Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 357
    • 358
    • 359
    • 360
    • 361
    • 385
    • 386
    • 359 / 386
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    96
    7701
    84173
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Γιατί φοβούνται την Γερμανία για κανένα νέο Ανσλους..😊

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • katafractos17
        katafractos17 last edited by

        Μείωση τιμών σε ID.4

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • L
          lap last edited by

          cf62472f-91cd-40ca-a21d-acebf4a3973e-image.jpeg https://goauctionmpc.blob.core.windows.net/stock/728-4-medium.jpg?v=63790453191503

          @vagkirk

          Όταν είχα πρώτο δει αυτό το εσωτερικό σε περιοδικο της εποχής είχα τρελαθεί.

          Αμαξάρα....

          Αλλά μόνο σε αυτήν την έκδοση. Στις πιο κάτω.,.. 😲

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • georgemit
            georgemit last edited by

            Εντυπωσιακός ήταν και ο φωτισμός των καντράν των vw εκείνης της εποχής.

            i30 1.5 160 N line!

            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • V
              vagkirk last edited by

              Περί διαχρονικότητας ο λόγος...
              alt text

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                andya3 last edited by

                Η vw απ' ότι φαίνεται περνάει μια απ' τις μεγαλύτερες κρίσεις στην ιστορία της. Έχουν ξεκινήσει απ' το '19 να πέφτουν οι πωλήσεις της παγκοσμίως και κάθε χρόνο και χειρότερα.

                Στο τέλος αυτή η διαχρονικότητα και η συντηρητική προσέγγιση θα τη σώσει, αν διορθωθεί και η ίδια βέβαια και κυρίως αν φτιάξει τις τιμές της.

                Πόσες φορές έχω μπει σε αυτοκίνητα άλλων εταιρειών και τον πρώτο καιρό ενθουσιάζομαι. Τα Γαλλικά π.χ. είναι ωραία και πολύ άνετα αυτοκίνητα, τα Κορεάτικα καλά και φτηνά, τα Ιαπωνικά οικονομικά σε κατανάλωση. Πάντα κάτι νοιώθω να μου λείπει όμως.

                Μετά ξαναμπαίνω σ' ένα vw και νοιώθω σαν το σπίτι μου. Και λέω εδώ είμαστε οκ...😁

                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • M
                  mariolas last edited by

                  Στου Γερμανούς λείπει λίγο τσίπα .. ποτέ δεν την είχαν ... Απατεώνες ψεύτες ... Μόνο χρήμα βλέπουν με ένα αμάξι θέλουν άλλο ένα ... Να βουλιάξουν.Κοντα είναι!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kkostask last edited by

                    Διαβάζω συνέχεια για διαχρονικότητα…δεν ήξερα ότι ένα ουσιαστικά ίδιο κουτί με ρόδες είναι….διαχρονικό…μια συντηρητικούρα αδιάφορη είναι…το μόνο που μπορείς να θεωρήσεις διαχρονικό είναι οι βλάβες αν και για να είμαι δίκαιος έχουν μειωθεί τα τελευταία χρόνια.

                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • cirus
                      cirus @kkostask last edited by

                      @kkostask said in VW FORUM:

                      Διαβάζω συνέχεια για διαχρονικότητα…δεν ήξερα ότι ένα ουσιαστικά ίδιο κουτί με ρόδες είναι….διαχρονικό…μια συντηρητικούρα αδιάφορη είναι…το μόνο που μπορείς να θεωρήσεις διαχρονικό είναι οι βλάβες αν και για να είμαι δίκαιος έχουν μειωθεί τα τελευταία χρόνια.

                      η 911 εχει διαχρονικό σχήμα και το δέχομαι

                      ολα τα άλλα οχι

                      Cirus the virus

                      K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kkostask @cirus last edited by

                        @cirus said in VW FORUM:

                        @kkostask said in VW FORUM:

                        Διαβάζω συνέχεια για διαχρονικότητα…δεν ήξερα ότι ένα ουσιαστικά ίδιο κουτί με ρόδες είναι….διαχρονικό…μια συντηρητικούρα αδιάφορη είναι…το μόνο που μπορείς να θεωρήσεις διαχρονικό είναι οι βλάβες αν και για να είμαι δίκαιος έχουν μειωθεί τα τελευταία χρόνια.

                        η 911 εχει διαχρονικό σχήμα και το δέχομαι

                        ολα τα άλλα οχι

                        Αν το καλοσκεφτείς και αυτός από κάτω ένας σκαραβαίος είναι… 😁

                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • cirus
                          cirus @kkostask last edited by

                          @kkostask said in VW FORUM:

                          @cirus said in VW FORUM:

                          @kkostask said in VW FORUM:

                          Διαβάζω συνέχεια για διαχρονικότητα…δεν ήξερα ότι ένα ουσιαστικά ίδιο κουτί με ρόδες είναι….διαχρονικό…μια συντηρητικούρα αδιάφορη είναι…το μόνο που μπορείς να θεωρήσεις διαχρονικό είναι οι βλάβες αν και για να είμαι δίκαιος έχουν μειωθεί τα τελευταία χρόνια.

                          η 911 εχει διαχρονικό σχήμα και το δέχομαι

                          ολα τα άλλα οχι

                          Αν το καλοσκεφτείς και αυτός από κάτω ένας σκαραβαίος είναι… 😁

                          Βλάσφημε 🤣 🤣

                          Cirus the virus

                          K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kkostask @cirus last edited by

                            @cirus said in VW FORUM:

                            @kkostask said in VW FORUM:

                            @cirus said in VW FORUM:

                            @kkostask said in VW FORUM:

                            Διαβάζω συνέχεια για διαχρονικότητα…δεν ήξερα ότι ένα ουσιαστικά ίδιο κουτί με ρόδες είναι….διαχρονικό…μια συντηρητικούρα αδιάφορη είναι…το μόνο που μπορείς να θεωρήσεις διαχρονικό είναι οι βλάβες αν και για να είμαι δίκαιος έχουν μειωθεί τα τελευταία χρόνια.

                            η 911 εχει διαχρονικό σχήμα και το δέχομαι

                            ολα τα άλλα οχι

                            Αν το καλοσκεφτείς και αυτός από κάτω ένας σκαραβαίος είναι… 😁

                            Βλάσφημε 🤣 🤣

                            Πέρα από την πλάκα, η πρώτη πρώτη γενιά 911 κάτι είχε συγγενικό πέρα φυσικά από την θέση της μηχανής. Δεν θυμάμαι όμως λεπτομέρειες. Άλλωστε εκείνη την εποχή η vw ήταν εντελώς για φούντο. Για αυτό λέγανε ότι η μηχανή της 911 έμπαινε κουτί στον σκαραβαίο.

                            realzeus fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                            • A d P
                              A d P moderator @georgemit last edited by

                              @georgemit said in VW FORUM:

                              Εντυπωσιακός ήταν και ο φωτισμός των καντράν των vw εκείνης της εποχής.

                              Το μπλε - κόκκινο;

                              I EAT MILF AND COOKIES

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kostis20 last edited by kostis20

                                Γενικά το 4αρι golf ήταν πολύ καλό και σχετικά αξιόπιστο μηχανικά ειδικά με τον 1,6 8V που είχαμε εμείς.'Ηταν πολύ καλό στο ταξίδι και ο κινητηρας παραπάνω απο επαρκής.Δηλαδή κραταγε τα 150- 160 πολύ άνετα και ξεκούραστα παρολο το κοντό κιβώτιο .Ειχε καλή ηχομόνωση. Αντίθετα το 1,4 ήταν τάφος.Στις κλειστές στροφες ήθελε προσοχή γιατι τα ψηλοπρόφιλα 80αρια λάστιχα μαγουλιαζαν και υπόστρεφε.Και οι ρεπρίζ ήταν καλές με τη βοηθεια του κοντού κιβωτίου. Το εσωτερικό ήταν πολύ ωραίο οπως αυτα που βάλατε στις φωτογραφίες ...ΑΛΛΑ αρχισε να διαλύεται αδικαιολογητα νωρίς. Ταπετσαρίες ξεκολλούσαν ,ο ουρανός κρεμόταν και τα πλαστικα αρχισαν να ξεφλουδίζουν πολύ γρήγορα...Ο ωραίος μπλε φωτισμός καιγόταν όπως και ο φωτισμός στα χειριστήρια του καλοριφέρ. Τα ίδια και το αντίστοιχο
                                passat.Η ποτηροθήκη επίσης χάλασε νωρίς.Μετά τα 70.000 km ήθελε 1 λτ λαδι περίπου κάθε 4 με 5.000km.Καλά γρύλλο παραθύρων πρέπει να ειχαμε αλλάξει και 10 φορές.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • realzeus
                                  realzeus @kkostask last edited by

                                  @kkostask said in VW FORUM:

                                  @cirus said in VW FORUM:

                                  @kkostask said in VW FORUM:

                                  @cirus said in VW FORUM:

                                  @kkostask said in VW FORUM:

                                  Διαβάζω συνέχεια για διαχρονικότητα…δεν ήξερα ότι ένα ουσιαστικά ίδιο κουτί με ρόδες είναι….διαχρονικό…μια συντηρητικούρα αδιάφορη είναι…το μόνο που μπορείς να θεωρήσεις διαχρονικό είναι οι βλάβες αν και για να είμαι δίκαιος έχουν μειωθεί τα τελευταία χρόνια.

                                  η 911 εχει διαχρονικό σχήμα και το δέχομαι

                                  ολα τα άλλα οχι

                                  Αν το καλοσκεφτείς και αυτός από κάτω ένας σκαραβαίος είναι… 😁

                                  Βλάσφημε 🤣 🤣

                                  Πέρα από την πλάκα, η πρώτη πρώτη γενιά 911 κάτι είχε συγγενικό πέρα φυσικά από την θέση της μηχανής. Δεν θυμάμαι όμως λεπτομέρειες. Άλλωστε εκείνη την εποχή η vw ήταν εντελώς για φούντο. Για αυτό λέγανε ότι η μηχανή της 911 έμπαινε κουτί στον σκαραβαίο.

                                  Η 356, όχι η 911.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @kkostask last edited by

                                    @kkostask said in VW FORUM:

                                    Πέρα από την πλάκα, η πρώτη πρώτη γενιά 911 κάτι είχε συγγενικό πέρα φυσικά από την θέση της μηχανής.

                                    Πολλές συγγένειeς (εξάλλου ίδιος ήταν ο σχεδιαστής - o Ferdinand Porsche!). Είχαν ίδια μηχανολογική σχεδίαση (αερόψυκτος, μπόξερ κινητήρας το ποθετημένος πίσω!), ίδιο πάτωμα με 2.4μ μεταξόνιο και παρόμοια αρχιτεκτονική ανάρτησης. Σαφως η Πόρσε, λόγω χρημάτων, ήταν πολύ πιο εξελιγμένη και 100 φορές καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά παρέμενε σκοτώστρα, ειδικά η 1η γενιά.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A d P
                                      A d P moderator last edited by

                                      Golf 7
                                      Έλεγχος μεταχειρισμένου
                                      2017 diesel, 200.000 χλμ
                                      Βρήκε μερικά πραγματακια 😁
                                      Youtube Video

                                      I EAT MILF AND COOKIES

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        kkostask last edited by

                                        Εντάξει, σιγά τα αυγά….πταίσματα βρήκαν. Απλά μου φάνηκε εντελώς ερασιτεχνικό αυτό με τα αμορτισέρ. Αφού έχει κάνει 200κ πρέπει να αλλαχθούν και καλά….τα δικά μου πχ έχουν 205κ, μετρήθηκαν πριν 5 μήνες και ήταν σε εξαιρετική κατάσταση, κάπου μεταξύ 75-80% όλα.

                                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          andya3 @kkostask last edited by

                                          @kkostask said in VW FORUM:

                                          Εντάξει, σιγά τα αυγά….πταίσματα βρήκαν. Απλά μου φάνηκε εντελώς ερασιτεχνικό αυτό με τα αμορτισέρ. Αφού έχει κάνει 200κ πρέπει να αλλαχθούν και καλά….τα δικά μου πχ έχουν 205κ, μετρήθηκαν πριν 5 μήνες και ήταν σε εξαιρετική κατάσταση, κάπου μεταξύ 75-80% όλα.

                                          Τα αμορτισέρ σου μετά τα χιλιόμετρα που λες ότι έκανες είναι δράμα, κακώς τα κρατάς. Δεν υπάρχει τρόπος μέτρησης των αμορτισέρ πάνω στα αυτοκίνητο, αυτά που κάνουν τα ΚΤΕΟ είναι κοροϊδία. Για να μετρηθούν σωστά πρέπει να βγουν και να δοκιμαστούν ένα - ένα σε μηχάνημα.

                                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                          K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            sabas_thess last edited by

                                            Επίσης τα "όρια" του ΚΤΕΟ είναι στα όρια του ποινικού κώδικα. Αν είχαμε πραγματικό, και όχι απλά κερδοσκοπικό, ΚΤΕΟ τα μισά αυτοκίνητα θα έπρεπε να κόβονται και απ' τα υπόλοιπα τα μισά να πληρώνουν τριπλά ΤΚ...

                                            "I am what you made me", D.V.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 357
                                            • 358
                                            • 359
                                            • 360
                                            • 361
                                            • 385
                                            • 386
                                            • 359 / 386
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr