-
Πεστα στο αγγλικό οτο εξπρές που τα έβγαλε.
Εμένα δεν με αφορούν οι πανάκριβες κινεζιες
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πεστα στο αγγλικό οτο εξπρές που τα έβγαλε.
Εμένα δεν με αφορούν οι πανάκριβες κινεζιες
καλά πάρε τωρα 2-3 αστεράκια στα crash test επειδη έτσι ήθελες με το Γαλλικο χρεπι με ελειπή εξοπλισμό
και κοίτα το κινεζικο που είναι ανώτερο σε όλα και πιο φτηνο και με μεγαλύτερο εξοπλισμό να παίρνει 5 αστέρια παρα αυτή την παρατήρηση οτι δεν είναι optimum για χρήση το adaptive και θελει software update
μιας και ετσι καταλαβαινεις αν και δεν ήθελα να ρίξω το επίπεδο μου
Γαλλικο ξυδάκι και όλα γίνονται
-
Γιατί την λες σε μένα;
Άλλοι τα τσακίζουν τα κινέζικα χρεπια.
Επίσης είπαν στον αγοραστή τους που τα αγόρασε για τα συστήματα αυτά ότι δεν δουλεύουν και είναι επικίνδυνο αυτό;
Όχι το ανακάλυψαν άλλοι.
-
Το bug ομως μπορει να διορθωθει ενω αυτο που δεν υπαρχει οχι.
Οποτε εχουμε κατασκευαστη που φροντιζει τους επιβατες του στον μεγιστο βαθμο, εστω και με θεματακια που μπορουν να λυθουν ευκολα, κι εναν αλλον κατασκευαστη που αδιαφορει για τον μεγιστο βαθμο προστασιας.
Κι αυτη η εταιρια λεγεται Citroen οχι Dacia ετσι;
Η εταιρια που εβγαλε DS, CX, XM, Xantia Activa, ZX ξεπεσε τοσο ωστε να βγαλει αυτo το C3; Που εξαντλει την καινοτομια στα καθισματα και στα progressive hydraulic cushions??
-
@panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κι αυτη η εταιρια λεγεται Citroen οχι Dacia ετσι;
Η εταιρια που εβγαλε DS, CX, XM, Xantia Activa, ZX ξεπεσε τοσο ωστε να βγαλει αυτo το C3; Που εξαντλει την καινοτομια στα καθισματα και στα progressive hydraulic cushions??
H καινοτομία της Σιτροέν σταμάτησε με την CX ουσιαστικά, αλλά κάποια ψήγματα συνεχίστηκαν μέχρι και την Xantia. Μετά πέθανε και άρχισε να βγάζει μ@λακίες. Τώρα έβγαλε το facelift του Tcross και το ονόμασε Σε Τριο....απλά ειναι χειρότερο.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κι αυτη η εταιρια λεγεται Citroen οχι Dacia ετσι;
Η εταιρια που εβγαλε DS, CX, XM, Xantia Activa, ZX ξεπεσε τοσο ωστε να βγαλει αυτo το C3; Που εξαντλει την καινοτομια στα καθισματα και στα progressive hydraulic cushions??
H καινοτομία της Σιτροέν σταμάτησε με την CX ουσιαστικά, αλλά κάποια ψήγματα συνεχίστηκαν μέχρι και την Xantia. Μετά πέθανε και άρχισε να βγάζει μ@λακίες. Τώρα έβγαλε το facelift του Tcross και το ονόμασε Σε Τριο....απλά ειναι χειρότερο.
Η καινοτομια συνεχιστηκε και αφου αγοραστηκε απο την Peugeot, μπορεσε να εξελιξει την υδροπνευματικη, να ημιουργησει αμαξια με υστερουντες βραχιονες που ειχαν τρομερη ανεση και κρατημα στον δρομο, κλπ
Πλεον ομως ειναι ενα σημα στα 14-16 της Stellantis, δεν παραγει τεχνογνωσια, καινοτομια. Μετατραπηκε δε σε μια απλα φτηνη μαρκα και τιποτα αλλο
-
Μην τσακώνεστε με τον Criu για 1-2 μέρες. Προσπαθεί να συνέλθει από τη χθεσινή τεσσάρα..
-
Δηλαδή βρε κρουζερ, όποιος θέλει να πάρει "ινδικό" ή "κινέζικο" αμάξι, πλέον θα αγοράζει Σιτροεν, φαμπρικέε εν Εού, κι αυτό το καμαρώνουμε, ευχόμενοι να καταφέρει Η ΣΙΤΡΟΕΝ να μειώσει τη ψαλίδα με ΤΗ ΝΤΑΤΣΙΑ...
Πάλι καλά που δεν τους είπες ότι τα Κάστρα δεν πέφτουν και ντρέπεται και η ντροπή που σου θέτουν ζητήματα ασφαλείας, κι ότι η Σιτροεν διασφαλίζει την ασφάλεια... -
@panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μην τσακώνεστε με τον Criu για 1-2 μέρες. Προσπαθεί να συνέλθει από τη χθεσινή τεσσάρα..
Μπα...ξέρεις τι θα πει...
Δεν ήταν στους στόχους της ομάδας γιατί ο λαός θέλει πρωτάθλημα και το βάρος έχει πέσει στο Κυριακάτικο ματς...
Κάτι σαν τα adas της Citroen...
-
@panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το bug ομως μπορει να διορθωθει ενω αυτο που δεν υπαρχει οχι.
Οποτε εχουμε κατασκευαστη που φροντιζει τους επιβατες του στον μεγιστο βαθμο, εστω και με θεματακια που μπορουν να λυθουν ευκολα, κι εναν αλλον κατασκευαστη που αδιαφορει για τον μεγιστο βαθμο προστασιας.
Κι αυτη η εταιρια λεγεται Citroen οχι Dacia ετσι;
Η εταιρια που εβγαλε DS, CX, XM, Xantia Activa, ZX ξεπεσε τοσο ωστε να βγαλει αυτo το C3; Που εξαντλει την καινοτομια στα καθισματα και στα progressive hydraulic cushions??
Ναι ακριβώς και πουλάει φτηνότερα και το δηλώνει και όσοι θέλουν το αγοράζουν.
Από και ως που η ΑΠΑΤΗ της Μπιντ θεωρείται μπαγκ ;
Σε λίγο θα θεωρούσατε μπαγκ και το ντιζελγκειτ και τους τακατα αερόσακους και γιατί να μην θεωρηθεί μπαγκ και ο ιμάντας στο πιουρτεκ και το αντμπλου στον ντίζελ ;
-
@panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μην τσακώνεστε με τον Criu για 1-2 μέρες. Προσπαθεί να συνέλθει από τη χθεσινή τεσσάρα..
Σιγά εμείς παίζαμε με ομάδα εσείς παίζατε με μπυραρία με σήμα την φολκσβαγκεν..
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δηλαδή βρε κρουζερ, όποιος θέλει να πάρει "ινδικό" ή "κινέζικο" αμάξι, πλέον θα αγοράζει Σιτροεν, φαμπρικέε εν Εού, κι αυτό το καμαρώνουμε, ευχόμενοι να καταφέρει Η ΣΙΤΡΟΕΝ να μειώσει τη ψαλίδα με ΤΗ ΝΤΑΤΣΙΑ...
Πάλι καλά που δεν τους είπες ότι τα Κάστρα δεν πέφτουν και ντρέπεται και η ντροπή που σου θέτουν ζητήματα ασφαλείας, κι ότι η Σιτροεν διασφαλίζει την ασφάλεια...Δεν λέω τίποτα. Λέω ότι η Σιτροέν πουλάει συγκεκριμένο προϊόν και τέλος σε δίκαιη τιμή.
Οι Κινέζοι εξαπατούν και επίσης τέλος.
Το παρελθόν ήταν για την δική του εποχή και τις δικές του συνθήκες.
-
Βγήκε στις αίθουσες το "cruiser ο μέτοχος, η συντροφιά του forum"
Έχει πολύ ξύλο
-
@antoniokon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μην τσακώνεστε με τον Criu για 1-2 μέρες. Προσπαθεί να συνέλθει από τη χθεσινή τεσσάρα..
Μπα...ξέρεις τι θα πει...
Δεν ήταν στους στόχους της ομάδας γιατί ο λαός θέλει πρωτάθλημα και το βάρος έχει πέσει στο Κυριακάτικο ματς...
Κάτι σαν τα adas της Citroen...
Δεν λέω δικαιολογίες λέω την πραγματικότητα και στην κατάσταση που βρίσκεται η ομάδα μόνο αν είχε την τύχη που έχει η ομάδα με σήμα τον Γανυμήδη θα είχε ελπίδα για θετικό αποτέλεσμα δηλαδή τουλάχιστον μία ισοπαλία.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βγήκε στις αίθουσες το "cruiser ο μέτοχος, η συντροφιά του forum"
Έχει πολύ ξύλο
Πάει για Όσκαρ.
-
Ηχητικών εφέ.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@antoniokon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μην τσακώνεστε με τον Criu για 1-2 μέρες. Προσπαθεί να συνέλθει από τη χθεσινή τεσσάρα..
Μπα...ξέρεις τι θα πει...
Δεν ήταν στους στόχους της ομάδας γιατί ο λαός θέλει πρωτάθλημα και το βάρος έχει πέσει στο Κυριακάτικο ματς...
Κάτι σαν τα adas της Citroen...
Δεν λέω δικαιολογίες λέω την πραγματικότητα και στην κατάσταση που βρίσκεται η ομάδα μόνο αν είχε την τύχη που έχει η ομάδα με σήμα τον Γανυμήδη θα είχε ελπίδα για θετικό αποτέλεσμα δηλαδή τουλάχιστον μία ισοπαλία.
Εγώ εμεινα ότι ο Ολυμπιακός πήρε ευκολα το μιλκο καπ γιατι ήταν εύκολο
τυχη ηταν που κερδίσαμε 2 φορες την Αστον Βιλα (μέσα και εξω) που τερματισε πιο ψηλά από την τσέλσι ε?
Ελληνικο ξυδι ΤΟΠ πολύ καλό!!!
Εγώ δεν χαιρομαι πάντως οταν Ελληνική ομάδα χάνει από ξένη και ειδικά όταν τρώει 4 γιαυτο και δεν κοροιδεύω
μακάρι να γυρισει γρήγορα ο παιχταράς Ιωαννιδης και να κερδίσετε στα επόμενα παιχνιδια. Το ιδιο ευχομαι για ολες τις Ελληνικές ομάδες δεν είμαι κάφρος.
-
Παίζει να είσαι ο μόνος...Α και μιλκο καπ το είχε πει ο Καραπαπας όταν έφτασε ο ΠΑΟΚ κοντά στο να το πάρει.
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@antoniokon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μην τσακώνεστε με τον Criu για 1-2 μέρες. Προσπαθεί να συνέλθει από τη χθεσινή τεσσάρα..
Μπα...ξέρεις τι θα πει...
Δεν ήταν στους στόχους της ομάδας γιατί ο λαός θέλει πρωτάθλημα και το βάρος έχει πέσει στο Κυριακάτικο ματς...
Κάτι σαν τα adas της Citroen...
Δεν λέω δικαιολογίες λέω την πραγματικότητα και στην κατάσταση που βρίσκεται η ομάδα μόνο αν είχε την τύχη που έχει η ομάδα με σήμα τον Γανυμήδη θα είχε ελπίδα για θετικό αποτέλεσμα δηλαδή τουλάχιστον μία ισοπαλία.
Εγώ εμεινα ότι ο Ολυμπιακός πήρε ευκολα το μιλκο καπ γιατι ήταν εύκολο
τυχη ηταν που κερδίσαμε 2 φορες την Αστον Βιλα που τερματισε πιο ψηλά από την τσέλσι ε?
Ελληνικο ξυδι ΤΟΠ πολύ καλό!!!
Εγώ δεν χαιρομαι πάντως οταν Ελληνική ομάδα χάνει από ξένη και ειδικά όταν τρώει 4
μακάρι να γυρισει γρήγορα ο παιχταράς Ιωαννιδης και να κερδίσετε στα επόμενα παιχνιδια. Το ιδιο ευχομαι για ολες τις Ελληνικές ομάδες δεν είμαι κάφρος.
Να χαρεις ότι αγαπας αλλά να χαίρομαι για τις επιτυχίες της σιχαμερής ομαδας με την αλογοτροφή, με ΤΙΠΟΤΑ!
Με τους εξωγήινους/κόλαση/ να επαιζε με αυτους θα ήμουν!
Ειχα ένα θέμα όταν τυχόν επαιζε με τουρκικες, αλλά από τη μία η εμπλοκή του Ατζουν και από την αλλη ο Ταραμάν και οι τουρκαλαδες του, με γλυτωσαν από το διλημμα, και έτσι υποστηρίζω παντα την άλλη τουρκική ομάδα! -
Citroën Karin από το 1980αν η Citroen ακολουθούσε αυτό τον δρόμο που αφησε θα την υποστηριζα κιολας (οχι οσο εσυ αυτό δεν γίνεται)
αλλα να βγαζει πλέμπες αυτοκίνητα και να λέμε γιατι έτσι θέλει και ταυτόχρονα να χλευαζουμε τους κινεζους ενώ βγαζουν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα ΟΧΙ δεν θα το κάνω
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης