σέρβις ηταν 411 ευρω που δεν το κρίνω. Το θέμα είναι έγιναν οι αλλαγές που περιγράφει. Όταν βλέπεις τέτοιες συμπεριφορές αμφιβάλεις για όλα. Κρίμα.Ενημερωση δεν ειχατε για τα εξτρα ανταλλακτικα που χρειαζοταν?
-
@drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:
Στην εφαρμογή πέρασε ότι τα τακάκια ελέγχθηκαν και ήταν οκ (εκει δεν μπορουσε να περασει μια τετοια αλλαγή στα 23400km).
Γιατί δεν μπορούσε. Ορισμένα αμάξια τρώνε πολύ εύκολα τακάκια, π.χ. στα Μίνι θέλουν κάθε 15 με 17.000χλμ αλλαγή. Στις bmw περί τα 20-25.000χλμ (τουλάχιστον όταν είχα). Γενικά αυτοκίνητο που να έχουν αντέξει τα τακάκαι του πάνω από 30.000χλμ, δεν είχα ποτέ!! 1η φορά με το υβρίδιο που έχω φτάσει 40.000χλμ χωρίς αλλαγή ταακίων.
-
@drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:
@drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:
@ss_76 said in MAZDA 2 Facelift 2023:
@drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:
9 μήνες κάτοχος (ευχαριστημένος) mazda 2. Παρατήρησα τον τελευταίο καιρο το τιμονι για να ξεκινησει να στριβει θελει λιγο παραπανω δύναμη - μόνο στην αρχή. Ειδικά το παρατηρώ όταν έχω αρκετή ώρα το τιμόνι στριμμένο για να πάρω μια μεγάλη στροφή και μετά θέλω να το επαναφέρω στην ευθεία. Επίσης το κάνει όταν το τιμόνι ειναι κοντά στο τέρμα και θελεις παλι να το γυρισεις.
Καμία ιδέα; Κανένα καλό συνεργείο αντιπροσωπείας στην Αθήνα;Ευχαριστώ! Θα πάω και θα αναφέρω την εμπειρία μου.
Πήγε η γυναίκα για το 2ο σέρβις, δυστυχώς πρόκειται για το κλασικό μάστορα που δεν μπορείς να του έχεις εμπιστοσύνη.
Άλλαξε τακάκια στο αμάξι στα 23400km. Η χρέωση ήταν 106.23 ευρω + 20 ευρώ εργασία χωρίς ΦΠΑ. Δηλαδή 156 ευρω για τακάκια που δεν χρειαζόταν. Στην εφαρμογή πέρασε ότι τα τακάκια ελέγχθηκαν και ήταν οκ (εκει δεν μπορουσε να περασει μια τετοια αλλαγή στα 23400km). Το όλο κόστος του σέρβις ηταν 411 ευρω που δεν το κρίνω. Το θέμα είναι έγιναν οι αλλαγές που περιγράφει. Όταν βλέπεις τέτοιες συμπεριφορές αμφιβάλεις για όλα. Κρίμα.Υπάρχουν και χειρότερα,εμένα προσπαθούσαν να με πείσουν. Ότι στα 16.000 χλμ χρειαζόταν τακάκια μπροστά .ευτυχώς η πάστα φαίνεται από τη ζάντα....δε με ξαναειδαν
-
Πάντα άλλαζα στις 90 - 95k και στις 200k δίσκους.
Όλη τη ζωή του αυτοκινήτου δηλαδή, 2 φορές τακάκια και μία δίσκους.
Πιστεύω ότι με υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ, δε θα άλλαζα ποτε.
MAZDA 2 Facelift 2023