Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 714
    • 715
    • 716
    • 717
    • 718
    • 898
    • 899
    • 716 / 899
    Περί αυτοκίνησης
    160
    17963
    404972
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Μετά το προωθητικό;;;; Εγώ βλέπω την Dacia, την MG κτλ είναι πιο ακριβά από χώρες με διπλάσιους μισθους και δεν μιλαμε για διαφορες ΦΠΑ και ΕΤΤ. Μιλαμε για σοβαρες διαφορες.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dettol @lap last edited by

        @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Μετά το προωθητικό;;;; Εγώ βλέπω την Dacia, την MG κτλ είναι πιο ακριβά από χώρες με διπλάσιους μισθους και δεν μιλαμε για διαφορες ΦΠΑ και ΕΤΤ. Μιλαμε για σοβαρες διαφορες.

        μετα το προωθητικο ανεβαινει στα επιπεδα των αλλων ευρωπαικων χωρων (32-34k). Αν πας να κανεις συγκριση, εχε υποψη σου οτι στις αλλες χωρες υπαρχουν 2 φτηνοτερες εκδοσεις, που δεν κυκλοφορουν στην ελλαδα. Με μικροτερη μπαταρια και πιο αδυναμο κινητηρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by

          Ε ναι εμείς θελουμε μονάχα δέρματα και πολλά αλογα. Είχαμε και στην στάνη μας πολλά αλογα , γι αυτό

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • fanis75
            fanis75 moderator @A d P last edited by fanis75

            @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Λογικό, αν σκεφτούμε ότι τα περισσότερα ταξί δουλεύουν 24/7, ο χρόνος φόρτισης, όσο μικρός κι αν είναι, σημαίνει ώρες εκτός μεροκάματου.

            Σε ιδιωτικό ταξί και όχι που το νοικιάζει κάποιος, έχει κάνει απόσβεσ σε 2.5 χρόνια που είπε ο ταξιτζής που χρησιμοποιώ. Μόνο να σεκφτείτε ότι πέρα από το κόστος μετακίνησης που ειναι το 1/3, έχει κερδίσει στα 110.000χλμ και περίπου €3.000 από σέρβις (και λίγα λέω). Εννοείται ότι το δουλεύει μόνος του.

            Επίσης, μου είπε ότι βγάζει άνετα την ημέρα του με 1 φόρτιση, δηλαδή στο σπίτι του. Μόνο σε ταξίδι έχει χρειαστεί να σταματήσει για να φορτίσει. Αλλιώς, καθημερινά δεν ασχολείται με φορτίσεις κλπ.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • cirus
              cirus @fanis75 last edited by

              @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Λογικό, αν σκεφτούμε ότι τα περισσότερα ταξί δουλεύουν 24/7, ο χρόνος φόρτισης, όσο μικρός κι αν είναι, σημαίνει ώρες εκτός μεροκάματου.

              Σε ιδιωτικό ταξί και όχι που το νοικιάζει κάποιος, έχει κάνει απόσβεσ σε 2.5 χρόνια που είπε ο ταξιτζής που χρησιμοποιώ. Μόνο να σεκφτείτε ότι πέρα από το κόστος μετακίνησης που ειναι το 1/3, έχει κερδίσει στα 110.000χλμ και περίπου €3.000 από σέρβις (και λίγα λέω). Εννοείται ότι το δουλεύει μόνος του.

              Επίσης, μου είπε ότι βγάζει άνετα την ημέρα του με 1 φόρτιση, δηλαδή στο σπίτι του. Μόνο σε ταξίδι έχει χρειαστεί να σταματήσει για να φορτίσει. Αλλιώς, καθημερινά δεν ασχολείται με φορτίσεις κλπ.

              Να συμπληρώσω Φάνη ότι στα Ταξί είναι και πολύ μεγαλύτερη η επιδότηση από ότι στα ΙΧ

              δηλαδή παίρνουν αμαξάρα για ψίχουλα

              Μονα μειωνεκτήματα ο καλύτερος προγραμματισμός και οτι αν τυχόν έχει ζημια το αμάξι μπορεί για να φτιαχτει να κάνει περισσότερο καιρό και να χαθούν μεροκάματα

              Περαν τούτων δεν καταλαβαίνω γιατι δεν έχουν αγοράσει περισσότερα ταξί πραγματικά

              Ειδικα στα μικρότερα Νησια που έχουν ετσι και αλλιώς εχουν πολύ λιγη ασφαλτο και μπορείς με ενα τεσλα να κάνεις τον γύρο του νησιου από το πρωι μεχρι το βράδυ δεν καταλαβαίνω γιατι δεν παίρνουν ηλεκτρικα οι ταξιτζίδες

              Cirus the virus

              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • fanis75
                fanis75 moderator @cirus last edited by

                @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Περαν τούτων δεν καταλαβαίνω γιατι δεν έχουν αγοράσει περισσότερα ταξί πραγματικά

                Γιατί οι περισσότεροι ειναι κλασσικοί αμόρφωτοι ελληνάρες που τα ξέρουν όλα και ξέρουν καλύτερα. Να δεις τι μπούλινγκ τρώνε οι συνάδελφοί τους με τα ηελκτρικά και πόσο λάθος τα έχουν στο μυαλό τους.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • cirus
                  cirus @fanis75 last edited by

                  @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Περαν τούτων δεν καταλαβαίνω γιατι δεν έχουν αγοράσει περισσότερα ταξί πραγματικά

                  Γιατί οι περισσότεροι ειναι κλασσικοί αμόρφωτοι ελληνάρες που τα ξέρουν όλα και ξέρουν καλύτερα. Να δεις τι μπούλινγκ τρώνε οι συνάδελφοί τους με τα ηελκτρικά και πόσο λάθος τα έχουν στο μυαλό τους.

                  Μα δεν κάθονται λόγο να ενημερωθούν σωστά ? Είναι προς το συμφέρον τους πραγματικά ειδικά σε ειδικές περιπτώσεις όπως τα μικρά νησιά πρέπει να συμφέρει πάρα πολύ .

                  Cirus the virus

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ektoras
                    ektoras last edited by

                    Όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος.

                    Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • cirus
                      cirus @ektoras last edited by

                      @ektoras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος.

                      Σε αλλες χώρες δεν είναι νοικοκοίρηδες? μονο οι δικοί μας είναι?

                      μπραβο νοικοκυροσύνη στην Ελλάδα

                      και στην αλλαγη Ελαστικών είναι πολύ νοικοκοίρηδες γιαυτο αλλαζουν στα 150000 χλμ μεταχειρισμένα λάστιχα και στον εσωτερικό χώρο των ταξί τα προσέχουν πάρα πολύ

                      Πηγαινοντας σε μια πιάτσα ταξί τα βλέπεις αυτά , δεν είναι χαρχαλα τα περισσότερα η ιδέα μου είναι (υπάρχουν και εξαιρέσεις φυσικά)

                      Cirus the virus

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • L
                        lap last edited by

                        Απορώ εάν θα βρουν ξανά επιδότηση 25Κ για αυτοκίνητο. Ενώ οι Μερσεντές diesel πάνε και έρχονται

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • R
                          red_monster last edited by red_monster

                          Όταν γράφουν οι εδώ μέσα κάτοχοι για την εμπειρία τους από ηλεκτρικά ανεβάζουμε τυχαία βίντεο του σωλήνα με γνώμες του γνωστού συνεργείου, όταν γίνεται το αντίθετο καταφεύγουμε στο "όσα ξέρουν οι νοικοκύρηδες".

                          Κατανόηση κειμένου --> σε ιδιωτικό ΙΕΚ και ΑΝ !

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • D
                            dettol @cirus last edited by

                            @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @ektoras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος.

                            Σε αλλες χώρες δεν είναι νοικοκοίρηδες? μονο οι δικοί μας είναι?

                            μπραβο νοικοκυροσύνη στην Ελλάδα

                            και στην αλλαγη Ελαστικών είναι πολύ νοικοκοίρηδες γιαυτο αλλαζουν στα 150000 χλμ μεταχειρισμένα λάστιχα και στον εσωτερικό χώρο των ταξί τα προσέχουν πάρα πολύ

                            Πηγαινοντας σε μια πιάτσα ταξί τα βλέπεις αυτά , δεν είναι χαρχαλα τα περισσότερα η ιδέα μου είναι (υπάρχουν και εξαιρέσεις φυσικά)

                            Youtube Video

                            παρε ενα βιντεακι για καταλαβεις τι συμβαινει. Μαλιστα θα ελεγα οτι ο συγκεκριμενος ειναι απο τις καλες περιπτωσεις. Ειναι σχετικα νεος σε ηλικια και μπορει να αρθρωσει 5 λεξεις. Αλλα εκει που αρχιζει και λεει οτι κανει 500 χλμ την ημερα χωρις να σταματησει ουτε για 10', ε οκ, εκει γελαμε.
                            Αν μιλησεις με κανενα γηραιοτερο, εκει απλα νομιζεις οτι μιλας με εξωγηινο, οποτε δεν εχει νοημα η οποιαδηποτε συζητηση.

                            cirus fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 5
                            • cirus
                              cirus @dettol last edited by

                              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @ektoras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος.

                              Σε αλλες χώρες δεν είναι νοικοκοίρηδες? μονο οι δικοί μας είναι?

                              μπραβο νοικοκυροσύνη στην Ελλάδα

                              και στην αλλαγη Ελαστικών είναι πολύ νοικοκοίρηδες γιαυτο αλλαζουν στα 150000 χλμ μεταχειρισμένα λάστιχα και στον εσωτερικό χώρο των ταξί τα προσέχουν πάρα πολύ

                              Πηγαινοντας σε μια πιάτσα ταξί τα βλέπεις αυτά , δεν είναι χαρχαλα τα περισσότερα η ιδέα μου είναι (υπάρχουν και εξαιρέσεις φυσικά)

                              Youtube Video

                              παρε ενα βιντεακι για καταλαβεις τι συμβαινει. Μαλιστα θα ελεγα οτι ο συγκεκριμενος ειναι απο τις καλες περιπτωσεις. Ειναι σχετικα νεος σε ηλικια και μπορει να αρθρωσει 5 λεξεις. Αλλα εκει που αρχιζει και λεει οτι κανει 500 χλμ την ημερα χωρις να σταματησει ουτε για 10', ε οκ, εκει γελαμε.
                              Αν μιλησεις με κανενα γηραιοτερο, εκει απλα νομιζεις οτι μιλας με εξωγηινο, οποτε δεν εχει νοημα η οποιαδηποτε συζητηση.

                              τα 500χλμ τα πιστεύω οτι τα κάνουν όντως μερικοι ταξιτζίδες. Αυτο οτι δεν σταματάνε ούτε για 10' είναι χαζομαρα

                              τι να πω δυστηχώς η κατάσταση περιγράφεται με μια ξένη λέξη με προφορά ελληνα βοσκού

                              Traggiccccc

                              Cirus the virus

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dettol @cirus last edited by

                                @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @ektoras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος.

                                Σε αλλες χώρες δεν είναι νοικοκοίρηδες? μονο οι δικοί μας είναι?

                                μπραβο νοικοκυροσύνη στην Ελλάδα

                                και στην αλλαγη Ελαστικών είναι πολύ νοικοκοίρηδες γιαυτο αλλαζουν στα 150000 χλμ μεταχειρισμένα λάστιχα και στον εσωτερικό χώρο των ταξί τα προσέχουν πάρα πολύ

                                Πηγαινοντας σε μια πιάτσα ταξί τα βλέπεις αυτά , δεν είναι χαρχαλα τα περισσότερα η ιδέα μου είναι (υπάρχουν και εξαιρέσεις φυσικά)

                                Youtube Video

                                παρε ενα βιντεακι για καταλαβεις τι συμβαινει. Μαλιστα θα ελεγα οτι ο συγκεκριμενος ειναι απο τις καλες περιπτωσεις. Ειναι σχετικα νεος σε ηλικια και μπορει να αρθρωσει 5 λεξεις. Αλλα εκει που αρχιζει και λεει οτι κανει 500 χλμ την ημερα χωρις να σταματησει ουτε για 10', ε οκ, εκει γελαμε.
                                Αν μιλησεις με κανενα γηραιοτερο, εκει απλα νομιζεις οτι μιλας με εξωγηινο, οποτε δεν εχει νοημα η οποιαδηποτε συζητηση.

                                τα 500χλμ τα πιστεύω οτι τα κάνουν όντως μερικοι ταξιτζίδες. Αυτο οτι δεν σταματάνε ούτε για 10' είναι χαζομαρα

                                τι να πω δυστηχώς η κατάσταση περιγράφεται με μια ξένη λέξη με προφορά ελληνα βοσκού

                                Traggiccccc

                                τον ρωταει
                                "δεν κανεις καθολου διαλειμμα;"
                                "εεε οχι καθολου" και μετα ψιθυριζει "εκτος απο ενα μπανιο"
                                δηλ σιγουρα καθεται σπιτι κανα μισαωρο. Σε μισαωρο εχει φορτισει απο τον οικιακο του φορτιστη 5kwh. Και οτι στοιχημα θες οτι δεν καθεται μονο ενα μισαωρο ή κανει μονο ενα διαλειμμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @dettol last edited by

                                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Αλλα εκει που αρχιζει και λεει οτι κανει 500 χλμ την ημερα χωρις να σταματησει ουτε για 10', ε οκ, εκει γελαμε.

                                  Που ακόμα και 500 να κάνει, ένα Τέσλα LR του φτάνει χωρίς φόρτιση γιατί ειναι μέσα σε πόλη τα 500, που τα βγάζει άνετα.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dettol @fanis75 last edited by

                                    @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Αλλα εκει που αρχιζει και λεει οτι κανει 500 χλμ την ημερα χωρις να σταματησει ουτε για 10', ε οκ, εκει γελαμε.

                                    Που ακόμα και 500 να κάνει, ένα Τέσλα LR του φτάνει χωρίς φόρτιση γιατί ειναι μέσα σε πόλη τα 500, που τα βγάζει άνετα.

                                    ναι αλλα "εχει ανηφορες και κατηφορες και εχει το ac συνεχεια ανοιχτο!!!"

                                    δες το, ειναι πολυ επιμορφωτικο.

                                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Ποιά πόλη βρε παλληκάρια ? Σε επαρχιακό με μεγάλες ταχύτητες και ανηφόρες δουλεύει.

                                      Αλλά είδα και τον Φάνη. Ο άλλος με το Τέσλα έκανε 110000 χλμ σε 2,5 χρόνια δηλαδή 44000 τον χρόνο. Αμα το βάλουμε με 365 μέρες βγαίνουν 120 χλμ την ημέρα.

                                      Αν του δώσουμε 1 μήνα άδεια και βγάλω και 48 Κυριακές χοντρικά πέφτουμε στις 300 μέρες ήτοι 146 την ημέρα.

                                      Και με τόσο λίγα χλμ για ταξί θα ήθελε 3000 για συντήρηση ?

                                      Σιγά.

                                      Μια τυχαία μέρα κάνουμε 50 χλμ για να πάμε στην δουλειά μας και για καφέ. Οχι επαγγελματίας ταξιτζής.

                                      Αυτοί κάνουν 100000 τον χρόνο.

                                      Αλλά με 150 χλμ την ημέρα γιατί να χρειαστεί να φορτίσει περισσότερο από το βράδυ. Με τόσα την βγάζει και το Σπρίνγκ..😁

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Πέρα από το κράξιμο, πήρα σήμερα τηλέφωνο το ΚΗ3.

                                        Κάποιες απαντήσεις.

                                        Οι έχοντες μη ληξιπρόθεσμα σε εφορία ή και εφκα, δεν αποκλείονται εξ ορισμού, αλλά τους γίνεται παρακράτηση από την επιδότηση των μη ληξιπρόθεσμων και μου είπε να ρωτήσω την ΑΑΔΕ για την διαδικασία.

                                        Απόσυρση αυτοκινήτου, για να δώσει τα 2000, πρέπει να είναι ίδιου τύπου.

                                        Δηλαδή για αγορά επιβατικού αποσύρεις επιβατικό.
                                        Για αγορά ΦΙΧ αποσύρεις ΦΙΧ.

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        D R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dettol @criuser last edited by

                                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Πέρα από το κράξιμο, πήρα σήμερα τηλέφωνο το ΚΗ3.

                                          Κάποιες απαντήσεις.

                                          Οι έχοντες μη ληξιπρόθεσμα σε εφορία ή και εφκα, δεν αποκλείονται εξ ορισμού, αλλά τους γίνεται παρακράτηση από την επιδότηση των μη ληξιπρόθεσμων και μου είπε να ρωτήσω την ΑΑΔΕ για την διαδικασία.

                                          Απόσυρση αυτοκινήτου, για να δώσει τα 2000, πρέπει να είναι ίδιου τύπου.

                                          Δηλαδή για αγορά επιβατικού αποσύρεις επιβατικό.
                                          Για αγορά ΦΙΧ αποσύρεις ΦΙΧ.

                                          Αυτό με τις οφειλές στο είχα απαντήσει εδώ και καιρό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • R
                                            red_monster @criuser last edited by

                                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Πέρα από το κράξιμο, πήρα σήμερα τηλέφωνο το ΚΗ3.

                                            Κάποιες απαντήσεις.

                                            Οι έχοντες μη ληξιπρόθεσμα σε εφορία ή και εφκα, δεν αποκλείονται εξ ορισμού, αλλά τους γίνεται παρακράτηση από την επιδότηση των μη ληξιπρόθεσμων και μου είπε να ρωτήσω την ΑΑΔΕ για την διαδικασία.

                                            Απόσυρση αυτοκινήτου, για να δώσει τα 2000, πρέπει να είναι ίδιου τύπου.

                                            Δηλαδή για αγορά επιβατικού αποσύρεις επιβατικό.
                                            Για αγορά ΦΙΧ αποσύρεις ΦΙΧ.

                                            Αυτό δεν στο είχε απαντήσει ο ντετολ;

                                            Εντίτ, το έγραψε και αυτός

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 714
                                            • 715
                                            • 716
                                            • 717
                                            • 718
                                            • 898
                                            • 899
                                            • 716 / 899
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr