Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MAZDA 2 Facelift 2023
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MAZDA 2 Facelift 2023
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 15 / 16
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    316
    20247
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      ss_76 last edited by

      Ήταν γνωστό εδω και δυό χρόνια. Γι' αυτό έβγαλαν το MAZDA YARIS.
      Πάντως τιμιότατο αυτοκίνητο με ωραίο πάτημα, απλό γραμμικό οικονομικότατο ατμοσφαιρικό κινητήρα και κατά την γνώμη μου λιτή, διαχρονική γραμμή

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • V
        v_a last edited by

        Άντε, να ζούμε να το θυμόμαστε

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          tsour_ee last edited by

          Καλησπέρα, επειδή γνωστός είναι στο δίλημμα, Toyota Yaris η Mazda ετοιμοπαράδοτο με 1300€ λιγότερο στην ίδια έκδοση;τι θα αγοράζατε;

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mariolas last edited by

            Ίδιο είναι πάρε Mazda

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              mariolas last edited by

              Ήρθε η κουμπάρα μου προχθές με Mazda... Την. Ρωτάω πόσο κατανάλωση έχει και μου λέει δεν ξέρω απλά ξεχνάω να βάλω βενζίνη.... μπαίνω να δω καντραν 3.5 λτ χαχαχαχαχαχαχα

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • fanis75
                fanis75 moderator @tsour_ee last edited by

                @tsour_ee said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                Καλησπέρα, επειδή γνωστός είναι στο δίλημμα, Toyota Yaris η Mazda ετοιμοπαράδοτο με 1300€ λιγότερο στην ίδια έκδοση;τι θα αγοράζατε;

                Όποιο είναι πιο φτηνό με καλύτερο εξοπλισμό. Εκτός εαν θέλει να το πουλήσει σύντομα, οπότε Τογιότα, Ελλάδα γαρ.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dimgeo last edited by dimgeo

                  Ηθελα να παρω ενα Yaris Hybrid για την κορη μου αλλά δεν θέλει να περιμένει 8-12 μήνες οποτε σκέφτομαι το Μazda που είναι ετοιμοπαράδοτο. Ξέρω οτι είναι το ίδιο αμάξι, αλλά με προβληματίζει ο ενας χρόνος λιγότερο εγγυηση και τα 3 χρονια λιγοτερα στην μπαταρία. Γιατί συμβαινει αυτο αφου ειναι το ιδιο αμαξι με τα ιδια εξαρτηματα; Επίσης για το service και την υποστηριξη της Toyota ξέρω και ειμαι ευχαριστημενος, αλλά για την Mazda δεν ξερω τιποτα. Αξιζει πιστευετε η αναμονη ή να παρω το mazda;

                  cirus B 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • cirus
                    cirus @dimgeo last edited by

                    @dimgeo said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                    Ηθελα να παρω ενα Yaris Hybrid για την κορη μου αλλά δεν θέλει να περιμένει 8-12 μήνες οποτε σκέφτομαι το Μazda που είναι ετοιμοπαράδοτο. Ξέρω οτι είναι το ίδιο αμάξι, αλλά με προβληματίζει ο ενας χρόνος λιγότερο εγγυηση και τα 3 χρονια λιγοτερα στην μπαταρία. Γιατί συμβαινει αυτο αφου ειναι το ιδιο αμαξι με τα ιδια εξαρτηματα; Επίσης για το service και την υποστηριξη της Toyota ξέρω και ειμαι ευχαριστημενος, αλλά για την Mazda δεν ξερω τιποτα. Αξιζει πιστευετε η αναμονη ή να παρω το mazda;

                    το ιδιο αμάξι είναι αξιοπιστο είναι

                    δεν βλέπω καμια διαφορά για να σε προβληματιζει για ενα χρονο διαφορά στην εγγυηση

                    να ήταν κανα μοντελο μη αξιοπιστο να σε καταλάβω

                    Cirus the virus

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • B
                      bill_hsd @dimgeo last edited by bill_hsd

                      @dimgeo said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                      Αξιζει πιστευετε η αναμονη ή να παρω το mazda;

                      Προσωπικά θα επέλεγα Toyota.
                      Προφανώς το aftersales της Toyota έχει πολύ μεγαλύτερη εμπειρία στα υβριδικά και θα έχεις σίγουρα καλύτερη μεταπώληση, λογω brand, παρότι πρόκειται για τα ίδια αυτοκίνητα.
                      Επίσης, τα τρία χρόνια μεγαλύτερης εγγύησης που δίνει η Toyota για την μπαταρία δεν είναι αμελητέα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • babisstinson
                        babisstinson last edited by

                        Ερώτηση: Όταν τελειώσει η εγγύηση θεωρητικά μπορείς να πάρεις το Mazda και να πας για service σε Toyota συνεργείο; Φαντάζομαι και οι κωδικοί ανταλλακτικών οι ίδιοι θα ειναι, λάδια 0w6 πως τα λένε κλπ.

                        2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                        2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          Dimmad @babisstinson last edited by

                          @babisstinson said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                          Ερώτηση: Όταν τελειώσει η εγγύηση θεωρητικά μπορείς να πάρεις το Mazda και να πας για service σε Toyota συνεργείο; Φαντάζομαι και οι κωδικοί ανταλλακτικών οι ίδιοι θα ειναι, λάδια 0w6 πως τα λένε κλπ.

                          0-8W και ναι ειναι ακριβός τα ίδια περα απο τα έξτρα πλαστικά μπρος πίσω που έχει τωρα το Μαζντα facelift

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            DriveMeToTheMoon last edited by

                            9 μήνες κάτοχος (ευχαριστημένος) mazda 2. Παρατήρησα τον τελευταίο καιρο το τιμονι για να ξεκινησει να στριβει θελει λιγο παραπανω δύναμη - μόνο στην αρχή. Ειδικά το παρατηρώ όταν έχω αρκετή ώρα το τιμόνι στριμμένο για να πάρω μια μεγάλη στροφή και μετά θέλω να το επαναφέρω στην ευθεία. Επίσης το κάνει όταν το τιμόνι ειναι κοντά στο τέρμα και θελεις παλι να το γυρισεις.
                            Καμία ιδέα; Κανένα καλό συνεργείο αντιπροσωπείας στην Αθήνα;

                            S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              ss_76 @DriveMeToTheMoon last edited by ss_76

                              @drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                              9 μήνες κάτοχος (ευχαριστημένος) mazda 2. Παρατήρησα τον τελευταίο καιρο το τιμονι για να ξεκινησει να στριβει θελει λιγο παραπανω δύναμη - μόνο στην αρχή. Ειδικά το παρατηρώ όταν έχω αρκετή ώρα το τιμόνι στριμμένο για να πάρω μια μεγάλη στροφή και μετά θέλω να το επαναφέρω στην ευθεία. Επίσης το κάνει όταν το τιμόνι ειναι κοντά στο τέρμα και θελεις παλι να το γυρισεις.
                              Καμία ιδέα; Κανένα καλό συνεργείο αντιπροσωπείας στην Αθήνα;

                              4f43d768-3e73-47c6-bb98-8aca97f27877-image.png

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                DriveMeToTheMoon @ss_76 last edited by

                                @ss_76 said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                @drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                9 μήνες κάτοχος (ευχαριστημένος) mazda 2. Παρατήρησα τον τελευταίο καιρο το τιμονι για να ξεκινησει να στριβει θελει λιγο παραπανω δύναμη - μόνο στην αρχή. Ειδικά το παρατηρώ όταν έχω αρκετή ώρα το τιμόνι στριμμένο για να πάρω μια μεγάλη στροφή και μετά θέλω να το επαναφέρω στην ευθεία. Επίσης το κάνει όταν το τιμόνι ειναι κοντά στο τέρμα και θελεις παλι να το γυρισεις.
                                Καμία ιδέα; Κανένα καλό συνεργείο αντιπροσωπείας στην Αθήνα;

                                4f43d768-3e73-47c6-bb98-8aca97f27877-image.png

                                Ευχαριστώ! Θα πάω και θα αναφέρω την εμπειρία μου.

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  DriveMeToTheMoon @DriveMeToTheMoon last edited by

                                  @drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                  @ss_76 said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                  @drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                  9 μήνες κάτοχος (ευχαριστημένος) mazda 2. Παρατήρησα τον τελευταίο καιρο το τιμονι για να ξεκινησει να στριβει θελει λιγο παραπανω δύναμη - μόνο στην αρχή. Ειδικά το παρατηρώ όταν έχω αρκετή ώρα το τιμόνι στριμμένο για να πάρω μια μεγάλη στροφή και μετά θέλω να το επαναφέρω στην ευθεία. Επίσης το κάνει όταν το τιμόνι ειναι κοντά στο τέρμα και θελεις παλι να το γυρισεις.
                                  Καμία ιδέα; Κανένα καλό συνεργείο αντιπροσωπείας στην Αθήνα;

                                  4f43d768-3e73-47c6-bb98-8aca97f27877-image.png

                                  Ευχαριστώ! Θα πάω και θα αναφέρω την εμπειρία μου.

                                  Πήγε η γυναίκα για το 2ο σέρβις, δυστυχώς πρόκειται για το κλασικό μάστορα που δεν μπορείς να του έχεις εμπιστοσύνη.
                                  Άλλαξε τακάκια στο αμάξι στα 23400km. Η χρέωση ήταν 106.23 ευρω + 20 ευρώ εργασία χωρίς ΦΠΑ. Δηλαδή 156 ευρω για τακάκια που δεν χρειαζόταν. Στην εφαρμογή πέρασε ότι τα τακάκια ελέγχθηκαν και ήταν οκ (εκει δεν μπορουσε να περασει μια τετοια αλλαγή στα 23400km). Το όλο κόστος του σέρβις ηταν 411 ευρω που δεν το κρίνω. Το θέμα είναι έγιναν οι αλλαγές που περιγράφει. Όταν βλέπεις τέτοιες συμπεριφορές αμφιβάλεις για όλα. Κρίμα.

                                  alexandros-k I fanis75 D 4 Replies Last reply Reply Quote 1
                                  • alexandros-k
                                    alexandros-k @DriveMeToTheMoon last edited by

                                    @drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                    @drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                    @ss_76 said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                    @drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                    9 μήνες κάτοχος (ευχαριστημένος) mazda 2. Παρατήρησα τον τελευταίο καιρο το τιμονι για να ξεκινησει να στριβει θελει λιγο παραπανω δύναμη - μόνο στην αρχή. Ειδικά το παρατηρώ όταν έχω αρκετή ώρα το τιμόνι στριμμένο για να πάρω μια μεγάλη στροφή και μετά θέλω να το επαναφέρω στην ευθεία. Επίσης το κάνει όταν το τιμόνι ειναι κοντά στο τέρμα και θελεις παλι να το γυρισεις.
                                    Καμία ιδέα; Κανένα καλό συνεργείο αντιπροσωπείας στην Αθήνα;

                                    4f43d768-3e73-47c6-bb98-8aca97f27877-image.png

                                    Ευχαριστώ! Θα πάω και θα αναφέρω την εμπειρία μου.

                                    Πήγε η γυναίκα για το 2ο σέρβις, δυστυχώς πρόκειται για το κλασικό μάστορα που δεν μπορείς να του έχεις εμπιστοσύνη.
                                    Άλλαξε τακάκια στο αμάξι στα 23400km. Η χρέωση ήταν 106.23 ευρω + 20 ευρώ εργασία χωρίς ΦΠΑ. Δηλαδή 156 ευρω για τακάκια που δεν χρειαζόταν. Στην εφαρμογή πέρασε ότι τα τακάκια ελέγχθηκαν και ήταν οκ (εκει δεν μπορουσε να περασει μια τετοια αλλαγή στα 23400km). Το όλο κόστος του σέρβις ηταν 411 ευρω που δεν το κρίνω. Το θέμα είναι έγιναν οι αλλαγές που περιγράφει. Όταν βλέπεις τέτοιες συμπεριφορές αμφιβάλεις για όλα. Κρίμα.

                                    Τα τακακια ξερεις οτι οντως τα αλλαξε?
                                    Και κανε παραπονα στην Mazda

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ilias-a @DriveMeToTheMoon last edited by

                                      @drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                      @drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                      @ss_76 said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                      @drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                      9 μήνες κάτοχος (ευχαριστημένος) mazda 2. Παρατήρησα τον τελευταίο καιρο το τιμονι για να ξεκινησει να στριβει θελει λιγο παραπανω δύναμη - μόνο στην αρχή. Ειδικά το παρατηρώ όταν έχω αρκετή ώρα το τιμόνι στριμμένο για να πάρω μια μεγάλη στροφή και μετά θέλω να το επαναφέρω στην ευθεία. Επίσης το κάνει όταν το τιμόνι ειναι κοντά στο τέρμα και θελεις παλι να το γυρισεις.
                                      Καμία ιδέα; Κανένα καλό συνεργείο αντιπροσωπείας στην Αθήνα;

                                      4f43d768-3e73-47c6-bb98-8aca97f27877-image.png

                                      Ευχαριστώ! Θα πάω και θα αναφέρω την εμπειρία μου.

                                      Πήγε η γυναίκα για το 2ο σέρβις, δυστυχώς πρόκειται για το κλασικό μάστορα που δεν μπορείς να του έχεις εμπιστοσύνη.
                                      Άλλαξε τακάκια στο αμάξι στα 23400km. Η χρέωση ήταν 106.23 ευρω + 20 ευρώ εργασία χωρίς ΦΠΑ. Δηλαδή 156 ευρω για τακάκια που δεν χρειαζόταν. Στην εφαρμογή πέρασε ότι τα τακάκια ελέγχθηκαν και ήταν οκ (εκει δεν μπορουσε να περασει μια τετοια αλλαγή στα 23400km). Το όλο κόστος του σέρβις ηταν 411 ευρω που δεν το κρίνω. Το θέμα είναι έγιναν οι αλλαγές που περιγράφει. Όταν βλέπεις τέτοιες συμπεριφορές αμφιβάλεις για όλα. Κρίμα.

                                      Ενημερωση δεν ειχατε για τα εξτρα ανταλλακτικα που χρειαζοταν?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @DriveMeToTheMoon last edited by

                                        @drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                        Στην εφαρμογή πέρασε ότι τα τακάκια ελέγχθηκαν και ήταν οκ (εκει δεν μπορουσε να περασει μια τετοια αλλαγή στα 23400km).

                                        Γιατί δεν μπορούσε. Ορισμένα αμάξια τρώνε πολύ εύκολα τακάκια, π.χ. στα Μίνι θέλουν κάθε 15 με 17.000χλμ αλλαγή. Στις bmw περί τα 20-25.000χλμ (τουλάχιστον όταν είχα). Γενικά αυτοκίνητο που να έχουν αντέξει τα τακάκαι του πάνω από 30.000χλμ, δεν είχα ποτέ!! 1η φορά με το υβρίδιο που έχω φτάσει 40.000χλμ χωρίς αλλαγή ταακίων.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        babisstinson 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimitrioskosmas @DriveMeToTheMoon last edited by

                                          @drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                          @drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                          @ss_76 said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                          @drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                          9 μήνες κάτοχος (ευχαριστημένος) mazda 2. Παρατήρησα τον τελευταίο καιρο το τιμονι για να ξεκινησει να στριβει θελει λιγο παραπανω δύναμη - μόνο στην αρχή. Ειδικά το παρατηρώ όταν έχω αρκετή ώρα το τιμόνι στριμμένο για να πάρω μια μεγάλη στροφή και μετά θέλω να το επαναφέρω στην ευθεία. Επίσης το κάνει όταν το τιμόνι ειναι κοντά στο τέρμα και θελεις παλι να το γυρισεις.
                                          Καμία ιδέα; Κανένα καλό συνεργείο αντιπροσωπείας στην Αθήνα;

                                          4f43d768-3e73-47c6-bb98-8aca97f27877-image.png

                                          Ευχαριστώ! Θα πάω και θα αναφέρω την εμπειρία μου.

                                          Πήγε η γυναίκα για το 2ο σέρβις, δυστυχώς πρόκειται για το κλασικό μάστορα που δεν μπορείς να του έχεις εμπιστοσύνη.
                                          Άλλαξε τακάκια στο αμάξι στα 23400km. Η χρέωση ήταν 106.23 ευρω + 20 ευρώ εργασία χωρίς ΦΠΑ. Δηλαδή 156 ευρω για τακάκια που δεν χρειαζόταν. Στην εφαρμογή πέρασε ότι τα τακάκια ελέγχθηκαν και ήταν οκ (εκει δεν μπορουσε να περασει μια τετοια αλλαγή στα 23400km). Το όλο κόστος του σέρβις ηταν 411 ευρω που δεν το κρίνω. Το θέμα είναι έγιναν οι αλλαγές που περιγράφει. Όταν βλέπεις τέτοιες συμπεριφορές αμφιβάλεις για όλα. Κρίμα.

                                          Υπάρχουν και χειρότερα,εμένα προσπαθούσαν να με πείσουν. Ότι στα 16.000 χλμ χρειαζόταν τακάκια μπροστά .ευτυχώς η πάστα φαίνεται από τη ζάντα....δε με ξαναειδαν

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • georgemit
                                            georgemit last edited by georgemit

                                            Πάντα άλλαζα στις 90 - 95k και στις 200k δίσκους.
                                            Όλη τη ζωή του αυτοκινήτου δηλαδή, 2 φορές τακάκια και μία δίσκους. 😎
                                            Πιστεύω ότι με υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ, δε θα άλλαζα ποτε.

                                            i30 1.5 160 N line!

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 15 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr