Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 715
    • 716
    • 717
    • 718
    • 719
    • 896
    • 897
    • 717 / 897
    Περί αυτοκίνησης
    160
    17928
    403744
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Μου το είχες απαντήσει, αλλά το επιβεβαίωσα, απλά μου είπε ότι χρειάζεται κάποιες διαδικασίες.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dettol @criuser last edited by

        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Μου το είχες απαντήσει, αλλά το επιβεβαίωσα, απλά μου είπε ότι χρειάζεται κάποιες διαδικασίες.

        Καμμία διαδικασία. Βγάζεις ενημερότητα και αν υπάρχουν, έστω και μη ληξιπρόθεσμες οφειλές, αυτή βγαίνει με παρακράτηση. Την στέλνεις στο ΚΗ και προχωράει η πληρωμή, πρώτα πληρώνεται η εφορία και ότι μείνει πάει στο λογαριασμό σου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • fanis75
          fanis75 moderator @dettol last edited by

          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          δες το, ειναι πολυ επιμορφωτικο.

          Δεν ξέρω εαν αντέχω τόση βλακεία μαζεμένη....δεν έχω και χρόνο!

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • fanis75
            fanis75 moderator @criuser last edited by

            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Αλλά είδα και τον Φάνη. Ο άλλος με το Τέσλα έκανε 110000 χλμ σε 2,5 χρόνια δηλαδή 44000 τον χρόνο. Αμα το βάλουμε με 365 μέρες βγαίνουν 120 χλμ την ημέρα.
            Και με τόσο λίγα χλμ για ταξί θα ήθελε 3000 για συντήρηση ?
            ΄
            Ό,τι νάναι για να βγεί το αφήγημα. 18 μήνες έχει το ταξί ο άνθρωπος. Και επίσης, ώς επαγγελματίας, στην Mercedes δεν εκανε σέρβις κάθε 30.000χλμ, αλλά κάθε 10.000χλμ. Και ήθελε φρένα (πόλη γαρ) κάθε 25-30.000χλμ (και ξέρουμε πόσο έχουν τα τακάκια σε E class). Για ξανακάνε υπολογισμούς, με 10 σέρβις Mercedes και 4 αλλαγές σε τακάκια και μια δίσκους.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              criuser last edited by

              Δεν ασχολούμαι με γερμανικά.

              Εσύ είχες γράψει για 2,5 χρόνια...

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dettol @fanis75 last edited by

                @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                δες το, ειναι πολυ επιμορφωτικο.

                Δεν ξέρω εαν αντέχω τόση βλακεία μαζεμένη....δεν έχω και χρόνο!

                Έλα καλέ. Στην Ελλάδα μένεις. Εχουμε μεγάλη ανοχή στη βλακεία! 😎

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • fanis75
                  fanis75 moderator @criuser last edited by

                  @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Δεν ασχολούμαι με γερμανικά.

                  Εσύ είχες γράψει για 2,5 χρόνια...

                  Ασχολείσαι ή όχι, αυτά ειναι τα νούμερα - δεν είναι επιχείρημα αυτό!!

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • mesastou
                    mesastou @dettol last edited by fanis75

                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Μια έσχατη λύση είναι η φόρτιση στη μαρίνα του νησιού, αλλά θα πρέπει να έχεις adapter για τον mobile charger σου. Τα νησιά δεν με ενθουσιάζουν γενικά οπότε είναι λίγο blind spot στις γνώσεις μου. Το καλοκαίρι πήγα Λήμνο και φόρτιζα είτε στο ξενοδοχείο (σουκο) είτε στον ΑΒ.

                    τι μετατροπέα χρειάζεσαι για αυτό;

                    mouths are for eating, noses for breathing.

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by

                      Τα ηλεκτρικά όπως είναι σήμερα, βασικά τα Tesla είναι προς το συμφέρον του ταξιτζή. Το γιατί δεν τα επιλέγει είναι απορίας άξιο.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • nickthetrib
                        nickthetrib @lap last edited by

                        @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Τα ηλεκτρικά όπως είναι σήμερα, βασικά τα Tesla είναι προς το συμφέρον του ταξιτζή. Το γιατί δεν τα επιλέγει είναι απορίας άξιο.

                        Γιατί θέλει να είναι σίγουρος ότι, από άποψη αυτονομίας, θα φτάσει εκεί που θα τού πει ο πελάτης.
                        Το ταξί είναι όχημα που δουλεύει 24/7. Οι 2-3 ώρες για φόρτιση δεν είναι χρόνος που μπορούν θέλουν να διαθέσουν οι ταξιτζήδες.

                        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                        fanis75 L 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dettol @mesastou last edited by dettol

                          @mesastou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Μια έσχατη λύση είναι η φόρτιση στη μαρίνα του νησιού, αλλά θα πρέπει να έχεις adapter για τον mobile charger σου. Τα νησιά δεν με ενθουσιάζουν γενικά οπότε είναι λίγο blind spot στις γνώσεις μου. Το καλοκαίρι πήγα Λήμνο και φόρτιζα είτε στο ξενοδοχείο (σουκο) είτε στον ΑΒ.

                          τι μετατροπέα χρειάζεσαι για αυτό;

                          Νομιζω εχουν μπλε βιομηχανικη (δηλαδη μονοφασικη), οποτε πρεπει ο mobile charger σου να μπορει να παρει τετοιον μετατροπεα. Ειναι πολυ ακριβη λυση αλλα αν φτασεις στο αμην, το κανεις και αυτο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @nickthetrib last edited by

                            @nickthetrib said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Γιατί θέλει να είναι σίγουρος ότι, από άποψη αυτονομίας, θα φτάσει εκεί που θα τού πει ο πελάτης.
                            Το ταξί είναι όχημα που δουλεύει 24/7. Οι 2-3 ώρες για φόρτιση δεν είναι χρόνος που μπορούν θέλουν να διαθέσουν οι ταξιτζήδες.

                            Μια χαρά μπορεί να είναι σίγουρος. Απλά σημαίνει ότι το ταξί ειναι δικό του και δεν νοικάζει, άρα δεν δουλεύει διπλή βάρδια. Με κανονική βάρδια 10-12 ώρες, μια χαρά ειναι. Για όσα τα νοικιάζουν και δουλεύουν 24/7, ναι δεν κάνει το ηλεκτρικό.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            nickthetrib C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • nickthetrib
                              nickthetrib @fanis75 last edited by

                              @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @nickthetrib said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Γιατί θέλει να είναι σίγουρος ότι, από άποψη αυτονομίας, θα φτάσει εκεί που θα τού πει ο πελάτης.
                              Το ταξί είναι όχημα που δουλεύει 24/7. Οι 2-3 ώρες για φόρτιση δεν είναι χρόνος που μπορούν θέλουν να διαθέσουν οι ταξιτζήδες.

                              Μια χαρά μπορεί να είναι σίγουρος. Απλά σημαίνει ότι το ταξί ειναι δικό του και δεν νοικάζει, άρα δεν δουλεύει διπλή βάρδια. Με κανονική βάρδια 10-12 ώρες, μια χαρά ειναι. Για όσα τα νοικιάζουν και δουλεύουν 24/7, ναι δεν κάνει το ηλεκτρικό.

                              Δεν ξέρω κανέναν που να μην δουλεύει βάρδιες το ταξί!!!
                              Υπάρχουν τέτοιοι???

                              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap @nickthetrib last edited by lap

                                @nickthetrib said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Τα ηλεκτρικά όπως είναι σήμερα, βασικά τα Tesla είναι προς το συμφέρον του ταξιτζή. Το γιατί δεν τα επιλέγει είναι απορίας άξιο.

                                Γιατί θέλει να είναι σίγουρος ότι, από άποψη αυτονομίας, θα φτάσει εκεί που θα τού πει ο πελάτης.
                                Το ταξί είναι όχημα που δουλεύει 24/7. Οι 2-3 ώρες για φόρτιση δεν είναι χρόνος που μπορούν θέλουν να διαθέσουν οι ταξιτζήδες.

                                Ναι αλλά έχουν υψηλότερα καθαρα κέρδη ακόμα και αν δεν λειτουργήσουν για 2-3 ώρες. Δηλαδή δεν χρειάζεται να εργάζονται τόσες ώρες διότι οι πάγιες και δυναμικές δαπάνες είναι αισθητά μικρότερες.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  civil357 @fanis75 last edited by

                                  @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Για όσα τα νοικιάζουν και δουλεύουν 24/7, ναι δεν κάνει το ηλεκτρικό.

                                  Ακόμα και έτσι , εφόσον η εξοικονόμηση από τα σέρβις και λοιπά αναλώσιμα είναι τόσο μεγάλη , ίσως, λέω ίσως, οι ώρες που χάνονται στη φόρτιση , τελικά να τους "στοιχίζουν" λιγότερο.

                                  Πάντως , ο κλάδος είναι πάρα πολύ δύσπιστος προς τα ηλεκτρικά σε βαθμό που και να τους τα χαρίζανε δε θα τα έπαιρναν. Μήπως είναι δύσκολη ( και ακριβή) και η φανοποιεία , τα ανταλλακτικά ή οτιδήποτε άλλο κρίσιμο για επαγγελματικά που το "χάνουμε"; Είναι εύκολο μια αντιπροσωπεία όπως η τεσλα να διαχειριστεί έναν απότομα αυξημένο στόλο επαγγελματικών ; ( έστω ότι όλοι αγόραζαν τεσλα πχ; ) . Κάτι βλέπουν και δεν τους προσελκύει το ηλεκτρικό ακόμα, δε μπορεί να είναι όλοι ντουγάνια....

                                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @nickthetrib last edited by

                                    @nickthetrib said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Δεν ξέρω κανέναν που να μην δουλεύει βάρδιες το ταξί!!!
                                    Υπάρχουν τέτοιοι???

                                    Πάρα πολλοί. Βασικά όσοι ειναι σωστοί και είναι δικό τους το ταξί. Ειδικά για τα ηλεκτρικά που αναφέρομαι, προφανώς και δεν δουλεύουν βάρδιες. Εδώ δουλεύουν σπάνια ώς κανονικά ταξί, είναι κυρίως με ραντεβού από στάνταρ πελάτες και εφαρμογές. Αυτό που χρησιμοποιώ εγώ, δουλεύει 10-12 ώρες την ημέρα, είτε συνεχόμενα είτε σπαστά (π.χ. ραντεβού 12 το βράδυ και μετά 5 το πρωί).

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @civil357 last edited by

                                      @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Κάτι βλέπουν και δεν τους προσελκύει το ηλεκτρικό ακόμα, δε μπορεί να είναι όλοι ντουγάνια....

                                      Τίποτα δεν βλέπουν, απλά έχουν μάθει στην λαμογιά με το Σκόντα 20ετιας και σέρβις όπου είναι πιο φτηνά, χωρίς dpf, με ανταλλακτικά ό,τι νάναι. όποιος έχει σοβαρό ταξί και το προσέχει, προφανώς και βλέπει να οφέλη του ηλεκτρικού. Δεν ειναι βλάκες σε όλη την Ευρώπη που έχουν κυρίως ηλεκτρικά ταξί.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      N W 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                      • N
                                        nmsm2 @fanis75 last edited by nmsm2

                                        @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Κάτι βλέπουν και δεν τους προσελκύει το ηλεκτρικό ακόμα, δε μπορεί να είναι όλοι ντουγάνια....

                                        Τίποτα δεν βλέπουν, απλά έχουν μάθει στην λαμογιά με το Σκόντα 20ετιας και σέρβις όπου είναι πιο φτηνά, χωρίς dpf, με ανταλλακτικά ό,τι νάναι. όποιος έχει σοβαρό ταξί και το προσέχει, προφανώς και βλέπει να οφέλη του ηλεκτρικού. Δεν ειναι βλάκες σε όλη την Ευρώπη που έχουν κυρίως ηλεκτρικά ταξί.

                                        Πάντως σε Βαρκελώνη και Ρώμη που ταξίδεψα πρόσφατα σε ποσοστό 80% τα ταξί είναι hev (σχεδόν όλα toyota) και 20% bev. Για κάποιο λόγο ακόμη οι ταξιτζήδες αντιστέκονται ακόμη στα ηλεκτρικά παρά τα κίνητρα που έχουν δοθεί. Πιστεύω ότι λόγω του αυξημένου κινδύνου ατυχήματος φοβούνται την ολική καταστροφή (τα bev λογικά θα εκτιμώνται για πλάκα από τις ασφαλιστικές ως ολική καταστροφή και ασύμφορα ως επισκευάσιμα) και τα ασφάλιστρα θα είναι στο θεό. Εάν τα ασφάλιστρα της μεικτής για ηλεκτρικό είναι 1.500 ευρώ για ένα ιδιώτη, για το ταξί λογικά θα υπερβαίνει τα 2Κ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • George 0
                                          George 0 last edited by

                                          Ναι αλλα στην Ελλαδα πολλα ταξι κανουν μεταφορες απο και προς την περιφερεια. Και ειναι καλα λεφτα.

                                          We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • W
                                            wantone @fanis75 last edited by

                                            @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Κάτι βλέπουν και δεν τους προσελκύει το ηλεκτρικό ακόμα, δε μπορεί να είναι όλοι ντουγάνια....

                                            Τίποτα δεν βλέπουν, απλά έχουν μάθει στην λαμογιά με το Σκόντα 20ετιας και σέρβις όπου είναι πιο φτηνά, χωρίς dpf, με ανταλλακτικά ό,τι νάναι. όποιος έχει σοβαρό ταξί και το προσέχει, προφανώς και βλέπει να οφέλη του ηλεκτρικού. Δεν ειναι βλάκες σε όλη την Ευρώπη που έχουν κυρίως ηλεκτρικά ταξί.

                                            δεν ισχυει, κυριως υβριδικα εχουν

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 715
                                            • 716
                                            • 717
                                            • 718
                                            • 719
                                            • 896
                                            • 897
                                            • 717 / 897
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr